Je zou zeggen dat met minstens 10.000 zoekende voor een ps5 hier we toch op z'n minst opgemerkt wordenNumeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
waarom zou elke amazon in europa wat krijgen behalve NL? zijn we echt zo klein en onbeduidend?
kan je het beste drukken op koop direct, of plaats in winkelmandje ? heb hier zo geen verstand van haha, heb ook het idee dat ik de enigste vrouw ben hier
Pffffff...wat een fouten allemaal...Allemaal storingen dat de PS5 per ongeluk op sites komen (Alternate, etc) nu ook weer PSN kaarten bij intertoys.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
nou 70000 schoentjes bij coolblue heDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:12:
[...]
Je zou zeggen dat met minstens 10.000 zoekende voor een ps5 hier we toch op z'n minst opgemerkt worden
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
koop direct, anders moet je extra stap in mandje makenFenneeee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:12:
kan je het beste drukken op koop direct, of plaats in winkelmandje ? heb hier zo geen verstand van haha, heb ook het idee dat ik de enigste vrouw ben hier
top ! dan hopen dat het goed gaat met de cc van mijn vriend. die staat al in mijn account, dus hopen dat ik niks extra's moet invullen. want dan ben ik waarschijnlijk te laat..Djores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:13:
[...]
koop direct, anders moet je extra stap in mandje maken
BE zijn de winkels dicht he
// TODO: Schrijf een signature
Komt er eind november of begin december nog nieuwe vooraad aan ALLE leveranciers in NL ????
Zodat iedereen er een krijgt behalve een handje vol. Of word dat volgende jaar?
Zodat iedereen er een krijgt behalve een handje vol. Of word dat volgende jaar?
Mag hopen dat die naar de pre-orders gaan haha. Hoe graag ik er zelf ook eentje wilVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:13:
Heb net gebeld met iemand die aan het werk is bij de MM. Daar hdden ze nog 80 exemplaren liggen. Ze gaan kijken wat ze konden betekenen. Ik houd jullie op de hoogte.
Een Tweakers potje maken?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:13:
Heb net gebeld met iemand die aan het werk is bij de MM. Daar hdden ze nog 80 exemplaren liggen. Ze gaan kijken wat ze konden betekenen. Ik houd jullie op de hoogte.
Hmm hoe groot is de kans dat NL nu nog komt? Zal toch niet als enige uitblijven?
amazon nl zei dat ze zouden krijgen vandaag, niet via DE of een andere, gewoon via hun site
idd... ben benieuwdNumeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:16:
amazon nl zei dat ze zouden krijgen vandaag, niet via DE of een andere, gewoon via hun site
Dell XPS 15 9550 FHD
Klopt, maar verschillende mensen hebben hier al screenshots geplaatst van chat met NL service desk medewerkers die zeggen dat het al geweest is (heel kort).Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:16:
Is die 1 click alleen voor prime leden ofzo? Ik wordt elke keer doorverwezen naar de bestelling met zo'n probeer prime scherm. Ga mijn DE prime echt niet omzetten naar NL.
Verwijderd
Omdat ik een kaolo ps5 zsm wilMysticX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:18:
Hoe jullie allemaal in de trolls intrappen? Gewoon ernstig 🤫🤭🤭🤭
Als je hebt over @AmazonNederland, dat is een nep account. 180 followers, niet verified en daarnaast had die het erover dat het om 12 zou gebeuren
Jullie hebben iets meer kans , ik wacht wel gewoon op de tweede batch
succes!
Ik schakel pas net weer in. Wordt er inmiddels alleen nog maar getrollt of verwachten jullie echt nog dat Amazon NL online komt?
Nope heb het over AmazonHelpOguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
[...]
Als je hebt over @AmazonNederland, dat is een nep account. 180 followers, niet verified en daarnaast had die het erover dat het om 12 zou gebeuren
Zonde man. Hoop dat die voor ons beiden snel gaat komen!Lienuks schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
Jullie hebben iets meer kans , ik wacht wel gewoon op de tweede batchsucces!
pff had nou al 5 keer een digital editie op amazon in mijn mandje, en met afrekenen steeds weer weg
Verwijderd
Als amazon hetzelfde schema had aangehouden als de andere EU landen hadden ze al online moeten zijn....
Is volgens mij de 2e keer dat Nederland niets krijgt.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Verwijderd
Er is nog een kans ja, veel landen waaronder uk, es, de, etc. zijn de afgelopen uren heel kort online geweest. NL nog niet (lijkt het).Jochem Boom schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
Ik schakel pas net weer in. Wordt er inmiddels alleen nog maar getrollt of verwachten jullie echt nog dat Amazon NL online komt?
Ik denk dat de meesten meer hopen dan wetenJochem Boom schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Same here, geef het op. Wacht wel tot ze in overvloed in de rekken liggen ofzo.sderooij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
pff had nou al 5 keer een digital editie op amazon in mijn mandje, en met afrekenen steeds weer weg
Was niet bereikbaar op dat moment. Alle andere sites zagen w het voorbij komen en hier niet hoe dan.IJsrace schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:18:
[...]
Klopt, maar verschillende mensen hebben hier al screenshots geplaatst van chat met NL service desk medewerkers die zeggen dat het al geweest is (heel kort).
Ik hou gewoon nog even 20 minuutjes hoop. Als er dan niets verschenen is, is het dikke pech.Jochem Boom schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
Amazon FR heeft mijn CC al leeggetrokken maar van .Co.UK nog niks, ook geen reservering
Ga het even bijwerken dankzij de incoming 40 berichten..
Ik heb net eentje gekocht uk versie.
30 nov komt ie aan
Ik woon in belgie
Wie nu nog wil moet nu maar pb sturen
30 nov komt ie aan
Ik woon in belgie
@Tweakers welke hun PS5 hebben door verkocht: ZIjn er echt mensen welke 900-1000,- betaald hebben voor een PS5.. ik kan daar met mijn hoofd niet bij..
I don`t judge,... wat een gek ervoor geeft..
MeFluffybeast schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:21:
Ga het even bijwerken dankzij de incoming 40 berichten..
30 nov komt ie aan
Ik woon in belgie
Hier ook niks van co.uk op mijn CC, maar order staat wel gewoon in mijn account.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:20:
Amazon FR heeft mijn CC al leeggetrokken maar van .Co.UK nog niks, ook geen reservering
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
• Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.Kelnarath schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:21:
@Tweakers welke hun PS5 hebben door verkocht: ZIjn er echt mensen welke 900-1000,- betaald hebben voor een PS5.. ik kan daar met mijn hoofd niet bij..
Hier staat Amazon FR op gereserveerd in mijn creditcard. 0,0 eurotjes.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:20:
800 voor een DE heb ik ervoor gekregen.Kelnarath schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:21:
Loop je binnen een paar maandjes in de winkel voorbij een rek vol PS5 en denk je... lolz...Kelnarath schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:21:
Hier ookalionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
Hier ook niks van co.uk op mijn CC, maar order staat wel gewoon in mijn account.
Ben vanaf 11 uur op alle amazon geweest. Nederland is nog niet online geweest. Rest heb ik pech gehad of werd niet naar nederland verstuurd
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Amazon Help
@AmazonHelp
Replying to
@mikedispikey
Hoi! Helaas ondervinden we enige vertraging bij de aankomst van PS5-producten. We vragen je vriendelijk om het later nog een keer te proberen, de artikelen zullen uiterlijk 1 december weer beschikbaar zijn. ^EV
Translate Tweet
2:52 PM · Nov 19, 2020·Sprinklr
@AmazonHelp
Replying to
@mikedispikey
Hoi! Helaas ondervinden we enige vertraging bij de aankomst van PS5-producten. We vragen je vriendelijk om het later nog een keer te proberen, de artikelen zullen uiterlijk 1 december weer beschikbaar zijn. ^EV
Translate Tweet
Exuses, ik kan er gewoon met m`n hoofd niet bij...mannetje19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
• Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.
Hahahhahah so truesammyke007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
Loop je binnen een paar maandje in de winkel voorbij een rek vol PS5 en denk je... lolz...
Wanneer krijgen we voldoende PS5 voor iedereen??? een paar weken of maanden nog wachten?
bij mij ook jja, nou prima rond kerst de ps5.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:01:
Thanks voor de antwoorden!
Hij komt wat ik op amazon zie 16 dec aan
Fuck amazon, vond het uberhaupt al een schijt winkelcczhlsk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
Amazon Help
@AmazonHelp
Replying to
@mikedispikey
Translate Tweet
dit heb ik vanuit .de sitepelidee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
Hier staat Amazon FR op gereserveerd in mijn creditcard. 0,0 eurotjes.
inderdaad ik ook wat een onoverzichtelijke kutzooibikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:23:
[...]
Fuck amazon, vond het uberhaupt al een schijt winkel
Ik wacht ook wel geduldig af.
Alleen adviseer ik mensen om rustig te blijven en niet bij 'louche' types een ps5 's avonds op de mcdonalds parkeerplaats een ps5 doos met een baksteen over te nemen.
Alleen adviseer ik mensen om rustig te blijven en niet bij 'louche' types een ps5 's avonds op de mcdonalds parkeerplaats een ps5 doos met een baksteen over te nemen.
Zoals meerdere Tweakers hier werd ik opgejaagd door alle hype rondom de PS5. Ik wilde/hoefde er eigenlijk geen een maar toch als een malle op al die webshops zitten F5-en.
Succes allen. Ik haak af (moest dit al dagen geleden eigenlijk doen).
Succes allen. Ik haak af (moest dit al dagen geleden eigenlijk doen).
Bij mij is niks afgeschreven of gereserveerd. Heb besteld bij DE
Als je toch paar maandjes aan het wachten bent maak daar 6 jaar van kan je ps6 misschien kopensammyke007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
Loop je binnen een paar maandjes in de winkel voorbij een rek vol PS5 en denk je... lolz...
precies zelfde verhaal als nee ik koop nu niet de nieuwe iPhone over een jaar komt weer een nieuwe
Wel jammer dat dit een nieuwe trend begint te worden. Nvidia, AMD, Microsoft en Sony. Kunstmatige schaarste. Nieuwste marketingtechnieken.
de mijne ook, gereserveerd voor 513 europelidee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
[...]
Hier staat Amazon FR op gereserveerd in mijn creditcard. 0,0 eurotjes.
hier het hele bedrag al gereserveerd op cc.. (DE)jerryyy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
Bij mij is niks afgeschreven of gereserveerd. Heb besteld bij DE
automation fanboy
Maanden. minstens 3 waarschijnlijk 6+. Als je kijkt naar de GPU markt momenteel is dat hetzelfde verhaal.ThaddeusX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:23:
Wanneer krijgen we voldoende PS5 voor iedereen??? een paar weken of maanden nog wachten?
fake news heb net gechecktcczhlsk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
Amazon Help
@AmazonHelp
Replying to
@mikedispikey
Translate Tweet
heb alles geprobeerd, ben er klaar mee. probeer nu een te halen voor 7/800 ballen.. boeit me trouwens ook geen reet die paar honderd.
#PS5
@amazonDE
???????????
Amazon Help
@AmazonHelp
Als antwoord op
@sebyukr
Ich empfehle dir, die Webseite regelmäßig zu prüfen, da wir möglicherweise zusätzliche Lagerbestände erhalten. (2/2) ^MY
Vertaald vanuit het Duits door
Ik raad aan om de website regelmatig te bezoeken, omdat we mogelijk extra inventaris ontvangen. (2/2) ^ MIJN
https://twitter.com/AmazonHelp/status/1329430101331767301
@amazonDE
???????????
Amazon Help
@AmazonHelp
Als antwoord op
@sebyukr
Ich empfehle dir, die Webseite regelmäßig zu prüfen, da wir möglicherweise zusätzliche Lagerbestände erhalten. (2/2) ^MY
Ik raad aan om de website regelmatig te bezoeken, omdat we mogelijk extra inventaris ontvangen. (2/2) ^ MIJN
Ik snap niet hoe er zoveel trolls/adverteerders opeens hier komen? Het niveau is wel echt ziek gezakt opeens.
Dit is productie, komen ook allemaal bij dezelfde chipfabrikant weg. Er is geen enkel belang om kunstmatige schaarste te creeeren in een tijd als deze.Sosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
Wel jammer dat dit een nieuwe trend begint te worden. Nvidia, AMD, Microsoft en Sony. Kunstmatige schaarste. Nieuwste marketingtechnieken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hmm oke. Voor welke datum staat de jouwe gepland?Punkbuster schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
[...]
hier het hele bedrag al gereserveerd op cc.. (DE)
Dat kunstmatige schaarste is de grootste onzin die er momenteel word verkocht. Er is gewoon geen productie capaciteit geweest in die landen. Wat winnen zij er mee? Niets. Sony had liever dag 1 20miljoen stuks verkochtSosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
Ik heb de tweet terug kunnen vinden, dus geen fake nieuws...
Inventaris heb je niks aan, kunnen mensen straks stoelen gaan kopen??Hakanda schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
#PS5
@amazonDE
???????????
Amazon Help
@AmazonHelp
Als antwoord op
@sebyukr
Voorraad lijkt me handiger.
Echt heel bijzonder inderdaad. Dinsdag was hier nog niets van te merken op een hele kleine uitzondering na.pokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:25:
Ik snap niet hoe er zoveel trolls/adverteerders opeens hier komen? Het niveau is wel echt ziek gezakt opeens.
Vreemde redenering... iPhone komt jaarlijks uit, PS 7 jaarlijks. Waarom zou ik persé één op release kopen? Mensen doen hier precies of ze jagen achter een brood voor hun kinderen. Ik ben een gamer, maar het blijft maar vermaak hé...acreed166 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
[...]
Als je toch paar maandjes aan het wachten bent maak daar 6 jaar van kan je ps6 misschien kopen![]()
precies zelfde verhaal als nee ik koop nu niet de nieuwe iPhone over een jaar komt weer een nieuwe
Lekker dit, PS5 van amazon.de. hele dag op "bezorger onderweg" en nu naar "Aangekomen op lokaal depot"
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Wat is er kunstmatig aan en wat zouden deze bedrijven daar mee winnen?Sosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
Als het goed is heeft dit te maken met de verschillende batches, ik heb zojuist een amazon medewerker aan de lijn gehad (DE) en die gaf aan dat de leveringen in december komen van wegen het te kort aan PS5's (van de levering in november). Degene die ze in December ontvangen hebben daarom een soort "Pre order" waardoor er nog geen bedrag van je creditcard gehaald is.Punkbuster schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:24:
[...]
hier het hele bedrag al gereserveerd op cc.. (DE)
https://twitter.com/AmazonHelp/status/1329422233555656705kevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
TSMC verkoopt capaciteit aan de hoogste bieder, vast. Echter is het voor hun ook vervelend dat ze niet meer kunnen produceren; dat levert meer op.Sosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
Gouden tijden voor chipfabrikanten dan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Deel hem dan ook....kevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
Bij mij staat levering op 15 december, maar het bedrag is al wel gereserveerd op m'n cc.Burmeister- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
Als het goed is heeft dit te maken met de verschillende batches, ik heb zojuist een amazon medewerker aan de lijn gehad (DE) en die gaf aan dat de leveringen in december komen van wegen het te kort aan PS5's (van de levering in november). Degene die ze in December ontvangen hebben daarom een soort "Pre order" waardoor er nog geen bedrag van je creditcard gehaald is.
Dit begon met een claim van een AMD shill op youtube dat het kunstmatige schaarste was omdat NVidia voor AMD wilde zijn. Puntje bij paaltje, productie problemen voor alle technologische bedrijven.Baska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
Wat is er kunstmatig aan en wat zouden deze bedrijven daar mee winnen?
Verklaard een hoop. ThanksBurmeister- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
Als het goed is heeft dit te maken met de verschillende batches, ik heb zojuist een amazon medewerker aan de lijn gehad (DE) en die gaf aan dat de leveringen in december komen van wegen het te kort aan PS5's (van de levering in november). Degene die ze in December ontvangen hebben daarom een soort "Pre order" waardoor er nog geen bedrag van je creditcard gehaald is.
samekronolith schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:27:
[...]
Bij mij staat levering op 15 december, maar het bedrag is al wel gereserveerd op m'n cc.
Ik heb leverdatum 12 - 16 december bij DE maar geld is er al wel af. Krijg ik hem dan gewoon snel?Burmeister- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
Als iemand die nu eigenlijk hoort te werken in de chip industrie maar op F5 aan het klikken is, kan ik zeggen dat chipfabrikanten het heel moeilijk hebben met het produceren van next gen chips.
EgoInvicto schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:26:
[...]
Dat kunstmatige schaarste is de grootste onzin die er momenteel word verkocht. Er is gewoon geen productie capaciteit geweest in die landen. Wat winnen zij er mee? Niets. Sony had liever dag 1 20miljoen stuks verkocht
Hmm dat is inderdaad vreemd. Mijn bestelling staat op dit moment "Verwacht tussen 15 en 16 december" en er is een bedrag van "0.00" gereserveerd door Amazon.de.kronolith schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:27:
[...]
Bij mij staat levering op 15 december, maar het bedrag is al wel gereserveerd op m'n cc.
Vreemd, laten we het even een paar dagen afwachten, wie weet is er dan meer duidelijk rondom de bestellingen
Deze tweet is echt. Maar ik snap niet wat ze bedoelencczhlsk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:22:
Amazon Help
@AmazonHelp
Replying to
@mikedispikey
Translate Tweet
Zo te zien bij AmazonHelp komt er niks online.
Levering problemen.
Levering problemen.
Verwijderd
Ik verwacht dat je hem dan ontvangt tussen 12-16 december.tukkerfan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:28:
[...]
Ik heb leverdatum 12 - 16 december bij DE maar geld is er al wel af. Krijg ik hem dan gewoon snel?
Blijkbaar was ik één van de eersten met een guaranteed leverdatum van a.s. maandag.
En daar komen ze dan nu achter.....?! Vaag.Hoolz14 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:30:
Zo te zien bij AmazonHelp komt er niks online.
Levering problemen.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Jep ik ookVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:30:
[...]
Ik verwacht dat je hem dan ontvangt tussen 12-16 december.
Blijkbaar was ik één van de eersten met een guaranteed leverdatum van a.s. maandag.
Blijkbaar zijn we alweer de kleine poep landje die niets krijgt...
Ik heb er 1 kunnen bemachtigen via amazon.co.uk nadat ik bij .fr het misgelopen was door foutmeldingen van de basket.
levering 5 december
levering 5 december
Dat noemen ze pas van een koude koffie thuis komen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:30:
[...]
Ik verwacht dat je hem dan ontvangt tussen 12-16 december.
Jij bent deels het probleem. Nobody cares iddquatro33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:28:
[...]
Ik heb zojuist een disc versie voor 1100 aan de deur verkocht.
Had er 1 over, hij was zo blij als een kind. Mooi toch! Sommige mensen hebben nu eenmaal geld teveel en willen geen enkele moeite doen.
Iemand ondertussen al iets gehoord van de MediaMarkt over in-store pickup? Als in; de gene die ook de mail hebben gehad 2 dagen geleden dat ze vandaag voor 14u een afhaalbericht zouden krijgen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |