Coolshop is betrouwbaar. Heb er meerdere collectors edition besteld. Soms moet je idd wat langer wachten. Vandaag heb ik er een ps5 besteld voor een vriend met levering in december. Opeens kreeg ik zojuist een bericht dat de console is verzonden met een T&T erbij.. vreemd! Heb toch afterpay gedaan. Dus ben benieuwd..Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:37:
[...]
Hebben ze eigenlijk ook iets van een eerste batch leveringen gehad? Ik zie coolshop er namelijk al vrij lang tussen staan bij verschillende voorraad overzichten maar toch zijn mensen hier niet echt happig op coolshop. Heb zelf wel de order bij hun gedaan en ingelogd op de Deense site, daar staat mijn order ook gewoon. Het kan dus niet zo zijn dat de .nl site fake is. Levertijd maak ik mij wel zorgen over als ik de reviews lees.
Kreeg net een email van Amazon.NL dat Black Friday van morgen t/m 30 nov plaatsvindt.
Vraag me af of ze die laatste batch PS5s tijdens Black Friday willen releasen. Komt ook precies overeen met de data die Amazon.NL nu op twitter gaf eind vd middag (tussen nu en vóór 1 dec).
Vraag me af of ze die laatste batch PS5s tijdens Black Friday willen releasen. Komt ook precies overeen met de data die Amazon.NL nu op twitter gaf eind vd middag (tussen nu en vóór 1 dec).
Ik hoop dat iedereen wel hoop blijft houden, gisteravond ging MM ineens open rond 23:00. Ook hier zaten wat gelukkigen die vandaag al kunnen spelen. Blijf het in de gaten houden!
Vandaag al verzonden... Hoe laat had je hem besteld?MarcusFenix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:05:
[...]
Coolshop is betrouwbaar. Heb er meerdere collectors edition besteld. Soms moet je idd wat langer wachten. Vandaag heb ik er een ps5 besteld voor een vriend met levering in december. Opeens kreeg ik zojuist een bericht dat de console is verzonden met een T&T erbij.. vreemd! Heb toch afterpay gedaan. Dus ben benieuwd..
Waar had je bested als ik vragen mag?MarcusFenix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:05:
[...]
Coolshop is betrouwbaar. Heb er meerdere collectors edition besteld. Soms moet je idd wat langer wachten. Vandaag heb ik er een ps5 besteld voor een vriend met levering in december. Opeens kreeg ik zojuist een bericht dat de console is verzonden met een T&T erbij.. vreemd! Heb toch afterpay gedaan. Dus ben benieuwd..
Edit: never mind. Lezen is moeilijk
[ Voor 3% gewijzigd door Banaan000 op 19-11-2020 18:10 ]
Alternate blijft ook een bijzonder verhaal, net nog even gebeld over het definitief maken van mijn CC betaling terwijl ze hem al hadden geannuleerd. Ze geven aan dat ze niet van plan zijn de PS5 te gaan verkopen, hoe komt dat ding dan ineens op de website. Geintje van een werknemer?
Nu ze wel de betaling definitief hebben gemaakt wordt er wel eerst 520 euro afgeschreven en kan ik weer gaan zitten wachten op terugbetaling...

Nu ze wel de betaling definitief hebben gemaakt wordt er wel eerst 520 euro afgeschreven en kan ik weer gaan zitten wachten op terugbetaling...
Zelfde hier. Pakket ook nog niet ontvangen door PostNL. Als het morgenochtend nog niet ontvangen is maar eens achteraan gaan.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:55:
[...]
Ja bij mij... niet eens in transit gekomen... Als ik dan verder kijk bij PostNL dan is enkel de shipping information gereceived. Wel een mail van Bol gekregen met hun excuses en een bon voor 15 euro.
Vreemd inderdaad. Ik heb er ook eenbesteld via coolshop. Heb nog contact gehad en ze zeiden dat ze idd in december geleverd worden en dat ze nog niet op voorraad zijn bij henzelfMarcusFenix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:05:
[...]
esko schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:10:
goede avond, valt hij nog ergens te bestellen buiten amazonNL mss? Anders is dat m'n laatste hoop:D

Hoelaat kwam jou order dan door?MarcusFenix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:05:
[...]
Top1toysesko schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:10:
goede avond, valt hij nog ergens te bestellen buiten amazonNL mss? Anders is dat m'n laatste hoop:D
Same, Heb zelf 14:31 besteld bij ze, ook zelfde antwoord. Midden december/eind december levering. Heb specifiek nog gevraagd of het echt december zal zijn. Want 2021 kan ik net zo goed bij een andere leverancier bestellen.BigPete schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:10:
[...]
Vreemd inderdaad. Ik heb er ook eenbesteld via coolshop. Heb nog contact gehad en ze zeiden dat ze idd in december geleverd worden en dat ze nog niet op voorraad zijn bij henzelf
Noem me gestoord maar ik heb ergens het idee dat dit allemaal deel van een plan is, Alternate is niet de enige die dit grapje uithaalt. Als ik het goed kan herinneren was het bij Wehkamp ook een vaag verhaal en hetzelfde was het geval bij Bol.com. Alsof het een of andere strategie of iets is..Rwinio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:09:
Alternate blijft ook een bijzonder verhaal, net nog even gebeld over het definitief maken van mijn CC betaling terwijl ze hem al hadden geannuleerd. Ze geven aan dat ze niet van plan zijn de PS5 te gaan verkopen, hoe komt dat ding dan ineens op de website. Geintje van een werknemer?![]()
Mij zeiden ze voor 24 december veronden. Ik heb om 14;23 besteld.Epixx1337 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:12:
[...]
Same, Heb zelf 14:31 besteld bij ze, ook zelfde antwoord. Midden december/eind december levering. Heb specifiek nog gevraagd of het echt december zal zijn. Want 2021 kan ik net zo goed bij een andere leverancier bestellen.
Beetje vreemd inderdaad.Rwinio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:09:
Alternate blijft ook een bijzonder verhaal, net nog even gebeld over het definitief maken van mijn CC betaling terwijl ze hem al hadden geannuleerd. Ze geven aan dat ze niet van plan zijn de PS5 te gaan verkopen, hoe komt dat ding dan ineens op de website. Geintje van een werknemer?![]()
In België en Duitsland verkopen ze het alleen nog onbekend wanneer dat gaat gebeuren.
Fingers crossed voor ons beiden!BigPete schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:13:
[...]
Mij zeiden ze voor 24 december veronden. Ik heb om 14;23 besteld.
Ook mediamarkt geweest om te zien hoeveel ze hadden gekregen. ze hadden 40 disk. Onbekend wanneer en hoeveel er weer komen.
Stond voor me stel ouders die de ps4 gingen kopen. Stond te twijfel of ik ze moest inlichten over de ps5
Stond voor me stel ouders die de ps4 gingen kopen. Stond te twijfel of ik ze moest inlichten over de ps5
Ik heb ook hetzelfde. Nog geen track & trace codeBigPete schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:13:
[...]
Order is al wel naar 'geaccepteerd' gesprongen in ieder gevalJoostb11 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:15:
[...]
Ik heb ook hetzelfde. Nog geen track & trace code
Ja dat gebeurde ook na een kwartier of iets.BigPete schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:15:
[...]
Order is al wel naar 'geaccepteerd' gesprongen in ieder geval
Iemand al een statusupdate ontvangen uit Engeland?
Same here, mijn order is geplaatst op 14:19Epixx1337 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:16:
[...]
Ja dat gebeurde ook na een kwartier of iets.
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Ik heb een bevestiging van de Coolshop klantenservice gekregen dat hij midden/eind december wordt verzonden, dus ik zou daar maar vanuit gaan.BigPete schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:15:
[...]
Order is al wel naar 'geaccepteerd' gesprongen in ieder geval
O, zal bij mij dan ook wel zo zijn neem ik aan, in mijn overzicht staat dat de bestelling 14:20 rond was (bevestigingsmail om 14:24). Maar naast die bevestiging niets anders gehad.BigPete schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:13:
[...]
Cyberport heb ik alleen via social media benaderd, hoop dat ze daar snel op reageren, en anders probeer ik wel WhatsApp/mail of zo.
En hoe zou je dat doen?Appie_1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:10:
[...]
Zelfde hier. Pakket ook nog niet ontvangen door PostNL. Als het morgenochtend nog niet ontvangen is maar eens achteraan gaan.
Ja maar media markt heeft nog niet eens vooraad voor alle mensen van gisteravond dus die gaan vanavond niet online komen.Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:06:
Ik hoop dat iedereen wel hoop blijft houden, gisteravond ging MM ineens open rond 23:00. Ook hier zaten wat gelukkigen die vandaag al kunnen spelen. Blijf het in de gaten houden!
Beter dan bij mij. Bezorg-slot was 13:30-15:30, om 14:03 krijg ik vervolgens een "sorry, bezorgmoment gewijzigd: morgen". Dus valse hoop, nog steeds geen PS5, én geen kortingscode. Ik heb Bol.com hiervoor benaderd, vanavond doen ze nog een kortingscodes-ronde door alle latere vertragingen, dus hopelijk krijg ik dan wel in ieder geval 15 euro korting op mijn eerstvolgende PS5 game.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:55:
[...]
Ja bij mij... niet eens in transit gekomen... Als ik dan verder kijk bij PostNL dan is enkel de shipping information gereceived. Wel een mail van Bol gekregen met hun excuses en een bon voor 15 euro.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CWBaFQcLsGrVxcWg4TuRAYfc.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door dutchminator op 19-11-2020 18:20 ]
Bizar hoeveel mensen hier een bestelling hebben geplaatst bij Coolshop. Ben benieuwd of we allemaal dit jaar nog een Playstation 5 van hun krijgen. Duimen jongens!
.
[ Voor 95% gewijzigd door mindgem op 19-11-2020 18:33 ]
Same voor coolshop, heb zelf ze benaderd via de chat en bevestiging gezocht over de levertijd. indd mid DecCeleone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:17:
[...]
O, zal bij mij dan ook wel zo zijn neem ik aan, in mijn overzicht staat dat de bestelling 14:20 rond was (bevestigingsmail om 14:24). Maar naast die bevestiging niets anders gehad.
Cyberport heb ik alleen via social media benaderd, hoop dat ze daar snel op reageren, en anders probeer ik wel WhatsApp/mail of zo.
Ik maak me ook steeds meer zorgenJoostb11 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:19:
Bizar hoeveel mensen hier een bestelling hebben geplaatst bij Coolshop. Ben benieuwd of we allemaal dit jaar nog een Playstation 5 van hun krijgen. Duimen jongens!
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Hebben alle coolshop bestellers een disc edition of iemand ook de digital? Ik heb de digital en die was vanmiddag sowieso sneller weg dan de disc editie. Heb zelf om 14.20 besteld.
Hij is tenminste al bij PostNL, ik weet niet eens waar mijn PS5 op dit moment isdutchminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:19:
[...]
Beter dan bij mij. Bezorg-slot was 13:30-15:30, om 14:03 krijg ik vervolgens een "sorry, bezorgmoment gewijzigd: morgen". Dus valse hoop, nog steeds geen PS5, én geen kortingscode. Ik heb Bol.com hiervoor benaderd, vanavond doen ze nog een kortingscodes-ronde door alle latere vertragingen, dus hopelijk krijg ik dan wel in ieder geval 15 euro korting op mijn eerstvolgende PS5 game.![]()
[Afbeelding]

Ik kon ze niet te pakken krijgen via de chat (zat in meetings dus tegen de tijd dat ik ze kon benaderen zaten er allerlei andere PS5-mensen met ze te chatten denk ik). Mijn chatvraag is dus omgezet naar een e-mail en daar komen ze asap op terug. Ben benieuwd hoeveel voorraad ze dan nog gaan krijgen.Epixx1337 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:20:
[...]
Same voor coolshop, heb zelf ze benaderd via de chat en bevestiging gezocht over de levertijd. indd mid Dec
Zo lief, maar tegelijk waarschijnlijk ook zo onwetend haha.Djores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:14:
Ook mediamarkt geweest om te zien hoeveel ze hadden gekregen. ze hadden 40 disk. Onbekend wanneer en hoeveel er weer komen.
Digital hierzo 460 betaaldMike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:21:
Hebben alle coolshop bestellers een disc edition of iemand ook de digital? Ik heb de digital en die was vanmiddag sowieso sneller weg dan de disc editie. Heb zelf om 14.20 besteld.
Betaald met PayPal maar verder hetzelfde gedaan als jij... Nog geen reactie gehad, zullen wel veel vragen hebben gekregen. Heb om 10:31 de bestelling geplaatst.Robin1408 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:01:
[...]
Ik heb dus al betaald via iDeal, communicatie is slecht... afwachten of ik nog wat te horen krijg. Contactformulier en whatsapp gedaan.. bellen heeft geen zin aangezien ik geen woord duits spreek...
Ik heb disc besteld, maar pas om 14:34 en hij is wel geaccepteerdMike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:21:
Enige optie zal zijn contact opnemen met Bol. Maar ik vertrouw erop dat het goed komt.
Setje van De Sluwe Vos op en nog maar eens een uurtje F5'en op Amazon. Het is tegen beter weten in, maar ga spijt hebben als ik nu Persona 5R ga doen en er over een uurtje achterkom dat er alsnog een bestelling beschikbaar is geweest.
En doorrrrr.
En doorrrrr.
Kan je beter de telegram chat openzetten naast je game.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:24:
Setje van De Sluwe Vos op en nog maar eens een uurtje F5'en op Amazon. Het is tegen beter weten in, maar ga spijt hebben als ik nu Persona 5R ga doen en er over een uurtje achterkom dat er alsnog een bestelling beschikbaar is geweest.
En doorrrrr.
Vraag mij gewoon af waar dat pakje nu is? Zou dat nog in het magazijn van Bol liggen? Of ergens verloren in een hoekje bij PostNL...Appie_1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:23:
[...]
Enige optie zal zijn contact opnemen met Bol. Maar ik vertrouw erop dat het goed komt.
Die staat aan. Maar thanks voor het meedenken!bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:25:
[...]
Kan je beter de telegram chat openzetten naast je game.
Waarschijnlijk in een trailer die nog niet verwerkt is. Ik had gisteren hetzelfde met een pakket van Coolblue. Gistermorgen verzonden en vannacht pas ontvangen door PostNL en netjes vandaag geleverd.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:26:
[...]
Vraag mij gewoon af waar dat pakje nu is? Zou dat nog in het magazijn van Bol liggen? Of ergens verloren in een hoekje bij PostNL...
iemand enige tips op welke website's af en toe wat ps'en vrij komen?
MM heb ik een distill op gezeten en Amazon NL.
Helaas vandaag niet kunnen afrekenen bij UK....
Op dit moment echt even helemaal niets. Vandaag was voor velen de (voorlopige) laatste hoop.0619tje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:28:
iemand enige tips op welke website's af en toe wat ps'en vrij komen?
Op de valreep, trillende handjes op de werktelefoon en toch nog op tijd lijkt het! 
EDIT: Dit was van eerder vandaag
/f/image/N1N12nKtTeTsd5GBd8Gx6efY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door CptGummyBearz op 19-11-2020 18:30 ]
Laten we hopen!Appie_1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:28:
[...]
Waarschijnlijk in een trailer die nog niet verwerkt is. Ik had gisteren hetzelfde met een pakket van Coolblue. Gistermorgen verzonden en vannacht pas ontvangen door PostNL en netjes vandaag geleverd.
Nice allemaal. Hopelijk krijgen we hem in December.
Ik heb net met de MM helpdesk gesproken en ze zeggen inderdaad dat ze nu niks op voorraad hebben m.b.t. de ps5 orders online. Blijkbaar was ik nogsteeds te laat aangezien sommige die ze ook toen hebben besteld wel al een verzendbevestiging hebben gekregen. Beetje jammer dit haha.
voor mij dus ook ja... hij zat in t mandje, ging naar afrekenen, maar hij kon m niet afronden...Marcel317 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:29:
[...]
Op dit moment echt even helemaal niets. Vandaag was voor velen de (voorlopige) laatste hoop.
en de 17/09 was ik op vakantie heb toen geen tijd ervoor gehad
Herkenbaar..op de wifi in de wachtkamer van het ziekenhuisCptGummyBearz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:30:
Op de valreep, trillende handjes op de werktelefoon en toch nog op tijd lijkt het!
[Afbeelding]
Zojuist ook een trackings mail binnen gekregen
Ordered: 14:19
Dear customer,
The following shipment has been booked with DSV Air & Sea :
Nov 19, 2020 6:15 PM.
The package(s) may not have been dispatched to DSV Air & Sea at this point. As soon shipment is received by DSV Air & Sea, you will be able to track the package(s) as shipment number TRACKINGID on the website:
Wehkamp?Genestealer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:31:
[...]
Herkenbaar..op de wifi in de wachtkamer van het ziekenhuis
Welke site is dat?CptGummyBearz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:30:
[Afbeelding]
Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:30:
Nice allemaal. Hopelijk krijgen we hem in December.
/f/image/BryDnNLZ2FkMSNOHlIQy8SMq.png?f=fotoalbum_large)
Hoezo december?
Staan ook een paar smeerlappen op de tweakers marketplace hun ps5 te scalpen
Denk dat die alsnog half/eind december aankomt, maar nu alvast is aangemeldRaven__NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:32:
[...]
Zojuist ook een trackings mail binnen gekregen
Ordered: 14:19
[...]
bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:35:
Staan ook een paar smeerlappen op de tweakers marketplace hun ps5 te scalpen
:fill(white):strip_exif()/f/image/KR1ObBf6jcmXqG0xslA6bzNk.png?f=user_large)
Ik heb geen bevestiging gekregen maar hij staat wel in mijn lijst van bestellingen, levering op 8 decemberHeRSteiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:30:
Zijn er mensen die hem op Amazon.DE besteld hebben?
Zo ja, hebben jullie reeds iets ontvangen van Amazon? T&T of soort bevestiging van betaling?
Ik heb enkel een bevestiging dat ik een bestelling gedaan heb maar meer niet.
Zou ook pas tussen 15dec en 17dec toekomen.
Alvast bedankt voor je eventuele reply
Bevestiging ook van bestelling. Vooralsnog staat levering datum op a.s. maandag. Via ideal betaalt en meteen afgeboekt.HeRSteiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:30:
Zijn er mensen die hem op Amazon.DE besteld hebben?
Zo ja, hebben jullie reeds iets ontvangen van Amazon? T&T of soort bevestiging van betaling?
Ik heb enkel een bevestiging dat ik een bestelling gedaan heb maar meer niet.
Zou ook pas tussen 15dec en 17dec toekomen.
Alvast bedankt voor je eventuele reply
Oh en dit keer goed gechecked of verkoper Amazon zelf betreft! Laat je niet oplichten!
[ Voor 8% gewijzigd door Genestealer op 19-11-2020 18:43 ]
Staat er bij mij ook zo op. Wss dat die wel vroeger komt, denk ik (hoop ik)Banaan000 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:37:
[Afbeelding]
Hier nog even geduld maar wel gelukt eindelijk! (Amazon DE)
Zou leuk zijn ja!Stancke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:42:
[...]
Staat er bij mij ook zo op. Wss dat die wel vroeger komt, denk ik (hoop ik)
Zo chill! Mijn vriend lag in bad en ik was panisch alle Amazon sites aan het refreshen. En het forum aan het checken natuurlijk. Toen ik die bestelknop op Amazon.de zag heeft mijn vriend gelijk kunnen bestellen, en ik niet. Haha, maar het is wel eindelijk gelukt. En ook bestwel episch dat je er gewoon doorheen komt terwijl je in bad ligt te chillen.CptGummyBearz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:30:
[Afbeelding]
Hoe laat heb je de bevestiging gekregen?CptGummyBearz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:30:
[Afbeelding]
Nog mensen hier die Walmart/USA overweegt icm een partner als Shipito?
Klinkt bijna als mijn laatste toevluchtsoord, maar na op 3 verschillende Amazons mijn bestelling uit mijn winkelwagen te zien vliegen, ben ik toch wel erg benieuwd wat er anders is
Behalve wachten natuurlijk
Klinkt bijna als mijn laatste toevluchtsoord, maar na op 3 verschillende Amazons mijn bestelling uit mijn winkelwagen te zien vliegen, ben ik toch wel erg benieuwd wat er anders is
Ik had een pre-order van 25/09 bij Amazon.FR en bij mij staat ook de 23. Heb een T&T mogen ontvangen maar pakket is nog niet ontvangen door DHL.pelidee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:45:
[Afbeelding]
Vandaag besteld op amazon.fr.
Nog meer mensen vanaf .fr waarbij woensdag levering is?
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ik bedacht me net ineens. Ik heb dan wel leuk de PS5 net besteld bij Amazon UK... maar daar zit dan wel een andere stekker bij zeker? Is die stekker hetzelfde als die van de PS4? En is er verder nog iets anders aan de Britse versie van de PS5 dat iemand weet?
Is dit echt een reële optie en wat mag dat dan kosten?Diamanic schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:47:
Nog mensen hier die Walmart/USA overweegt icm een partner als Shipito?
Klinkt bijna als mijn laatste toevluchtsoord, maar na op 3 verschillende Amazons mijn bestelling uit mijn winkelwagen te zien vliegen, ben ik toch wel erg benieuwd wat er anders is![]()
Alles is hetzelfde behalve de stekker. Als je zo'n zelfde stekker als die in je PS4 zit haalt, dan kun je die gebruiken!tomvanzummeren schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:50:
Ik bedacht me net ineens. Ik heb dan wel leuk de PS5 net besteld bij Amazon UK... maar daar zit dan wel een andere stekker bij zeker? Is die stekker hetzelfde als die van de PS4? En is er verder nog iets anders aan de Britse versie van de PS5 dat iemand weet?
Lieve mensen,
Cyberport, ik weet dat er daar te veel is besteld. Maar staan er nu ook verschillende dingen bij stutus bestelling?
Ik heb staan: "Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig"
Cyberport, ik weet dat er daar te veel is besteld. Maar staan er nu ook verschillende dingen bij stutus bestelling?
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Kabeltje heb je zo voor een paar euro. Alleen even uitvogelen welke het is. allekabels.nl is een goed beginpunttomvanzummeren schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:50:
Te gek! Dankjewel! Maakte me al even zorgen!jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:51:
[...]
Alles is hetzelfde behalve de stekker. Als je zo'n zelfde stekker als die in je PS4 zit haalt, dan kun je die gebruiken!
Ik heb nog zat van die kabels liggen thuis dus dat komt helemaal goed! Thanks!Damonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:51:
[...]
Kabeltje heb je zo voor een paar euro. Alleen even uitvogelen welke het is. allekabels.nl is een goed beginpunt
Zojuist nog een mail dat het magazijn de bestelling heeft in ingepakt. We gaan het meemaken komende weekJoostb11 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:36:
[...]
Denk dat die alsnog half/eind december aankomt, maar nu alvast is aangemeld
Nou, ik zat net een beetje te rekenen a.d.h.v. onze grote vrienden van de belastingdienst, maar je bent vgm iets meer dan 600 euros kwijt.Damonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:51:
[...]
Is dit echt een reële optie en wat mag dat dan kosten?
Heb je hem wel volgende week al
Ik verbaas me wel dat zowel Sony ps5 en Xbox al lange tijd weten wanneer ze uitleveren en dan is er ineens een tekort
Vald me op dat het bij allebei hetzelfde probleem voor doet.
Zit vast een strategie achter en ook allebei dezelfde prijs.
Voelt als kartelvorming.
Voelt als kartelvorming.
Tsjonge, mazzel! Heb je hem via Coolshop.nl besteld en welke heb je, Disc of DE?Raven__NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:54:
[...]
Zojuist nog een mail dat het magazijn de bestelling heeft in ingepakt. We gaan het meemaken komende week
Maar hebben ze in amerika bij walmart wel genoeg voorraad dan?Diamanic schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:54:
[...]
Nou, ik zat net een beetje te rekenen a.d.h.v. onze grote vrienden van de belastingdienst, maar je bent vgm iets meer dan 600 euros kwijt.
Heb je hem wel volgende week al
Bij mij staat levertijd onbekend... ik ga mijne annuleren als ik zeker weet dat Amazon maandag op de stoep staatJustMyOpinion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:51:
Lieve mensen,
Die lui releasen nieuwe voorrraad elke 3 uur zo'n beetje. Dus vanavond 21:00 en 00:00 zijn er weer nieuwe mogelijkheden.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:55:
[...]
Maar hebben ze in amerika bij walmart wel genoeg voorraad dan?
Tis zwaar oneerlijk tegenover ons als Europeanen, maarja..
Ik zeg niet dat je niet moet F5en oid, maar ziet er naar uit dat er wel wat meer voorraad is dan hier nu in NL/Europa
Schaarste zorgt ervoor dat nog meer mensen het product willen.Ben er schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:55:
Ik verbaas me wel dat zowel Sony ps5 en Xbox al lange tijd weten wanneer ze uitleveren en dan is er ineens een tekort
Voelt als kartelvorming.
In dit geval denk ik dat de wereldwijde pandemie een groter aandeel heeft dan een marketing trucje trouwens.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hier dus groot gedeelte van de dag zitten refreshen op Amazon.nl. Ik kan toch met zekerheid zeggen dat daar niets op is geweest. Beetje jammer.
Ik wil hem ook
Moet wachten tot morgen, heb als troost een bon van 15 euro gekregen van Bol
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Zij hebben 4 jaar Trump moeten doorstaan, gun ze ook watDiamanic schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:57:
[...]
Die lui releasen nieuwe voorrraad elke 3 uur zo'n beetje. Dus vanavond 21:00 en 00:00 zijn er weer nieuwe mogelijkheden.
Tis zwaar oneerlijk tegenover ons als Europeanen, maarja..
Ik zeg niet dat je niet moet F5en oid, maar ziet er naar uit dat er wel wat meer voorraad is dan hier nu in NL/Europa

Ik vroeg me af of mensen recentelijk nog geïnformeerd hebben bij Nedgame naar de verwachte leverdatum van de 'begin 2021' levering. Hoor graag vooral m.b.t. de digital edition of iemand al meer weet.
Wellicht. Aan de andere kant, hoe meer consoles ze in de huiskamer weten te slingeren, hoe meer games worden verkocht - ook al wachten we nog op een groot deel op de grote titels.On_E schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:57:
[...]
Schaarste zorgt ervoor dat nog meer mensen het product willen.
In dit geval denk ik dat de wereldwijde pandemie een groter aandeel heeft dan een marketing trucje trouwens.
Ben erg benieuwd naar het uitleveren van het Amazon geweld vandaag. Kijken of het systeem het allemaal een beetje bijgehouden heeft vandaag.
Ook redelijk in de gaten gehouden vandaag op verschillende tijden maar ook niks.dangerpaki schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:57:
Hier dus groot gedeelte van de dag zitten refreshen op Amazon.nl. Ik kan toch met zekerheid zeggen dat daar niets op is geweest. Beetje jammer.
Niet zeker van, maar ik zag ergens hier ofzo dat het waarschijnlijk maart wordt?WindowToThePast schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:58:
Ik vroeg me af of mensen recentelijk nog geïnformeerd hebben bij Nedgame naar de verwachte leverdatum van de 'begin 2021' levering. Hoor graag vooral m.b.t. de digital edition of iemand al meer weet.
Ik heb zonder account besteldJustMyOpinion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:51:
Lieve mensen,
Daarna wel een account aangemaakt met het zelfde mail adres, maar dat account heeft een ander klantnummer en dus zie ik mijn bestelling daarin niet terug
Iemand uit nedgame levering 2 toch wel vandaag ontvangen?
Kreeg te horen dat ze de lijst gingen afwerken en de kans groot was dat er veel zou verschuiven....
Of hebben de medewerkers ze binnen getikt
Kreeg te horen dat ze de lijst gingen afwerken en de kans groot was dat er veel zou verschuiven....
Of hebben de medewerkers ze binnen getikt
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |