Kon ik ook niet, mn ps5 zou vandaag komen maar via postnl kon ik de afspraak wijzigen naar maandagavondTarz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:44:
Vanochtend besteld via Amazon.co.uk. Order bevestigd en al gereserveerd op CC (bedrag zelf, dus geen 0,00). Nu heb ik Amazon Prime (UK), maar kan geen verzending meer aanpassen. Geen opties om andere verzendmethode te kiezen. Kan dit later nog, iemand ervaring mee?
Verzending nu op 18-19 december.
Ik heb op 23 nov bij amazon.fr besteld. Geen enkele keer een levertijd gehad. Sinds vandaag is het hele bedrag van mijn cc afgeschreven. Nog steeds geen levertijd. Weten jullie wat ik kan verwachten?
Wordt de order dan automatisch geannuleerd?Nachtapotheker schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:44:
[...]
Ja preciesik had hem al ge-edit.
Ik zat letterlijk een broodje te smeren, toen twijfelde ik. Dacht ik van nahh, geen DE. En toen daarna fuck it en gewoon besteld.Hans1988 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:45:
[...]
Behalve dan dat mensen die er nog steeds geen hebben en op foutmeldingen lopen nu iedere keer achter het net vissenMaar goed, het is wel easy money I suppose als je er doorheen kan komen
Onzin, beide leveren de PS5 gewoon in Nederland.
Zal me niks verbazen als vandaag MM en Bol.com ook weer voorraad krijgen
genoeg kansen vandaag in ieder geval.
Hoezo niet?, optie is gewoon actief....
Heb volledige bedrag als reservering uitstaan op mijn creditcard.
[ Voor 15% gewijzigd door beezjeh op 03-12-2020 10:47 ]
Wat. Een. Rit. Ik moet het even van me afschrijven hoor.
Drie weken lang op dit forum zitten zweten, zwoegen en tranen gelaten. Steeds misgegrepen. Vanmorgen F5'de ik per puur toeval even Amazon.de, en daar stond ie plots. Nog net voor de berichtjes hier en op Telegram. Met iDeal betalen, laden, laden, en poef: gelukt. Klein dansje gedaan, het grote dansje doe ik als hij hier daadwerkelijk voor mijn neus staat.
18 december ben ik jarig. Iets daarna moet ie geleverd worden volgens Amazon.de, dus dat zou een heerlijk weekend kunnen worden plus een hele fijne Kerst.
Dit berichtje is niet om te pochen, want daar heb ik me al genoeg aan geërgerd op de Telegram. Ik wilde het gewoon even delen met andere enthousiastelingen. Voor de personen die hem nog niet hebben weten te scoren: keep your hopes up. Hou de Telegram een beetje in de gaten, zet je Distill juist (ook al hielp die bij mij nu niet, maar toch) en zorg dat je overal alvast een accountje hebt.
Ik duim voor jullie en voor mezelf dat alles goed gaat met mijn order.
Drie weken lang op dit forum zitten zweten, zwoegen en tranen gelaten. Steeds misgegrepen. Vanmorgen F5'de ik per puur toeval even Amazon.de, en daar stond ie plots. Nog net voor de berichtjes hier en op Telegram. Met iDeal betalen, laden, laden, en poef: gelukt. Klein dansje gedaan, het grote dansje doe ik als hij hier daadwerkelijk voor mijn neus staat.
18 december ben ik jarig. Iets daarna moet ie geleverd worden volgens Amazon.de, dus dat zou een heerlijk weekend kunnen worden plus een hele fijne Kerst.
Dit berichtje is niet om te pochen, want daar heb ik me al genoeg aan geërgerd op de Telegram. Ik wilde het gewoon even delen met andere enthousiastelingen. Voor de personen die hem nog niet hebben weten te scoren: keep your hopes up. Hou de Telegram een beetje in de gaten, zet je Distill juist (ook al hielp die bij mij nu niet, maar toch) en zorg dat je overal alvast een accountje hebt.
Misschien een order dat er tussendoor geglipt is door de hoge traffic van de website toen. Heb je al contact opgenomen?Menace_1981 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:45:
Ik heb op 23 nov bij amazon.fr besteld. Geen enkele keer een levertijd gehad. Sinds vandaag is het hele bedrag van mijn cc afgeschreven. Nog steeds geen levertijd. Weten jullie wat ik kan verwachten?
Ik heb hem ook kunnen bestellen op Amazon Duitsland even geleden! Voor mij stopt de hunt nu dus ook
. Succes allemaal nog!
Constant opgezeten op elke stock die binnenkwam, meldingen via distill..
Direct proberen bestellen.. Pff geen geluk
Zal weer voor binnen een week of 2 zijn nu tegen de volgende poging vermoed ik..
Direct proberen bestellen.. Pff geen geluk
Zal weer voor binnen een week of 2 zijn nu tegen de volgende poging vermoed ik..
Bij de vorige drop had ik er bij beiden 1 in mijn mandje en toen kreeg ik tijdens het uitchecken te zien dat er niet op mijn adres geleverd werd.beezjeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:46:
[...]
Hoezo niet?, optie is gewoon actief....
Heb volledige bedrag als reservering uitstaan op mijn creditcard.
Het is maar een console he.jellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:47:
Is je gewoon gegund man en zonder je valse hoop te willen geven;jellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:47:
amazon.de levert e.e.a. nog wel eens eerder uit dan ze zeggen.
Dat is het ook. Maar na een rotjaar en nu enorme drukte met de studie is dit wel even lekker.
Verlies je dan nog iets van kwaliteit? Is er echt geen verschil in de ps5 en 4 snoeren? Waarom maakten ze het pro snoer anders dan?kw_nl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:43:
[...]
Het is dat het zo hard gaat in dit topic, kleine 20 keer gevraagd.
Als je een PS4 gewoon of slim hebt, dan kan je die kabel gebruiken. Heb je een PS4 Pro dan of een verloopstekker of een C7 netsnoer.
Al is het “maar een console”... Ik voel je man! Lekker gevoel! Ik heb via FR besteld en zit nog in onzekerheid, maar super tof dat het gelukt is! 👊jellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:47:
Hier is het bij UK gelukt vanmorgen, ik was verbaasd, de site was snel. Leverdatum 8-9 december ben benieuwd...
Dat zweten, zwoegen en tranen laten mag ook met een flinke korrel zout genomen worden hé.
Waarschijnlijk pech gehad dan, komt wel eens voor dat dat Amazon bij sommige plaatsten in NL wel/niet levert.....Nachtapotheker schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:47:
[...]
Bij de vorige drop had ik er bij beiden 1 in mijn mandje en toen kreeg ik tijdens het uitchecken te zien dat er niet op mijn adres geleverd werd.
ik gebruik al meer dan week https://www.mediamarkt.nl...As6KEALw_wcB&gclsrc=aw.dsDaVincythe2nd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:48:
[...]
Verlies je dan nog iets van kwaliteit? Is er echt geen verschil in de ps5 en 4 snoeren? Waarom maakten ze het pro snoer anders dan?
Ik wil perse de bijgeleverde kabel gebruiken. C7 kabel kopen kan ook (heb ik ook gedaan), maar dit werkt prima en zit zeer solide.
jaja, het is maar een huis, het is maar een trouwerij.
PS4 Pro snoer kan er fysiek niet in, dat is een zelfde stekker als in een PC voeding gaat.DaVincythe2nd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:48:
[...]
Verlies je dan nog iets van kwaliteit? Is er echt geen verschil in de ps5 en 4 snoeren? Waarom maakten ze het pro snoer anders dan?
PS4 en PS5 zijn "gewoon" C7 stekkers (zo'n 8je zeg maar) die kun je er gewoon in prikken dus van je PS4.
Haha ja het gaat snel momenteel! Bedankt voor de info.kw_nl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:43:
[...]
Het is dat het zo hard gaat in dit topic, kleine 20 keer gevraagd.
Als je een PS4 gewoon of slim hebt, dan kan je die kabel gebruiken. Heb je een PS4 Pro dan of een verloopstekker of een C7 netsnoer.
Shall see! Heb het vast gemist, maar is het jou in de tussentijd al gelukt?cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:48:
[...]
Is je gewoon gegund man en zonder je valse hoop te willen geven;
amazon.de levert e.e.a. nog wel eens eerder uit dan ze zeggen.
Het gaat om een netsnoer, dus heeft niks met kwaliteit te maken. de norm qua elektra is in Europa 220-240V~DaVincythe2nd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:48:
[...]
(Ik zit erop
Tenzij het de stillere nieuwe ps4 pro iscronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:50:
[...]
PS4 Pro snoer kan er fysiek niet in, dat is een zelfde stekker als in een PC voeding gaat.
PS4 en PS5 zijn "gewoon" C7 stekkers (zo'n 8je zeg maar) die un je er gewoon in prikken dus van je PS4.
Amazon.nl zal wel weer niks doen?
I served in a company of heroes.
Damnit, net te laat...cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:46:
https://www.amazon.es/Pla...-DualSense/dp/B08KJF2D25/
DE met Levering aanstaande zondag
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Jazeker, gelukkig al lang en breed.jellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:50:
[...]
Shall see! Heb het vast gemist, maar is het jou in de tussentijd al gelukt?
Ben nu in de running voor familieleden die niet de mogelijkheid hebben om dit soort dingen in de gaten te houden... maar dan zit je er toch een stuk relaxter in
Geen aliexpress kopen maar gewoon een normaal snoer voor een paar euro werkt perfect.DaVincythe2nd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:48:
[...]
hier ook ..
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Daarom. Ff iets beter lurken hier vandaag en wie weet...Hubert schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:51:
[...]
hier ook ..maar goed mooi om te zien dat er voorraad binnen druppelt. geeft een gamer toch weer hoop.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
+1. Happy as a kidDiamanic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:43:
Afgelopen weken flink zitten stressen, maar een Disk Edition weten te bestellen via Amazon.de. EINDELIJK.
Levering 18-22 December, Whoop!![]()
Lead, follow, or get out the way.
Dat zei ik, PS4 Pro = zelfde stekker als een PC voeding, C13.easy-cloud schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:50:
[...]
Tenzij het de stillere nieuwe ps4 pro is
PS4 en PS5 = C7
Ik heb nog een PS2 stekker liggencronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:52:
[...]
Dat zei ik, PS4 Pro = zelfde stekker als een PC voeding, C13.
PS4 en PS5 = C7
Nee de latere PS4 pro heeft een C7 stekker...cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:52:
[...]
Dat zei ik, PS4 Pro = zelfde stekker als een PC voeding, C13.
PS4 en PS5 = C7
Lekker hoor. Ga hetzelfde doen voor een vriend die het vanmorgen is misgelopen, en ja dat voelt al een stukje relaxter haha.cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:51:
[...]
Jazeker, gelukkig al lang en breed.
Ben nu in de running voor familieleden die niet de mogelijkheid hebben om dit soort dingen in de gaten te houden... maar dan zit je er toch een stuk relaxter in
Ooh zo.. haha dat zou kunnen, dat is een beetje langs me heen gegaan allemaal :-Peasy-cloud schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:53:
[...]
Nee de latere PS4 pro heeft een C7 stekker...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/62FdU4HJYBFIrXJUFaVHSYDD.jpg?f=user_large)
Zo is het duidelijk. Links PS4 Pro (C17) rechts PS4 (C7).
Die rechter moet je aan die linkse kabel koppelen?Rickpm1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
Zo is het duidelijk. Links PS4 Pro rechts PS4.
Nog meer die via Amazon.it hebben besteld? levertijd 16-17 december.
De tweede versie van PS4 Pro heeft ook die rechter en niet meer die dikke.Rickpm1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
Bijna... links is het vrouwtje van die stekker... PS4 Pro (eerste versie) is het mannetje daarvan C13.Rickpm1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
Via een vriend op dit Forum gekomen, en ondanks dat ik nog steeds geen geluk heb met bestellen (kom steeds niet verder dan in mijn winkelmandje plaatsen) toch mooi om te zien hoeveel mensen dankzij dit forum er toch een hebben weten te bemachtigen!
Neee! Dit zijn twee verschillende voedingskabels, dus aan beide zit een stekker die in het stopcontact gaat en de uitgangen die je op de foto ziet stop je in het apparaat.NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:55:
[...]
Die rechter moet je aan die linkse kabel koppelen?
Rickpm1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:56:
[...]
Neee! Dit zijn twee verschillende voedingskabels, dus aan beide zit een stekker die in het stopcontact gaat en de uitgangen die je op de foto ziet stop je in het apparaat.
Die foto van de stekker lijkt me een gewone power cord voor de PS5.
Die zijn massaal in omloop, werk in de IT denk dat ik er zo een 100 in mijn wagen heb liggen. Zou dus geen enkel probleem mogen zijn om die te verkrijgen.
Die zijn massaal in omloop, werk in de IT denk dat ik er zo een 100 in mijn wagen heb liggen. Zou dus geen enkel probleem mogen zijn om die te verkrijgen.
Hoe is het gelukt om met Ideal te betalen? ik heb die optie helemaal nietRickpm1 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:32:
[Afbeelding]
Hier is het gelukt om de digital edition te bemachtigen. Precies op tijd voor mijn kerstvakantie![]()
. Hopelijk wordt het niet zo'n fiasco als met mijn bol.com bestelling.
Yes, ik heb de digital versie besteldLempard2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:55:
Nog meer die via Amazon.it hebben besteld? levertijd 16-17 december.
De PS5 gebruikt een 'achtje'.thcshadow schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:57:
Dat is het ook, gewoon een standaard, normale C7 (8je) power cord.thcshadow schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:57:
Oeps ja niet eens zo snel gezien, moet uiteraard het mannetje zijn die in het apparaat gaat :' ).cronixx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:56:
[...]
Bijna... links is het vrouwtje van die stekker... PS4 Pro (eerste versie) is het mannetje daarvan.
Ik kreeg die optie niet bij UK maar wel bij DE, alleen toen ik op doorgaan klikte was die alweer weg..Cosbuszero schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
[...]
Hoe is het gelukt om met Ideal te betalen? ik heb die optie helemaal niet
Beste Tweakertsssss.
Vandaag heel veel van jullie zien langskomen die er eentje hebben kunnen bemachtigen. Ben enorm blij voor jullie. Na een lange zoektocht is het toch gelukt en ik hoop voor ons allen dat iedereen hier nog een mooi cadeau kan ontvangen nog voor de feestdagen.
GENIET ERVAN
Vandaag heel veel van jullie zien langskomen die er eentje hebben kunnen bemachtigen. Ben enorm blij voor jullie. Na een lange zoektocht is het toch gelukt en ik hoop voor ons allen dat iedereen hier nog een mooi cadeau kan ontvangen nog voor de feestdagen.
GENIET ERVAN
Tip voor diegene die een C7 kabel zoeken. Vaak heeft de facilitaire afdeling van je werkgever een shitload aan kabels over. Of deze nu worden weggegooid of voor jouw ps5 worden gebruikt.... Ik zou het wel weten.
Na vandaag heeft iedereen een PS5 denk ik.. niet alleen de mensen hier maar ook hun vrienden en familie
Amazon had er genoeg voor iedereen
Italie heeft een gewone stekker toch :-)
Behalve voor mij dannyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Na vandaag heeft iedereen een PS5 denk ik.. niet alleen de mensen hier maar ook hun vrienden en familieAmazon had er genoeg voor iedereen
I wish!!!!!nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Na vandaag heeft iedereen een PS5 denk ik.. niet alleen de mensen hier maar ook hun vrienden en familieAmazon had er genoeg voor iedereen
Joey
Genoeg? Ik denk dat het gros wat hier rond klikte niet verder kwam dan de winkelwagennyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nou niet echt...nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Was dat maar waar..nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Echt niet , bij .de was ik in de buurt in kon erop klikken, maar er kwam niets in mijn winkelmandje.
Ik hoop op.nl of Bol
Ik hoop op.nl of Bol
Zul je zien vanmiddag moet ik werken en dan komt bol.comMariekeb schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:02:
Echt niet , bij .de was ik in de buurt in kon erop klikken, maar er kwam niets in mijn winkelmandje.
Ik hoop op.nl of Bol
Een maat van mij heeft zojuist besteld op Amazon.FR, levertijd 8-9 december.
Hij was er retesnel bij alleen nu is zijn account ON HOLD gezet. Wel is er €0,00 van zn CC afgeschreven.
Volgens mij heb ik dat wel vaker hier op dit forum gelezen bij andere mensen. Hoe is dit bij jullie afgelopen en is de order wel/niet gecanceld bij diegene?
Ik hoor het graag.
Hij was er retesnel bij alleen nu is zijn account ON HOLD gezet. Wel is er €0,00 van zn CC afgeschreven.
Volgens mij heb ik dat wel vaker hier op dit forum gelezen bij andere mensen. Hoe is dit bij jullie afgelopen en is de order wel/niet gecanceld bij diegene?
Ik hoor het graag.
Same, ik grijp er telkens naast (meestal als er iets online komt zit k precies op dat moment in een meeting oid haha).Mariekeb schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:02:
Ik hoop op.nl of Bol
Lol echt niet. Ik heb alleen maar lege winkelwagens gehad.nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zou bol deze week sws online gaan met de lading??
Als ik de poll in de telegram app mag geloven hebben 600 van de 3690 members een PS5 weten te scoren. Dat is toch best een behoorlijke score!
Voor mij is de hunt helaas nog niet voorbij
Voor mij is de hunt helaas nog niet voorbij
Heb ook (alweer) misgegrepen vanwege een meeting die 15 minuten ofzo duurde
Bij order geannuleerd maar heb ook verhalen gehoord dat het goed is gekomen.Brammerx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:03:
Ik hoor het graag.
In een telegramgroep: 1600 stemmen, 40% succesvol (waarvan ik er 1 ben :-) )nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Worden we actief geïnformeerd middels dat mailtje waarna we genoeg tijd hebben om te consumeren? Of is het van: over 5 min de PS5 te koop!
— V. Santos (@DonSantosVII) 3 december 2020
We gaan momenteel uit van dat laatste.
— bol (@bol_com) 3 december 2020
[ Voor 69% gewijzigd door hv08 op 03-12-2020 11:08 ]
Nou jij gelooft in sprookjes.nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Iemand een link om te joinen?BrokenTable schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:06:
[...]
In een telegramgroep: 1600 stemmen, 40% succesvol (waarvan ik er 1 ben :-) )
ES besteld met SEPA bank gegevens maar krijg elke keer te zien na enkele minuten "Betalingscontrole is vereist" "Verander je gegevens"
Ik heb het 100% goed ingevuld.
[ Voor 12% gewijzigd door Genestealer op 03-12-2020 11:08 ]
Cries in nog steeds geen PS5nyy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Veel plezier voor iedereen die zijn 2de of 3de heeft gekocht om hem daarna voor 2x de prijs te verkopen! Ik wacht wel weer tot de volgende batch. Of voor degene die bij alle Amazon landen 1 koopt om te kijken welke er eerder is.
Dit heb ik 2 weken geleden ook gehad. Account hebben ze binnen 2 dagen van hold weten te halen, maar de order is meteen geannuleerd zodra account op hold gaat. Het is ook niet mogelijk om die order terug te krijgen helaas.Brammerx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:03:
Ik hoor het graag.
Ja denk het wel hoor, anders even je boekhouder laten regelen.Pingu007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:42:
[...]
Moet wel kunnen nog lijkt me..ff uitzoeken!
Ik had hem liever in NL bestelt, maarja.. op dit tempo ben je in maart een keer aan de beurt.
Die bestellen allemaal 'voor een vriend' he-Morris- schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:07:
Veel plezier voor iedereen die zijn 2de of 3de heeft gekocht om hem daarna voor 2x de prijs te verkopen! Ik wacht wel weer tot de volgende batch. Of voor degene die bij alle Amazon landen 1 koopt om te kijken welke er eerder is.
Ik ben hier sinds eergister, maar wat is een telegram??
hmhm, "allemaal"....JoostMeij schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:08:
[...]
Die bestellen allemaal 'voor een vriend' he
Na zo'n beetje hier vanaf het begin rond te hebben gehangen net een ps5 disk kunnen bestellen bij amazon.de voor 521 euro. Levering 19-21 december. Betaald via Ideal. Geeft weer wat rust
totdat we gaan f5-en bij de verzendpagina
Succes aan iedereen in hun zoektocht. Houd vol, lukt vanzelf een keer!
Succes aan iedereen in hun zoektocht. Houd vol, lukt vanzelf een keer!
Yepjoffrey19 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:01:
Italie heeft een gewone stekker toch :-)
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Wikipedia: Telegram (telegrafie)Flopieflappie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:08:
Ik ben hier sinds eergister, maar wat is een telegram??
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit had ik eerst ook. Als je een creditcard ter beschikking hebt zou ik deze als betalingsoptie invoeren en het daarna even laten rusten. Dit werkte bij mij toen ik bij de vorige batch van Amazon.es bestelde.Genestealer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:06:
ES besteld met SEPA bank gegevens maar krijg elke keer te zien na enkele minuten. Geen geldige bankgegevens, verander je gegevensIk heb het 100% goed ingevuld.
Vanmorgen kunnen scoren bij BCC en na volgende week 3 weken vakantie, top timing dacht ik zo
Heb ik een week de tijd om spellen te installeren en updaten. Is ook wel nodig gezien de download snelheid
Heb ik een week de tijd om spellen te installeren en updaten. Is ook wel nodig gezien de download snelheid
Helaas nog onderweg (Creditcard) en dus niet ter beschikking. SEPA moet toch gewoon werken?? Zucht, nu net weer aangepast en weer dezelfde melding..Jessetje98 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:09:
[...]
Dit had ik eerst ook. Als je een creditcard ter beschikking hebt zou ik deze als betalingsoptie invoeren en het daarna even laten rusten. Dit werkte bij mij toen ik bij de vorige batch van Amazon.es bestelde.
Wat een zure commentaren op mensen die de mogelijkheid gehad hebben om zowel zichzelf als een vriend blij te kunnen maken zeg..
Ik heb hem zelf nog niet kunnen bemachtigen, en vrienden van me ook niet. Mocht het voorkomen dat iemand van ons er meerdere kan bestellen dan hebben we afgesproken dat voor elkaar te doen.
Ik snap de achterdocht m.b.t. scalping, maar kom op zeg.
Ik heb hem zelf nog niet kunnen bemachtigen, en vrienden van me ook niet. Mocht het voorkomen dat iemand van ons er meerdere kan bestellen dan hebben we afgesproken dat voor elkaar te doen.
Ik snap de achterdocht m.b.t. scalping, maar kom op zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door RevellNL op 03-12-2020 11:11 ]
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Amazon FR zegt bij mij nu dit:
Ter voorbereiding op verzending (zending # 1)
Weer wat anders dan gister.
Ter voorbereiding op verzending (zending # 1)
Ben mijn eigen boekhouderburnoutpc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:08:
[...]
Ja denk het wel hoor, anders even je boekhouder laten regelen.
Ik had hem liever in NL bestelt, maarja.. op dit tempo ben je in maart een keer aan de beurt.
En vergeet de KIA regeling niet btw ;-)
Daar is het bedrag denk ik te hoog voor. Even een CC gebruiken.Genestealer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:06:
ES besteld met SEPA bank gegevens maar krijg elke keer te zien na enkele minuten "Betalingscontrole is vereist" "Verander je gegevens"Ik heb het 100% goed ingevuld.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |