Dit dus idd; alleen uiteindelijk bij mij dus niet gelukt. Gefeliciteerd met je PS5!mr.JamesBond schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
er zat wel een fout in het proces bij BOL. Als je naar de productpagina ging kreeg je een scherm met reserveren. F5'en je kon hem in je winkemwagentje doen. Vervolgens klik je op bestellen en was je winkelwagen leeg. Ging twee a drie keer zo. Uiteindelijk de loop doorbroken door niet op bestellen maar op verder winkelen te klikken en dan winkelwagentje bekijken, toen lukte het wel.
Het belangrijkste is dat ik hem heb besteld en een bevestiging heb gekregen. Goed bezig met zijn allen!
Dit had ik dus ook bij Amazon.de/.fr/.it allemaal klaar staan via verlanglijstje. Maar ook dat hielp niks. De afreken en betaalsystemen zijn niet gebouwd tegen dergelijke stresstesten. Dan is het willekeurig wie er door komt. Zelfs met rechtstreekse links uit de WhatsApp groep kwam ik er gisteren niet doorheen.TylerMayhem schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:23:
[...]
Dit letterlijk 30 keer gehad, vanuit mn wishlist op groene winkelwagen, klik op doorgaan naar bestellen en melding dat winkelwagen leeg is.
Verwijderd
Denk dat mensen hun verwachtingen even moeten temperen. Een bestelbevestiging zegt láng niet altijd bij bol.com dat je 'm ook daadwerkelijk krijgt.
Zolang je niet achteraf betalen hebt gekozen is de kans wel het grootste dat je geleverd gaat krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:25:
Denk dat mensen hun verwachtingen even moeten temperen. Een bestelbevestiging zegt láng niet altijd bij bol.com dat je 'm ook daadwerkelijk krijgt.
*offtopic*
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:29 ]
Dus waar kunnen we nu nog batches verwachten?
Stonden net bij bol.com te reserveren maar knalde eruit op iDeal, nu weer weg
Ah dat had iedereen al gezien dus
Ah dat had iedereen al gezien dus
[ Voor 19% gewijzigd door Escrimador op 04-12-2020 11:27 ]
Only dead fish go with the flow
Het aparte is dat er op het Bol account 10 december staat. En in de mail nog te verschijnen.acreed166 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:24:
MAIL van bol:
ALS je een bestelbevestiging in je mail hebt ontvangen, dan heb je het succesvol een bestelling kunnen plaatsen.
Verwijderd
Achteraf betalen is geen mogelijkheid bij PS5 pre-orders.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:26:
[...]
Zolang je niet achteraf betalen hebt gekozen is de kans wel het grootste dat je geleverd gaat krijgen.
Precies. Mensen kijken over het stukje “pre-order” heen. Er gaan een hoop mensen achter het net vissen weer.Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:25:
Mja, ik heb hem ook niet daadwerkelijk bestelbaar gezien, kreeg de link door van de Telegram groep.
Maar wil iemand anders nog een beetje kans hebben, is er geen tijd om nog eerst een verificatieronde te doen
In mijn mailbevestiging van Bol om 11:06 staat ook:d.castello schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:26:
[...]
Het aparte is dat er op het Bol account 10 december staat. En in de mail nog te verschijnen.
Bedankt eazi,
Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Ik neem aan dat dit om 10 dec. gaat.
Misgegrepen, ik kwam tot betalen, toen een storing en nu niks. Dan moet het maar zo zijn en moet ik wat meer geduld hebben.
Veel mensen gaan hem wel krijgen. Betrouwbare bronnen melden 1000 stuks met disc en 700 zonder disc bij bol.
Ik kon niet eens achteraf betalen. Zat te kutten met ING die foutmeldingen gaf, maar uiteindelijk wel gelukt. Dus ben benieuwd, vorige keer zag ik ook al aardig wat berichten langs komen van annuleringen bij bol.com dus de kans zit er nog in dat hij geannuleerd wordt.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:26:
[...]
Zolang je niet achteraf betalen hebt gekozen is de kans wel het grootste dat je geleverd gaat krijgen.
ik hou van bol.com, de winkel van ons allemaal
Ik denk dat je gelijk hebt, met je eerste zin.. maar heb nog geen "betrouwbare bron" gezien.EgoInvicto schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:28:
Veel mensen gaan hem wel krijgen. Betrouwbare bronnen melden 1000 stuks met disc en 700 zonder disc bij bol.
Net nog naar de klantenservice van Bol gebeld, en hij staat er echt in.
Voor de zekerheid maar gekozen voor Ophaalpunt.. al scheelt me dat waarschijnlijk een halve dag dat ik 'm later heb.. Alleen zou het vreselijk vinden als ik net de postbode hier voor de deur mis..
Voor de zekerheid maar gekozen voor Ophaalpunt.. al scheelt me dat waarschijnlijk een halve dag dat ik 'm later heb.. Alleen zou het vreselijk vinden als ik net de postbode hier voor de deur mis..
Wat een facade. Daar wacht je dan een aantal uur op (zeg maar gerust dagen/weken). En dan wordt je bij beide partijen tijdens de laatste stap uit het proces gedonderd.
Begin er nu wel klaar mee te worden.
Begin er nu wel klaar mee te worden.
Lead, follow, or get out the way.
Bizar, mail van bol.com om 11:00 --> Ga om 11:00 naar bol.com --> Beide edities uitverkocht.
Dit is toch echt niet leuk meer zo
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Net gechat met een medewerker van bol, deze geeft aan dat als je bestelling is gelukt je deze zeker kan verwachten 10 dec.
Dankzij de Telegram-groep een zeer onrustige autorit gehad. Vanochtend dochterlief van 2 naar oma gebracht en ondertussen kwamen de alerts binnen. Helaas, elke keer geen mogelijkheid om te stoppen en te kijken. Maar net, toen ik thuis kwam, ja... de Bol.com pre-order mogelijkheid kunnen benutten!
Nu maar afwachten of het ook daadwerkelijk lukt, maar na lang lurken in dit topic en aansluiten in de Telegram-groep ben ik in elk geval een stapje dichterbij.
Super veel dank en iedereen die nog wacht... veel succes!
Nu maar afwachten of het ook daadwerkelijk lukt, maar na lang lurken in dit topic en aansluiten in de Telegram-groep ben ik in elk geval een stapje dichterbij.
Super veel dank en iedereen die nog wacht... veel succes!
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Die 10 december is puur omdat ze die huidige chaos bij tntpost willen omzeilen, die lopen nu al over kwa sinterklaas drukte. Dus dan kunnen ze hem beter in de loop van volgende week versturen als die achterstanden wat weggewerkt zijn. Dat gaat vast wel goedkomen
Een paar seconden later waren ze weer beschikbaar.p0st schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
Bizar, mail van bol.com om 11:00 --> Ga om 11:00 naar bol.com --> Beide edities uitverkocht.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Sterker nog, om 11:00 was het nog niet begonnen, om 11:02 kon ik ze Pre-orderen maar helaasp0st schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
Wat denk je van de drukte bij Bol.com zelf, dag voor sinterklaas :-)robinez schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:30:
Die 10 december is puur omdat ze die huidige chaos bij tntpost willen omzeilen, die lopen nu al over kwa sinterklaas drukte. Dus dan kunnen ze hem beter in de loop van volgende week versturen als die achterstanden wat weggewerkt zijn. Dat gaat vast wel goedkomen
Ik bleef dit topic nog een beetje volgen in de hoop een snellere Bol levering te kunnen meepakken, maar ga nu afzwaaien.
Heb vertrouwen dat m'n amazon orders doorkomen, ook al is daar nog weinig beweging in te zien vergeleken met anderen die 'm tegelijk besteld hebben.
Happy hunting aan de rest
Heb vertrouwen dat m'n amazon orders doorkomen, ook al is daar nog weinig beweging in te zien vergeleken met anderen die 'm tegelijk besteld hebben.
Tip, volgende keer blijven refreshen en blijven doorgaan. Zelfs als je 1e x betaalfout ziet.p0st schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
Ik had 3x een betaalfout, 4e x ging die er pas doorheen.
En met CC betalen.
Meest hilarische is dat ik op de maillijst stond van Bol en niet eens een mail heb gehad.
Ik krijg steeds meer door dat DIT de ps5 is.
DEZE hele hunt is het spel.
WE ARE THE GAME, snap je!
Als je het zo bekijkt, heeft iedereen stiekem al een ps5.
Neemt niet weg dat ik extreem heated ben na op intertoys EN Bol te hebben misgegrepen zojuist.
Maar, komt allemaal goed, voor iedereen, uiteindelijk😄
Neemt niet weg dat ik extreem heated ben na op intertoys EN Bol te hebben misgegrepen zojuist.
Top!DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
Net gechat met een medewerker van bol, deze geeft aan dat als je bestelling is gelukt je deze zeker kan verwachten 10 dec.
11:01:09 om precies te zijnBulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:30:
[...]
Sterker nog, om 11:00 was het nog niet begonnen, om 11:02 kon ik ze Pre-orderen maar helaas
Check je spam. Dacht ik ook, tot ik de ongewenste email checkteTerriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:31:
Meest hilarische is dat ik op de maillijst stond van Bol en niet eens een mail heb gehad.
Pfff.... Je zult ook maar gewoon aan het werk zijnRichh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:30:
[...]
Een paar seconden later waren ze weer beschikbaar.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik haal 'm wel in 2022 (niet 2021), dan is ie misschien beschikbaar voor langer dan een minuut.DHV schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:30:
Ik bleef dit topic nog een beetje volgen in de hoop een snellere Bol levering te kunnen meepakken, maar ga nu afzwaaien.
Idem, heb er wel 1 kunnen bestellen haha.Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:31:
Ik ben heel blij dat het in me opkwam op de loop te verbreken. I beat the matrixTylerMayhem schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:23:
[...]
Dit letterlijk 30 keer gehad, vanuit mn wishlist op groene winkelwagen, klik op doorgaan naar bestellen en melding dat winkelwagen leeg is.
Dank! Volgende keer beterHans1988 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:24:
[...]
Dit dus idd; alleen uiteindelijk bij mij dus niet gelukt. Gefeliciteerd met je PS5!
Same, ING blijft laden met betaal. Bol.com hun site zei binnen 30 minuten wordt de bestelling toegevoegd. Maar geen email ontvangen.Oguzhan58 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
[...]
Ik kon niet eens achteraf betalen. Zat te kutten met ING die foutmeldingen gaf, maar uiteindelijk wel gelukt. Dus ben benieuwd, vorige keer zag ik ook al aardig wat berichten langs komen van annuleringen bij bol.com dus de kans zit er nog in dat hij geannuleerd wordt.
Te zwijgen van bol hun site zelf. 3 keer opnieuw in winkelmand moeten zetten omdat die verdween.
Dus hier zal het ook weer niets zijn.
Bij deze geef ik het ook op. En komt die volgend jaar wel maar eens. Heb de XSX dus klaag al niet
soms heb je pech soms heb je geluk,
kwam om 10:45 op de bol.com site, melding aangezet als deze op voorraad is, om 11uu melding per mail ontvangen en direct besteld. 11:06 bevestiging van de bestelling.
kwam om 10:45 op de bol.com site, melding aangezet als deze op voorraad is, om 11uu melding per mail ontvangen en direct besteld. 11:06 bevestiging van de bestelling.
Ik zou het doen!
Ik ook niet, voor de 19de November al op Wishlist staan EN aangevinkt om me op de hoogte te houden. Noppes.Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:31:
Voelde beetje als een valse start, en toen dus minder goed opletten en het startschot missenRichh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:30:
[...]
Een paar seconden later waren ze weer beschikbaar.
Op dit punt zit ik nu gewoon te denken om er geen meer te halen tot dat er 1 fysiek in de winkel komt. Het is gewoon niet meer realistisch om er 1 online te bemachtigen door Corona en scalper bots.
Ik heb mijn pre order nog open staan bij media markt ik sta wel op plek 220+- (Utrecht Hoog Catharijne). Daar word het gewoon chronologisch gedaan dus ik hoef niet te stressen of ik op tijd ben of niet. Misschien duurt het lang maar “good things happen to those who have patience.”
Ik heb mijn pre order nog open staan bij media markt ik sta wel op plek 220+- (Utrecht Hoog Catharijne). Daar word het gewoon chronologisch gedaan dus ik hoef niet te stressen of ik op tijd ben of niet. Misschien duurt het lang maar “good things happen to those who have patience.”
Iemand nog enig idee of er nog verdere hoop is binnen de 2e batch. Helaas Bol ook in het bestelproces gekomen maar klapte er uit toen ik wilde betalen.
Heeft Gamemania bijvoorbeeld nog een batch te vergeven of niet?
Apple
Had ik dit maar bedacht...mr.JamesBond schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
er zat wel een fout in het proces bij BOL. Als je naar de productpagina ging kreeg je een scherm met reserveren. F5'en je kon hem in je winkemwagentje doen. Vervolgens klik je op bestellen en was je winkelwagen leeg. Ging twee a drie keer zo. Uiteindelijk de loop doorbroken door niet op bestellen maar op verder winkelen te klikken en dan winkelwagentje bekijken, toen lukte het wel.
niet mee eens, ik kreeg een mail, klikte gelijk, en liep in 1 keer door. via mijn smartphone.Mijn kopje thee schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:32:
Op dit punt zit ik nu gewoon te denken om er geen meer te halen tot dat er 1 fysiek in de winkel komt. Het is gewoon niet meer realistisch om er 1 online te bemachtigen door Corona en scalper bots.
Game mania doet al pre-orders van voor de aankondiging van de PS5.HardcorePCgamer schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:32:
Iemand nog enig idee of er nog verdere hoop is binnen de 2e batch. Helaas Bol ook in het bestelproces gekomen maar klapte er uit toen ik wilde betalen.
Daar gaan de komende voorraden van PS5 aan mensen die pre-order hebben, moet je dus niet op hopen.
Heeft iemand een order kunnen plaatsen bij Intertoys?
belt net mijn zoon pa heb een ps5 besteld via bol
ik zei mooi jongen zeker voor je vader gedaan begint die te lachen en te doen denk het niet zei die
pfff soms wou ik dat die in een zakdoek was gegaan
ik zei mooi jongen zeker voor je vader gedaan begint die te lachen en te doen denk het niet zei die
Ik gelukkig wel, maar privacy dingen.Boterham71 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt, met je eerste zin.. maar heb nog geen "betrouwbare bron" gezien.
Misschien nog amazon.nl (verwacht ik totaal niet, want duitsland heeft voorrang gekregen).HardcorePCgamer schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:32:
Voor de rest zijn alle webshops al geweest.
HAhaha ik moest hardop lachen.bie100 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:34:
Intertoys ligt nog steeds plat, die zijn alle winkelmandjes aan het leeghalenAlexMurphy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:34:
Heeft iemand een order kunnen plaatsen bij Intertoys?
Ik kon gewoon op de button + in winkelwagen klikken nog, 11:04maikel_rox schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:24:
Aangezien je de PS5 nu als pre-order besteld bij Bol.com gaan er weer een hoop mensen teleurgesteld worden ben ik bang.
Toen bestelling was afgerond keek ik weer op productpagina en was de button veranderd in reserveer,
weet niet of hier verschil in zit?
Dan had je geen zoon gehad én geen PS5.... das ook niks dus.bie100 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:34:
LOL'edbie100 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:34:
Gisteren op Amazon.fr succesvol een PS5 disc version besteld krijg nu net een mail dat DHL vanavond al voor de deur staat. Bezorgdatum bij bestellen was 8/9 december.
Hopelijk krijgt iedereen die al van de vorige keer een bestelling had staan hem ook snel. Want dat blijf ik raar vinden
Hopelijk krijgt iedereen die al van de vorige keer een bestelling had staan hem ook snel. Want dat blijf ik raar vinden
Dankzij de Telegramgroep heb ik 'm besteld bij Bol.com en met IDEAL betaald. Het bestelproces ging niet vlotjes omdat ik eerst nog moest inloggen op mijn bol.com account, maar nu dan toch gelukt. 
Tip: zet de telegrammeldingen op 'tril' of geluid. Eerst deed ik dat niet en was ik steeds te laat, nu kon ik heel snel inloggen en bestellen.
Ik neem aan dat als in mijn bol.com de leverdatum op 10 december staat de levering dan wel zal plaatsvinden. We zullen het zien.
Tip: zet de telegrammeldingen op 'tril' of geluid. Eerst deed ik dat niet en was ik steeds te laat, nu kon ik heel snel inloggen en bestellen.
Ik neem aan dat als in mijn bol.com de leverdatum op 10 december staat de levering dan wel zal plaatsvinden. We zullen het zien.
Exact ditzelfde: de 'loop' doorbroken, door verder winkelen te klikken.mr.JamesBond schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
Het belangrijkste is dat ik hem heb besteld en een bevestiging heb gekregen. Goed bezig met zijn allen!
Uiteindelijk wel gelukt, 11u07
Betaling werd uitgevoerd, staat bij mijn actieve bestellingen, bevestigingsmail gekregen: nu kan er toch niet veel meer mislopen zou ik denken?
Dat is jou mening en jou ervaring. Het is nu gewoon teveel een wedstrijd/race om er 1 te bemachtigen. Ik ben er klaar mee voor nu. Of je daar eens bent of niet boeit mij eigenlijk vrij weinig.hully schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:33:
[...]
niet mee eens, ik kreeg een mail, klikte gelijk, en liep in 1 keer door. via mijn smartphone.
Ik ben er bij bol.com door heen gekomen.. gelukkig:
Bevestigingsmail zeg:
Bedankt ....,
Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Op de website staat bij bestellingen:
"Sony PlayStation 5 Console
1 x € 499,99
Verkoper: bol.com
Garantie: 1 jaar fabrieksgarantie Tooltip
Wordt 10 december 2020 bezorgd"
Neem aan dat t goed zit, maar na dit topic een aantal weken gevolgd te hebben hou ik mn hart vast en geloof ik het pas als het hier in huis staat.
Bevestigingsmail zeg:
Bedankt ....,
1 x € 499,99
Neem aan dat t goed zit, maar na dit topic een aantal weken gevolgd te hebben hou ik mn hart vast en geloof ik het pas als het hier in huis staat.
Enig idee of het nog zin heeft om je in te schrijven bij de mediamarkt?
definieer "zin"Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:35:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Heb juist een PS5 DE kunnen vastleggen op Bol.com dankzij de telegram groep
Helaas waren we wat te snel en hadden ik en mijn vriendin eigenlijk liever de disk versie willen kopen
Als er hier een tweaker aanwezig is die de PS5 DE incl. 100 EUR wilt ruilen voor een diskversie, DM plz
Helaas waren we wat te snel en hadden ik en mijn vriendin eigenlijk liever de disk versie willen kopen
Als er hier een tweaker aanwezig is die de PS5 DE incl. 100 EUR wilt ruilen voor een diskversie, DM plz
ik keek op de bol.com App maar zie veel artikelen als ik op ''playstation 5'' zoek behalve de consolehully schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:33:
[...]
niet mee eens, ik kreeg een mail, klikte gelijk, en liep in 1 keer door. via mijn smartphone.
Of je hem dan krijgt voor de zomer van 2021? Heb het gevoel dat dit gezeik wel gaat duren tot eind volgend jaar.
LuckyObi-Timo-Kenobi schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:35:
Gisteren op Amazon.fr succesvol een PS5 disc version besteld krijg nu net een mail dat DHL vanavond al voor de deur staat. Bezorgdatum bij bestellen was 8/9 december.
Ik heb gisteren bij amazon.de maar die staat nog steeds op 19 tot 22-12
Heeft er iemand een link van de telegram group? aardig benieuwd.
gewoon ziek hee, nu al playstation tekoop gekomen van BOL. niemand heeft het nog binnen.
In de aankondingsmail staat duidelijk: als je een bestelbevestiging hebt, wordt deze 10 december bezorgd. Gefeliciteerd!bgeijsen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:35:
Ik ben er bij bol.com door heen gekomen.. gelukkig:
Bevestigingsmail zeg:
Bedankt ....,
1 x € 499,99
Bij mij ook. Heb jij toevallig met Credit Card betaald? Zp ja, is het bedrag al gereserveerd bij jou?Eastergecko schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:37:
[...]
Lucky
Ik heb gisteren bij amazon.de maar die staat nog steeds op 19 tot 22-12
Zoek even op telegram in dit topic, staat er al tientallen keren.j3ss3y schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:37:
Heeft er iemand een link van de telegram group? aardig benieuwd.
Hoorde via een vriend dat ze bij bol.com zelf ook veel laten kopen eerst, met korting.. typisch
Ik ben opzoek naar mijn vriend die voor mij een PS5 Digital heeft kunnen scoren en er zelf al een heeft. Weten jullie waar hij is?
Nope. Idealbramgg schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:38:
[...]
Bij mij ook. Heb jij toevallig met Credit Card betaald? Zp ja, is het bedrag al gereserveerd bij jou?
Yeah right. Ze maken al amper winst op een consolebikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:38:
Hoorde via een vriend dat ze bij bol.com zelf ook veel laten kopen eerst, met korting.. typisch
Gewoon doen, je hoeft dan simpel weg alleen op je buurt te wachten. Het duurt misschien lang maar je hoeft dan niet alsmaar te f5’en en te lopen stressen of je wel op tijd komt voor een batch online.Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:35:
Mag gewoon. Alleen maar goed van Bol voor de eigen medewerkers.bikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:38:
Je hoeft het niet te geloven, vriend van me heeft net een reservering laten plaatsen voor 330 voor digitalBoterham71 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:38:
[...]
Yeah right. Ze maken al amper winst op een console
ik ga nog niets navragen laat maar lekker die bestelling bij Bol zo staan dan kan niemand hem verzieken. 10 december is fine by me
Even een teamsmeeting gehad en zie dat ik alles gemist hebt met 200+ reacties
Prima, ga ik dit weekend wel naar een Mediamarkt en geef ik ze 50 euro. blegh.Mijn kopje thee schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:38:
[...]
Gewoon doen, je hoeft dan simpel weg alleen op je buurt te wachten. Het duurt misschien lang maar je hoeft dan niet alsmaar te f5’en en te lopen stressen of je wel op tijd komt voor een batch online.
Ik heb bij Amazon.de besteld en inderdaad staat er een bedrag gereserveerd op mijn creditcard.bramgg schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:38:
[...]
Bij mij ook. Heb jij toevallig met Credit Card betaald? Zp ja, is het bedrag al gereserveerd bij jou?
Don't tempt fate idd haha! Genoeg verhalen gelezen dat je er dan ineens uitgedonderd wordt. Geen slapende honden wakker maken in het geval dat er wat problemen zijn.egbert-jan schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:39:
ik ga nog niets navragen laat maar lekker die bestelling bij Bol zo staan dan kan niemand hem verzieken. 10 december is fine by me
Omdat het ook onzin is.bikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:39:
[...]
Je hoeft het niet te geloven, vriend van me heeft net een reservering laten plaatsen voor 330 voor digital
Ze houden niet veel slagen om de arm bij Bol.com, dit ziet er goed uit!
Er kan altijd onderweg iets gebeuren waardoor de bezorger later is, maar je kunt ervan uitgaan dat je de console op 10 december krijgt als je een bevestigingsmail hebt ontvangen.
— bol (@bol_com) 4 december 2020
Ik heb voor Bol alles misgegrepen, dus dan moet het ook bij jou goed komen. Ik wens je heel veel succes natuurlijk!nathanderapper schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:31:
Ik krijg steeds meer door dat DIT de ps5 is.
Het echte PS5 gevoel is de vrienden die we onderweg maken.
Tel de 21% BTW er bij en je komt exact 399 uit. Je vriend heeft naar de ex-btw prijs gekeken. Anyway, fijn voor die vriend!bikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:39:
[...]
Je hoeft het niet te geloven, vriend van me heeft net een reservering laten plaatsen voor 330 voor digital
Iedereen die in de Telegram groep een ja klikt bij de poll zou er gelijk uit gekickt moeten worden imo!
Kan je de bestelling nog wijzigen naar afhalen op een afhaalpunt? Aangezien ik misschien moet werken...
Helaas geen mail van bol gehad. Jammer...
Echt. Ik wil niet weten hoeveel scalpers daar inzitten.Pingu007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:41:
Iedereen die in de Telegram groep een ja klikt bij de poll zou er gelijk uit gekickt moeten worden imo!
Oh leuke nabrander, krijg nu de mail binnen van Bol.com (dikke middelvinger lol)
11:05 bevestiging gekregen van Bol.com
Iemand eerder?
Iemand eerder?
70 euro korting? Ik denk dat een winkel niet eens €70 winst maakt als ze een DE verkopen voor €400bikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:39:
[...]
Klinkt als scammer praktijken.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Goh had niet verwacht dat het zo naar kan voelen net mis te grijpen. Had hem gewoon meerdere keren in m’n mandje maar dan was ie weer leeg
Ik zou er eigenlijk van af blijven en misschien een dagje langer geduld hebben, just in case. Het is altijd een risico om aan lopende bestellingen te klussen.d.castello schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:41:
Kan je de bestelling nog wijzigen naar afhalen op een afhaalpunt? Aangezien ik misschien moet werken...
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |