Nope nog steeds nietseasy-cloud schreef op donderdag 3 december 2020 @ 00:27:
Iemand nog iets gehoord van de online bestellingen van Mediamarkt op 18 november?
Nee Drachtenel_stino78 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:31:
[...]
tilburg besteld? dan hoor je het morgen of niey
/f/image/KFxsj5HV4HiVtCS7hsbqZS2m.png?f=fotoalbum_large)
Amazon.de versie, besteld op de dag van release.
[ Voor 6% gewijzigd door n41r0j op 03-12-2020 06:24 ]
Mijn amazon.de release bestelling met leverdatum 19-22dec is ook op 7-9dec gezet.
Volgens mij zat ik bij de meest late levering. Dus vermoed dat iedereen die op release dag besteld heeft naar voren is gehaald
Volgens mij zat ik bij de meest late levering. Dus vermoed dat iedereen die op release dag besteld heeft naar voren is gehaald
Mijne staat nog steeds op 19-22dec. Besteld om 14:19 op release dag.lentenaro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 06:58:
Mijn amazon.de release bestelling met leverdatum 19-22dec is ook op 7-9dec gezet.
Besteldatum 19 november Amazon.de 14:18:30
Bezorgdatum voorheen was 15-16. Is nu verschoven naar 7-9.
Jeej.
Bezorgdatum voorheen was 15-16. Is nu verschoven naar 7-9.
Jeej.
Mijne ook. Had de bevestiging binnen om 14.18GlynnisSchaap schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:24:
Besteldatum 19 november Amazon.de 14:18:30
Bezorgdatum voorheen was 15-16. Is nu verschoven naar 7-9.![]()
Jeej.
Die van mij staat ook nog op 19-22 dec. Bevestiging om 14:19. Ik wacht rustig af.lentenaro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 06:58:
Geld zojuist afgescreven van CC, wat betekent dit? mag ik binnekort actie verwachten, want er staat nog "wachten op leverdatum"
Afgelopen vrijdag om mijn order te annuleren.xminator schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:23:
Iemand nog recent contact gehad met cyberport?
20min later kreeg ik al antwoord via mail dt ze het nodige uitgevoerd hadden en sinds gisteren keurig het geld ontvangen.
Mijn bestelling is ook van 14:19.stepmagic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:11:
[...]
Die van mij staat ook nog op 19-22 dec. Bevestiging om 14:19. Ik wacht rustig af.
Veel mensen hebben het idee dat het vandaag weer in de verkoop gaat bij bol.com. Iemand nog enig idee hoe laat het de vorige keer was?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Rond 8:30.Gynnad schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:20:
Veel mensen hebben het idee dat het vandaag weer in de verkoop gaat bij bol.com. Iemand nog enig idee hoe laat het de vorige keer was?
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Dat is zeker zo, maar het is in elk geval even de moeite waard om het in de gaten te houdenTylerMayhem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:27:
[...]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Dan kan je elk halfuur eens refreshenGynnad schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:28:
[...]
Dat is zeker zo, maar het is in elk geval even de moeite waard om het in de gaten te houden
Bij mij staat Bol openGynnad schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:28:
[...]
Dat is zeker zo, maar het is in elk geval even de moeite waard om het in de gaten te houden
Goedemorgen,
Ik lees al een tijdje maar dacht ga nu toch een account aanmaken.
Helaas is met mij tot op heden nog niet gelukt een PS5 te bemachtigen. So the hunt continues
Weet iemand hoe ik op Bol.com mijn creditcard kan toevoegen of is dat pas mogelijk bij bestelling ?
In het verleden wel dingen gekocht maar tot op heden altijd afgerekend met IDEAL.
Helaas is met mij tot op heden nog niet gelukt een PS5 te bemachtigen. So the hunt continues
Weet iemand hoe ik op Bol.com mijn creditcard kan toevoegen of is dat pas mogelijk bij bestelling ?
In het verleden wel dingen gekocht maar tot op heden altijd afgerekend met IDEAL.
Ik kocht een boek met een lange levertijd, met cc, om vervolgens meteen te annuleren. Dat werkte niet in ieder geval.BlackPink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:45:
Goedemorgen,
Helaas is met mij tot op heden nog niet gelukt een PS5 te bemachtigen. So the hunt continues![]()
Dat is pas toe te voegen bij de betaling.BlackPink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:45:
Goedemorgen,
Helaas is met mij tot op heden nog niet gelukt een PS5 te bemachtigen. So the hunt continues![]()
In mijn winkelmandje, maar veel verder kom ik niet.Hoolz14 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:49:
Bij BCC op voorraad zo te zien
Niet mogelijk om succesvol aan winkelwagentje toe te voegen. Zal wel weer gevlogen zijn.Hoolz14 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:49:
Bij BCC op voorraad zo te zien
In winkelmandje, winkelmandje laad niet
"Sommige producten in je winkelwagen zijn uitverkocht...."
Apple Pay lukt ook nietwickeh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:51:
[...]
Niet mogelijk om succesvol aan winkelwagentje toe te voegen. Zal wel weer gevlogen zijn.
Nou dat is weer godgeklaagde bagger jonguh
Bij account > Gegevens & Voorkeuren > Betaalmethoden kan je iig je betaalmethoden zien. Maar hier kan ik geen optie vinden om een CC toe te voegen. Nou heb ik al een CC toegevoegd, dus ik weet niet of dit wel kan als je nog niks hebt staan.BlackPink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:45:
Goedemorgen,
Bij BCC kun je niets in het mandje doen dus site is ff fckd..
Response van de call om in het mandje te doen is "Invalid SKU, not available anymore"
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Ik kan wel iets in m'n winkelmandje doen, maar niet de PS5Pingu007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:54:
Bij BCC kun je niets in het mandje doen dus site is ff fckd..
Blijf hangen naar ideal scherm.. is al 5 min aan het laden..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik moet hier nog enkel op doorgaan met bestellen klikken, maar blijft maar laden
[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 03-12-2020 08:57 ]
Ik zit op de leveringspagina, maar ook daar blijft hij maar laden..
Winkelwagen blijft keer op keer leeg
ik kreeg hem geeneens in mn winkelwagen
Disk
Thibeau V schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:59:
voor welke ps5 met of zonder disc?
Het gaat/ging over de PS5 met Disk.Thibeau V schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:59:
voor welke ps5 met of zonder disc?
wat n pauper site die bcc paar 100 man die iets willen bestellen en hele systeem ligt half plat...je zou meer verwachten van een groot bedrijf als de BCC.
Je krijgt dat ding niet eens in je winkelmandje, hoe bestel je dan?
Pfff, de hunt is over, morgen in de avond komt ie binnen bij mij, dankzij de telegram groep. Net de orderbevestiging binnen. En dat via BCC
Ik krijg hem nieens in mn winkelwagen!!
Nu maar hopen dat ze ook werkelijk kunnen leveren
. Dat is altijd maar de vraag 
Inmiddels volgens de website "Dit product is tijdelijk niet leverbaar". Dus jullie kunnen stoppen
Inmiddels volgens de website "Dit product is tijdelijk niet leverbaar". Dus jullie kunnen stoppen
[ Voor 38% gewijzigd door sbmuc op 03-12-2020 09:03 ]
Order bevestiging is ook binnen... nu maar duimen dat ze morgen voor de deur staan!
Wat een gezeik weer
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Lol.. ik had er op een gegeven moment 2 in mijn mandje (blijkbaar ging ik zelf te snel). Maar dit wijzigen naar 1 lukte niet meer en daarna alles weer verdwenen.
Gaan weer een hoop mensen teleurgesteld worden door de BCC.
Bij een search op BCC.nl staat de PS5 nu als uitverkocht. Helaas pindakaas voor de ongelukkigen.
En de versie mét disc staat inmiddels weer op "niet leverbaar". Helaas, te laat. We gaan weer in de wachtstand.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Klote hij bleeft hangen op ''in je winkelwagen doen''
daarna eruit gegooid en als ik hem toevoegde was telkens mijn winkelwagen leeg.
Klote. Had hem in mandje, ging door het bestelproces, moest naar ideal en toen liep ie vast.. Helaas..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Gewoon constand op in winkelwagentje drukken en opeens schoot hij door naar het winkelwagentje maar kon ik niet in mijn winkelwagentje komen... en toen ik er in kwam zij die er staat niks in.
paar keer F5 en toen stond hij er opeens in en kon ik bestellen.
Geloof je toch bijna niet meer. Its f*cking 2020BlackPink schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:04:
Klote hij bleeft hangen op ''in je winkelwagen doen''
Waarom er 1 uithalen???sx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:04:
Lol.. ik had er op een gegeven moment 2 in mijn mandje (blijkbaar ging ik zelf te snel). Maar dit wijzigen naar 1 lukte niet meer en daarna alles weer verdwenen.
Zelfde hier, winkelwagen telkens leeg ondanks voorraad...
Had hetzelfdesx_blade schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:04:
Hoe dan mijn winkelwagen bleef elke keer leeg
Precies. Dan loop je daarop vast....DHV schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:06:
[...]
anders mogelijk foutmelding op de max. 1 per klant regel
Heb er 1 te pakken, ik verwacht eerlijk gezegd een annulering...
Ik kwam helaas niet door de postcode lookup, volgende keer beter.
Nu hopen op bol.com!
Nu hopen op bol.com!
Waar kan je hem nog verkrijgen uitgezonderd bol?
Hallo, ik lees al een week mee en kzie de heletijd alles over telegram groep wat houdt dat in en hoe kom je erbij?
Ik kwam bij BCC helemaal tot afrekenen, maar daarna niks meer.
Hier hetzelfde helaas.seeKo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:08:
Ik kwam bij BCC helemaal tot afrekenen, maar daarna niks meer.
Wanneer komt bol.com. ze zeiden begin december maar weet iemand ook de exacte dag en tijd?
Dit is onbekendHamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
Wanneer komt bol.com. ze zeiden begin december maar weet iemand ook de exacte dag en tijd?
Overmorgen, 3 minuten geleden als dezelfde dag volgende week.Hamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Dinsdag 5 december 23:66!Hamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
Signature
Ogenblikje ik haal even mijn 'Glazenbol'.Hamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
Antwoord: we weten het niet, je bent de 1500e die deze vraag heeft gesteld.
Nee en Bol.com is ook niet van plan om dat te vertellen. Is ook gewoon overal terug te vinden, maar stel je voor dat je zelf iets van moeite doet.Hamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 03-12-2020 09:11 ]
Onbekend maar ik reken op de zoveelste shit showHamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Nope. Klantendienst lost niets. Zal afwachten zijnHamming9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
Ik zou moeten bol.com zijn, ik stuur per 100 mensen die notificatie staan hebben een mail, dan hebben ze 12 uur om te bestellen, dan volgende 100 mensen en zo tot hun voorraad op is. Beter dan om bepaald uur gewoon online te plaatsen.
is er nog een andere optie uitgezonderd bol.com?
Ik had me er al lang bij neergelegd dat ik voorlopig geen ps5 zal hebben, maar de mislukte poging op bcc heeft de teleurstelling, frustratie en thrill weer aangewakkerd
The harder the battle the sweeter the victory
Hier heeft de tracker https://fcksclprs.nl/voorraad-ps5 nog niets eens gereageerd op de BCC voorraad. Dus die kan ik ook eraf gooien.
Ik heb overigens ook geprobeerd te bestellen vanaf het moment hier de melding kwam. Ik heb ook niks, kwam niet eens in het mandje.
Ik heb overigens ook geprobeerd te bestellen vanaf het moment hier de melding kwam. Ik heb ook niks, kwam niet eens in het mandje.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Krijg net door Amazone de en UK kan je bestellenThibeau V schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:13:
is er nog een andere optie uitgezonderd bol.com?
ONZIN beide niksSandert2012 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:15:
[...]
Krijg net door Amazone de en UK kan je bestellen
Hahaha. Heel herkenbaar! Ik ben toch ook weer bezig met in de jacht naar de PS5.pstlnd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:13:
Ik had me er al lang bij neergelegd dat ik voorlopig geen ps5 zal hebben, maar de mislukte poging op bcc heeft de teleurstelling, frustratie en thrill weer aangewakkerdThe harder the battle the sweeter the victory
https://www.amazon.co.uk/_itm/dp/B08H95Y452
Amazon UK 8-10 dec, redelijk wat stock!
[ Voor 38% gewijzigd door mouzetc op 03-12-2020 09:27 ]
Signature
amazon uk!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nee geen onzin, ik kon m in mn UK mandje doen (maar ik krijg m volgende week, dus ik wacht ff
die site ligt er toch al ruim een dag uit? Of ben ik de enige die een 404 error krijgt ?johoo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:15:
Hier heeft de tracker https://fcksclprs.nl/voorraad-ps5 nog niets eens gereageerd op de BCC voorraad. Dus die kan ik ook eraf gooien.
Hahahha holy shit, dit werkt!mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:16:
https://www.amazon.co.uk/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Komt ook niet meer online. Ga maar naar hun hoofdpaginaRacing-Paradise schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:16:
[...]
die site ligt er toch al ruim een dag uit? Of ben ik de enige die een 404 error krijgt ?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |