• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:29:
[...]

dat is nou niet het antwoord dat ik zocht
Leverancier bellen, en anders wordt het (als het goed is...) terug gestuurd naar Amazon

• XXOODD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12 16:11
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:

Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......
Je zegt t eigenlijk zelf al

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:27
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.
Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......

Iemand soort gelijk iets meegemaakt of enkele tip.
ALLES in welkom begin een beetje gek te worden van dit.
In het ergste geval gaatie gewoon retour en krijg je je geld terug. Dus geen zorgen.

Ik heb dit dus ook een keer gehad en ik geloof toevallig ook bij Amazon.de. Maar als het via DPD wordt verstuurd krijg je een mail met het bericht dat er gegevens ontbreken. Ik geloof dat je dan alsnog het juiste nr kan doorgeven of een afleverpunt kunt doorgeven.

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Geheel onverwacht krijg ik nu mail van Coolshop dat mijn PS5 is verzonden terwijl ik dus had verwacht dat die nog heel lang zou duren? Huhhhh. Plottwist (ik zei natuurlijk 3 seconden geleden nog dat ik op Amazon FR wacht).

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Eindelijk weet ik mijn plaats en dat is helaas nummer 79. Heb mijn order gedaan 21 september.

• doobieters
Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:33:
Geheel onverwacht krijg ik nu mail van Coolshop dat mijn PS5 is verzonden terwijl ik dus had verwacht dat die nog heel lang zou duren? Huhhhh. Plottwist (ik zei natuurlijk 3 seconden geleden nog dat ik op Amazon FR wacht).
Ik heb bij Coolshop echt nog nooit de productpagina van de PS5 gezien. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Voor 499?

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik zojuist bij MM utrecht (leidsche Rijn) m’n positie gecheckt. Ik hoopte dat ze zouden zeggen: ‘hij staat zelfs al klaar voor je’. Maar dat was verkeerd gedroomd.

Met de release waren er 85 bij die vestiging geleverd, en gister nog eens 46.

Ik heb op 19 september mijn pre order gedaan, en sta sinds vandaag nog op plek 48 :|

De medewerker zei: het kan zijn dat er nog een levering komt dit jaar, maar het kan ook goed zijn dat dit de laatste was van dit jaar.

• Celeone
doobieters schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:35:
[...]

Ik heb bij Coolshop echt nog nooit de productpagina van de PS5 gezien. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Voor 499?
Er was op releasedag een Telegram-melding dat er een pre-order beschikbaar was voor 24 december. Die had ik toen besteld en blijkbaar is die nu al verzonden? Ik sta er een beetje van versteld omdat ze echt pas eind december hadden verwacht zelf. Ik heb geen idee hoe lang het zou moeten duren; hij is nu nog in Horsens in Denemarken ieder geval

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:08
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.

Je pakket gaat zeer waarschijnlijk retour afzender.

• doobieters
Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:38:
[...]

Er was op releasedag een Telegram-melding dat er een pre-order beschikbaar was voor 24 december. Die had ik toen besteld en blijkbaar is die nu al verzonden? Ik sta er een beetje van versteld omdat ze echt pas eind december hadden verwacht zelf. Ik heb geen idee hoe lang het zou moeten duren; hij is nu nog in Horsens in Denemarken ieder geval
Ik heb er een keer een Xbox One X gekocht. Ging prima hoor. :)

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 15:43
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,

Via Track & Trace proberen je pakketje op een afhaalpunt te laten bezorgen de dag voor levering.

Sultana?

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Mr. Jummy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:50:
[...]

Via Track & Trace proberen je pakketje op een afhaalpunt te laten bezorgen de dag voor levering.
Dit inderdaad. Dan hebben ze genoeg aan je postcode + id bewijs.

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
En ja hoor ik lag uiteraard na m'n nachtdienst (waar ik ook veelvuldig dit forum en de verschillende grote retailers in de gaten hield met een schuin oog) heerlijk in bed en poef.. Wat lees ik zodra ik wakker werd? Voorraad bij Amazon en BCC. 8)7

En nu zie ik het al gebeuren.. Ik lig morgen wederom in bed na een slopende nachtdienst en u raad 't al! Bol.com tussen 8 en 9 online. :F ;( ;w :-(

https://psnprofiles.com/leFibo

• doobieters
Mr. Jummy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:50:
[...]

Maar weet niet of Amazon.de via PostNL verstuurd. Dat gaat volgens mij via DPD?

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 15:59
doobieters schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:55:
[...]

Maar weet niet of Amazon.de via PostNL verstuurd. Dat gaat volgens mij via DPD?
Die van mij via UPS maar andere via DHL, volgens mij geen PostNL

• yugoemperor
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-03 15:27
Banaan000 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:57:
[...]

Die van mij via UPS maar andere via DHL, volgens mij geen PostNL
ik heb gehoord dat het waarschijnlijk DHL gaat zijn ik weet niet of dat bij hun ook kan. post nl heeft wel aflever adressen in de buurt bij mij

• el_stino78
  • Laatst online: 28-01-2021
nathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:38:
Ik zojuist bij MM utrecht (leidsche Rijn) m’n positie gecheckt. Ik hoopte dat ze zouden zeggen: ‘hij staat zelfs al klaar voor je’. Maar dat was verkeerd gedroomd.

Met de release waren er 85 bij die vestiging geleverd, en gister nog eens 46.

Ik heb op 19 september mijn pre order gedaan, en sta sinds vandaag nog op plek 48 :|

De medewerker zei: het kan zijn dat er nog een levering komt dit jaar, maar het kan ook goed zijn dat dit de laatste was van dit jaar.
wees gerust....ik weet van inside mensen bij MM dat er voor de meeste vestigingen nog 1 zending komt dit jaar. Net voor kerst..ongev 20e dec

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12 18:37

Vuvuzela

My spire is forming

bron?

I served in a company of heroes.

• ZwanHigh
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-03-2024
leFibo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:53:
En ja hoor ik lag uiteraard na m'n nachtdienst (waar ik ook veelvuldig dit forum en de verschillende grote retailers in de gaten hield met een schuin oog) heerlijk in bed en poef.. Wat lees ik zodra ik wakker werd? Voorraad bij Amazon en BCC. 8)7

En nu zie ik het al gebeuren.. Ik lig morgen wederom in bed na een slopende nachtdienst en u raad 't al! Bol.com tussen 8 en 9 online. :F ;( ;w :-(
Dan maar een nachtje ( of in jouw geval dagje) doortrekken ;-). Heb je best wat middeltjes voor!

• Clint.Eastwood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-03 18:49
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:59:
[...]

ik heb gehoord dat het waarschijnlijk DHL gaat zijn ik weet niet of dat bij hun ook kan. post nl heeft wel aflever adressen in de buurt bij mij
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen
Dit misschien het proberen waard?

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:54
Je moet even het hele stukje tekst lezen en niet alleen de laatste paar woorden ;)

• ZwanHigh
Gast, lees je z'n hele bericht wel? Of alleen de laatste 6 woorden

• yugoemperor
ik heb nog jammer genoeg geen track en trace of iets hij is vandaag pas besteld....
dus ik denk dat het wachten wordt sla dit bericht wel even op

• leFibo
  • Laatst online: 09-03-2023
ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:00:
[...]

Dan maar een nachtje ( of in jouw geval dagje) doortrekken ;-). Heb je best wat middeltjes voor!
Of een aantal hulplijnen inzetten en hopelijk wakker worden met 't nieuws dat ik er per ongeluk 3 heb ipv 1. ;) :*)

https://psnprofiles.com/leFibo

• DocBrown
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12-2020
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:01:
[...]

ik heb nog jammer genoeg geen track en trace of iets hij is vandaag pas besteld....
dus ik denk dat het wachten wordt sla dit bericht wel even op
Installeer de DHL app, maak een account, hou je bestelling in de gaten. Vanavond een paar keer zowel op de app als via de track & trace uit je mail in een browser checken of je het afleveradres kunt wijzigen naar een DHL-punt. Desnoods vannacht nog checken. Op de dag van de bezorging verschijnt er vaak de optie om uit te wijken naar de eerst volgende werkdag.

AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2

• yugoemperor
DocBrown schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:04:
[...]

Installeer de DHL app, maak een account, hou je bestelling in de gaten. Vanavond een paar keer zowel op de app als via de track & trace uit je mail in een browser checken of je het afleveradres kunt wijzigen naar een DHL-punt. Desnoods vannacht nog checken. Op de dag van de bezorging verschijnt er vaak de optie om uit te wijken naar de eerst volgende werkdag.
Welke app is dit ben aan het zoeken maar vind geen duidelijke app

• DocBrown
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12-2020
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:14:
[...]
Welke app is dit ben aan het zoeken maar vind geen duidelijke app
DHL Express. Zou moeten werken. Al een tijdje niet meer gebruikt, maar ik maak vrijwel voor al m'n bestellingen gebruik van afhaalpunten. Ook bij PostNL.

AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12 10:13
Topper.. Zojuist kunnen bestellen:)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:52
Iemand amazon.uk besteld met het volgende? Ik had leverdatum 8-9december.. ook na bestelling 8-9 december. Bedrag is vanavond pas afgeschreven ivm verkeerde cvc code en nu staat er 'We will email you when we have an estimated delivery date.' zonder enige datum meer. Afaik hoort er wel een datum nog te staan.

Dit was mn 2e hoop na een 'vermiste' order van MM (welke heeeel misschien nog geleverd gaat worden).

Signature

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-11 18:12
mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:26:
Iemand amazon.uk besteld met het volgende? Ik had leverdatum 8-9december.. ook na bestelling 8-9 december. Bedrag is vanavond pas afgeschreven ivm verkeerde cvc code en nu staat er 'We will email you when we have an estimated delivery date.' zonder enige datum meer. Afaik hoort er wel een datum nog te staan.

Dit was mn 2e hoop na een 'vermiste' order van MM (welke heeeel misschien nog geleverd gaat worden).
Ik heb precies zelfde... Eerst stond er 18-19 december en nu die tekst.

• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Giga_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:30:
[...]

Ik heb precies zelfde... Eerst stond er 18-19 december en nu die tekst.
Same hier! Achjaaa afwachten maar

• sx_blade
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-11 09:32
Epixx1337 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:34:
[...]

Same hier! Achjaaa afwachten maar
Bij mij is niets veranderd. Enkel de reservering op m'n kaart en 8-9 dec voor de digital en 18-19 voor de disc versie.

Zal me benieuwen...

• the-Killler0-4
  • Laatst online: 06-12-2020
Tot nu toe zijn al mn pogingen om een ps5 te bestellen mislukt, heeft iemand nog tips of belangrijke dingen om op te letten voor als ik weer eens probeer er een te bestellen?

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
sx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:37:
[...]

Bij mij is niets veranderd. Enkel de reservering op m'n kaart en 8-9 dec voor de digital en 18-19 voor de disc versie.

Zal me benieuwen...
Ik heb hetzelfde. Zelfde levertijden en op de CC 1 reservering van 0,00.

• Kakwin
  • Laatst online: 28-11-2023

Precies hetzelfde hier. Gewoon even afwachten dan maar

• sx_blade
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-11 09:32
GW1992 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:40:
[...]

Ik heb hetzelfde. Zelfde levertijden en op de CC 1 reservering van 0,00.
Dat is apart. Misschien scheelt dat nog per bank/kaart? Ik heb Rabo met VISA en ik heb direct 2 reservering op m'n kaart staan voor de volledige bedragen.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
sx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:41:
[...]

Dat is apart. Misschien scheelt dat nog per bank/kaart? Ik heb Rabo met VISA en ik heb direct 2 reservering op m'n kaart staan voor de volledige bedragen.
Hier Rabo Mastercard, nog helemaal geen afschrijving :(

• rvandeven
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
Ik heb ook veel gedoe met amazon uk gehad vandaag. Bestelling gedaan, order bevestiging gehad met levering op 8-10 dec. Daarna gezeik over mijn cc, datum weg. Amazon gebeld, konden niet zien wat er met mijn cc was, de bank gebeld, aan die kant alles goed. Andere kaart ingevoerd. Order staat nu in de lijst met datum unknown ipv 8-10. Lees hier meer berichten van credit card issues bij amazon.

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:01

Wel raar Amazon heeft geen cvc nodig 🤔

• mouzetc
  • Laatst online: 07:52
rvandeven schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:43:
Ik heb ook veel gedoe met amazon uk gehad vandaag. Bestelling gedaan, order bevestiging gehad met levering op 8-10 dec. Daarna gezeik over mijn cc, datum weg. Amazon gebeld, konden niet zien wat er met mijn cc was, de bank gebeld, aan die kant alles goed. Andere kaart ingevoerd. Order staat nu in de lijst met datum unknown ipv 8-10. Lees hier meer berichten van credit card issues bij amazon.
Precies hetzelfde, gebruik die kaart al tijden en kreeg error verkeerde CVC, terwijl alles goed staat en notabene gisteren ook wat besteld heb. Maargoed, zo te zien veel mensen met hetzelfde probleem.. afwachten dan maar.

Signature

• Profile1
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik heb (vooralsnog) geen problemen met de amazon UK bestelling. Bedrag is van cc gehaald en levering staat nog steeds op 8-9 dec. Hopen dat het zo blijft...

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07
Ik lurk al een tijdje maar het is mij mede door de instructies hier en veelal verwijzingen naar de Telegram (groups) vanmorgen ook eindelijk gelukt bij Amazon UK.
the-Killler0-4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:38:
Tot nu toe zijn al mn pogingen om een ps5 te bestellen mislukt, heeft iemand nog tips of belangrijke dingen om op te letten voor als ik weer eens probeer er een te bestellen?
In verschillende Telegrams groups gaan en gewoon heel alert zijn. Zorg dat je ten alle tijden een inlog open hebt op Amazon UK/DE/FR. Zo is het mij vanmorgen gelukt nadat ik bij de eerste batch overal net te laat was.

Ik denk dat je kansen bij bijvoorbeeld BCC zoals vanmorgen niet echt mee moet laten wegen. Dat is eerder geluk dan wijsheid, dunkt me. Ik was toevallig ook op BCC voor wat anders aan het neuzen toen de meldingen kwamen en dat was eigenlijk al te laat. Je hebt gewoon een marge nodig en het lijkt wel alsof alleen Amazon die (tot heden) kan bieden als er stock is.

Vanmorgen was er voor mijn gevoel best wel tijd maar dat is ook maar kort. Niet dat je een bak koffie kan gaan zetten en rustig bestellen :P

• Kuizz
  • Laatst online: 12-02-2023

Ik had ook de disc edition met leverdatum 8-9 december staan en die is inmiddels dispatched. Denk dat het vanzelf wel goedkomt hoor, maar misschien dat je door de vertraging wat betreft de afschrijving nu in een levering later terechtkomt?

• Profile1
  • Laatst online: 08-05-2021
Sannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
Ik lurk al een tijdje maar het is mij mede door de instructies hier en veelal verwijzingen naar de Telegram (groups) vanmorgen ook eindelijk gelukt bij Amazon UK.

[...]

In verschillende Telegrams groups gaan en gewoon heel alert zijn. Zorg dat je ten alle tijden een inlog open hebt op Amazon UK/DE/FR. Zo is het mij vanmorgen gelukt nadat ik de eerste batch overal net te laat was.

Ik denk dat je kansen bij bijvoorbeeld BCC zoals vanmorgen niet echt mee moet laten wegen. Dat is eerder geluk dan wijsheid, dunkt me. Ik was toevallig ook op BCC voor wat anders aan het neuzen toen de meldingen kwamen en dat was eigenlijk al te laat. Je hebt gewoon een marge nodig en het lijkt wel alsof alleen Amazon die (tot heden) kan bieden als er stock is.

Vanmorgen was er voor mijn gevoel best wel tijd maar dat is ook maar kort. Niet dat je een bak koffie kan gaan zetten en rustig bestellen :P
Ik kan alleen maar hetzelfde adviseren. Gewoon overal ingelogd zijn en het juiste moment dan toeslaan. Stabiele verbinding kan ook helpen

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Profile1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:48:
[...]

Ik kan alleen maar hetzelfde adviseren. Gewoon overal ingelogd zijn en het juiste moment dan toeslaan. Stabiele verbinding kan ook helpen
Dit is ook het hele eieren eten... en zorgen dat je blijft herhalen zsm als een product uit je winkelwagen gaat of voordat je wil betalen opeens weg is etc.

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-11 18:12
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:42:
[...]

Hier Rabo Mastercard, nog helemaal geen afschrijving :(
Bij de Rabo mastercard moet je verplicht met secureCode betalen en dat ging vanmiddag helemaal fout bij amazon begreep ik. Je had maar 1 poging. Daarna was je betaling locked

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:50:
[...]

Dit is ook het hele eieren eten... en zorgen dat je blijft herhalen zsm als een product uit je winkelwagen gaat of voordat je wil betalen opeens weg is etc.
En niet te vergeten betaal gegevens invullen, pinpas & reader bij de hand, creditcard enzo

• Karel.G
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-03-2021
Klopt het dat er deze week nog steeds geen nieuwe drop is geweest bij bol.com???

• RvdHorst
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-12-2022

RvdHorst

Canon 400D + canon EFs 17-85

*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:54 ]

• darkyz
  • Laatst online: 14-12-2020
Sannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:

[...]

In verschillende Telegrams groups gaan en gewoon heel alert zijn. Zorg dat je ten alle tijden een inlog open hebt op Amazon UK/DE/FR. Zo is het mij vanmorgen gelukt nadat ik bij de eerste batch overal net te laat was.

Hoe vind ik die telegram groups?

• Sannies
JD88 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:51:
[...]

En niet te vergeten betaal gegevens invullen, pinpas & reader bij de hand, creditcard enzo
En als Frans je echt wereldvreemd is de site bezoeken in Chrome met auto translate. Volgens mij heeft Amazon FR geen optie om in Nederlands te tonen.

Of gewoon even 'proefdraaien' met een product bestellen (niet afronden, uiteraard) zodat je weet wat te verwachten. Klinkt logisch, maar uhhh... Daar liep mijn eerste poging mis enkele weken geleden op Amazon FR 8)7 Het werd mij écht te vaag en wist niet meer waar te klikken. 'Was het nou een error? Klopte het nou echt? Huh, uhhmm.... Oh, het klopte en nu is het weg... ;( '

Nee, Frans was niet mijn beste vak op school :P

• Xstreamdigital
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 09:39
Karel.G schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:53:
Klopt het dat er deze week nog steeds geen nieuwe drop is geweest bij bol.com???
Daar lijkt het op. Bol.com zegt zelf geen informatie te hebben. En de mensen die voor 1 december op (houd mij op de hoogte) knop hebben gedrukt zullen op voorhand een email ontvangen met meer informatie als die er is. Andere krijgen e-mail als die online al te koop staan.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Sannies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:56:
[...]

En als Frans je echt wereldvreemd is de site bezoeken in Chrome met auto translate. Volgens mij heeft Amazon FR geen optie om in Nederlands te tonen.

Of gewoon even 'proefdraaien' met een product bestellen (niet afronden, uiteraard) zodat je weet wat te verwachten. Klinkt logisch, maar uhhh... Daar liep mijn eerste poging op mis enkele weken geleden op Amazon FR 8)7 Het werd mij écht te vaag en wist niet meer waar te klikken. 'Was het nou een error? Klopte het nou echt? Huh, uhhmm.... Oh, het klopte en nu is het weg... ;( '

Nee, Frans was niet mijn beste vak op school :P
google chrome kan alles vertalen, alle amazon sites.

je moet alleen even instellen dat hij het altijd vertaald en niet eenmalig

[ Voor 4% gewijzigd door nemesis2212 op 03-12-2020 19:58 ]

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,

Je krijgt straks een email van DHL of DPE met daarin de verwachte leverdatum. Er is dan ook een link naar de site om je bestelling aan te passen. Je kunt dan een andere leverdatum of afleverpunt kiezen. Je kunt vaak ook een alternatief adres opgeven. Dit komt wel goed. Het is uiteraard ook mogelijk dat als ze geen contact met je konden maken dat het pakket retour gaat maar daar gaat wel wat tijd overheen.

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

JoeBlack2k

I Love Hilary

*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:53 ]

Hilary Duff 4-Life

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:43
flab007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:00:
[...]

Je krijgt straks een email van DHL of DPE met daarin de verwachte leverdatum. Er is dan ook een link naar de site om je bestelling aan te passen. Je kunt dan een andere leverdatum of afleverpunt kiezen. Je kunt vaak ook een alternatief adres opgeven. Dit komt wel goed. Het is uiteraard ook mogelijk dat als ze geen contact met je konden maken dat het pakket retour gaat maar daar gaat wel wat tijd overheen.
Dat laatste is bij dhl niet zo.

• Punkie87
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-08-2023
Xstreamdigital schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:57:
[...]

En de mensen die voor 1 december op (houd mij op de hoogte) knop hebben gedrukt zullen op voorhand een email ontvangen met meer informatie als die er is. Andere krijgen e-mail als die online al te koop staan.
Hoe weet je dit als ik vragen mag? Of is dit eerder gezegd in het topic en heb ik dat gemist?

• LauBak
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-03-2022
Iemand ooit nog iets van Saturn Duitsland gehoord? Ik heb al weken 2 pre orders, maar hoor helemaal niets. Zou denken dat ze ook voorraden krijgen.

• Sannies
darkyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:56:
[...]

Hoe vind ik die telegram groups?
Even zoeken in dit topic. Ik heb deze 3 in dit topic gevonden. ConsoleAlert doet ook Xbox Series S/X.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtQqF7zZc54T-Gq1eYd-0xdXjx8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tHwwnS50Yq6HsqCTzQPyBr28.png?f=user_large

Enige link die ik zelf zo 123 voor je heb is deze -

https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg

De ene groep is wat sneller dan de ander af en toe. Maar goed, als je ineens heel veel geluidjes hoort dan weet je wel hoe laat het is :-P

• Xstreamdigital
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 09:39
Punkie87 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:10:
[...]

Hoe weet je dit als ik vragen mag? Of is dit eerder gezegd in het topic en heb ik dat gemist?
Sturen ze redelijk naar wat mensen als antwoord als ze vragen waar de ps5 blijft op twitter.

• Punkie87
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-08-2023
Xstreamdigital schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:18:
[...]

Sturen ze redelijk naar wat mensen als antwoord als ze vragen waar de ps5 blijft op twitter.
Ahh thnx! Heb geen twitter, vandaar waarschijnlijk gemist :P

• Floris237
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-12 19:38
Vraagje, als ik nu een PS5 zou willen bestellen, waar kan ik dit het beste doen met het snelste resultaat?

lees het topic een beetje bij, gebruik de zoekfunctie ipv een vraag neerplempen

[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:52 ]

• flab007
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:02:
[...]

Dat laatste is bij dhl niet zo.
Is dat veranderd dan? Ik heb vorige week nog een sloot pakketjes via Amazon binnen gehad. Elk pakketje kon ik handmatig om routeren als ik wilde. Is de PS5 dan anders?

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022
*offtopic*

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:50 ]

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

*offtopic*

[ Voor 136% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:50 ]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-12 08:54
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:49 ]

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:32
*snip* zinloos

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:49 ]

• Head2head
  • Laatst online: 25-05-2021
Zojuist een T&T ontvangen vanuit coolshop, geen terugweg meer voor hun }) iemand anders ook al een T&T ontvangen?

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12 19:49

GG85

.......

Giga_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:50:
[...]

Bij de Rabo mastercard moet je verplicht met secureCode betalen en dat ging vanmiddag helemaal fout bij amazon begreep ik. Je had maar 1 poging. Daarna was je betaling locked
Nee hoor, als je CC al bij ge gegevens staat heb je geen securecode of niks nodig, gewoon stug doorklikken

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:12
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:48 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-12 17:25
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 21:47 ]

• -Indy
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:42
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van Amazon.de dat de PS5 Disc versie met DHL is verzonden.
De PS5 was besteld op 19 november.

Blij dat ze deze batch nu ook aan het verzenden zijn :)

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-12 00:32

CyberDonky

DealBytes

MRDude22 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
My watch has ended.

Zendingsnummer is binnen van de BCC bestelling van vanochtend. Denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad omdat de PS5 bijna direct na mijn bestelling op uitverkocht stond. Dank aan de Telegram groep eigenaar, en iedereen die hem nog niet heeft nog veel succes!
Goed om te horen, gefeliciteerd! Wat we al zagen met BCC was werkelijkheid.. voorraad kwam online. Super!

• GlynnisSchaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-08 09:05
-Indy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:24:
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van Amazon.de dat de PS5 Disc versie met DHL is verzonden.
De PS5 was besteld op 19 november.

Blij dat ze deze batch nu ook aan het verzenden zijn :)
Ah cool! Mag ik vragen op welke levertijd je stond? 5-7 of 7-9?

Verwijderd

Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,

Bij DHL is het mogelijk het inderdaad naar een afleverpunt te laten shippen zodra je je T&T krijgt. Dan gewoon ophalen met geldige legitimatie, probleem opgelost.

Enfin, het lijkt er op dat mijn PS5 hunt er ook op zit. Vanochtend in de chaos kunnen bestellen bij BCC omdat ik steeds minder vertrouwen kreeg in m'n order op Amazon.fr van maandag de 23e... krijg ik opeens van beide een verzendbevestiging. Ach soms zit het mee. Die andere is trouwens vergeven, maar ik heb nog een order open staan dus mocht ik een PS5 over hebben dan komt ie in de groep. Voor kostprijs uiteraard.

To be continued...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2020 21:38 ]

• AeronNL
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:35:
[...]

Bij DHL is het mogelijk het inderdaad naar een afleverpunt te laten shippen zodra je je T&T krijgt. Dan gewoon ophalen met geldige legitimatie, probleem opgelost.

Enfin, het lijkt er op dat mijn PS5 hunt er ook op zit. Vanochtend in de chaos kunnen bestellen bij BCC omdat ik steeds minder vertrouwen kreeg in m'n order op Amazon.fr van maandag de 23e... krijg ik opeens van beide een verzendbevestiging. Ach soms zit het mee. Die andere is trouwens vergeven, maar ik heb nog een order open staan dus mocht ik een PS5 over hebben dan komt ie in de groep. Voor kostprijs uiteraard.

To be continued...
Wat was de oorspronkelijke leverdatum bij jou van Amazon fr?
Heb je de disc of digital?

• Celeone
[...]

To be continued...
O fijn! Wanneer komt die van Amazon FR aan?

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 14:00

ap3nr0ts

hoi

AeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:45:
[...]

23 november. 18-19 hier. Nog niet verzonden, haha. Vind het nu wel irritant. :+

• AeronNL
  • Laatst online: 30-04-2021
ap3nr0ts schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:52:
[...]

23 november. 18-19 hier. Nog niet verzonden, haha. Vind het nu wel irritant. :+
Same here.
Vooral omdat de bestellingen bij Amazon fr van vandaag eerder worden geleverd dan die van ons...
Vreemd. Toch hoop ik stiekem op een vervroegde levering 😬

• pakacom
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2023
Heeft er iemand al een verzonden melding van Amazon uk gehad die vandaag heeft besteld?

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-12 20:23
pakacom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:56:
Heeft er iemand al een verzonden melding van Amazon uk gehad die vandaag heeft besteld?
Nope, disc versie kunnen bemachtigen.

• Kuizz
Ja, een paar uur geleden.

• hrnapalm
  • Laatst online: 03-12-2020
Hey iedereen, vraagje is bol.com al geweest?

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-12 20:23
AeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:54:
[...]

Same here.
Vooral omdat de bestellingen bij Amazon fr van vandaag eerder worden geleverd dan die van ons...
Vreemd. Toch hoop ik stiekem op een vervroegde levering 😬
Hier ook het zelfde, 23ste besteld, levering nog steeds op 18-19 december

• RevellNL
  • Laatst online: 09-12 13:21
hrnapalm schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:58:
Hey iedereen, vraagje is bol.com al geweest?
Jazeker! Gisteren om vijf minuten na morgen! Wanneer ze wéér een voorraad krijgen weten we niet..

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• pakacom
  • Laatst online: 08-02-2023
En wat is de levering datum bij jou?

Verwijderd

AeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:45:
[...]

Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:51:
[...]

O fijn! Wanneer komt die van Amazon FR aan?
Oorspronkelijke datum was 1 december. Op de dag zelf kreeg ik bericht dat dit de 20e zou worden. Vandaag opeens dat deze woensdag de 8e komt. Dit betreft de digital; de disc staat nog voor 19 december.

• Kuizz
pakacom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:02:
[...]

En wat is de levering datum bij jou?
Die staat nu op woensdag aanstaande. Stond na het bestellen op 8-9 december, dus dat komt overeen.

• SamPep
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12 10:43
Zo jammer dit, ingelogd met mijn amazon.nl account om op de uk site een bestelling te doen.
Hello,

We have restored your access to this account. You can now sign in and place orders.

For your security, we canceled the following order when we could not confirm your information:
-- Order Number: xxx
-- Items in Order: PlayStation 5 Console

We are sorry for any inconvenience this has caused. If you still want the items you will need to place a new order.

Sincerely,

Account Specialist
Amazon.co.uk

• yugoemperor
[...]

To be continued...
Bedankt voor je antwoord ik hoop dat dit me gaat lukken... kreeg bijna 2 maal hart stilstand XD

• -Indy
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:42
GlynnisSchaap schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:34:
[...]

Ah cool! Mag ik vragen op welke levertijd je stond? 5-7 of 7-9?
De levering stond eerst op 16-18 december, daarna naar 5 tm 8 december.

• ZwanHigh
SamPep schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:04:
Zo jammer dit, ingelogd met mijn amazon.nl account om op de uk site een bestelling te doen.

[...]
Fack... dit gaat dan 100% ook bij mij gebeuren. Ben je er eindelijk een keer omheen, word je uit je droom getrokken door fraude detectie :(

• reddrop
  • Laatst online: 16-12 21:30
Mijn Amazon.de bestelling van 19 Nov met bevestigingsmail 14:17 ook net op 'verstuurd'.

Was eerst 15-16 Dec, toen 5-8dec en nu dus onderweg 🎉

• robin-k
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-05-2024
Ook hier zojuist een mail dat mijn 19 november zending verzonden wordt. dat stemt de mens weer blij!

• yugoemperor
reddrop schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:10:
Mijn Amazon.de bestelling van 19 Nov met bevestigingsmail 14:17 ook net op 'verstuurd'.

Was eerst 15-16 Dec, toen 5-8dec en nu dus onderweg 🎉
is dat ook met DHL verzonden?

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-12 18:42
Iemand nog onlangs een levering van Nedgame voorbij horen/zien komen? :-(

PSN ID: TheJackal83

• flab007
Nope. Staat op Preparing for Dispatch. Denk dat ie vannacht wel verstuurd wordt.

• reddrop
  • Laatst online: 16-12 21:30
Yep

• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:03:
[...]

[...]

Oorspronkelijke datum was 1 december. Op de dag zelf kreeg ik bericht dat dit de 20e zou worden. Vandaag opeens dat deze woensdag de 8e komt. Dit betreft de digital; de disc staat nog voor 19 december.
:o je hebt een update gekregen! Mijne staat nog op 20 dec. Was ook eerst 1 dec. Hoelaat heb je een mailtje gehad?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:37
TheJackal83 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:11:
Iemand nog onlangs een levering van Nedgame voorbij horen/zien komen? :-(
nope heb zelf ook een pre order bij nedgame maar nog niks gehoord
Pagina: 1 ... 301 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord