• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdocR1awSrGHq1DW_hCLe8P-SZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Ei1TRR46YaekRXenHXy5f6S.jpg?f=fotoalbum_large
Dat is een behoorlijk goede score zeg!

• Viper50
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
Ja, waarvan de helft op mp te vinden is.

• Webstarr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-02-2024

Webstarr

Moderator

Cosbuszero schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:47:
[...]

Ik wil hem wel van je overnemen :)
Stuur maar n pb met je mail oid. Als ik m binnen heb en echt denk wat moet ik ermee mag je m tegen kostprijs overnemen

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-12 20:50
Hamsterhein schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
Klopt het dat je een C7 stekker nodig hebt voor een UK versie van de Ps5?
https://www.bol.com/nl/p/...146465/?s2a=#productTitle

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
En dan kwam in die telegram app de BCC niet eens voorbij

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:49:
Jammer dat er weer honderden mensen een PS5 hebben kunnen bestellen en ze vervolgens per direct op marktplaats gaan. Zuur voor de diehard gamers, zulke mensen zullen we dus altijd hebben.
Yup, had helaas deze ochtend een practicum op school. Zag de Telegram meldingen langs komen maar dan zouden mijn metingen verstoord worden, dus kon telkens een paar seconden/minuten later pas kijken. Elke keer weer uitverkocht.. :-(

• BadWampa
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
[...]

Ja, waarvan de helft op mp te vinden is.
Ja dat is wel erg zuur voor de mensen die het in mijn ogen wel verdienen.

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
DonSleutel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
[...]
En dan kwam in die telegram app de BCC niet eens voorbij
Jawel hoor.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-12 22:16

Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.

Hoeveel man zit er in de Telegram groep? 40% is best een aantal.

Signature

• Viper50
Uiteraard als er iemand is met een extra die hem kwijt wilt voor de normale prijs, kunnen jullie me altijd benaderen. Ik neem dan ook wel een Big Mac menu mee :*)

• beezjeh
  • Laatst online: 11:35
VincentVisr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:49:
[...]

Rapporteren en flink overbieden haha
Rapporteren?? Serieus lol, wat wil je hier mee bereiken.
Het is overigens niet illegaal hé, schijnbaar is men bereid veel neer te leggen.
Sony heeft hier gewoon hard gefaald door te weinig consoles te produceren, hetzelfde geldt voor Microsoft.

• BadWampa
mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:51:

Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.

Staat dat 2059 mensen hebben gereageerd op de poll, dus dan kom je op 803 mensen toch. Das echt flink!

• Viper50
mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:51:

Als er ook een manier was om de mensen als het ware eruit te "Kicken" die een bestelling hebben geplaatst zou het veel makkelijker zijn voor de mensen die hem niet hebben.

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:49:
Jammer dat er weer honderden mensen een PS5 hebben kunnen bestellen en ze vervolgens per direct op marktplaats gaan. Zuur voor de diehard gamers, zulke mensen zullen we dus altijd hebben.
Helaas.. Ik zie er hier in België op 2dehands.be ook een hele reeks verschijnen van de Amazon bestellingen.
Hopelijk komen ze massaal in stock en moeten ze ze dan uiteindelijk voor een lagere prijs verkopen dan inkoopprijs maar dat is dromen zeker :)

Ziet ernaar uit dat ik nog een maandje zal mogen wachten tenzij ik echt dag en nacht op de computer zit zeker.

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-12 16:28
zit er nog kwalitetsverschil in deze stekkers eigenlijk? ivm evt garantie. Is bijv. een omvormer op de out of the box stekker niet beter?

• DonSleutel
Net even gemist dan :P. Zie dat die melding later kwam dan in de andere telegram groep

• Profile1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-05-2021
BadWampa schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:51:
[...]

Ja dat is wel erg zuur voor de mensen die het in mijn ogen wel verdienen.
karma komt ook wel om de hoek kijken

• diamonddimroy
  • Laatst online: 25-12-2020
ik heb m kunnen bestellen bij amazon uk.
betaling via creditcard maar nog niks eraf gegaan hoop dat dat goed is. iemand ervaring?

• Diamanic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06 09:58
Mooi man! Ook tussen 19-22 December levering?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

ls789 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:53:
[...]

zit er nog kwalitetsverschil in deze stekkers eigenlijk? ivm evt garantie. Is bijv. een omvormer op de out of the box stekker niet beter?
Nee, zijn gewoon (als je hem bij bol.com koopt en niet bij ali express) dezelfde type/kwaliteit stekkers, met de juiste Europese veiligdheidslabels

• Profile1
diamonddimroy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:53:
betaling via creditcard maar nog niks eraf gegaan hoop dat dat goed is. iemand ervaring?
hetzelfde, maar ik maak me niet druk

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
beezjeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:52:
[...]

Het is overigens niet illegaal hé, schijnbaar is men bereid wil neer te leggen.
Sony heeft hier gewoon hard gefaald door te weinig consoles te produceren, hetzelfde geldt voor Microsoft.
Eens, doe het ook niet maar je zou willen dat je er iets tegen zou kunnen doen. En wat je zegt, is volledig marktwerking. Maar goed, we mogen er niet over discussiëren lees ik, excuus. We wachten gewoon weer op de volgende lading, het is me vanochtend helaas niet gelukt :)

If you’re in control, you’re not going fast enough.

• cronixx

cronixx

krieuw

diamonddimroy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:53:
Is eerst een reservering (van 0 euro of het gehele bedrag) en wordt later pas een daadwerkelijke charge.

• EliasM93
  • Laatst online: 16-12-2020
Profile1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:54:
[...]

hetzelfde, maar ik maak me niet druk
idem

• DonSleutel
[...]

Zou geen ali stekker doen, gewoon bij een MM of bol halen. Zit over het algemeen een CEE-keur op de juiste stekkers. Uiteindelijk geeft het dezelfde spanning, omvormer of stekkersnoer

• ozzy070
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12 08:38
beezjeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:52:
[...]

Het is overigens niet illegaal hé, schijnbaar is men bereid veel neer te leggen.
Wat dit niet precies hetzelfde verhaal toen met de PS4

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Diamanic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:53:
[...]

Mooi man! Ook tussen 19-22 December levering?
Yes, net ook bevestigd door Amazon dat de bestelling goed is gegaan.

Lead, follow, or get out the way.

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12 09:50
[...]

Wat bedoel je met omvormer? Het is enkel een kabel verder niets.

• JoostMeij
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-12 11:56
Ik hoop dat ik bij Bol als allerlaatste kans toch een ps5 kan bemachtigen vandaag/morgen. Ben serieus al vanaf 17 september sites aan het f5'en, heb bijna bij elke sale eentje in m'n mandje gehad om uiteindelijk tegen een error aan te fietsen :'(

En anders maar wachten tot begin volgend jaar! Maar gezien het grote animo (80k schoentjes bij CB) verwacht ik dat de eerste maanden van 2021 er ook nog wel schaarste zal heersen...

• Profile1
Moet toch even gezegd worden dat er velen, deels dankzij dit forum wel geslaagd zijn in het bemachtigen van bestellingen. Dit is toch mooi mensen, zo'n groep effort die een redelijk slagingspercentage heeft en dat onder wildvreemden in deze samenleving... Chapeau!

• cronixx

cronixx

krieuw

ozzy070 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:56:
[...]

Wat dit niet precies hetzelfde verhaal toen met de PS4
Het is ook een logisch iets..
op het begin is er gewoon meer vraag dan aanbod, dan kan niemand wat aan veranderen.

je zou de productie kunnen opstarten zoals je dat nu hebt gedaan, maar de console pas verkopen vanaf maart 2021, dan heb je wel genoeg voorraden, maar dan verkoop je tussen tussen 19 nov en maart '21 dus niets....

• beezjeh
VincentVisr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:54:
[...]

Eens, doe het ook niet maar je zou willen dat je er iets tegen zou kunnen doen. En wat je zegt, is volledig marktwerking. Maar goed, we mogen er niet over discussiëren lees ik, excuus. We wachten gewoon weer op de volgende lading, het is me vanochtend helaas niet gelukt :)
Gewoon geduldig zijn loont schijnbaar, had ook geen geluk tot vandaag.

Ben toevallig vrij en had mijn telefoon in mijn handen.

Op Frankrijk ging het vlekkeloos, bij Italie moest ik zelfs nog inloggen en proces liep zonder problemen.

• ls789
cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:54:
[...]

Nee, zijn gewoon (als je hem bij bol.com koopt en niet bij ali express) dezelfde type/kwaliteit stekkers, met de juiste Europese veiligdheidslabels
https://www.amazon.nl/gp/...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

heb deze gekocht

• Diamanic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06 09:58
bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:56:
[...]

Yes, net ook bevestigd door Amazon dat de bestelling goed is gegaan.
Apart, die kreeg ik meteen! Maar mooi man! :D

• thcshadow
Profile1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:57:
Moet toch even gezegd worden dat er velen, deels dankzij dit forum wel geslaagd zijn in het bemachtigen van bestellingen. Dit is toch mooi mensen, zo'n groep effort die een redelijk slagingspercentage heeft en dat onder wildvreemden in deze samenleving... Chapeau!
Helemaal akkoord, blij voor de vele mensen hier ook al heb ik er zelf geen kunnen bemachtigen.
Ach, binnen een maand of 3 ligt die gewoon in de winkel. Ik wacht nog wel even, beetje de hype nu maar uiteindelijk is er nog maar bitter weinig uit voor de PS5.

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
beezjeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:57:
[...]

Gewoon geduldig zijn loont schijnbaar, had ook geen geluk tot vandaag.

Ben toevallig vrij en had mijn telefoon in mijn handen.

Op Frankrijk ging het vlekkeloos, bij Italie moest ik zelfs nog inloggen en proces liep zonder problemen.
Helemaal mee eens. Was zelf te laat met pre-order, dus grotendeels eigen schuld.
Hopelijk heb je 'm snel binnen en kun je er gauw van genieten!

If you’re in control, you’re not going fast enough.

• JoostMeij
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-12 11:56
thcshadow schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:00:
[...]

Helemaal akkoord, blij voor de vele mensen hier ook al heb ik er zelf geen kunnen bemachtigen.
Ach, binnen een maand of 3 ligt die gewoon in de winkel. Ik wacht nog wel even, beetje de hype nu maar uiteindelijk is er nog maar bitter weinig uit voor de PS5.
Klopt hoor wat je zegt, en eerlijk gezegd wil ik hem niet voor de huidige content die beschikbaar is maar meer om de PS4 titels die ik nog niet heb uitgespeeld zonder lange laadtijden. Daarnaast produceert mijn first gen ps4 een decibel of 90 en heb ik een headset nodig om fatsoenlijk te kunnen gamen, dus dingetje is echt wel aan vervanging toe :P

Voor de mensen die er vandaag eentje hebben kunnen kopen: veel plezier ermee, HF! :)

[ Voor 5% gewijzigd door JoostMeij op 03-12-2020 12:02 ]

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 19:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5YzzDx9s9eG4BsXZGHqRfCfFmE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/81oxXNKKLcxqMI6a2pFyaHco.png?f=fotoalbum_large

Virtuele credit card aangevraagd maar vrees dat dit te lang gaat duren. SEPA tot €1000 zou geen probleem moeten zijn. Mogelijk komt er over paar dagen dus 1 weer vrij op ES.. -O-

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Diamanic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:58:
[...]

Apart, die kreeg ik meteen! Maar mooi man! :D
Ik heb ze gebeld omdat de iDeal betaling tot 3 x toe niet lukte. Toen maar auto incasso geselecteerd. Amazon gebeld, (ondertussen nieuwe credit card geleverd per post), credit card toegevoegd aan account, en betaling geupdatet.

Dit was een proces van meer dan 20 minuten, maar toch gelukt om deze PS5 te kopen. Volgens Amazon was deze gewoon bij bestellen gereserveerd voor mij totdat de betaling rond was.

Net dus de final bevestiging gehad dat het allemaal goed in het systeem stond. 8)

Lead, follow, or get out the way.

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Genestealer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:02:
[Afbeelding]

Virtuele credit card aangevraagd maar vrees dat dit te lang gaat duren. SEPA tot €1000 zou geen probleem moeten zijn. Mogelijk komt er over paar dagen dus 1 weer vrij op ES.. -O-
Kan je niet gewoon je betaalmethode aanpassen? Overschrijving vooraf o.i.d.? Amazon spanje is gewoon betrouwbaar dus het lijkt me niet erg om een keertje over te schrijven vooraf.

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 19:13
rrikkert schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:04:
[...]

Kan je niet gewoon je betaalmethode aanpassen? Overschrijving vooraf o.i.d.? Amazon spanje is gewoon betrouwbaar dus het lijkt me niet erg om een keertje over te schrijven vooraf.
Die optie heb ik niet, SEPA of creditcard.

• cronixx

cronixx

krieuw

• UttiGS
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-11 06:31
Uiteindelijk heb ik 3 ps5's weten te bemachtigen. 1 Voor mezelf en 2 voor m'n beste homies. Jezus jezus wat waren het een aantal k*t maanden zeg.. Vanmorgen ook met bcc die maar niet wilde meewerken..

• thcshadow
JoostMeij schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:02:
[...]

Klopt hoor wat je zegt, en eerlijk gezegd wil ik hem niet voor de huidige content die beschikbaar is maar meer om de PS4 titels die ik nog niet heb uitgespeeld zonder lange laadtijden. Daarnaast produceert mijn first gen ps4 een decibel of 90 en heb ik een headset nodig om fatsoenlijk te kunnen gamen, dus dingetje is echt wel aan vervanging toe :P

Voor de mensen die er vandaag eentje hebben kunnen kopen: veel plezier ermee, HF! :)
Dat is net de reden dat ik hem ook wil maar speel enkel Fifa voor de moment dus het is nu ook geen ramp. Dat speelt ook nog vrij goed op de ps4 :) Enkel traaaag!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

UttiGS schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:05:
Uiteindelijk heb ik 3 ps5's weten te bemachtigen. 1 Voor mezelf en 2 voor m'n beste homies. Jezus jezus wat waren het een aantal k*t maanden zeg.. Vanmorgen ook met bcc die maar niet wilde meewerken..
'Patsen' met het feit dat je X-aantal PS5's hebt weten te preorderen voor je homies is OOK niet de bedoeling.

• Sherrie
  • Laatst online: 15-12-2020
Een vraagje niet gerelateerd aan de leveringen van vandaag. Vandaag is voor mijn bestelling van 23 november bij amazon.fr het gehele bedrag gereserveerd op mn cc en staat er 'en cours de preparation' bij mijn status. Zijn er mensen die dit in het verleden ook hebben gehad, waarna ze de ps5 vervolgens eerder geleverd hebben gekregen? Mijn levertijd staat namelijk gewoon nog op 18-19 december.

• Mijn kopje thee
  • Laatst online: 26-02-2021
Wat? Waarom word er gezegd dat de kansen versterken zijn deze week terwijl bol.com überhaupt nog online moet komen

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Sherrie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:07:
Een vraagje niet gerelateerd aan de leveringen van vandaag. Vandaag is voor mijn bestelling van 23 november bij amazon.fr het gehele bedrag gereserveerd op mn cc en staat er 'en cours de preparation' bij mijn status. Zijn er mensen die dit in het verleden ook hebben gehad, waarna ze de ps5 vervolgens eerder geleverd hebben gekregen? Mijn levertijd staat namelijk gewoon nog op 18-19 december.
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

wacht gewoon geduldig en reken op 18-19 december dan kan het alleen maar meevallen...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• andyvanhoeven
  • Laatst online: 23-07-2021
Mijn kopje thee schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:09:
Wat? Waarom word er gezegd dat de kansen versterken zijn deze week terwijl bol.com überhaupt nog online moet komen
Weinig kans dat het daar wel gaat lukken, als het niet al bij amazon UK DE SP of IT is gelukt, maar wie weet

• Sherrie
cypher21 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:10:
[...]

resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

wacht gewoon geduldig en reken op 18-19 december dan kan het alleen maar meevallen...
True, doe ik eigenlijk ook. In principe heb ik er ook geen haast bij. Ik stelde de vraag puur uit nieuwsgierigheid, blijft toch enorm interessant zo'n proces bij bedrijven!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Gelukt via Amazon.uk. Zit hier trouwens een Engelse stekker aansluiting op?

• Mijn kopje thee
  • Laatst online: 26-02-2021
andyvanhoeven schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:11:
[...]

Weinig kans dat het daar wel gaat lukken, als het niet al bij amazon UK DE SP of IT is gelukt, maar wie weet
Nou ja sowieso betere kansen dan bij Amazon.nl, daar waren ze letterlijk op binnen een seconden ofzo. Dus ik hoop wel een paar minuten te krijgen bij Bol.com ja

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:55
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:13:
Eentje die je linksom moet draaien.

• mikey1983
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12 19:34
week geleden de PS5 op Amazon.uk ontvangen.
Net op Amazon.UK nog een disk versie kunnen bestellen levering 18 19 december.

Deze is voor een vriend maar hij weet niet zeker of die hem wilt :(

• andyvanhoeven
  • Laatst online: 23-07-2021
Mijn kopje thee schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:13:
[...]

Nou ja sowieso betere kansen dan bij Amazon.nl ,daar waren ze letterlijk op binnen een seconden ofzo. Dus ik hoop wel een paar minuten te krijgen bij Bol.com ja
Paar minuten? Dat betwijfel ik

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12 09:32
mikey1983 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:14:
week geleden de PS5 op Amazone.uk ontvangen.
Net op Amazone.UK nog een disk versie kunnen bestellen levering 18 19 december.

Amazone. Die webshop kende ik nog niet.

• ls789
koenvd90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:13:
https://www.amazon.nl/gp/...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
week geleden de PS5 op Amazone.uk ontvangen.
Net op Amazone.UK nog een disk versie kunnen bestellen levering 18 19 december.

Mooi regenwoud in Zuid-Amerika is dat. Hopelijk worden er niet te veel bomen meer gekapt daar.

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOK0vllJ_YwwMlVRFpzFo3Yo0hI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvdMa0wBUNVZZl5VYhRbUAjs.jpg?f=fotoalbum_large

We hebben hem! Veel succes jongens

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik had nog een bestelling bij Cyberport openstaan. Maar ja net zoals jullie. Niks meer gehoord. Ik was nog redelijk snel met bestellen toen, maar tot op heden nog niks. Ik heb maar eens een status update gevraagd en benoemd van zelfs winkels in NL krijgen voorraad. Hoe zit dat dan bij jullie.

Als het te lang gaat duren, dan cancel in die order maar gewoon. Dan schuift er iemand achter mij weer een plekje omhoog.

• DonSleutel
Net toch maar even contact gezocht met de ks van BCC na de negatieve berichten. Ze hebben mij gerust gesteld dat ik morgen trotse eigenaar ben van een PS5. *O* *O*

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:48
week geleden de PS5 op Amazon.uk ontvangen.
Net op Amazon.UK nog een disk versie kunnen bestellen levering 18 19 december.

klote vriend ( mag ik um)

• Lempard2
Nog geen officiële bevestiging gehad van Amazon.it
Wel dat ik het besteld heb. Maar er is ook geen geld vanaf.. wel via automatische incasso, misschien daardoor?

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Heb er ook 1 uit UK. Zon stekker gekocht en werkt prima hoor. Niks om je druk om te maken

• ronald1993
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01-2021
DonSleutel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:18:
Net toch maar even contact gezocht met de ks van BCC na de negatieve berichten. Ze hebben mij gerust gesteld dat ik morgen trotse eigenaar ben van een PS5. *O* *O*
Gefeliciteerd! Ik heb ook een ordernummer gekregen van BCC en de status staat op "Gepland", dus ik ga er van uit dat ik morgen mijzelf ook een trotse eigenaar mag noemen :)

• beezjeh
Lempard2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:18:
Wel dat ik het besteld heb. Maar er is ook geen geld vanaf.. wel via automatische incasso, misschien daardoor?
Hier wel bevestigen + reservering.....

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Lempard2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:18:
Had met CC, maar ook nog geen definitieve bevestiging (ook geen cancelling, dus dat is iets).
Op de CC staat het ook alleen nog als gereserveerd.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:47

The_Worst

Unox

DonSleutel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:18:
Had je al een bevestiging gehad via de mail? Ik heb wel betaald maar nog geen bevestiging.

Gelukkig maakt het mij ook niet zoveel uit aangezien ik Cyberpunk wil spelen met next-gen patch dus ik heb nog even.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik heb op 19 september een pre order geplaatst bij mediamarkt utrecht (leidsche Rijn)

Dacht op zich wel snel daarmee te zijn maar bleek dus alsnog een laatkomer te zijn.

Ik heb nu dan ook nog precies niks ontvangen en niks gehoord 😄

Hoe gaat die verdeling bij de mediamarkt?

Per winkel en dan chronologische volgorde? Of landelijk chronologisch?

• DonSleutel
ronald1993 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:19:
[...]

Gefeliciteerd! Ik heb ook een ordernummer gekregen van BCC en de status staat op "Gepland", dus ik ga er van uit dat ik morgen mijzelf ook een trotse eigenaar mag noemen :)
Dank. Zal dit weekend helaas wat minder tijd hebben i.v.m. een oude kindervrind, maar tijd moet je maken ;). Jij ook gefeliciteerd!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:47:
[...]

Wie heeft het over panisch? Ik vroeg mij gewoon af hoe dit proces werkt aangezien dit de eerste aankoop ooit is met een credit card ;)
Pas dan nu maar op met die nieuwe cc. Ze zijn verslavend. Ik bestel tegenwoordig alles via Amazon. Van batterijen tot tshirts. Kom de deur niet meer uit voor dat soort spul.

• DonSleutel
The_Worst schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:20:
[...]

Had je al een bevestiging gehad via de mail? Ik heb wel betaald maar nog geen bevestiging.

Gelukkig maakt het mij ook niet zoveel uit aangezien ik Cyberpunk wil spelen met next-gen patch dus ik heb nog even.
Jazeker, een minuut na voltooide betaling

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
BlackPink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:07:
Zojuist via Amazon UK kunnen bestellen. Kreeg helaas zojuist het mailtje dat mijn payment declined is.
Kom zojuist van de telefoon af met ICS en alles is opgelost. In de mail van Amazon staat dat je 5 dagen heb om het op te lossen heel benieuwd of mijn order nu vergeven is of niet ... ;(
Zojuist Amazon mederwerker gesproken als ik morgen voor 09:00 mijn creditcard gegevens update behoud ik mijn bestelling> (eerst zien dan geloven >:) )

• agent_cupcake
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-12 10:37
nathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:20:
Ik heb op 19 september een pre order geplaatst bij mediamarkt utrecht (leidsche Rijn)

Dacht op zich wel snel daarmee te zijn maar bleek dus alsnog een laatkomer te zijn.

Gaat per winkel, chronologisch.

Was eergisteren bij Mediamarkt Amsterdam Arena. Sta nu op plek #400 :(

Mediamarkt is een franchise dus elke winkel doet zijn eigen ding. Ik weet echter niet of de voorraaden landelijk verdeeld worden.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-12 23:04
Cowboy_Henk schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:33:
[...]

Tja bij sommige winkels is een voorschot een waarborg hé.
Hoeveel consoles zouden de GM filialen per shipment ontvangen? 50?
Kan je bevestigen ben net geweest heb de hele aanbetaling terug ontvangen bij de GameMania
En de persoon onder mij een plekje naar boven geschoven

PSN: McMillan0984

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
nathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:20:

Mediamarkt is geen pijl op te trekken...

Mijn vriendin heeft de digital edition en was 34e ik de disc en 63e in MM duiven

Beiden niets gehoord, vriend van me zou 32e zijn voor de disc editie, ook niks gehoord bij de eerste keer

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-12 23:03
Nitwitt1991 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:17:
Ik had nog een bestelling bij Cyberport openstaan. Maar ja net zoals jullie. Niks meer gehoord. Ik was nog redelijk snel met bestellen toen, maar tot op heden nog niks. Ik heb maar eens een status update gevraagd en benoemd van zelfs winkels in NL krijgen voorraad. Hoe zit dat dan bij jullie.

Als het te lang gaat duren, dan cancel in die order maar gewoon. Dan schuift er iemand achter mij weer een plekje omhoog.
Wat was je ordernr?

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
agent_cupcake schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:23:
[...]

Gaat per winkel, chronologisch.

Was eergisteren bij Mediamarkt Amsterdam Arena. Sta nu op plek #400 :(

Mediamarkt is een franchise dus elke winkel doet zijn eigen ding. Ik weet echter niet of de voorraaden landelijk verdeeld worden.
Haha wow, mediamarkt arena lijkt me ook wel één van de drukste filialen...

Hoe ben je erachter gekomen op welke plek je staat? Ben ook wel benieuwd

• Mimezz
  • Laatst online: 25-07 15:18
Iemand heir die wellicht bij MM Rijswijk had besteld? Sta daar zelf op 134 en 135 voor een disc versie..

ben benieuwd waar ze nu zijn. Mochten ze niet vrijgeven zei een medewerker gister :(

• Sapphire-Aces
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-02 10:18
bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:02:
[...]

Ik heb ze gebeld omdat de iDeal betaling tot 3 x toe niet lukte. Toen maar auto incasso geselecteerd. Amazon gebeld, (ondertussen nieuwe credit card geleverd per post), credit card toegevoegd aan account, en betaling geupdatet.

Dit was een proces van meer dan 20 minuten, maar toch gelukt om deze PS5 te kopen. Volgens Amazon was deze gewoon bij bestellen gereserveerd voor mij totdat de betaling rond was.

Net dus de final bevestiging gehad dat het allemaal goed in het systeem stond. 8)
Welk nummer had je gebeld. Ik moet ook contact opnemen met Amazon.

• UttiGS
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-11 06:31
TylerMayhem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:07:
[...]

'Patsen' met het feit dat je X-aantal PS5's hebt weten te preorderen voor je homies is OOK niet de bedoeling.
ach ik zie al maandenlang mensen patsen & vervolgens bij v&a hun ps5 aanbieden voor 3x de prijs. Cry me a river :)

• Swiper7
  • Laatst online: 14-11 15:43
Daquilaf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:25:
[...]

Netjes! Had je toevallig deze week van GM een mail ontvangen dat je niet bij de huidige levering zit?
Ja, dinsdag kreeg ik die mail. Volgende week krijgen ze dus nog een levering😁

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:58
cypher21 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:26:
[...]

Mediamarkt is geen pijl op te trekken...

Mijn vriendin heeft de digital edition en was 34e ik de disc en 63e in MM duiven

Beiden niets gehoord, vriend van me zou 32e zijn voor de disc editie, ook niks gehoord bij de eerste keer
Toen ik op releasedag bij MM Duiven mijn online order ophaalde vertelde ze mij dat ze 4 PS5's voor online orders binnen hadden en 60 voor winkel orders. Ik weet dan even niet welk aandeel met en zonder disk is, maar zal wel vooral disk zijn.

• agent_cupcake
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-12 10:37
nathanderapper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:27:
[...]

Haha wow, mediamarkt arena lijkt me ook wel één van de drukste filialen...

Hoe ben je erachter gekomen op welke plek je staat? Ben ook wel benieuwd
Even met de verkoper gesproken, relaxte kerel. Vertelde dat ze in de eerste levering 90 stuks hebben gekregen. Vind ik nog best veel voor 1 filiaal. Ik zet mijn pijlen op bol.com vandaag/morgen.

Ik heb zo`n fijne browser plug-in die de website elke minuut even checkt :)

• Nitwitt1991
  • Laatst online: 17-05-2022
Dat zat in de 20037496** range

• thijmenprins
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Zijn er mensen met ervaringen dat hun amazon bestelling op "niet verzonden" staat ipv bijv "6-9 december"?

• Benji4
  • Laatst online: 11-12-2020
Mimezz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:28:
Iemand heir die wellicht bij MM Rijswijk had besteld? Sta daar zelf op 134 en 135 voor een disc versie..

ben benieuwd waar ze nu zijn. Mochten ze niet vrijgeven zei een medewerker gister :(
Ik ben daar ook geweest, maar daar werd mijn wachtrijnummer niet vertelt. Wanneer ben jij geweest?

• RJA96
  • Laatst online: 22-08-2021
Het is nu echt spannend. Scharrel van een vriend werkt bij MM Arnhem en zij vertelde dat hij op nummer 6 staat. Ik heb op 17-09 voor mij en hem een pre-order geplaatst, destijds ik nr 38 en hij 41. Dan zou ik nu dus nummer 3 moeten zijn. Vandaag of morgen krijgen we een mail.

Het spannendste moment van de hunt so far

• Cosbuszero
  • Laatst online: 20-06-2022
. :)

[ Voor 75% gewijzigd door Cosbuszero op 03-12-2020 12:34 ]

• ZwanHigh
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-03-2024
Na mijn bestelling op Amazon UK 09:30 vanmorgen met orderbevestiging krijg ik nu ineens een mail dat mijn account on hold staat, en mijn account moest verifieren. Gelijk gedaan met billing statements etc. Iemand anders hier last van gehad? Kan nu niet meer in loggen of de klantenservice contacteren tot ze mijn account hebben geverifieerd...

• Mimezz
  • Laatst online: 25-07 15:18
Benji4 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:32:
[...]

Ik ben daar ook geweest, maar daar werd mijn wachtrijnummer niet vertelt. Wanneer ben jij geweest?
Ik heb daar 2,5 maand geleden denk gepreorderd (weet het niet helemaal meer, bon ligt thuis..)

Gister was een maatje daar (nummer 135) en hij vroeg op welke plek we nu stonden. Mocht die niet vrijgeven en we zouden vanzelf een e-mail krijgen.. Hij zei dat die wel telkens mensen met een PS5 zag lopen tho

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-12 09:23
BCC mensen ook een e-mail bevestiging ontvangen dat hij verstuurd is?

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 17:30
sbmuc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:36:
BCC mensen ook een e-mail bevestiging ontvangen dat hij verstuurd is?
Nee, helaas.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-12 21:36
Wat een ochtend..

BCC zowel op mijn telefoon als op mijn MacBook... Liep vast bij het opgeven van de postcode om de verzendwijze te selecteren. Apple Pay werkte helaas niet.

Daarna Amazon UK, klik ik op bestellen... Van winkelmandje naar wenslijst.

Toen Amazon.DE, betaald met ideal en bevestiging van de bestelling ontvangen. _/-\o_

Veel succes iedereen met de hunt!!

Edit: leverdatum tussen 19 en 22 dec.

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 03-12-2020 12:38 ]

• Sapphire-Aces
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-02 10:18
ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:34:
Na mijn bestelling op Amazon UK 09:30 vanmorgen met orderbevestiging krijg ik nu ineens een mail dat mijn account on hold staat, en mijn account moest verifieren. Gelijk gedaan met billing statements etc. Iemand anders hier last van gehad? Kan nu niet meer in loggen of de klantenservice contacteren tot ze mijn account hebben geverifieerd...
Ja ik dus ook. Duurt 24 uur voordat ze contact opnemen. Heb via een ander account nog contact gehad via de chat maar ze kunnen niet zoveel voor je betekenen. Afwachten maar, ik heb nog geen annulering ontvangen van mijn bestelling. Mijn bestelling was van 09:16

• Brammerx
  • Laatst online: 15-04-2021
ZwanHigh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:34:
Een vriend van mij heeft dit ook gehad, afwachten maar en hopen dat de order door gaat denk ik?

• geoffrem
  • Laatst online: 18-12-2020
Heeft iemand nog een idee of er vandaag nog ergens voorraad is op Amazon/bol?

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 18:21
geoffrem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:38:
Heeft iemand nog een idee of er vandaag nog ergens voorraad is op Amazon/bol?
Je hebt het al gemist!

• Daquilaf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
Swiper7 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:29:
[...]

Ja, dinsdag kreeg ik die mail. Volgende week krijgen ze dus nog een levering😁
Oeh, dat geeft mij hoop met mijn mei pre-order.

• RJA96
  • Laatst online: 22-08-2021
R0y. schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:37:
Wat een ochtend..

BCC zowel op mijn telefoon als op mijn MacBook... Liep vast bij het opgeven van de postcode om de verzendwijze te selecteren. Apple Pay werkte helaas niet.

Daarna Amazon UK, klik ik op bestellen... Van winkelmandje naar wenslijst.

Toen Amazon.DE, betaald met ideal en bevestiging van de bestelling ontvangen. _/-\o_

Veel succes iedereen met de hunt!!
De aanhouder wint, veel plezier man!
Pagina: 1 ... 296 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord