Leverancier bellen, en anders wordt het (als het goed is...) terug gestuurd naar Amazonyugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:29:
[...]
dat is nou niet het antwoord dat ik zocht
Je zegt t eigenlijk zelf alyugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......
In het ergste geval gaatie gewoon retour en krijg je je geld terug. Dus geen zorgen.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,
Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.
Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......
Iemand soort gelijk iets meegemaakt of enkele tip.
ALLES in welkom begin een beetje gek te worden van dit.
Ik heb dit dus ook een keer gehad en ik geloof toevallig ook bij Amazon.de. Maar als het via DPD wordt verstuurd krijg je een mail met het bericht dat er gegevens ontbreken. Ik geloof dat je dan alsnog het juiste nr kan doorgeven of een afleverpunt kunt doorgeven.
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
Geheel onverwacht krijg ik nu mail van Coolshop dat mijn PS5 is verzonden terwijl ik dus had verwacht dat die nog heel lang zou duren? Huhhhh. Plottwist (ik zei natuurlijk 3 seconden geleden nog dat ik op Amazon FR wacht).
Ik heb bij Coolshop echt nog nooit de productpagina van de PS5 gezien. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Voor 499?Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:33:
Geheel onverwacht krijg ik nu mail van Coolshop dat mijn PS5 is verzonden terwijl ik dus had verwacht dat die nog heel lang zou duren? Huhhhh. Plottwist (ik zei natuurlijk 3 seconden geleden nog dat ik op Amazon FR wacht).
Ik zojuist bij MM utrecht (leidsche Rijn) m’n positie gecheckt. Ik hoopte dat ze zouden zeggen: ‘hij staat zelfs al klaar voor je’. Maar dat was verkeerd gedroomd.
Met de release waren er 85 bij die vestiging geleverd, en gister nog eens 46.
Ik heb op 19 september mijn pre order gedaan, en sta sinds vandaag nog op plek 48
De medewerker zei: het kan zijn dat er nog een levering komt dit jaar, maar het kan ook goed zijn dat dit de laatste was van dit jaar.
Ik heb op 19 september mijn pre order gedaan, en sta sinds vandaag nog op plek 48
De medewerker zei: het kan zijn dat er nog een levering komt dit jaar, maar het kan ook goed zijn dat dit de laatste was van dit jaar.
Er was op releasedag een Telegram-melding dat er een pre-order beschikbaar was voor 24 december. Die had ik toen besteld en blijkbaar is die nu al verzonden? Ik sta er een beetje van versteld omdat ze echt pas eind december hadden verwacht zelf. Ik heb geen idee hoe lang het zou moeten duren; hij is nu nog in Horsens in Denemarken ieder gevaldoobieters schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:35:
[...]
Ik heb bij Coolshop echt nog nooit de productpagina van de PS5 gezien. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Voor 499?
Je pakket gaat zeer waarschijnlijk retour afzender.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,
Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.
Ik heb er een keer een Xbox One X gekocht. Ging prima hoor.Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:38:
[...]
Er was op releasedag een Telegram-melding dat er een pre-order beschikbaar was voor 24 december. Die had ik toen besteld en blijkbaar is die nu al verzonden? Ik sta er een beetje van versteld omdat ze echt pas eind december hadden verwacht zelf. Ik heb geen idee hoe lang het zou moeten duren; hij is nu nog in Horsens in Denemarken ieder geval
Via Track & Trace proberen je pakketje op een afhaalpunt te laten bezorgen de dag voor levering.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,
Ik zoek hulp echt hulp,
Sultana?
Dit inderdaad. Dan hebben ze genoeg aan je postcode + id bewijs.Mr. Jummy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:50:
[...]
Via Track & Trace proberen je pakketje op een afhaalpunt te laten bezorgen de dag voor levering.
En ja hoor ik lag uiteraard na m'n nachtdienst (waar ik ook veelvuldig dit forum en de verschillende grote retailers in de gaten hield met een schuin oog) heerlijk in bed en poef.. Wat lees ik zodra ik wakker werd? Voorraad bij Amazon en BCC.
En nu zie ik het al gebeuren.. Ik lig morgen wederom in bed na een slopende nachtdienst en u raad 't al! Bol.com tussen 8 en 9 online.
En nu zie ik het al gebeuren.. Ik lig morgen wederom in bed na een slopende nachtdienst en u raad 't al! Bol.com tussen 8 en 9 online.
https://psnprofiles.com/leFibo
Maar weet niet of Amazon.de via PostNL verstuurd. Dat gaat volgens mij via DPD?Mr. Jummy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:50:
[...]
Via Track & Trace proberen je pakketje op een afhaalpunt te laten bezorgen de dag voor levering.
Die van mij via UPS maar andere via DHL, volgens mij geen PostNLdoobieters schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:55:
[...]
Maar weet niet of Amazon.de via PostNL verstuurd. Dat gaat volgens mij via DPD?
ik heb gehoord dat het waarschijnlijk DHL gaat zijn ik weet niet of dat bij hun ook kan. post nl heeft wel aflever adressen in de buurt bij mijBanaan000 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:57:
[...]
Die van mij via UPS maar andere via DHL, volgens mij geen PostNL
wees gerust....ik weet van inside mensen bij MM dat er voor de meeste vestigingen nog 1 zending komt dit jaar. Net voor kerst..ongev 20e decnathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:38:
Ik zojuist bij MM utrecht (leidsche Rijn) m’n positie gecheckt. Ik hoopte dat ze zouden zeggen: ‘hij staat zelfs al klaar voor je’. Maar dat was verkeerd gedroomd.
bron?
I served in a company of heroes.
Dan maar een nachtje ( of in jouw geval dagje) doortrekken ;-). Heb je best wat middeltjes voor!leFibo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:53:
En ja hoor ik lag uiteraard na m'n nachtdienst (waar ik ook veelvuldig dit forum en de verschillende grote retailers in de gaten hield met een schuin oog) heerlijk in bed en poef.. Wat lees ik zodra ik wakker werd? Voorraad bij Amazon en BCC.![]()
En nu zie ik het al gebeuren.. Ik lig morgen wederom in bed na een slopende nachtdienst en u raad 't al! Bol.com tussen 8 en 9 online.![]()
![]()
![]()
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorging-wijzigenyugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:59:
[...]
ik heb gehoord dat het waarschijnlijk DHL gaat zijn ik weet niet of dat bij hun ook kan. post nl heeft wel aflever adressen in de buurt bij mij
Dit misschien het proberen waard?
Je moet even het hele stukje tekst lezen en niet alleen de laatste paar woorden
Gast, lees je z'n hele bericht wel? Of alleen de laatste 6 woorden
ik heb nog jammer genoeg geen track en trace of iets hij is vandaag pas besteld....Clint.Eastwood schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:00:
[...]
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen
Dit misschien het proberen waard?
dus ik denk dat het wachten wordt sla dit bericht wel even op
Of een aantal hulplijnen inzetten en hopelijk wakker worden met 't nieuws dat ik er per ongeluk 3 heb ipv 1.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:00:
[...]
Dan maar een nachtje ( of in jouw geval dagje) doortrekken ;-). Heb je best wat middeltjes voor!
https://psnprofiles.com/leFibo
Installeer de DHL app, maak een account, hou je bestelling in de gaten. Vanavond een paar keer zowel op de app als via de track & trace uit je mail in een browser checken of je het afleveradres kunt wijzigen naar een DHL-punt. Desnoods vannacht nog checken. Op de dag van de bezorging verschijnt er vaak de optie om uit te wijken naar de eerst volgende werkdag.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:01:
[...]
ik heb nog jammer genoeg geen track en trace of iets hij is vandaag pas besteld....
dus ik denk dat het wachten wordt sla dit bericht wel even op
AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2
Welke app is dit ben aan het zoeken maar vind geen duidelijke appDocBrown schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:04:
[...]
Installeer de DHL app, maak een account, hou je bestelling in de gaten. Vanavond een paar keer zowel op de app als via de track & trace uit je mail in een browser checken of je het afleveradres kunt wijzigen naar een DHL-punt. Desnoods vannacht nog checken. Op de dag van de bezorging verschijnt er vaak de optie om uit te wijken naar de eerst volgende werkdag.
DHL Express. Zou moeten werken. Al een tijdje niet meer gebruikt, maar ik maak vrijwel voor al m'n bestellingen gebruik van afhaalpunten. Ook bij PostNL.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:14:
[...]
Welke app is dit ben aan het zoeken maar vind geen duidelijke app
AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2
Topper.. Zojuist kunnen bestellen:)TIGER1125 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:13:
Het Dualsense oplaadstation is weer beschikbaar bij Bol.com (31,99)
https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txl
@Mc_Smurf
Iemand amazon.uk besteld met het volgende? Ik had leverdatum 8-9december.. ook na bestelling 8-9 december. Bedrag is vanavond pas afgeschreven ivm verkeerde cvc code en nu staat er 'We will email you when we have an estimated delivery date.' zonder enige datum meer. Afaik hoort er wel een datum nog te staan.
Dit was mn 2e hoop na een 'vermiste' order van MM (welke heeeel misschien nog geleverd gaat worden).
Dit was mn 2e hoop na een 'vermiste' order van MM (welke heeeel misschien nog geleverd gaat worden).
Signature
Ik heb precies zelfde... Eerst stond er 18-19 december en nu die tekst.mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:26:
Iemand amazon.uk besteld met het volgende? Ik had leverdatum 8-9december.. ook na bestelling 8-9 december. Bedrag is vanavond pas afgeschreven ivm verkeerde cvc code en nu staat er 'We will email you when we have an estimated delivery date.' zonder enige datum meer. Afaik hoort er wel een datum nog te staan.
Same hier! Achjaaa afwachten maarGiga_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:30:
[...]
Ik heb precies zelfde... Eerst stond er 18-19 december en nu die tekst.
Bij mij is niets veranderd. Enkel de reservering op m'n kaart en 8-9 dec voor de digital en 18-19 voor de disc versie.
Zal me benieuwen...
Tot nu toe zijn al mn pogingen om een ps5 te bestellen mislukt, heeft iemand nog tips of belangrijke dingen om op te letten voor als ik weer eens probeer er een te bestellen?
Ik heb hetzelfde. Zelfde levertijden en op de CC 1 reservering van 0,00.sx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:37:
[...]
Bij mij is niets veranderd. Enkel de reservering op m'n kaart en 8-9 dec voor de digital en 18-19 voor de disc versie.
Zal me benieuwen...
Precies hetzelfde hier. Gewoon even afwachten dan maarmouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:26:
Dat is apart. Misschien scheelt dat nog per bank/kaart? Ik heb Rabo met VISA en ik heb direct 2 reservering op m'n kaart staan voor de volledige bedragen.GW1992 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:40:
[...]
Ik heb hetzelfde. Zelfde levertijden en op de CC 1 reservering van 0,00.
Hier Rabo Mastercard, nog helemaal geen afschrijvingsx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:41:
[...]
Dat is apart. Misschien scheelt dat nog per bank/kaart? Ik heb Rabo met VISA en ik heb direct 2 reservering op m'n kaart staan voor de volledige bedragen.
Ik heb ook veel gedoe met amazon uk gehad vandaag. Bestelling gedaan, order bevestiging gehad met levering op 8-10 dec. Daarna gezeik over mijn cc, datum weg. Amazon gebeld, konden niet zien wat er met mijn cc was, de bank gebeld, aan die kant alles goed. Andere kaart ingevoerd. Order staat nu in de lijst met datum unknown ipv 8-10. Lees hier meer berichten van credit card issues bij amazon.
Wel raar Amazon heeft geen cvc nodig 🤔mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:26:
Precies hetzelfde, gebruik die kaart al tijden en kreeg error verkeerde CVC, terwijl alles goed staat en notabene gisteren ook wat besteld heb. Maargoed, zo te zien veel mensen met hetzelfde probleem.. afwachten dan maar.rvandeven schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:43:
Ik heb ook veel gedoe met amazon uk gehad vandaag. Bestelling gedaan, order bevestiging gehad met levering op 8-10 dec. Daarna gezeik over mijn cc, datum weg. Amazon gebeld, konden niet zien wat er met mijn cc was, de bank gebeld, aan die kant alles goed. Andere kaart ingevoerd. Order staat nu in de lijst met datum unknown ipv 8-10. Lees hier meer berichten van credit card issues bij amazon.
Signature
Ik heb (vooralsnog) geen problemen met de amazon UK bestelling. Bedrag is van cc gehaald en levering staat nog steeds op 8-9 dec. Hopen dat het zo blijft...
Ik lurk al een tijdje maar het is mij mede door de instructies hier en veelal verwijzingen naar de Telegram (groups) vanmorgen ook eindelijk gelukt bij Amazon UK.
Ik denk dat je kansen bij bijvoorbeeld BCC zoals vanmorgen niet echt mee moet laten wegen. Dat is eerder geluk dan wijsheid, dunkt me. Ik was toevallig ook op BCC voor wat anders aan het neuzen toen de meldingen kwamen en dat was eigenlijk al te laat. Je hebt gewoon een marge nodig en het lijkt wel alsof alleen Amazon die (tot heden) kan bieden als er stock is.
Vanmorgen was er voor mijn gevoel best wel tijd maar dat is ook maar kort. Niet dat je een bak koffie kan gaan zetten en rustig bestellen
In verschillende Telegrams groups gaan en gewoon heel alert zijn. Zorg dat je ten alle tijden een inlog open hebt op Amazon UK/DE/FR. Zo is het mij vanmorgen gelukt nadat ik bij de eerste batch overal net te laat was.the-Killler0-4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:38:
Tot nu toe zijn al mn pogingen om een ps5 te bestellen mislukt, heeft iemand nog tips of belangrijke dingen om op te letten voor als ik weer eens probeer er een te bestellen?
Ik denk dat je kansen bij bijvoorbeeld BCC zoals vanmorgen niet echt mee moet laten wegen. Dat is eerder geluk dan wijsheid, dunkt me. Ik was toevallig ook op BCC voor wat anders aan het neuzen toen de meldingen kwamen en dat was eigenlijk al te laat. Je hebt gewoon een marge nodig en het lijkt wel alsof alleen Amazon die (tot heden) kan bieden als er stock is.
Vanmorgen was er voor mijn gevoel best wel tijd maar dat is ook maar kort. Niet dat je een bak koffie kan gaan zetten en rustig bestellen
Ik had ook de disc edition met leverdatum 8-9 december staan en die is inmiddels dispatched. Denk dat het vanzelf wel goedkomt hoor, maar misschien dat je door de vertraging wat betreft de afschrijving nu in een levering later terechtkomt?mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:26:
Ik kan alleen maar hetzelfde adviseren. Gewoon overal ingelogd zijn en het juiste moment dan toeslaan. Stabiele verbinding kan ook helpenSannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
Ik lurk al een tijdje maar het is mij mede door de instructies hier en veelal verwijzingen naar de Telegram (groups) vanmorgen ook eindelijk gelukt bij Amazon UK.
[...]
In verschillende Telegrams groups gaan en gewoon heel alert zijn. Zorg dat je ten alle tijden een inlog open hebt op Amazon UK/DE/FR. Zo is het mij vanmorgen gelukt nadat ik de eerste batch overal net te laat was.
Dit is ook het hele eieren eten... en zorgen dat je blijft herhalen zsm als een product uit je winkelwagen gaat of voordat je wil betalen opeens weg is etc.Profile1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:48:
[...]
Ik kan alleen maar hetzelfde adviseren. Gewoon overal ingelogd zijn en het juiste moment dan toeslaan. Stabiele verbinding kan ook helpen
Bij de Rabo mastercard moet je verplicht met secureCode betalen en dat ging vanmiddag helemaal fout bij amazon begreep ik. Je had maar 1 poging. Daarna was je betaling lockedkoenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:42:
[...]
Hier Rabo Mastercard, nog helemaal geen afschrijving
En niet te vergeten betaal gegevens invullen, pinpas & reader bij de hand, creditcard enzocronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:50:
[...]
Dit is ook het hele eieren eten... en zorgen dat je blijft herhalen zsm als een product uit je winkelwagen gaat of voordat je wil betalen opeens weg is etc.
Klopt het dat er deze week nog steeds geen nieuwe drop is geweest bij bol.com???
*offtopic*
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:54 ]
Hoe vind ik die telegram groups?Sannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
[...]
In verschillende Telegrams groups gaan en gewoon heel alert zijn. Zorg dat je ten alle tijden een inlog open hebt op Amazon UK/DE/FR. Zo is het mij vanmorgen gelukt nadat ik bij de eerste batch overal net te laat was.
En als Frans je echt wereldvreemd is de site bezoeken in Chrome met auto translate. Volgens mij heeft Amazon FR geen optie om in Nederlands te tonen.JD88 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:51:
[...]
En niet te vergeten betaal gegevens invullen, pinpas & reader bij de hand, creditcard enzo
Of gewoon even 'proefdraaien' met een product bestellen (niet afronden, uiteraard) zodat je weet wat te verwachten. Klinkt logisch, maar uhhh... Daar liep mijn eerste poging mis enkele weken geleden op Amazon FR
Nee, Frans was niet mijn beste vak op school
Daar lijkt het op. Bol.com zegt zelf geen informatie te hebben. En de mensen die voor 1 december op (houd mij op de hoogte) knop hebben gedrukt zullen op voorhand een email ontvangen met meer informatie als die er is. Andere krijgen e-mail als die online al te koop staan.Karel.G schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:53:
Klopt het dat er deze week nog steeds geen nieuwe drop is geweest bij bol.com???
google chrome kan alles vertalen, alle amazon sites.Sannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:56:
[...]
En als Frans je echt wereldvreemd is de site bezoeken in Chrome met auto translate. Volgens mij heeft Amazon FR geen optie om in Nederlands te tonen.
Of gewoon even 'proefdraaien' met een product bestellen (niet afronden, uiteraard) zodat je weet wat te verwachten. Klinkt logisch, maar uhhh... Daar liep mijn eerste poging op mis enkele weken geleden op Amazon FRHet werd mij écht te vaag en wist niet meer waar te klikken. 'Was het nou een error? Klopte het nou echt? Huh, uhhmm.... Oh, het klopte en nu is het weg...
'
Nee, Frans was niet mijn beste vak op school
je moet alleen even instellen dat hij het altijd vertaald en niet eenmalig
[ Voor 4% gewijzigd door nemesis2212 op 03-12-2020 19:58 ]
Je krijgt straks een email van DHL of DPE met daarin de verwachte leverdatum. Er is dan ook een link naar de site om je bestelling aan te passen. Je kunt dan een andere leverdatum of afleverpunt kiezen. Je kunt vaak ook een alternatief adres opgeven. Dit komt wel goed. Het is uiteraard ook mogelijk dat als ze geen contact met je konden maken dat het pakket retour gaat maar daar gaat wel wat tijd overheen.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,
Ik zoek hulp echt hulp,
*offtopic*
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:53 ]
Hilary Duff 4-Life
Dat laatste is bij dhl niet zo.flab007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:00:
[...]
Je krijgt straks een email van DHL of DPE met daarin de verwachte leverdatum. Er is dan ook een link naar de site om je bestelling aan te passen. Je kunt dan een andere leverdatum of afleverpunt kiezen. Je kunt vaak ook een alternatief adres opgeven. Dit komt wel goed. Het is uiteraard ook mogelijk dat als ze geen contact met je konden maken dat het pakket retour gaat maar daar gaat wel wat tijd overheen.
Hoe weet je dit als ik vragen mag? Of is dit eerder gezegd in het topic en heb ik dat gemist?Xstreamdigital schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:57:
[...]
En de mensen die voor 1 december op (houd mij op de hoogte) knop hebben gedrukt zullen op voorhand een email ontvangen met meer informatie als die er is. Andere krijgen e-mail als die online al te koop staan.
Iemand ooit nog iets van Saturn Duitsland gehoord? Ik heb al weken 2 pre orders, maar hoor helemaal niets. Zou denken dat ze ook voorraden krijgen.
Even zoeken in dit topic. Ik heb deze 3 in dit topic gevonden. ConsoleAlert doet ook Xbox Series S/X.
:fill(white):strip_exif()/f/image/tHwwnS50Yq6HsqCTzQPyBr28.png?f=user_large)
Enige link die ik zelf zo 123 voor je heb is deze -
https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
De ene groep is wat sneller dan de ander af en toe. Maar goed, als je ineens heel veel geluidjes hoort dan weet je wel hoe laat het is :-P
Sturen ze redelijk naar wat mensen als antwoord als ze vragen waar de ps5 blijft op twitter.Punkie87 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:10:
[...]
Hoe weet je dit als ik vragen mag? Of is dit eerder gezegd in het topic en heb ik dat gemist?
Ahh thnx! Heb geen twitter, vandaar waarschijnlijk gemistXstreamdigital schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:18:
[...]
Sturen ze redelijk naar wat mensen als antwoord als ze vragen waar de ps5 blijft op twitter.
Vraagje, als ik nu een PS5 zou willen bestellen, waar kan ik dit het beste doen met het snelste resultaat?
lees het topic een beetje bij, gebruik de zoekfunctie ipv een vraag neerplempen
lees het topic een beetje bij, gebruik de zoekfunctie ipv een vraag neerplempen
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:52 ]
Is dat veranderd dan? Ik heb vorige week nog een sloot pakketjes via Amazon binnen gehad. Elk pakketje kon ik handmatig om routeren als ik wilde. Is de PS5 dan anders?
*offtopic*
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:50 ]
*offtopic*
[ Voor 136% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:50 ]
*offtopic*
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:49 ]
*snip* zinloos
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:49 ]
Zojuist een T&T ontvangen vanuit coolshop, geen terugweg meer voor hun
iemand anders ook al een T&T ontvangen?
Nee hoor, als je CC al bij ge gegevens staat heb je geen securecode of niks nodig, gewoon stug doorklikkenGiga_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:50:
[...]
Bij de Rabo mastercard moet je verplicht met secureCode betalen en dat ging vanmiddag helemaal fout bij amazon begreep ik. Je had maar 1 poging. Daarna was je betaling locked
*offtopic*
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:48 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:47 ]
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van Amazon.de dat de PS5 Disc versie met DHL is verzonden.
De PS5 was besteld op 19 november.
Blij dat ze deze batch nu ook aan het verzenden zijn
Goed om te horen, gefeliciteerd! Wat we al zagen met BCC was werkelijkheid.. voorraad kwam online. Super!MRDude22 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
My watch has ended.
Zendingsnummer is binnen van de BCC bestelling van vanochtend. Denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad omdat de PS5 bijna direct na mijn bestelling op uitverkocht stond. Dank aan de Telegram groep eigenaar, en iedereen die hem nog niet heeft nog veel succes!
Ah cool! Mag ik vragen op welke levertijd je stond? 5-7 of 7-9?-Indy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:24:
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van Amazon.de dat de PS5 Disc versie met DHL is verzonden.
Verwijderd
Bij DHL is het mogelijk het inderdaad naar een afleverpunt te laten shippen zodra je je T&T krijgt. Dan gewoon ophalen met geldige legitimatie, probleem opgelost.yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,
Ik zoek hulp echt hulp,
Enfin, het lijkt er op dat mijn PS5 hunt er ook op zit. Vanochtend in de chaos kunnen bestellen bij BCC omdat ik steeds minder vertrouwen kreeg in m'n order op Amazon.fr van maandag de 23e... krijg ik opeens van beide een verzendbevestiging. Ach soms zit het mee. Die andere is trouwens vergeven, maar ik heb nog een order open staan dus mocht ik een PS5 over hebben dan komt ie in de groep. Voor kostprijs uiteraard.
To be continued...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2020 21:38 ]
Wat was de oorspronkelijke leverdatum bij jou van Amazon fr?Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:35:
[...]
Bij DHL is het mogelijk het inderdaad naar een afleverpunt te laten shippen zodra je je T&T krijgt. Dan gewoon ophalen met geldige legitimatie, probleem opgelost.
Enfin, het lijkt er op dat mijn PS5 hunt er ook op zit. Vanochtend in de chaos kunnen bestellen bij BCC omdat ik steeds minder vertrouwen kreeg in m'n order op Amazon.fr van maandag de 23e... krijg ik opeens van beide een verzendbevestiging. Ach soms zit het mee. Die andere is trouwens vergeven, maar ik heb nog een order open staan dus mocht ik een PS5 over hebben dan komt ie in de groep. Voor kostprijs uiteraard.
To be continued...
Heb je de disc of digital?
O fijn! Wanneer komt die van Amazon FR aan?Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:35:
[...]
Bij DHL is het mogelijk het inderdaad naar een afleverpunt te laten shippen zodra je je T&T krijgt. Dan gewoon ophalen met geldige legitimatie, probleem opgelost.
To be continued...
23 november. 18-19 hier. Nog niet verzonden, haha. Vind het nu wel irritant.AeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:45:
[...]
Wat was de oorspronkelijke leverdatum bij jou van Amazon fr?
Same here.ap3nr0ts schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:52:
[...]
23 november. 18-19 hier. Nog niet verzonden, haha. Vind het nu wel irritant.
Vooral omdat de bestellingen bij Amazon fr van vandaag eerder worden geleverd dan die van ons...
Vreemd. Toch hoop ik stiekem op een vervroegde levering 😬
Heeft er iemand al een verzonden melding van Amazon uk gehad die vandaag heeft besteld?
Nope, disc versie kunnen bemachtigen.pakacom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:56:
Heeft er iemand al een verzonden melding van Amazon uk gehad die vandaag heeft besteld?
Ja, een paar uur geleden.pakacom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:56:
Hey iedereen, vraagje is bol.com al geweest?
Hier ook het zelfde, 23ste besteld, levering nog steeds op 18-19 decemberAeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:54:
[...]
Same here.
Vooral omdat de bestellingen bij Amazon fr van vandaag eerder worden geleverd dan die van ons...
Vreemd. Toch hoop ik stiekem op een vervroegde levering 😬
Jazeker! Gisteren om vijf minuten na morgen! Wanneer ze wéér een voorraad krijgen weten we niet..hrnapalm schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:58:
Hey iedereen, vraagje is bol.com al geweest?
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Verwijderd
AeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:45:
[...]
Wat was de oorspronkelijke leverdatum bij jou van Amazon fr?
Oorspronkelijke datum was 1 december. Op de dag zelf kreeg ik bericht dat dit de 20e zou worden. Vandaag opeens dat deze woensdag de 8e komt. Dit betreft de digital; de disc staat nog voor 19 december.Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:51:
[...]
O fijn! Wanneer komt die van Amazon FR aan?
Zo jammer dit, ingelogd met mijn amazon.nl account om op de uk site een bestelling te doen.
Hello,
We have restored your access to this account. You can now sign in and place orders.
For your security, we canceled the following order when we could not confirm your information:
-- Order Number: xxx
-- Items in Order: PlayStation 5 Console
We are sorry for any inconvenience this has caused. If you still want the items you will need to place a new order.
Sincerely,
Account Specialist
Amazon.co.uk
Bedankt voor je antwoord ik hoop dat dit me gaat lukken... kreeg bijna 2 maal hart stilstand XDVerwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:35:
[...]
To be continued...
De levering stond eerst op 16-18 december, daarna naar 5 tm 8 december.GlynnisSchaap schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:34:
[...]
Ah cool! Mag ik vragen op welke levertijd je stond? 5-7 of 7-9?
Fack... dit gaat dan 100% ook bij mij gebeuren. Ben je er eindelijk een keer omheen, word je uit je droom getrokken door fraude detectieSamPep schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:04:
Zo jammer dit, ingelogd met mijn amazon.nl account om op de uk site een bestelling te doen.
[...]
Mijn Amazon.de bestelling van 19 Nov met bevestigingsmail 14:17 ook net op 'verstuurd'.
Was eerst 15-16 Dec, toen 5-8dec en nu dus onderweg 🎉
Ook hier zojuist een mail dat mijn 19 november zending verzonden wordt. dat stemt de mens weer blij!
is dat ook met DHL verzonden?reddrop schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:10:
Mijn Amazon.de bestelling van 19 Nov met bevestigingsmail 14:17 ook net op 'verstuurd'.
Iemand nog onlangs een levering van Nedgame voorbij horen/zien komen?
PSN ID: TheJackal83
Nope. Staat op Preparing for Dispatch. Denk dat ie vannacht wel verstuurd wordt.pakacom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:56:
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:03:
[...]
[...]
Oorspronkelijke datum was 1 december. Op de dag zelf kreeg ik bericht dat dit de 20e zou worden. Vandaag opeens dat deze woensdag de 8e komt. Dit betreft de digital; de disc staat nog voor 19 december.
nope heb zelf ook een pre order bij nedgame maar nog niks gehoordTheJackal83 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:11:
Iemand nog onlangs een levering van Nedgame voorbij horen/zien komen?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |