zou je voor mij kunnen kijken of je de optie hebt om het bij een afhaal punt te bezorgen...
ik had geen huisnummer toegevoegd vandaar dat ik deze info vraag, dan weet ik of ik nog hoop heb
zou je voor mij kunnen kijken of je de optie hebt om het bij een afhaal punt te bezorgen...
Thanks. Hopelijk heb je m snel binnen!-Indy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:06:
[...]
De levering stond eerst op 16-18 december, daarna naar 5 tm 8 december.
Ik nog niet maar levertijd schatten ze ook pas volgende week woensdag dus komt wel goed!pakacom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:56:
Heeft er iemand al een verzonden melding van Amazon uk gehad die vandaag heeft besteld?
Dan houd ik mij beschikbaar voor die ps5Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:35:
[...]
Bij DHL is het mogelijk het inderdaad naar een afleverpunt te laten shippen zodra je je T&T krijgt. Dan gewoon ophalen met geldige legitimatie, probleem opgelost.
Enfin, het lijkt er op dat mijn PS5 hunt er ook op zit. Vanochtend in de chaos kunnen bestellen bij BCC omdat ik steeds minder vertrouwen kreeg in m'n order op Amazon.fr van maandag de 23e... krijg ik opeens van beide een verzendbevestiging. Ach soms zit het mee. Die andere is trouwens vergeven, maar ik heb nog een order open staan dus mocht ik een PS5 over hebben dan komt ie in de groep. Voor kostprijs uiteraard.
To be continued...
[ Voor 4% gewijzigd door keeskloon op 03-12-2020 22:14 ]
Tracking code geeft nog geen resultaat bij DHL, kan dus nog niks zien of aanpassen helaasyugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:12:
[...]
ik had geen huisnummer toegevoegd vandaar dat ik deze info vraag, dan weet ik of ik nog hoop heb
bedankt voor het kijken in iedergevalreddrop schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:13:
[...]
Tracking code geeft nog geen resultaat bij DHL, kan dus nog niks zien of aanpassen helaas
Verwijderd
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:04:
[...]
Bedankt voor je antwoord ik hoop dat dit me gaat lukken... kreeg bijna 2 maal hart stilstand XD
Zodra je het mailtje krijgt met het bezorgmoment zou je in principe al dit kunnen wijzigen dat ie naar een service point gaat als ik mij niet vergis.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:12:
[...]
Om 16:00!Epixx1337 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:12:
[...]
je hebt een update gekregen! Mijne staat nog op 20 dec. Was ook eerst 1 dec. Hoelaat heb je een mailtje gehad?
Ooo nice. Dan moet ik gewoon geduld hebben. Mijne gaat ook hopelijk naar voren. Had ook 1dec. Hopelijk morgen goed nieuws!Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:16:
[...]
[...]
Zodra je het mailtje krijgt met het bezorgmoment zou je in principe al dit kunnen wijzigen dat ie naar een service point gaat als ik mij niet vergis.
[...]
Om 16:00!
Ze wisselen weleens, vooral als het druk is.MauT86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:29:
Vreemd dat jullie tracking code van DHL krijgen vwb amazon uk bestelling, ik heb hem van DPD gekregen. Hebben meerdere mensen dit?
https://psnprofiles.com/leFibo
Als het DHL is krijg je normaal gesproken een link waarmee je kan kiezen om het pakketje te laten bezorgen bij een afhaalpunt. In jouw geval is er echter geen huisnummer, dus ik weet niet hoe de DHL daar mee om zal gaan en of de console überhaupt in een busje terecht zal komen.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,
Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.
Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......
Iemand soort gelijk iets meegemaakt of enkele tip.
ALLES in welkom begin een beetje gek te worden van dit.
Ja dat is het punt ook indderdaad, het gekke vind ik dat amazon het niet gewoon kan aanpassen maar waarschijnlijk staan er 1000 consoles in de warehouse die geshipped moeten worden.... maar aan de andere kant had ik DHL een berichtje live chat gestuurd en die dame gaf me aan contact op te nemen zodra ik me T&T code heb om een aanpassing te doen.NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:34:
[...]
Als het DHL is krijg je normaal gesproken een link waarmee je kan kiezen om het pakketje te laten bezorgen bij een afhaalpunt. In jouw geval is er echter geen huisnummer, dus ik weet niet hoe de DHL daar mee om zal gaan en of de console überhaupt in een busje terecht zal komen.
Verwijderd
Als je een PS5 hebt kunnen bestellen dan komt dit ook wel goedyugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:36:
[...]
Ja dat is het punt ook indderdaad, het gekke vind ik dat amazon het niet gewoon kan aanpassen maar waarschijnlijk staan er 1000 consoles in de warehouse die geshipped moeten worden.... maar aan de andere kant had ik DHL een berichtje live chat gestuurd en die dame gaf me aan contact op te nemen zodra ik me T&T code heb om een aanpassing te doen.
Zal ik hem binnenkort ook krijgen denk ik.Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:38:
Ik heb nu ook een verzendbevestiging van Amazon FR binnen van mijn bestelling van 23 nov!
Het geeft alleen echt stress..... eerst CC account blocked nu dit op account van vrouwtje begin wel beetje gek te worden XDVerwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:38:
[...]
Als je een PS5 hebt kunnen bestellen dan komt dit ook wel goed
Same! Gepland voor woensdag 9!Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:38:
Ik heb nu ook een verzendbevestiging van Amazon FR binnen van mijn bestelling van 23 nov!
Ik ook! Aanstaande woensdag verwachte leverdatum (DE). Hij stond eerst op 19 dec. als verwachte leverdatum, dus dit is een leuke verrassingCeleone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:38:
Pijnlijke opmerkingCeleone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:43:
Heerlijk, zit ineens beweging in bij iedereen!
Niet iedereen. Mijn DE van 23 november staat nog steeds op 19dec. wat overigens prima is. Misschien verandert het nog, we shall see.Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:43:
Sorry ja onhandig verwoord, ik bedoelde van degenen bij wie de oorspronkelijke leverdatum 'ingehaald' was door de tijd.Mariekeb schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:45:
[...]
Pijnlijke opmerking![]()
Ik zat er bij amazon.de net naast ( hij zit nu ook nog in mijn winkelmandje niet voorradig te zijn )
heel even overwogen om dan tch maar veel geld ner te leggen, maar dan doe ik mee met het systeem, en dat weiger ik. Dan maar Cyberpunk op mijn oude PS4 Slim ( ouch )
Niet echt, ook op 23 nov besteld. Staat nu al een week zo. Klantenservice zegt dat hij niet op voorraad is en dat ze er alles aan doen om zo snel mogelijk te verzenden.Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:43:
ik hoop dat de UK bestellingen van vanmorgen gewoon 8 dec komenGenesisToasted schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:54:
Hier staat mijn Digital uit FR ook nog op 19 december... We zullen het zien, eerder is beter
Bij mij wel jaEvertt schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:56:
Hier nog geen beweging in amazon.fr
Wordt de bestelling met DHL verzonden?
Die van mij wordt via DHL verzonden ja.Evertt schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:56:
Hier nog geen beweging in amazon.fr
Wordt de bestelling met DHL verzonden?
12.23%Cks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:58:
Hoe groot zou de kans zijn dat bol om 12 uur vnv de ps5 er op gooit?🥸
50/50Cks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:58:
Ik weet het niet, bol.com doet dat meestal op een random tijdstip overdag. Dus ik gok eerder op morgenochtend dan om 00.00...Cks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:00:
Toch maar wakker blijven dan🤔
0.5%? Waarom zouden ze? Dan weten ze zeker dat het allemaal botjes zijnCks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:58:
1969, maar heeft dat iets met de daadwerkelijke orderaantallen te maken dan?touzani schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:59:
[...]
Qat zijn de laatste cijfers van je ordernummer? Ik heb 8333
Zou het niet weten, was zomaar een gokXXOODD schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:07:
[...]
1969, maar heeft dat iets met de daadwerkelijke orderaantallen te maken dan?
Zie vorige reactie, volgens mij om 8.30 of 9.30...Cks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:08:
Hoelaat kwam bol de vorige keer online?
rond 20 dec is het geruchtGiga_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:09:
Heeft iemand uberhaupt nog iets van informatie over een 3de batch eigenlijk? Dit jaar of misschien volgend jaar pas? Of is het complete vaagheid?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Heb ergens gelzen (telegram) voor de kerst 3e batchGiga_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:09:
Heeft iemand uberhaupt nog iets van informatie over een 3de batch eigenlijk? Dit jaar of misschien volgend jaar pas? Of is het complete vaagheid?
Zou kunnen, toch?0619tje schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:15:
Heb vanochtend ook een disc editie kunnen bestellen op UK 👏🏼 Deze heb ik wel gekocht met priority shipping, zou hij ook echt priority krijgen denken jullie? En mogelijk dus eerder in huis?
Er staat gewoon wel 8/9 dec. Dus daar aan te zien niet.
Dan is het dus wel priority als andere mensen rond de 20e zaten.Sannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:19:
[...]
Zou kunnen, toch?
Mijn DE is 8/9 en las berichten dat mensen met Disc rond de 20e zaten. Dus wie weet! (Al weet ik het natuurlijk ook niet, haha)
Wat ik niet begrijp is dat ik op 23 nov bij FR heb besteld (disc) en dat ik tot op heden levertijd onbekend heb. Vandaag is wel het hele bedrag van mn cc afgeschreven.Evertt schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:39:
[...]
Zal ik hem binnenkort ook krijgen denk ik.
Same, maatje heeft wel vervroegd rond 8 dec, ik nog zelfde als jij...rvanp schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:29:
Vanmorgen disc versie weten te bestellen op Amazon.co.uk
Staat dat die 19 decemer geleverd wordt. Status nog op “ordered today”
[Afbeelding]
Before me there were many, after me there will be none
Bol.com is een van de..... zoverVanillaweb schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:47:
Is Bol de enige waar nog voorraad wordt verwacht?
En gaat de digital harder dan de disk bijvoorbeeld? Ik probeer het als kerstcadeau te kopen en liep helaas nét de Amazon batches mis...
Hoezo? Komt nu niks meer, misschien morgen maar ook dat is geen zekerheidnathanderapper schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:02:
Iedereen nu keihard f5 aan het doen bij bol
Wat voor functie heb je dan? Ik werk bij Ahold maar weet ook niet wanneer het wc-papier weer op voorraad is want daar hou ik me niet mee bezig :’)BertP schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:04:
Ik werk bij bol en weet niet eens of en wanneer we voorraad krijgen, mocht dat een geruststellende gedachte zijn. Socials in de gaten houden en hopen dat iedereen (behalve scalpers) er snel eentje kan bemachtigen.
Dat is wel een dikke middelvinger naar je klanten.038Zwolle schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:25:
Ik weet niet zeker of het hier al gezegd was , maar Wehkamp heeft vandaag hun (deels) PS5's verloot onder hun medewerkers
Volgens mij ben je de eerste 😉038Zwolle schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:25:
Ik weet niet zeker of het hier al gezegd was , maar Wehkamp heeft vandaag hun (deels) PS5's verloot onder hun medewerkers
Mijn rol heeft ook niks te maken met inkoop van elektronica, het is meer om aan te geven dat informatie over voorraad en beschikbaarheid geen info is die gedeeld wordt.Vanillaweb schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:26:
[...]
Wat voor functie heb je dan? Ik werk bij Ahold maar weet ook niet wanneer het wc-papier weer op voorraad is want daar hou ik me niet mee bezig :’)
Klopt, maatje van mij die daar werkt heeft 'm nu ook besteld bij ze.038Zwolle schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:25:
Ik heb een disk versie op 8/9december. Maar staat ook nog op ordered. Nog niet verzonden. (Heb priority shipping gedaan)rvanp schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:29:
Vanmorgen disc versie weten te bestellen op Amazon.co.uk
Staat dat die 19 decemer geleverd wordt. Status nog op “ordered today”
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
En hun familie en hun vriendenVuvuzela schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:50:
Denk dat in MM/GM winkels de eerste 10 pre orders ook gewoon van personeel zijn.
- Amazon ben je al te laat, zal volgend jaar waarschijnlijk zijnMichael-Moras schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 02:04:
Hallo! Ik volg dit forum al een tijdje, maar heb nog geen kans kunnen grijpen om een PS5 te bestellen.
Kunnen jullie mij verder helpen met de volgende vraagjes:
- Bij welke Amazon heb ik de meeste kans om de disk versie te bestellen? Wat met de garantie als je bij hen besteld?
- Iemand al ervaring met SimpelICT.com? Ik zag ze hier al verschillende keren verschijnen, maar geen idee of ze betrouwbaar zijn en/of een Tweaker al bij hen heeft besteld.
- Ik woon in België en zie hier veel Nederlandse shops passeren. Is er ergens een goed forum of subdeel van Tweakers waar de Belgische userbase kan volgen?
Groetjes en bedankt alvast!
Michael
Die van mij ook, staat momenteel nog niet een update in dhl T&M. Wel een interne Amazon transfer naar Schoenenfeld (bij Berlijn). Zal nog wel even duren eer hij in NL is. Maargoed, onderweg is onderweg. Ik ben siked!Cordon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:53:
Bestelling van 19 november op Amazon.de wat eerst op 15/16 december stond is zojuist verzonden
Nog niet :-)the-Killler0-4 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:12:
Goedemorgen, de verkoop bij bol.com is vannacht nog niet geweest toch?
Gelukkig, dan heb ik vandaag nog iets te doen
Als dat vandaag wel gebeurt. Dat is ook nog niet zeker.timpie81 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:14:
Beste Bol,
Jullie hebben hierbij mijn volmondige toestemming de ps5 per direct online te zetten. Ik zit er klaar voor:)
Je kan beter Telegram even downloaden en zoeken in deze topic via de search bar naar een join bar. Die werkt fijner en minder spam.BigDay schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:22:
Kan iemand mij toevoegen aan de Whatsapp groep voor meldingen als de PS5 ergens verkrijgbaar is?
Hoop wel dat ze een limit inbouwen van maximaal 1 per klant. Er stonden gisteren behoorlijk wat reacties van mensen die er ‘even’ 3 tot 5 hadden besteld bij AmazonJDdeV1992 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:24:
Ik vraag me toch wel af wat de gedachtegang van Bol is om ze nog niet online te gooien?
Ontzien van de pakketpost?
Wachten op een grotere lading zodat ze meer mensen blij kunnen maken?
Wachten op optimalisatie van botdetectie?
Joost mag het weten maar hoop vandaag toch wel daar te kunnen bestellen.
[ Voor 9% gewijzigd door timpie81 op 04-12-2020 07:27 ]
Uhm misschien hebben ze niks?JDdeV1992 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:24:
Ik vraag me toch wel af wat de gedachtegang van Bol is om ze nog niet online te gooien?
Denk serieus dat ze tot maandag wachten vanwege 5dec pakjes die voorrang hebben.
Bol geeft zelf aan dat dit 1 per account is. Hoe ze omgaan met meerdere accounts op 1 adres geen idee.timpie81 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:26:
[...]
Hoop wel dat ze een limit inbouwen van maximaal 1 per klant. Er stonden gisteren behoorlijk wat reacties van mensen die er ‘even’ 3 tot 5 hadden besteld bij Amazon
Hebben ze altimpie81 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:26:
[...]
Hoop wel dat ze een limit inbouwen van maximaal 1 per klant. Er stonden gisteren behoorlijk wat reacties van mensen die er ‘even’ 3 tot 5 hadden besteld bij Amazon
Dit kan ook 5 min van te voren zijnXstreamdigital schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:28:
En zolang er nog niemand een email heeft gehad van bol.com over de ps5 zal de ps5 ook s'morgens niet te koop worden gezet. (Bol.com ging mensen die voor 1 december op hou me op de hoogte knop gedrukt hebben eerder op de hoogte houden)
Snap de gedachtegang inderdaad al zou het ook een beetje vreemd zijn aangezien menig mens wel zo'n ding in de zak van sinterklaas zou willen vinden.joffrey19 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:28:
[...]
Denk serieus dat ze tot maandag wachten vanwege 5dec pakjes die voorrang hebben.
True maar ondertussen neemt wel de kans af wel. Het zou me niet verbazen als het maandag of dinsdag wordt.
Zou niet teveel afgaan op die op de hoogte mails. Gebeurd automatisch ook al doet bol nu op twitter alsof je kets speciaals krijgt als je voor 1 december op die knop heb gerampt.
Dat weet ik dan toevallig, ze controleren gewoon op de gegevens die bekend zijn (adres, mail, naam, bank, etc). Handmatig werk maar zo voorkom je dat er lui 5 bestellen en op marktplaats gooien.-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:29:
[...]
Bol geeft zelf aan dat dit 1 per account is. Hoe ze omgaan met meerdere accounts op 1 adres geen idee.
En dit geloof jezelf toch niet?
Meerdere accounts op 1 adres doen ze gewoon. Ik heb vorige ronde namelijk ook gewoon 2 op 1 adres kunnen bestellen.-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:29:
[...]
Bol geeft zelf aan dat dit 1 per account is. Hoe ze omgaan met meerdere accounts op 1 adres geen idee.
JDdeV1992 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:34:
[...]
Zou niet teveel afgaan op die op de hoogte mails. Gebeurd automatisch ook al doet bol nu op twitter alsof je iets speciaals krijgt als je voor 1 december op die knop heb geramt.
Bovendien, er is er altijd wel 1 die zo'n vervroegde mail deelt in een groep van 4000 man en dan schiet je er nog geen reet mee op.
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq