Oguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:04:
Heeft iemand iets vernomen van GameMania trouwens? Heb daar ook nog een pre-order staan, maar van een maand geleden, dus sta vrij laag in het lijstje. Heb nog nergens gezien hoeveel zij in ontvangst hebben kunnen nemen van Sony.
Ik heb half mei gepre-orderd en val ook buiten de boot, dus dat gaat nog wel even duren denk ik. Toen ik de pre-order plaatste in de winkel (Eindhoven Woensel) was de wachtrij daar iets van 140/150 man, ze gaf toen ook aan dat voor die winkel de meeste pre-orders stonden van alle Game Mania vestigingen.
Ze raadden toen ook aan om de pre-order op naam van een andere winkel te zetten met een kortere wachtlijst dus ze hadden hem toen op vestiging Uden gezet omdat de wachtrij daar "maar" rond de 75 was, maar dat maakt verder volgens mij toch niet uit omdat ze alle orders van alle vestigingen samenvoegen en dan op datum aflopen.
Achja ik kan wel even wachten, komen geen (voor mij) interessante exclusives uit op launch en wat ik wel graag wil spelen kan ik ook op mijn RTX 3080 spelen
[
Voor 7% gewijzigd door
bjorntju op 19-11-2020 16:15
]