• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-12 12:13
andyvanhoeven schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:41:
[...]

Belde Coolblue jou naar aanleiding van de schoenzet actie?
Klopt gisteren belde ze mij, maar ik kon niet opnemen. Ze hadden gemaild.

Vanochtend belden ze weer.
Ram-G-maN schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:44:
[...]

Proficiat!
Had je een heel leuke unieke foto? Of viel dat wel mee. Ben oprecht benieuwd of ze daar op selecteren of dat ze loten. :+
Dat is de grap, ik kreeg op 11 november mijn series x binnen en las toen over die coolblue actie. Toevallig zag ik een tekening van mijn zoontje en heb mijn vrouw er wat bij laten tekenen en dat was hem.

Ik was verder ook helemaal niet bezig met een ps5, want ik ben meer een xbox man. Als je hem niet al te graag wilt krijg je hem juist, dat is met veel dingen in het leven. ;)

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:12
acreed166 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:56:
Als het klopt wat m0nk zegt dat bol paar duizend heeft binnengekregen, dan is de kans idd klein dat het vandaag online komt. Bol werkt nauw met postnl en die hebben het mega druk.

Paar duizend ps5 vandaag besteld morgen in huis gaan ze zeker niet redden.
Weekend is ook prima hoor, dag dagje langer wachten kan ik ook wel aan :9 Als hij maar alvast besteld is :+

• jvdx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 16:14
Bedankt mannen van de telegram bots, vanochtend kunnen meeprofiteren van de nieuwe ladingen op amazon DE & UK voor mezelf en een collega! Nu wachten tot de bestellingen worden verzonden _/-\o_ DE zegt al dinsdag a.s. te leveren!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:23
*knip* je bent totaal niet bevorderlijk voor dit topic. kappen dus

[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:18 ]

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-12 16:13
jvdx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:58:
Bedankt mannen van de telegram bots, vanochtend kunnen meeprofiteren van de nieuwe ladingen op amazon DE & UK voor mezelf en een collega! Nu wachten tot de bestellingen worden verzonden _/-\o_ DE zegt al dinsdag a.s. te leveren!
Dat is wel gek, ik heb 19e bij .De besteld en bij mij staat nog steeds 19dec? dan zou ik toch denken dat ze eerst oude bestellingen gaan leveren voordat ze nieuwe aannemen.

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
PacinoAllstars schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:56:
[...]

Als je hem niet al te graag wilt krijg je hem juist, dat is met veel dingen in het leven. ;)
Haha ik was in de mediamarkt in hoog catherijne, daar staat de ps5 in een display.

2 guys liepen voorbij en zeiden ‘hij is eigenlijk te groot, ik wil hem toch maar niet..’

Haha, ay whatever🤷🏾‍♂️ Hoop niet dat jouw theorie werkt in dit geval!😂

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-12 23:03
Legofan33334 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:59:
[...]

Blijf het bijzonder vinden dat jij er 3 heb besteld en vele waaronder ik zelf de betaling niet eens konden afrekenen.
Komt omdat jij te traag bent.

Ik heb er 2 op mijn dooie gemak kunnen bestellen en had er zelfs nog meer kunnen bestellen.

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:54:
[...]

Wat is de reden dat hij is geannuleerd?
Vermoedelijk toch geen voorraad denk ik... Kreeg algemeen mailtje over annulering:

We vinden het jammer, je bestelling is deels geannuleerd. Dit kan de volgende redenen hebben:
- Het bestelde product is niet op voorraad
- Op jouw verzoek is je bestelling geannuleerd
- Een ophaalbestelling is niet binnen 7 dagen opgehaald

• geoffrem
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-12-2020
Op welke telegram groep is te zien wanneer er weer voorraad is?

• Babicko
  • Laatst online: 18-09-2023
acreed166 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:59:
[...]

Dat is wel gek, ik heb 19e bij .De besteld en bij mij staat nog steeds 19dec? dan zou ik toch denken dat ze eerst oude bestellingen gaan leveren voordat ze nieuwe aannemen.
Ja, hier baal ik ook van. Bij amazon Fr besteld en men krijgt vermoedelijk de bestellingen van vandaag nog eerder binnen dan ik. Op de chat met 'm mevrouw gesproken en die vertelde me dat ik voorrang krijg en hij op z'n laatst dinsdag aankomt. Wie hou je voor de gek..

• TIGER1125
[...]

Ik heb er één via Amazon UK kunnen bestellen vanochtend die stond ook op tussen 7-9 dec. zal misschien nog een dag of 2 bij komen indien het via de UK moet reizen maar ruim voor de "vorige" ronde bestellingen volgende de indicatie.

Misschien veranderen die van de 19e de komende dagen ook gewoon nog, of staan die geclaimed binnen een nog te ontvangen voorraad van Amazon.

• jvdx
  • Laatst online: 21-09 16:14
[...]

Mijn bestelling van de UK staat nu ook nog op de 19e. DE zegt de 10e. Ben benieuwd! Waarschijnlijk zitten wij in dezelfde shipment, gok ik dan.

• acreed166
TIGER1125 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:02:
[...]

Ik heb er één via Amazon UK kunnen bestellen vanochtend die stond ook op tussen 7-9 dec. zal misschien nog een dag of 2 bij komen indien het via de UK moet reizen maar ruim voor de "vorige" ronde bestellingen volgende de indicatie.

Misschien veranderen die van de 19e de komende dagen ook gewoon nog, of staan die geclaimed binnen een nog te ontvangen voorraad van Amazon.
Dat laatste lijkt mij ook logisch, geclaimed op nog binnenkomende voorraad.

• geoffrem
  • Laatst online: 18-12-2020
*knip* lees het topic bij of gebruik de zoekfunctie ipv je vraag hier lui neerplempen.

[ Voor 73% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:15 ]

• acreed166
TIGER1125 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:02:
[...]

Helaas wachten voor ons, maar hoe chat je met amazon? ik zie bellen en email als optie.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-12 09:23
*snip* gebruik de TR functie...

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:14 ]

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12 10:13
Dr. Quipers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:46:
[...]

Hij is bij mij nu ook geannuleerd... :/ Hoezo is iets online te bestellen als het een paar minuten alsnog doodleuk wordt geannuleerd 8)7
Dat is wel heel raar.. heb hem 10 min geleden besteld en krijg net deze mail..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TU044S1JaKYonyFbFHxTEluSBf4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/srJ1ZbFzyeyYcUnxX3WJb137.jpg?f=user_large

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Het is mij eindelijk een keer gelukt om een ps5 (dig) te bestellen bij amazon.co.uk. Levering staat op 8-9 december. _/-\o_

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Legofan33334 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:04:
[...]

Nou ik had mijn telefoon bij de hand en ging gelijk naar de desbetreffende websites. Wel vind ik het niet zo best dat je er 2 of meer besteld terwijl andere mensen ook een ps5 willen. Je had ook de collega's zelf kunnen laten bestellen.. Maar roepen dat ik te traag was is onzin. En roepen dat jij op je gemakje veel ps5 kon bestellen klinkt een beetje stoer doenerij en klein beetje sneu . En als het echt zo simpel was dan had niet 67 procent uit die telegram groep de boot misgelopen.
Maar je hebt er 0 en @xminator had er 2.
Dus je was te traag.... niet meer en niet minder.

Verder, en dan spreek ik even alleen voor mezelf, doe ik ook mijn best voor vrienden / collega's die zelf niet in de gelegenheid zijn.

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
*knip* maak hier voortaan aub een TR voor aan ipv er zelf op te reageren als wannabe-mod...

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:14 ]

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
Zymotic2007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:06:
Het is mij eindelijk een keer gelukt om een ps5 (dig) te bestellen bij amazon.co.uk. Levering staat op 8-9 december. _/-\o_
ook 8-9 december, relatief snel besteld zo te zien.

Het was ook wel erg makkelijk bestellen moet ik toegeven, ergens voelde het te goed om waar te zijn vreemd genoeg

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Zojuist is t volledige bedrag afgeschreven door amazon UK. Levering staat nog op 19 december. Had gehoopt op ook 8. Maargoed. 19 is prima.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Dr. Quipers
Mc_Smurf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:05:
[...]

[Afbeelding]
Die kreeg ik eerst ook en 5 minuten later de annulering... Heb wel vrij snel verzendbevestiging van controller gekregen, maar dat oplaadstation lijkt er dan toch niet te zijn. Benieuwd wat er met jou bestelling gaat gebeuren.

• Donnienie
  • Laatst online: 14-01-2021
[...]

Dit probleem heb ik ook, aantal keer gemaild en het enige dat ik terug krijg is: “dat is raar, dat zou niet moeten kunnen.”
Heel raar dat mensen vandaag bestellen en hem al over een week hebben terwijl wij een maand moeten wachten.

• TIGER1125
Mc_Smurf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:05:
[...]

[Afbeelding]
Dr. Quipers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:00:
[...]

Vermoedelijk toch geen voorraad denk ik... Kreeg algemeen mailtje over annulering:

We vinden het jammer, je bestelling is deels geannuleerd. Dit kan de volgende redenen hebben:
- Het bestelde product is niet op voorraad
- Op jouw verzoek is je bestelling geannuleerd
- Een ophaalbestelling is niet binnen 7 dagen opgehaald
bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:54:
[...]

Wat is de reden dat hij is geannuleerd?
Ik heb het net nagevraagd bij de chat van Mediamarkt:
Ik heb het even voor je nagekeken en de reden tot annulering is, omdat een van de bestelde items niet meer voorradig is. Dit betreft de SONY PS5 DualSense Charging Station. Het kan soms voorkomen dat er op de productpagina van een artikel wordt aangegeven dat het nog voorradig is, maar in dit geval is dat dus niet zo. Het andere product is wel gewoon voorradig dus je zou eventueel een nieuwe bestelling kunnen plaatsen met alleen dit artikel.
Niet op voorraad dus...

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12 10:13
Dr. Quipers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:10:
[...]

Die kreeg ik eerst ook en 5 minuten later de annulering... Heb wel vrij snel verzendbevestiging van controller gekregen, maar dat oplaadstation lijkt er dan toch niet te zijn. Benieuwd wat er met jou bestelling gaat gebeuren.
Dus!!!! :( Zijn nu mijn cadeaukaarten weer terug opgeladen? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddEAU6qTVoTG3N9maRgaMR4yKII=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5euyHHfuLwPowhyu8hm6tt44.jpg?f=user_large

• Legofan33334
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-01-2021
*offtopic*

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:03 ]

• Hans1988
  • Laatst online: 25-02-2022
cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:07:
[...]

Maar je hebt er 0 en @xminator had er 2.
Dus je was te traag.... niet meer en niet minder.

Verder, en dan spreek ik even alleen voor mezelf, doe ik ook mijn best voor vrienden / collega's die zelf niet in de gelegenheid zijn.
Als je vastloopt op errors aan de zijde van de website ben je niet per definitie te traag. Als iedereen tegelijk gaat bestellen kom je in een bottleneck terecht en daar moet je ook maar doorheen zien te komen. Ben oprecht blij voor de Tweakers die er 1 (of meerdere) hebben weten te krijgen, maar het is naar mijn mening wel beetje gevoelloos om zo kort door de bocht te komen. Zoals al gesteld is; als het zo makkelijk was zouden mensen meer klagen over dat ze te laat waren ipv dat ze vastliepen op errors e.d. terwijl anderen er wel doorkwamen. Kan stukje techniek zijn op de achtergrond (sterkere internetverbinding?) maar ook geluk speelt mee om er doorheen te komen. Beetje begrip voor de mensen die nog steeds jagen op één PS5 voor eigen gebruik zal niet teveel gevraagd zijn hoop ik. Niet iedereen is zo goed als jullie ;)

Net zo goed dat je ook geluk moet hebben met de pre-orders dat je er daadwerkelijk eentje opgestuurd krijgt en dat het niet gaat naar iemand die zojuist een bestelling heeft geplaatst, haha! :*)

• TIGER1125
acreed166 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:04:
[...]

Helaas wachten voor ons, maar hoe chat je met amazon? ik zie bellen en email als optie.
Ik had het over de chat van Mediamarkt, hoe je precies in de chat van Amazon komt was ik ook nog niet achter :9

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:36
Ik heb vanmorgen ook vanuit telegram bij Amazon uk besteld met verwachte leverdatum 8-9 december. Was het bij de 1e leverronde 2 weken terug nou juist uiteindelijk eerder of later in huis bij de meeste?

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:39
*offtopic*

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:04 ]

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Heren kunnen we deze discussie elders voortzetten?

On: blij dat zoveel mensen hier een hebben kunnen bemachtigen!

• Legofan33334
lees de topic warning nog eens door

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 03-12-2020 14:35 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Hans1988 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:13:
[...]

Als je vastloopt op errors aan de zijde van de website ben je niet per definitie te traag. Als iedereen tegelijk gaat bestellen kom je in een bottleneck terecht en daar moet je ook maar doorheen zien te komen. Ben oprecht blij voor de Tweakers die er 1 (of meerdere) hebben weten te krijgen, maar het is naar mijn mening wel beetje gevoelloos om zo kort door de bocht te komen. Zoals al gesteld is; als het zo makkelijk was zouden mensen meer klagen over dat ze te laat waren ipv dat ze vastliepen op errors e.d. terwijl anderen er wel doorkwamen. Kan stukje techniek zijn op de achtergrond (sterkere internetverbinding?) maar ook geluk speelt mee om er doorheen te komen. Beetje begrip voor de mensen die nog steeds jagen op één PS5 voor eigen gebruik zal niet teveel gevraagd zijn hoop ik. Niet iedereen is zo goed als jullie ;)

Net zo goed dat je ook geluk moet hebben met de pre-orders dat je er daadwerkelijk eentje opgestuurd krijgt en dat het niet gaat naar iemand die zojuist een bestelling heeft geplaatst, haha! :*)
Daar heeft in principe iedereen last van, maar een back button en een page refresh doen wonderen.
Er zelf voor zorgen dat je weet wat je moet doen om het proces zsm te doorlopen heeft invloed op de "winkans".

• folkerz
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:37
m0nk schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:55:
[...]

Haha en dan bestel ik ze allemaal.. Maar nee, is wat ik te horen heb geregen. Het van wie en hoe kan ik helaas niet vertellen..
Mijn kabouter vertelde vannacht om 00.01 ;)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:30
*knip* niet de moderator gaan uithangen, houd het bij een TR

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:04 ]

Signature

• RevellNL
  • Laatst online: 09-12 13:21
*knip* niet de moderator gaan uithangen, houd het bij een TR

[ Voor 102% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:05 ]

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Legofan33334 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:14:
[...]

Dat is jou mening. Een dubbele ps5 bestellen hoort niet. Eigenlijk zou Amazon dat al moeten blokkeren maar ze kunnen waarschijnlijk niet zien dat je bij een andere Amazon al een ps5 besteld hebt met het ip adres.
Waarom hoort dat niet? Ik heb er nu ook 3 besteld. In Amazon.fr, Amazon.co.uk en Amazon.de. Zoals andere al hadden aangegeven was het vandaag echt makkelijk om te bestellen als je je normaal had voorbereid. Ik ben ondertussen al geannuleerd bij BCC en bij Intertoys en bij Bol. Ik vergroot mijn kansen momenteel liever dan dat ik de moraalridder ga spelen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:46

doe
ff
normaal

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 03-12-2020 14:34 ]

• doobieters
*knip* Lees het topic bij, gebruik de zoekfunctie, maar ga niet lopen trollen met dit soort onzinnige vragen.

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:06 ]

• serdareren
  • Laatst online: 26-12-2020
Weet iemand of het enig nut heeft om de 30 dagen gratis Amazon prime aan te zetten? Zal de levering dan sneller zijn of heeft het geen effect op de PS5's?

• cronixx

cronixx

krieuw

serdareren schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:18:
Weet iemand of het enig nut heeft om de 30 dagen gratis Amazon prime aan te zetten? Zal de levering dan sneller zijn of heeft het geen effect op de PS5's?
Kan in sommige gevallen een aantal dagen (1-3) schelen maar in de praktijk lijkt het nagenoeg allemaal gelijk te zijn.

• xminator
0,0 effect.

• RevellNL
  • Laatst online: 09-12 13:21
cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:18:
[...]

Dat is wat mij betreft ook niet de discussie, de discussie is (was?) dat iemand in hetzelfde tijdbestek 2 succesvolle orders heeft kunnen plaatsen en een ander 0.

Ik (en volgens mij @xminator met mij) zijn van mening dat dit dus niet alleen een "geluks" dingetje is, maar ook gewoon je eigen snelheid van het bestelproces (en hoe je zsm nog eens probeert als het mislukt).
Ja, en daar ben ik het ook volledig mee eens. Dit was meer gericht op de comments die het verdoemen dat iemand meerdere orders heeft geplaatst.

Get over yourself en blijf het gewoon proberen.

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Je hebt Prime in het land waar je Prime besteld. Bij Amazon.NL is dat dus alleen op NL bestellingen. Ik heb Prime op Amazon.NL. Die geldt echter niet voor DE, FR, UK, COM etc.

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58
flab007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:22:
[...]

Je hebt Prime in het land waar je Prime besteld. Bij Amazon.NL is dat dus alleen op NL bestellingen. Ik heb Prime op Amazon.NL. Die geldt echter niet voor DE, FR, UK, COM etc.
Prime FR heeft alleen voordeel bij verzending naar FR of BE.
heb vorige week een fuck up gemaakt en nu prime in FR, mijn bestelling van vandaag heeft daar geen voordeel van

• Legofan33334
Vaenir schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:16:
[...]

Waarom hoort dat niet? Ik heb er nu ook 3 besteld. In Amazon.fr, Amazon.co.uk en Amazon.de. Zoals andere al hadden aangegeven was het vandaag echt makkelijk om te bestellen als je je normaal had voorbereid. Ik ben ondertussen al geannuleerd bij BCC en bij Intertoys en bij Bol. Ik vergroot mijn kansen momenteel liever dan dat ik de moraalridder ga spelen.
Als het inderdaad zo makkelijk was als jij hier doet voorkomen hoe kan dan 67 procent van de telegram groep naast de pot gepist hebben dat zou dan echt lager zijn. En ik was goed voorbereid want ik was in de telegram app gelijk naar de desbetreffende sites maar tot de betaling lukte het. Daarna ging het mis dus het is eerder een kwestie van geluk dan dat het simpel was.

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Mienster schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:24:
[...]

Prime FR heeft alleen voordeel bij verzending naar FR of BE.
heb vorige week een fuck up gemaakt en nu prime in FR, mijn bestelling van vandaag heeft daar geen voordeel van
Precies. Ik had vroeger Prime op de DE site. Toen kon ik met Prime zaken vanuit Duitsland bestellen. Die heb ik laatst omgezet naar NL. Prime op DE is daarmee verdwenen. Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag, heeft het nut om 30 dagen trial op Prime te nemen. Even er vanuit gaande dat de PS5 onder Prime valt (weet ik niet zeker, niet alle bestellingen hebben Prime), dan moet je dus nu al weten op welke Amazon je je PS5 straks gaat bestellen.

• cronixx

cronixx

krieuw

bikabob schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:27:
Ik vind het wel naar voor de mensen die al sinds september preorders hebben, en dan slippen wij er doorheen met een gelukje bij amazon.
Welk gelukje is dat dan precies? Het geluk dat mensen de boel in de gaten houden en zodra het mogelijk is zsm toeslaan en het proces zsm doorlopen?

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023
Ik heb van goede bron vernomen dat er na deze stock tijdens kerst ook nog een grote voorraad zal geleverd worden. Meer dan de huidige. Nu bol in de gaten houden en anders komen er nog kansen! :)

• j.oostwouder
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-03 21:12
Hebben jullie nog het idee dat een van de nederlandse sites vandaag iets gaan doen?

• doobieters
Maar de PS5's van Amazon.de komen toch gewoon uit hetzelfde magazijn als dat die van Amazon.nl zouden komen? Dus dan zou je zeggen dat Amazon.nl nog moet gaan shinen toch?

[ Voor 22% gewijzigd door doobieters op 03-12-2020 14:32 ]

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
doobieters schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:32:
Maar de PS5's van Amazon.de komen toch gewoon uit hetzelfde magazijn als dat die van Amazon.nl zouden komen? Dus dan zou je zeggen dat Amazon.nl nog moet gaan shinen toch?
Dat is nou juist het probleem. Ze worden alleen op .de aangeboden en niet op .nl.

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
thijmenprins schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:29:
[...]

Vind persoonlijk een pre-order van Game-Mania of Mediamarkt van misschien al een half jaar geleden alsnog niet te vergelijken met een order op Amazon nu.
Als grootste retailer is het te verwachten dat Amazon de meeste consoles krijgt, > dus automatisch meer kans via Amazon.
Amazon zit ook wereldwijd. Dus is het niet raar dat je er iets makkelijker bij Amazon aan kan geraken.

• NotSoSteady
thijmenprins schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:29:
[...]

Vind persoonlijk een pre-order van Game-Mania of Mediamarkt van misschien al een half jaar geleden alsnog niet te vergelijken met een order op Amazon nu.
Als grootste retailer is het te verwachten dat Amazon de meeste consoles krijgt, > dus automatisch meer kans via Amazon.
Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Iedereen in Europa kan bij Amazon bestellen, dus je hebt ook veel en veel meer concurrentie.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:34
wickeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:34:
[...]

Dat is nou juist het probleem. Ze worden alleen op .de aangeboden en niet op .nl.
Amazon.nl is live gegaan in maart dit jaar, kan het niet zo zijn dat ze gewoonweg nog niet groot genoeg zijn hier?

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:36:
[...]

Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Iedereen in Europa kan bij Amazon bestellen, dus je hebt ook veel en veel meer concurrentie.
en de US besteld ook uit amazon.co.uk las ik net op reddit.. alleen betalen ze dan 80 dollar verzendkosten

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-12 20:50
mindgem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:50:
[...]

Een week? Dat was ook de datum toen je bestelde? Bij amazon.de 19 december
Ja stond vanaf het begin op 8-9 december.

• Cosbuszero
  • Laatst online: 20-06-2022
Ik heb vanmorgen ook op Amazon UK kunnen bestellen, heel de tijd 0,0 gereserveerd op CC en zie nu net dat het hele bedrag nu is gereserveerd! Weer een stapje verder :) _/-\o_

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:36:
[...]

Internet in NL is wel een van de snellere van Europa toch?
Las daar wel eens over mbt tickets voor internationale festivals zoals Tomorrowland, dat de meeste kaarten naar Scandinavie gingen, omdat ze daar echt retesnel internet hebben.

If you’re in control, you’re not going fast enough.

• el_stino78
  • Laatst online: 28-01-2021
thcshadow schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:28:
Ik heb van goede bron vernomen dat er na deze stock tijdens kerst ook nog een grote voorraad zal geleverd worden. Meer dan de huidige. Nu bol in de gaten houden en anders komen er nog kansen! :)
dat klopt....ik heb het vanuit MM connecties ook gehoord

daae zit mijn pre order eindelijk bij dan...rond 20 december

• medjai69
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-11 13:17
Heb net een account-alert amazon.uk mail gehad en mijn account is op hold gezet. Vind dat wel toeval na een order .,,

Denken jullie dat mijn order nu weg is?

• pakoe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-01-2021
Je vind ze via zoeken op ‘telegram’

Nog iets hebben de meeste mensen die via Amazon UK , DE , FR hebben geordered dat via de browser gedaan?
Ik slaagde er vandaag via de mobiele Amazon app in🙏🏼 Miss een tip en dat het helpt aangezien ik binnen een paar clicks geslaagd in was!

• DaVincythe2nd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02-2021
pakoe schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:38:

Nog iets hebben de meeste mensen die via Amazon UK , DE , FR hebben geordered dat via de browser gedaan?
Ik slaagde er vandaag via de mobiele Amazon app in🙏🏼 Miss een tip en dat het helpt aangezien ik binnen een paar clicks geslaagd in was!
Ik via browser, Amazon uk, had gezorgd dat ik al ingelogd was en m'n adres en creditcardgegevens er in stonden. Hoefde maar twee keer te klikken en klaar.

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ik gewoon via de mobiele browser.
Werd wakker, kreeg een melding van telegram nadat ik 3 minuten wakker was. Toen meteen geklikt en besteld. Daarna werd ik rustig verder wakker en ging ik koffie zetten.
Ging net zo soepel als luiers bestellen voor mijn gevoel 😅

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• NotSoSteady
medjai69 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:38:
Heb net een account-alert amazon.uk mail gehad en mijn account is op hold gezet. Vind dat wel toeval na een order .,,

Ja, die is weg.

• BaeyensV
  • Laatst online: 03-03-2021

Ik heb via de browser kunnen bestellen

• XXOODD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12 16:11
mannetje19 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:40:
[...]

Kan ook komen doordat je gekicked bent en een ban heb?
Dat lijkt me sterk, want ik heb zojuist pas Telegram geinstalleerd. En dit is de eerste chat die ik probeer te joinen.

• TIGER1125
Cosbuszero schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:37:
Ik heb vanmorgen ook op Amazon UK kunnen bestellen, heel de tijd 0,0 gereserveerd op CC en zie nu net dat het hele bedrag nu is gereserveerd! Weer een stapje verder :) _/-\o_
Same here, dus lijkt nu al "beweging" in te zitten...

• SAMDERETRIEVER
  • Laatst online: 12-10-2023

Ja kansloos...

• xminator

Grote kans van wel. Ik hoop het niet voor je.

Zie het als een voordeel, straks ben je geverifieerd en dan kan je in de 2021 batch nog wel weer kans maken op een PS5 zonder dat je account op hold wordt gezet.

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-12 20:50

Yes, die kan je vergeten..

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:14

Amiet01

Master_A

Dennis1812 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:40:
[...]

Ik gewoon via de mobiele browser.
Werd wakker, kreeg een melding van telegram nadat ik 3 minuten wakker was. Toen meteen geklikt en besteld. Daarna werd ik rustig verder wakker en ging ik koffie zetten.
Ging net zo soepel als luiers bestellen voor mijn gevoel 😅
Ik had precies hetzelfde met een half slapend oog nog 🤣. Daarna dacht ik; ooh damn, ik heb gewoon een PS5 volgens mij kunnen bestellen 😅. Overigens “pas” 18 december binnen waarschijnlijk, maar dat is beter dan Q2 2021!

Master_A

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-12 23:22
Ik probeer ook zojuist bij de telegram groep te komen maar krijg de melding dat deze niet bestaat. Is de groep op prive gezet of heb ik een verkeerde link?

• medjai69
JBPnut schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:42:
[...]

Yes, die kan je vergeten..
Had er ook 1 besteld via amazon.de. Betaald met IDEAL..

Krijg ik uberhaupt mjin geld wel terug?

• Mienster

Was het bedrag al wel volledig gereserveerd op je CC?

• doobieters
medjai69 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:43:
[...]

Had er ook 1 besteld via amazon.de. Betaald met IDEAL..

Krijg ik uberhaupt mjin geld wel terug?
Waarom niet?

• Kedav
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Vanochtend ook op amazon.co.uk gelukt om een ps5 te bemachtigen. CC al gereserveerd en 8-9 december bezorging. Alleen is het de digital daar ik dacht dat ik liever de disc versie zou hebben.

• doobieters
Kedav schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:45:
Vanochtend ook op amazon.co.uk gelukt om een ps5 te bemachtigen. CC al gereserveerd en 8-9 december bezorging. Alleen is het de digital daar ik dacht dat ik liever de disc versie zou hebben.
Ik neem 'm wel van je over.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:09
VincentVisr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:37:
[...]

Internet in NL is wel een van de snellere van Europa toch?
Las daar wel eens over mbt tickets voor internationale festivals zoals Tomorrowland, dat de meeste kaarten naar Scandinavie gingen, omdat ze daar echt retesnel internet hebben.
Dat zou totaal geen zin hebben bij Tomorrowland. Hooguit voor de eerste ronde. Maar voor tickets moet je 3 rondes door en bij de laatste ronde voor de definitieve armband wordt bijna tot op persoonlijk niveau alles bekeken.

• medjai69
Ik heb gewoon Two way factory beveiliging op mijn account van amazon.
Heb ook niks binnengekregen dat iemand op mijn account probeerde in te loggen.

Ik hoop niet dat Amazon hier achterzit.

• Sapphire-Aces
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-02 10:18

Er zijn een paar mensen waaronder ikzelf waar dat ook is gebeurd. Ik heb contact gehad met Amazon NL hierover en als je de informatie doorstuurd dan word je binnen 24 uur gebeld. Het kan zijn dat de order weg is helaas. Zodra ik wat hoor laat ik het wel even weten.

• nii3k
  • Laatst online: 15:16
Sapphire-Aces schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:46:
[...]

Er zijn een paar mensen waaronder ikzelf waar dat ook is gebeurd. Ik heb contact gehad met Amazon NL hierover en als je de informatie doorstuurd dan word je binnen 24 uur gebeld. Het kan zijn dat de order weg is helaas. Zodra ik wat hoor laat ik het wel even weten.
die is zeker weg, al 100 keer voorgekomen hier. én nog niemand bij wie die niet weg was na deze melding.

• medjai69
[...]

Ben benieuwd.. Bedankt voor de info!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-12 00:32

CyberDonky

DealBytes

Simmity schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:42:
Ik probeer ook zojuist bij de telegram groep te komen maar krijg de melding dat deze niet bestaat. Is de groep op prive gezet of heb ik een verkeerde link?
https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Dit is de link naar het Telegram kanaal. Slowchat is dit kanaal: https://t.me/joinchat/T3L7LFkbp2e4Gt8jiT1xlw

• NotSoSteady
[...]

Volgens mij is de bestelling sowieso weg bij een 'on hold'-melding.

• Lennartvdg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 13:50

Ik heb hetzelfde man, echt balen. Vanochtend eerst de Digital Edition besteld voor mezelf op Amazon UK, netjes ordernummer en alles gekregen. Betaald via creditcard (had ik vooraf al gekoppeld).
Toen kwam de Disk versie, die heb ik ook besteld voor een maatje van me. Ook een ordernummer gekregen, niets aan de hand. Moest mijn CC nog een keer verifiëren, ook gedaan zonder problemen.

Maar toen... Kreeg ik ineens een mail van Amazon: "We suspended your orders and Amazon account because we detected unusual activity on it."
Via OTP ingelogd, wachtwoord aangepast en... mijn bestellingen waren verdwenen. Uit voorzorgsmaatregelen zijn de openstaande bestellingen geannuleerd. |:(

Contact gehad via chat met een medewerker, ik word door een "account investigation team" of zoiets over 24-48 uur benaderd met de status.
Maar als ik het zo lees, dan kan ik wel fluiten naar de PS5. :(
Toch te gretig geweest? Heb eerder via Amazon.nl iets gekocht, maar niet UK. Echt waardeloos dit zeg, bah.

• doobieters
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:49:
[...]

Volgens mij is de bestelling sowieso weg bij een 'on hold'-melding.
Wanneer krijg je dat dan? Is dat een steekproef?

• medjai69
Lennartvdg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:50:
[...]

Ik heb hetzelfde man, echt balen. Vanochtend eerst de Digital Edition besteld voor mezelf op Amazon UK, netjes ordernummer en alles gekregen. Betaald via creditcard (had ik vooraf al gekoppeld).
Toen kwam de Disk versie, die heb ik ook besteld voor een maatje van me. Ook een ordernummer gekregen, niets aan de hand. Moest mijn CC nog een keer verifiëren, ook gedaan zonder problemen.

Maar toen... Kreeg ik ineens een mail van Amazon: "We suspended your orders and Amazon account because we detected unusual activity on it."
Via OTP ingelogd, wachtwoord aangepast en... mijn bestellingen waren verdwenen. Uit voorzorgsmaatregelen zijn de openstaande bestellingen geannuleerd. |:(

Contact gehad via chat met een medewerker, ik word door een "account investigation team" of zoiets over 24-48 uur benaderd met de status.
Toch te gretig geweest? Heb eerder via Amazon.nl iets gekocht, maar niet UK. Echt waardeloos dit zeg, bah.
Hoop niet dat het praktijken van Amazon zelf is..

Krijgen we wel onze geld terug? Daar ben ik het meest bang voor...

• xminator
[...]

Ja, te gretig geweest.

Dit hebben anderen ook gehad die te veel hebben besteld of een via DE en andere via FR.

• Mienster
[...]

Bij gebeurde dit vorige week bij FR al binnen een minuut, nu sommige pas na een paar uur de melding krijgen begin ik me ook zorgen te maken :o

• Dr. Quipers
TIGER1125 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:41:
[...]

Same here, dus lijkt nu al "beweging" in te zitten...
Yes bij mij ook! *O*

• jerryyy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08-2023
medjai69 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:51:
[...]

Hoop niet dat het praktijken van Amazon zelf is..

Krijgen we wel onze geld terug? Daar ben ik het meest bang voor...
Natuurlijk krijg je je geld terug haha

• maxdewaal
  • Laatst online: 06-02-2021
Shit weer gemist zijn er veel mensen die vanmorgen er een hebben kunnen bestellen?

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 19:13
rrikkert schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:04:
[...]

Kan je niet gewoon je betaalmethode aanpassen? Overschrijving vooraf o.i.d.? Amazon spanje is gewoon betrouwbaar dus het lijkt me niet erg om een keertje over te schrijven vooraf.
Gelukt om een virtuele CC eraan te koppelen. Melding is nu al een tijd weg en op mijn CC is er nu een check van 0 euro binnengekomen. Ze boeken pas af als ze gaan verzenden dacht ik zo. Bij jou al wat veranderd? Of had je niet besteld via amazon.es?

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
maxdewaal schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:53:
Shit weer gemist zijn er veel mensen die vanmorgen er een hebben kunnen bestellen?
meer dan 840, alleen via de Telegram groep al

(Correctie; hier zat ook vorige batch bij).

Goed verhaal.. :X

[ Voor 12% gewijzigd door bramgg op 03-12-2020 14:55 ]

Lead, follow, or get out the way.

• Kedav
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Haha, ik heb mijzelf al overtuigd dat de digital goed genoeg voor mij is. Ben geen groot gamer, koop ook niet heel veel games (7 totaal op ps4 volgens mij), heb nog nooit een game doorverkocht of 2e hands gekocht. En de games die ik nu af en toe speel heb ik toevallig digitaal gekocht.

• Head2head
  • Laatst online: 25-05-2021
[...]

Zuur maat, regel is simpel; bestel er maar 1. Als je maatje, neefje, broertje, vader er ook een wilt moeten ze het via een eigen account doen.

• doobieters
Kedav schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:55:
[...]

Haha, ik heb mijzelf al overtuigd dat de digital goed genoeg voor mij is. Ben geen groot gamer, koop ook niet heel veel games (7 totaal op ps4 volgens mij), heb nog nooit een game doorverkocht of 2e hands gekocht. En de games die ik nu af en toe speel heb ik toevallig digitaal gekocht.
Digital is niks joh.. kun je nooit meer cheap fysieke games scoren :+ :D

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:32
Heb er ook 1 kunnen bemachtigen, komt de 9e binnen, maar nu is de 10e cyberpunk dus ik denk dat die eest een tijdje gaat stofhappen, dus twijfel even

maar iig heb ik de ps plus collectie wel alvast
Pagina: 1 ... 298 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord