Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
-

[ Voor 100% gewijzigd door CHKYBSTRD op 06-02-2023 09:36 ]

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:33:
[...]

Ik kwam meerdere tijden tegen, vandaar dat ik hem stelde. Leek me niet logisch dat het embargo na release zou eindigen. Maar wel dus.
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De release is officieel pas de 10e. Dus de reviews zijn 4 dagen voor release beschikbaar. Preorders hebben een bonus door de game 3 dagen voor release te kunnen spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:03
Ben benieuwd iig! Echt geen idee hoe de scores uit gaan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Ligt er aan hoe je het bekijkt. De release is officieel pas de 10e. Dus de reviews zijn 4 dagen voor release beschikbaar. Preorders hebben een bonus door de game 3 dagen voor release te kunnen spelen.
De release van de Deluxe is morgen, dus dat zie ik zelf als officiele releasedatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Correctie, alleen deluxe edition bestellers hebben die bonus ;) en vrij logisch dat het alleen voor pre-orders is, want hoe wil je de game eerder spelen als je de game niet pre-ordered? ;)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:38:
[...]

Correctie, alleen deluxe edition bestellers hebben die bonus ;) en vrij logisch dat het alleen voor pre-orders is, want hoe wil je de game eerder spelen als je de game niet pre-ordered? ;)
Uiteraard :P maar een dergelijke bonus dat je de game zoveel eerder kan spelen zie je niet heel vaak

Maar ook hier benieuwd naar de reviews. Game ziet er prachtig uit, maar ik verwacht er niet al te veel van voorlopig. Deze game heeft mij altijd 'te mooi om waar te zijn' gedachtes gegeven.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:37:
[...]

De release van de Deluxe is morgen, dus dat zie ik zelf als officiele releasedatum.
Onofficieel zou ik het eerder bestempelen, maar dat de game uit is, is dan wel een feit ja. Ik was eerst wel blij met de reviews op de 6e en de game op de 10e. Zegt vaak veel als de reviews een stuk eerder online komen. Maar nu komen de reviews dus nadat de game te spelen is online...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Het mooie van zo'n Deluxe Edition is wel dat je als eventuele standaard koper al een mooie bulk userreviews voor release hebt. Ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:34:
[...]

Ben eventjes gaan zoeken en behalve een vage tweet van een voor mij onbekende tweeter die geen bron aanhaalt, kan ik eigenlijk niets vinden hierover, ik gok toch dat het embargo om 12u vervalt, zo niet dan een uurtje later :+
Doe je ding zou ik zeggen, maar de mensen die al wat langer meelopen in het review circuit weten waar ze over praten. Je kan ook gewoon naar ze luisteren :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:49:
[...]

Doe je ding zou ik zeggen, maar de mensen die al wat langer meelopen in het review circuit weten waar ze over praten. Je kan ook gewoon naar ze luisteren :+
Alles kan, lekker belangrijk... Het lijkt er erg op dat die website die hierboven gepost werd het van die vage tweet heeft overgenomen... Dat review embargo's vaker vervallen om 13u kan zijn, maar misschien geld dat niet voor games die overal ter wereld om 00:00 in die tijdzone uit komen? Ik weet het niet, ga er ook verder niet meer over in discussie, want we hebben hier teveel betweters van wie ik niet voor mezelf mag denken ongeacht of het correct is of niet. Ik ga ook geen detective spelen om het te bevestigen

[ Voor 46% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die wachten op reviews, vanaf welk cijfer ongeveer van je favoriete reviewers ga je er voor?
Ik wil toch wel een 8+ zien want met lagere cijfers heb ik genoeg andere goede games om eerst te spelen.

Full price uitgeven aan een game die een 7 waard is doe ik sowieso niet meer. (duidelijker zo? :P )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:03:
Voor de mensen die wachten op reviews, vanaf welk cijfer ongeveer van je favoriete reviewers ga je er voor?
Ik wil toch wel een 8+ zien want met lagere cijfers heb ik genoeg andere goede games om eerst te spelen.
€70/80 voor een 7 doe ik sowieso nooit meer.
Maar de game is niet 70/80 euro? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

6 vind ik wel hoog genoeg. Het is de eerste grote game van deze studio, dus veel hoger dan een 8 gaan we niet zien denk ik.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Met een Buy van ACG, een Polygon Recommends en een 8+ van Destructoid laat ik mijn pre-order voor vrijdag staan. Mocht 1 van deze reviews anders uitvallen dan pluk ik hem dit jaar wel ergens van Marktplaats.

Belangrijk punt is het verhaal. Als dat unaniem matig blijkt te zijn laat ik hem sowieso liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cijfers zijn voor mij niet zo van belang, dat is maar een gevoelskwestie van de reviewer.
Interessanter vind ik genoemde minpunten in een review, zijn dat dealbreakers voor je of erger je je er niet aan. En in hoeverre een game bugvrij is etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
Ik zit te denken aan toch wel minimaal een 0. ;)

Ik wil het spel zelf ontdekken, omdat ik het vaak zat oneens ben met reviewers. Misschien hecht ik waarde aan heel andere aspecten dan een reviewer. Wellicht helpen reviews me een beetje om te bepalen hoeveel haast ik heb (disc morgen of digitaal vannacht).

Daarnaast ben ik best wel Harry Potter nerd, dus ik moet het gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:34:
[...]

Ben eventjes gaan zoeken en behalve een vage tweet van een voor mij onbekende tweeter die geen bron aanhaalt, kan ik eigenlijk niets vinden hierover, ik gok toch dat het embargo om 12u vervalt, zo niet dan een uurtje later :+
Hogwarts Legacy review embargo will lift on February 6 at 4:00 AM PT/ 7:00 AM ET/ 12PM GMT

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 06-02-2023 10:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:22
Ik wil nog wel even een ding kwijt aangezien iedereen het zo over de reviews heeft, want natuurlijk is het cijfer van de reviewers belangrijk om te weten hoe de game word ontvangen. Maar onthou wel dat jij als gamer de beste reviewer bent en dat een cijfer van een ander soms helemaal niks uitmaakt wanneer jij de game wel een 8 vind :D ! Just saying..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Waarom kan je op Steam niet preloaden... :z

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:27:
[...]

Moet ook wel zeggen dat ik die obsessie met reviews zo apart vind. Mensen die meningen van anderen als objectieve data zien blijft bizar
Zijn genoeg spellen waar ik me mee heb vermaakt en reviewers die afkraken. Ik neem het altijd maar met een korreltje zout en 9 van de 10 keer lees ik ze nog geen eens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
[...]

Vergeet het maar, die informatie is al meerdere keren gegeven, en meerdere keren genegeerd want "ik zie het wel, ik geloof het niet" :+

Moet ook wel zeggen dat ik die obsessie met reviews zo apart vind. Mensen die meningen van anderen als objectieve data zien blijft bizar
Ik heb gewoon lekker de deluxe ge pre-ordered zonder ook maar iets van verwachtingen of wat dan ook. Een review van iemand anders zal mij don ook lekker een worst wezen, ik bepaal zelf wel of ik de game leuk vind of niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:24:
Ik wil nog wel even een ding kwijt aangezien iedereen het zo over de reviews heeft, want natuurlijk is het cijfer van de reviewers belangrijk om te weten hoe de game word ontvangen. Maar onthou wel dat jij als gamer de beste reviewer bent en dat een cijfer van een ander soms helemaal niks uitmaakt wanneer jij de game wel een 8 vind :D ! Just saying..
Daarom gaf ik ook aan, je favoriete reviewer. Dan weet je al of hij meer in lijn zit met jouw game voorkeur. :)
Uiteindelijk ben je de enige die inderdaad echt kan oordelen maar ik heb geen zin om full price te betalen om iedere keer zelf te moeten reviewen en er eventueel achter te komen dat het een tegenvaller is. Dan wacht ik liever op een aanbieding bij twijfel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17:20
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:24:
Daar ben ik het mee eens review kan vb 6 zijn en jij vind het een goede game kan natuurlijk omgekeerd ook zo zijn´ de reviews kunnen goed tot zeer goed zijn en jij vind de game maar niets.... dus kan langs twee kanten opgaan de reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Voor de mensen die het Nieuw Zeeland trucje gaan toepassen. 90 minutes to go. Al iets minder zelfs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]
Ik snap deze take nooit zo. Er is volgens mij vrijwel niemand die een mening van een ander als objectieve data ziet. Reviews zijn gewoon een handige tool.

Het mooie van recensies is juist dat je de subjectieve ervaring van een ander naast je eigen wensen kan leggen. Als ik in vrijwel elke review lees dat X en Z niet goed uitgewerkt zijn waar X en Z voor mij een game maken of breken dan weet ik dat ik mijn verwachting wat kan bijstellen of wellicht beter even kan wachten op wat meer userreviews.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ik proef na al die hype dagen toch een licht nerveuze sfeer ontstaan... O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:47:
[...]

voorbeeld,

TLOU fans

"Je mag de game niet slecht vinden!!! hij heeft prijzen gewonnen en goede reviews! Dus het is een goede game!!"

God of war fans exact hetzelfde... Dat zie je hier op tweakers ook. Dus ja, waar zou die mening van mij vandaan komen? hmmm
Dat heeft vrij weinig met wat ik vroeg en de oorspronkelijke post van Deltos te maken.

Los daarvan is een objectief goeie game gewoon een objectief goede game. Je kunt GoW of Last of Us bijvoorbeeld persoonlijk niet leuk vinden maar dat neemt niet weg dat het goede games zijn.

Maar goed, da's zoals ik al zei een totaal andere discussie en ook vrij offtopic verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Macchill schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:51:
Ik proef na al die hype dagen toch een licht nerveuze sfeer ontstaan... O-)
haha, hier totaal niet. Ik wacht wel af. Heb nog genoeg games om te spelen :+

Ixion, Settlement Survival, Hi Fi Rush, etc etc

HP zou er voor zorgen dat ik de consoles weer eens aanslinger, zeker op de Xbox is het aanbod goede games de laatste tijd vrij laag helaas. Zeker als je geen shooter oid wil spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 06-02-2023 10:53 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om t maar weer over HL te hebben: hoe zou t er op de series s uit gaan zien straks? Ben oprecht benieuwd naar de graphics modus, performance mode op de series s belooft 60fps dus dat is iig veelbelovend.. anders moet ik nog een X gaan kopen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:19
Met beide eens :P Op tweakers zijn ook altijd heel veel betweters. is de laatste paar jaar erg toegenomen. mogelijk zijn er topics waar andere mijn meningen ook zo interperteren.. wie weet.

Maar ik ben het ook eens met het feit dat reviews handig zijn en tegelijkertijd wil ik altijd zelf oordelen omdat mijn "level of acceptence" vaak veel lager ligt dan de gemiddelde persoon en dus sneller iets leuk vind.

Wat ik wel een bijzondere vind met betrekking tot Hogwarts legacy is dat er ontzettend veel previews zijn geweest waar niemand wat over te klagen had. Normaliter was er altijd wel wat te klagen.

Verwacht bij de reviews dus een beetje hetzelfde. Tenzij alles wat ze niet op dat event mochten doen slecht geoptimaliseerd en afgewerkt is.

Acht die kans persoonlijk alleen toch wat klein hahaz

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:19
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:54:
Om t maar weer over HL te hebben: hoe zou t er op de series s uit gaan zien straks? Ben oprecht benieuwd naar de graphics modus, performance mode op de series s belooft 60fps dus dat is iig veelbelovend.. anders moet ik nog een X gaan kopen…
Daar ben ik ook benieuwd naar maar dan de PS4. vrees helaas toch een beetje dat ze die oude gen weg hadden kunnen laten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:54:
Ik wacht graag af, teveel developers roepen van alles over performance. Uiteindelijk zal het liggen aan de release versie + day 1 patches of het echt zo is. Of dat het weer een Cyberpunk gaat worden met "shit performance tot 3 patches later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:59:
[...]
Ik hoop zelf open world, maar ben bang dat het vooral richting een Uncharted/GoW zal gaan met uitgebreide levels met exploration, en niet zoals een Horizon Zero Dawn niveau exploration.
Dat eerste zou ik dan weer veel interessanter vinden. Liever 1 gestroomlijnde ervaring dan een Ubisoft achtige game vol busywork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:01:
[...]

Dat eerste zou ik dan weer veel interessanter vinden. Liever 1 gestroomlijnde ervaring dan een Ubisoft achtige game vol busywork.
Dat is waar. Maar goed, daarom noemde ik juist Horizon. Een game die open world een stuk beter doet dan een Ubisoft (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Daradius schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:02:
[...]

kun je misschien even ophouden met deze onzin en gewoon lekker on toppic blijven ? dit soort dingen hebben geen nut hier op het forum.
Inderdaad :+ Laten we genieten van sinds de PSX weer een goede harry potter game! (ja, ik vond de eerste HP game echt leuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nog een uur voor Nieuw Zeeland 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
https://www.reddit.com/r/...ad_hogwarts_legacy_leaks/

Leuke thread om in de gaten te houden, zitten ook wat reviewers tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Nu duimen dat het ook gaat werken :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:08:
https://www.reddit.com/r/...ad_hogwarts_legacy_leaks/

Leuke thread om in de gaten te houden, zitten ook wat reviewers tussen.
Livestreams op youtube zijn ook al een tijdje bezig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Zou grappig zijn als Sony een Avada Kadavra spreuk op alle accounts loslaat, zodra je het spel via Nieuw Zeeland probeert binnen te halen haha.
Anyway, ik wacht mooi tot vrijdag (als ik het spel dan binnen krijg).

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
CoeliJoeli schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:11:
Zou grappig zijn als Sony een Avada Kadavra spreuk op alle accounts loslaat, zodra je het spel via Nieuw Zeeland probeert binnen te halen haha.
Zou wel geinig zijn :+ als de reviews vandaag goed zijn, ga ik lekker vanaf volgende week bezig. Eerst weekendje weg straks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
CoeliJoeli schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:11:
Of een Crucio, dat je PS5 alleen Babylons Fall nog afspeelt. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Zullen we het hier een beetje leuk en gezellig houden? Ik snap dat iedereen vol verwachting op de reviews wacht, maar dat is geen excuus om het persoon te maken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ik ga heerlijk, dankjewel. Feedback mag via DM of via Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 06-02-2023 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelRolo
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01-07 14:23
Iemand nog tips voor een last-minute pre order voor de Physical Deluxe Edition voor de Xbox Series X? Ik zie dat ie bijna nergens meer te pre-orderen is behalve bij Gameresource.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

-knip- je bent al naar de correcte plek gewezen

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08
RoelRolo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:29:
Iemand nog tips voor een last-minute pre order voor de Physical Deluxe Edition voor de Xbox Series X? Ik zie dat ie bijna nergens meer te pre-orderen is behalve bij Gameresource.
Het is al tijden heel hard aan het gaan met de pre-order verkopen. Denk dus niet dat het nu ergens nog goed te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Vannacht even bij Coolblue. Wijs om die even in de gaten te houden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Hij lijkt bij Coolblue ook weg te zijn, ben bang dat je hem alleen nog voor de hoofdprijs kunt kopen. Heb zelf om die reden ook de standard editie besteld. Omdat de deluxe al een tijdje alleen nog voor de hoofdprijs te koop is.
Heb wel gehoord dat je de content die je dan mist later nog kunt kopen met DLC's dus denk dat je niet per se wat zult missen behalve de 72uur early access, weet alleen niet wie en hoe betrouwbaar degene was die dat zei.

[ Voor 30% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
In pricewatch is de Deluxe Editie nog beschikbaar bij de GameResource, maar ik weet niet of dit ook nog zo is als je op de website kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Via amazon nog te krijgen, helaas wel voor 105 euro + een third party verkoper :(

https://www.amazon.nl/-/e...egacy%2Caps%2C125&sr=8-15

Bij bepaalde intertoys vestigingen is hij ook nog te vinden als pre order

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 06-02-2023 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRolo
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01-07 14:23
Je lijkt hem inderdaad nog te kunnen kopen bij GameResource (Ken de site zelf niet dus weet niet of dit betrouwbaar is) voor een pittige 90 euro. Als wat @Kalder zegt waar is en je kan de standard versie later nog upgrade is dat een prima optie. Ben zelf toch alleen echt geïnteresseerd in de Dark Arts battle arena.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik had de Deluxe editie gekocht zodat ik vroeg kon beginnen met spelen, maar ik ben momenteel nog met Death Stranding bezig en moet nog wel effe tot ik dat spel uitgespeeld heb :+
Dus HL gaat nog even een weekje of 2 op de backlog!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Dazzler2120 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:48:
Ik had de Deluxe editie gekocht zodat ik vroeg kon beginnen met spelen, maar ik ben momenteel nog met Death Stranding bezig en moet nog wel effe tot ik dat spel uitgespeeld heb :+
Dus HL gaat nog even een weekje of 2 op de backlog!
Dat is het gevaar :+ daarom begin ik niet met nieuwe games zodra er een grote game uit komt. Anders blijft alles op de backlog verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zit ik nog in The Witcher 3 maar die begint wat saai te worden dus een goede Hogwarts is welkom. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 18:30
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Tessa vd Heide op 06-02-2023 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Hoe dichter de release nadert, hoe meer zin ik erin krijg. Ik moet mij zelf echt inhouden om niet alle filmpjes en livestreams te gaan kijken omdat ik zoveel mogelijk verrast wil worden.

Maar hoe dichter de release nadert, hoe meer ik het ook jammer vind dat HL niet in december is verschenen. Hogwarts tijdens kerst geeft toch altijd wat extra magie. Hopelijk zit er nog iets van een Harry Potter- of mmo-expansion in de pijplijn die ze tijdens een volgende kerstperiode releasen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 17-09 15:10

ScreamGT

joejoe

Review embargo loopt vandaag toch af? Om 13:00?

Ik ga de reviews wel lezen. Ik heb zoveel ellende gehad met pre-orders en een hype train. Als ze tegenvallen, dan trek ik ‘m wel uit een sale over een jaar oid.

Maar de verwachten zijn hoog! Hoop dat ze het waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:49:
[...]

Dat is het gevaar :+ daarom begin ik niet met nieuwe games zodra er een grote game uit komt. Anders blijft alles op de backlog verdwijnen
Ja inderdaad, ik had Death Stranding via de gamepass gestart onder het motto van eens proberen hoe het is
En dan kom je erachter dat het verhaal je toch wel heel erg erin trekt :X
Achja, het is niet dat HL een multi-player game is waar je tegen een achterstand aan kijkt als je later start :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
KlaasjeNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:55:
Hoe dichter de release nadert, hoe meer zin ik erin krijg. Ik moet mij zelf echt inhouden om niet alle filmpjes en livestreams te gaan kijken omdat ik zoveel mogelijk verrast wil worden.

Maar hoe dichter de release nadert, hoe meer ik het ook jammer vind dat HL niet in december is verschenen. Hogwarts tijdens kerst geeft toch altijd wat extra magie. Hopelijk zit er nog iets van een Harry Potter- of mmo-expansion in de pijplijn die ze tijdens een volgende kerstperiode releasen.
Of natuurlijk met de 'start' van het schooljaar, 1 September, was ook heel mooi symbolisch geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Release is er guts in Nieuw Zeeland. Voor diegene die al kunnen spelen have fun... @G_Dragon lukt het trucje bij jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:55:

Maar hoe dichter de release nadert, hoe meer ik het ook jammer vind dat HL niet in december is verschenen. Hogwarts tijdens kerst geeft toch altijd wat extra magie.
Oeh nu je t zegt ja, eigenlijk was die oorspronkelijke release heel sterk qua planning!

Gaat bij mij ook wel kriebelen nu, hoop dat tweakers een leuke review heeft zo. Morgen papa-dagje dus weinig game-tijd, maar donderdag dagje vrij om er eens goed in te duiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Deze voor velen waarschijnlijk iets té excentrieke YT'er is vanaf 12u begonnen met spelen:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:55

Reviews coming in :)

[ Voor 75% gewijzigd door Dark_Angelus op 06-02-2023 12:03 ]

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
het werkt hier :D xbox versie op nieuw zeeland

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
9.0 van IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ha, 12 uur en de reviews droppen, -knip- zo op de man reageren is niet nodig

[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:01:
Deze voor velen waarschijnlijk iets té excentrieke YT'er is vanaf 12u begonnen met spelen:
[YouTube: It's Live EARLY... We Were RiGHT 🤯 (Join NOW) - Hogwarts Legacy]
Deze us excentriek idd. Ga effe kijken naar tmartin als die al live is. Heeft waarschijnlijk toch de game al gekregen paar dagen geleden en al veel opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Je vergeet dat dit IGN is ;) daar valt geen pijl aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
taker1987 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:01:
Jaloers. Nog twaalf uur voor mij. Enjoy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobRapati
  • Laatst online: 17-09 15:54
Wolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:04:
[...]

Jaloers. Nog twaalf uur voor mij. Enjoy
Jaloers nog maar 31 uur voor mij

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
taker1987 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:01:
Haha echt? wauw, dat ze dat nog altijd niet dichtgetimmerd hebben. Dus dan is de release letterlijk 00:00 bij ons? Dat had ik toch niet verwacht, morgenochtend nog iets te veel afspraken ingepland om het laat te maken vanavond, gloeiende gloeiende.

Veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
ACG ook enorm positief. Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Al die streamers op twitch en youtube. Niet normaal 😃😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:07:
Al die streamers op twitch en youtube. Niet normaal 😃😃
Er zijn zoveel streamers dat niemand veel viewers zal krijgen 8)7 die zijn allemaal zo verdeeld dat er niet veel per kanaal over blijft :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat niet enkel een IGN meteen een review heeft. Straks kijken en besluiten of ik pre-order.
Streams ga ik niet kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

nvm staat letterlijk boven me :) een spoiler vrije review

[ Voor 124% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Toch heel veel goede revieuws hoor int algemeen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 21:57
Score op OpenCritic nu 85: https://opencritic.com/game/13898/hogwarts-legacy

Zo te zien is het een goede gok geweest om te pre-orderen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ja ik geloof het wel, veel positieve reviews, negatieve before you buys kom ik niet tegen, dus ja ik hoef niets meer te zien tot ik de game zelf aan het spelen ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 12:17 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1D3sZh-OMYbZCR8lEXbCBsmXtZI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dUqOikHGwRDyVFv6NIT7Pmas.png?f=fotoalbum_large

:o reviews per medium..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvPJ4x8fUsq8DtwLoj5LqzFtcGE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X6KVv7lAU1SnZv9oHzO4HJNe.png?f=user_large

Oh nee! Eentje die het een 7 geeft.

Nou dat worden dus veel cancelled pre-orders :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
OK, OK, ik koop 'm... LOL...

Had niet gedacht dat 'ie zo hoog zou scoren, erg knap...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
  • Laatst online: 17-09 15:54
Eerlijk is eerlijk, dit helpt het wachten niet :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:16:
Ja ik geloof het wel, veel positieve reviews, negatieve before you buys kom ik niet tegen, dus ja ik hoef niets meer te zien tot ik de game zelf aan het spelen ben :)
Ik hou mn preorder ook lekker aan. Nu langzaam toch zin in haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

En ik moet wachten tot april #ps4 :(

Veel plezier voor diegenen die het kunnen spelen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Al die titels van de reviews... Pfoe het is clickbaiterig allemaal :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
8,7 op meta voor 27 PS5 reviews. Mooie scores hoor. Erg benieuwd naar de Digital Foundry video's :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:
[...]

Op Xbox? Ja heb al bij meerdere games in het vervelend alles geprobeerd en gek genoeg tot op de dag van vandaag werkt alleen die NZ manier :X ..

Maar we gaan het gewoon proberen aankomende Maandag en wie weet :P
Ben nu aan het spelen, dus het werkt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:29:
8,7 op meta voor 27 PS5 reviews. Mooie scores hoor. Erg benieuwd naar de Digital Foundry video's :)
Vooral dit dus. Leuk al die PS5 reviews, maar hoe draait hij op PC/Xbox/PS5 in het algemeen. Daar ben ik vooral nieuwsgierig naar. Ik ga geen next gen console game spelen als het 30fps is op 4k. Daar moeten we nu toch wel voorbij zijn lijkt me.

Wel goed om te zien dat de hype goed lijkt te komen! Kunnen veel developers nog wat van leren (Callisto Protocol :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 06-02-2023 12:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mikkelnl
Zo, weer een bookmark die ik weg kan gooien LOL... Wat zijn die Amerikanen allemaal toch extreem woke ofzo...

https://www.engadget.com/...-editorial-110018998.html
Five days ago, a review code for Hogwarts Legacy landed in my inbox. I’ve been thinking about this moment for more than a year, ever since the backlash against the game started gaining traction online. The author of the Harry Potter novels is transphobic and she’s targeted transgender women in particular.
Arme mevrouw, ze is al ruim een JAAR aan het piekeren... man man man man man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mikkelnl schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:32:
Zo, weer een bookmark die ik weg kan gooien LOL... Wat zijn die Amerikanen allemaal toch extreem woke ofzo...

https://www.engadget.com/...-editorial-110018998.html

[...]

Arme mevrouw, ze is al ruim een JAAR aan het piekeren... man man man man man...
Tbf ik snap de kritiek op Rowling wel, en dat heeft vanuit mijn oogpunt geen fuck met Woke te maken.

Maar wat deze mensen snel vergeten is dat er ook een verdomd groot team developers achter zitten die een game als dit maken. Moet je die dan ook maar boycotten? Lijkt me niet.

Ik ga het in ieder geval met veel plezier spelen!

Wel jammer dat meerdere reviewers spreken over plotholes en storyline issues. Dat zou je toch verwachten dat goed zit in een universe als dit. Genoeg om dingen vandaan te halen

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 06-02-2023 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een goede reviews!
Of pre-orderen voor morgen en anders dit weekend. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Ook zijn er aardig wat performance issues op de geteste PS5 review copy. Maar dat is hopelijk met de Day 1 patch opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
corset schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:31:
[...]

Vooral dit dus. Leuk al die PS5 reviews, maar hoe draait hij op PC/Xbox/PS5 in het algemeen. Daar ben ik vooral nieuwsgierig naar. Ik ga geen next gen console game spelen als het 30fps is op 4k. Daar moeten we nu toch wel voorbij zijn lijkt me.
Native 4K30 is wel een beetje de norm op next-gen. Native 4K60 is te hoog gegrepen. Deze game heeft een 30fps quality en 60fps performance mode. Dus de 4K mode (als het al 4K is) zal wel 30fps zijn. Ik vind 1440p60 een prima sweetspot. Hopelijk is die performance mode 1440p, stabiel en waar je niet al te veel voor hoeft in te leveren tov de quality mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hulleman schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Native 4K30 is wel een beetje de norm op next-gen. Native 4K60 is te hoog gegrepen. Deze game heeft een 30fps quality en 60fps performance mode. Dus de 4K mode zal wel 30fps zijn. Ik vind 1440p60 een prima sweetspot. Hopelijk is die performance mode 1440p, stabiel en waar je niet al te veel voor hoeft in te leveren tov de quality mode.
Nou ja, meerdere reviews spreken al van performance issues. Maar daarin is niet duidelijk;

welke mode is gekozen (performance/quality)
Of er een day 1 patch is geinstalleerd of niet (soms worden die al met de review copy uitgebracht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik hoop erg dat performance mode niet te veel inlevert qua lightning effecten... resolutie iets lager vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1080p60 zou wel jammer zijn ik hoop toch op 1440p60.
Wat minder klinkt is de beperkte gear en stats maar geen drama.

Nu heb ik toch echt zin in de game haha.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De lessen die je volgt, resulteren vaak in een nieuwe Spell en in een dungeon zul je meer dan eens oog in oog komen te staan met gigantische spinnen of kwaadaardige tovenaars.
Helaas, had gehoopt dat die spinnen alleen in dat bos voor kwamen en dat ze misschien te ontwijken waren.

Als ik bovenstaande zo lees komen ze op meerdere plekken voor.

Gaat ook helaas aan mij voorbij deze game.

Nou ja het was te verwachten natuurlijk :+
Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions