wss 2 batches in een sessieRck010 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:00:
Vriend van me ook PS5 bij Amazon.de.
Hoe kan de een 'm op 20-23 november ontvangen, en de ander 'm op 15 december?
Beetje vaag.
besteld op amazon.de. Verwacht tussen 15 dec - 16 dec. hoppa
Elke week een batch binnen krijgen? Dan per batch verzenden.Rck010 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:00:
Beetje vaag.
Heeft iemand amazon nl te pakken kunnen krijgen of ze al geweest zijn met super kleine lading die iedereen gemist heeft of dat ze nog komen?
80 PS5 disc editions..... sure.
Pauper grote coolblue heeft er 180 en deze mafklapper op marktplaats heeft er 80.
Laat me raden, je krijgt een ongemerkte doos mee en die mag je thuis pas open maken.....
wijze woorden
Grote kans dat Nederlandse magazijn gewoon die van Duitsland is, dus dat het idd alleen op DE is gekomen. Maar laten we hopen dat er een aparte hoeveelheid voor de .nl site is bewaard.FurankuNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:00:
Dus tot nu toe in deze volgorde voor Amazon: Frankrijk, UK, Duitsland, Italie, ...?
Zou we triest zijn als NL wordt overgeslagen
Bij mij heeft hij deze plaats nog niet eens verlaten al sinds vannacht 3:30. Wat een stress hahachijio91 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:52:
Duurt toch wel even voor update..![]()
[Afbeelding]
Snap het zelf ook niet, ik was best traag met bestellen en ik heb hem de 23e....Rck010 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:00:
Beetje vaag.
Dit zegt ook iets over de vraag.bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:01:
Holy shit, heel marktplaats staat vol
Krijg je dan ook een annuleringsbevestiging?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Net contact gehad met Cyberport via WhatsApp, veel orders inderdaad en ik zat niet bij de eerste batch. Heb mijn order laten annuleren.
Dus mocht iemand twee disk versies hebben, ik hou mij aanbevolen.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik zie mensen ook echt 800-1000 bieden..
spanje is precies online verzend tuurlijk niet...
Wou toch even inloggen om de thread te bedanken. Was erg leuk de afgelopen dagen.
Dankzij de Telegram link heb ik toch een PS5 weten te reserveren.
Wel via de Coolshop, en op 24 december. Maar ik had de hoop al opgegeven voor 2020
.
Dankzij de Telegram link heb ik toch een PS5 weten te reserveren.
Wel via de Coolshop, en op 24 december. Maar ik had de hoop al opgegeven voor 2020
Ik heb net op Amazon.es een item in mijn mandje gedaan en kan dat gewoon afrekenen.
Ik gok dat het er 10 ofzo waren en dat bots gelijk die hebben gepakt, want Amazon beweerd dat ze uitverkocht zijn... Terwijl ze nooit op voorraad stondenDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:01:
Heeft iemand amazon nl te pakken kunnen krijgen of ze al geweest zijn met super kleine lading die iedereen gemist heeft of dat ze nog komen?
Ik moet mijn betaalmethode opnieuw verifieren, maar rabobank ligt plat. Denk dat ik toch nog genakt ga worden
bieden is altijd wat anders dan echt betalenbikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:02:
[...]
Ik zie mensen ook echt 800-1000 bieden..
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik gok nog op amazon.nl.. Anders houdt ik het denk ik voor gezien
Het zijn teveel biedingen op teveel posts dat ik bang ben dat het echt isNick25 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:03:
[...]
bieden is altijd wat anders dan echt betalen
Fnac.com was net op voorraad maar de hele site ging plat, lijkt weg
https://www.fnac.com/Cons...on-Standard/a14119956/w-4
Wie wilt gewoon een Ps5 zodat ze cyberpunk 2077 kunnen spelen erop 👋🏻
Voorraad is eigenlijk pre-order 15 december...S0epkip schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:03:
Verwijderd
Zou het? Ik dacht na 13.00 dat er niks meer ging komen dus ging aan het werk. Kom ik net terug zie ik dat DE wel verkocht zijnthe-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:03:
Ik gok nog op amazon.nl.. Anders houdt ik het denk ik voor gezien
Gek, zit al de hele dag op die site. Niets gezien.S0epkip schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:03:
Amazon NL is te insignificant en wordt ongetwijfeld overgeslagen!
Lekker toch een potje tetris kunnen spelen.S0epkip schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:03:
Dan maar even tetrissenS0epkip schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:03:
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:04:
Kan een mod niet wat doen aan 18/19 nov accounts???
Dat vrees ik ook want dusver heeft niemand een PS5 op Amazon NL kunnen bestellen.Oguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:02:
[...]
Grote kans dat Nederlandse magazijn gewoon die van Duitsland is, dus dat het idd alleen op DE is gekomen. Maar laten we hopen dat er een aparte hoeveelheid voor de .nl site is bewaard.
Zag vooral op de "heb al een game pc dus heb de PS5's niet meer nodig". Dat weet je denk ik wel vóórdat je de PS5 besteld + waarom bestel je er dan ook 2?mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:04:
[...]
Ophalen is toch redelijk betrouwbaar? Ga alleen wel samen de ps5 ophalen
Dat zou toch prima kunnen? De PS5s die nu op voorraad kunnen meteen op de post.Tchock schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
[...]
Denk jij dat ie echt zo snel komt? Dan moeten ze morgen/overmorgen op zijn laatst wel echt verzenden.
Verwijderd
Sterker nog, na 13:00 zijn FR, UK, DE, IT én ES te koop aangeboden!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:04:
[...]
Zou het? Ik dacht na 13.00 dat er niks meer ging komen dus ging aan het werk. Kom ik net terug zie ik dat DE wel verkocht zijn.
cyberpunk ga ik spelen op mijn RTX3080, PS5 eigenlijk alleen voor exclusives en bluray moviesMijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:04:
Wie wilt gewoon een Ps5 zodat ze cyberpunk 2077 kunnen spelen erop 👋🏻
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Heb m'n disk ook voor €1000 verkocht, wacht ook wel tot hij goed te verkrijgen isAntifon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:05:
[...]
Net de mijne nog verkocht voor 900. Kon het niet laten met deze prijzen. Vermaak me prima met mijn Series X tot de ps5 goed te verkrijgen is.
Link??zwerfkater schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:05:
spanje heeft nog voorraad nu
Hoezo denkt iedereen hier dat coolshop fraude is? Wat is dat voor onzin. Is gewoon een retailer uit Noorwegen.
Same, ik ben ook geblessed met een rtx 3080NosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:05:
[...]
cyberpunk ga ik spelen op mijn RTX3080, PS5 eigenlijk alleen voor exclusives en bluray movies
Hij gunt jou een PS5 als jij hem 1100 gunt...Valandil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:05:
[Afbeelding]
Wel eerlijk, maar ook een kneus.
Vraagt bijna 1100 euro.
Door dit soort gasten ben ik steeds meer teleurgesteld in de mensheid.
Ja ik snap de marktwerking en het spel van vraag en aanbod.
Maar gunt nou niemand elkaar nog wat?
Verwijderd
Is geen fraude? Laagste prijs garantie maar een ps5 kost 560 euro? Ze hebben 0 certificaten voor betrouwbaarheid of beveiligde betalingen?
ES nog nietVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:05:
[...]
Sterker nog, na 13:00 zijn FR, UK, DE, IT én ES te koop aangeboden!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
cannot be delivered
verdorie hebk hem eens in mijn winkelwagen.. e viva...
gaan we nu hier al die ik heb voor zoveel verhalen verkocht?
Cool voor je
Cool voor je
Heeft er iemand een link voor ps5 console spanje? Ik heb alleen de digitale
link van amazon.es kan de ps5 niet vonden
Dell XPS 15 9550 FHD
Had hem in mand bij Spanje, maar verzend niet naar NL
Yes - deze heb ik zojuist ontvangen van Cyberport.MGSNK schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:02:
[...]
Krijg je dan ook een annuleringsbevestiging?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Spanje:
Lo sentimos, este producto no se puede enviar a la dirección seleccionada. Más información. Cambia la dirección de envío o elimina el producto de tu pedido.
Oftewel leveren ook niet naar NL. Zucht
Lo sentimos, este producto no se puede enviar a la dirección seleccionada. Más información. Cambia la dirección de envío o elimina el producto de tu pedido.
Oftewel leveren ook niet naar NL. Zucht
spanje is alleen te zien als je niet ingelogd bent
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ljnk>?> kan hem niet vindenBoterham71 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:07:
Had hem in mand bij Spanje, maar verzend niet naar NL
Spanje verstuurt de PS5 ook niet naar NL.
Mijn Coolshopo order staat als geaccepteerd! Mocht hij toch niet komen is ie verzekerd met cc dus ik zie t wel wat t wordt. Veel succes nog allemaal!
Iemand een patroon in amazon ontdekt?
Gewoon opnieuw zoeken dan wel, maar ze verzenden niet naar NL
Kansloos man hoezo versturen al die buitenlandse Amazons niet naar Nederland opeens? Normaal wel toch? Ik zie er geen reden voor.
Prijzen in de nordics zullen wel hoger zijn oid.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:06:
Is geen fraude? Laagste prijs garantie maar een ps5 kost 560 euro? Ze hebben 0 certificaten voor betrouwbaarheid of beveiligde betalingen?
https://nl.trustpilot.com/review/coolshop.dk
Verwijderd
Ik zie op de mediamarkt website dat je naar de winkel kan komen en m daar kan reserveren met een aanbetaling voor €50,-
Misschien moet ik maar gewoon naar een MM rijden ergens in een uithoek van het land om hem daar op de kop te scoren? Iemand tips?
Misschien moet ik maar gewoon naar een MM rijden ergens in een uithoek van het land om hem daar op de kop te scoren? Iemand tips?
Spanje.. kleine kans dat het nu nog lukt
https://www.amazon.es/P-L...PlayStation/dp/B08KKJ37F7
https://www.amazon.es/P-L...PlayStation/dp/B08KKJ37F7
Come ooooon NL. Laat eens wat liefde zien.
Cyberport
Kundenservice Hello, here we have received many orders within a few minutes, so we had to order new goods and are currently waiting for them. Unfortunately I have to ask you for patience. As soon as the goods are shipped, you will get a notification. Many greetings, Manuel
Kundenservice Hello, here we have received many orders within a few minutes, so we had to order new goods and are currently waiting for them. Unfortunately I have to ask you for patience. As soon as the goods are shipped, you will get a notification. Many greetings, Manuel
heletijd zie ik niks op de en dan zie ik het op DE en dan doet de winkelwagen kut
Precies, let's hope so!acreed166 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:09:
Nederland als laatst of niks
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
hoe triest al die marktplaats prijzen en mensen zijn .. bah
https://www.marktplaats.n...itie.html?previousPage=lr
psn: taker-mart
amazon es verstuurd ook niet naar nederland, dus maar allemaal f5'n op amazon nl
Een MM in een uithoek bestaat niet. MM is geen vrijwilligersorganisatie dus overal waar een MM staat is het druk kwa omzet.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:08:
Ik zie op de mediamarkt website dat je naar de winkel kan komen en m daar kan reserveren met een aanbetaling voor €50,-
Logisch dat alle Amazons zo snel waren uitverkocht. Ze hebben het grootste gedeelte van de voorraad bewaard voor Amazon.nl
Ja, thuis blijven. Want ook in de uithoeken is hij uitverkocht. Je komt gewoon op lijst en mag wachten februari ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:08:
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Wat is dan handiger, vanuit de pagina zelf refreshen, of via wensenlijstje?Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:09:
amazon es verstuurd ook niet naar nederland, dus maar allemaal f5'n op amazon nl
Probleem is dat mensen rustig 1k neerleggen ervoor. Bouw dan een PC met een 2e hands 2080TItaker1987 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:09:
hoe triest al die marktplaats prijzen en mensen zijn .. bah
mee eens. 30min en anders komt er niks op NLFurankuNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:10:
Als Amazon NL nu niet binnen 30 minuten komt zie ik het niet meer gebeuren
Spanje live maar lijkt erop dat je niet naar NL kan verzenden.
Sorry, this product cannot be shipped to the selected address. More information . Change the shipping address or remove the product from your order.
Sorry, this product cannot be shipped to the selected address. More information . Change the shipping address or remove the product from your order.
Pff was klaar om af te rekenen maar verzendt dus niet naar Nederland. Nu maar hopen op amazon.nl want dat betekent dat ook alleen Nederlanders daar kunnen bestellen.
pff het was bille knijpen hier, gelukt op amazon.de
in mandje .... krijg ik dat ik betalingsmanier moet veranderen (gaat normaal auto van bank af ) dus betalen met ideal in 1 x ...
werkt de rabobank niet ... #$#$#A
verversen en helpdesk gebeld... krijg keurig nederlands iemand aan de lijn ziet dat ie in mandje staat... doet de rabobank het opeens weer....
pfff betaald en meteen bevestigd dat ik betaald heb door de dame....(ze bellen jou namelijk ...)
ergens tussen 12 en 16 december dus ... Man wat een geluk heb ik gehad....
Wel balen voor degene die misgrijpen..... sterkte ermee. Ik dacht waag een gokje op Amazon.de en het is gelukt... , klein kadootje na paar weken heftige corana
in mandje .... krijg ik dat ik betalingsmanier moet veranderen (gaat normaal auto van bank af ) dus betalen met ideal in 1 x ...
werkt de rabobank niet ... #$#$#A
verversen en helpdesk gebeld... krijg keurig nederlands iemand aan de lijn ziet dat ie in mandje staat... doet de rabobank het opeens weer....
pfff betaald en meteen bevestigd dat ik betaald heb door de dame....(ze bellen jou namelijk ...)
ergens tussen 12 en 16 december dus ... Man wat een geluk heb ik gehad....
Wel balen voor degene die misgrijpen..... sterkte ermee. Ik dacht waag een gokje op Amazon.de en het is gelukt... , klein kadootje na paar weken heftige corana
waarom zou elke amazon in europa wat krijgen behalve NL? zijn we echt zo klein en onbeduidend?
Ja joh!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
Komt NL nog live denken jullie?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
JaNumeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
waarom zou elke amazon in europa wat krijgen behalve NL? zijn we echt zo klein en onbeduidend?
dan spoor je echt niet hoorEgoInvicto schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:10:
[...]
Probleem is dat mensen rustig 1k neerleggen ervoor. Bouw dan een PC met een 2e hands 2080TI
psn: taker-mart
En .de heeft m’n creditcard nu ook half lege trokken
Is er naast NL nog een Amazon site die we kunnen gebruiken?
Verwijderd
Ik denk dat ze voor ons de PS4 pre-orders openzetten.Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
Zijn de nieuwste maar denk zelf dat ze hem wel online gooien want ze willen uiteraard het marktaandeel van Bol en Coolblue wegsnoepen.Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
Pak een kaart erbij.Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Als ik een luchtsirene hoort van de website tracker gaat nl onlineVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
Komt NL nog live denken jullie?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:fill(white):strip_exif()/f/image/UoDz6oWeqmtRbzdOnlUyVTTz.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/z9zZ1Ld5XAoGIcmgrI1lG0Ja.jpg?f=fotoalbum_large)