Ik heb m ook staan voor as maandag, echter wel een reservering van 0 euro op mn cc. Ik zie bij anderen dat de reservering wel 500+ euro is.. baart me wel wat zorgenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:30:
[...]
Ik verwacht dat je hem dan ontvangt tussen 12-16 december.
Blijkbaar was ik één van de eersten met een guaranteed leverdatum van a.s. maandag.
Hoezo, de levering was toch vandaag?Gregory76 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:31:
[...]
En daar komen ze dan nu achter.....?! Vaag.
Misschien is er een vrachtwagen 'verdwenen'...
Heeft er al iemand een duidelijke status bij CyberPort? Heb alleen een bevestigingsemail ontvangen en deze status staat er bij mijn order: In progress, partial delivery possible.
Bij de PS5 zelf in mijn order staat: Item not in stock - in stock, within Ready for dispatch in 24 hours
Iemand meer info?
Bij de PS5 zelf in mijn order staat: Item not in stock - in stock, within Ready for dispatch in 24 hours
Iemand meer info?
Verwijderd
Nou na 3 weken strijden geef ik het op. Wat een drama deze release. Heb nog nooit een playstation niet day 1 gehad...
Alexandrium hier. Nog steeds niet ontvangen. Zit ook nog te wachten...TheDMW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:31:
Iemand ondertussen al iets gehoord van de MediaMarkt over in-store pickup? Als in; de gene die ook de mail hebben gehad 2 dagen geleden dat ze vandaag voor 14u een afhaalbericht zouden krijgen.
Yes 1 bemachtigd bij Amazon de
Alleen in mail staat arriving 23 november en bij order in acount 12-16devember dus dat is wel minder.
Alleen in mail staat arriving 23 november en bij order in acount 12-16devember dus dat is wel minder.
Meh, ik ken iemand in mijn netwerk die geld heeft. En niet alleen geld. Geld, geld! Het kan hem echt niet interesseren hoor. Hij heeft geen zin om ergens in de rij te staan, van te voren te pre-orderen en weet ik et allemaal. Die lapt gewoon 1000 euro en die 500 extra voor hem is wisselgeld.bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:31:
[...]
Inderdaad, mensen moeten leren om wat meer low time preference te hebben. Heb het geld wel maar ga zeker niet het dubbele betalen.
Ok.. Resumé;
amazon.de .fr .whatever - sold out
MM sold out
... *.* sold out ?
amazon.de .fr .whatever - sold out
MM sold out
... *.* sold out ?
Contact gezocht met klantenservice: verspilde moeite:
Mij: Hallo, sorry voor vast de 1000e die dit vraagt.
Maar zijn de ps5 voor amazon NL al geweest? Komen deze nog?
Je hebt nu verbinding met Ava Peeters van Amazon.nl
Ava Peeters:Hartelijk dank voor je contact met amazon.nl
Ava Peeters:Spijtig genoeg moet ik je meedelen dat deze al uitverkocht zijn.
Wij weten ook niet wanneer deze terug beschikbaar zijn. En inderdaad er is heel veel vraag naar.
Mij: Helaas, mogen jullie delen om hoeveel eenheden dit ging en hoe laat ze precies online kwamen vandaag? Groot forum mensen heeft dit gemist en zit te wachten en te F5'en
Ava Peeters:Heb je eventueel op amazon.de gekeken. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Mij: Die zijn al geweest net als Frankrijk UK italie en spanje. allemaal een voor een. vandaar dat mensen wachten op NL
Ava Peeters:Ik vind het zo spijtig dat ik er niks aan kan doen, Tenslotte zijn wij hier om jullie verder te helpen maar soms kunnen wijzelf helaas niks doen. Ik zou zeggen: hou de site in het oog want deze gaan zo wie zo terug online staan.
Mij: Dat sowieso, maar u heeft dus geen informatie over hoeveel er vandaag online zijn gekomen en hoe laat?
Ava Peeters: Kan ik je verder nog van dienst zijn?
Ik weet niet hoeveel maar weet wel dat het deze middag was. En blijkbaar in een mum van tijd zijn ze de deur uitgegaan.
Mij: Overal binnen 1 minuut, maar NL heeft niemand gezien, dus dat moeten er 10 of zo zijn geweest in elk geval bedankt
(En dan standaard sorry hoije afscheid van verkopers)
Wij weten ook niet wanneer deze terug beschikbaar zijn. En inderdaad er is heel veel vraag naar.
Mij: Helaas, mogen jullie delen om hoeveel eenheden dit ging en hoe laat ze precies online kwamen vandaag? Groot forum mensen heeft dit gemist en zit te wachten en te F5'en
Ava Peeters:Heb je eventueel op amazon.de gekeken. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Mij: Die zijn al geweest net als Frankrijk UK italie en spanje. allemaal een voor een. vandaar dat mensen wachten op NL
Ava Peeters:Ik vind het zo spijtig dat ik er niks aan kan doen, Tenslotte zijn wij hier om jullie verder te helpen maar soms kunnen wijzelf helaas niks doen. Ik zou zeggen: hou de site in het oog want deze gaan zo wie zo terug online staan.
Mij: Dat sowieso, maar u heeft dus geen informatie over hoeveel er vandaag online zijn gekomen en hoe laat?
Ik weet niet hoeveel maar weet wel dat het deze middag was. En blijkbaar in een mum van tijd zijn ze de deur uitgegaan.
Mij: Overal binnen 1 minuut, maar NL heeft niemand gezien, dus dat moeten er 10 of zo zijn geweest in elk geval bedankt
Salty much?blue13x schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:31:
[...]
Jij bent deels het probleem. Nobody cares idd
3 weken is ook te laat. je had er echt tijdens de 1e verkoop bij moeten zijn. bol.com stond dik een half uur open.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
Nou na 3 weken strijden geef ik het op. Wat een drama deze release. Heb nog nooit een playstation niet day 1 gehad...
Die hebben geen geld teveel, maar een leegte in de kop en de volgende dag een financieel probleemquatro33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:28:
[...]
Ik heb zojuist een disc versie voor 1100 aan de deur verkocht.
Had er 1 over, hij was zo blij als een kind. Mooi toch! Sommige mensen hebben nu eenmaal geld teveel en willen geen enkele moeite doen.
Houd verder deze onnuttig info lekker voor je, klap je laptop dicht en ga lekker gamen
[ Voor 9% gewijzigd door martinus83 op 19-11-2020 15:34 ]
denk dat er niets komt.... over de 5000 orders en rond de 100 ps5.ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
Heeft er al iemand een duidelijke status bij CyberPort? Heb alleen een bevestigingsemail ontvangen en deze status staat er bij mijn order: In progress, partial delivery possible.
Iemand meer info?
als hij op voorraad is komt hij binnen 24 uur....
Dell XPS 15 9550 FHD
Ik geloof er geen reet van dat ze in NL online zijn geweest
In de app, maar hij bestellen stond ook 23 nov.
Nog niet. Heb wel facebookbericht gestuurd en iemand anders zag ik al die had contact via Twitter. Maar wat voor antwoord hij heeft gehad, weet ik dus niet:ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
Iemand meer info?
https://twitter.com/cyberport_de/status/1329388251753435138
Maar ik denk dat Facebookchannel behoorlijk druk is nu....
Bij mij helaas nog steeds de status "Bestelling vertraagd".. Gisteravond rond 23:05u besteld bij Mediamarkt. Wellicht was ik dan toch net te laat en was de voorraad reeds op; Creditcard afschrijving staat nog op gereserveerd. Ben benieuwd wanneer ik een verzendbevestiging krijg (of een annulering) wellicht pas bij een volgende batch...Ricardo07 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:59:
[...]
hij is onderweg komt tussen half 5 en kwart voor 8
Ik twijfel daar ook over inderdaad.bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Voor mensen die toen niet aan het werken waren oid ja.G4mert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
[...]
3 weken is ook te laat. je had er echt tijdens de 1e verkoop bij moeten zijn. bol.com stond dik een half uur open.
Aan alle moraalridders: Als ik met 1100 flappen voor je neus wapper, moet jij eens zien hoe snel jij je PS5 aan mij meegeeft.
Mensen die een bestelling hebben kunnen plaatsen via Amazon DE. Kunnen jullie de betaalmethode nog aanpassen. Ik zag na het bestellen dat het laatste cijfer fout was. Dus ik heb het aangepast onder mijn account en de oude CC verwijderd. Maar ik kan het niet aanpassen bij de besteling.
Het zou toch niet haha
Het zou toch niet haha
Ik kreeg dit van de servicedeskryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
Iemand meer info?
Hello, here we have received many orders within a few minutes, so we had to order new goods and are currently waiting for them. Unfortunately I have to ask you for patience. As soon as the goods are shipped, you will get a notification. Many greetings, Manuel
Zeker niet, je kent mijn ijzeren handen niet na 5 jaar bitcoin.straightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Aan alle moraalridders: Als ik met 1100 flappen voor je neus wapper, moet jij eens zien hoe snel jij je PS5 aan mij meegeeft.
Met AL die mensen hier die er bovenop zitten en het topic volspammen.. Doubt.pngbikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
same, ze verwijzen ook naar duitsland.de dus denk toch gewoon zelfde magazijnbikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Waarom neem je niet gewoon even contact met ze op? Kan bellen, emailen of zelfs chatten. Scheelt je gezeur.Aid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:34:
Mensen die een bestelling hebben kunnen plaatsen via Amazon DE. Kunnen jullie de betaalmethode nog aanpassen. Ik zag na het bestellen dat het laatste cijfer fout was. Dus ik heb het aangepast onder mijn account en de oude CC verwijderd. Maar ik kan het niet aanpassen bij de besteling.
Het zou toch niet haha
ga nou maar weer even gamen anders word je xbox koudVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:29:
Nederland online
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Idem dito, ook via amazon.co.uk, maar bij mij toch echt 23 november levering.Light21M schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:31:
Ik heb er 1 kunnen bemachtigen via amazon.co.uk nadat ik bij .fr het misgelopen was door foutmeldingen van de basket.
levering 5 december
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt, heeft vast niks met een global pandemic te maken die misschien productie & transport problemen zou kunnen opleveren.Sosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
Wel jammer dat dit een nieuwe trend begint te worden. Nvidia, AMD, Microsoft en Sony. Kunstmatige schaarste. Nieuwste marketingtechnieken.
Doen ze express want ze verkopen er liever niet zoveel in het begin.
Hier ook maandag!Bean77 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:35:
[...]
Idem dito, ook via amazon.co.uk, maar bij mij toch echt 23 november levering.
Zeker als het 1100 flappen zijn, 1 flap is minimaal 5 euro, dus als jij er €5500 euro voor over hebt dan zie ik je straks?straightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Volgensmij is het hele amazon.nl egienlijk alleen een vertaalde versie van amazon.de.Djores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:34:
[...]
same, ze verwijzen ook naar duitsland.de dus denk toch gewoon zelfde magazijn
Meh. Sta hier toch wel een beetje van te kijken. Had gewoon moeten kiezen voor verzending met PostNL. Is hier bijna altijd gezeur vandaar dat ik koos voor pick-up. Snap niet zo goed hoezo de PS5's nog niet in het filiaal zijn als ik al ruim 2 maanden geleden heb besteld.psvpas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
[...]
Alexandrium hier. Nog steeds niet ontvangen. Zit ook nog te wachten...
Retouren van Amazon.nl gaan ook via Duitsland.Djores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:34:
[...]
same, ze verwijzen ook naar duitsland.de dus denk toch gewoon zelfde magazijn
Ben ik de enige die hem morgen krijgt via amazon.de?
Lees alleen maar december hier?
[ Voor 25% gewijzigd door Jippykayeeh op 19-11-2020 15:36 ]
Bij mij 30 november.Bean77 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:35:
[...]
Idem dito, ook via amazon.co.uk, maar bij mij toch echt 23 november levering.
Misschien dat ze medeleven hebben met de mensen die in de distributiecentra werken en daarom het een beetje verdelen? Of ze weten wat wanneer binnen komt natuurlijk.
Een bj kan je krijgen voor that money maar m'n PS5 hou ik toch echtstraightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ja, dat denk ik nu dus ook... PostNL komt hier altijd rond 7:45 al en nu zit ik om 15:35 nog steeds te wachten tot ik hem kan ophalenTheDMW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:35:
[...]
Meh. Sta hier toch wel een beetje van te kijken. Had gewoon moeten kiezen voor verzending met PostNL. Is hier bijna altijd gezeur vandaar dat ik koos voor pick-up. Snap niet zo goed hoezo de PS5's nog niet in het filiaal zijn als ik al ruim 2 maanden geleden heb besteld.
1100 flappen? betaal je in dollars dan?straightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Bij mij ook voor maandag 23 nov, alleen nog niks van mijn CC afgeschreven... het zal toch niet?
Verwijderd
fakeDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
Contact gezocht met klantenservice: verspilde moeite:
Niet om uit de hoogte te doen, maar die extra 500 zou ik ook niet missen, maar zal het nooit doen... principe kwestieKhayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
[...]
Meh, ik ken iemand in mijn netwerk die geld heeft. En niet alleen geld. Geld, geld! Het kan hem echt niet interesseren hoor. Hij heeft geen zin om ergens in de rij te staan, van te voren te pre-orderen en weet ik et allemaal. Die lapt gewoon 1000 euro en die 500 extra voor hem is wisselgeld.
Verwijderd
Damn, jij was er wel heel snel bijJippykayeeh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
Ben ik de enige die hem morgen krijgt via amazon.de?
Nou ik geef het op voor nu, al teveel tijd uitgesteld van werk dat ik moet inhalen. Succes voor als er nog iets komt
Je moet het ook niet opzoeken, als je hem niet op marktplaats of vraag en aanbod had gezet was je ook niet in verleiding gekomen.straightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Maar goed vind die koper als nog een sukkel, hierdoor vergroot je de scalper problemen en dus tekorten alleen maar.
Gefeliciteerd met je gratis ps5.
Heb er overigens wel extra voor moeten betalen
Hier zondag 22-11MyLilPWNY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
[...]
Bij mij ook voor maandag 23 nov, alleen nog niks van mijn CC afgeschreven... het zal toch niet?
Ik had je toch eentje gestuurd?Fluffybeast schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:21:
Ga het even bijwerken dankzij de incoming 40 berichten..
Ik heb net eentje gekocht uk versie.
30 nov komt ie aan
Ik woon in belgie
Wie nu nog wil moet nu maar pb sturen
Ook BE trouwens
Meer mensen die bij amazon.de de disk versie hebben besteld en levertijd 15-16 december zien?? Of heeft iedereen dit.
Jep.. Gek genoeg wel. Hier staat straks iemand met EUR 900 aan de deur, ik zou er bijna mijn eigen PS5 ook nog voor verkopen (die ik nu dus eigenlijk slechts voor EUR 100 heb..).Kelnarath schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:21:
@Tweakers welke hun PS5 hebben door verkocht: ZIjn er echt mensen welke 900-1000,- betaald hebben voor een PS5.. ik kan daar met mijn hoofd niet bij..
I don`t judge,... wat een gek ervoor geeft..
[ Voor 5% gewijzigd door Mesque op 19-11-2020 15:39 ]
Dat ben ik maar helaas geen reactie verder ontvangen. Zodra ik iets weet laat ik het weten.Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
[...]
Nog niet. Heb wel facebookbericht gestuurd en iemand anders zag ik al die had contact via Twitter. Maar wat voor antwoord hij heeft gehad, weet ik dus niet:
https://twitter.com/cyberport_de/status/1329388251753435138
Maar ik denk dat Facebookchannel behoorlijk druk is nu....
sameajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
Meer mensen die bij amazon.de de disk versie hebben besteld en levertijd 15-16 december zien?? Of heeft iedereen dit.
Een aantal wel, een aantal niet.ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
leuk voor je, hopelijk krijg je nepgeldMesque schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
[...]
Jep.. Gek genoeg wel. Hier staat straks iemand met EUR 900 aan de deur, ik zou er bijna mijn eigen PS5 ook nog voor verkopen.
Toen ik de doos van mijn Playstation 5 openmaakte grapte ik tegen m'n vriendin 'kijk, nu scheur ik 300 euro door'.straightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Blijkbaar was het 600 euro wat ik met een simpele resell had kunnen verdienen
Nu was ik hyped en ik ga echt zomaar mijn langverwachte console wegdoen + ik heb het geld niet heel hard nodig. Maar hoe je het ook wendt of keert. 600 euro is voor velen erg veel geld en zo erg makkelijk te verdienen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Amazon.nl is niet echt een vertaalde versie van Amazon.de. Het is wel degelijk een aparte versie, bestellingen op .de vind je bv niet terug op .nl en andersom ook niet. Maar er is wel een grote kans dat amazon geen warenhuis heeft voor Nederland en dat producten voor NL komen van landen eromheen, heb persoonlijk al gehad dat ik pakketjes uit duitsland en engeland heb ontvangen.
Dus tenzij ze echt een aparte voorraad voor de .nl site hebben bewaard (highly doubt it) zijn alle beschikbare consoles al verkocht via de andere domeinen.
Dus tenzij ze echt een aparte voorraad voor de .nl site hebben bewaard (highly doubt it) zijn alle beschikbare consoles al verkocht via de andere domeinen.
Hier is Amazon UK ook gelukt nadat ik al jullie berichtjes zag ruim een uur geleden! Ik heb hier iemand heel blij mee kunnen maken. Thanks voor de tips, and keep hunting!
Dat snap ik maar voor sommige mensen is gemak veel meer waard dan die 500 euro.demokert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
[...]
Niet om uit de hoogte te doen, maar die extra 500 zou ik ook niet missen, maar zal het nooit doen... principe kwestie
Nee hoor gaan gewoon naar Oss in Nederland.Dj-sannieboy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:35:
[...]
Retouren van Amazon.nl gaan ook via Duitsland.
19-22 dec hierajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
Ik heb hetzelfde, hoordat dat het ook een validatiecheck kan zijn van je cc door Amazon.MyLilPWNY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
[...]
Heb op .de besteld, verwacht m nog steeds maandag
Nope, morgen om 20:00.ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
tja, vraag het zelf zou ik zeggen. Je zult hetzelfde antwoord krijgen wat neerkomt op: We weten het ook niet
Ik verwacht eerlijk gezegd dat als je hem nog niet had besteld, zoals ik, je vandaag ook niet meer kan bestellen :sad:
Zou mij niet gaan om het extra bijbetalen maar meer dat ik deze business van scalpen niet wil promoten door er mijn geld aan te besteden.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:39:
[...]
Dat snap ik maar voor sommige mensen is gemak veel meer waard dan die 500 euro.
Is ook onzin.bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:33:
Besteld bij amazon.de en datum staat op 22 nov.
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Prima helpdesk ze bellen je terug,alleen lastig te vinden dat nummer +442070237935 belde mijAid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:34:
Het zou toch niet haha
Verwijderd
Had ik ook met liefde willen doen. Ik klikte op Express Shipping, maar hij schoot helaas toch door naar Standard Shipping. Ook niet erg, aangezien hij maandag aan moet komen. Had hem wel graag morgen gehad.Jippykayeeh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:37:
[...]
Heb er overigens wel extra voor moeten betalen
Mijn 7 jaar oude PS4 heeft zijn rust hard nodig.
Net de Amazon helpdesk aan de lijn gehad. Dat komt omdat er geen shipment date bekend is. Pas als die bekend is dan pas reserveren ze de 0 euro op je creditcard. Kans is dus aanwezig dat wij niet in deze ronde zitten maar de volgende. Zo een donkerbruin vermoeden heb ik namelijk.alionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
Hier ook niks van co.uk op mijn CC, maar order staat wel gewoon in mijn account.
Welke datum staat er in je account?
Idd, veel mensen zonder moraal kompas hier. Hoop dat ze een keer goed misgrijpen en vals geld ontvangen.ZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:39:
[...]
Zou mij niet gaan om het extra bijbetalen maar meer dat ik deze business van scalpen niet wil promoten door er mijn geld aan te besteden.
Bij mij pas 19-22 Dec..ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
God wat een rollercoaster vandaag.. even meenemen in mijn verhaal:
Genoeg geluk bij amazon.co.uk om een ps5 te bestellen. Krijg ik ineens mail dat de betaling niet gelukt is. In de mail stond dat ik 5 dagen had het te fixen of de order geannuleerd werd.
Snel de rabo gebeld uitgezocht en ze hadden alle CC per 16-11 vernieuwd dus mijn oude CC werkte niet meer. Rabobank storing dus nieuwe CC niet te activeren. Uiteindelijk met veel pijn en moeite CC kunnen activeren en dus betaling naar de nieuwe CC omgezet.
Toen verdween ineens mijn bezorgdatum van de bestelling (voorheen 23 november). Verdomme wat sloeg de paniek in, eerste instantie zei de medewerker me ongeveer "Das pech, bestelling weg" toen ik haar attendeerde op de mail heeft ze navraag gedaan. Systeem kon tot 48 uur duren voordat de nieuwe betaling goed verwerkt was en de bezorgdatum zou terug komen en ik hier mail van zou krijgen. Dus eindstand nog steeds veel stress en fingers crossed de aankomende 48 uur...
Genoeg geluk bij amazon.co.uk om een ps5 te bestellen. Krijg ik ineens mail dat de betaling niet gelukt is. In de mail stond dat ik 5 dagen had het te fixen of de order geannuleerd werd.
Snel de rabo gebeld uitgezocht en ze hadden alle CC per 16-11 vernieuwd dus mijn oude CC werkte niet meer. Rabobank storing dus nieuwe CC niet te activeren. Uiteindelijk met veel pijn en moeite CC kunnen activeren en dus betaling naar de nieuwe CC omgezet.
Toen verdween ineens mijn bezorgdatum van de bestelling (voorheen 23 november). Verdomme wat sloeg de paniek in, eerste instantie zei de medewerker me ongeveer "Das pech, bestelling weg" toen ik haar attendeerde op de mail heeft ze navraag gedaan. Systeem kon tot 48 uur duren voordat de nieuwe betaling goed verwerkt was en de bezorgdatum zou terug komen en ik hier mail van zou krijgen. Dus eindstand nog steeds veel stress en fingers crossed de aankomende 48 uur...
Zijn er nog steeds mensen fanatiek aan het F5en voor Amazon?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Hoop dat het goed komt!GenesisToasted schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
God wat een rollercoaster vandaag.. even meenemen in mijn verhaal:
Op .De besteld met levertijd van 19-22 dec (standaard shipping) Ik wou dat veranderen naar premium shipping. Klantenservice
Goedemiddag De Master KING Julia
Hartelijk dank voor uw email.
Ik wil u vragen nog wat langer geduld te hebben, omdat onze groothandel het item Sony PlayStation 5 uit bestelling ........(geheim)..... momenteel niet kan verzenden. De afdeling inkoop is op de hoogte gebracht en houdt uw bestelling extra goed in de gaten.
Afhankelijk van de leverancier of groothandel kan de periode afwijken waarbinnen we de goederen ontvangen en kunnen verzenden. We gaan momenteel uit van de volgende verwachte leverdatum tussen: 19 december en 22 december . We laten het u automatisch per e-mail weten als we uw bestelling eerder kunnen verzenden.
Met andere woorden, het kan dus volgend jaar worden maar ook volgende week ligt beetje aan wat ze doen met levering. Maar bestelling staat.
Goedemiddag De Master KING Julia
Hartelijk dank voor uw email.
Ik wil u vragen nog wat langer geduld te hebben, omdat onze groothandel het item Sony PlayStation 5 uit bestelling ........(geheim)..... momenteel niet kan verzenden. De afdeling inkoop is op de hoogte gebracht en houdt uw bestelling extra goed in de gaten.
Afhankelijk van de leverancier of groothandel kan de periode afwijken waarbinnen we de goederen ontvangen en kunnen verzenden. We gaan momenteel uit van de volgende verwachte leverdatum tussen: 19 december en 22 december . We laten het u automatisch per e-mail weten als we uw bestelling eerder kunnen verzenden.
Met andere woorden, het kan dus volgend jaar worden maar ook volgende week ligt beetje aan wat ze doen met levering. Maar bestelling staat.
Ik heb hem open inderdaad op amazon.nlDesutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
Heeft iemand directe link naar amazonde want als ik click kom ik op de controller uit
Ja.... maar ga er ieder moment mee stoppen, nu al 40 minuten niks meer geupload op een amazon site...Desutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
Verwijderd
+1the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
[...]
Ik heb hem open inderdaad op amazon.nl
Ik heb ook een leverdatum van 15 dec maar mijn creditcard is wel belast hoor via Amazon.de
nee, zo nu en dan eens en tweakers in de gaten houden, maar schijt dat amazon nl niets heeft gedropt online.Desutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
ik wil wel, maar de f5 is stuk, en mijn vingers ook..Desutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
nog altijd F5 hier... tot 16uur dan zit mijn werkshift erop
Nice! Hier ook 15 dec. Net te laat voor Sinterklaas maar op tijd voor mn verjaardagExcellence1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:40:
[...]
Besteld bij amazon.de en datum staat op 22 nov.
samejoffrey19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:42:
Ik heb ook een leverdatum van 15 dec maar mijn creditcard is wel belast hoor via Amazon.de
wat letterlijk net??ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:42:
net via co uk kunnen bestellen, maandag levering,. nog anderen van co uk, zelfde leverdatum?
Heb net ook op whatsapp contact gezocht, kreeg exact hetzelfde bericht. Niks verder dusAP3X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:34:
[...]
Ik kreeg dit van de servicedesk
Hello, here we have received many orders within a few minutes, so we had to order new goods and are currently waiting for them. Unfortunately I have to ask you for patience. As soon as the goods are shipped, you will get a notification. Many greetings, Manuel
jupDesutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
Wat een rollercoaster...ik was te laat voor FR en IT, UK had ik in mijn mandje maar door een error greep ik alsnog naast. Op BCC was ik gisteren kansloos. Wordt hier zo moe van. Als hij nu niet online komt in NL dan verdwijnt mijn hype voor de console wel de komende maanden aangezien je er toch niet aan kan komen. Wat een broddellaunch is dit geweest zeg.
Ben erg benieuwd of de levertijden nog vervroegd gaan worden bij amazon.de is mi 15-16 december..
Wie weet hebben we geluk!
Wie weet hebben we geluk!
Doen dan, waarom niet. Je krijgt gewoon geld, en je bespaard gametijd! Kun je nuttige dingen gaan doen, dubbel winst. Zou dom zijn om het niet te doen. Koop je over 3 weken een nieuwe PS5 bij intertoys, pakken ze hem nog voor je in ook. Heb je een pracht kado onder je boom. Triple winst zelfs, dolletjesMesque schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
[...]
Jep.. Gek genoeg wel. Hier staat straks iemand met EUR 900 aan de deur, ik zou er bijna mijn eigen PS5 ook nog voor verkopen.
Ik hoef zeker niet voor te stellen minder te posten in dit topic, en alleen relevante info te posten. Hiermee toch nog een bijdrage in deze tot nog toe nutteloze post als reactie op een nutteloze post.
Leest fijner, is er een batch verkrijgbaar, dan is het ook te volgen. Dan kan iedereen erop klikken zonder commentaar in dit topic en blijft de boel lekker overzichtelijk. Na 15 min werken staan hier weer 200 nieuwe posts opt moment.
Jep ook voor maandag!ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:42:
net via co uk kunnen bestellen, maandag levering,. nog anderen van co uk, zelfde leverdatum?
Ik ben zelf zeer hoopvol dat de 15e een verkeerde estimate is en hij na dit weekend gewoon verzonden wordt
over al gaat het net niet goed word hier echt moe van
Ik ga ook achter het net vissen vrees ik.
In juli een preorder gedaan bij gamemania, veel te laat natuurlijk. En heb al wel wat andere dingen geprobeerd, maar altijd te laat.
In juli een preorder gedaan bij gamemania, veel te laat natuurlijk. En heb al wel wat andere dingen geprobeerd, maar altijd te laat.
Waar kan ik een nummer vinden om te whatsappen met ze?ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:43:
[...]
Heb net ook op whatsapp contact gezocht, kreeg exact hetzelfde bericht. Niks verder dus
Amazon.de is mij vanmiddag gelukt! Bezorgdatum 15-16dec, hopelijk wordt dat nog vervroegd maar het is nog altijd beter dan niets
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |