psn: HertogJack
Tja, ze kunnen ook gewoon neerzetten ‘bezorging na 7 Dec’. Maar blijft inderdaad gissenHertogJack schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:43:
Enige wat ik kan bedenken waarom bol ze nog niet verkoopt.
https://www.nu.nl/economi...jes-willen-versturen.html
Die zitten natuurlijk dik aan de max nu.. maargoed het blijft gissen
Je zou toch denken iets met in je schoen morgen ... goed geld verdienen last minuteHertogJack schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:43:
Enige wat ik kan bedenken waarom bol ze nog niet verkoopt.
https://www.nu.nl/economi...jes-willen-versturen.html
Die zitten natuurlijk dik aan de max nu.. maargoed het blijft gissen
Hier ook! Vanmiddag tussen 17:30 en 21:30.JD88 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:44:
Vannacht bevestigd dag ik mijn pakket vandaag mag verwachten 🤪
Ik ga ook niet uit van dat bericht.JDdeV1992 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:34:
[...]
Zou niet teveel afgaan op die op de hoogte mails. Gebeurd automatisch ook al doet bol nu op twitter alsof je kets speciaals krijgt als je voor 1 december op die knop heb gerampt.
Bovendien, er is er altijd wel 1 die zo'n vervroegde mail deelt in een groep van 4000 man en dan schiet je er nog geen reet mee op.
Maar mogelijk gaat Bol het heel anders aanpakken dan de mensen nu denken. Dat kan ook een reden zijn dat het nu wat langer duurt. Andere kant MM heeft ook nog geen tweede batch in de webshop gehad.
Same, zo stom maar ik ben hier echt veel te veel mee bezig. De hype heeft me echt te pakken. Wat doe ik nog op dit forum? LolEvertt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:41:
Nog geen verzending van Amazon.fr van 23 november. Denk dat het daar ook druk wegens de black friday die is geweest.
Nice!DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:46:
[...]
Hier ook! Vanmiddag tussen 17:30 en 21:30.
Dat is dan goed werk van Bol, zo hoort hetBertP schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:36:
[...]
Dat weet ik dan toevallig, ze controleren gewoon op de gegevens die bekend zijn (adres, mail, naam, bank, etc). Handmatig werk maar zo voorkom je dat er lui 5 bestellen en op marktplaats gooien.
MM gaat eerst pre orders af, denk ik. Gisteren hebben ze de tweede batch verdeeld-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:46:
[...]
Ik ga ook niet uit van dat bericht.
Maar mogelijk gaat Bol het heel anders aanpakken dan de mensen nu denken. Dat kan ook een reden zijn dat het nu wat langer duurt. Andere kant MM heeft ook nog geen tweede batch in de webshop gehad.
Eens hoor kan ook zeker. Ik hoop echter geen 2e schoenzet actie ofzo.-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:46:
[...]
Ik ga ook niet uit van dat bericht.
Een wachtrij zou nog wel kunnen.
Ahh dat is echt snel zeg! Die van mij staat nog op bezorging tussen 19 en 22 decemberJay-K schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:54:
Mijn Amazon.de PS5 Digital Edition die ik vandaag besteld heb word zaterdag bezorgd.
Zal wel door ene Piet gebeuren.
Hopelijk heb ik net zoals andere tweakers geluk en wordt het vervroegd
Denk eerder iets met een kerstsok/boomJDdeV1992 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:49:
[...]
Eens hoor kan ook zeker. Ik hoop echter geen 2e schoenzet actie ofzo.
Een wachtrij zou nog wel kunnen.
We gaan het zien. Maar denk dat Bol vandaag wel gaat komen.Xstreamdigital schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:33:
[...]
True maar ondertussen neemt wel de kans af wel. Het zou me niet verbazen als het maandag of dinsdag wordt.
Mogelijk met leverdatum volgende week i.v.m. klaas drukte bij PostNL
Veel plezierFR-VAK-R schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:58:
Vandaag komt dan eindelijk mijn PS5 binnen van Coolblue
Zeker wetenVerwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:00:
Wat rustig hier. Zit iedereen te F5’en op bol.com of zo?
Aha oke, dan heb ik zeker geluk gehad inderdaad..JD88 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:00:
[...]
Nee 19, ik zag jouwn reactie en van een mede tweaker (incl ik) dan blijven er nog 16 over zeg maar.
Ik verwacht persoonlijk ook dat ze vandaag gaan komen, met hun voorraad.-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:57:
[...]
We gaan het zien. Maar denk dat Bol vandaag wel gaat komen.
Mogelijk met leverdatum volgende week i.v.m. klaas drukte bij PostNL
Ik heb eerder een "incidentje" gehad met Bol.com omtrent een bestelling en toen heeft een hele vriendelijke dame van de klantenservice me verder geholpen en prima opgelost.
Zij heeft me toen uitgelegd, dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat je pakket met PostNL komt. Maar dat de transporteur gekozen wordt op basis van beschikbaarheid en kosten.
Het zou als je vanuit die uitleg redeneert dus best kunnen zijn, dat de volumes PS5'en via een andere transporteur verzonden gaan worden zodat ze alsnog in de zak van de sint passen morgen/dit weekend.
Iedere dag dat die dingen langer in je magazijn liggen kosten ze natuurlijk ook gewoon geld.
[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 04-12-2020 08:03 ]
Haha f5 voor dat een product online komt heeft enkel nadelige effecten. Website wordt traag en je cache komt vol te staan met dat t product niet leverbaar is.
Dan kijk ik maar goed naar mn mail en naar het forumJDdeV1992 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:03:
[...]
Haha f5 voor dat een product online komt heeft enkel nadelige effecten. Website wordt traag en je cache komt vol te staan met dat t product niet leverbaar is.
Grappig, nooit geweten dat dit zo is.TIGER1125 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:02:
[...]
Ik heb eerder een "incidentje" gehad met Bol.com omtrent een bestelling en toen heeft een hele vriendelijke dame van de klantenservice me verder geholpen en prima opgelost.
Zij heeft me toen uitgelegd, dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat je pakket met PostNL komt. Maar dat de transporteur gekozen wordt op basis van beschikbaarheid en kosten.
Het zou als je vanuit die uitleg redeneert dus best kunnen zijn, dat de volumes PS5'en via een andere transporteur verzonden gaan worden zodat ze alsnog in de zak van de sint passen morgen/dit weekend.
Iedere dag dat die dingen langer in je magazijn liggen kosten ze natuurlijk ook gewoon geld.
Tot nu toe hier altijd alles via PostNL gehad van Bol.
Mag er ook 1 verwachten vandaag
M.b.t. bezorgen was gisteren op tv.TIGER1125 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:02:
[...]
Ik verwacht persoonlijk ook dat ze vandaag gaan komen, met hun voorraad.
En indd andere transporteurs zijn meerdere winkels, webshops gebruik van aan het maken.
En indd blijven producten liggen koste het geld en komt er geen geld binnen.
En beide heren met een rood kostuum staat bijna voor de deur.....
dan zou je toch denken dat een winkel etc er gebruik van zal maken.
(En of ik vandaag bestel en een paar dagen moet wachten zou ik niet erg vinden).
verzendmomenten blijven enorm random. mijn 19-11 amazon.de ook geen update nogEvertt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:41:
Nog geen verzending van Amazon.fr van 23 november. Denk dat het daar ook druk wegens de black friday die is geweest.
Levering nog altijd 18-19 december (zegt men)
Hoe weet jij dat er maar 19 waren? Bron?JD88 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:00:
[...]
Nee 19, ik zag jouwn reactie en van een mede tweaker (incl ik) dan blijven er nog 16 over zeg maar.
Zou willen zeggen dat we echt puur geluk hebben gehad.. Kom er niet door als er een stuk of 100+ te koop zijn maar met 19 wel
👍👍ronald1993 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:06:
[...]
Mag er ook 1 verwachten vandaagNog 15 voor je om op te sporen
Haha missie voor vandaag 🤣😂
@hollabizack12 @Evertt Same here. 23 van Amazon.fr doet ook nog niks. En opeens vannacht wel verzendbevestiging vanuit Coolshop ontvangen.DHV schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:08:
[...]
verzendmomenten blijven enorm random. mijn 19-11 amazon.de ook geen update nog
Als dit het aantal van BCC betreft ben ik ook een van de gelukkige
Heerlijk dit ✌jimmya3 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:15:
[...]
Als dit het aantal van BCC betreft ben ik ook een van de gelukkige
Nog 14 🧐🧐
Afgelopen dagen te druk geweest om up to date te blijven, bleken gister dus de restocks te zijn.
Fingers crossed voor Bol dan maar...
Nopethe-Killler0-4 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:12:
Goedemorgen, de verkoop bij bol.com is vannacht nog niet geweest toch?
Telegram werd medegedeeld dat in het systeem 19 te zien waren (of het klopt is een 2e maar i.v.m. het lastig te verkrijgen en bijvoorbeels MM er ook maar een paar binnen krijgt zou het correct kunnen zijn)DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:09:
[...]
Hoe weet jij dat er maar 19 waren? Bron?
Zou willen zeggen dat we echt puur geluk hebben gehad.. Kom er niet door als er een stuk of 100+ te koop zijn maar met 19 wel
Ik heb nog een PS5 Digital Edition pre-order lopen bij Media Markt Ekkersrijt (Eindhoven). Tussen plaats 60 en 65 op de lijst. Als iemand het van me over wil nemen dan kan dat gewoon voor die 50 euro die ik heb betaald om het te reserveren. Geen zin om te scalpen, niet nodig ook.
On topic: mensen die gister via Amazon UK de Digital Edition hadden besteld: is er nog iets gewijzigd voor jullie? Bij mij is het nog steeds 8-9 december, maar nog niet verzonden.
Nee, maar als CB er 200 in totaal krijgt dan lijkt het mij wel dat Bol en MM 1000+ in totaal gaan krijgen.the-Killler0-4 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:26:
Er is verder niks bekend over de grootte van de voorraad van bol.com toch?
Als het de disc versie betreft hou ik me aanbevolenYavi06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:28:
Succes met de jacht naar de PS5. Ik denk dat de beste tip is om een credit card te scoren (of lief aan je papa of mama vragen). Zonder CC heb je bij ketens zoals Amazon vrijwel geen kans. Hopelijk wel bij bol.com.
Ik heb nog een PS5 Digital Edition pre-order lopen bij Media Markt Ekkersrijt (Eindhoven). Tussen plaats 60 en 65 op de lijst. Als iemand het van me over wil nemen dan kan dat gewoon voor die 50 euro die ik heb betaald om het te reserveren. Geen zin om te scalpen, niet nodig ook.
On topic: mensen die gister via Amazon UK de Digital Edition hadden besteld: is er nog iets gewijzigd voor jullie? Bij mij is het nog steeds 8-9 december, maar nog niet verzonden.
Bij mij ook zelfde status nog bij Amazon UK (8-9 dec).Yavi06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:28:
Succes met de jacht naar de PS5. Ik denk dat de beste tip is om een credit card te scoren (of lief aan je papa of mama vragen). Zonder CC heb je bij ketens zoals Amazon vrijwel geen kans. Hopelijk wel bij bol.com.
CB heeft er een stuk meer dan 200 gehad als ik puur afga op hoeveel Tweakers meldden dat ze waren gebeld. Dan zijn we binnen die 80k reviews toch wel heel erg vertegenwoordigd.-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:28:
[...]
Nee, maar als CB er 200 in totaal krijgt dan lijkt het mij wel dat Bol en MM 1000+ in totaal krijgen.
In principe de hele dag vrij dus een tripje naar Eindhoven is voor mij geen probleem. Is er daar al info bekend over welke plaats ze nu zitten of?Yavi06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:28:
Als iemand het van me over wil nemen dan kan dat gewoon voor die 50 euro die ik heb betaald om het te reserveren. Geen zin om te scalpen, niet nodig ook.
Ja bij mij is de order al verzonden. Levertijd staat op woensdagYavi06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:28:
Of veel Tweakers hadden gelukwickeh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:30:
[...]
CB heeft er een stuk meer dan 200 gehad als ik puur afga op hoeveel Tweakers meldden dat ze waren gebeld. Dan zijn we binnen die 80k reviews toch wel heel erg vertegenwoordigd.
Maar het kan, zal wel positief zijn als CB er meer heeft gekregen.
CB heeft ergens aangegeven dat er 400 te verdelen waren onder 85000 personen. Kan mij alleen niet meer heugen waarwickeh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:30:
[...]
CB heeft er een stuk meer dan 200 gehad als ik puur afga op hoeveel Tweakers meldden dat ze waren gebeld. Dan zijn we binnen die 80k reviews toch wel heel erg vertegenwoordigd.
De mensen die het eerder ontvangen hebben denk ik via Amazon UK besteld. Daar is de richtdatum 8-9 december.MartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
Het is mij gisteren gelukt om de digitale versie te bestellen bij Amazon.de. Bezorgdatum op 22 december. Zijn er meer met deze datum?
Ik lees veelal dat mensen hem eerder ontvangen.
[Afbeelding]
Dat is dan de eerste en tweede bij elkaar?DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
[...]
CB heeft ergens aangegeven dat er 400 te verdelen waren onder 85000 personen. Kan mij alleen niet meer heugen waar
Gister op Amazon.de besteld en ik kreeg zojuist een mailtje van DHL dat het pakket vanavond al komt! Verwachte levering in mijn account stond gister op 7 december.MartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
Het is mij gisteren gelukt om de digitale versie te bestellen bij Amazon.de. Bezorgdatum op 22 december. Zijn er meer met deze datum?
[Afbeelding]
Geen idee, zou kunnen. Of dat ze de 2e lading wel meer hebben gekregen dan de eerste. Alleen sony en CB weten dat-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:34:
[...]
Dat is dan de eerste en tweede bij elkaar?
Ja hier precies hetzelfde Martin! Ik heb de ps5 met disk, misschien dat er ook nog verschil in soort zitMartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
Ja, zelfde dag besteld (disc) en heb de zelfde aflever datum.MartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
Maar heb gelezen dat Amazon.de een lange aflever indicatie geeft maar toch eerder voor je deur staan.
Ik gisteren de disc versie besteld via DE, leverdatum 19-22/12.MartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
FR had leverdatum op 8-9/12 zag ik.
En sinterklaasDonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:36:
[...]
Geen idee, zou kunnen. Of dat ze de 2e lading wel meer hebben gekregen dan de eerste. Alleen sony en CB weten dat
Jammer dat het altijd zo geheimzinnig is allemaal. Dat is helaas eenmaal zo.
Telegram groep vooral. Amazon UK heeft ie best lang te koop gestaan. De en Fr wat minder lang.itsronyn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
Klinkt alsof best wat Tweakers geluk hadden gister bij Amazon? Hoe was dat gegaan? Gewoon F5'en?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Bij Amazon.co.uk waren erg veel digitals beschikbaar. Je had wel een kwartier de tijd om te bestellen.itsronyn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
Klinkt alsof best wat Tweakers geluk hadden gister bij Amazon? Hoe was dat gegaan? Gewoon F5'en?
Hier ook geen verandering helaas.ap3nr0ts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:15:
[...]
@hollabizack12 @Evertt Same here. 23 van Amazon.fr doet ook nog niks. En opeens vannacht wel verzendbevestiging vanuit Coolshop ontvangen.
Wilde de klantenservice mailen om te vragen of mijn order ook vervroegd word.
Maar mijn Frans is niet zo best, dus nog maar even afwachtten.
Haalt waarschijnlijk toch niets uit.
Dat is echt niet waar. De site gaf aan 'op voorraad', maar bestellen kon al niet meer.daannvd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
[...]
Bij Amazon.co.uk waren erg veel digitals beschikbaar. Je had wel een kwartier de tijd om te bestellen.
Telegram zoals iemand anders al zegt inderdaad. En Amazon UK was al geweest dus ik had DE al open staan + al ingelogd. Dus was er meteen bij toen de melding in telegram wasitsronyn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
Haha same here maar dan met UK. Krijg echter alleen een chatbot met geautomatiseerde vragen/antwoorden. Echte chatmensen hebben ze niet ofzo?AeronNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:39:
[...]
Hier ook geen verandering helaas.
[ Voor 17% gewijzigd door itsronyn op 04-12-2020 08:41 ]
Graag wil ik overnemen. Hoe kunnen we een afspraak maken?Yavi06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:28:
Word je niet veel wijzer van inderdaad. Heb het inmiddels gedaan met DeepL bij de hand. Ze zeggen je echter niks van waarde. "Hij komt op of voor 18-19 december." Ja, goh.AeronNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:39:
[...]
Ik hoor hier mensen op dit forum zeggen dat ze order bevestiging kregen om 9:16. Zelf kreeg ik deze pas om 9:31 ook het moment waarop ik besteld had. Vandaar dat ik deze conclusie maak.NotSoSteady schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:40:
[...]
Dat is echt niet waar. De site gaf aan 'op voorraad', maar bestellen kon al niet meer.
Ik heb de PS5DE gisteren ook besteld bij Amazon.de en die van mij word volgens DHL vanavond al bezorgd.MartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
Before me there were many, after me there will be none
De man van Bol.com is online, betekent dit binnen afzienbare tijd een drop?m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
[...]
Telegram groep vooral. Amazon UK heeft ie best lang te koop gestaan. De en Fr wat minder lang.
Ja disc versus digital edition. Die kwamen niet tegelijk online. Beide waren binnen enkele minuten volledig uitverkocht.daannvd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:41:
[...]
Ik hoor hier mensen op dit forum zeggen dat ze order bevestiging kregen om 9:16. Zelf kreeg ik deze pas om 9:31 ook het moment waarop ik besteld had. Vandaar dat ik deze conclusie maak.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 04-12-2020 08:43 ]
Dit inderdaad. 9.16 was nog de disc edition.
[ Voor 46% gewijzigd door Kuizz op 04-12-2020 08:43 ]
UK hebben alleen in die telegram groep al 600 man er 1 weten te scoren (van de 2000+-)Norrigie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:42:
[...]
De man van Bol.com is online, betekent dit binnen afzienbare tijd een drop?
Ik zag via Telegram een pop-up. Aangezien ik alleen de Digital Edition wilde bestellen, gelijk geklikt. Daarvoor had ik alvast alles voorbereid (ingelogd, credit card, etc.). Via de Amazon app heb ik letterlijk op 1 knop gedrukt en voila het was al besteld en 5 minuten later ook betaald. Had even 5 minuten nodig om het te geloven na al het speurwerk van de afgelopen weken.itsronyn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
zo het niet doen.. mijn ps5 DE is geannuleerd daardoorAeronNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:39:
[...]
Dan hebben we veel geluk gehad inderdaad. Hij staat bij mij op levering tussen 2 en 6. Hype.JD88 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:26:
[...]
Telegram werd medegedeeld dat in het systeem 19 te zien waren (of het klopt is een 2e maar i.v.m. het lastig te verkrijgen en bijvoorbeels MM er ook maar een paar binnen krijgt zou het correct kunnen zijn)
Moet alleen nog wachten, hoop dat ik van het weekend n bijpassende TV kan regelen. Intussen maar even op mn 23 inch monitor uitproberen I guess
Ik vroeg me ook af of we weer hints kregenNorrigie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:42:
[...]
Ja, in eerste instantie 180 en nog 200 erbij.-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:34:
[...]
Dat is dan de eerste en tweede bij elkaar?
https://www.xgn.nl/nieuws...met-ludieke-weggeef-actie
Het is inmiddels wel duidelijk dat Bol.com niet van plan is om wat naar buiten te brengen.ModelMagician schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:44:
[...]
Ik vroeg me ook af of we weer hints kregen
Vandaag iets meer dan gister.....binnenkortNotSoSteady schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:45:
[...]
Het is inmiddels wel duidelijk dat Bol.com niet van plan is om wat naar buiten te brengen.
Bron: Twitter
Bol.com zelf misschien niet, maar de prioriteiten van de werknemers kunnen verschuiven..NotSoSteady schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:45:
[...]
Het is inmiddels wel duidelijk dat Bol.com niet van plan is om wat naar buiten te brengen.
-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:46:
[...]
Vandaag iets meer dan gister.....binnenkort
Bron: Twitter
Binnenkort.
— bol (@bol_com) 4 december 2020
Ik ook niet tot dat moment en er ineens iemand van DHL voor de deur stond... so much for the postnl app op dat moment-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:04:
[...]
Grappig, nooit geweten dat dit zo is.
Tot nu toe hier altijd alles via PostNL gehad van Bol.
Ik heb net nog Bol.com gebeld, om te kijken of ik een telefonische bestelling kon plaatsen.NotSoSteady schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:45:
[...]
Bij de Wehkamp is dat namelijk wel gelukt, toen iemand in deze groep van de week zei dat de API aangaf dat er voorraad was. Mensen hier gingen F5en (maar kwam niet online op de website) en ik ging dus bellen. Toen heb ik een PS5 kunnen bestellen en die staat nu bij een goede vriend van me. Die van mezelf had ik al besteld bij Amazon DE en die komt vanavond.
Alleen Bol.com doet niet aan telefonische bestellingen helaas.
Gelijk weg gestuurd zeker. Zo van ik verwacht iemand van PostNLTIGER1125 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:48:
[...]
Ik ook niet tot dat moment en er ineens iemand van DHL voor de deur stond... so much for the postnl app op dat moment
Ook gisteren op DE besteld maar mijn verwachte datum is nog steeds de 19emaxx22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:35:
[...]
Gister op Amazon.de besteld en ik kreeg zojuist een mailtje van DHL dat het pakket vanavond al komt! Verwachte levering in mijn account stond gister op 7 december.
GEDULDgnauw schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:50:
[...]
Ook gisteren op DE besteld maar mijn verwachte datum is nog steeds de 19ezeker een volgende batch of zo?
Nee, heb het maar aangenomen zat er op dat moment toch een beetje op te wachten, anders wel hoor-Mike84- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:49:
[...]
Gelijk weg gestuurd zeker. Zo van ik verwacht iemand van PostNL
Al kwam die bezorger 2x dezelfde bestelling brengen nadat ze een aantal dagen te laat waren, zonder dat te communiceren ging iedereen er al vanuit dat het pakket verloren gegaan was... Ik, Bol en transporteur
Op een mailtje na dat niet alles op release uitgeleverd kon gaan worden na is het muisstil.
Zitten er meer mensen in hetzelfde schuitje?
Ik heb zonder account besteld (was het advies toen via de site omdat alles plat lag) dus kan ook mijn bestelling niet in zien.
Ik had 08:30 verwacht, net als vorige keer.Norrigie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:42:
[...]
Zoals iemand hier riep, denk dat bol.com 5 december even afwacht.... maandagmorgen ofzo dan
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja die zijn er, er zijn zelfs mensen die op de release dag (19e) besteld hebben bij .de en ook (nog steeds) de 22e de levering krijgen.MartinH86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
Wel netjes van Bol dat ze dit z.s.m hebben proberen op te lossen met opnieuw opsturen.TIGER1125 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:52:
[...]
Nee, heb het maar aangenomen zat er op dat moment toch een beetje op te wachten, anders wel hoor![]()
Al kwam die bezorger 2x dezelfde bestelling brengen nadat ze een aantal dagen te laat waren, zonder dat te communiceren ging iedereen er al vanuit dat het pakket verloren gegaan was... Ik, Bol en transporteur
wanneer had je gebeld met wehkamp, dinsdag ofzo?Nitwitt1991 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:48:
[...]
Ik heb net nog Bol.com gebeld, om te kijken of ik een telefonische bestelling kon plaatsen.
Bij de Wehkamp is dat namelijk wel gelukt, toen iemand in deze groep van de week zei dat de API aangaf dat er voorraad was. Mensen hier gingen F5en (maar kwam niet online op de website) en ik ging dus bellen. Toen heb ik een PS5 kunnen bestellen en die staat nu bij een goede vriend van me. Die van mezelf had ik al besteld bij Amazon DE en die komt vanavond.
Alleen Bol.com doet niet aan telefonische bestellingen helaas.
[ Voor 34% gewijzigd door itsronyn op 04-12-2020 08:58 ]
Ze zijn blij als het straks april/mei 2021 is....itsronyn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:57:
Inmiddels als tijdverdrijf maar de reacties op de Bol.com aan het lezen. Blijft wel klasse hoe ze dat handelen
Net alsof die een dag later niet binnen 5 minuten uitverkocht is....bovendien denk ik dat je de omzet van bol.com erg onderschat als je denkt dat een paar honderd playstations een significant verschil maken..... of bedoel je extra winst voor de scalpers?JD88 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:46:
[...]
Je zou toch denken iets met in je schoen morgen ... goed geld verdienen last minute
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/J3hfqYanK3t1NHf6kO9x1a2f.jpg?f=fotoalbum_large)