• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-11 18:40
Ruudox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:56:
Heb er ook 1 kunnen bemachtigen, komt de 9e binnen, maar nu is de 10e cyberpunk dus ik denk dat die eest een tijdje gaat stofhappen, dus twijfel even

maar iig heb ik de ps plus collectie wel alvast
Stop cyberpunk toch in je ps5 man...
Tenzij je digital hebt

[ Voor 3% gewijzigd door Desutoroiya op 03-12-2020 14:57 ]

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• maxdewaal
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Iemand die weet hoe ik in de telegram groep kom?

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-12 14:53
Kom op Mediamarkt webshop en Bol met de tweede batch 8)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:23
doobieters schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:50:
[...]

Wanneer krijg je dat dan? Is dat een steekproef?
Nieuwe account en/of eerste grote bestelling bij een bepaald bedrag. Dat vermoed ik in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 03-12-2020 14:58 ]

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 16:47

Dr0ppFTW

Never be clever

maxdewaal schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:57:
Staat een link in dit draadje ergens.

OT: Ik heb net met coolblue gesproken (ging eigenlijk ergens anders over), die gaven aan dat ze op -800 nogwat stonden

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:02
Door te joinen met die links in de post van 9 min geleden?

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08
Even een paar berichten omhoog kijken!!!

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:11
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:58:
[...]

Nieuwe account en/of eerste grote bestelling bij een bepaald bedrag. Dat vermoed ik in ieder geval.
Of grote bestelling in twee verschillende landen.

Of voor het eerst besteld vanuit een andere land. Waarschijnlijk hebben ze veel algoritmes.

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Rickpm1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:36:
[...]

Amazon.nl is live gegaan in maart dit jaar, kan het niet zo zijn dat ze gewoonweg nog niet groot genoeg zijn hier?
Amazon NL heeft zover ik weet helemaal geen distributiecentrum in Nederland, alles komt vanuit Amazon Duitsland wat op de NL site wordt besteld. Vandaar denk ik dat dit soort producten waar veel vraag naar is geneens op hun site komen.

Ik heb het al eerder meegemaakt met een monitor waar veel vraag naar is/was die bij elke andere webshop (en .DE) wel op voorraad komt, op zijn minst beperkt, maar nooit op Amazon NL

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-11 14:48
Head2head schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:55:
[...]

Zuur maat, regel is simpel; bestel er maar 1. Als je maatje, neefje, broertje, vader er ook een wilt moeten ze het via een eigen account doen.
Pfoe ben ik even blij dat ik niet te gretig was. Heb er eentje bij UK besteld en stond op het punt om ook eentje bij DE te bestellen. Toch niet gedaan met de annuleringsverhalen in m' n achterhoofd.

Nu lekker rustig wachten tot uiterlijk 21 december, gaan we mooi de kerstdagen in.

• Babicko
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-09-2023
Vriend van mij via Amazon.de vanmorgen besteld, is al verzonden en komst dinsdag aan. En ik bestel op de 23e bij FR en niks, nada.

'Ja we gaan contact leggen met het depot, maar dit duurt van 2-3 werkdagen, dus waarschijnlijk zul je dinsdag reactie krijgen. Ik ben gewoon gefrustreerd voor niets, maar ik vind t een slap verhaal. Je kunt toch niet voorraad gaan verkopen als zijnde op voorraad terwijl je dat niet echt hebt.

• frituurvetpet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 10:44
Wel opmerkelijk dat veel vandaag bestelde playstations bij amazon een eerdere leverdatum kennen dan eerder bestelde playstations. Alhoewel ook veel mensen met een veel eerder geplaatste preorder ook relatief achteraan lijken te moeten sluiten. Rare systemen...

De 2 weken lijken alleen maar langer ipv korter te duren :P

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:11
frituurvetpet schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:01:
Wel opmerkelijk dat veel vandaag bestelde playstations bij amazon een eerdere leverdatum kennen dan eerder bestelde playstations. Alhoewel ook veel mensen met een veel eerder geplaatste preorder ook relatief achteraan lijken te moeten sluiten. Rare systemen...

De 2 weken lijken alleen maar langer ipv korter te duren :P
Wees blij dat je er één gaat krijgen in 2020.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Wat raar dat orders worden geannuleerd als je zowel de Disc als de Digital hebt besteld. Zijn toch twee verschillende artikelen.

Is dit al vaak voor gekomen?

• Donnienie
  • Laatst online: 14-01-2021
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:02:
[...]

Wees blij dat je er één gaat krijgen in 2020.
Nee, dat is gewoon belachelijk. Als je eerder hebt besteld hoor je het eerder te krijgen, zo werkt het gewoon. Ondertussen zie je een aantal berichten hier eerder staan dat iemand het vandaag heeft besteld en dinsdag binnenkrijgt. Heel slecht systeem.
Het is dat ik op amazon moest bestellen, maar hierna nooit meer.

• XXOODD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12 16:11
Babicko schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:01:
Vriend van mij via Amazon.de vanmorgen besteld, is al verzonden en komst dinsdag aan. En ik bestel op de 23e bij FR en niks, nada.

'Ja we gaan contact leggen met het depot, maar dit duurt van 2-3 werkdagen, dus waarschijnlijk zul je dinsdag reactie krijgen. Ik ben gewoon gefrustreerd voor niets, maar ik vind t een slap verhaal. Je kunt toch niet voorraad gaan verkopen als zijnde op voorraad terwijl je dat niet echt hebt.
Ik ken het gevoel, zit in precies dezelfde situatie. Eerst is de levering vertraagd, wat niet heel erg is. Vervolgens komt een nieuwe ronde online, die hem eerder krijgen. Heel apart. Maar we moeten gewoon rustig geduld hebben.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:32
Desutoroiya schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:57:
[...]

Stop cyberpunk toch in je ps5 man...
Tenzij je digital hebt
nee zonde zonde wil graag gelijk de "next gen" ervaring
en heb de Digital ja haha :P

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-12 23:13
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:06:
Wat raar dat orders worden geannuleerd als je zowel de Disc als de Digital hebt besteld. Zijn toch twee verschillende artikelen.

Is dit al vaak voor gekomen?
Is bij veel winkels en dit heeft ook de voorkeur van Sony uit. 1 Console er klant / account.

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-12 13:37
XXOODD schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:07:
[...]

Ik ken het gevoel, zit in precies dezelfde situatie. Eerst is de levering vertraagd, wat niet heel erg is. Vervolgens komt een nieuwe ronde online, die hem eerder krijgen. Heel apart. Maar we moeten gewoon rustig geduld hebben.
Wees nu eens allemaal kalm! Waarschijnlijk gaan die orders van 23 november straks mee buiten. Jezus...

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-11 09:06
Iemand die een disc versie heeft kunnen bestellen op AMAZON FR vandaag? Wat is hiervan de leverdatum?

Vriend van me heeft op 23 nov besteld in de namiddag en staat nog steeds 29 dec levering

SPiET

• koenvd90
Racing-Paradise schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:08:
[...]

Is bij veel winkels en dit heeft ook de voorkeur van Sony uit. 1 Console er klant / account.
Maar waarom dan beide orders annuleren? Kan toch zijn dat iemand hier van niet op de hoogte is

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-11 13:55
Amazon.de net verzonden. Order eerst al van 15-16dec naar 5-8dec, nu dus op weg met DHL. Nog geen ETA van DHL ontvangen, ik ben benieuwd!

• XXOODD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12 16:11
sammyke007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:09:
[...]

Wees nu eens allemaal kalm! Waarschijnlijk gaan die orders van 23 november straks mee buiten. Jezus...
Ik ben ook volledig kalm, als je mijn laatste zin leest, staat dat er ook. Maar dan mag je je nog wel afvragen waarom dit gebeurd?

• Hims
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
ronald1993 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:19:
[...]

Gefeliciteerd! Ik heb ook een ordernummer gekregen van BCC en de status staat op "Gepland", dus ik ga er van uit dat ik morgen mijzelf ook een trotse eigenaar mag noemen :)
Staat hij bij jou wel in MijnBCC bij mijn overizcht of mijn bestellingen/mijn producten.
Ik heb wel een orderbevestiging in mijn mail met ook een dag en ruim tijdsslot, maar geen status ergens staan oid.

• Igor92
  • Laatst online: 10-12 21:34
spietie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:09:
Iemand die een disc versie heeft kunnen bestellen op AMAZON FR vandaag? Wat is hiervan de leverdatum?

Vriend van me heeft op 23 nov besteld in de namiddag en staat nog steeds 29 dec levering
Ik heb hem gescoord op amazon.fr, bezorging 22dec. Vriend van me ook bij amazon.fr, maar een week of wat geleden, en bij hem 18-19 dec.

We gaan zien wat het zal worden...

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-11 18:40
Mijn bestelling van vandaag bij Amazon DE is veranderd naar Levering 22 Dec

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:10:
[...]

Maar waarom dan beide orders annuleren? Kan toch zijn dat iemand hier van niet op de hoogte is
De kans is klein dat mensen die in enkele seconde eerst de disc versie weten te bestellen, en 10 minuten later nog een keer de digitale versie, niet weten dat je er maar 1 kan bestellen per persoon. Je kan ook als je een bestelling plaatst als het goed is maar 1 PS5 in je wagentje hebben en afrekenen.

Vooral Amazon DE let hier strikt op als ik zo de reacties lees in dit topic en dat is alleen maar goed naar mijn mening. Dit geeft andere ook een kans de PS5 te bestellen i.p.v. dat iemand er 2 of meer besteld.

• spietie
Igor92 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:11:
[...]

Ik heb hem gescoord op amazon.fr, bezorging 22dec. Vriend van me ook bij amazon.fr, maar een week of wat geleden, en bij hem 18-19 dec.

We gaan zien wat het zal worden...
Snap ik toch niet , jij scoort hem vandaag ... bezorging 22 dec, ik 2 weken eerder en de levertijd is later? :-( :|

SPiET

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-12 19:56
FurankuNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:14:
[...]

De kans is klein dat mensen die in enkele seconde eerst de disc versie weten te bestellen, en 10 minuten later nog een keer de digitale versie, niet weten dat je er maar 1 kan bestellen per persoon. Je kan ook als je een bestelling plaatst als het goed is maar 1 PS5 in je wagentje hebben en afrekenen.

Vooral Amazon DE let hier strikt op als ik zo de reacties lees in dit topic en dat is alleen maar goed naar mijn mening. Dit geeft andere ook een kans de PS5 te bestellen i.p.v. dat iemand er 2 of meer besteld.
Ik heb op Amazon.co.uk een digital edition en een disc edition besteld (bedrag voor beide op mijn CC gereserveerd). Digital edition voor mijzelf en Disc edition voor een maat van me. Volgens mij doen ze daar niet heel moeilijk over, zolang je er maar 1 PS5 editie besteld.

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58
spietie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:17:
[...]

Snap ik toch niet , jij scoort hem vandaag ... bezorging 22 dec, ik 2 weken eerder en de levertijd is later? :-( :|
Vanochtend besteld en (voorlopige) leverdatum is 8-9 Dec.

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Hier staat 12-19 dec van UK

• Lennartvdg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 13:50
Tripwire999 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:18:
[...]

Ik heb op Amazon.co.uk een digital edition en een disc edition besteld (bedrag voor beide op mijn CC gereserveerd). Digital edition voor mijzelf en Disc edition voor een maat van me. Volgens mij doen ze daar niet heel moeilijk over, zolang je er maar 1 PS5 editie besteld.
Dat is fijn voor jou natuurlijk! Maar wel vreemd dus, bij mij ging dat niet goed. Althans, daar ga ik maar vanuit. Mijn account is weer toegankelijk, maar de orders zijn verdwenen. Heb jij ook vanochtend besteld?

• koenvd90
Tripwire999 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:18:
[...]

Hier ook. Geen annulering, maar ook nog geen reservering op de CC. Is dit normaal? Of moet ik me zorgen maken

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-12 19:56
Lennartvdg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:19:
[...]

Dat is fijn voor jou natuurlijk! Maar wel vreemd dus, bij mij ging dat niet goed. Althans, daar ga ik maar vanuit. Mijn account is weer toegankelijk, maar de orders zijn verdwenen. Heb jij ook vanochtend besteld?
Ja vanochtend besteld beide, betaald via CC alles ging soepel daar.
Levering Disc edition: 9 - 10 Dec
Levering Digital Edition: 8 - 9 Dec

Voor zover ik weet is het limiet niet 1 PS5 per persoon, maar 1 PS5 editie (Digital / Disc) per persoon. Als ik namelijk nog een Disc edition wil bestellen kan dat niet omdat er al 1 bestelling staat.

[ Voor 24% gewijzigd door Tripwire999 op 03-12-2020 15:22 ]

• DHV
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-12 09:16

DHV

itsyours2relive schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:10:
Amazon.de net verzonden. Order eerst al van 15-16dec naar 5-8dec, nu dus op weg met DHL. Nog geen ETA van DHL ontvangen, ik ben benieuwd!
ik kijk iedere dag even op .de sinds 19-11 maar behalve de update van 15-16 dec naar 5-8 dec niks nieuws nog.

wel vaag dat later bestelde consoles eerder verzonden worden. maar doe je verder niks aan. àls ie binnenkomt ben ik allang blij.

Cyberpunk 2077 PS5 versie komt pas ergens in 2021? Twijfel of ik een PS4 versie haal en die speel of eerst wat andere PS4 games zoals H:ZD.

• Ruudox
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:19:
[...]

Hier ook. Geen annulering, maar ook nog geen reservering op de CC. Is dit normaal? Of moet ik me zorgen maken
bij mij was het bedrag binnen 5 min gereserveerd op de CC, maar ik heb geen idee

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Ruudox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:22:
[...]

bij mij was het bedrag binnen 5 min gereserveerd op de CC, maar ik heb geen idee
Hier ook!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
charellie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:31:
[...]

Wat is de "andere" telegram groep? Gewoon die chat waar iedereen non-stop in los gaat?
Er wordt inderdaad wel meer in "geklept" en er worden ook Series X en S'en gecheckt. Je krijgt dus relatief veel pingetjes.

• koenvd90
[...]

Hmm, achja. Ik wacht nog even af. Wie weet verschilt dit weer per cc verstrekker? Ik heb Mastercard van Rabobank

• DHV

DHV

[...]

hier ook bijna meteen op CC gereserveerd, en na 5 dagen definitief afgeschreven

• Igor92
  • Laatst online: 10-12 21:34
spietie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:17:
[...]

Ik snap het ook niet. Ik hoop dat je hem eerder geleverd kunt krijgen! Je hebt hem in elk geval in bestelling!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Wel grappig dat mensen hier zeggen, ja maar Cyberpunk... Moet je even de PS4 pro/ps5 gameplay bekijken.

Daarnaast kan je Cyberpunk zo spelen, dat je elke keer dat je verhaal opnieuw begint een andere uitkomst kan hebben en invloed heeft op je totale spel. Dus je kan Cyberpunk twee keer spelen en anders ervaren.

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12 23:18
Wat is jullie ervaring met Amazon UK? (vorige batch). Kwam het allemaal op tijd aan? Er staat nu 8-9 december voor de Digital Edition. Ik probeer in te schatten hoe geloofwaardig dat is... Bij mij is alles al rond. Betaling is afgeschreven op CC.

[ Voor 13% gewijzigd door Yavi06 op 03-12-2020 15:25 ]

• koenvd90
Yavi06 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:25:
Wat is jullie ervaring met Amazon UK? (vorige batch). Kwam het allemaal op tijd aan? Er staat nu 8-9 december voor de Digital Edition. Ik probeer in te schatten hoe geloofwaardig dat is...
Hier ben ik ook benieuwd naar. Kwam deze uiteindelijk eerder, of op opgegeven datum?

• Ruudox
Wat is jullie ervaring met Amazon UK? (vorige batch). Kwam het allemaal op tijd aan? Er staat nu 8-9 december voor de Digital Edition. Ik probeer in te schatten hoe geloofwaardig dat is...
mijn algehele ervaring met amazon is dat ze bij mijn iig 9 van de 10 keer eerder leveren dan de verwachte datum

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Nitwitt1991 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:23:
Wel grappig dat mensen hier zeggen, ja maar Cyberpunk... Moet je even de PS4 pro/ps5 gameplay bekijken.

Daarnaast kan je Cyberpunk zo spelen, dat je elke keer dat je verhaal opnieuw begint een andere uitkomst kan hebben en invloed heeft op je totale spel. Dus je kan Cyberpunk twee keer spelen en anders ervaren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9iFFdbL2OZHPPuqK7KJl_JUa3U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ghIcMufo9yEDy9WPufvEhFGA.jpg?f=user_large

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 16:54

BaRF

bijna kerst

Wat is jullie ervaring met Amazon UK? (vorige batch). Kwam het allemaal op tijd aan? Er staat nu 8-9 december voor de Digital Edition. Ik probeer in te schatten hoe geloofwaardig dat is... Bij mij is alles al rond. Betaling is afgeschreven op CC.
ik heb al heel veel besteld bij amazon uk, waaronder een DE versie, en alles (echt alles) komt een dag eerder dan gepland :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021

Sterker nog: je kunt het minstens drie keer spelen, met drie andere uitkomsten en over het algemeen ook andere verhaallijnen.

• the-Killler0-4
  • Laatst online: 06-12-2020
Dankzij school vandaag ben ik de ps5 misgelopen. Wat zijn de komende dagen de beste manieren om er toch nog een te bestellen voor een normale prijs? Dat bol.com ze ergens dezer dagen krijgt weet ik, maar verder heb ik geen idee...

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:50

Ik hoop (of had gehoopt) Cyberpunk op de PS5 te spelen en niet op mijn base PS4, maar als ik er geen scoor kan dan speel ik maar met mindere kwaliteit en heb ik een game om me mee te vermaken. Je hebt bij Cyberpunk 3 'lifepaths' dus volgens mij kun je drie keer spelen met een andere verhaallijn :)

• jellesteeg
Om hier aan toe te voegen: wat is de ervaring van mensen hier met Amazon Duitsland met de vorige batch?

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-11 13:55
DHV schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:21:
[...]

ik kijk iedere dag even op .de sinds 19-11 maar behalve de update van 15-16 dec naar 5-8 dec niks nieuws nog.

wel vaag dat later bestelde consoles eerder verzonden worden. maar doe je verder niks aan. àls ie binnenkomt ben ik allang blij.

Cyberpunk 2077 PS5 versie komt pas ergens in 2021? Twijfel of ik een PS4 versie haal en die speel of eerst wat andere PS4 games zoals H:ZD.
Deze unit is ook van de 19e. Gisteren ook al verzendingen van .DE van de 19e. Ik verwacht dat hij in batches er uit gaat en dat je wellicht vandaag nog ook een bevestiging krijgt.

Zijn er al Tweakers die meer info hebben over de verzend tijd van DHL vanuit Amazon DE?

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Ruudox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:25:
[...]

mijn algehele ervaring met amazon is dat ze bij mijn iig 9 van de 10 keer eerder leveren dan de verwachte datum
Dat eerder leveren hopen we maar op🤭

• mikey1983
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12 19:34
mijne vorige was op de beloofde datum geleverd

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Mijn ervaring met Amazon is best goed. De vorige batch van Amazon.de is bij mij dat die gisteren intern is verstuurd naar een andere locatie in Duitsland. Daar wordt het apparaat waarschijnlijk aan DHL overgedragen. Hij is daar al "aangekondigd "

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:07
Mijn ervaring met Amazon (UK, NL en DE) is positief:
- Met prime altijd geleverd op de voorgestelde leverdatum.
- Zonder prime tot nu toe altijd eerder geleverd dan aangegeven.

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
itsyours2relive schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:28:
[...]

Deze unit is ook van de 19e. Gisteren ook al verzendingen van .DE van de 19e. Ik verwacht dat hij in batches er uit gaat en dat je wellicht vandaag nog ook een bevestiging krijgt.

Zijn er al Tweakers die meer info hebben over de verzend tijd van DHL vanuit Amazon DE?
Ik heb ook de 19e besteld. Staat nog niet op Verzonden bij amazon.de
Zal dus inderdaad in batches de deur uit gaan.

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12 10:13
jellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:27:
[...]

Om hier aan toe te voegen: wat is de ervaring van mensen hier met Amazon Duitsland met de vorige batch?
Prima ervaring met bestelling van 19-11.. Deze stond voor 23-11 en is 21-11 netjes geleverd..

Bestelling van vandaag (nee niet voor verkoop maar voor collega) staat nu op 22-12 dus wachten gewoon netjes af.

• the-Killler0-4
Dankzij school vandaag ben ik de ps5 misgelopen. Wat zijn de komende dagen de beste manieren om er toch nog een te bestellen voor een normale prijs? Dat bol.com ze ergens dezer dagen krijgt weet ik, maar verder heb ik geen idee....

• spietie
Mienster schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:19:
[...]

Vanochtend besteld en (voorlopige) leverdatum is 8-9 Dec.
heb jij een screenshot daarvan? want amazon fr gelooft me weeral niet :( (of via DM)

SPiET

• Punkie87
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-08-2023
the-Killler0-4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:33:
Dankzij school vandaag ben ik de ps5 misgelopen. Wat zijn de komende dagen de beste manieren om er toch nog een te bestellen voor een normale prijs? Dat bol.com ze ergens dezer dagen krijgt weet ik, maar verder heb ik geen idee....
krijg een dejavu.. volgens mij is deze vraag nog geen 7 minuten geleden ook door jou gesteld :9

• jellesteeg
Mc_Smurf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:29:
[...]

Prima ervaring met bestelling van 19-11.. Deze stond voor 23-11 en is 21-11 netjes geleverd..

Bestelling van vandaag (nee niet voor verkoop maar voor collega) staat nu op 22-12 dus wachten gewoon netjes af.
Heb vandaag ook een bestelling gedaan die staat voor 22-12. Zal ik even in je privé-berichten sliden? Mocht jij updates hebben kun je die dan eventueel doorgeven, doe ik hetzelfde andersom. Dan val ik anderen niet de hele tijd lastig hier op het openbare forum met de vraag of er bij anderen met dezelfde leveringsdatum al ontwikkelingen zijn!

• the-Killler0-4
Punkie87 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:35:
[...]

krijg een dejavu.. volgens mij is deze vraag nog geen 3 minuten geleden ook door jou gesteld :9
Ja klopt, sorry. Maar ik dacht dat hij door iedereen compleet over het hoofd is gezien dus probeer ik het nog eens

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-12 22:23
Bol.com, MediaMarkt en Wehkamp.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:34
the-Killler0-4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:36:
[...]

Ja klopt, sorry. Maar ik dacht dat hij door iedereen compleet over het hoofd is gezien dus probeer ik het nog eens
Misschien weet niemand het antwoord op jouw vraag

• Lennartvdg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 13:50
Tripwire999 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:20:
[...]

Ja vanochtend besteld beide, betaald via CC alles ging soepel daar.
Levering Disc edition: 9 - 10 Dec
Levering Digital Edition: 8 - 9 Dec

Voor zover ik weet is het limiet niet 1 PS5 per persoon, maar 1 PS5 editie (Digital / Disc) per persoon. Als ik namelijk nog een Disc edition wil bestellen kan dat niet omdat er al 1 bestelling staat.
Ik heb zojuist gebeld naar Amazon UK. Volgens de vriendelijke medewerkster is mijn account inderdaad geblokkeerd omdat er een grote bestelling werd gedaan op het account. Maar de orders zijn (nog) niet verwijderd.
Ze gaat een (ander) team vragen om de bestelling te herstellen, toe te voegen aan mijn account en denkt dat de orders alsnog geleverd gaan worden.
Ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus, maar ik krijg voorzichtig een klein beetje hoop dat de bestelling nog goed gaat komen. Fingers crossed!

Tip aan mede-Tweakers: ff bellen naar Amazon, ze zijn daar (in mijn ervaring) heel behulpzaam.

• the-Killler0-4
Bedankt, ik zal ze even in de gaten houden :)

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49

GG85

.......

Wel bijzonder, de 23e op Amazon.fr besteld en staat sindsdien op 18-19 Dec.
Je zou toch verwachten dat ze die eerst versturen voor ze vanochtend een nieuwe batch online zetten maar blijkbaar werkt dat niet zo

• nkstah
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12 10:14
Als iemand een Digital versie wilt, en wilt ruilen voor disk versie (met betaling van mij kant €100) let me know

• Viper50
  • Laatst online: 04-12-2020
Lennartvdg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:38:
[...]

Ik heb zojuist gebeld naar Amazon UK. Volgens de vriendelijke medewerkster is mijn account inderdaad geblokkeerd omdat er een grote bestelling werd gedaan op het account. Maar de orders zijn (nog) niet verwijderd.
Ze gaat een (ander) team vragen om de bestelling te herstellen, toe te voegen aan mijn account en denkt dat de orders alsnog geleverd gaan worden.
Ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus, maar ik krijg voorzichtig een klein beetje hoop dat de bestelling nog goed gaat komen. Fingers crossed!

Tip aan mede-Tweakers: ff bellen naar Amazon, ze zijn daar (in mijn ervaring) heel behulpzaam.
Kan je het telefoonnummer doorgeven

• X-t-r-e-m-e
the-Killler0-4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:38:
[...]

Bedankt, ik zal ze even in de gaten houden :)
Ik verzin het overigens niet zelf :)

https://www.techtastic.nl...k-30-november-aangekomen/

• Lempard2
Mijn status is naar "Afleverdatum nader te bepalen" gegaan.. dat belooft niet veel goeds.. tracking zegt wel nog steeds 16-17december.

• spietie
GG85 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:39:
Je zou toch verwachten dat ze die eerst versturen voor ze vanochtend een nieuwe batch online zetten maar blijkbaar werkt dat niet zo
Ja idd, zou heel graag es van iemand een bestellingsnummer krijgen of iets dergelijks want AMAZON FR gelooft dus niet dat er deze morgen kon bestellen.

Eerlijk is eerlijk toch?

SPiET

• HertogJack
  • Laatst online: 15-12 16:35
GG85 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:39:
Same idd. .snap je toch geen klote van.

Mensen bestellen vandaag en krijgen hem over paar dagen al binnen.

psn: HertogJack

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 17:57
nkstah schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:39:
Als iemand een Digital versie wilt, en wilt ruilen voor disk versie (met betaling van mij kant €100) let me know
Wil m wel voor 400 van je overnemen, maar heb geen disk versie :P

• ZwanHigh
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-03-2024
Lennartvdg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:38:
[...]

Dat klinkt al een stuk beter dan ik te horen kreeg via Amazon UK! Hoop oprecht voor je dat het gaat lukken.

Mij werd verteld dat wanneer die blokkade optreed, je bestelling direct werd geannuleerd (automatisch). Heb nog geen cancellation mail dus na jouw bericht te hebben gelezen nog lichte hoop. Is op jouw cc wel al het volledige bedrag afgeschreven/gereserveerd?

• X-t-r-e-m-e
Ik zou overigens bol.com in de gaten houden. Er zijn dus leveringen geweest bij Amazon Duitsland, Engeland,Italie en Spanje.

Daarnaast heeft CoolBlue een levering gehad en BCC. GameMania naar mijn weten ook.

Lijkt mij logisch dat Bol.com ze ook heeft staan.

• ZwanHigh
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-03-2024
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:39:
[...]

Kan je het telefoonnummer doorgeven
+44 808 1453768

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22
Hims schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:11:
[...]

Staat hij bij jou wel in MijnBCC bij mijn overizcht of mijn bestellingen/mijn producten.
Ik heb wel een orderbevestiging in mijn mail met ook een dag en ruim tijdsslot, maar geen status ergens staan oid.
Vandaag ook bij BCC besteld, had mailtje van DHL om 14:29 binnen dat ze morgen langs komen.

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
Talkan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:43:
[...]

Vandaag ook bij BCC besteld, had mailtje van DHL om 14:29 binnen dat ze morgen langs komen.
Heb je een avondlevering?

• Lempard2
Inmiddels is mijn tracking ook weg.. tot zover de belofte van de klantenservice.

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-12 17:08
Gisteren avond bij de Media Markt in Arhem een reservering gedaan. Voor de PS 5 met disc.

nummer 235 op de lijst, 2x 30 met disc geleverd in de afgelopen weken.....

dus nu nummer 175 op de lijst.

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Bij Amazon UK alleen een reservering van 0,00 dit wordt na 5 dagen of bij verzenden toch pas omgezet naar het volledige bedrag?

• DHV

DHV

GW1992 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:47:
Bij Amazon UK alleen een reservering van 0,00 dit wordt na 5 dagen of bij verzenden toch pas omgezet naar het volledige bedrag?
Ik zie het volledige bedrag als reservering, maar gaat vast goedkomen.

• daannvd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-03-2023
Bij mij werd dit na twee uur veranderd in het volledige bedrag.

• maxdewaal
  • Laatst online: 06-02-2021
Belial_666 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:46:
Gisteren avond bij de Media Markt in Arhem een reservering gedaan. Voor de PS 5 met disc.

nummer 235 op de lijst, 2x 30 met disc geleverd in de afgelopen weken.....

dus nu nummer 175 op de lijst.
waar kun je zien hoeveelste je op de lijst staat. Heb een aantal weken geleden de digital edition gepre ordered bij mediamarkt

• koenvd90
Klopt, vaak wordt dit vlak voor verzenden helemaal gereserveerd.

Ik heb nog helemaal geen reservering, ook niet van €0. Dus wees blij, haha.

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22
Nee, overdag, maar kan je wel wijzigen met de T&T.

• DonSleutel
Talkan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:51:
[...]

Nee, overdag, maar kan je wel wijzigen met de T&T.
Ah oke, ik heb avondlevering. Heb wss daarom nog geen T&T

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 17:30
Ik heb nog helemaal niks van de BCC.... Alleen een order bevestigign van besteltijd.

• DonSleutel
seeKo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:53:
Ik heb nog helemaal niks van de BCC.... Alleen een order bevestigign van besteltijd.
Zelfde hier hoor

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 17:30
Haha, OK. Moet ook ff stoppen met die order updates naar elkaar haha. Ongeduldig gewoon. Including me.

• ronald1993
  • Laatst online: 17-01-2021
BCC heeft aangegeven dat er vanavond T&T codes uitgestuurd worden :)

https://twitter.com/BCCNL/status/1334504683617067015

• koenvd90
Mensen trouwens ervaring met reserveringen? Komt het vaker voor dat er nog geen enkele reservering op de credit card is gedaan?

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-12 17:08
maxdewaal schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:50:
[...]

waar kun je zien hoeveelste je op de lijst staat. Heb een aantal weken geleden de digital edition gepre ordered bij mediamarkt
Niet, de lijst is een papieren map met alle pre-orders. Old school dus. Maar wel zo eerlijk,

Je moet aardig wat moeite doen dus blijft de lijst kort.

Advies was om over 2 weken langs te komen. Als ik aan de beurt was kreeg ik een mail of werd ik gebeld.

• Mischa86
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-02-2021
seeKo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:53:
Toen ik vanmorgen belde om mijn onvrede te verkondigen dat ik wel een PS5 in mijn winkelwagen kreeg maar deze niet kon bestellen doordat alles 10 min vasthing en daarna dat die "uitverkocht"was kreeg ik te horen dat ze helemaal nog geen batch hadden om online te zetten en zou het gaan om een fout dat deze online was gekomen.

ben benieuwd wanneer jullie ( mensen die besteld hebben) hier iets van horen.

• DonSleutel
ronald1993 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:55:
[...]

BCC heeft aangegeven dat er vanavond T&T codes uitgestuurd worden :)

https://twitter.com/BCCNL/status/1334504683617067015
Ah top, ben door het hele jagen niet aan werk toe gekomen dus moest dat na de bestelling maar oppakken :P

• jimmya3
  • Laatst online: 09:42
Mischa86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:56:
[...]

Toen ik vanmorgen belde om mijn onvrede te verkondigen dat ik wel een PS5 in mijn winkelwagen kreeg maar deze niet kon bestellen doordat alles 10 min vasthing en daarna dat die "uitverkocht"was kreeg ik te horen dat ze helemaal nog geen batch hadden om online te zetten en zou het gaan om een fout dat deze online was gekomen.

vanavond volgens de meneer op twitter ;)

Hans is zijn naam...
https://twitter.com/BCCNL/with_replies

[ Voor 5% gewijzigd door jimmya3 op 03-12-2020 15:58 ]

• ronald1993
  • Laatst online: 17-01-2021
[...]

Ik heb eerder mijn ordernummer van BCC laten beoordelen door de klantenservice. Die gaven aan dat mijn order goed gegaan is en ik later/vanavond een T&T ga ontvangen.

• DonSleutel
[...]

Wow wat een troll :P Gelukkig staat twitter vol met andere verhalen, en die komen van de account van BCC
Pagina: 1 ... 299 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord