• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:05
Ered schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:23:
Bij Amazon NL, drie chats geopend. Twee zeiden dat het binnen een minuut uitverkocht was, de derde zei dat de bedoeling er was om 13:00 online te gaan. Maar dat er iets mis was gegaan en het op elk moment online kan komen.
¯\_(ツ)_/¯
Dat nl nog moet komen dus?

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-02 15:33
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:23:
[...]

Oh, frappant dan. Hoe heb ik - en meerderen met mij - dan kunnen bestellen? Ik kan je garanderen dat ik geen 'botje' gebruik en ook geen scripts. Prima als je gefrustreerd bent, maar richt die frustratie lekker op iets anders.
Snel gehandeld, snelle info maar ook zeer, zeer veel geluk dat je er tussen bent gekomen.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 15:00
Nou lekker dan was de pagina maar aan het verversen op Amazon rond 12 en 13 en heb het toen opgegeven. Deze acties met voorraad heeft toch wel een deukje in het imago van Sony gemaakt. Natuurlijk koop ik de ps5 als het mogelijk is maar dit is geen prettige klant ervaring..

Verwijderd

Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:24:
[...]

Snel gehandeld, snelle info maar ook zeer, zeer veel geluk dat je er tussen bent gekomen.
Helemaal met je eens! Maar in ieder geval geen bot of script. Gewoon geluk, meer niet.

• AMARONE
aaaido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:25:
Nou lekker dan was de pagina maar aan het verversen op Amazon rond 12 en 13 en heb het toen opgegeven. Deze acties met voorraad heeft toch wel een deukje in het imago van Sony gemaakt. Natuurlijk koop ik de ps5 als het mogelijk is maar dit is geen prettige klant ervaring..
Je koopt dan ook niet bij Sony. Dat is geen winkel, dus dat deukje moet je even ergens anders in slaan.

• Terriongaming
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:25:
[...]

Helemaal met je eens! Maar in ieder geval geen bot of script. Gewoon geluk, meer niet.
Is ook geen beschuldiging richting mensen die het 'normaal' hebben gekocht. Echter dit zal het zeer kleine aandeel zijn die het op deze manier zijn gelukt.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:24:
[...]

Normaal zou ik zeggen: wat de meerderheid bij zo'n klantenservice zegt (hier dus 2) klopt tegenover de minderheid (hier dus 1). Maar nu je dit gestuurd hebt sla ik toch weer aan het F5'en op Amazon.nl hoor.
Ik stond op het punt om even een frisse neus te halen. Aangezien dit eerder is gebeurd dat 5 minuten later te bestellen was, moet dit dus waar zijn :9

• Leiden071
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7-Yua_ctWaOO-RauZlMQn85HO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g68XssheDCxvL9DTKvSDfhxZ.jpg?f=fotoalbum_large

Nee is een plank. Wilde een clean set up in de woonkamer. Ik wil on topic blijven maar kon dit niet laten. Ga in een andere topic weer verder. Peace!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-02 14:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik was wel tot kerst 2033 met bestellen van een ps5. Weet ik zeker dat ik er 1 heb. :)

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-02 12:02
Geen botjes en scriptjes gebruikt en toch gelukt op Amazon.de
Had er eerder zelfs een in de winkelmand bij amazon UK.
Maar moest mijn CC nog koppelen, wat natuurlijk niet snel genoeg was.

Dus heel onmogelijk was het vandaag niet om er eentje te krijgen als je dat vergelijkt met BCC winkelmand trucjes etc..

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01-2025
aaaido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:25:
Bij de PS4 is het niet veel anders. De media aandacht > imago schade. Wedden dat hetzelfde gaat gebeuren bij de PS6?

Ik baal ook wel een beetje. Door dit topic werd ik fanatiek en bij Amazon.de leek ik hem gescoord te hebben, maar na betaling een foutmelding en het geld is inmiddels weer terug op mijn CC.

Gelukkig heb ik nog genoeg te doen op mijn PC en PS4. Die PS5 komt er nog wel.

• aaaido
  • Laatst online: 12-02 15:00
Sony regelt toch zeker wel de volledige voorraad. De winkels willen ons maar al te graag een ps5 verkopen.
AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:26:
[...]

Je koopt dan ook niet bij Sony. Dat is geen winkel, dus dat deukje moet je even ergens anders in slaan.

• DaVincythe2nd
  • Laatst online: 15-02-2021
hurkies92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:26:

Dus heel onmogelijk was het vandaag niet om er eentje te krijgen als je dat vergelijkt met BCC winkelmand trucjes etc..
Voor mij wel, dat ding verdween de hele tijd uit mijn winkelmand of de site crashte, en toen was de stock op amazon.de en uk op.

Italië lukte, maar zij leveren niet naar Nederland.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:26:
[...]

Is ook geen beschuldiging richting mensen die het 'normaal' hebben gekocht. Echter dit zal het zeer kleine aandeel zijn die het op deze manier zijn gelukt.
Dus omdat het jou niet gelukt is moet de meerderheid wel vals gespeeld hebben?

Nou ja als je dan beter slaapt....

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Terriongaming

Het is ook niet geheel onmogelijk om de schoenenzet actie van Coolblue te winnen, maar ik denk dat je ongeveer evenveel kans hebt.

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 20:20

Same
Co.uk verneukte de cc het voor mij
Fr moest ik opnieuw inloggen
.de raak!
IT bezorgde niet naar mijn adres

• Terriongaming
Flagg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:
[...]

Dus omdat het jou niet gelukt is moet de meerderheid wel vals gespeeld hebben?

Nou ja als je dan beter slaapt....
Het is een algemeen bekend probleem dat bij verkopen als dit de meerderheid wordt opgepakt door niet-menselijke handelingen. Dat is zeer frustrerend. Kijk maar hoe het eraan toe ging bij BCC, mensen die met allemaal leuke trucjes de PS5 al in de winkelmand hadden voordat de verkoop begonnen was.

Ik noem het geen vals spelen, ik noem het niet-menselijke handelingen. Daar valt bijna niet tussen te komen.

• hurkies92
DaVincythe2nd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:
[...]

Voor mij wel, dat ding verdween de hele tijd uit mijn winkelmand of de site crashte, en toen was de stock op amazon.de en uk op.

Italië lukte, maar zij leveren niet naar Nederland.
Denk dat het ook wel een stukje geluk was hoor. Maar er was zoveel meer kans op amazon dan de nederlandse sites..

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-02 17:10
Zijn er mensen die hem op Amazon.DE besteld hebben?
Zo ja, hebben jullie reeds iets ontvangen van Amazon? T&T of soort bevestiging van betaling?
Ik heb enkel een bevestiging dat ik een bestelling gedaan heb maar meer niet.
Zou ook pas tussen 15dec en 17dec toekomen.

Alvast bedankt voor je eventuele reply :)

• Joostb11
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Meerdere mensen vandaag bij coolshop.nl besteld?

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 08:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CJGFrLzCkoQBugG-PIFH2bfF74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SkVHcVb67yvMSAnujuaPr0Y3.png?f=user_large
Coolshop heeft mijn order geaccepteerd, hoop dat die daadwerklijk ook geleverd gaat worden :)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• hurkies92
dops schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:
[...]

Same
Co.uk verneukte de cc het voor mij
Fr moest ik opnieuw inloggen
.de raak!
IT bezorgde niet naar mijn adres
Ja heb zelf geen CC, dus moest mijn broer bellen voor zijn gegevens. Veel te laat natuurlijk. 8)7

Verwijderd

Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:
[...]

Het is ook niet geheel onmogelijk om de schoenenzet actie van Coolblue te winnen, maar ik denk dat je ongeveer evenveel kans hebt.
Dat denk ik niet.
Ik kreeg 'm bij FR in de winkelmand -> Ik faalde doordat ik het Amazon Prime proces aanklikte. Eigen schuld.

Ik kreeg 'm bij UK in de winkelmand -> De enige waar ik niet ingelogd was. Weer mijn eigen schuld.

En uiteindelijk kreeg ik 'm dus óók bij DE in m'n winkelmand.

Ik ben niet goed met statistieken, maar ik kan me niet voorstellen dat de kans vandaag maar 0.3% was. ;)

• Djores
  • Laatst online: 18-06-2025
Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:29:
[...]

Het is een algemeen bekend probleem dat bij verkopen als dit de meerderheid wordt opgepakt door niet-menselijke handelingen. Dat is zeer frustrerend. Kijk maar hoe het eraan toe ging bij BCC, mensen die met allemaal leuke trucjes de PS5 al in de winkelmand hadden voordat de verkoop begonnen was.

Ik noem het geen vals spelen, ik noem het niet-menselijke handelingen. Daar valt bijna niet tussen te komen.
Niet helemaal waar, had hem ook in het mandje, maar deze werd verwijderd en daarna was er geen doorkomen meer aan. Hele nacht voor niks op wacht gestaan. :') . Ach was best gezellig met de mensen

• hurkies92
HeRSteiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:30:
Zo ja, hebben jullie reeds iets ontvangen van Amazon? T&T of soort bevestiging van betaling?

geld was direct afgeschreven en staat op maandag als leveringsdatum.

• Smongo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-01-2023

Exact hetzelfde hier. 15-17 december, nog niks verschenen op de credit card

• Vizjee
  • Laatst online: 13-02 15:56
hurkies92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:31:
[...]

Bij mij staat er nog 0 euro reservering op cc, maar wel nog steeds maandag als datum van levering

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-02 16:56

Verwachte levertijd is 15-17 dec maar wel T&T? 🧐

• Joostb11
Tha_LeX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:30:
[Afbeelding]
Coolshop heeft mijn order geaccepteerd, hoop dat die daadwerklijk ook geleverd gaat worden :)
Net contact gehad dat hij midden/eind december wordt verzonden... Iets is beter dan niets

• hurkies92
Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:31:
[...]

Bij mij staat er nog 0 euro reservering op cc, maar wel nog steeds maandag als datum van levering
Ik heb met Ideal betaald op amazon.de

Verwijderd

Blijkbaar schrijft amazon pas een bedrag af op het moment dat je pakketje verscheept wordt

• N187
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-12-2025

Orderbevestiging direct na bestellen ontvangen.
Een half uur geleden het volledige bedrag gereserveerd zien worden op m'n CC.
Afleverdatum staat voor zondag 22-11 gepland.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:29:
[...]

Uren lang opletten en handmatig een pagina refreshen noem ik pas niet-menselijk. Je kan binnen no time zelf een bot maken.. if you can't beat them, join them

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• AMARONE
[...]

Hier hetzelfde. UK, levering 23/11 en geld is eraf.

Verwijderd

stin00 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:33:
[...]

Uren lang opletten en handmatig een pagina refreshen noem ik pas niet-menselijk. Je kan binnen no time zelf een bot maken.. if you can't beat them, join them
Noem je me nou bovenmenselijk? Vind ik lief, dankje! :+

• hurkies92
AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:34:
[...]

Hier hetzelfde. UK, levering 23/11 en geld is eraf.
Nice man! ben benieuwd. >:)

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02 14:07

nyy

Mijn verwachtte levertijd is maandag (23 november) maar er is nog geen geld afgeschreven van mijn cc.

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 01:19
stin00 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:33:
[...]

Mijn amazon UK bestelling is inderdaad dankzij een botmelding via de Telegram. Op mijn pc kwam de notificatie zelfs eerder dan op mijn gsm. Die 5 seconden maken in zulke gevallen best een verschil :o

En wat zie ik hier :D
Een andere bestelbevestiging voor levering in 30min
Kan niet wachten op mijn Pitaschotel na zo'n dag als vandaag ;)

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Gaat helaas niet over mijn eigen PS5 :(

Van Amazon.FR, gister verstuurd, expected delivery staat op dinsdag. Hij is vanochtend vroeg al in Duitsland aangekomen, is er een kans dat die eerder aankomt? Bijvoorbeeld morgen of zaterdag, of is dat wishful thinking?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlQg9K98Syv2JwEC3pA_aNb_wQM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zaj9oXZP0YoJHOmDLoW8VcKV.png?f=fotoalbum_large

• MichaelCorleone
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-02-2022
is coolshop betrouwbaar?

.

• hurkies92
ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:36:

Van Amazon.FR, gister verstuurd, expected delivery staat op dinsdag. Hij is vanochtend vroeg al in Duitsland aangekomen, is er een kans dat die eerder aankomt? Bijvoorbeeld morgen of zaterdag, of is dat wishful thinking?

[Afbeelding]
Kan, amazon is heel snel met bezorgen vaak veel sneller dan ze zelf aangeven.

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-02 15:28

Aid

Tip voor Amazon, stel je 1 click buy in. Hierdoor was ik vandaag volgens mij snel genoeg.

• Mike.Litoris
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01-2024
Tha_LeX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:30:
[Afbeelding]
Hebben ze eigenlijk ook iets van een eerste batch leveringen gehad? Ik zie coolshop er namelijk al vrij lang tussen staan bij verschillende voorraad overzichten maar toch zijn mensen hier niet echt happig op coolshop. Heb zelf wel de order bij hun gedaan en ingelogd op de Deense site, daar staat mijn order ook gewoon. Het kan dus niet zo zijn dat de .nl site fake is. Levertijd maak ik mij wel zorgen over als ik de reviews lees.

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 15-02 20:23

ap3nr0ts

hoi

Joostb11 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:32:
[...]

Net contact gehad dat hij midden/eind december wordt verzonden... Iets is beter dan niets
Als je geaccepteerd bent, is dat voldoende? Of heb je het nog nagevraagd? :) Ik heb hiernaast ook die Duitse tent snel betaald, haha. Die antwoorden niet op WhatsApp.

• hurkies92
Aid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:36:
Tip voor Amazon, stel je 1 click buy in. Hierdoor was ik vandaag volgens mij snel genoeg.
Heb ik niet eens gedaan maar volgens mij zodra je op een betaling link klikte was die al voor de persoon.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Runarc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:47:
[...]

Ik heb een e-mail gekregen van DSV XPress over de PS5. Mocht je deze ook hebben dan is het transit tijd van Denemarken naar Nederland.

Wat duurt tot uiterlijk 24 december blijkbaar.
Die mail heb ik niet! Hm. Wel een bevestiging.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-02 14:50
Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:02:
[...]

Dan was ik toch niet zo snel als dat ik dacht :p
Hopelijk dat ze toch een paar dagen eerder kunnen komen zodat ik die voor het weekend heb.
Net nog even gecheckt voor de zekerheid aangezien mijn Cyberport bestelling ook wat minder succesvol was dan gehoopt, maar status is nog steeds “not yet dispatched, expected delivery Monday 29/11”

Ik wilde ook wel expres delivery maar moest asap dat ding in de bestelling krijgen dus kon niet nadenken hehe
Achteraf ook even gekeken of ik nou de disc of digitale editie had 8)7
Nu maar blijven hopen dat ie echt van de week binnenkomt

• AMARONE
Vanavond dus overwerken om die tijd van maandag te compenseren haha.

• crimby
Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:31:
[...]

Heb je geen 2 regels op je CC? Ik heb bij amazon UK namelijk wel 2 regels.
1 met reservering 0 euro en 1 met reservering 515 euro

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-01 12:05

[Afbeelding]
Bij mijn Xbox ging hij na Dormagen door naar Eindhoven en had ik hem die avond (update was 's nachts).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqXemzpX_LkuemcHJzq5iIBt4_8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7j82k4D6D7C9qqHNFiEJC5Pr.png?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Grawler op 19-11-2020 17:43 ]

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-02 22:25
Mathijn76 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:17:
Net bij Mediamarkt Zwolle geweest. Hun voorraad is 46 met disc en 14 digital. Als je gister niet gebeld bent dat je kan komen afhalen dan pech en wachten op de volgende batch.
Nou hopen dat de volgende batch uit meer dan 50 disc versies bestaat..

• Joostb11
ap3nr0ts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:37:
[...]

Als je geaccepteerd bent, is dat voldoende? Of heb je het nog nagevraagd? :) Ik heb hiernaast ook die Duitse tent snel betaald, haha. Die antwoorden niet op WhatsApp.
Ik heb nog contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat hij midden/eind december wordt verzonden en ja, bij mij is die geaccepteerd. Ik lees wel dat de levertijden van Coolshop dramatisch zijn, dus of die voor de kerstdagen hier is... geen idee

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01-2025
hurkies92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:38:
[...]

Heb ik niet eens gedaan maar volgens mij zodra je op een betaling link klikte was die al voor de persoon.
Nee dat was helaas dus niet zo. Ik heb hem tot 5x toe in m'n mandje gekregen, maar door traagheid van de servers nooit tot de laatste stap gekomen. Dit geldt voor amazon.fr / .de / .co.uk

Wasn't in the cards for me :F

Dan maar een paar maandjes wachten. Big deal.

Lead, follow, or get out the way.

• Jay.Techgeek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11-2025
Buiten de stekker om, de PS5 is region free zijn er verder misschien nog issues met het kopen in Amerika?

[ Voor 26% gewijzigd door Jay.Techgeek op 19-11-2020 17:44 ]

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-02 22:12
Iemand waarvan de Bol.com zending was aangemeld maar nog niet gescand is bij PostNL al enige updates op hun tracking? Die van mij is sinds gisterenavond 9 uur nog niet gescand.

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09-2025
Kan er een Prime verzending van maken door de bestelling te annuleren en opnieuw te doen aldus de klantenservice van Amazon. Ja, laat ik dat proberen. 7(8)7

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
Jay.Techgeek schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:43:
Buiten de stekker om, de PS5 is region free dus is het kopen vanuit Amerika nog handig?
Als je bereid bent de invoerrechten te betalen.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:36
Frank76NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:44:
Kan er een Prime verzending van maken door de bestelling te annuleren en opnieuw te doen aldus de klantenservice van Amazon. Ja, laat ik dat proberen. 7(8)7
Klantenservice zegt het, gewoon doen dus ;)

• Vizjee
crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:42:
[...]

Heb je geen 2 regels op je CC? Ik heb bij amazon UK namelijk wel 2 regels.
1 met reservering 0 euro en 1 met reservering 515 euro
hmm nee, 1 regel. Maar ga er vanuit dat wanneer de verzending plaats vindt, de afschrijving gedaan zal worden. Overigens een rabobank kaart, wellicht zit er wat vertraging in

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01-2025
sverzijl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:44:
[...]

Klantenservice zegt het, gewoon doen dus ;)
Ja, what's the worst that can happen?

Lead, follow, or get out the way.

• ryderb
Grawler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:42:
[...]

Bij mijn Xbox ging hij na Dormagen door naar Eindhoven en had ik hem die avond (update was 's nachts).

[Afbeelding]
Oh klinkt goed! Dus als het zoals bij jou zou verlopen zou die misschien morgen al arriveren? :o

• Grawler
ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:45:
[...]

Oh klinkt goed! Dus als het zoals bij jou zou verlopen zou die misschien morgen al arriveren? :o
Ja, uiteindelijk kwam hij dus op 11 november aan ipv 15 november.

e: tussen de tijd dat Amazon het afgeeft aan DHL en dat terug te vinden is duurt wel een paar uur.

[ Voor 14% gewijzigd door Grawler op 19-11-2020 17:46 ]

• Jay.Techgeek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11-2025
rvone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:44:
[...]

Als je bereid bent de invoerrechten te betalen.
Nou in principe kan ik iets laten leveren en gratis laten versturen vanuit elk land in de wereld dus daar maakt ik me niet echt druk om.

• hurkies92
bramgg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:43:
[...]

Nee dat was helaas dus niet zo. Ik heb hem tot 5x toe in m'n mandje gekregen, maar door traagheid van de servers nooit tot de laatste stap gekomen. Dit geldt voor amazon.fr / .de / .co.uk

Wasn't in the cards for me :F

Dan maar een paar maandjes wachten. Big deal.
Nadat ik er een besteld had kreeg ik hem ook nog een aantal keren in een nieuw mandje maar inderdaad dan kwam je niet ver. Het ging gewoon heel hard en je moest denk ik net op het perfecte moment kijken.
De kansen waren in elk geval veel hoger dan shops in Nederland van de afgelopen dagen.. Dat was gewoon te triest voor woorden.

• daanisrael
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik zat bij de top 10 pre orders van de lokale Game Mania, bonnetje uiteindelijk teruggebracht omdat ik er geen 500 voor wilde neerlegen, bedacht me niet dat de diskless variant 100 euro goedkoper was 8)7 Anders had ik hem vandaag mooi gehad.

Denken jullie dat je met goed zoeken en sites in de gaten houden nog een PS5 weet te scoren voordat Cyberpunk released? Wil hem graag op het nieuwe platform spelen.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Joostb11 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:43:
[...]

Ik heb nog contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat hij midden/eind december wordt verzonden en ja, bij mij is die geaccepteerd. Ik lees wel dat de levertijden van Coolshop dramatisch zijn, dus of die voor de kerstdagen hier is... geen idee
Thanks. Gewoon via mail of is er een snellere weg?

En vraag me toch af hoe dat dan lang kan duren. Luie inpakkers, haha?

• Potrykus
  • Laatst online: 26-06-2021
Iemand enige idee hoe het zit met de pre-order levering 2021 (levering 3?) bij Nedgame? Daar besteld en betaald op 19 september en ik hoor/lees nu veel verhalen dat deze levering mogelijk pas rond Maart verstuurd gaat worden?

Als dat het geval is annuleer ik liever deze bestelling om mijn geld voor iets anders te gebruiken en waag ik het er volgend jaar wel op.

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03-2025
Potrykus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:47:
Iemand enige idee hoe het zit met de pre-order levering 2021 (levering 3?) bij Nedgame? Daar besteld en betaald op 19 september en ik hoor/lees nu veel verhalen dat deze levering mogelijk pas rond Maart verstuurd gaat worden?

Als dat het geval is annuleer ik liever deze bestelling om mijn geld voor iets anders te gebruiken en waag ik het er volgend jaar wel op.
Lijkt me sterk dat ze dat nu al weten. Sony weet geen eens wanneer die dingen op de markt komen. Ik zou lekker wachten totdat je ze wellicht ergens anders kunt bestellen en dan pas annuleren.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 20:22
Tesla aandelen zijn afgelopen dagen hard genoeg gegaan om via V&A of marktplaats een te halen, maar ik ben geen fan van dat soort praktijken dus denk dat ik maar gewoon netjes ga wachten. Als ik nu pre-order bij MediaMarkt is er dan een kans dat ik hem in december krijg?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:07
daanisrael schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:46:
Ik zat bij de top 10 pre orders van de lokale Game Mania, bonnetje uiteindelijk teruggebracht omdat ik er geen 500 voor wilde neerlegen, bedacht me niet dat de diskless variant 100 euro goedkoper was 8)7 Anders had ik hem vandaag mooi gehad.

Denken jullie dat je met goed zoeken en sites in de gaten houden nog een PS5 weet te scoren voordat Cyberpunk released? Wil hem graag op het nieuwe platform spelen.
De PS5 enhancements van Cyberpunk komen toch sowieso pas later?

En tja, hoeveel voorraad er komt weer niemand. Als je actief in groepen zit en trackers installeert en snel kan klikken zonder twijfels, moet het vast wel lukken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-02 17:11
daanisrael schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:46:

Je hebt alle tijd want de Cyberpunk nextgen patch staat pas gepland voor 2021.

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Cyberpunk draait het beste op PS 4 op dit moment.

PS 5 versie komt mid volgende jaar.

Spel ziet er erg ouderwets uit....check youtube voor PS-4 gameplay

• Joostb11
ap3nr0ts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:46:
[...]

Thanks. Gewoon via mail of is er een snellere weg?

En vraag me toch af hoe dat dan lang kan duren. Luie inpakkers, haha?
Livechat, maar die is nu gesloten. Ik heb echt geen idee hoelang het gaat duren, maar als ik sommigen over Amazon.de hoor dan is het precies hetzelfde.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 00:03
ThaddeusX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:50:
Cyberpunk draait het beste op PS 4 op dit moment.

PS 5 versie komt mid volgende jaar.

Spel ziet er erg ouderwets uit....check youtube voor PS-4 gameplay
Daarom is de game ook uitgesteld omdat op de huidige gen consoles de game voor geen meter draait. Op pc ziet die er veel malen beter uit. Hopen dat inderdaad de next gen patch er snel is.

• daanisrael
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-01-2021
Richh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:49:
[...]

De PS5 enhancements van Cyberpunk komen toch sowieso pas later?

En tja, hoeveel voorraad er komt weer niemand. Als je actief in groepen zit en trackers installeert en snel kan klikken zonder twijfels, moet het vast wel lukken.
Klinkt hoopvol, lees op diverse sites diverse dingen, de een roept dat je kan wachten tot maart volgend jaar, andere zegt dat het dit jaar nog prima lukt en dat Sony gewoon buzz wil maken voordat ze de PS5 massaal gaan produceren, ik weet het allemaal niet meer. Wist tevens niet dat de PS5 enhancements pas later kwamen, maar heb m'n PS4 al verkocht omdat ik wist dat hij zijn waarde zou verliezen nadat de PS5 uit was. Geen spijt van.

Dank voor je antwoord!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:35
Gaat het dan toch gebeuren..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DE6BPtekLDvX507DLptaHQMBBNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cqvIMdnNhPftyIB0zOPsKeNl.jpg?f=fotoalbum_large

• HeRSteiN
[...]

Het geld is ook van mijn rekening maar geen bevestiging van betaling in mijn mailbox.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-02 17:11
Wie hebben er allemaal besteld bij Nedgame en al wat ontvangen? Ik hoop mijne te ontvangen voor de kerstvakantie (eerste week oktober preorder geplaatst daaro).

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-02 10:27
Is amazon.nl nog gelukt?

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-01 17:10
Ben een 4-tal uurtjes weggeweest, en sta daardoor zo'n 2000 posts achter... Kan iemand mij kort up to date brengen?
Hebben er veel Tweakers consoles te pakken kregen op de Amazon sites?
Zijn nu voorlopig alle preorder mogelijkheden opgebruikt, of wat ligt er op korte termijn nog in het verschiet?

• ShaYan
  • Laatst online: 10-03-2021
ParaNoID schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:43:
Iemand waarvan de Bol.com zending was aangemeld maar nog niet gescand is bij PostNL al enige updates op hun tracking? Die van mij is sinds gisterenavond 9 uur nog niet gescand.
Ja bij mij... niet eens in transit gekomen... Als ik dan verder kijk bij PostNL dan is enkel de shipping information gereceived. Wel een mail van Bol gekregen met hun excuses en een bon voor 15 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door ShaYan op 19-11-2020 17:56 ]

• X-Blaze
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-02 17:29
PearlChoco schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:54:
Ben een 4-tal uurtjes weggeweest, en sta daardoor zo'n 2000 posts achter... Kan iemand mij kort up to date brengen?
Zijn nu voorlopig alle preorder mogelijkheden opgebruikt, of wat ligt er op korte termijn nog in het verschiet?
Ja sommigen hadden via DE en UK de ps5 besteld

• Vizjee
nee bij niemand hier

• HeRSteiN
N187 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:33:
[...]

Orderbevestiging direct na bestellen ontvangen.
Een half uur geleden het volledige bedrag gereserveerd zien worden op m'n CC.
Afleverdatum staat voor zondag 22-11 gepland.
Ik heb ook een mail gekregen na mijn bestelling maar kon niet betalen via bancontact.
Blijkbaar moet je de bestelling niet direct betalen maar krijg je toch een bevistiging van bestelling?

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-02 21:16
Amazon Duitsland, Frankrijk en Engeland waren redelijk succesvol, Nederland is niet online geweest.
Op korte termijn geen info, het zal helaas een kwestie van afwachten worden :)

PSN: xMaurice93

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-01 13:44
Een aantal Tweakers hebben een PS5 te pakken op Amazon FR, UK en DE. Levertijd verschilt van aankomende maandag tot half december. Amazon NL lijkt geen nieuwe voorraad te hebben gehad. Een aantal Tweakers hebben ook bij Coolshop besteld.

Verwijderd

Tijnio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:56:
[...]

Een aantal Tweakers hebben een PS5 te pakken op Amazon FR, UK en DE. Levertijd verschilt van aankomende maandag tot half december. Amazon NL lijkt geen nieuwe voorraad te hebben gehad. Een aantal Tweakers hebben ook bij Coolshop besteld.
Een aantal ook bij Cyberport... meerdere hebben geannuleerd alweer

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
tweegroenethee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:48:
Tesla aandelen zijn afgelopen dagen hard genoeg gegaan om via V&A of marktplaats een te halen, maar ik ben geen fan van dat soort praktijken dus denk dat ik maar gewoon netjes ga wachten. Als ik nu pre-order bij MediaMarkt is er dan een kans dat ik hem in december krijg?
Zeker op naar de 500 dollar weer. Staat nu 498 :(. Alleen is het zonde om aandelen te verkopen, terwijl de ps5 straks in waarde gaat zakken. :)
Ik hou ze lekker.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Grawler
Tijnio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:56:
[...]

De overige 1900 posts gingen over Marktplaats.

• crimby
HeRSteiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:52:
[...]

Het geld is ook van mijn rekening maar geen bevestiging van betaling in mijn mailbox.
Bedoel je geen order bevestiging?
Ik heb mn orderbevestiging en cc is afgeschreven. Geen aparte betaalbevestiging maar volgens mij krijg ik dat nooit bij Amazon

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 00:00

[Afbeelding]
Hey vriend, blijkbaar rijden onze pakjes samen als ik naar de tijden kijk :P

Anyways. Ja meestal is amazon sneller. Ik verwacht hem morgen dan wel zaterdag. Had het ff opgezocht. Dormagon is ergens op nog geen 2 uur rijden van Utrecht. Dus hij is morgen al in NL.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-02 21:16
Grawler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:58:
[...]

De overige 1900 posts gingen over Marktplaats.
En een enorme hoeveelheid trolls. Die lijken nu gelukkig grotendeels weer vertrokken te zijn :)

PSN: xMaurice93

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-01 13:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:57:
[...]

Een aantal ook bij Cyberport... meerdere hebben geannuleerd alweer
Ben benieuwd hoeveel hem daadwerkelijk van Cyberport geleverd krijgen, vandaar niet genoemd.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Coolshop had AfterPay. Dus ik zie het wel. :) Cyberport wil ik nog wel antwoord van inderdaad. Waarschijnlijk zit ik niet bij die eerste 100-200. Dan haal ik bij uitblijven van een antwoord wel mijn geld via PayPal terug. Dat gaat gelukkig ook altijd makkelijk.

Heel veel PS5's in mijn winkelmandje proberen te stoppen op Amazon DE, FR en UK zonder succes. Dat was wel kut. Gelukkig heb ik een Series X die mensen helaas alleen voor geld willen overnemen in plaats van een PS5. :+

• HeRSteiN
crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:58:
[...]

Bedoel je geen order bevestiging?
Ik heb mn orderbevestiging en cc is afgeschreven. Geen aparte betaalbevestiging maar volgens mij krijg ik dat nooit bij Amazon
Zou best kunnen. Eerste keer dat ik bij Amazon bestel :D

Verwijderd

ap3nr0ts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:59:
Coolshop had AfterPay. Dus ik zie het wel. :) Cyberport wil ik nog wel antwoord van inderdaad. Waarschijnlijk zit ik niet bij die eerste 100-200. Dan haal ik bij uitblijven van een antwoord wel mijn geld via PayPal terug. Dat gaat gelukkig ook altijd makkelijk.

Heel veel PS5's in mijn winkelmandje proberen te stoppen op Amazon DE, FR en UK zonder succes. Dat was wel kut. Gelukkig heb ik een Series X die mensen helaas alleen voor geld willen overnemen in plaats van en PS5. :+
Ik heb dus al betaald via iDeal, communicatie is slecht... afwachten of ik nog wat te horen krijg. Contactformulier en whatsapp gedaan.. bellen heeft geen zin aangezien ik geen woord duits spreek...

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:01:
[...]

Ik heb dus al betaald via iDeal, communicatie is slecht... afwachten of ik nog wat te horen krijg. Contactformulier en whatsapp gedaan.. bellen heeft geen zin aangezien ik geen woord duits spreek...
Dat is wel kut, ja. Ik nam bewust het risico omdat ik PayPal zag. Dat is nog makkelijker dan met cc om buiten het bedrijf om te annuleren. Dan moet Cyber hard maken dat ze iets leveren of gaan leveren. Anders is het pech.

• ryderb
B-Bandit schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:58:
[...]

Hey vriend, blijkbaar rijden onze pakjes samen als ik naar de tijden kijk :P

Anyways. Ja meestal is amazon sneller. Ik verwacht hem morgen dan wel zaterdag. Had het ff opgezocht. Dormagon is ergens op nog geen 2 uur rijden van Utrecht. Dus hij is morgen al in NL.
Top! :D Hopen dat we ze morgen, of anders zaterdag krijgen!

Verwijderd

ap3nr0ts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:02:
[...]

Dat is wel kut, ja. Ik nam bewust het risico omdat ik PayPal zag. Dat is nog makkelijker dan met cc om buiten het bedrijf om te annuleren. Dan moet Cyber hard maken dat ze iets leveren of gaan leveren. Anders is het pech.
Dubbel pech voor mij dan 😂 wachten wel af. Amazon helaas niks voor mij.. morgen zal er wel nieuws vanuit hun komen.

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Bij mij zijn ze geweest maar heel de dag aan het werk dus morgen pas ergens in de dag bij een postpunt ophalen. Hopelijk zit de juiste in de doos en werkt die zoals het moet :)
Pagina: 1 ... 214 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord