Wees blij dat jij de 1% bent die een PS5 heeft weten te bemachtigen in de wereld voor 2021.joffrey19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:43:
Ik ben zelf zeer hoopvol dat de 15e een verkeerde estimate is en hij na dit weekend gewoon verzonden wordt
Wishful thinking....joffrey19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:43:
Ik ben zelf zeer hoopvol dat de 15e een verkeerde estimate is en hij na dit weekend gewoon verzonden wordt
maar hoe zit dat nou met dat cyberport?
Dat krijg je als mensen lekker klaar zitten met botjes. Dan kunnen de mensen die dit niet doen er nooit bij joh.crazyx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:44:
Ik ga ook achter het net vissen vrees ik.
In juli een preorder gedaan bij gamemania, veel te laat natuurlijk. En heb al wel wat andere dingen geprobeerd, maar altijd te laat.
Voor de Amazon bestellingen, je kan je leverwijze veranderen naar prioritair. Mogelijks verandert je datum dan ook?
Ook nog Demon's Souls.. Partijtje ongekend jaloers hier. Veel plezier!Chokoreetokun schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:44:
Guys t was gezellig I'm out GOOD LUCK Strijders [Afbeelding]
Hebben teveel preorders aangenomen. Krijgt nog wel een staartje.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
heb ze ook maar even een whatsappje gestuurd met die vraagSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Weet niemand, mijn whatsapp staat open met ze maar reageren niet.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
Hoe doe je dit? Heb gezocht, maar kan deze optie nergens vinden.StevenFM schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
Voor de Amazon bestellingen, je kan je leverwijze veranderen naar prioritair. Mogelijks verandert je datum dan ook?
Goed van je om hem zelf te gebruiken. Trouwens een tip. Als je echt wil resellen doe je dat met spul wat je wel op waarde schat maar niet zelf wil hebben.Richh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
[...]
Toen ik de doos van mijn Playstation 5 openmaakte grapte ik tegen m'n vriendin 'kijk, nu scheur ik 300 euro door'.
Blijkbaar was het 600 euro wat ik met een simpele resell had kunnen verdienen
Nu was ik hyped en ik ga echt zomaar mijn langverwachte console wegdoen + ik heb het geld niet heel hard nodig. Maar hoe je het ook wendt of keert. 600 euro is voor velen erg veel geld en zo erg makkelijk te verdienen.
Zijn er nog anderen die de PS5 op 24 dec krijgen via Coolshop?
Ik probeer in te loggen op de site om het te controleren, maar ik kan niet inloggen.
Ben ik de enige met dat probleem?
Ik probeer in te loggen op de site om het te controleren, maar ik kan niet inloggen.
informatique heeft 3tal 3070 op voorraad
vison
aorus master
en de eagle
https://www.informatique....66&view=6&ss=&sort=pdesce
vison
aorus master
en de eagle
Geef niet op mensen, het komt goed, ook vandaag zijn er weer tientallen gelukkig weggaan.
Op een gegeven moment zit jij er ook tussen, helaas ook pech gehad dat het uit het mandje werd gehaald, maar het komt goed.
Vanaf nu wordt het alleen maar beter.
Op een gegeven moment zit jij er ook tussen, helaas ook pech gehad dat het uit het mandje werd gehaald, maar het komt goed.
Vanaf nu wordt het alleen maar beter.
Hi Sander, gelukkig is dit pas net zo vaak verteld als dat er orders zijn geplaatst (5600 ongeveer).SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
Ze hadden er veel minder, ze nemen contact met je op via de mail. Rustig afwachten dus.
Reactie van Cyberport:
Hello, here we have received many orders within a few minutes, so we had to order new goods and are currently waiting for them. Unfortunately I have to ask you for patience. As soon as the goods are shipped, you will get a notification. The order cannot be transferred to another customer account. Many greetings, Manuel
Lekker duidelijk, dus
Hello, here we have received many orders within a few minutes, so we had to order new goods and are currently waiting for them. Unfortunately I have to ask you for patience. As soon as the goods are shipped, you will get a notification. The order cannot be transferred to another customer account. Many greetings, Manuel
Lekker duidelijk, dus
Oke leuk maar dat is geen PS5Aggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
vison
aorus master
en de eagle
Ziet er niet uit als een ps5Aggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
vison
aorus master
en de eagle
Ik zie op mijn account staan dat het pakketje maandag aan komt (bij Track Package)Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:40:
[...]
Net de Amazon helpdesk aan de lijn gehad. Dat komt omdat er geen shipment date bekend is. Pas als die bekend is dan pas reserveren ze de 0 euro op je creditcard. Kans is dus aanwezig dat wij niet in deze ronde zitten maar de volgende. Zo een donkerbruin vermoeden heb ik namelijk.
Welke datum staat er in je account?
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Clown wahahaha verkeerde topic gouw maar weet terug naar 3000 levertijd topicAggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
vison
aorus master
en de eagle
Cyberport contactSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
Beratung & Bestellung
Telefon: +49 351 3395-60
Mo–Fr 8–18 Uhr, Sa 10–16 Uhr
Kundenservice
Telefon: +49 351 3395-678
Mo–Fr 9–18 Uhr
succes!
[ Voor 3% gewijzigd door martinus83 op 19-11-2020 15:47 ]
Moet ik niet DE hebben of maakt dat niet uit ?Gandalf68 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:40:
[...]
Prima helpdesk ze bellen je terug,alleen lastig te vinden dat nummer +442070237935 belde mij
Ik heb ook order geplaatst, bij mij staat hij onder orders als geaccepteerd.Runarc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
Zijn er meer mensen die via amazon.de ps5 hebben aangeschaft met cc, maar waar de cc wel een reservering heeft die 0 euro bedraagt?
Binnen Amazon staat alles nog goed.. verwacht ma 23-11
Vraag! Ik heb er een kunnen bestellen bij amazon co.uk alleen tijdens afrekenen bleek dat ik met mn creditcard de reader nodig had om te ondertekenen..ik balen want dacht kut daar gaat de ps5.. order is wel doorgezet maar nog niet betaald. Iemand een idee of dit vanavond ook gewoon nog kan?!
Word als goed is rechtgetrokken wanneer hij verzonden isVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:47:
Zijn er meer mensen die via amazon.de ps5 hebben aangeschaft met cc, maar waar de cc wel een reservering heeft die 0 euro bedraagt?
Ik moest die van mij toch echt naar Duitsland sturen.TropischFruit schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:39:
[...]
Nee hoor gaan gewoon naar Oss in Nederland.
Nope, kan gewoon inloggen en mijn order zienRunarc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
.
Komt NL nog wel online, of moet ik wachten tot 1 december?
Volgens mij haal je twee topics door elkaarAggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
vison
aorus master
en de eagle
Het lijkt erop dat Amazon in elk land op een aparte tijd van start is gegaan om een oogje in het zeil te houden m.b.t. hoeveel er (teveel) verkocht zijn. Als het vorige land uitverkocht was kwam het nieuwe land aan bod.
Doe je dat via wijzig mijn bestelling want durf die niet in te drukkenLex92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
[...]
Hoe doe je dit? Heb gezocht, maar kan deze optie nergens vinden.
Wachten waarschijnlijkMijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:48:
Een moment, ben zojuist m'n glazenbol aan het schoonmaken.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:48:
Raar, in Oss zit bij DHL toch echt de retour HUB. 100%Dj-sannieboy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:48:
[...]
Ik moest die van mij toch echt naar Duitsland sturen.
Twee drukste topics van tweakersmk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:48:
[...]
Volgens mij haal je twee topics door elkaar
Zijn die prijzen nog steeds zo hoog voor een 3070, holy shit zeg.Aggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:46:
vison
aorus master
en de eagle
Ben benieuwd hoveel mensen de Duelsense Controller hebben besteld via .de aangezien je na refresh altijd daarop uitkomt. Zou wel mooi zijn dat je volgende week allemaal posts ziet van mensen die alleen een controller hebben ontvangen
En nu nog uitvinden hoe ik de Amazon Prime FR weer opzeg.... ooooops

Nou ik geeft het op, wacht wel tot volgend jaar.
In iedergeval 1 persoon minder competitie deze periode.
In iedergeval 1 persoon minder competitie deze periode.
Ik heb daar gewoon op geklikt, maar ik zie de optie niet staan.joffrey19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:49:
[...]
Doe je dat via wijzig mijn bestelling want durf die niet in te drukken
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Is ES überhaupt al online gegaan?
Al uitverkochtMijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:51:
Had hetzelfde daar, pagina versprong en hoppa je hebt prime afgesloten. Opzeggen moest ik daarna wel 5x op bevestigen klikken...Banaan000 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:49:
En nu nog uitvinden hoe ik de Amazon Prime FR weer opzeg.... ooooops
Jep en gone.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:51:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ja en er al doorheenMijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:51:
Ja maar verzond niet naar NLMijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:51:
Ik wacht wel tot mij ps5 geleverd wordt door Nedgame. Het was mooier wat geweest eerder.
Ja en verzenden niet naar NL.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:51:
@Banaan000 https://www.amazon.nl/gp/...lay.html?nodeId=201910380
Zal niet anders zijn voor de andere variaties.
Zal niet anders zijn voor de andere variaties.
Ja, amazon rekent pas door op het moment dat er een verzending is. Geen zorgen.Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:47:
Jammer van Bol.com. Had op zijn minst verwacht dat zij de vertraagde orders met prio aanbieden aan PostNL. Heb er geen vertrouwen meer in dat die PS5 bij Bol of bij PostNL ligt. Die 15 euro tegoed wel prima, maar dat compenseert mijn vrije dag niet. Maand zonder console is killing.
Momenteel niet verkrijgbaar.
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is.
stond deze info er al zo op nl site van amazon
Dell XPS 15 9550 FHD
Ja, want de controller kost 500 ekkiesOguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:49:
Ben benieuwd hoveel mensen de Duelsense Controller hebben besteld via .de aangezien je na refresh altijd daarop uitkomt. Zou wel mooi zijn dat je volgende week allemaal posts ziet van mensen die alleen een controller hebben ontvangen
Wauw...Olrac.Srednjim schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:52:
Welkom.Olrac.Srednjim schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:52:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Mijn levering staat op 15-16 december en het volledige bedrag is gereserveerd...pelidee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:51:
[...]
Ja, amazon rekent pas door op het moment dat er een verzending is. Geen zorgen.
voor mijn idee stond er een ander tekst
Dell XPS 15 9550 FHD
was al vanaf het begin zoOlrac.Srednjim schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:52:
Same hereneejij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:53:
[...]
Mijn levering staat op 15-16 december en het volledige bedrag is gereserveerd...
Misschien achterstevoren gelezen.Olrac.Srednjim schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:53:
[...]
voor mijn idee stond er een ander tekst
Nee, als je kijkt zie je het wel, maar door de gekte zat ik zelf ook echt op bevestig te spammen om het te krijgen en bij mij ging het ook bijna fout..
Ik zie de optie ook niet meer. Ik had eerst een normale levering en nadien aangepast naar prioritair (wel duurder) en toen veranderde de leveringsdatum ook.Lex92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
[...]
Hoe doe je dit? Heb gezocht, maar kan deze optie nergens vinden.
wahaha dan ben ik gek geworden gedurende de dag hahaha
Dell XPS 15 9550 FHD
Hier aangeboden 4 stuks PS5 DE voor 650 euro ps
https://www.ebay-kleinanz...ition/1577398003-279-3171
Was ook niet van plan om het via ES te doen. Ik vind gewoon grappig dat NL de enige is in heel Europa die nog steeds niet online is gekomen op Amazon. En ik weet niet of ik die 1 december levering moet geloven
Ik heb het geprobeerd aan te passen, maar gaat niet. Als ik op wijzig deze bestelling druk(bij bestelling traceren) kom ik terug op de bestellingen pagina.StevenFM schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:54:
[...]
Ik zie de optie ook niet meer. Ik had eerst een normale levering en nadien aangepast naar prioritair (wel duurder) en toen veranderde de leveringsdatum ook.
Dan maar wachten tot 15-16dec..
Gaan we nou ook reseller linkjes sturen?martinus83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:54:
Hier aangeboden 4 stuks PS5 DE voor 650 euro ps
Tot ziens allemaal in het andere topic

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1sw3Mmg12rmueeuLJOtj9jqA.jpg?f=user_large)
Have fun! Het is je geguntd.lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
Tot ziens allemaal in het andere topic![]()
[Afbeelding]
Veel plezier met je Switch! Leuk ding is dat hè?lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
Ik kan me nog herinneren dat dit topic 200 pagina's had
Lekker man. Game ze!lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
Is wel zout in de wonden smeren dit.lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
Andere topic??? Waag het door te verkopen!lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
sorry.. vond deze prijs nog schappelijk. Zal het niet meer doen :-)mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[...]
Gaan we nou ook reseller linkjes sturen?
Mag ik komen gamen? xDlubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
Ik had het ook gechecked met customer service, maar het is niet aan te passen naar een premium optie.martijn k. schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[...]
Ik heb het geprobeerd aan te passen, maar gaat niet. Als ik op wijzig deze bestelling druk(bij bestelling traceren) kom ik terug op de bestellingen pagina.
Dan maar wachten tot 15-16dec..
Maar 15 dec is wel te doen toch? Beter dan maart 2021
Ik zie op de orderpagina wel de optie 'Change shipping speed'.alionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:50:
[...]
Ik heb daar gewoon op geklikt, maar ik zie de optie niet staan.
Maar dan volgt er maar 1 optie:
2 to 3 business days
£6.68 Standard Delivery
Hij staat nu op maandag, dat is ook 2 tot 3 werkdagen, dus ik laat t lekker voor wat het is.
Bedrag is inmiddels afgeschreven.
Holy moly heb jij nou zo'n lel van een TV of lijk dat nou zo?lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
Tot morgen in het andere topic!lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[Afbeelding]
Toen kwam er de melding dat Sony niet meer in winkels levert en boem +100 manmr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:56:
Ik kan me nog herinneren dat dit topic 200 pagina's had
Klopt ik had er ook naar gekeken en ben tot dezelfde conclusie gekomen. Maandag is prima.P.K. schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:57:
[...]
Ik zie op de orderpagina wel de optie 'Change shipping speed'.
Maar dan volgt er maar 1 optie:
2 to 3 business days
£6.68 Standard Delivery
Hij staat nu op maandag, dat is ook 2 tot 3 werkdagen, dus ik laat t lekker voor wat het is.![]()
Bedrag is inmiddels ook afgeschreven.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
[PS5] PlayStation 5Hans1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:56:
[...]
Andere topic??? Waag het door te verkopen!have fun!
.
En wat denken jullie, gaat er nog een 0,1% kans zijn dat er iets online komt op amazon..
Amazon.de pre order van September. Nou heb ik dit vaker gezien, en hoop ik dat het alsnog komt. Maar:
Goedendag,
aanvankelijk werd vandaag de levering van uw bestelling aangekondigd.
Helaas is er een vertraging in de bezorging. We verwachten dat de zending één tot twee werkdagen later aankomt.
Onze excuses voor deze vertraging. Het nakomen van onze leveringsbeloften is onze hoogste prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw zending zo snel mogelijk ontvangt.
Goedendag,
Helaas is er een vertraging in de bezorging. We verwachten dat de zending één tot twee werkdagen later aankomt.
Onze excuses voor deze vertraging. Het nakomen van onze leveringsbeloften is onze hoogste prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw zending zo snel mogelijk ontvangt.
Zal niet meer komen. NL wordt zoals gewoonlijk genaaid.Fenneeee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:57:
En wat denken jullie, gaat er nog een 0,1% kans zijn dat er iets online komt op amazon..
Hier is mijn MediaMarkt PS5 net bezorgd.
Wel een paar vreemde dingen:
Bezorger had hem achter de container verstopt zonder aan te bellen...
Hij zit in een witte doos met een credu.nl sticker erop (is van een schoolleverancier) om niet de PS5 illusie te wekken.
Ik ga nu alles aansluiten en downloaden. Succes!
Wel een paar vreemde dingen:
Bezorger had hem achter de container verstopt zonder aan te bellen...
Hij zit in een witte doos met een credu.nl sticker erop (is van een schoolleverancier) om niet de PS5 illusie te wekken.
Ik ga nu alles aansluiten en downloaden. Succes!
Dit heb ik idd ook ontvangen voor mijn order bij Amazon DE. Maar DHL zegt wel dat hij vandaag nog binnenkomt. Dus ik hoop dat DHL gelijk heeftppeterr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:57:
Amazon.de pre order van September. Nou heb ik dit vaker gezien, en hoop ik dat het alsnog komt. Maar:
Goedendag,
Amazon.nl is gewoon een zeer slap aftreksel van de Duitse site. Slecht aanbod, over het algemeen hogere prijzen en ze slaan ons met de PS5 simpelweg over. En dan willen ze je graag ook nog eens de NL Prime aansmeren. Waardeloos dit.
Vraag me af of de Duitsers, Italianen, Engelsen, Fransen en Spanjaarden ook zo bij Amazon.nl of bol.com en dergelijke aan het snipen zijn haha
Yep staat hier ook nog opSchasbeele schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:59:
[...]
Dit heb ik idd ook ontvangen voor mijn order bij Amazon DE. Maar DHL zegt wel dat hij vandaag nog binnenkomt. Dus ik hoop dat DHL gelijk heeft
DONDERDAG 19 NOVEMBER
17:30 - 21:30
Terwijl ik zag dat het pakket al om 04:15u in het dorp hier was
In de UK is het heel groot, dat weet ik wel.ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:59:
Vraag me af of de Duitsers, Italianen, Engelsen, Fransen en Spanjaarden ook zo bij Amazon.nl of bol.com en dergelijke aan het snipen zijn haha
Fijn om te zien dat de rust weer een beetje is wedergekeerd hierzo
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |