Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:44
Absoluut. Ik heb vorige maand mijn systeem vernieuwd, en ben van 1080p naar 1440 gegaan. Ik heb nu een AMD RX 9070 XT. Het is visueel gewoon genieten, door Hogwarts dwalen, en alle details bekijken. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hier ook het spel gekocht met een deal, verslavend spel is het 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:33
Racer89 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:07:
Hier ook het spel gekocht met een deal, verslavend spel is het 😊
Heel veel speelplezier! Ik wil het ooit nog weer opnieuw gaan spelen, maar als de spellen zo blijven komen dan krijg ik er nooit de tijd voor :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:49
G_Dragon schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:54:
[...]

Heel veel speelplezier! Ik wil het ooit nog weer opnieuw gaan spelen, maar als de spellen zo blijven komen dan krijg ik er nooit de tijd voor :P
Ja ik wou het spel ook nog eens opnieuw spelen, en dan een ander huis kiezen.
Maar ik ken mij zelf dan wil ik ook alles doen, dus ook alle side missies enzo. en dit spel is zo groot dan(Zeker als je maar 1 of 2 keer in de week eens gamed).

Dat ik het toch maar niet voorlopig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ben nu gestart met Ravenklauw, zit er dan zoveel verschil in verloop van het spel als je een ander huis kiest? Ik wou eigenlijk Griffoendor pakken, ik dacht echter doe gewoon eens wat anders haha.

Volgens het menu zit ik nu op zo'n 48%.

[ Voor 4% gewijzigd door Racer89 op 24-04-2025 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:49
Racer89 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 18:09:
Ben nu gestart met Ravenklauw, zit er dan zoveel verloop in spel als je een ander huis kiest? Ik wou eigenlijk Griffoendor pakken, dacht echter doe gewoon een wat anders haha.

Volgens het menu zit ik nu op zo'n 48%.
Nee het hele spel is zowat het zelfde, je heb wel een andere side missie.
Bij Huffelpuf dacht ik ga je bijv naar Azkaban, en bij de andere huizen doe je weer iets anders.

En heel misschien een enkel dialoog eens anders kan zijn(Van een gesprek), omdat je net met een ander huis speelt.
Maar het meeste is allemaal het zelfde.

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 24-04-2025 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Inmiddels al meer dan 50 uur gespeeld, en schijnbaar ben ik nog niet overal in het kasteel geweest. Ik kom nog telkens nieuwe ruimtes tegen haha. De main quest / story wel inmiddels klaar. Ik moet alleen nog 2 side quests volgens het menu, alleen kan ik er op dit moment geen meer vinden op de map. Iemand enige idee of zijn er nog ergens verborgen side quests ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 18:47
Misschien een heel stom iets, maar ik heb de game op de series X en PS5 en de game pakte me nooit zo.

Totdat ik hem op de Switch speelde, het ziet er veel minder mooi uit, maar ineens klikt het en woon ik de game heu-le-maal uit op de Switch.

Idem met The Witcher 3, ik neem de game mee in bed s'avonds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Mooi om te horen @flugelisoke . Ik heb hem op PC en Switch en heb idd ook een voorkeur voor de Switch. Het gemak van in de trein (en op andere plaatsen waar een vaste console niet zo handig is) kunnen spelen en thuis op de TV door doet het hem voor mij. Best verassend, want een paar jaar geleden was ik degene die alles op PC kocht om eens flink te gaan modden.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:28
De stabiliteit van de game op PC platform lijkt wat dubieus.
Ik speel op 4K Ultra met RT Ultra op een 4K 60Hz scherm op een 4080S (Nvidia laatste drivers)
DLSS "balanced" en frame gen x2.
Dit gaat prima met een VRAM gebruik tussen 12-14GB

Nu ben ik gewisseld naar een ander beeldscherm: een LG 5K2K.
Dat bekent:
Resolutie naar 5120x2160, refreshrate naar 165Hz en DSC erbij.
Nu wil de game wel laden (in het menu), maar laad ik een savegame en gaat naar naar "in-game" dan reboot mijn PC.

Het lijkt alsof de iets hogere settings ergens over een grens heen gaat en daarbij iets triggert.
Ik vermoed mogelijk in combinatie met een grafisch driver bug, omdat Windows de crashende game niet afvangt, wat voor mij een hint is dat het probleem optreedt in ring 0: driver level.

Schakel ik de monitor in dual-mode (1080p) dan werkt de game weer prima met een VRAM gebruik tussen de 7-8GB.
Dat is dan op 330Hz refreshrate, maar ik denk dat DSC dan weer niet aanstaat.

ff uitproberen welke features nu precies de reset veroorzaken.
In worst case, kan ik mijn nieuwe 5K2K monitor ook in 4K-mode met 60Hz zetten (zonder DSC), waarmee deze in feite exact hetzelfde gedraagd als mijn oude monitor.

Ik ben wel teleurgesteld dat de game zo heftig reageert en dat er niets is terug te vinden.
De Event Viewer van Windows heeft alleen in de gaten dat er een unexpected shutdown was... *duh*...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:33

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Is het bekend of het een update is of dat je het hele spel opnieuw moet kopen? Een update zou ik nog wel voor willen betalen zodra ik een Switch 2 heb (ook niet zo'n haast mee nog) maar de volle prijs nog maals vind ik het toch wat minder aantrekkelijk. Is uiteindelijk toch gewoon wat betere graphics en wat quality of live improvements. Vooral dat de extra laadknopjes niet meer hoeven is wel echt chill, maar echt in de weg zit het nou ook weer niet.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions