Amazon is al geweest, Bol.com moet nog komen (niet zeker of het vandaag komt)geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:38:
Heeft iemand nog een idee of er vandaag nog ergens voorraad is op Amazon/bol?
Voor ik ga wil ik alle zoekenden nog succes wensen met de hunt!!
Aan de gelukkigen: veel plezier!
Aan de gelukkigen: veel plezier!
Hoe weten jullie dat er voorraad op Amazon is? Ik ben de hele dag aan het checken maar ik zie steeds niets
...
3minuten en alles is weggeoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:40:
Hoe weten jullie dat er voorraad op Amazon is? Ik ben de hele dag aan het checken maar ik zie steeds niets...
Dell XPS 15 9550 FHD
Je maakt een geintje?geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:40:
Hoe weten jullie dat er voorraad op Amazon is? Ik ben de hele dag aan het checken maar ik zie steeds niets...
Heb je de reacties gemist?
[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 03-12-2020 12:41 ]
Aangezien je vandaag lid bent geworden hier zou ik even flink terug -en inlezen!geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:40:
Bol geeft aan op twitter bij reacties op mensen dat zij geen verdere informatie beschikken. Dus ik neem aan dat het niet voor vandaag gaat zijn. Enkel indien een vrachtwagen nog stopt met de levering bij hun dan zal het waarschijnlijk vanavond of gewoon morgen zijn.cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:39:
[...]
Amazon is al geweest, Bol.com moet nog komen (niet zeker of het vandaag komt)
Die is er ook niet meer, het is telkens net in een window van een minuut of 5-10.geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:40:
De snelste manier om erachter te komen is door een tracker te gebruiken en/of
de Discord/telegram/App groep te joinen... daar wordt het doorgaans wat eerder gemeld dan hier op het forum.
Vanmorgen had ik er snel een disc editie in men mandje kunnen gooien op amazon.co.uk
Moest ik nog snel men cc toevoegen ... En toen ik 10 seconden later in men mandje kwam was het er al terug uitgegooid...
Zo dichtbij. Eigen schuld, had ik maar die 1 click buy optie moeten instellen
Moest ik nog snel men cc toevoegen ... En toen ik 10 seconden later in men mandje kwam was het er al terug uitgegooid...
Zo dichtbij. Eigen schuld, had ik maar die 1 click buy optie moeten instellen
16 x sunpower 430wp
dan is er geen voorraad als je niks zietgeoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:40:
Kunnen jullie mij tips geven hoe ik kan zien waar hij online is? Of moet ik steeds de pagina's blijven refreshen?
Hebben ze dat gezegd dat er volgende week weer een levering is?Swiper7 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:29:
[...]
Ja, dinsdag kreeg ik die mail. Volgende week krijgen ze dus nog een levering😁
Telegram groep met een linkje, of een signaal krijgen en zorgen dat je de pagina al open hebt staan.geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:40:
Daarnaast:
- zorg dat je een account hebt
- zorg dat je bij Amazon al bent ingelogd, anders moet je nog eens je inlogpogingen verifiëren
- Handig als je al je adres e.d. erin hebt staan
- Eventueel een CC toevoegen, al vind ik Ideal fijner. Ook geen gedoe achteraf met het checken van de CC.
Geluk hebben
Bedankt voor de reactie! Inmiddels een T&T en een bevestiging van de KS ontvangen.DonSleutel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:22:
[...]
Jazeker, een minuut na voltooide betaling
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zoek even terug in dit topic opgeoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:42:
Kunnen jullie mij tips geven hoe ik kan zien waar hij online is? Of moet ik steeds de pagina's blijven refreshen?
"tracker"
"distill"
"discord"
"telegram"
Dat zijn wel een beetje de snelste manieren.
- Telegramgeoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:42:
- F5en
- Techtastic
- Dit topic in de gaten houden
Fingers crossed dan maar.. De ecstase van blijheid heeft welgeteld 2 uur geduurdSapphire-Aces schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:37:
[...]
Ja ik dus ook. Duurt 24 uur voordat ze contact opnemen. Heb via een ander account nog contact gehad via de chat maar ze kunnen niet zoveel voor je betekenen. Afwachten maar, ik heb nog geen annulering ontvangen van mijn bestelling. Mijn bestelling was van 09:16
Had je hiervoor nooit eerder besteld bij Amazon? Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, ben zelf al jaren klant bij Amazon en heb ook een bestelling kunnen plaatsen bij UK.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:34:
Na mijn bestelling op Amazon UK 09:30 vanmorgen met orderbevestiging krijg ik nu ineens een mail dat mijn account on hold staat, en mijn account moest verifieren. Gelijk gedaan met billing statements etc. Iemand anders hier last van gehad? Kan nu niet meer in loggen of de klantenservice contacteren tot ze mijn account hebben geverifieerd...
Hier ook besteld de digitale versie op 18 september. Hier niks gehoord wel in gezien via de link die hier vaak gedeeld ja dat er stuk of 40 disk en 6 digitale binnenkomen zijn.nathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:20:
Ik heb op 19 september een pre order geplaatst bij mediamarkt utrecht (leidsche Rijn)
Dacht op zich wel snel daarmee te zijn maar bleek dus alsnog een laatkomer te zijn.
Ik heb nu dan ook nog precies niks ontvangen en niks gehoord 😄
Hoe gaat die verdeling bij de mediamarkt?
Per winkel en dan chronologische volgorde? Of landelijk chronologisch?
Verder zijn ze te beroerd om je reserveringen nummer te geven. Toch stukje klantenservice
Vanochtend op amazon UK besteld. Maar helemaal nog geen reservering of afschrijving op de cc.. meer mensen last van?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Inderdaad nog nooit besteld via Amazon. CC en persoonlijke gegevens kloppen wel allemaal, dus zou goed moeten gaan zou je denken.SYQ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:43:
[...]
Had je hiervoor nooit eerder besteld bij Amazon? Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, ben zelf al jaren klant bij Amazon en heb ook een bestelling kunnen plaatsen bij UK.
Dit was bij mij na 15 minuten (volledige reservering van het bedrag). De bestelling kan ik nu ook niet meer wijzigen (wel annuleren).Dennis1812 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:45:
Vanochtend op amazon UK besteld. Maar helemaal nog geen reservering of afschrijving op de cc.. meer mensen last van?
Vanochtend eindelijk gelukt een bestelling te plaatsen bij Amazon UK met dank aan de Telegram group. De PS5 Digital wordt verwacht binnen een week, sneller dan ik had verwacht.
[ Voor 9% gewijzigd door JBPnut op 03-12-2020 12:46 ]
Hij zei dat mijn ps5 volgende week geleverd wordt en dat ik in de loop van de week een smsje krijg als ik hem mag ophalen.Hawke85 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:42:
[...]
Hebben ze dat gezegd dat er volgende week weer een levering is?
Same, maar maak je niet druk. Amazon charged je cc pas bij verzending in de meeste gevallen. Ik lees hier ook maar enkele keren dat er iets fout mee gaat.Dennis1812 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:45:
Mijn CC info klopte volgens Amazon niet meer. Dat zou wel kunnen kloppen omdat ik laatst een nieuw heb gehad met een ander Valid thru datum. Ik heb deze info ook opgestuurd. Hoop dat het niet echt 24 duurtZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:45:
[...]
Inderdaad nog nooit besteld via Amazon. CC en persoonlijke gegevens kloppen wel allemaal, dus zou goed moeten gaan zou je denken.
Amazon probeert je afschrijfmethode 5 keer, naar ik meen om de 2 uur. Als het daarna niet lukt gaat het direct over naar een tweede creditcard indien beschikbaar.Sapphire-Aces schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:47:
[...]
Mijn CC info klopte volgens Amazon niet meer. Dat zou wel kunnen kloppen omdat ik laatst een nieuw heb gehad met een ander Valid thru datum. Ik heb deze info ook opgestuurd. Hoop dat het niet echt 24 duurt
Anders word je gevraagd om de boel te updaten.
Dus worst case morgenochtend, maar dit is geen reden om je order te annuleren. No worries.
Mijn eerste creditcard deed het ook niet. Toen een andere ingevoerd. En nu staat er in elk geval geen rood vlak meer bij.
En one click buy bij amazon (instelling)R0y. schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:42:
[...]
Telegram groep met een linkje, of een signaal krijgen en zorgen dat je de pagina al open hebt staan.
Daarnaast:
- zorg dat je een account hebt
- zorg dat je bij Amazon al bent ingelogd, anders moet je nog eens je inlogpogingen verifiëren
- Handig als je al je adres e.d. erin hebt staan
- Eventueel een CC toevoegen, al vind ik Ideal fijner. Ook geen gedoe achteraf met het checken van de CC.
Geluk hebben
Een week? Dat was ook de datum toen je bestelde? Bij amazon.de 19 decemberJBPnut schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:45:
Vanochtend eindelijk gelukt een bestelling te plaatsen bij Amazon UK met dank aan de Telegram group. De PS5 Digital wordt verwacht binnen een week, sneller dan ik had verwacht.
Digital stond bij .co.uk op 8 december toen ik 'm langs zag komen vandaag.mindgem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:50:
[...]
Een week? Dat was ook de datum toen je bestelde? Bij amazon.de 19 december
Had hetzelfde probleem, echter is bij mij nu de shippingdate er uit. Staat op nog niet verzonden, terwijl eerst stond 8-9 december leveren.. Hoop dat het goed gaatDennis1812 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:48:
Mijn eerste creditcard deed het ook niet. Toen een andere ingevoerd. En nu staat er in elk geval geen rood vlak meer bij.
Ik zag dat Amazon.fr melde dat er op 18 december op voorraad is. Vraag me af geld dat ook als je 23 november heb besteld?
Ik durfde deze ps5 niet te kopen bang dat mij account wordt geblokkeerd.
Ik durfde deze ps5 niet te kopen bang dat mij account wordt geblokkeerd.
Volgens mij hebben ze dit uitgezet bij de PS5s. Ik moet ook zeggen dat ik nu al meerdere keren vanaf de eerste tel aanwezig online bezig ben geweest om een console te bemachtigen (bij Amazon, Bol.com en BCC) en ik tot op heden dezelfde ervaring heb gehad. Maar toen ik vanochtend de melding kreeg via Telegram had ik echt ruim voldoende tijd om er eentje te bestellen (om eerlijk te zijn heb ik er zelfs 2 besteld - eerst de DISC en daarna de Digital omdat deze 2e een korte levertijd had en omdat ik die liever had). Volgens mij lagen er wat mensen te slapen... toen Amazon DE en FR ze later ook online gooiden leek het veel sneller te gaan (iig aan de comments te lezen - ben zelf niet meer gaan kijken).mindgem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:49:
[...]
En one click buy bij amazon (instelling)
Als je in order overzicht bent, klik je op klantenservice > contact opnemen > selecteer de bestelling waarover je contact wilt opnemen > kies voor telefoon.Sapphire-Aces schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:29:
[...]
Welk nummer had je gebeld. Ik moet ook contact opnemen met Amazon.
Je moet dan in 2 dropdown balkjes redenen opgeven en dan belt Amazon jou direct terug. Ging perfect
Lead, follow, or get out the way.
trouwens. ik ken maar weinig mensen met de naam Benji. eigenlijk maar 1. Woon jij toevallig in den haag?Benji4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:32:
[...]
Ik ben daar ook geweest, maar daar werd mijn wachtrijnummer niet vertelt. Wanneer ben jij geweest?
Dit had ik vorige week bij amazon.fr. Naam kwam niet overeen met naam op CC.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:45:
[...]
Inderdaad nog nooit besteld via Amazon. CC en persoonlijke gegevens kloppen wel allemaal, dus zou goed moeten gaan zou je denken.
Bijna een week geduurd voor dat ik weer kon inloggen, order was ook weg. Dat staat als dit bij jouw ook zo is in je mail.
Ja ik kan dus niet meer inloggen omdat mijn account tijdelijk is suspended.bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:55:
[...]
Als je in order overzicht bent, klik je op klantenservice > contact opnemen > selecteer de bestelling waarover je contact wilt opnemen > kies voor telefoon.
Je moet dan in 2 dropdown balkjes redenen opgeven en dan belt Amazon jou direct terug. Ging perfect
Er staat inmiddels arriving 19 december. Dus zal wel goed gegaan zijn.
Ok, das lelijk.Sapphire-Aces schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:56:
[...]
Ja ik kan dus niet meer inloggen omdat mijn account tijdelijk is suspended.
Ik ben gebeld vanaf: +44 20 7023 7935
Weet iemand een telegram van nederland om te joinen?
Bovenin "zoek in dit topic: Telegram"Flopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:59:
Kom op zeg
idd bij mij staat er nu klaar maken voor verzending en is afgeschrevenDennis1812 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:57:
Er staat inmiddels arriving 19 december. Dus zal wel goed gegaan zijn.
en niet vergeten hoi te zeggen he vinden ze fijnFlopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:59:
Stel je niet zo aan. Ik ben nieuw hier man.GG85 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:00:
[...]
Bovenin "zoek in dit topic: Telegram"
Kom op zeg
Kom op zeg
Helaas liep ik op alle kanalen vast met het daadwerkelijk bestellen. Vooral bij Amazon was dit een groot probleem. Een error resulteerde al snel in een leeg winkelmandje of in ieder geval de melding dat er niets meer beschikbaar was. Congrats met beide consoles! Mocht je de Disc kwijt willen houden meerdere Tweakers (waaronder ikzelf natuurlijk) zich zeker aanbevolen!sx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:53:
[...]
Volgens mij hebben ze dit uitgezet bij de PS5s. Ik moet ook zeggen dat ik nu al meerdere keren vanaf de eerste tel aanwezig online bezig ben geweest om een console te bemachtigen (bij Amazon, Bol.com en BCC) en ik tot op heden dezelfde ervaring heb gehad. Maar toen ik vanochtend de melding kreeg via Telegram had ik echt ruim voldoende tijd om er eentje te bestellen (om eerlijk te zijn heb ik er zelfs 2 besteld - eerst de DISC en daarna de Digital omdat deze 2e een korte levertijd had en omdat ik die liever had). Volgens mij lagen er wat mensen te slapen... toen Amazon DE en FR ze later ook online gooiden leek het veel sneller te gaan (iig aan de comments te lezen - ben zelf niet meer gaan kijken).
Het klopt wel dat het lijkt alsof het vandaag allemaal langer beschikbaar was dan in november. Mogelijk een teken dat er redelijk wat voorraad vrij is gekomen? Dat stemt hoopvol voor reeds bestaande pre-orders.
Nieuw zijn is geen excuus om niet verder te kijken dan je neus lang is. Iedereen zoekt het zelf op dus jij moet dat ook kunnenFlopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:01:
[...]
Stel je niet zo aan. Ik ben nieuw hier man.
Kom op zeg
20037471xx ah dan was ik iets sneller.
Al reactie? Anders ga ik ook een vraag stellen.
Die vraag komt gewoon heel erg vaak terug. Net als nog 20 vragen die elk uur wel weer een keer langs komen.Flopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:01:
[...]
Kom op zeg
Mensen nemen de moeite op Bots in te stellen, te onderhouden en te delen met mensen. Dan is even zoeken toch echt 0,0 moeite en wel het minste wat je zelf mag doen?
[ Voor 4% gewijzigd door GG85 op 03-12-2020 13:04 ]
Juist mail gehad van bpost, hij komt morgen al aan
happy me
Besteld om 19/11 amazon DE en had bevestiging om 14u15 (ging normaal dinsdag aankomen)
Besteld om 19/11 amazon DE en had bevestiging om 14u15 (ging normaal dinsdag aankomen)
Nope. Geen reactie nog.xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:03:
[...]
20037471xx ah dan was ik iets sneller.
Al reactie? Anders ga ik ook een vraag stellen.
Elk forum, website, Word of Exceldocument, e-book, mailbox heeft een zoekfunctie.Flopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:01:
[...]
Kom op zeg
Kom op zeg
Iemand enig idee wanneer bol.com voorraad online gaat komen?
Bol.com heeft zelf geen informatie.geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
ik wou dat ik je het kon zeggen, maar helaas m'n glazenbol vergetengeoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
Editgeoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
[ Voor 13% gewijzigd door m0nk op 04-12-2020 11:34 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZwFlopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:59:
Nieuwe mensen moeten ook nog leren 😉
Kan elk moment gebeuren! Hou je het goed in de gaten.geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Waarom vraag je dit voor de zoveelste keer in nog geen uur tijd?geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
Die is nou verlopen.JD88 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:08:
[...]
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik weet niet of Mediamarkt nog een rits PS5's online gaat zetten, maar als je heel snel bent tijdens de productpagina-load kun je de load stoppen, op de bestelknop drukken en heb je hem alvast in je winkelwagen. Bestellen voor bezorging kun je nog niet.
Kennelijk bevestiging nodigWidgetTWW schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:08:
[...]
Waarom vraag je dit voor de zoveelste keer in nog geen uur tijd?
Hebben er echt zoveel mensen een ps5 kunnen bestellen vanmorgen? Rond de 700 leden van Telegram groep? Dat is fors
ja helemaal mee eens, vergeet niet even netjes "Hallo" te zeggen en je voortestellen.JD88 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:08:
[...]
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw
Ik heb eerst even binnen de familie de vraag uitgezet of iemand interesse heeft. Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik hem best af laten leveren en hier iemand er blij mee maken (we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde bootje). Wilde hem eerst gewoon annuleren maar dat voelt ook weer zo vreemd na al die moeite die ik erin heb gestoken de laatste wekenHans1988 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:01:
[...]
Helaas liep ik op alle kanalen vast met het daadwerkelijk bestellen. Vooral bij Amazon was dit een groot probleem. Een error resulteerde al snel in een leeg winkelmandje of in ieder geval de melding dat er niets meer beschikbaar was. Congrats met beide consoles! Mocht je de Disc kwijt willen houden meerdere Tweakers (waaronder ikzelf natuurlijk) zich zeker aanbevolen!![]()
Het klopt wel dat het lijkt alsof het vandaag allemaal langer beschikbaar was dan in november. Mogelijk een teken dat er redelijk wat voorraad vrij is gekomen? Dat stemt hoopvol voor reeds bestaande pre-orders.
Zojuist mm zaandam geweest, die heeft ook een nieuwe lading binnen gekregen. Zag er voor mijn neus twee worden opgehaald... helaas een stuk minder dan de eerste batch, gok rond de 30 stuks als ik de lijst zo even snel zag. Ze sturen pas een mail als je kan ophalen, dus geen mail als je nog niet aan de beurt bent.
Erg netjes van je, dat moet ik hier nog meer mensen zien doensx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:11:
[...]
Ik heb eerst even binnen de familie de vraag uitgezet of iemand interesse heeft. Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik hem best af laten leveren en hier iemand er blij mee maken (we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde bootje). Wilde hem eerst gewoon annuleren maar dat voelt ook weer zo vreemd na al die moeite die ik erin heb gestoken de laatste weken
Als je dan te laat bent grijp je alsnog naar de PS5. Het is niet dat ze hem reserveren voor je. Probeerde dat trucje ook maar heb je volgens mij vrij weinig aan. Die van mij zal al twee weken in het winkelmandje.wickeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:10:
Ik weet niet of Mediamarkt nog een rits PS5's online gaat zetten, maar als je heel snel bent tijdens de productpagina-load kun je de load stoppen, op de bestelknop drukken en heb je hem alvast in je winkelwagen. Bestellen voor bezorging kun je nog niet.
Dit hebben ze sinds een aantal dagen gefixt, je kunt hem nu niet meer toevoegen in je mandje, ook al kun je op de button klikkenR0y. schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:14:
[...]
Als je dan te laat bent grijp je alsnog naar de PS5. Het is niet dat ze hem reserveren voor je. Probeerde dat trucje ook maar heb je volgens mij vrij weinig aan. Die van mij zal al twee weken in het winkelmandje.
Ik heb het anders net nog gedaan. Kan doorgaan tot het bezorg/ophaal-scherm waarna betaling volgt. Niet de beste fix ter wereld.bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:16:
[...]
Dit hebben ze sinds een aantal dagen gefixt, je kunt hem nu niet meer toevoegen in je mandje, ook al kun je op de button klikken
[ Voor 9% gewijzigd door wickeh op 03-12-2020 13:18 ]
Ok, ik probeerde het vanochtend nog en toen lukte het niet. Dan zal het wel aan mij liggenwickeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:17:
[...]
Ik heb het anders net nog gedaan. Niet de beste fix ter wereld.
Haha nee geen goede fixwickeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:17:
[...]
Ik heb het anders net nog gedaan. Niet de beste fix ter wereld.
Ik heb geen Amazon Prime, ik vraag me af of de levering dan sneller zou zijn of dat de bottleneck simpelweg de datum van de voorraadlevering is.
Eerste (grote) bestelling via Amazon? Het zou kunnen dat ze nu met de PS5 extra actief met controles zijn. Ik heb (nog) niks gezien over mijn PS5 bestelling maar dit is ook niet mijn eerste grote bestelling via Amazon. Het zou kunnen dat hun systeem bij de eerste bestelling of eerste grote bestelling wat alerter is nu ivm de PS5.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:34:
Na mijn bestelling op Amazon UK 09:30 vanmorgen met orderbevestiging krijg ik nu ineens een mail dat mijn account on hold staat, en mijn account moest verifieren. Gelijk gedaan met billing statements etc. Iemand anders hier last van gehad? Kan nu niet meer in loggen of de klantenservice contacteren tot ze mijn account hebben geverifieerd...
Kan het zijn dat je niet zowel een disk als DE tegelijk in je winkelmand kan zetten van Mediamarkt?
Ik heb al een hele tijd een DE versie in mijn winkelmand maar wil eigenlijk de disk versie. En wil de gok niet nemen om de digital uit de winkelwagen te halen..
Ik heb al een hele tijd een DE versie in mijn winkelmand maar wil eigenlijk de disk versie. En wil de gok niet nemen om de digital uit de winkelwagen te halen..
Op de product review pagina van de ps5 van mediamarkt staat wel een interessante comment😄 iets over dat de pre order lijst niet wordt aangehouden. Als dat zo is, kan ik nog lang lang wachten, denk ik🤷🏾♂️Defconnl1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:12:
Zojuist mm zaandam geweest, die heeft ook een nieuwe lading binnen gekregen. Zag er voor mijn neus twee worden opgehaald... helaas een stuk minder dan de eerste batch, gok rond de 30 stuks als ik de lijst zo even snel zag. Ze sturen pas een mail als je kan ophalen, dus geen mail als je nog niet aan de beurt bent.
Heb jij reeds een bericht gekregen dat je order verzonden is?Cordon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:21:
[...]
Hiero. Maar hij word pas dinsdag verwacht, dus verwacht geen verzending voor zaterdag
Toevallig net gebeld, dat is inderdaad de reden. Kerel gaf aan dat wanneer je account op hold wordt gezet je je bestelling automatisch kwijt bent... Dus daar gaat mijn PS 5flab007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:19:
[...]
Eerste (grote) bestelling via Amazon? Het zou kunnen dat ze nu met de PS5 extra actief met controles zijn. Ik heb (nog) niks gezien over mijn PS5 bestelling maar dit is ook niet mijn eerste grote bestelling via Amazon. Het zou kunnen dat hun systeem bij de eerste bestelling of eerste grote bestelling wat alerter is nu ivm de PS5.
nog geen cancellation email gehad dus blijf hoop houden haha, maar kleine kans denk ik. Verdomme, helemaal klaar mee
zou raar zijn als ze de lijst niet aanhouden wat heeft een pre order dan nog voor een zinnathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:21:
[...]
Op de product review pagina van de ps5 van mediamarkt staat wel een interessante comment😄 iets over dat de pre order lijst niet wordt aangehouden. Als dat zo is, kan ik nog lang lang wachten, denk ik🤷🏾♂️
Dat moet iemand even zeggen tegen Intertoysbie100 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:25:
[...]
zou raar zijn als ze de lijst niet aanhouden wat heeft een pre order dan nog voor een zin
Die ben je kwijt, wanneer je CC niet werkt heb je iniedergeval een x aantal uren om snel het op te lossen, denk aan nieuwe cc toevoegen of limiet verhogen. Zodra ze merken dat de cc niet geaccepteerd word, of je te lang iets probeert achter elkaar zonder succes gaan ze uit voorzorg je account op slot gooien, erg frustrerend!ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:23:
[...]
Toevallig net gebeld, dat is inderdaad de reden. Kerel gaf aan dat wanneer je account op hold wordt gezet je je bestelling automatisch kwijt bent... Dus daar gaat mijn PS 5![]()
![]()
nog geen cancellation email gehad dus blijf hoop houden haha, maar kleine kans denk ik. Verdomme, helemaal klaar mee
Dat zou wel echt lelijk zijn. Ik heb de Disk versie op .de kunnen bestellen, dit was mijn eerste grote aankoop bij Amazon. Bedrag van 0 euro is gereserveerd. Ze kunnen toch niet zomaar order annuleren omdat het je eerste aankoop is?ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:23:
[...]
Toevallig net gebeld, dat is inderdaad de reden. Kerel gaf aan dat wanneer je account op hold wordt gezet je je bestelling automatisch kwijt bent... Dus daar gaat mijn PS 5![]()
![]()
Blijkbaar wel dus.. fraude detectie systeem. Zegt die gast ook nog doodleuk: "Als je account is geverifieerd, bestel je hem toch gewoon opnieuw?!"bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:26:
[...]
Dat zou wel echt lelijk zijn. Ik heb de Disk versie op .de kunnen bestellen, dit was mijn eerste grote aankoop bij Amazon. Bedrag van 0 euro is gereserveerd. Ze kunnen toch niet zomaar order annuleren omdat het je eerste aankoop is?
Conclusie is dus dat bestaande klanten voorrang krijgen? Dat is opzich wel een fijn mechaniek.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:23:
[...]
![]()
Zouden ze ook bij bcc oid moeten doen. Win win.
Opzich heb je wel weer meeste kans bij Amazon.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:27:
[...]
Blijkbaar wel dus.. fraude detectie systeem. Zegt die gast ook nog doodleuk: "Als je account is geverifieerd, bestel je hem toch gewoon opnieuw?!"![]()
Toch even contact gezocht met Amazon.it
Er word mij gegarandeerd dat alles is goed gegaan. En ik mijn PS5 digital op 16-17 december uiterlijk zal ontvangen.
Er word mij gegarandeerd dat alles is goed gegaan. En ik mijn PS5 digital op 16-17 december uiterlijk zal ontvangen.
Voor diegene die nog een oplaadstation zoeken... Dat ding is nl. ook steeds overal uitverkocht, maar bij Mediamarkt nu te bestellen: https://www.mediamarkt.nl...ging-station-1665137.html
Wel ietsje duurder (33,-) dan adviesprijs van 30,-, maar zie hem ook weleens langskomen voor 35,- of 40,-
Wel ietsje duurder (33,-) dan adviesprijs van 30,-, maar zie hem ook weleens langskomen voor 35,- of 40,-
Update, coolblue dit keer wel gesproken.
Ze vroegen of ik de disc versie of discloze wilde. Heb aangegeven dat ik de versie met disc wilde.
Daarnaast gaf de medewerker aan dat ze er 400 hebben binnengekregen en dat er 85000 mensen er 1 wilden reserveren, ik had liever de lotto gewonnen.
Al met al een leuke kerst.
Series X en S en dan een ps5 onder de boom.
Ze vroegen of ik de disc versie of discloze wilde. Heb aangegeven dat ik de versie met disc wilde.
Daarnaast gaf de medewerker aan dat ze er 400 hebben binnengekregen en dat er 85000 mensen er 1 wilden reserveren, ik had liever de lotto gewonnen.
Belde Coolblue jou naar aanleiding van de schoenzet actie?PacinoAllstars schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:39:
Vanochtend ook, toen heb ik 'm samen met een Dualsense proberen te bestellen dat lukte om daarna alsnog geannuleerd te worden.Dr. Quipers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:36:
Voor diegene die nog een oplaadstation zoeken... Dat ding is nl. ook steeds overal uitverkocht, maar bij Mediamarkt nu te bestellen: https://www.mediamarkt.nl...ging-station-1665137.html
Proficiat!PacinoAllstars schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:39:
Had je een heel leuke unieke foto? Of viel dat wel mee. Ben oprecht benieuwd of ze daar op selecteren of dat ze loten.
Amazon.co.uk had best een forse tijd voorraad. Ik heb er echt lang over gedaan om te bestellen. Moest met de hand inloggen, 2FA zelfs nog invullen, toen zat ik nog te twijfelen of het geen illegale reseller was. Zat dus nog uitgebreid de pagina te bekijken of het echt Amazon was die t verkocht en toen pas echt gekocht. Kan zomaar een minuut bezig geweest zijn. En die order is gewoon goed doorheen gekomen. Wat wel hielp was die 2e Telegram group. Die gaf eerder aan dat er voorraad was dan de groep die hier vaak nog wel eens genoemd wordt. Nadeel van die groep is wel dat er echt van alles voorbij komt.timpie81 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:10:
Hebben er echt zoveel mensen een ps5 kunnen bestellen vanmorgen? Rond de 700 leden van Telegram groep? Dat is fors
Dat is wel heel zuur, Nog maar even afwachten tot je account weer ingeschakeld is. Misschien worden we positief verrast.ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:23:
[...]
![]()
Hij is bij mij nu ook geannuleerd...TIGER1125 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:42:
[...]
Vanochtend ook, toen heb ik 'm samen met een Dualsense proberen te bestellen dat lukte om daarna alsnog geannuleerd te worden.
*knip* dit soort getroll met ongefundeerde info mag je voortaan achterwege laten.
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 03-12-2020 22:23 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik zit met een soort van hetzelfde! Namelijk dat mijn CC gebounced is en daarna meteen een andere gekoppeld en geupdate. Er staat in de mail dat ik 5 dagen de tijd heb maar inmiddels is er nog geen delivery date gekoppeld aan mijn ps5... Vrees ook hier het ergsteZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:23:
[...]
![]()
Nou mij ps5 die zondag zou komen en op het dhl depoy bin rotterdam is nog steeds spoorloos.
Denk dat hij gewoon gejat is want het andere pakketje is ook pleitte.
Morgen uitslag van onderzoek door Amazone duitsland maar heb weinig hoop.
Krijg dan wel mijn geld terug maar kan weer ol jacht cq wachten
Denk dat hij gewoon gejat is want het andere pakketje is ook pleitte.
Morgen uitslag van onderzoek door Amazone duitsland maar heb weinig hoop.
Krijg dan wel mijn geld terug maar kan weer ol jacht cq wachten
oh de helaas mailtjes van coolblue worden verzonden
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Wat is de reden dat hij is geannuleerd?Dr. Quipers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:46:
[...]
Hij is bij mij nu ook geannuleerd...Hoezo is iets online te bestellen als het een paar minuten alsnog doodleuk wordt geannuleerd
Als het klopt wat m0nk zegt dat bol paar duizend heeft binnengekregen, dan is de kans idd klein dat het vandaag online komt. Bol werkt nauw met postnl en die hebben het mega druk.
Paar duizend ps5 vandaag besteld morgen in huis gaan ze zeker niet redden.
Paar duizend ps5 vandaag besteld morgen in huis gaan ze zeker niet redden.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |