Verwijderd

En ook ik heb 'm kunnen bestellen bij Amazon UK :D. Bedrag is gereserveerd op mijn CC, nu even afwachten. Levering staat op 18/19 december.

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
Bestelling bij BCC te pakken. 😅🙃

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:03
Cosbuszero schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:36:
Op Amazon UK nog steeds digital in stock!
Fake news. >:)

• JsNederpelt
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik zit al dagen mee te lezen, maar lijk er nu ook een te pakken te hebben op Amazon.uk! Levering 19 december

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-12 20:09
Ik weet niet hoe het jullie zit, maar het lukt mij niet om hem in het mandje te plaatsen/houden.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-12 09:00
mijn visa kaart wordt elke keer geweigerd meer mensen last van?

• NotSoSteady
Probeer maar eens af te rekenen. Is gewoon nog een cache, terwijl de voorraad in werkelijkheid al (minuten) weg is.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 03-12-2020 09:40 ]

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:21
Hij is ook alweer even op hoor, dat de prijs er nog staat zegt niets, hij kan niet in het mandje.

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:16
Pingu007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:36:
Via UK besteld net, ff kijken of ik nu nog steeds btw terug kan vragen 8)7
Same thought, daarom wou ik hem in NL bestellen. Toch maar UK gedaan. 8)7

• tomvanzummeren
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-04-2024

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Valigarmanda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:36:
[...]

Ik zie het nu inderdaad. Zelfde als PS4 dus.
Gewoon alle PS4 kabels laten zitten en PLUG AND PLAY!
HUPLA JONGGEEENS ook besteld via Amazon.co.uk, ik verlaat de Telegram groep, heeft me genoeg "stress" bezorgd

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-12 13:21
Hoe verkrijg ik toegang tot die Telegram groep?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12 23:18
YES! finally een Digital Edition kunnen scoren via Amazon UK. Nu maar snel een kabeltje scoren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSpc-cheOdIgCYR4SW_ChqXX4qM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XD2zdRSuLBIWy4R0sFzAVDKQ.jpg?f=fotoalbum_large

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-12 12:23
Pingu007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:36:
Via UK besteld net, ff kijken of ik nu nog steeds btw terug kan vragen 8)7
Hoe werkt dat?

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-11 14:48
Gelukt op Amazon UK! Eindelijk.

Heeft iemand ervaring met het aanpassen van het adres? Ik zit midden in een verhuizing en hij staat nog op het oude adres. Gelukkig gaat een vriendin van mij in mijn oude woning, maar toch..

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
MrHarry schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:39:
mijn visa kaart wordt elke keer geweigerd meer mensen last van?
Eerste keer dat je m gebruikt om Amazon? Ik bestel veel dingen via amazon. Vaak de DE en NL versies maar ook wel eens via UK. Met mijn MasterCard ging het zo snel dat ik niet eens in de gaten had dat ik m al besteld had.

• Mrbbg
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-09-2021
Ben benieuwd of de andere Amazon's snel volgen, net als de vorige keer :P

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 18:21
Yavi06 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:41:
YES! finally een Digital Edition kunnen scoren via Amazon UK. Nu maar snel een kabeltje scoren.
https://www.amazon.nl/gp/product/B00IJ18Y3W

Via Prime, vandaag nog in huis ;).

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12 10:50
Zo koekoek, als je een ps5 wilde en er nu nog geen heb weten te bemachtigen weet ik het ook niet.

Was 14 minuten lang te bestellen bij amazon.

• MrHarry
  • Laatst online: 15-12 09:00
als ik voor de zekerheid er nog een bestel op .de kicked amazon beveiliging er dan in omdat ik al een .uk heb besteld?

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
burnoutpc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:40:
[...]

Same thought, daarom wou ik hem in NL bestellen. Toch maar UK gedaan. 8)7
Moet wel kunnen nog lijkt me..ff uitzoeken!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:01
Dan zit je in een digitale meeting. Krijgt een melding van de Telegram groep. Klikt op de link. Logt in bij Amazon UK met een schuin oog, klikt nog een keer voor (ik dacht) meer info en toen "gefeliciteerd, bestelling komt eraan"

Uhhhhh, oke :P

Mijn CC is gekoppeld en dan kun je dus snel bestellen. Toen naar de prijs gekeken. Gelukkig gewoon de normale prijs (paar euro extra ivm de koers).

Alleen, het is de Digital edition. Ik wil graag een disk -O-
Houden en wachten tot de disk versies beter beschikbaar zijn of nu gelijk doorverkopen, ik weet het oprecht nog niet. Vrees dat als het pakket binnen is ik de verleiding niet kan weerstaan.

• Viper50
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
Jongens uiteraard heb ik ook besteld op amazon.uk en is die natuurlijk weer geblokkeerd ze vragen het volgende en ik zou het waarderen als iemand mij kan helpen wat ze nou precies willen: Attaching a billing statement

The following information must be clearly displayed on the statement:
Your name and billing address
Phone number (if included in your billing statement)
Last 4 digits of the card or account number

• Diamanic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06 09:58
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:42:
Zo koekoek, als je een ps5 wilde en er nu nog geen heb weten te bemachtigen weet ik het ook niet.

De Digital zeker? Want de Disk was vrij snel foetsie en ik ben 3x uit het proces geflikkerd met het bestellen...

• Hamming9
  • Laatst online: 11-12-2020
Geen cc dus kon hem niet bestellen

• japzr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-12 22:11

Daar geloof ik niks van. Ik kon hem wel in mijn mandje doen, maar vervolgens niet afrekenen.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:43:
Jongens uiteraard heb ik ook besteld op amazon.uk en is die natuurlijk weer geblokkeerd ze vragen het volgende en ik zou het waarderen als iemand mij kan helpen wat ze nou precies willen: Attaching a billing statement

Een afschrift van je CreditCard vragen ze om. Maar account blokkade = order geannuleerd.

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
WidgetTWW schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:37:
[...]

Dit had ik ook met de Xbox Series X. Orderbevestiging gekregen, toen bleef het lang stil en vervolgens een uitgebreide mail dat er teveel bestellingen waren binnengekomen. BCC website accepteert namelijk meer bestellingen dan dat er voorraad is. |:( . Tot op de dag van vandaag is de Series X nog steeds niet binnen!
Was volgens mij met de vorige lading PS5 ook niet zo. Zal wel loslopen (hoop ik)

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021

Heb geen CC, dus dan gaat het lastig - ook als ie er 14 minuten op staat.

• burnoutpc
totaal andere vraag. Hoe bekijk je je bestellingen allemaal centraal op amazon? Ik doe veelal mn shopping op .nl maar daar staat die niet in. Moet ik dan fysiek inloggen op co.uk??

• NotSoSteady

Dat lijkt zo. In werkelijkheid waren ze beide al nagenoeg direct weg.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09:54
japzr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:44:
[...]

Daar geloof ik niks van. Ik kon hem wel in mijn mandje doen, maar vervolgens niet afrekenen.
Ik ook. Meerdere keren geprobeerd ook. Een keer kwam ik tot het creditcard scherm en toen was de voorrraad op (Disk edition)

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12 19:51
burnoutpc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:44:
totaal andere vraag. Hoe bekijk je je bestellingen allemaal centraal op amazon? Ik doe veelal mn shopping op .nl maar daar staat die niet in. Moet ik dan fysiek inloggen op co.uk??
Volgens mij wel, ik zie hem ook niet in m'n NL account.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• flab007
B-Real schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:43:
Dan zit je in een digitale meeting. Krijgt een melding van de Telegram groep. Klikt op de link. Logt in bij Amazon UK met een schuin oog, klikt nog een keer voor (ik dacht) meer info en toen "gefeliciteerd, bestelling komt eraan"

Mijn CC is gekoppeld en dan kun je dus snel bestellen. Toen naar de prijs gekeken. Gelukkig gewoon de normale prijs (paar euro extra ivm de koers).

Houden en wachten tot de disk versies beter beschikbaar zijn of nu gelijk doorverkopen, ik weet het oprecht nog niet. Vrees dat als het pakket binnen is ik de verleiding niet kan weerstaan.
Hahaha .. nice! Ik had hetzelfde gevoel. Ik had m ook al besteld voordat ik het me realiseerde. Dacht dat ik nog aan het checken was maar kreeg al een bevestigingsemail binnen met de verwachte leverdatum van 8-9 december. Ging heel soepel.

• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
hier begint het gedonder al. payment has been declined.....

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:45:
[...]

Dat lijkt zo. In werkelijkheid waren ze beide al nagenoeg direct weg.
Ja dat. En covid19 of niet.. sommige mensen moeten gewoon nog werken en zitten in meetings. Dan hou ik mijn mobiel niet at the ready. Zag nog wel de DE bij co.uk maar die kreeg ik niet meer afgerekend.

• xminator
japzr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:44:
[...]

Hoelaat deed jij hem in je mandje? Was vanaf 09.14 te koop al.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:18

Ik had dat bij Bol.com, heb nu de digitale staan. Uiteindelijk gelukt om een disk versie bij Amazone.fr te bestellen, speel nu gewoon op de DE versie. Die krijg ik straks echt wel weer verkocht ;)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• BGumble
  • Laatst online: 15-12 17:26
Toch gelukt de disc edition te scoren bij Amazon. Het leek mis te gaan met de betaling, maar ik kreeg later de bevestiging per mail. Betaling hoefde alleen afgerond te worden en voila! Verwachte datum 18/19 december.

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Geen CC maar wel in het mandje, ik sta nu op de 'add card' stap. Zou hij dan al weg zijn of nog gereserveerd in mijn mandje?

Lead, follow, or get out the way.

• Viper50
MelvinW schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:44:
[...]

Een afschrift van je CreditCard vragen ze om. Maar account blokkade = order geannuleerd.
Hij is. volgensmij niet echt egblokkerd maar op de wacht, want vorige keer was het menu ook heel anders om hem weer op te heffen nu vragen ze echt adresgegevens + cc gegevens.

• tomvanzummeren
laurensdbb schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:40:
[...]

Gewoon alle PS4 kabels laten zitten en PLUG AND PLAY!
HUPLA JONGGEEENS ook besteld via Amazon.co.uk, ik verlaat de Telegram groep, heeft me genoeg "stress" bezorgd
Pas op: niet hetzelfde als PS4 Pro overigens

• japzr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-12 22:11
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]

Hoelaat deed jij hem in je mandje? Was vanaf 09.14 te koop al.
Om 9:20 (en toen was afrekenen niet meer mogelijk, en werd hij op mijn verlanglijst gezet)

[ Voor 17% gewijzigd door japzr op 03-12-2020 09:47 ]

• flab007
WinterBase schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:45:
[...]

Volgens mij wel, ik zie hem ook niet in m'n NL account.
Elke amazon staat op zichzelf. Inloggen op co.uk. In de app moet je tussen land wisselen en dan checken.

• jellesteeg
BlackPink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:45:
hier begint het gedonder al. payment has been declined.....
Zuur man. Hoop voor je dat het toch nog geregeld kan worden.

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-12 13:52
tomvanzummeren schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]

Pas op: niet hetzelfde als PS4 Pro overigens
Ligt eraan welke versie van de PS4 Pro, de nieuwere heeft namelijk wel dezelfde stekker!

• jeroenstaman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-12 21:16
Eindelijk! Besteld Amazon uk.

Pre order van vorig kaar bij game mania hou ik nog wel ff aan voor de eventuele liefhebber 😎mocht die ooit nog geleverd worden

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
jeroenstaman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:48:

Pre order van vorig kaar bij game mania hou ik nog wel ff aan voor de eventuele liefhebber 😎mocht die ooit nog geleverd worden
Ik hou mij aanbevolen _/-\o_

Lead, follow, or get out the way.

• Viper50
Godverdomme hoe vaak moet iemand geen geluk hebben. Nadat die op Amazon.FR vorige week al was geannuleerd nu hetzelfde verhaal met UK terwijl ik gewoon netjes alles heb ingevuld. Het scherm voor gegevens invullen zag er wel anders uit maarja het verbaast me niet als ik deze order ook kwijt ben. Want op de vorige moesten ze nog reageren wat tot op heden niet is gebeurd

Submission Received
We will review your information and contact you within 24 hours.
Please do not create new Amazon accounts until we verify your billing information. Any new orders that you place may be delayed or cancelled.

• burnoutpc
japzr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]

Om 9:20 (en toen was afrekenen niet meer mogelijk, en werd hij op mijn verlanglijst gezet)
Hier ook 9:20 en 9:21 confirmed. Toch een twijfel op checkout gehad, maar dacht, fuck it, anders annulleer ik hem wel, klik, en ordered. 8)7 waar is de wereld naar toe gegaan, dat je zo graag 500 piek uit wilt geven.

• jellesteeg
jeroenstaman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:48:

Game Mania kennende is die je nu uit UK binnen krijgt dan al versleten :P

• xminator
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:48:
Godverdomme hoe vaak moet iemand geen geluk hebben. Nadat die op Amazon.FR vorige week al was geannuleerd nu hetzelfde verhaal met UK terwijl ik gewoon netjes alles heb ingevuld. Het scherm voor gegevens invullen zag er wel anders uit maarja het verbaast me niet als ik deze order ook kwijt ben. Want op de vorige moesten ze nog reageren wat tot op heden niet is gebeurd

Submission Received
We will review your information and contact you within 24 hours.
Please do not create new Amazon accounts until we verify your billing information. Any new orders that you place may be delayed or cancelled.
Ligt het dan niet aan jou? Gezien je nu al meerdere keren steeds hetzelfde probleem hebt en anderen wel probleemloos kunnen bestellen?

• NotSoSteady
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:43:

Lijkt me nogal duidelijk wat ze willen toch? Een afschrift met je naam en adres, telefoonnummer en de laatste vier cijfers van je kaart.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Haha ik had precies hetzelfde, zat een beetje te klikken tijdens de meeting en ineens beet. Stond een behoorlijke tijd op Amazon.co.uk zeg. Die zullen dan een flinke batch hebben gehad denk ik.

• Raum
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-10-2024
hoe heet die telegram nou waar iedereen het over heeft?

• NotSoSteady
BadWampa schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:49:
[...]

Haha ik had precies hetzelfde, zat een beetje te klikken tijdens de meeting en ineens beet. Stond een behoorlijke tijd op Amazon.co.uk zeg. Die zullen dan een flinke batch hebben gehad denk ik.
Dat zegt niks. Mensen al snel niet meer afrekenen ook al stond de PS5 nog 'op voorraad'.

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 17:30
Amazon.Co.UK Disc levrtijden op 18-19 december en van Digital 8-9 heb ik hier. Jullie ook?

• NotSoSteady
seeKo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:50:
Amazon.Co.UK Disc levrtijden op 18-19 december en van Digital 8-9 heb ik hier. Jullie ook?
Ja.

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-11 18:40
Raum schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:50:
hoe heet die telegram nou waar iedereen het over heeft?
Even zoeken in dit forum doet wonderen

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• PH-VAP
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 13:54
Yay!

Digital Edition via Amazon UK! Ging verassend soepel dit keer (geen hickups op de site).

Succes iedereen! }:O

• Viper50
Ik was zelfs eerder dan die Telegram trigger, omdat ik toevallig overal even weer ging inloggen en refreshen. Ik had als levertijd 8 december.

• NotSoSteady
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:51:
Ik was zelfs eerder dan die Telegram trigger, omdat ik toevallig overal even weer ging inloggen en refreshen. Ik had als levertijd 8 december.
Sommige groepen lijken ook sneller te zijn dan die van Tweakers.

• BadWampa
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:50:
[...]

Dat zegt niks. Mensen al snel niet meer afrekenen ook al stond de PS5 nog 'op voorraad'.
Misschien niet, maar de bevestigingsmail in m'n mailbox zegt mij genoeg. :)

• seeKo
Als iemand een Disc heeft en wilt ruilen tegen Digital, let me know. Ik betaal uiteraard verschil.

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Viper50 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:51:
Ik óók

[ Voor 39% gewijzigd door raishel70 op 03-12-2020 09:59 ]

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-12 13:52
Haal je order nummer even weg ;)

• NotSoSteady
BadWampa schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:52:
[...]

Misschien niet, maar de bevestigingsmail in m'n mailbox zegt mij genoeg. :)
Daar had ik het niet over. Ik had het over je claim dat het een enorme voorraad moest zijn geweest, omdat de console zolang online stond.

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 25-11 14:32
Nee, mijn Disc komt volgende week (tot nu toe).

• BadWampa
Denk dat straks de UK reisstekkers uitverkocht zullen zijn! :D

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 18:21

• BadWampa
NotSoSteady schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:53:
[...]

Daar had ik het niet over. Ik had het over je claim dat het een enorme voorraad moest zijn geweest, omdat de console zolang online stond.
Ah ok, tja ik vond het gewoon opvallend. Nog niet eerder ergens anders gezien dat je zolang kon bestellen.

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-12 13:36
Beide 8 - 9 december. Was er snel bij

• NotSoSteady
BadWampa schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:53:
Een kabeltje is een wat elegantere oplossing lijkt me. :P

• xminator
BadWampa schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:53:
Waarom zou je met een reisstekker gaan gamen?

Action voor 1 euro heb je zo een kabeltje.

Ben alleen benieuwd hoe dat met brexit en garantie gaat. Ik zou me daar eerder zorgen over maken.

• seeKo
rayvonrk schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:54:
[...]

Beide 8 - 9 december. Was er snel bij
Wow, lekker!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dank allen in dit topic! Lees al zo'n 2 weken mee in de hoop er snel bij te kunnen zijn. De BCC van vanochtend liep vast tijdens betaalproces, maar zojuist via Amazon.co.uk de Digital Edition kunnen bestellen! 8) Nu nog een C7 stekker scoren en iets van een BluRay speler om oude DVD's te kunnen blijven kijken (gebruik ik nu nog m'n PS3 voor :+)

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:54:
[...]

Ben alleen benieuwd hoe dat met brexit en garantie gaat. Ik zou me daar eerder zorgen over maken.
brexit vooral qua levering na 31 december zou zorgelijk zijn. Qua garantie is het gewoon Amazon Europe. Dus via Nederland of Sony kan dit gewoon.

• xminator
Wel mooi om te zien dat 'iedereen' tegen scalpers zijn, maar vervolgens wel twee versies op amazon.co.uk bestellen _O- _O-

• BadWampa
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:54:
[...]

Gewoon de hele kabel vervangen bedoel je? Tja dat kan ook natuurlijk, maar heb voorheen jaren een 360 gehad met een verlooopstekker. Werkte op zich prima en dan gebruik ik in ieder geval de originele stekker van Sony.

• Hans1988
  • Laatst online: 25-02-2022
Wow, wat een slechte timing om weer keer een meeting te hebben :9~ :F haha!

• Thibeau V
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-10-2021
ben ik de enigste die nog geen heeft, haha

• paltenburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 12:03
Ja inderdaad...

Hey mensen! Ik zou graag in die telegram groep willen!

Hoe krijg ik dat voor elkaar??

• bman2008
  • Laatst online: 06-12-2022
Zou ik naast mijn amazon co uk bestelling ook nog een bestelling kunnen plaatsen bij amazon nl/de of krijg je dan problemen?

• SoleriusJoe
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-08-2024
Mocht iemand die er twee besteld heeft er een voor de normale prijs willen verkopen ;w _/-\o_

Joey

• NotSoSteady
bman2008 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:57:
Zou ik naast mijn amazon co uk bestelling ook nog een bestelling kunnen plaatsen bij amazon nl/de of krijg je dan problemen?
Kan gewoon.

• Viper50
Niet die risico nemen. Wees blij met wat je hebt :*)

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
xminator schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:56:
Wel mooi om te zien dat 'iedereen' tegen scalpers zijn, maar vervolgens wel twee versies op amazon.co.uk bestellen _O- _O-
Echt he? Ik doe net zo hard mee, maar meer zodat vrienden hem ook in huis krijgen voor de normale prijs :)

• tomvanzummeren
BadWampa schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:56:
[...]

Gewoon de hele kabel vervangen bedoel je? Tja dat kan ook natuurlijk, maar heb voorheen jaren een 360 gehad met een verlooopstekker. Werkte op zich prima en dan gebruik ik in ieder geval de originele stekker van Sony.
Er is écht niets speciaals aan die stekker. Ik had er nog 3 van rondslingeren. Heel veel apparaten gebruiken dat snoer.

Als het nu aan adapter was geweest van Sony was ik t met je eens, die wil je gewoon van topkwaliteit hebben. Maar gewoon een stroomkabel zit echt geen verschil in.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Bij Coolblue gaat het ook lekker
79500 reviews volgens hun site.
Terwijl er maar 50 instaan die sterren geven. O-)

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

Dennis1812

Amateur prutser

Net besteld op amazon.co.uk

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• flab007
Als je creditcard het aankan zou ik zeggen, leef je uit!

• tomvanzummeren
ApC_IcE schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:57:
Dat komt door het schoentje zetten van laatst. Elke gezette schoen was een review.

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-12 16:49
Dat zijn de schoentjes die gezet zijn

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSpUibVhg5yJDbjM3Z83sUh5zSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vt8v1JvXU866c31S0hnVNv9d.png?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd wie de race gaat winnen voor mij.

• Hans1988
  • Laatst online: 25-02-2022
Eentje is genoeg mag ik hopen? Of ga je een mede Tweaker blij maken voor de aanschafprijs? :*) O+

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-12 00:57
Thibeau V schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:57:
ben ik de enigste die nog geen heeft, haha
Nee hoor hier ook. We moeten maar een paar maanden geduld hebben ben ik bang.

PSN: Mondaatje

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-12 18:09
Iedere inzending van de sinterklaas actie is ook geplaatst als review.

[ Voor 3% gewijzigd door MRDude22 op 03-12-2020 09:59 ]

Pagina: 1 ... 291 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord