PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wel, maar kun je met verloopstukje wel regelen.RaiderZ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:18:
Heeft UK geen UK stekker?
Estimated delivery: Dec 8 - Dec 10 !!!!!
Levertijd schiet nu wel omhoog!
[ Voor 7% gewijzigd door WidgetTWW op 03-12-2020 09:18 ]
Klopt, dus je zal een verloop erbij moeten kopenRaiderZ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:18:
Heeft UK geen UK stekker?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Karmajellesteeg schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:18:
Godver, was er helemaal door op Amazon maar heb geen creditcard
Wow! Dankzij jouw link kon ik meteen bestellen! Je was sneller dan Telegram. Held!!mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:16:
https://www.amazon.co.uk/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Amazon UK 8-10 dec, redelijk wat stock!
Had hem wel in mn mandje.
Heb je bij Amazon de ook cc nodig?
18-19 dec voor mijWidgetTWW schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:18:
[...]
Estimated delivery: Dec 8 - Dec 10 !!!!!
Levertijd schiet nu wel omhoog!
1 minuut na deze comment is het gelukt op amazon uk!!!!!! (Hoewel ik nog steeds sceptisch ben)pstlnd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:13:
Ik had me er al lang bij neergelegd dat ik voorlopig geen ps5 zal hebben, maar de mislukte poging op bcc heeft de teleurstelling, frustratie en thrill weer aangewakkerdThe harder the battle the sweeter the victory
Signature
Laat mijn NL pre-order gewoon staan, tegen die tijd makkelijker qua garantie. Verpats ik mijn Engelse wel voor 50 euro minder.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
https://www.allekabels.nl...3NYAErEAQYASABEgLJTvD_BwE
Of deze
https://www.kabelshop.nl/...3NYAErEAQYAiABEgLqwfD_BwE
[ Voor 21% gewijzigd door DonSleutel op 03-12-2020 09:21 ]
ik ben sceptisch.. heb ook die leverdatumowenray schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:21:
Bijzonder, dan was ik nét iets eerder dan de rest
[Afbeelding]
Hello,
Thanks for your order. We’ll let you know once your item(s) have dispatched. Your estimated delivery date is indicated below. You can view the status of your order or make changes to it by visiting Your Orders on Amazon.co.uk.
Arriving:
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Bij mij ook gelukt!! Dank voor de link! Had de hoop al weer een beetje laten varen na het BCC debacle van vanmorgenmouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:16:
https://www.amazon.co.uk/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
wacht even met juichen, denk dat er in 5 minuten duizenden orders zijn aangemaakt, dat kan niet kloppen.. hij staat nog steeds te koop.
[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 03-12-2020 09:24 ]
Signature
Als je een PS4 hebt dan kun je die kabel gebruiken if I'm right!bikabob schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:22:
Gelukt, wat voor stekker heb ik precies nodig?
https://www.mediamarkt.nl...Av2SEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Dit werkt prima. Ik heb ook de c7 kabel van allekabels.nl, maar in de handleiding van de ps5 staat nadrukkelijk de bijgeleverde kabels te gebruiken en de adapter hierboven lijkt zeer solide en klikt stevig als verlengstuk op de stekker. Ik ben er tevreden over en heb al heel wat uurtjes gameplay dr op zitten
ENJOY iedereen!!
Ik was tot het laatste knopje en toen stopte ie er mee.
Maar goed om te zien dat er zo veel Tweakers wel geluk lijken te hebben.
Tja, ik was er redelijk snel bij (rond 9:15/16)... maar we gaan zien. De huid nog maar niet verkopen....ls789 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:21:
[...]
ik ben sceptisch.. heb ook die leverdatummaar hij is wel erg lang online
Echter ben ik benieuwd of dit mag van amazon. Of dat er ook orders gecanceld worden als deze bij verschillende amazons zijn besteld.. Hoor graag jullie ervaringen
Ik dacht dat affiliatelinks hier niet mochten? Heb je in ieder geval flink aan verdient aangezien het veel mensen gelukt is.mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:16:
https://www.amazon.co.uk/...2?linkCode=ogi&th=1&psc=1
Dit ^mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:23:
Iedereen: wacht even met juichen, denk dat er in 5 minuten duizenden orders zijn aangemaakt, dat kan niet kloppen.. hij staat nog steeds te koop.
Of dat waar is is natuurlijk een 2de, maar dat was wel wat ze mij aan de telefoon zeiden.
toen ik zei dat een aantal mensen het wel gelukt was was het even stil en toen was het dat het niet zeker was wat er dan zou gaan gebeuren met die orders.
Dat was absoluut niet mijn bedoeling, heb de link rechtstreeks gekopieerd vanuit een Twitter melding. Ik heb er 0 baat bij (en wist niet eens dat het kon).hv08 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:24:
[...]
Ik dacht dat affiliatelinks hier niet mochten? Heb je in ieder geval flink aan verdient aangezien het veel mensen gelukt is.
Signature
Net weer op Amazon gekeken en nu zeggen ze dat als je nu besteld de 14e wordt geleverd.
Voor mij ook gelukt, ook deze leverdata.Swiper7 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:24:
Ook gelukt bij amazon uk! alleen levering op 18-19 december.
Same here, hopelijk lukt hetSwiper7 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:24:
Ook gelukt bij amazon uk! alleen levering op 18-19 december.
Dat heeft die persoon er een leuk zakcentje aan overgehoudenmouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:25:
[...]
Dat was absoluut niet mijn bedoeling, heb de link rechtstreeks gekopieerd vanuit een Twitter melding. Ik heb er 0 baat bij (en wist niet eens dat het kon).
Precies dit. Twijfel, dus... Te laatflab007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:25:
Heb een milliseconde zitten twijfelen om 'm ook op amazon.co.uk te bestellen maar ik wil eigenlijk de DE hebben. Heb het dus maar weer laten gaan.
De BCC klantenservice weet volgens mij niet heel veel over wanneer er wel voorraad is en wanneer niet, het enige wat ze kunnen is in het systeem kijken.Mischa86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:24:
Volgens BBC klantenservice hadden ze perongeluk iets open gezet maar zouden ze nog geen voorraad hebben.
Of dat waar is is natuurlijk een 2de, maar dat was wel wat ze mij aan de telefoon zeiden.
toen ik zei dat een aantal mensen het wel gelukt was was het even stil en toen was het dat het niet zeker was wat er dan zou gaan gebeuren met die orders.
Maar ik hoop dat er gewoon voorraad is want anders moet ik verder hunten
Orderbevestiging en levering morgen... Ik verwacht 100% een annulering.Mischa86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:24:
Volgens BBC klantenservice hadden ze perongeluk iets open gezet maar zouden ze nog geen voorraad hebben.
1% van order waarde op consoles..hv08 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:26:
[...]
Dat heeft die persoon er een leuk zakcentje aan overgehouden
Heb mMisiek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:28:
Nu de digital op UK
Leverdatum voor digital is 8-9 Dec, voor de disc is het 18-19.
Zit te denken om dit eerst even af te wachten... dan annuleer ik degene die later komt.
Ik heb net ook de BCC maar even gebeld, tegen mij zei ze gewoon dat ik een van de bofkonten was en dat hij inderdaad gewoon geleverd gaat worden. Zou gek zijn als dat niet zo is lijkt me..DonSleutel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:27:
[...]
De BCC klantenservice weet volgens mij niet heel veel over wanneer er wel voorraad is en wanneer niet, het enige wat ze kunnen is in het systeem kijken.
Maar ik hoop dat er gewoon voorraad is want anders moet ik verder hunten
Hmmm...deze heb ik helaas niet beschikbaar gezien.Misiek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:28:
Nu de digital op UK
Kon het mij al niet voorstellen, bedankt voor de opsteker.Hims schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:30:
[...]
Ik heb net ook de BCC maar even gebeld, tegen mij zei ze gewoon dat ik een van de bofkonten was en dat hij inderdaad gewoon geleverd gaat worden. Zou gek zijn als dat niet zo is lijkt me..
Ik wens iedereen veeeel succes!
uk > fr > deMc_Smurf schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:32:
Wat was de vorige keer de volgorde van Amazon? Wellicht weer dezelfde volgorde dit keer
met spanje en italie ertussen maar die leveren niet hier
scroll even terugrvthul84 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:33:
Hoe zit het ook alweer vanuit de UK, welke stekker heb je dan nodig?
https://www.allekabels.nl...3NYAErEAQYASABEgLJTvD_BwE
Hier idem, ik wil dat ding gewoon hebben. Dus 2 orders, 1 digital en 1 normaal. Nu staat er wel: maximaal 1 artikel per klant.sx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:30:
Ik heb per ongeluk ook de digital besteld bij UK. Dit mag volgens mij wel? Aangezien het 2 producten zijn..
Leverdatum voor digital is 8-9 Dec, voor de disc is het 18-19.
Zit te denken om dit eerst even af te wachten... dan annuleer ik degene die later komt.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
[ Voor 12% gewijzigd door Valigarmanda op 03-12-2020 09:34 ]
Ik heb em al meer dan een week en gebruik:Valigarmanda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:34:
Zojuist ook bij UK Amazon besteld. Wel een vraagje; hoe zit het met de stekker? Is de aansluiting hetzelfde als de PS4? (Zo'n shuko koort, met 'achtje' in de PS?)
https://www.mediamarkt.nl...Av2SEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Zeer stevig en werkt top. Ik gebruik dit in plaats van een nieuwe c7 kabel omdat ik de meegeleverde kabels wil gebruiken.
Deze vraag is gelukkig nog nooit gesteld hier. En helaas is er ook geen zoekfunctie om het op te zoekenValigarmanda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:34:
Zojuist ook bij UK Amazon besteld. Wel een vraagje; hoe zit het met de stekker? Moet ik een brits verloopstuk gebruiken, of is de aansluiting hetzelfde als de PS4? (Zo'n shuko koort, met 'achtje' in de PS?)
PSN: xMaurice93
Ik zag de melding wel maar heb ook geen stock gezien.seeKo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:35:
Amazon.DE heb ik hem nog niet kunnen vinden?
Hier ook , heb prime misschien wordt het beter
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Wat zeiden ze? Orderbevestiging is levering?Hims schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:30:
[...]
Ik heb net ook de BCC maar even gebeld, tegen mij zei ze gewoon dat ik een van de bofkonten was en dat hij inderdaad gewoon geleverd gaat worden. Zou gek zijn als dat niet zo is lijkt me..
Lees even terugValigarmanda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:34:
Zojuist ook bij UK Amazon besteld. Wel een vraagje; hoe zit het met de stekker? Moet ik een brits verloopstuk gebruiken, of is de aansluiting hetzelfde als de PS4? (Zo'n shuko koort, met 'achtje' in de PS?)
Ik zie het nu inderdaad. Zelfde als PS4 dus.
Dit had ik ook met de Xbox Series X. Orderbevestiging gekregen, toen bleef het lang stil en vervolgens een uitgebreide mail dat er teveel bestellingen waren binnengekomen. BCC website accepteert namelijk meer bestellingen dan dat er voorraad is.Clint.Eastwood schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:35:
[...]
Wat zeiden ze? Orderbevestiging is levering?
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/jb6vovHfWttrprbYZ4eRyBrX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/28VIi20P3Q4Tl62UyEEXenCo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gra3wnJ9yskCtJ6PnJgqQsYU.jpg?f=fotoalbum_large)