Ik denk dat de load op de amazon.de site niet door bots in Brazilie kwam inderdaad.ElMayo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:58:
[...]
En jij denkt dat alleen tweakers op amazon ps5 willen kopen en niemand anders op de wereld een telegram groep heeft met bots etc?
Is eigenlijk best lullig voor Intertoys, die lopen zo vlak voor Sinterklaas gewoon 'normale' bestellingen mis omdat ze de PS5 drop nu doen.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:58:
Intertoys komt voorlopig niet meer online hoor, iedereen is aan het F5'en. Dat helpt echt niet. Als jullie nou even allemaal stoppen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
VoicemailNitwitt1991 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:43:
Je zou bijna Intertoys gaan bellen voor een telefonische bestelling
Zelfs Amazon ging down. Denk je echt dat Intertoys het dan wel overleefd?MrHarry schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:56:
je zou wederom weer meer verwachten van zo'n grote site...![]()
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Is er iemand hier die gisteren bij amazon.de heeft besteld en volgende week de playstation binnenkrijgt? Als dat zo is, zou je dan een screenshot willen sturen van die pagina waarop je kan zien wanneer je besteld hebt en wanneer je m binnenkrijgt? Zou mij heel erg helpen!
Wat bereik je ermee?Donnienie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:00:
Is er iemand hier die gisteren bij amazon.de heeft besteld en volgende week de playstation binnenkrijgt? Als dat zo is, zou je dan een screenshot willen sturen van die pagina waarop je kan zien wanneer je besteld hebt en wanneer je m binnenkrijgt? Zou mij heel erg helpen!
Wat dacht je van heel Europa?Boterham71 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:59:
[...]
Ik denk dat de load op de amazon.de site niet door bots in Brazilie kwam inderdaad.
console staat niet meer tussen de te bestellen producten op intertoys...
Had hem in m'n winkelmandje bij BOL, was het er maar 1tje ofzo?
Ik zit in een gesprek met amazon, ze zijn mijn order ‘vergeten’ en ik moet bewijs hebben dat mensen later hebben besteld en m eerder binnenkrijgen. Ik snap ook niet waarom ze dat niet zelf kunnen.
Bij mij wel heel even. De site ligt er jammer genoeg wel weer uit.onepicnick schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:01:
console staat niet meer tussen de te bestellen producten op intertoys...
Uitnodiging per mail van Bol.com zojuist ontvangen om te bestellen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/CguNXauacFtOH4yuzMO836Uo.png?f=user_large)
Moet niet gekker worden.
Zit de hele tijd Bol.com in de gaten te houden.
Even afzender gecheckt hoor maar is niet te preorderen
Verwijderd
Zojuist een mail ontvangen van Bol.com met de link naar de PS5 pagina. Wat zie ik: Tijdelijk uitverkocht. Die gingen wel heeeel snel.
11:00 mailtje bol.com over voorraad en pre order, 11:01 op de site, niet leverbaar
Als je nu nog sinterklaas cadeaus moet bestellen krijg je ze sowieso niet morgen. Dus dat boeit niet.Richh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:59:
[...]
Is eigenlijk best lullig voor Intertoys, die lopen zo vlak voor Sinterklaas gewoon 'normale' bestellingen mis omdat ze de PS5 drop nu doen.
Staat al de hele ochtend op niet leverbaar.. refresh ook regelmatigBulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:03:
11:00 mailtje bol.com over voorraad en pre order, 11:01 op de site, niet leverbaar
BOL, blijven proberen. Mij is het gelukt
[ Voor 41% gewijzigd door m0nk op 04-12-2020 11:35 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
BEsteld, maar foutmelding bij betalen..
BOL.com GELUKT! Verwachte leverdatum donderdag 10 december
Ik heb ook op bol.com kunnen bestellen
"Wordt 10 december 2020 bezorgd"
"Wordt 10 december 2020 bezorgd"
Dammit was al m'n betaalshit aan het kiezen tot die weer vasliep en nu uitverkochtKhayma schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:02:
en uitverkocht bij intertoys
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Potjandikkie, was even zooi op Bol maar heb er eentje kunnen bestellen. Wordt 10 December geleverd. Cyberpunktime!
Een disc edition besteld bij Bol! Levering 10 december.
Blijven proberen. Een paar keer was mijn winkelwagen leeg na het toevoegen.
Uiteindelijk lukte het voor de verzending op 10 december!
Uiteindelijk lukte het voor de verzending op 10 december!
oh my oh my oh my..... ik heb er een besteld bij Bol.
Zomaar gelukt ....
Ik duim voor de rest
Zomaar gelukt ....
Ik duim voor de rest
Jaaa Disc bij Bol.com! Eindelijk kan het normale leven weer beginnen.
Hier ook een bij Bol.com! Vraag me af of het allemaal goed gegaan is... Als ik de hoeveelheid mensen die waarbij het gelukt is..
Yes, het is mij ook gelukt bij Bol.com! 10 december levering!
YESSSS!!!! Digital Edition via BOL. levering 10.12! Super blij
en mijn tegoedbonnen kunnen gebruiken van werk dus voor € 200,00 euro nieuwe generatie hehe
Bol.com gelukt!
Ik zou het doen!
Ja gelukt bij BOL!
heb geen nachten gezeten maar wel serieus het topic gevolgd... nu eindelijk lijkt hij er aan te komen voor de kerst
heb geen nachten gezeten maar wel serieus het topic gevolgd... nu eindelijk lijkt hij er aan te komen voor de kerst
Feeling lucky...Phunk
Na letterlijk iedere kans gemist te hebben en al mijn vrienden er eentje te hebben zien bemachtigen, heb ik m eindelijk
Ja ja, eindelijk een disk ps5 bij bol.com weten te bestellen. Nou hopen dat hij niet wordt gecanceled
Nog steeds lastig om er doorheen te komen. Maar gelukt
[ Voor 56% gewijzigd door m0nk op 04-12-2020 11:35 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
:fill(white):strip_exif()/f/image/dRUrf8fLuf4z6qwqmM1L0RZP.png?f=user_large)
Gelukt bij Bol.com
Ik weet dat je stil moest zijn en bent geweest, maar je bent een topgozerm0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:04:
BOL, blijven proberen, hebben er een paar duizend. Mij is het gelukt
Hier wil Bol maar niet lukken...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Eentje in mand bij bol, kunnen afrekenen, ‘bedankt voor je bestelling’ maar verder nog niets. Geen mail en niet te zien in lopende bestellingen. Nog iemand dit?
Harder op klikkenPeter_Aragorn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:07:
Hier wil Bol maar niet lukken...
Gelukt bij bol moehahaha
psn: HertogJack
sjongejonge. Zat bij de betaling ; krijgt RABOBANK een error. en bedankt...
EINDELIJK, is het ook mij gelukt om een disc versie te bemachtigen 
Na gister steeds te laat te zijn bij Amazon ben ik toch wel erg blij nu.
Na gister steeds te laat te zijn bij Amazon ben ik toch wel erg blij nu.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + ASUS 5070Ti + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Jaaa na drie dagen meekijken in spanning eindelijk via Bol.com kunnen bemachtigen!!
Ja ik ook. Er ging iets mis kreeg ik na betalen. Geld is wel afgeschreven.Jelliuz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:07:
Eentje in mand bij bol, kunnen afrekenen, ‘bedankt voor je bestelling’ maar verder nog niets. Geen mail en niet te zien in lopende bestellingen. Nog iemand dit?
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:09 ]
I served in a company of heroes.
Ik had m'n ing app al open staan voor barcode scannen whahaha
Heb er een!
Heb er een!
Same here. Pech denk ikCks schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:08:
hij komt niet in me winkelmandje kapot raar
Kwam tot betalen bij Intertoys,
toen was die weg..
Kreeg hem bij bol wel te zien maar kwam niet in mn winkelmandje..
wat een kutzooit zeg.
veel plezier voor degene die er wel weer een hebben gekregen..
toen was die weg..
Kreeg hem bij bol wel te zien maar kwam niet in mn winkelmandje..
wat een kutzooit zeg.
veel plezier voor degene die er wel weer een hebben gekregen..
IK HEB HEM EINDELIJK!!!
kan het gewoon niet geloven
kan het gewoon niet geloven
Voor iedereen die bij bol heeft besteld!
Je zult niet de eerste zijn bij wie hij na bestelling toch nog geannuleerd word! Wacht gewoon af tot hij daadwerkelijk geleverd word
Je zult niet de eerste zijn bij wie hij na bestelling toch nog geannuleerd word! Wacht gewoon af tot hij daadwerkelijk geleverd word
Hier gelukt zonder bots, kreeg mail van Bol dat ie weer voorradig wasVerwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:07:
[mbr]*knip* doe normaal[/]
Had me gewoon aangemeld voor 'Breng mij op de hoogte'
PSN: Von_Smallhausn
Ik kwam tot ideal, transactie mislukt, uitverkocht.
Even afwachten en indien geen beweging even met hun klantendienst bellen veronderstel ikredrohX schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:08:
[...]
Ja ik ook. Er ging iets mis kreeg ik na betalen. Geld is wel afgeschreven.
Vaag gedoe bij bol.com dan leverbaar, dan reserveren en niet leverbaar bij elke refresh, maar geen enkele keer gelukt. Begin er behoorlijk klaar mee te zijn.
Zoontje van een collega heel blij gemaakt, de mail van bol was eerder dan de bot!Mon0lith schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:10:
[...]
Hier gelukt zonder bots, kreeg mail van Bol dat ie weer voorradig was![]()
Had me gewoon aangemeld voor 'Breng mij op de hoogte'
Had hem erin zitten, wilde betalen werd eruit gegooid....
Ik heb er eentje te pakken via Bol.com! ;D
Kreeg een mail dat hij er weer was, maar op de site lukte het niet.
Toen snel van de app en had hem direct te pakken
Kreeg een mail dat hij er weer was, maar op de site lukte het niet.
Toen snel van de app en had hem direct te pakken
Zat toevallig om 10:59 op bol en zag dat er prijzen verschenen bij de DE edition.
Met heel veel mazzel kunnen bestellen en afrekenen. Verwachte bezorgdatum donderdag 10 december.
Met heel veel mazzel kunnen bestellen en afrekenen. Verwachte bezorgdatum donderdag 10 december.
Lekker dit dan, gaat niet in m’n winkelmandje terwijl er gewoon ‘reserveer’ staat. Wat een k*tzooi weer
Iemand een link naar de de editie van bol? Vind alleen de disc versie
Gelukt bij Bol, staat alleen dit in mijn bevestiging:
Sony PlayStation 5 Console
Gekocht bij bol.com
Bezorging: Nog niet verschenen
Hmm...
Gekocht bij bol.com
Hmm...
Gelukt bij Bol.com - Via de productpagina werkte het niet lekker. Via je verlanglijstje direct naar de winkelwagen ging wel. Wellicht nog een handige tip voor degene die het nog aan het proberen zijn.
Ik kreeg ook mail van bol.com.
Ik selecteer, wil naar me winkelwagen en is me winkelwagen leeg. Tot 5 keer aan toe en nu staat er uitverkocht.
Wat zijn dit voor grappen
Ik selecteer, wil naar me winkelwagen en is me winkelwagen leeg. Tot 5 keer aan toe en nu staat er uitverkocht.
Wat zijn dit voor grappen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
De mail kwam eerder dan de stock online stond, hebben ze netjes gedaanDonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:10:
[...]
Zoontje van een collega heel blij gemaakt, de mail van bol was eerder dan de bot!
Heb ik ook. Ook al betaald. We zullen zien.Pingu007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:11:
Gelukt bij Bol, staat alleen dit in mijn bevestiging:
Gekocht bij bol.com
Hmm...
*knip* taalgebruik kon hem Pre-orderen en zat in m’n mandje, en toen niets meer te zien. Tot 10x toe. En nu uitverkocht
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:12 ]
mannen mag ik jullie super erg bedanken. ik reageer altijd weinig maar lees alles en heb er toch 1 kunnen bestellen ideal en alles afgerond. nou nog binnen komen
Binnen, mede dankzij jullie suggesties voor de Telegram groep
.
Nu mijn google stadia cyberpunk actie cancelen en voor de PS5 editie gaan
(?)
Nu mijn google stadia cyberpunk actie cancelen en voor de PS5 editie gaan
Tot 2x toe foutmelding bij Bol bij het afronden van de bestelling. Daarna tig keer op rij wel kunnen reserveren maar komt die niet in het mandje. Zo dichtbij
Alleen nog Mediamarkt te gaan volgens mij!
Het is mij ook gelukt, kan het bijna niet geloven. Alhoewel, ik geloof het pas écht als ik hem in handen heb. Heel veel dank aan de makers van de Telegram groep. Succes voor iedereen die 'm nog niet te pakken heeft!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |