-
[ Voor 100% gewijzigd door CHKYBSTRD op 06-02-2023 09:36 ]
Stay hungry, stay foolish!
[ Voor 100% gewijzigd door CHKYBSTRD op 06-02-2023 09:36 ]
Stay hungry, stay foolish!
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De release is officieel pas de 10e. Dus de reviews zijn 4 dagen voor release beschikbaar. Preorders hebben een bonus door de game 3 dagen voor release te kunnen spelen.Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:33:
[...]
Ik kwam meerdere tijden tegen, vandaar dat ik hem stelde. Leek me niet logisch dat het embargo na release zou eindigen. Maar wel dus.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De release van de Deluxe is morgen, dus dat zie ik zelf als officiele releasedatum.Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:36:
[...]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De release is officieel pas de 10e. Dus de reviews zijn 4 dagen voor release beschikbaar. Preorders hebben een bonus door de game 3 dagen voor release te kunnen spelen.
Correctie, alleen deluxe edition bestellers hebben die bonusHulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:36:
[...]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De release is officieel pas de 10e. Dus de reviews zijn 4 dagen voor release beschikbaar. Preorders hebben een bonus door de game 3 dagen voor release te kunnen spelen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
UiteraardKalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:38:
[...]
Correctie, alleen deluxe edition bestellers hebben die bonusen vrij logisch dat het alleen voor pre-orders is, want hoe wil je de game eerder spelen als je de game niet pre-ordered?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Onofficieel zou ik het eerder bestempelen, maar dat de game uit is, is dan wel een feit ja. Ik was eerst wel blij met de reviews op de 6e en de game op de 10e. Zegt vaak veel als de reviews een stuk eerder online komen. Maar nu komen de reviews dus nadat de game te spelen is online...Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:37:
[...]
De release van de Deluxe is morgen, dus dat zie ik zelf als officiele releasedatum.
Doe je ding zou ik zeggen, maar de mensen die al wat langer meelopen in het review circuit weten waar ze over praten. Je kan ook gewoon naar ze luisterenKalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:34:
[...]
Ben eventjes gaan zoeken en behalve een vage tweet van een voor mij onbekende tweeter die geen bron aanhaalt, kan ik eigenlijk niets vinden hierover, ik gok toch dat het embargo om 12u vervalt, zo niet dan een uurtje later
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Alles kan, lekker belangrijk... Het lijkt er erg op dat die website die hierboven gepost werd het van die vage tweet heeft overgenomen... Dat review embargo's vaker vervallen om 13u kan zijn, maar misschien geld dat niet voor games die overal ter wereld om 00:00 in die tijdzone uit komen? Ik weet het niet, ga er ook verder niet meer over in discussie, want we hebben hier teveel betweters van wie ik niet voor mezelf mag denken ongeacht of het correct is of niet. Ik ga ook geen detective spelen om het te bevestigencorset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:49:
[...]
Doe je ding zou ik zeggen, maar de mensen die al wat langer meelopen in het review circuit weten waar ze over praten. Je kan ook gewoon naar ze luisteren
[ Voor 46% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 09:57 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 10:07 ]
Maar de game is niet 70/80 euro?Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:03:
Voor de mensen die wachten op reviews, vanaf welk cijfer ongeveer van je favoriete reviewers ga je er voor?
Ik wil toch wel een 8+ zien want met lagere cijfers heb ik genoeg andere goede games om eerst te spelen.
€70/80 voor een 7 doe ik sowieso nooit meer.
6 vind ik wel hoog genoeg. Het is de eerste grote game van deze studio, dus veel hoger dan een 8 gaan we niet zien denk ik.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:03:
Voor de mensen die wachten op reviews, vanaf welk cijfer ongeveer van je favoriete reviewers ga je er voor?
Ik wil toch wel een 8+ zien want met lagere cijfers heb ik genoeg andere goede games om eerst te spelen.
Met een Buy van ACG, een Polygon Recommends en een 8+ van Destructoid laat ik mijn pre-order voor vrijdag staan. Mocht 1 van deze reviews anders uitvallen dan pluk ik hem dit jaar wel ergens van Marktplaats.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:03:
Ik zit te denken aan toch wel minimaal een 0.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:03:
Hogwarts Legacy review embargo will lift on February 6 at 4:00 AM PT/ 7:00 AM ET/ 12PM GMTKalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:34:
[...]
Ben eventjes gaan zoeken en behalve een vage tweet van een voor mij onbekende tweeter die geen bron aanhaalt, kan ik eigenlijk niets vinden hierover, ik gok toch dat het embargo om 12u vervalt, zo niet dan een uurtje later
[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 06-02-2023 10:23 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zijn genoeg spellen waar ik me mee heb vermaakt en reviewers die afkraken. Ik neem het altijd maar met een korreltje zout en 9 van de 10 keer lees ik ze nog geen eens.corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:27:
[...]
Moet ook wel zeggen dat ik die obsessie met reviews zo apart vind. Mensen die meningen van anderen als objectieve data zien blijft bizar
Ik heb gewoon lekker de deluxe ge pre-ordered zonder ook maar iets van verwachtingen of wat dan ook. Een review van iemand anders zal mij don ook lekker een worst wezen, ik bepaal zelf wel of ik de game leuk vind of nietcorset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:27:
[...]
Vergeet het maar, die informatie is al meerdere keren gegeven, en meerdere keren genegeerd want "ik zie het wel, ik geloof het niet"
Moet ook wel zeggen dat ik die obsessie met reviews zo apart vind. Mensen die meningen van anderen als objectieve data zien blijft bizar
Verwijderd
Daarom gaf ik ook aan, je favoriete reviewer. Dan weet je al of hij meer in lijn zit met jouw game voorkeur.G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:24:
Ik wil nog wel even een ding kwijt aangezien iedereen het zo over de reviews heeft, want natuurlijk is het cijfer van de reviewers belangrijk om te weten hoe de game word ontvangen. Maar onthou wel dat jij als gamer de beste reviewer bent en dat een cijfer van een ander soms helemaal niks uitmaakt wanneer jij de game wel een 8 vind! Just saying..
Daar ben ik het mee eens review kan vb 6 zijn en jij vind het een goede game kan natuurlijk omgekeerd ook zo zijn´ de reviews kunnen goed tot zeer goed zijn en jij vind de game maar niets.... dus kan langs twee kanten opgaan de reviewsG_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:24:
Ik wil nog wel even een ding kwijt aangezien iedereen het zo over de reviews heeft, want natuurlijk is het cijfer van de reviewers belangrijk om te weten hoe de game word ontvangen. Maar onthou wel dat jij als gamer de beste reviewer bent en dat een cijfer van een ander soms helemaal niks uitmaakt wanneer jij de game wel een 8 vind! Just saying..
Ik snap deze take nooit zo. Er is volgens mij vrijwel niemand die een mening van een ander als objectieve data ziet. Reviews zijn gewoon een handige tool.corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:27:
[...]
Dat heeft vrij weinig met wat ik vroeg en de oorspronkelijke post van Deltos te maken.corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:47:
[...]
voorbeeld,
TLOU fans
"Je mag de game niet slecht vinden!!! hij heeft prijzen gewonnen en goede reviews! Dus het is een goede game!!"
God of war fans exact hetzelfde... Dat zie je hier op tweakers ook. Dus ja, waar zou die mening van mij vandaan komen? hmmm
haha, hier totaal niet. Ik wacht wel af. Heb nog genoeg games om te spelenMacchill schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:51:
Ik proef na al die hype dagen toch een licht nerveuze sfeer ontstaan...
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 06-02-2023 10:53 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Daar ben ik ook benieuwd naar maar dan de PS4. vrees helaas toch een beetje dat ze die oude gen weg hadden kunnen laten.Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:54:
Om t maar weer over HL te hebben: hoe zou t er op de series s uit gaan zien straks? Ben oprecht benieuwd naar de graphics modus, performance mode op de series s belooft 60fps dus dat is iig veelbelovend.. anders moet ik nog een X gaan kopen…
Ik wacht graag af, teveel developers roepen van alles over performance. Uiteindelijk zal het liggen aan de release versie + day 1 patches of het echt zo is. Of dat het weer een Cyberpunk gaat worden met "shit performance tot 3 patches later"Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:54:
Om t maar weer over HL te hebben: hoe zou t er op de series s uit gaan zien straks? Ben oprecht benieuwd naar de graphics modus, performance mode op de series s belooft 60fps dus dat is iig veelbelovend.. anders moet ik nog een X gaan kopen…
Dat eerste zou ik dan weer veel interessanter vinden. Liever 1 gestroomlijnde ervaring dan een Ubisoft achtige game vol busywork.corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:59:
[...]
Ik hoop zelf open world, maar ben bang dat het vooral richting een Uncharted/GoW zal gaan met uitgebreide levels met exploration, en niet zoals een Horizon Zero Dawn niveau exploration.
Dat is waar. Maar goed, daarom noemde ik juist Horizon. Een game die open world een stuk beter doet dan een Ubisoft (vind ik dan)Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:01:
[...]
Dat eerste zou ik dan weer veel interessanter vinden. Liever 1 gestroomlijnde ervaring dan een Ubisoft achtige game vol busywork.
InderdaadDaradius schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:02:
[...]
kun je misschien even ophouden met deze onzin en gewoon lekker on toppic blijven ? dit soort dingen hebben geen nut hier op het forum.
Nu duimen dat het ook gaat werkenWolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:04:
Nog een uur voor Nieuw Zeeland 😀
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Livestreams op youtube zijn ook al een tijdje bezig.corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:08:
https://www.reddit.com/r/...ad_hogwarts_legacy_leaks/
Leuke thread om in de gaten te houden, zitten ook wat reviewers tussen.
Twitch.tv/coelijoeli
Zou wel geinig zijnCoeliJoeli schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:11:
Zou grappig zijn als Sony een Avada Kadavra spreuk op alle accounts loslaat, zodra je het spel via Nieuw Zeeland probeert binnen te halen haha.
Anyway, ik wacht mooi tot vrijdag (als ik het spel dan binnen krijg).
Of een Crucio, dat je PS5 alleen Babylons Fall nog afspeelt.CoeliJoeli schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:11:
Zou grappig zijn als Sony een Avada Kadavra spreuk op alle accounts loslaat, zodra je het spel via Nieuw Zeeland probeert binnen te halen haha.
Anyway, ik wacht mooi tot vrijdag (als ik het spel dan binnen krijg).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 88% gewijzigd door BM op 06-02-2023 11:28 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 12:49 ]
Het is al tijden heel hard aan het gaan met de pre-order verkopen. Denk dus niet dat het nu ergens nog goed te verkrijgen is.RoelRolo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:29:
Iemand nog tips voor een last-minute pre order voor de Physical Deluxe Edition voor de Xbox Series X? Ik zie dat ie bijna nergens meer te pre-orderen is behalve bij Gameresource.
Hij lijkt bij Coolblue ook weg te zijn, ben bang dat je hem alleen nog voor de hoofdprijs kunt kopen. Heb zelf om die reden ook de standard editie besteld. Omdat de deluxe al een tijdje alleen nog voor de hoofdprijs te koop is.RoelRolo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:29:
Iemand nog tips voor een last-minute pre order voor de Physical Deluxe Edition voor de Xbox Series X? Ik zie dat ie bijna nergens meer te pre-orderen is behalve bij Gameresource.
[ Voor 30% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 11:37 ]
In pricewatch is de Deluxe Editie nog beschikbaar bij de GameResource, maar ik weet niet of dit ook nog zo is als je op de website kijkt.RoelRolo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:29:
Via amazon nog te krijgen, helaas wel voor 105 euro + een third party verkoperRoelRolo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:29:
[ Voor 6% gewijzigd door corset op 06-02-2023 11:46 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Dat is het gevaarDazzler2120 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:48:
Ik had de Deluxe editie gekocht zodat ik vroeg kon beginnen met spelen, maar ik ben momenteel nog met Death Stranding bezig en moet nog wel effe tot ik dat spel uitgespeeld heb
Dus HL gaat nog even een weekje of 2 op de backlog!
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Tessa vd Heide op 06-02-2023 12:26 ]
Ja inderdaad, ik had Death Stranding via de gamepass gestart onder het motto van eens proberen hoe het iscorset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:49:
[...]
Dat is het gevaardaarom begin ik niet met nieuwe games zodra er een grote game uit komt. Anders blijft alles op de backlog verdwijnen
Of natuurlijk met de 'start' van het schooljaar, 1 September, was ook heel mooi symbolisch geweestKlaasjeNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:55:
Hoe dichter de release nadert, hoe meer zin ik erin krijg. Ik moet mij zelf echt inhouden om niet alle filmpjes en livestreams te gaan kijken omdat ik zoveel mogelijk verrast wil worden.
Maar hoe dichter de release nadert, hoe meer ik het ook jammer vind dat HL niet in december is verschenen. Hogwarts tijdens kerst geeft toch altijd wat extra magie. Hopelijk zit er nog iets van een Harry Potter- of mmo-expansion in de pijplijn die ze tijdens een volgende kerstperiode releasen.
Oeh nu je t zegt ja, eigenlijk was die oorspronkelijke release heel sterk qua planning!KlaasjeNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:55:
Maar hoe dichter de release nadert, hoe meer ik het ook jammer vind dat HL niet in december is verschenen. Hogwarts tijdens kerst geeft toch altijd wat extra magie.
psn: taker-mart
[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 12:54 ]
Deze us excentriek idd. Ga effe kijken naar tmartin als die al live is. Heeft waarschijnlijk toch de game al gekregen paar dagen geleden en al veel opgenomenKalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:01:
Deze voor velen waarschijnlijk iets té excentrieke YT'er is vanaf 12u begonnen met spelen:
[YouTube: It's Live EARLY... We Were RiGHT 🤯 (Join NOW) - Hogwarts Legacy]
Waaw das veelTimothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:02:
9.0 van IGN.
Je vergeet dat dit IGN is
Jaloers. Nog twaalf uur voor mij. Enjoy
Jaloers nog maar 31 uur voor mijWolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:04:
[...]
Jaloers. Nog twaalf uur voor mij. Enjoy
Haha echt? wauw, dat ze dat nog altijd niet dichtgetimmerd hebben. Dus dan is de release letterlijk 00:00 bij ons? Dat had ik toch niet verwacht, morgenochtend nog iets te veel afspraken ingepland om het laat te maken vanavond, gloeiende gloeiende.
Er zijn zoveel streamers dat niemand veel viewers zal krijgenWolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:07:
Al die streamers op twitch en youtube. Niet normaal 😃😃
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 12:11 ]
[ Voor 124% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 12:13 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 12:17 ]
Eerlijk is eerlijk, dit helpt het wachten niet
Ik hou mn preorder ook lekker aan. Nu langzaam toch zin in haha.Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:16:
Ja ik geloof het wel, veel positieve reviews, negatieve before you buys kom ik niet tegen, dus ja ik hoef niets meer te zien tot ik de game zelf aan het spelen ben
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ben nu aan het spelen, dus het werkt wel.G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:
[...]
Op Xbox? Ja heb al bij meerdere games in het vervelend alles geprobeerd en gek genoeg tot op de dag van vandaag werkt alleen die NZ manier..
Maar we gaan het gewoon proberen aankomende Maandag en wie weet
Vooral dit dus. Leuk al die PS5 reviews, maar hoe draait hij op PC/Xbox/PS5 in het algemeen. Daar ben ik vooral nieuwsgierig naar. Ik ga geen next gen console game spelen als het 30fps is op 4k. Daar moeten we nu toch wel voorbij zijn lijkt me.Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:29:
8,7 op meta voor 27 PS5 reviews. Mooie scores hoor. Erg benieuwd naar de Digital Foundry video's
[ Voor 10% gewijzigd door corset op 06-02-2023 12:32 ]
Arme mevrouw, ze is al ruim een JAAR aan het piekeren... man man man man man...Five days ago, a review code for Hogwarts Legacy landed in my inbox. I’ve been thinking about this moment for more than a year, ever since the backlash against the game started gaining traction online. The author of the Harry Potter novels is transphobic and she’s targeted transgender women in particular.
Tbf ik snap de kritiek op Rowling wel, en dat heeft vanuit mijn oogpunt geen fuck met Woke te maken.mikkelnl schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:32:
Zo, weer een bookmark die ik weg kan gooien LOL... Wat zijn die Amerikanen allemaal toch extreem woke ofzo...
https://www.engadget.com/...-editorial-110018998.html
[...]
Arme mevrouw, ze is al ruim een JAAR aan het piekeren... man man man man man...
[ Voor 10% gewijzigd door corset op 06-02-2023 12:37 ]
Native 4K30 is wel een beetje de norm op next-gen. Native 4K60 is te hoog gegrepen. Deze game heeft een 30fps quality en 60fps performance mode. Dus de 4K mode (als het al 4K is) zal wel 30fps zijn. Ik vind 1440p60 een prima sweetspot. Hopelijk is die performance mode 1440p, stabiel en waar je niet al te veel voor hoeft in te leveren tov de quality mode.corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:31:
[...]
Vooral dit dus. Leuk al die PS5 reviews, maar hoe draait hij op PC/Xbox/PS5 in het algemeen. Daar ben ik vooral nieuwsgierig naar. Ik ga geen next gen console game spelen als het 30fps is op 4k. Daar moeten we nu toch wel voorbij zijn lijkt me.
Nou ja, meerdere reviews spreken al van performance issues. Maar daarin is niet duidelijk;Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:39:
[...]
Native 4K30 is wel een beetje de norm op next-gen. Native 4K60 is te hoog gegrepen. Deze game heeft een 30fps quality en 60fps performance mode. Dus de 4K mode zal wel 30fps zijn. Ik vind 1440p60 een prima sweetspot. Hopelijk is die performance mode 1440p, stabiel en waar je niet al te veel voor hoeft in te leveren tov de quality mode.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 12:43 ]
Helaas, had gehoopt dat die spinnen alleen in dat bos voor kwamen en dat ze misschien te ontwijken waren.De lessen die je volgt, resulteren vaak in een nieuwe Spell en in een dungeon zul je meer dan eens oog in oog komen te staan met gigantische spinnen of kwaadaardige tovenaars.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq