Als je momenteel geen creditcard ter beschikking hebt zou ik hem in ieder geval even op SEPA laten staan en ondanks de foutmelding laten staan. Ik had in de eerste instantie ook voor SEPA gekozen, maar bleef toen de foutmelding krijgen. Toen ik hem later veranderde naar creditcard gaf hij alsnog 1-2 dagen dezelfde foutmelding, maar uiteindelijk is het bij mij toen wel goed gegaan.Genestealer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:10:
[...]
Helaas nog onderweg (Creditcard) en dus niet ter beschikking. SEPA moet toch gewoon werken?? Zucht, nu net weer aangepast en weer dezelfde melding..
Cool,Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:10:
Amazon FR zegt bij mij nu dit:
Ter voorbereiding op verzending (zending # 1)
Weer wat anders dan gister.
Hier nog niet, ben benieuwd!
Misschien een idee om te zoeken naar een virtuele credit card. Lang gebruikt om online te shoppen tot dat ik een fysieke cc had.Genestealer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:10:
[...]
Helaas nog onderweg (Creditcard) en dus niet ter beschikking. SEPA moet toch gewoon werken?? Zucht, nu net weer aangepast en weer dezelfde melding..
Waarom 22 euro meer dan de standaard prijs of is het een 3rd party ? Amazon.de heeft gratis verzending voor orders boven 40 euro dacht ik, en ook als je niet de DE versie van Prime hebt,mindgem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:08:
Na zo'n beetje hier vanaf het begin rond te hebben gehangen net een ps5 disk kunnen bestellen bij amazon.de voor 521 euro. Levering 19-21 december. Betaald via Ideal. Geeft weer wat rusttotdat we gaan f5-en bij de verzendpagina
![]()
Succes aan iedereen in hun zoektocht. Houd vol, lukt vanzelf een keer!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn .de order staat:loekf2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:13:
[...]
Waarom 22 euro meer dan de standaard prijs of is het een 3rd party ? Amazon.de heeft gratis verzending voor orders boven 40 euro dacht ik, en ook als je niet de DE versie van Prime hebt,
Porto- en verpakkingskosten: EUR 2,88
Daarnaast is de BTW anders in Dld
[ Voor 4% gewijzigd door DHV op 03-12-2020 11:15 ]
BTW in Duitsland is lager, dus dat wordt verrekend bij het betalen naar 21% NL BTW.loekf2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:13:
[...]
Waarom 22 euro meer dan de standaard prijs of is het een 3rd party ? Amazon.de heeft gratis verzending voor orders boven 40 euro dacht ik, en ook als je niet de DE versie van Prime hebt,
Duitsland kent een lagere BTW dan Nederland.loekf2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:13:
[...]
Het BTW-verschil moet je gewoon betalen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bij mij staat hij in het Frans op 'en cours de préparation'. Daar stond eerst 'nog niet verzonden' in het Frans. Is dat hetzelfde als bij jou?Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:10:
Amazon FR zegt bij mij nu dit:
Ter voorbereiding op verzending (zending # 1)
Weer wat anders dan gister.
Datum en alles nog ongewijzigd echter...
Oke, ik voel me aangesproken. Misschien moet ik dan even het volgende toevoegen: Voor de mensen die er eindelijk 1 hebben kunnen kopen of 1 voor vriend familie, GG HF! Want ik ben het met je eens, het is niet alleen maar scalping.RevellNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:10:
Wat een zure commentaren op mensen die de mogelijkheid gehad hebben om zowel zichzelf als een vriend blij te kunnen maken zeg..
Ik heb hem zelf nog niet kunnen bemachtigen, en vrienden van me ook niet. Mocht het voorkomen dat iemand van ons er meerdere kan bestellen dan hebben we afgesproken dat voor elkaar te doen.
Ik snap de achterdocht m.b.t. scalping, maar kom op zeg.
Heb nog budget om mijn werkplek in te richten, een ps5 hoort ook bij mijn werkplek vind ik
Het is gewoon een stroomsnoer... Bij de PS4 Pro is die anders, andere vorm en zo...DaVincythe2nd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:48:
[...]
Verlies je dan nog iets van kwaliteit? Is er echt geen verschil in de ps5 en 4 snoeren? Waarom maakten ze het pro snoer anders dan?
[ Voor 35% gewijzigd door kw_nl op 03-12-2020 11:18 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Hier ook gisteren aangepast. Zal vanavond mee buitengaan met eerste nieuwe ordersfrituurvetpet schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:15:
[...]
Bij mij staat hij in het Frans op 'en cours de préparation'. Daar stond eerst 'nog niet verzonden' in het Frans. Is dat hetzelfde als bij jou?
Klopt, die BTW verschillen kom je niet onder uithv08 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:14:
[...]
BTW in Duitsland is lager, dus dat wordt verrekend bij het betalen naar 21% NL BTW.
(kijk je mee Wobke ? In Duitsland geldt als sinds de begin van COVID een lager BTW tarief om de bestedingen te stimuleren)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat zou leuk zijnsammyke007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:16:
[...]
Hier ook gisteren aangepast. Zal vanavond mee buitengaan met eerste nieuwe orders
Ja, volgens mij is dat hetzelfde in het Frans! Mijn tracker werkt verder nog steeds niet en ook nog geen leverdatum erop, maar dat komt dus omdat ik als het goed is vandaag een mail krijg met meer info. Hoop dat hij inderdaad vandaag verzonden wordt!frituurvetpet schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:15:
[...]
Bij mij staat hij in het Frans op 'en cours de préparation'. Daar stond eerst 'nog niet verzonden' in het Frans. Is dat hetzelfde als bij jou?
Edit: mijn leverdatum was eigenlijk gister, vandaar geen leverdatum meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Celeone op 03-12-2020 11:18 ]
Ik heb mezelf wel keihard genaaid, in alle snelheid besteld met gbp conversie op amazon.fr.
Kost mij nu 540 euro ipv 500 euro
Kost mij nu 540 euro ipv 500 euro
Dat was een nabrander, helaas geen voorraad (meer).FurankuNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:18:
amazon UK nu
Italie heeft toch dezelfde stekkers als Nederland?
Zonde, ik zou de bestelling annuleren als ik jou was.xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:18:
Ik heb mezelf wel keihard genaaid, in alle snelheid besteld met gbp conversie op amazon.fr.
Kost mij nu 540 euro ipv 500 euro![]()
Geluksdag vandaag! Vanochtend weten te bestellen via amazon UK en zojuist ook nog gebeld door de Gamemania in heerhugowaard dat ik hem volgende week kan ophalen! Heb hem daar op 15 mei gepreorderd.
Die van Amazon kan nu naar een vriend van me, heeft hij nu ook rust haha
Zeker.Lempard2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:19:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die van 540 euro is voor een 'vriend'Talkan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:19:
[...]
Zonde, ik zou de bestelling annuleren als ik jou was.
spoiler:
in mijn geval echt voor een vriend.
Wanneer had je besteld? en waar vind je dat terug?Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:17:
[...]
Ja, volgens mij is dat hetzelfde in het Frans! Mijn tracker werkt verder nog steeds niet en ook nog geen leverdatum erop, maar dat komt dus omdat ik als het goed is vandaag een mail krijg met meer info. Hoop dat hij inderdaad vandaag verzonden wordt!
Edit: mijn leverdatum was eigenlijk gister, vandaar geen leverdatum meer.
wooot waren er leveringen geweest?
heb ik de boot gewoon gemist...
Ook iets bij Bol binnengekomen?
wat hebben jullie veel vrienden?
ik niet gelukkig meer bier voor de baas
nog niets bij bolshadowheart schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:23:
wooot waren er leveringen geweest?heb ik de boot gewoon gemist...
Ik heb geen vriendenbie100 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:23:
I served in a company of heroes.
Als jij een ps5 scoort en aan mij geeft zijn we echt wel vrienden
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Waarom is dat toch zo moeilijk te geloven? Ik game altijd met 3 van mijn vrienden, en als het mij zou lukken om er 2 te bemachtigen (wat mij overigens nooit zal lukken want 1 is al niet te doen) dan is het toch juist leuk om een van je game vrienden de ander te gunnen?bie100 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:23:
Netjes! Had je toevallig deze week van GM een mail ontvangen dat je niet bij de huidige levering zit?Swiper7 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:20:
Geluksdag vandaag! Vanochtend weten te bestellen via amazon UK en zojuist ook nog gebeld door de Gamemania in heerhugowaard dat ik hem volgende week kan ophalen! Heb hem daar op 15 mei gepreorderd.
Niet meer
anyway.. Amazon.nl is dus ook compleet nutteloos.. .de .co.uk .fr ,es .it zijn de enigen.
[ Voor 21% gewijzigd door Vuvuzela op 03-12-2020 11:26 ]
Edit: reactie klopte niet.
[ Voor 94% gewijzigd door eggsforpedro op 03-12-2020 11:30 ]
23 november, leverdatum stond op 28 november - 2 december en gister kreeg ik dus een mail dat de levering vertraging heeft maar ik vandaag een verzendbevestiging zou krijgen. Die status zie ik als ik naar de klantenservice ga en dan 'neem contact op' (of de Franse versie ervan).owenray schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:21:
[...]
Wanneer had je besteld? en waar vind je dat terug?
zeg toch niet dat ik je niet geloof?andyvanhoeven schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:25:
[...]
Waarom is dat toch zo moeilijk te geloven? Ik game altijd met 3 van mijn vrienden, en als het mij zou lukken om er 2 te bemachtigen (wat mij overigens nooit zal lukken want 1 is al niet te doen) dan is het toch juist leuk om een van je game vrienden de ander te gunnen?
zeg alleen dat ik geen vrienden heb kan toch
Niet alle vorige keren. Ik heb hem via Amazon.nl besteld/gekregen.cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:30:
[...]
Tip: NL komt niet langs...
(zoals hij alle vorige keren ook niet langs kwam)
Ik snap ook niet dat iedereen dan moet vertellen voor een vriend of buurman enz...bie100 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
[...]
zeg toch niet dat ik je niet geloof?
zeg alleen dat ik geen vrienden heb kan toch
Als je hem hebt klaar & veel game plezier...
A person who never made a mistake never tried anything new.
hehe eindelijk, twee checkouts vandaag dankzij Youri. Wat een held is het ook. 2x disk via BCC en via amazon.co.uk
Bcc morgen binnen amazon volgende week. Ik heb echter nog een mediamarkt pre order plekje 28 digital in hengelo. Weetniet of ik iemand anders daar blij mee kan maken? let me know
Bcc morgen binnen amazon volgende week. Ik heb echter nog een mediamarkt pre order plekje 28 digital in hengelo. Weetniet of ik iemand anders daar blij mee kan maken? let me know
nice, thnx man, ik had 'm op hetzelfde moment besteld bij mij stand de levering op 18/19.Celeone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
[...]
23 november, leverdatum stond op 28 november - 2 december en gister kreeg ik dus een mail dat de levering vertraging heeft maar ik vandaag een verzendbevestiging zou krijgen. Die status zie ik als ik naar de klantenservice ga en dan 'neem contact op' (of de Franse versie ervan).
Maar ik zie mijn status nu ook op "En cours de préparation".
Ben benieuwd ^^
JazekerLempard2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:19:
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Hier ook een order kunnen plaatsen voor de digital edition (bij gebrek aan disc versie).
Via amazon UK, leverdatum 8-9 dec. Betaling is nog niet verwerkt. Ga alsnog voor de disk proberen. Mocht dit lukken gaat de digital voor de AANSCHAFPRIJS naar iemand van dit forum. Ja echt waar
Via amazon UK, leverdatum 8-9 dec. Betaling is nog niet verwerkt. Ga alsnog voor de disk proberen. Mocht dit lukken gaat de digital voor de AANSCHAFPRIJS naar iemand van dit forum. Ja echt waar
YESSSS!
Ik krijg net een mail van Mediamarkt Zwolle dat ik hem mag ophalen. Ik stond nr. 24 voor disk.
Ik krijg net een mail van Mediamarkt Zwolle dat ik hem mag ophalen. Ik stond nr. 24 voor disk.
Alleen de eerste keer, niet bij de vorige restocks/extra pre-order waves bedoelde ik.sverzijl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:28:
[...]
Niet alle vorige keren. Ik heb hem via Amazon.nl besteld/gekregen.
Dat weet niemand zeker, dus vragen heeft weinig zin. Het zou wel logisch zijn ivm Sinterklaas + dat zo'n beetje alle retailers nu hun stock online gooien. CoolBlue is ook sjappies aan 't bellen.Hemdek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:28:
[...]
Denken jullie dat er vandaag wat online zal komen bij Bol?
Als ik een tip mag geven, join echt de Telegram die Youri gemaakt heeft. Ik weet er zitten veel mensen in maar het is echt handig
Link: https://t.me/joinchat/AAAAAEu_jlgtFVEVDNKDZA
zeker!mowkis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:28:
hehe eindelijk, twee checkouts vandaag dankzij Youri. Wat een held is het ook. 2x disk via BCC en via amazon.co.uk
[Afbeelding]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Mooi!Mathijn76 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:30:
YESSSS!
Ik krijg net een mail van Mediamarkt Zwolle dat ik hem mag ophalen. Ik stond nr. 24 voor disk.![]()
Maar MM heeft dus ook voorraad gekregen. Zal dit keer wel naar de winkels zijn gegaan.
Zeg dat dancronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:30:
[...]
Alleen de eerste keer, niet bij de vorige restocks/extra pre-order waves bedoelde ik.
Dan klopt het wel ja.
Waar kan je dit zien? Heb je een linkje?owenray schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:29:
[...]
nice, thnx man, ik had 'm op hetzelfde moment besteld bij mij stand de levering op 18/19.
Maar ik zie mijn status nu ook op "En cours de préparation".
Ben benieuwd ^^
F*ck yeah! Eindelijk gelukt na wekenlang stressen, pfff.
Ook maar gelijk Cyberpunk ge pre-ordered.
It's going to be a wonderful Christmas.
Succes iedereen bij de jacht die nog geen PS5 hebben gescoord.
Lead, follow, or get out the way.
https://www.amazon.fr/gp/help/customer/contact-ustoetboink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:31:
[...]
Waar kan je dit zien? Heb je een linkje?
Dacht ff ik krijg nog een kans, staat weer online op Amazon UK. Echter voor €1100. Dat is net iets teveel
Die andere NL groep was sneller. Ben er al uit, dus kan het niet delen.mowkis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:30:
Als ik een tip mag geven, join echt de Telegram die Youri gemaakt heeft. Ik weet er zitten veel mensen in maar het is echt handig
Via mobiele website en dan orderstatus.toetboink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:31:
[...]
Waar kan je dit zien? Heb je een linkje?
Kan ik ook niet op wachten!bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:32:
F*ck yeah! Eindelijk gelukt na wekenlang stressen, pfff.
Thanks, hier staat de order ook in "In preparation". Maar dat is een automatische status en zegt dus niet zoveel. Reken maar op 18-19 december.
Mag ik deze van je overnemen?mowkis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:28:
[Afbeelding]
Die "In preparation" status heb ik pas sinds gister @ .fr, dus er is wel degelijk iets anders.toetboink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:35:
[...]
Thanks, hier staat de order ook in "In preparation". Maar dat is een automatische status en zegt dus niet zoveel. Reken maar op 18-19 december.
De bestellingen van vandaag staan ook al op Marktplaats zo te zien.
. Inclusief namen bij de bestellingen.
als betaling niet is verwerkt nog.. kan het dan nog mis gaan?Profile1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:29:
Hier ook een order kunnen plaatsen voor de digital edition (bij gebrek aan disc versie).
Voor de vriendenWidgetTWW schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:37:
De bestellingen van vandaag staan ook al op Marktplaats zo te zien.![]()
. Inclusief namen bij de bestellingen.
Bevestigingsmail ontvangen. Ik geef het wat tijd voor de creditcard in rekening is gebracht. verwacht wel dat dat gewoon goedkomtls789 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:37:
[...]
als betaling niet is verwerkt nog.. kan het dan nog mis gaan?
Denk dat er wel een paar duizenden interesse hebben hahahamowkis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:28:
[Afbeelding]
Het lijkt erop dat het Amazon.NL gebruik maakt van het duitse magazijn.Aggressor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:37:
krijgt amazon NL vandaag ook nog stock?
Als Amazon.NL niet weer niet mee doet dan is dat de 3e keer. Ze hebben dus maar 1 keer de playstation verkocht via de Amazon.NL
Nee, dat hebben ze alle vorige keer ook nier gehad.Aggressor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:37:
krijgt amazon NL vandaag ook nog stock?
(behalve bij de initiele pre-order op 17 september @sverzijl
Voordat iedereen weer naar statussen gaat vragen mbt bestellingen van Amazon
Bij Amazon reserveren ze het bedrag van je bestelling. Het wordt pas daadwerkelijk afschreven van je CC wanneer ze het product versturen!
De verwachte leverdatum is een schatting. Meestal versturen ze het product eerder!
Bij Amazon reserveren ze het bedrag van je bestelling. Het wordt pas daadwerkelijk afschreven van je CC wanneer ze het product versturen!
De verwachte leverdatum is een schatting. Meestal versturen ze het product eerder!
Ja dat was een goede pre-order weet ik nog welcronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:42:
[...]
Nee, dat hebben ze alle vorige keer ook nier gehad.
(behalve bij de initiele pre-order op 17 september @sverzijl)
Thank youmowkis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:30:
Dus de kansen zijn nu verkeken deze week?
Klopt het dat je een C7 stekker nodig hebt voor een UK versie van de Ps5?
Ja alles is op. op=opFlopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
KloptHamsterhein schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
Ja! Kan je kopen op allekabels.nlHamsterhein schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
Bol.com krijgt ook nog voorraad, maar de exacte datum of tijd is onbekendFlopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
Ze hebben bij mij 0 euro gereserveerd. Wanneer gaan ze dan het volledige bedrag reserveren?King Dingeling schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:42:
Als we uitgaan van Bol.com niet. Kans is groot dat zij het morgen online gooien, zodat ze pas na het weekend kunnen leveren en zo de bezorgdiensten enigszins kunnen ontlasten.Flopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
Nee, komt nog wat aan.Flopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
https://www.amazon.nl/s?k...95%C3%91&ref=nb_sb_noss_1Hamsterhein schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
Die hebben tot op heden niets bekend gemaakt. Maar je kunt 'm altijd in de gaten houden natuurlijk!
Heb geduld, panisch doen levert je niet eerder een playstation.bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
[...]
Ze hebben bij mij 0 euro gereserveerd. Wanneer gaan ze dan het volledige bedrag reserveren?
Hahahahahaha I see what you did there.😂😂😂
of na 5 dagenKing Dingeling schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:42:
How are you doing?
Wie heeft het over panisch? Ik vroeg mij gewoon af hoe dit proces werkt aangezien dit de eerste aankoop ooit is met een credit cardfunkeey schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:46:
[...]
Heb geduld, panisch doen levert je niet eerder een playstation.
Ik wil hem wel van je overnemenWebstarr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:46:
Hmmm. Amazon de voorraad, ik denk ik probeer m te bestellen lukt vast niet.
Maar hij is betaald en bevestigt, met jawel iDeal
Maar nu bedenk ik mij dat ik eigenlijk helemaal geen gamer ben, maar die hunt👻
[Afbeelding]
Indien een bestelling bij Bol morgen wordt geplaatst voor een product dat Bol zelf op voorraad heeft vindt levering doorgaans de dag daarna plaats, zondag uitgezonderd. Daarnaast zouden ze zich bij latere beschikbaarheid volledig in de vingers snijden met de goedheiligman zaterdag.jellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:45:
[...]
Als we uitgaan van Bol.com niet. Kans is groot dat zij het morgen online gooien, zodat ze pas na het weekend kunnen leveren en zo de bezorgdiensten enigszins kunnen ontlasten.
Ik denk dat Bol de stock vandaag online zet.
Was bij mij ook eerst 0 euro gereserveerd, maar 30 minuten later het bedrag al gecharged op de CC.bramgg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
[...]
Ze hebben bij mij 0 euro gereserveerd. Wanneer gaan ze dan het volledige bedrag reserveren?
Bestelling Amazon UK.
Verwachte levering 8-9 december
Zojuist op Amazon UK weer 2 beschikbaar voor 1.000EUR.. man man
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Jammer dat er weer honderden mensen een PS5 hebben kunnen bestellen en ze vervolgens per direct op marktplaats gaan. Zuur voor de diehard gamers, zulke mensen zullen we dus altijd hebben.
Rapporteren en flink overbieden hahaViper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:49:
Jammer dat er weer honderden mensen een PS5 hebben kunnen bestellen en ze vervolgens per direct op marktplaats gaan. Zuur voor de diehard gamers, zulke mensen zullen we dus altijd hebben.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/yBIPXLVABNgk0DesiQz6dJCv.jpg?f=fotoalbum_large)