• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-12 09:23
Mischa86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:56:
[...]

Toen ik vanmorgen belde om mijn onvrede te verkondigen dat ik wel een PS5 in mijn winkelwagen kreeg maar deze niet kon bestellen doordat alles 10 min vasthing en daarna dat die "uitverkocht"was kreeg ik te horen dat ze helemaal nog geen batch hadden om online te zetten en zou het gaan om een fout dat deze online was gekomen.

ben benieuwd wanneer jullie ( mensen die besteld hebben) hier iets van horen.
Ik heb vanochtend om 8:59 besteld en rond 12:30 track and trace ontvangen.

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
[...]

Toen ik vanmorgen belde om mijn onvrede te verkondigen dat ik wel een PS5 in mijn winkelwagen kreeg maar deze niet kon bestellen doordat alles 10 min vasthing en daarna dat die "uitverkocht"was kreeg ik te horen dat ze helemaal nog geen batch hadden om online te zetten en zou het gaan om een fout dat deze online was gekomen.

Worden gewoon geleverd hoor.

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 14:00

ap3nr0ts

hoi

Iemand anders hier die opeens een betaalverzoek van Coolshop krijgt (achteraf betalen gekozen). Als het betekent dat hij verzonden wordt, vind ik het prima. :P Anders wacht ik lekker.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Weten diegene nog die een PS5 hadden besteld bij Amazon Duitsland en die is geleverd. Vanuit welke distributiecentrum deze is verzonden?

• redpeer
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-12 02:14
GG85 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:39:
Wel bijzonder, de 23e op Amazon.fr besteld en staat sindsdien op 18-19 Dec.
Je zou toch verwachten dat ze die eerst versturen voor ze vanochtend een nieuwe batch online zetten maar blijkbaar werkt dat niet zo
Ik heb net email gekregen over deze levering, de mijne staat nu op Woensdag leveren.

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12 10:13
Nitwitt1991 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:02:
Weten diegene nog die een PS5 hadden besteld bij Amazon Duitsland en die is geleverd. Vanuit welke distributiecentrum deze is verzonden?
Je ziet pas een locatie van de Amazon Faciliteit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ep7cp0bqEIw4e4ub8eMz4pVLL2M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/69UyVVDRdCm6b7RaBdELK3f2.jpg?f=user_large

• Viper50
  • Laatst online: 04-12-2020
Thanks. Heb ook even gebeld maar er werd niks beloofd, alleen dat ze binnen 24 uur gaan reageren op de blokkade.

• proximus88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12 10:01
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:55:
Mensen trouwens ervaring met reserveringen? Komt het vaker voor dat er nog geen enkele reservering op de credit card is gedaan?
Tijdens de bestelling word er een "check" gedaan op je cc om te kijken of de door gegeven gegevens kloppen.Soms word er dan ook het bedrag gereserveerd. Een reservering is max 5 dagen. Pas bij verzending halen ze het geld op.

Mijn verwachte leverdatum is 18/19 dec, Dus ik verwacht +- 12 dec de afschrijving.

Ik gebruik altijd mijn cc bij pre-orders en bij mij gaan ze meestal zo.

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Nog meer Amazon.it bestellers waarvan de status nu onbekend is? Van 16-17 december naar we sturen je een mail als de leverdatum bekend is.

• Lennartvdg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 13:50
ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:42:
[...]

Dat klinkt al een stuk beter dan ik te horen kreeg via Amazon UK! Hoop oprecht voor je dat het gaat lukken.

Mij werd verteld dat wanneer die blokkade optreed, je bestelling direct werd geannuleerd (automatisch). Heb nog geen cancellation mail dus na jouw bericht te hebben gelezen nog lichte hoop. Is op jouw cc wel al het volledige bedrag afgeschreven/gereserveerd?
Altijd hoop houden broer! ;-)
Maar nee, er is geen bedrag afgeschreven van mijn CC. Misschien ook niet vreemd als de bestelling (tijdelijk) is/was geannuleerd. Nogmaals, ik reken nergens op, maar ik heb ook een klein sprankeltje hoop.
En anders pech, dan had ik het gewoon bij 1 console moeten houden. Ik hou jullie op de hoogte!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
[quote]Mc_Smurf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:06:
[...]

[Afbeelding]
[/quote
Die van mij is in Schönefeld geweest. Dus dacht of hij dan daarna met DHL meegaat of eerst nog ergens anders heen.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12 10:01
hmm, vanochtend dus via Amazon.co.uk besteld, leverdatum 18-19 december. Lees van veel mensen dat ze een mail krijgen met eerdere levering (disc versie). Ik probeer te chatten met amazon maar kom niet verder dan de chatbot die aangeeft dat het artikel echt voor uiterlijk 19-12 staat om te leveren.

Kan ook geen tekst typen, alleen multiple choice antwoorden kiezen. CC is al voor hele bedrag belast (gereserveerd).

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12 10:13
Nitwitt1991 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:08:
[quote]Mc_Smurf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:06:
[...]

[Afbeelding]
[/quote
Die van mij is in Schönefeld geweest. Dus dacht of hij dan daarna met DHL meegaat of eerst nog ergens anders heen.
Als je mazzel hebt (zoals ik) komt die maar in 1 Amazon faciliteit.. Kan ook naar diverse faciliteiten gaan alvorens hij word aangegeven bij de lokale transportdienst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rnAlgaKUjdEioGegQlOjWBnp48=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZzKNGVfw3jhxSlPGjvzzr66Z.jpg?f=user_large

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Lempard2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:08:
Nog meer Amazon.it bestellers waarvan de status nu onbekend is? Van 16-17 december naar we sturen je een mail als de leverdatum bekend is.
Nee, staat bij mij op 22 december.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37

Vuvuzela

My spire is forming

Op wat voor moment doet bol.com dit soort dingen? Amazon is tot nu toe steeds in de ochtend. Mediamarkt had juist in de avond opeens voorraad. Maar ik heb niet op bol.com gelet

I served in a company of heroes.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Tarz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:10:
hmm, vanochtend dus via Amazon.co.uk besteld, leverdatum 18-19 december. Lees van veel mensen dat ze een mail krijgen met eerdere levering (disc versie). Ik probeer te chatten met amazon maar kom niet verder dan de chatbot die aangeeft dat het artikel echt voor uiterlijk 19-12 staat om te leveren.

Kan ook geen tekst typen, alleen multiple choice antwoorden kiezen. CC is al voor hele bedrag belast (gereserveerd).
Bespaar je de moeite. Die mensen van de klantendienst weten niks meer dan dat jij ziet.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
proximus88 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:08:
[...]

Tijdens de bestelling word er een "check" gedaan op je cc om te kijken of de door gegeven gegevens kloppen.Soms word er dan ook het bedrag gereserveerd. Een reservering is max 5 dagen. Pas bij verzending halen ze het geld op.

Mijn verwachte leverdatum is 18/19 dec, Dus ik verwacht +- 12 dec de afschrijving.

Ik gebruik altijd mijn cc bij pre-orders en bij mij gaan ze meestal zo.
Bedankt voor je reactie. Dus ook de '€0,00' reservering kan nog later komen?

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Tarz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:10:

Heeft ook weinig zin ook toch? Als er staat dat het 18-19 is moet je gewoon wachten tot het veranderd. Ze hebben echt niet achter de schermen al info dat je hem een week eerder hebt. Al heb je wel kans dat dat gebeurd, tot de 18e kan er genoeg veranderen

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12 10:01
Vuvuzela schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:16:
[...]

Heeft ook weinig zin ook toch? Als er staat dat het 18-19 is moet je gewoon wachten tot het veranderd. Ze hebben echt niet achter de schermen al info dat je hem een week eerder hebt. Al heb je wel kans dat dat gebeurd, tot de 18e kan er genoeg veranderen
Er zijn dus diverse mensen die ook leverdatum 18=19 december hadden en vanmiddag een mail met orders status update gehad hebben naar een vroegere leverdatum. Vandaar mijn vraag dus.

Ik wacht ook gewoon af, andere kansen komen er denk ik niet meer voorbij voor de kerst (misschien met veel mazzel Bol.com).

• proximus88
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:14:
[...]

Bedankt voor je reactie. Dus ook de '€0,00' reservering kan nog later komen?
Die 00.00 Euro check word meestal gedaan bij bestelling, dat is die "check" die gedaan word. Maar niet alle banken laten zien dat die check gedaan is.

Voorheen altijd gebankierd bij ABN en daar werd de check vermeld onder transacties. Nu ben ik bij andere bank en zie ik de checks niet en krijg ik pas melding als er een bedrag word gereserveerd.

Als je naar amazon orders gaat en de order is niet in het rood, dan is er geen probleem en zal het geld kort voor verzending gereserveerd/opgehaald worden.

• Potrykus
  • Laatst online: 26-06-2021
Al een poosje hield ik de telegram-bot en slow-chat in de gaten voor een kans op de Disk versie; vandaag hoopte ik er dan ook eentje te bemachtigen bij Amazon DE of Bol.com

Helaas liep mijn bestelling bij Amazon zeer chaotisch, ik kreeg via de app de console niet toegevoegd of bij betaling was de console uit mijn mandje gehaald. Ook met een extra controller kwam de bestelling niet door en eindigde ik alleen met een bestelling voor een controller. :'(

Toen de stock op was en Amazon aangaf dat ik niks meer kon bestellen waren de frustraties enorm en was ik instaat om mijn telefoon weg te smijten en het idee van een PS5 voor dit jaar los te laten. :(

Letterlijk 1 minuut na dat ik mijn extra controller bestelling annuleerde bedacht iemand dat het wel leuk genoeg geweest was en kreeg ik een email van een vriendelijke medewerker van Coolblue.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cI_JxamaXYkNP9eO2cx5pLsFSMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SnNALpQLFh2AyRJmIqeSCB5Z.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn schoen was uitgeloot!

Heb zeker 5 minuten lang staan naar dat mailtje gekeken met het idee dat iemand mij voor de gek aan het houden was maar uiteindelijk heeft alles er toe geleidt dat ik nu toch binnenkort mijn PS5 Disk mag ontvangen.
_/-\o_

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08
[...]

Ik had vanochtend ook gebeld mbt dezelde vraag. Kreeg precies hetzelfde antwoord.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• the-Killler0-4
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-12-2020
Potrykus schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:20:
Al een poosje hield ik de telegram-bot en slow-chat in de gaten voor een kans op de Disk versie; vandaag hoopte ik er dan ook eentje te bemachtigen bij Amazon DE of Bol.com

Helaas liep mijn bestelling bij Amazon zeer chaotisch, ik kreeg via de app de console niet toegevoegd of bij betaling was de console uit mijn mandje gehaald. Ook met een extra controller kwam de bestelling niet door en eindigde ik alleen met een bestelling voor een controller. :'(

Toen de stock op was en Amazon aangaf dat ik niks meer kon bestellen waren de frustraties enorm en was ik instaat om mijn telefoon weg te smijten en het idee van een PS5 voor dit jaar los te laten. :(

Letterlijk 1 minuut na dat ik mijn extra controller bestelling annuleerde bedacht iemand dat het wel leuk genoeg geweest was en kreeg ik een email van een vriendelijke medewerker van Coolblue.

[Afbeelding]
Mijn schoen was uitgeloot!

Heb zeker 5 minuten lang staan staren naar dat mailtje met het idee dat iemand mij voor de gek aan het houden was maar uiteindelijk heeft alles er toe geleidt dat ik nu toch binnenkort mijn PS5 Disk mag ontvangen.
_/-\o_
Gefeliciteerd, ik hoop stiekem ook nog op die mail die nooit zal gaan komen...

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:43
Ben ik de enige die meer behoefte heeft aan updates over voorraad dan updates over de Amazon order status?

We kunnen de hele dag naar ons Amazon account kijken maar daar gaat hij niet sneller door

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:33 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-12 09:21
*offtopic*

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:33 ]

How are you doing?

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-12 11:19
Vanmorgen is het mij ook gelukt om via Amazon UK een disk editie te bestellen. Op dit moment staat de leverdatum nog op 18-19 december. Maar de betaalmethode en adres zijn al niet meer aan te passen. De status is ook veranderd naar preparing for dispatch. Naar deze status was mijn order voor de Digital Editie via FR gisteren ook al gewijzigd. Daarna bleef het erg stil. Hopelijk komt alles iets eerder dan de 19e.

• the-Killler0-4
  • Laatst online: 06-12-2020
Was de Amazon verkoop van vandaag eigenlijk aangekondigd of niet? Ik had er namelijk pas te laat iets van meegekregen.

• andyvanhoeven
  • Laatst online: 23-07-2021
Maurice_1984 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:28:
Vanmorgen is het mij ook gelukt om via Amazon UK een disk editie te bestellen. Op dit moment staat de leverdatum nog op 18-19 december. Maar de betaalmethode en adres zijn al niet meer aan te passen. De status is ook veranderd naar preparing for dispatch. Naar deze status was mijn order voor de Digital Editie via FR gisteren ook al gewijzigd. Daarna bleef het erg stil. Hopelijk komt alles iets eerder dan de 19e.
Ach, want wachten tot de 19e is zo erg? Wees blij dat er 2 hebt bemachtigd, zijn er zat zoals ik die helemaal niks hebben kunnen bestellen. Dus kap toch met janken over levertijd van 2 weekies

• Mischa86
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-02-2021
King Dingeling schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:20:
[...]

Ik had vanochtend ook gebeld mbt dezelde vraag. Kreeg precies hetzelfde antwoord.
WAs al bang dat ik de enige was waar ze dat antwoord aan verkocht hadden |:( maar kopen doen we er niks voor helaas.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
proximus88 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:19:
[...]

Die 00.00 Euro check word meestal gedaan bij bestelling, dat is die "check" die gedaan word. Maar niet alle banken laten zien dat die check gedaan is.

Voorheen altijd gebankierd bij ABN en daar werd de check vermeld onder transacties. Nu ben ik bij andere bank en zie ik de checks niet en krijg ik pas melding als er een bedrag word gereserveerd.

Als je naar amazon orders gaat en de order is niet in het rood, dan is er geen probleem en zal het geld kort voor verzending gereserveerd/opgehaald worden.
De reden waarom ik wat ongeduldig ben, is dat er bij mijn cc aankopen altijd meteen de reservering van €0.00 staat. Nu dus niet. De order staat nog wel in het groen.

Toch maar wat meer geduld bewaren misschien

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:01
Vanmorgen bij amazon.uk besteld :*)

Credit card deed het eerst niet, maar een andere kaart ingevuld.

Bedrag is volledig gereserveerd en de volgende mail:

I am pleased to say that your payment card was successfully authorised on" 3 December 2020" We'll send you an e-mail confirmation as soon as your order has dispatched.

I am pleased to say that your payment card was successfully charged on 3 December 2020,

You can update your payment method or check the status of your order at any time in Your Orders:

Thank you so much for your patience and understanding. Much appreciated.

• proximus88
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:33:
[...]

De reden waarom ik wat ongeduldig ben, is dat er bij mijn cc aankopen altijd meteen de reservering van €0.00 staat. Nu dus niet. De order staat nog wel in het groen.

Toch maar wat meer geduld bewaren misschien
Geduld... komt goed.Amazon is erg in de weer met die bestellingen. Worden her en der verschoven in dagen etc...

Ik ben er gerust op dat het goed komt. Maar toch met een schuin oog naar bol.com aan het kijken, als ik daar eentje kan krijgen is die dag erna binnen. Hoeft ik geen 2 weken te wachten. Wat ook geen ellende is ;)

• Eisotopius
  • Laatst online: 28-11-2023
redpeer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:03:
[...]

Ik heb net email gekregen over deze levering, de mijne staat nu op Woensdag leveren.
Hoelaat had jij je orderbevestiging binnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Eisotopius op 03-12-2020 16:42 ]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12 08:16
*knip* zinloze vraag, niemand heeft een glazen bol

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:35 ]

• XXOODD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12 16:11
redpeer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:03:
[...]

Jouw bestelling van de 23 is weer vervroegd naar komende woensdag?

• Escaped
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-11 01:56
Mijn bestelling van vandaag om 10:12 bij Amazon.fr voor de disc versie is zojuist verstuurd, geschatte leverdatum: 7 dec.

• iceicelandic
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-04 12:13
Escaped schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:53:
Mijn bestelling van vandaag om 10:12 bij Amazon.fr voor de disc versie is zojuist verstuurd, geschatte leverdatum: 7 dec.
Ik heb ook om 10:13 uur DV besteld bij Amazon. Levering nog steeds 22 december

• luc-010
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Maurice_1984 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:28:
Het zal wel eerder komen verwacht ik. Mijn bestelling van vanochtend op Amazon UK (Digital versie) staat op leverdatum 8 of 9 december en ook preparing for dispatch. :)

• owenray
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 17:44
Escaped schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:53:
For real?... ik heb 23 november besteld... en die is nog niet verstuurd :'(

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:14
owenray schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:57:
[...]

For real?... ik heb 23 november besteld... en die is nog niet verstuurd :'(
Zelfde hier. Niet dat die max. 2 weken extra mij heel veel uitmaken, maar zou wel bijzonder zijn als die later komt dan bestellingen van vanmorgen.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:43
Iemand waarbij het change shipping speed knopje werkt op amazon de?

• owenray
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 17:44
michaeltpas schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:59:
[...]

Zelfde hier. Niet dat die max. 2 weken extra mij heel veel uitmaken, maar zou wel bijzonder zijn als die later komt dan bestellingen van vanmorgen.
Ja... ik heb ook wel geduld... maar bijzondere praktijken bij amazon.

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 10:23
Ja, dito.
Ik begin een beetje te twijfelen of die Fransen met hun rare manier van tellen wel op volgorde werken of dat ze er gewoon een slag naar slaan.

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023
Zo jaloers als ik die reacties hier allemaal lees maar ben blij voor jullie!

Amazon doesn't like me, 7x bestelling proberen afronden vandaag met alles op voorhand al ingevuld en prime op zowel UK als NL/DE maar noppes. Coolblue wou m'n schoen niet kiezen en Mediamarkt België heeft letterlijk geen enkele info over stock vergeleken met NL. Reactie van hun klantendienst is : Iedereen zal worden gecontacteerd.. Intussen al 3x dat antwoord gehad, al van in november voor release de eerste keer en nooit iets gezien, gehoord of gelezen op hun site :)

Nu nog hopen op geluk bij Bol en anders wachten tot kerst :)

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:19
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:00:
Iemand waarbij het change shipping speed knopje werkt op amazon de?
Die knop verdwijnt op het moment dat de bestelling te ver in het proces zit.

• Fredanus
  • Laatst online: 11-12-2020
Net mm breda geweest 6 digital en 50 disc versies deze lading

• xminator
WidgetTWW schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:02:
[...]

Die knop verdwijnt op het moment dat de bestelling te ver in het proces zit.
Ja, maar die knop is niet op de bestelling die later geleverd moet worden.

• miiikeee
  • Laatst online: 09-12-2020
Geen telefoontje gehad..
Toch maar naar de MM Grote Markstraat gegaan, en ja hoor daar stond die klaar *O*

Succes verder allemaal!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:24
Sony pulse 3d headset te koop bij amazon.de

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• miiikeee
  • Laatst online: 09-12-2020
*offtopic*

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:31 ]

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-12 10:12
Het Dualsense oplaadstation is weer beschikbaar bij Bol.com (31,99)

https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txl

@Mc_Smurf

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Controllers zijn ook weer te koop bij Bol

• Cosbuszero
  • Laatst online: 20-06-2022
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:27 ]

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Consoles zullen morgen wel komen op bol.com.. Had eigenlijk uit willen slapen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 03-12-2020 17:19 ]

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
troll

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:27 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:53
*knip* niet op ingaan

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:29 ]

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-12 18:09
My watch has ended.

Zendingsnummer is binnen van de BCC bestelling van vanochtend. Denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad omdat de PS5 bijna direct na mijn bestelling op uitverkocht stond. Dank aan de Telegram groep eigenaar, en iedereen die hem nog niet heeft nog veel succes!

• TwiiisT
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 12:59
Fredanus schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:04:
Net mm breda geweest 6 digital en 50 disc versies deze lading
Zonder pre order? Ik woon daar 1 minuut vandaan. Dan rij ik er wel ff langs...

• JoostMeij
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-12 11:56
joffrey19 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:27:
Ja ik snap het wel hoor, verdediging is niet nodig. Maar vanaf het moment dat je pre orders kan plaatsen en de eerste pre orders bij bol , wehkamp en amazon en nu vandaag waren er best wel wat goede mogelijkheden, alleen je moest wel actief deze site in de gaten houden ja :-)
Zelfs als je het actief in de gaten houdt lukt het niet hoor, vandaag op IT en DE beiden misgelopen. De ene vanwege een foutcode en de andere vanwege het niet in m'n winkelwagentje kunnen doen ondanks dat er stond dat ie op voorraad was. 8)7

En ohja BCC misgelopen omdat het simpelweg een k*t site is :9

[ Voor 4% gewijzigd door JoostMeij op 03-12-2020 17:29 ]

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

TwiiisT schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:28:
[...]

juist voor de mensen met pre orders. Volgens mij staan er alsnog 100+ op de lijst na vandaag..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:37
TwiiisT schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:28:
[...]

ga lopen denk aan het milieu

• frituurvetpet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 10:44
Thanks! Bij de mediamarkt net als anderen hier een geannuleerde bestelling eerder vandaag... Nu weer een bevestigde bestelling. We'll see!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
frituurvetpet schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:31:
[...]

Thanks! Bij de mediamarkt net als anderen hier een geannuleerde bestelling eerder vandaag... Nu weer een bevestigde bestelling. We'll see!
Hehe volgens mij meerdere mensen hier op zoek naar dat oplaadstation :) Ik heb hem zojuist ook bij Bol besteld.

• SgtPepper_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-04-2021
Heb vanmorgen 1 kunnen bestellen op Amazon UK met leverdatum 31 december. Blijkbaar komt die maar op stock bij Amazon UK op 14 december. Fingers crossed dat ik hem nog heb voor Kerst.

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
MRDude22 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
My watch has ended.

Zendingsnummer is binnen van de BCC bestelling van vanochtend. Denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad omdat de PS5 bijna direct na mijn bestelling op uitverkocht stond. Dank aan de Telegram groep eigenaar, en iedereen die hem nog niet heeft nog veel succes!
Zelfde hier, nu de t&t binnen is toch wat gerust gesteld. Succes aan de resterende hunters!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:31
Vriend van mij heeft hem 2dagen geleden besteld bij mediamarkt en hij heeft die vandaag al gekregen. Volgens de werknemer van mediamarkt krijgen ze wekelijks leveringen

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:21

Cordon

Lievelings jankert

HeRSteiN schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:23:
[...]

Heb jij reeds een bericht gekregen dat je order verzonden is?
Nee :P

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

rabotgangster schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:51:
Vriend van mij heeft hem 2dagen geleden besteld bij mediamarkt en hij heeft die vandaag al gekregen. Volgens de werknemer van mediamarkt krijgen ze wekelijks leveringen
Lies, Deception!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:36
Voor de geïnteresseerden. Ik heb op 17 september een preorder (disc versie) gedaan bij de MM Eindhoven (Ekkersrijt). Heb op 23 November per mail te horen gekregen dat ik net buiten de 1e lading ben gevallen en in de top 10 sta voor de 2e lading.

Ik ben tot op heden niet gebeld/gemaild. Hieruit zou je op kunnen maken dat er óf nog geen 2e lading is geleverd, óf dat men maar wat in de rondte lult. Ik gok het laatste.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 10:01
Dr. Quipers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:44:
[...]

Hehe volgens mij meerdere mensen hier op zoek naar dat oplaadstation :) Ik heb hem zojuist ook bij Bol besteld.
De rekken hingen vol bij de MM in Zoetermeer, ondanks dat ik nog geen PS5 heb maar gelijk 1 meegenomen. Nog steeds geen update van mijn FR Amazon bestelling... Staat al dagen er houden je op de hoogte bla bla...

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Denk je er snel bij te zijn, heb je nog niks.. dan maar MM Almere afwachten..

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 23:07
SparksNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:54:
Voor de geïnteresseerden. Ik heb op 17 september een preorder gedaan bij de MM Eindhoven (Ekkersrijt). Heb op 23 November per mail te horen gekregen dat ik net buiten de 1e lading ben gevallen en in de top 10 sta voor de 2e lading.

Ik ben tot op heden niet gebeld/gemaild. Hieruit zou je op kunnen maken dat er óf nog geen 2e lading is geleverd, óf dat men maar wat in de rondte lult. Ik gok het laatste.
Bijzonder om te lezen, ik zag in de API vóór 1-12 dat het getal op zo'n -215 stond, op 1-12 slonk deze naar zo'n -200 om vandaag vervolgens weer op -215 te staan.

Dit zijn allemaal annuleringen of uitleveringen? Who knows......

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Hopelijk zijn er nu veel mensen die voor mij op de lijst bij GM staan die elders een ps5 hebben gescoord zodat het wat opschiet. Mid september in Groningen besteld en ik stond toen 200+ ofzo.

• ziconl
  • Laatst online: 16-12 19:56
Maatje van mij heeft uurtje geleden zijn pre order opgehaald. Hij was nr 94 en 95 op de lijst bij MM Hoog Catherijne. (2 pre orders). Hij was de laatste (94) van deze levering.

• mikey1983
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12 19:34
Vanmiddag kunnen bestellen bij Amazon uk nog geen afschrijving geweest en ook geen reservering van 0 euro lever datum staat wel op 18 19 dec

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 11:21
stime schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:57:
Hopelijk zijn er nu veel mensen die voor mij op de lijst bij GM staan die elders een ps5 hebben gescoord zodat het wat opschiet. Mid september in Groningen besteld en ik stond toen 200+ ofzo.
Nou dat is heel positief denken van jouw kant. Maar iedereen probeert nu geld ermee te verdienen, dus nee niemand gaat annuleren🤷🏾‍♂️

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Het kost me echt al mijn wilskracht om niet een chat te beginnen op Amazon FR. Ze zeiden vandaag een verzendbevestiging te sturen, maar ik heb natuurlijk nog niets gehoord. Nou ja, de dag is nog niet voorbij, dus ik hou vol. :*)

• xminator
Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:05:
Het kost me echt al mijn wilskracht om niet een chat te beginnen op Amazon FR. Ze zeiden vandaag een verzendbevestiging te sturen, maar ik heb natuurlijk nog niets gehoord. Nou ja, de dag is nog niet voorbij, dus ik hou vol. :*)
Dat kan nog zelfs tot 02.00 (althans met amazon de) en dan krijg je het nog op tijd.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Do ittttttt

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 12:28
rvone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:18:
[...]

Hele dag lesgegeven en daarom niet op Amazon kunnen kijken, dus tel mij maar bij die 1% die dan niet heeft kunnen bestellen omdat ik iets verkeerd doe.
Idem hier; heel de dag druk aan het werk waardoor je maar sporadisch eens Amazon kan opendoen en dus telkens achter het net vist.

Ik ben er wel in geslaagd eerder deze week een preorder in MM te plaatsen, maar vandaag aan de telefoon kon men mij noch vertellen waar ik op de lijst sta noch of het al dan niet nog maanden zal duren.

Eén ding weet ik zeker: de PS6 wordt hier dag één gepre-ordered :)

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Kan ik me goed voorstellen.
Maar op welke status staat die van jou nu?
Die van mij staat nog steeds op

En cours de préparation

Op de desktop website staat er (expedie 1) achter

• nycnomad83
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-10-2021
dumb question, how did you get GM to tell you how many people were in front of you?

I've been told numerous times by GM Maastricht that they aren't allowed to give out any details about where you are in the rankings, could be BS to make their lives easier.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

rvone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:18:
[...]

Hele dag lesgegeven en daarom niet op Amazon kunnen kijken, dus tel mij maar bij die 1% die dan niet heeft kunnen bestellen omdat ik iets verkeerd doe.
Hehe "Iets verkeerd doen" kan je dan ook vertalen naar "Ik heb wél een leven en heb nog andere verantwoordelijkheden buiten het druk maken om een spelletjescomputer"

Ik zou als ik jou was trots zijn om bij die 1% te horen dan. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
*offtopic*

[ Voor 106% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:36 ]

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
AeronNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:09:
[...]

Kan ik me goed voorstellen.
Maar op welke status staat die van jou nu?
Die van mij staat nog steeds op

En cours de préparation

Op de desktop website staat er (expedie 1) achter
Hetzelfde, en dan dus met een blanco datum. De pagina met je bestellingen erop zegt voor mij nog steeds 2 december met daarna 'yo er was een vertraging, we zijn bezig met voorbereiding en je krijgt een e-mail zodra we verzenden' (parafrasering, staat er wat anders in het echt). Denk niet dat de klantenservice me ook echt kan gaan helpen. Maar toch is die neiging er haha.

• Dre10
  • Laatst online: 06-04 17:56
*knip* lees bij of gebruik de zoekfunctie

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:37 ]

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:48
Dre10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:14:
Hallo, vandaag vanaf 11:00 niet meer op dit forum geweest. Heb ik wat gemist? Laat me raden, Amazon buitenland heeft eventjes voorraad gehad. Verder nog NL webshops?
BCC

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
nycnomad83 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:09:
dumb question, how did you get GM to tell you how many people were in front of you?

I've been told numerous times by GM Maastricht that they aren't allowed to give out any details about where you are in the rankings, could be BS to make their lives easier.
The guy gave me an estimate when I first placed my order but they've been secretive ever since. What he told me was 200+ position and probably 2021 delivery.

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17:25
Mathijn76 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:30:
YESSSS!
Ik krijg net een mail van Mediamarkt Zwolle dat ik hem mag ophalen. Ik stond nr. 24 voor disk. *O* *O*
Hoeveel binnen gekregen mm Zwolle?

• ZwanHigh
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-03-2024
Lennartvdg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:08:
[...]

Altijd hoop houden broer! ;-)
Maar nee, er is geen bedrag afgeschreven van mijn CC. Misschien ook niet vreemd als de bestelling (tijdelijk) is/was geannuleerd. Nogmaals, ik reken nergens op, maar ik heb ook een klein sprankeltje hoop.
En anders pech, dan had ik het gewoon bij 1 console moeten houden. Ik hou jullie op de hoogte!
Lekker vriend, geen bericht is goed bericht zullen we maar zeggen

• nycnomad83
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-10-2021
stime schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:19:
[...]

The guy gave me an estimate when I first placed my order but they've been secretive ever since. What he told me was 200+ position and probably 2021 delivery.
Thanks, that's what I'm fearing too, I was the dumbass that placed a preorder on September 17th, not knowing that they opened them in October of 2019

[ Voor 15% gewijzigd door nycnomad83 op 03-12-2020 18:23 ]

• el_stino78
  • Laatst online: 28-01-2021
rabotgangster schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:51:
lulkoek

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:20
Flagg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:10:
[...]

Hehe "Iets verkeerd doen" kan je dan ook vertalen naar "Ik heb wél een leven en heb nog andere verantwoordelijkheden buiten het druk maken om een spelletjescomputer"

Ik zou als ik jou was trots zijn om bij die 1% te horen dan. ;)
Haha dank je voor deze opbeurende woorden! Dat geeft de burger weer moed. :D

• Clint.Eastwood
  • Laatst online: 13-03 18:49
DonSleutel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:50:
[...]

Zelfde hier, nu de t&t binnen is toch wat gerust gesteld. Succes aan de resterende hunters!
Oef, ik nog niets van BCC. Nog steeds lopend en dezelfde bezorgindicatie. Morgen 10:00-15:00

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Kan best. Ik had de 26e op een heel random moment een ps5 digi op mediamarkt.nl opeens op voorraad 28e verzonden en de 29e binnen. Zal wel een geannuleerde order zijn geweest ofzo.

• yugoemperor
  • Laatst online: 29-03 15:27
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.
Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......

Iemand soort gelijk iets meegemaakt of enkele tip.
ALLES in welkom begin een beetje gek te worden van dit.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,
vanmorgen de PS5 besteld bij AMAZON.DE blijkt nou dat ik geen huisnummer heb toegevoegd.
Gebeld met Amazon de die geven aan dat het pakket al weg is en dat ze nu niks kunnen doen.
Mijn enigste optie is zodra ik een mail krijg van amazon met track en trace contact opnemen met leverancier en vragen of ze een huisnummer willen toevoegen of bij een afleverpunt willen afgooien......

Je hebt een bezorger heel blij gemaakt :>

• yugoemperor
  • Laatst online: 29-03 15:27
Vuvuzela schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:27:
[...]

Je hebt een bezorger heel blij gemaakt :>
dat is nou niet het antwoord dat ik zocht

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
yugoemperor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:26:
Goededag mede Tweakers,

Ik zoek hulp echt hulp,

Weer of geen weer dat wordt morgen met je camping stoel op straat staan. Draag een whiteboard met "WEL PS5 GEEN HUISNR". Sprint naar iedere bezorger die je ziet en hoop op 't beste.
Pagina: 1 ... 300 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord