Same..AP3X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:59:
[...]
Ik heb zonder account besteld
Daarna wel een account aangemaakt met het zelfde mail adres, maar dat account heeft een ander klantnummer en dus zie ik mijn bestelling daarin niet terug
Aardig wat hier geloof ik. Incl mijzelfUser77 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:01:
Wie nog maar amazon.co.uk besteld?
Hier herzelfde. Verder reageert er (nog) niemand per telefoon, mail, Facebook of whatsapp. Status bestelling dus onbekend.AP3X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:59:
[...]
Daarna wel een account aangemaakt met het zelfde mail adres, maar dat account heeft een ander klantnummer en dus zie ik mijn bestelling daarin niet terug
Yes, disc uiteraardJoostb11 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:55:
[...]
Tsjonge, mazzel! Heb je hem via Coolshop.nl besteld en welke heb je, Disc of DE?
Heel benieuwd hoe Cyberport het dan gaat oplossen. Zullen ze morgen netjes mailen/bellen dat ze een fout hebben gemaakt en het geld zelfstandig terug storten.... of gewoon niks doen en wachten tot mensen zelf om hun geld terug gaan vragen?
In de ideale wereld krijg je een indicatie waar je staat op de wachtlijst dat je zelf kunt beslissen wat je wilt. Als ik bijvoorbeeld op plaats 2395 staat op de wachtrij...
In de ideale wereld krijg je een indicatie waar je staat op de wachtlijst dat je zelf kunt beslissen wat je wilt. Als ik bijvoorbeeld op plaats 2395 staat op de wachtrij...
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Ik neem aan dat je op de mail bedoeld? Dit was voor mij 14:16 uurbloodlynx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:46:
[...]
Hoe laat heb je de bevestiging gekregen?
Ik heb ook een mail verstuurd voor verduidelijking maar als ik de berichten online lees (als ze kloppen) hebben ze veel meer bestellingen aangenomen dan beschikbare PS5’s. Dus ik hoop er niet op en kijk nu al uit naar de 2 de wave bij Bol (hoewel dit ook moeilijk zal worden).Purejet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:03:
[...]
Hier herzelfde. Verder reageert er (nog) niemand per telefoon, mail, Facebook of whatsapp. Status bestelling dus onbekend.
Het is je gegund! Ik ga ondertussen ook maar duimen haha
Ja we zullen het zienJustMyOpinion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:05:
Heel benieuwd hoe Cyberport het dan gaat oplossen. Zullen ze morgen netjes mailen/bellen dat ze een fout hebben gemaakt en het geld zelfstandig terug storten.... of gewoon niks doen en wachten tot mensen zelf om hun geld terug gaan vragen?
Zeer moeilijk, heb het ook geprobeerd via Walmart. Op sites zoals Amazon, Target en BestBuy is het echt een slachtveld. De sites worden echt kapot gebot (mensen posten gewoon op twitter) en je moet ook even kijken of je kaart werkt op de amerikaanse sites.Diamanic schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:47:
Nog mensen hier die Walmart/USA overweegt icm een partner als Shipito?
Klinkt bijna als mijn laatste toevluchtsoord, maar na op 3 verschillende Amazons mijn bestelling uit mijn winkelwagen te zien vliegen, ben ik toch wel erg benieuwd wat er anders is![]()
Behalve wachten natuurlijk
Er staan ook nog 140 miljoen (oid) PS4s in de woonkamers, daar verdient Sony nog wel een jaar of wat het meeste geld aan denk ik.m4yall schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:59:
[...]
Wellicht. Aan de andere kant, hoe meer consoles ze in de huiskamer weten te slingeren, hoe meer games worden verkocht - ook al wachten we nog op een groot deel op de grote titels.
Ben erg benieuwd naar het uitleveren van het Amazon geweld vandaag. Kijken of het systeem het allemaal een beetje bijgehouden heeft vandaag.
Ik hoop voor iedereen die er zo druk mee is of is geweest dat zijn of haar PS5 snel binnen is, ik wacht zelf nog wel even tot er wat minder moeite voor gedaan hoeft te worden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
AP3X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:59:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, ook een account aangemaakt en een nieuw klantnummer gekregen. Heb begrepen dat we vrijwel kansloos zijn. Mijn bestelnummer is 20037511** en heb mensen gezien met een bestelnummer van 6000 nummers lager
Sommige mensen verdienen geen PS5: https://www.dumpert.nl/?selectedId=8016845_0df95c1e
Pff, die van mij is nog hoger...Rwinio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:09:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, ook een account aangemaakt en een nieuw klantnummer gekregen. Heb begrepen dat we vrijwel kansloos zijn. Mijn bestelnummer is 20037511** en heb mensen gezien met een bestelnummer van 6000 nummers lager
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Ik heb bestelnummer 20037516**, ik vraag me af of we ons daar blind op moeten staren of dat die ordernummers enigszins willekeurig zijn. Nogmaals, ik had de bestelling 10.31u afgerond. Weet dus niet of ik dan bij één van de eersten zat of dat ik te laat was.Rwinio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:09:
[...]
Bestel nummers zeggen niks. Je kan 500 nummers verschil hebben en toch tweede zijn. Zeker met grotere webshops gaat die bestel nummers harder omhoog.
Rupsen, Rapsen.
Hier 120037503*"Yo_flow schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:15:
[...]
Ik heb bestelnummer 20037516**, ik vraag me af of we ons daar blind op moeten staren of dat die ordernummers enigszins willekeurig zijn. Nogmaals, ik had de bestelling 10.31u afgerond. Weet dus niet of ik dan bij één van de eersten zat of dat ik te laat was.
Ik zit op 20037471**, en heb om 10:24 besteld
Paypall email was om 10:32, wellicht zegt dat wat meer dan
Ik ook. Wat zegt PostNL bij jou? Bezorgtijd nog niet bekend? Ook een bon van 15 euro gekregenlaurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:58:
Ik wil hem ookMoet wachten tot morgen, heb als troost een bon van 15 euro gekregen van Bol
PP email bij mij was 10:30JustMyOpinion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:17:
[...]
Paypall email was om 10:32, wellicht zegt dat wat meer dan
ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:17:
[...]
Ik ook. Wat zegt PostNL bij jou? Bezorgtijd nog niet bekend? Ook een bon van 15 euro gekregen
/f/image/Tm3GO5R5pvmh9n4W0lkTSlWl.png?f=fotoalbum_large)
Ik verwacht dat hij morgen komt. Maar we gaan het zien, anders wil ik elke dag dat mijn ps5 te laat is een tegoedbon van 15 euro
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Haha, kunnen we niet een apart Cyberport topic starten...
Mijn geleverde PlayStation 5 maar doorverkocht.
Als mensen zoveel bieden, dan hou ik het wel alleen bij de Xbox Series X, die ook erg gaaf is.
Hopelijk vind ik nog ergens een PlayStation 5 voor een normaal bedrag, maar zo niet, dan vermaak ik me verder ook nog wel.
Hopelijk vind ik nog ergens een PlayStation 5 voor een normaal bedrag, maar zo niet, dan vermaak ik me verder ook nog wel.
Bij jou is de zending ten minste ontvangen door PostNLlaurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:19:
[...]
[Afbeelding]
Ik verwacht dat hij morgen komt. Maar we gaan het zien, anders wil ik elke dag dat mijn ps5 te laat is een tegoedbon van 15 euro
Haha die WhatsApp groep
weinig positiefs gebracht voor mij. Paar scam websites.
Heb via daar wel een bestelling gedaan bij Alternate (CC betaling definitief gemaakt, maar gaan niet leveren) en bij Cybershop besteld maar dat gaat hem naar verwachting ook niet worden.
Heb via daar wel een bestelling gedaan bij Alternate (CC betaling definitief gemaakt, maar gaan niet leveren) en bij Cybershop besteld maar dat gaat hem naar verwachting ook niet worden.
20037508** en paypal transactie was 10:29. Ben erg benieuwd... Als die ook geleverd word dan gaat ie voor 550 op v&aYo_flow schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:15:
[...]
Ik heb bestelnummer 20037516**, ik vraag me af of we ons daar blind op moeten staren of dat die ordernummers enigszins willekeurig zijn. Nogmaals, ik had de bestelling 10.31u afgerond. Weet dus niet of ik dan bij één van de eersten zat of dat ik te laat was.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Eventueel dit in de gaten houden:Diamanic schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:47:
Nog mensen hier die Walmart/USA overweegt icm een partner als Shipito?
Klinkt bijna als mijn laatste toevluchtsoord, maar na op 3 verschillende Amazons mijn bestelling uit mijn winkelwagen te zien vliegen, ben ik toch wel erg benieuwd wat er anders is![]()
Behalve wachten natuurlijk
https://stockx.com/sony-p...ion-console-eu-plug-white
Prijzen zijn al wel stukje hoger dan vanochtend.
Haters everywhere but I don’t really care
De whatsapp groep is ook ruk. Zit er ook in, helpt voor geen meter. De telegram groep is beter. Een knappe kop heeft bots ingesteld die een berichtje sturen als er voorraad beschikbaar kom.Rwinio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:20:
Haha die WhatsApp groepweinig positiefs gebracht voor mij. Paar scam websites.
Enige wat ik zou willen weten is , wanneer is de tweede batch en hoeveel zijn het er
Denk dat mijn september order bij Gamemania wel eens een 4e batch kan gaan worden
Waar zijn de PS5 games het voordeligst te koop?
want ik heb maandag wat games nodig
Vandaag eindelijk de ps5 kunnen bestellen bij Amazon DE, wordt zondag geleverd.
Bedrag is vanmiddag meteen van mijn cc geschreven, dus hopelijk komt die ook echt dit weekend!
Net AC Valhalla besteld zodat ik meteen los kan zodra de ps5 komt
Succes allemaal!
Bedrag is vanmiddag meteen van mijn cc geschreven, dus hopelijk komt die ook echt dit weekend!
Net AC Valhalla besteld zodat ik meteen los kan zodra de ps5 komt
Succes allemaal!
550 Wil ik overnemenBaRF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:20:
[...]
20037508** en paypal transactie was 10:29. Ben erg benieuwd... Als die ook geleverd word dan gaat ie voor 550 op v&a
Ik denk trouwens dat het niet al teveel verschilt qua prijzen voor games. Meestal zo met launch.
[ Voor 16% gewijzigd door M0otje op 19-11-2020 19:33 ]
Ja, telegram was voor mij een hit! Whatsapp eruit gegaan.Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:27:
[...]
De whatsapp groep is ook ruk. Zit er ook in, helpt voor geen meter. De telegram groep is beter. Een knappe kop heeft bots ingesteld die een berichtje sturen als er voorraad beschikbaar kom.
Oh zit op 37478xxNovaDesu schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:17:
Ik zit op 20037471**, en heb om 10:24 besteld
Zit te veel tussen...
Ik zie het wel.
Overigens ook 10:24 besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door nils7 op 19-11-2020 19:30 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
En dan is het nog de vraag, welke tijd of volgorde houdt het systeem achter de webshop aan? Ik had vrijwel direct de link geopend vanaf dit forum. PS5 direct in de winkelwagen gepleurd en daarna 2 minuten zitten schakelen tussen forum en webshop of het allemaal wel betrouwbaar was. Daarna pas besteld terwijl de PS5 nog in de winkelwagen stond.nils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:30:
[...]
Oh zit op 37478xx
Zit te veel tussen...
Ik zie het wel.
Overigens ook 10:24 besteld.
blijf jij maar op die F5 bonken bij Amazon.nlthe-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:33:
Heb ik wat gemist in een paar uur?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
De aanhouder wintKing Dingeling schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:34:
[...]
blijf jij maar op die F5 bonken bij Amazon.nl
Amazon Nl kan tot.1 december er op staan dus dat is wel weer kut je gaat ook niet 24/7 f5
Echt super ongeduldig, ik weet het.
Maar heeft iemand bij Amazon UK al "Dispatched"?
Ik heb hem vandaag ook besteld op amazon DE alleen wordt die van mij pas tussen 19 en 22 december geleverd, wel raar dat ik ook posts van tweakers zie die hem ook vandaag daar besteld hebben en hem al over 3 dagen binnen krijgen 🤔 misschien net iets te laat besteld haha
Walmart gaat weer verkopen: 3 PM ET on Thu, Nov 19
https://www.walmart.com/ip/PlayStation-5-Console/363472942
Je moet dan wel via een tussenpersoon laten verschepen, is wel eerder binnen dan bestellingen van Amazon DE vandaag.
Je moet dan wel via een tussenpersoon laten verschepen, is wel eerder binnen dan bestellingen van Amazon DE vandaag.
Same here... order geplaatst op 14:19Kipdrumstick schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:44:
Ik heb hem vandaag ook besteld op amazon DE alleen wordt die van mij pas tussen 19 en 22 december geleverd, wel raar dat ik ook posts van tweakers zie die hem ook vandaag daar besteld hebben en hem al over 3 dagen binnen krijgen 🤔 misschien net iets te laat besteld haha
Nope alleen dit: ...MyLilPWNY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:38:
Hoe werkt dat?Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:45:
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
@djores is Hern jou al ergens gelukt mij nog niet
Puur ter info hoe het in andere landen vergaat. Nadat er al een record aan Playstations werden verkocht in het VK stonden een paar winkels klaar met nieuwe voorraad die ze kwijt konden. De volgende site had een queue systeem vanochtend
En wij maar hun stock opkopen van Amazon UK 
[ Voor 8% gewijzigd door Elazz op 19-11-2020 19:48 ]
Wordt ook steeds ongeduldigerMyLilPWNY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:38:
Wat is de verwachte leverdatum? En die statusovergangen gaan waarschijnlijk vanavond / vannacht om in bulk... mits ie van het weekend/maandag bij je geleverd gaat worden
Oh nee, bij jou ook al nietSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:47:
[...]
@djores is Hern jou al ergens gelukt mij nog niet![]()
Nee, amazon.de beste poging geweest, maar helaas
Ik stop ermee voor vandaag. Nog redelijk wat zitten rondneuzen, maar na iets minder dan 10 uur lang geef ik het op. Hopelijk met de tweede batch meer geluk. Ik zie jullie dan wel weer op het forum!
Lijkt erop dat de orders die bij Amazon DE zijn gedaan voor 14:16 maandag worden uitgeleverd. Heb helaas pas om 14:17 de bevestiging gekregen en wordt pas op 15/16 december geleverd
Hierin is Google je beste vriend of zoek even dit forum door.
Bij de zag ik hem pas online em toen was die uitverkocht opeens tijdens betalenDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
[...]
Oh nee, bij jou ook al niet
Nee, amazon.de beste poging geweest, maar helaas
Beetje hetzelfde verhaal hier met MM. Sommige mensen hebben hun ps5 al binnen (Die gisteren hebben besteld) terwijl ik waarschijnlijk ook een klein maandje moet wachten ;(((.Agaron schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
Lijkt erop dat de orders die bij Amazon DE zijn gedaan voor 14:16 maandag worden uitgeleverd. Heb helaas pas om 14:17 de bevestiging gekregen en wordt pas op 15/16 december geleverd
Beetje jammer dit hahah
Yep.. Same here. Achter het bekende net gevist.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
Ik stop ermee voor vandaag. Nog redelijk wat zitten rondneuzen, maar na iets minder dan 10 uur lang geef ik het op. Hopelijk met de tweede batch meer geluk. Ik zie jullie dan wel weer op het forum!
Zeer pijnlijk. Veel tijd en mentale gezondheid aan geofferd. Hij zal een keer beschikbaar komenSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:49:
[...]
Bij de zag ik hem pas online em toen was die uitverkocht opeens tijdens betalen
Verwijderd
Hoe laat is 3PM ET Nederlandse tijd?Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:45:
Die site laad niet eens bij mijVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:51:
[...]
Hoe laat is 3PM ET Nederlandse tijd?
21:00Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:51:
[...]
http://letmegooglethat.com/?q=3PM+ETVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:51:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door the-edge op 19-11-2020 19:53 ]
Voorlopig staat die op maandag 23 nov, bedrag is van mijn CC geschreven. Ik moet denk dit forum even niet meer volgen, en morgenochtend kijken naar de status. Ik maak mezelf helemaal gek hahacrimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
[...]
Wordt ook steeds ongeduldiger![]()
Wat is de verwachte leverdatum? En die statusovergangen gaan waarschijnlijk vanavond / vannacht om in bulk... mits ie van het weekend/maandag bij je geleverd gaat worden
google zegtVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:51:
[...]
donderdag 09:00, Eastern Time (ET)
Ik stop er ook even mee.. wie weet volgende batch meer gelukjellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
21:00*Djores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:53:
[...]
google zegt
donderdag 09:00, Eastern Time (ET)
Hier levering 15-17 december en ook bestelbevestiging gehad om 14u17.Agaron schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
bijv via Myus.com je krijgt dan een adres ergens in de states (postbox ofzo) en die PS5 gaan ze dan daar naar versturen (dat geef je ook op). Nadat het bij die box is aangekomen krijg je van Myus.com een berichtje en kun je het naar NL versturen (dit kost geld en waarsch ook invoerrechten).
Werkt opzich prima. Bij mij is het overigens wel een keer fout gegaan, tesla model 3 sleutel van 150 dollar besteld. Kwam in de verkeerde postbox terecht
Damn dan heb ik wel echt heel veel geluk gehad. Nu eerst nog even zien of hij wel echt binnen komt maandag!Agaron schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
Herken het wel hoor! Ben hier ook wel steeds aan het checken of het niet veranderd mja amazon is op zich geen kleintje dus zou goed moeten gaan. Er zit blijkbaar ook best wel verschil in levertijden bij mensen hier die bij dezelfde hebben besteld, dus dat stemt mij positief dat het redelijk betrouwbaar isMyLilPWNY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:53:
[...]
Voorlopig staat die op maandag 23 nov, bedrag is van mijn CC geschreven. Ik moet denk dit forum even niet meer volgen, en morgenochtend kijken naar de status. Ik maak mezelf helemaal gek haha
Zou iemand de telegram kunnen delen van de bestel mogelijkheden?
Hier 14:16 en idd maandagAgaron schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:48:
Gek dat er zoveel verschil in zit. Maandag en dan pas weer in december
Amazon Duitsland
Amazon Duitsland
Verwijderd
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZwOmineus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:59:
Zou iemand de telegram kunnen delen van de bestel mogelijkheden?
Is gewoon te vinden in de zoek balk
Lieve tweakers weet iemand nog een plek waar de laad station te krijgen is voor 2 controllers?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Overduidelijk eerst wat ze nu in voorraad hebben vs wat ze verwachten in december te krijgen en dat beide meteen aan te bieden. Op die volgorde ook.
Waar kan je trouwens goedkoop games kopen? Kon me herinneren voor PS4 dat er een Canadese site was die zelfs inc shipping een stuk goedkoper was.
14:19 de bevestiging en 19-22 december, oef.
Ja ik heb ook 14:19 en dat is hetzelfde datumSchaapyo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:05:
[...]
14:19 de bevestiging en 19-22 december, oef.
Waarschijnlijk eerst annuleringen van eerste batch en vervolgens reserveringen voor de tweede batchSnipe4ever schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:02:
Gek dat er zoveel verschil in zit. Maandag en dan pas weer in december
Amazon Duitsland
Ik denk dat die Amazon.nl gewoon leeg geplunderd is door allerlei bots. Wat zo snel
ging dat niemand de PS5 op voorraad zag. Ik ben bang dat er toch niks meer komt van Amazon voorlopig ben ik bang.
Zelf van 12:00 tot 18:00 erbij gebleven, gaf het toen gewoon op.
ging dat niemand de PS5 op voorraad zag. Ik ben bang dat er toch niks meer komt van Amazon voorlopig ben ik bang.
14:18 bevestiging van amazone.de
Bezorging staat op 15-16dec. Niet ideaal, maar ben al blij dat ik er uberhaubt eentje heb kunnen krijgen. Mede dankzij de tweakers die met de distill plugin suggestie kwamen
Bezorging staat op 15-16dec. Niet ideaal, maar ben al blij dat ik er uberhaubt eentje heb kunnen krijgen. Mede dankzij de tweakers die met de distill plugin suggestie kwamen
Denk dat er ook gewoon heel veel mensen aan het F5'en zijn geweest. Was inmiddels geen geheim meer dat er vandaag op verschillende Amazon sites nog wat voorraad zou komen.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:07:
Ik denk dat die Amazon.nl gewoon leeg geplunderd is door allerlei bots. Wat zo snel
Zelf gelukkig er wel doorgekomen op .de, helaas levering pas 15-17 december.
Mediamarkt arena heeft er nog een paar. Net 1 opgepikt.Dutchzilla schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:03:
Lieve tweakers weet iemand nog een plek waar de laad station te krijgen is voor 2 controllers?
Dat scheelt mij zoekwerk...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:03:
[...]
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw
Is gewoon te vinden in de zoek balk
Soms heb ik een beetje hulp nodig van de hogere hand! Bedankt
Gadverdamme! Hij dook bij mij weer even op bij Amazon.de
Helaas bij het betalen teruggebracht naar het winkelwagentje
1-click-betaling instellenPricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:17:
Dus hij kwam net online weer ff ?Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:17:
Hoe heet die groep? Of inv😊Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:27:
[...]
De whatsapp groep is ook ruk. Zit er ook in, helpt voor geen meter. De telegram groep is beter. Een knappe kop heeft bots ingesteld die een berichtje sturen als er voorraad beschikbaar kom.
Aub lees...
Oh, hoe kan dat dan?!Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:17:
[ Voor 43% gewijzigd door the-edge op 19-11-2020 20:24 ]
Ik zag dat niet ondanks dat ik het normaal gebruik. 14.16 gekocht door old school F5 rammen. En komt aanstaande maandag
Weg
Verdomme weer gemist...Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:17:
Wat een rust hier.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/9RobALU4ugaTG1kz1SMHoLGz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fSNTN3l1bGr5szDbdMO2P6IV.jpg?f=fotoalbum_large)