Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
crimby schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:11:
Maakt het nog uit of je de ipad in Nederland of bv Duitsland koopt? Bij amazon de is ie vaak wat goedkoper namelijk...
Volgens mij maakt dat niks uit. Mijn moeder heeft haar iPad Air 2019 ook bij de Duitse Amazon gekocht. Voor het 2e jaar garantie moet je toch naar de verkopende partij en Amazon schijnt wel goede service te hebben. Ik heb zelf al eens spullen terug moeten sturen, omdat het incompatibel met mijn MacBook was. Ik kreeg netjes mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
syltheboy schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:53:
@Albert020 Als ik die had gekocht dan had ik vaker mijn iPad gepakt denk ik. Door het formaat past hij veel beter (comfortabeler) in je broekzak, dat is best een groot voordeel van een kleiner toestel. Maar zo heeft elk toestel zijn voors en tegens.
Qua afmetingen kun je hem vergelijken met een SE maar het scherm is groot genoeg, 5,4 inch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:03:
[...]

Qua afmetingen kun je hem vergelijken met een SE maar het scherm is groot genoeg, 5,4 inch ;)
Voor jou is het scherm groot genoeg, maar dat is per persoon verschillend. Ik zou het ook prima kunnen zien op een 5,4 inch scherm, maar het internetten op een groter scherm vind ik gewoon prettiger. Verder maak ik veel minder typfouten dan op een kleiner scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 30-01-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
syltheboy schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:30:
[...]

Voor jou is het scherm groot genoeg, maar dat is per persoon verschillend. Ik zou het ook prima kunnen zien op een 5,4 inch scherm, maar het internetten op een groter scherm vind ik gewoon prettiger. Verder maak ik veel minder typfouten dan op een kleiner scherm.
Voor onderweg, even Krantje, Twitter, WhatsApp en reageren in forum op Tweakers is het voor mij perfect te doen, voor de andere taken pak ik uiteraard een laptop of iPad 👍🏻

***Edit***
Btw, ben voor de iPad Air 2020 64GB Space Grey gegaan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 02-02-2021 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:50
Oke besloten de ipad vandaag aan te gaan schaffen. Helaas nergens meer in de aanbieding (nu 649 euro), maargoed is het vast en zeker waard!

Maar nu, ik twijfel tussen space grey en groen. Ik heb een iPhone 11 Pro in het groen, maar op de foto's lijkt de groen van de ipad air een stuk lichter. Op een andere foto, lijkt het weer mee te vallen.
Wie hier heeft de groene ipad en wat is jullie mening?

Zie hieronder de foto's die ik kon vinden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbrEpXvEDbpKrFETEMh2APVWzuw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JLVHAtblXmSs08pzafaKdRi1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWYiNJoqXJe9n1fGkzCbAzdoeRY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJ5QYVQSDkpD3pt6WOB0D2LS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7JvmTBi2KCPsBgqcs8H3mo3OAU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ujoo1cfx5di6DyQmu3w96kKj.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Is er bekend wanneer de iPad pro verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:08
crimby schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:58:
Oke besloten de ipad vandaag aan te gaan schaffen. Helaas nergens meer in de aanbieding (nu 649 euro), maargoed is het vast en zeker waard!

Maar nu, ik twijfel tussen space grey en groen. Ik heb een iPhone 11 Pro in het groen, maar op de foto's lijkt de groen van de ipad air een stuk lichter. Op een andere foto, lijkt het weer mee te vallen.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb zelf (nog) geen iPad Air. Maar die groene ziet er wel :9~ uit. Gewoon sjieke frisse kleur.

Space grey is zo gewoontjes. Lijkt het net een iPad Pro zo. >:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:10
crimby schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:58:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Volgens mij valt het mee, MKBHD had 'm volgens mij ook in het groen.

YouTube: iPad Air 2020: The Real iPad Pro Killer!

Overigens heb ik zelf de blauwe gekozen, die is ook vrij rustig en niet zo schreeuwerig blauw als de iPhone Xr of 11

[ Voor 3% gewijzigd door DwightKSchrute op 02-02-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Zou wat zijn als de nieuwe pro (die ongetwijfeld in de maak is) de kleuren van de iPhone pro lijn overneemt. Dus onder andere pacific blue. Die kleur is ook mooi namelijk.... Twijfel, twijfel. Denk dat ik die nog even afwacht alvorens te besluiten.

[ Voor 22% gewijzigd door TheKerremenke op 02-02-2021 10:10 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
DwightKSchrute schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:07:
[...]

Volgens mij valt het mee, MKBHD had 'm volgens mij ook in het groen.

YouTube: iPad Air 2020: The Real iPad Pro Killer!

Overigens heb ik zelf de blauwe gekozen, die is ook vrij rustig en niet zo schreeuwerig blauw als de iPhone Xr of 11
Dit filmpje helpt wel! Mooie rustige maar niet té lichte kleur groen :-) neig nu echt naar de groen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik ga altijd voor Space Grey, maar bij mijn 12 Pro Max ben ik voor Pacific Blue gegaan. Ik wilde eens wat anders, maar uiteindelijk zie je er met een hoesje (in dit geval de Apple Leather Case California Poppy) nauwelijks meer wat van. Ik had dus eigenlijk net zo goed voor Graphite kunnen gaan.

Gold en Silver vind ik minder, aangezien de camera’s wat meer opvallen. Eerlijk gezegd vind ik Gold ook wel iets hebben, maar je kan niet alle kleuren hebben (of je moet een geldboom hebben). :9 Ik heb wel ooit een 12” MacBook Gold uit 2015 gehad en ik vond het een erg mooie kleur. Nu heb ik nog een USB-C hub van Satechi als aandenken (in dezelfde kleur). :P

[ Voor 30% gewijzigd door syltheboy op 02-02-2021 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Uiteindelijk gekozen voor de groene kleur op basis van het filmpje! Inderdaad je ziet er weinig van met een hoesje, maar ik weet nog niet wat er omheen komt. Bij mijn huidige ipad heb ik enkel een smartcover, maar wil ook graag een logitech folio uiteindelijk... keuzes keuzes keuzes.

Eerst maar eens morgen voor de deur zitten wachten tot ie aan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@crimby Voor mijn 11” iPad Pro 2018 heb ik de Moshi VersaCover, deze heeft een doorzichtige achterkant en het materiaal voelt prettig aan. Ik heb hem al bijna 2 jaar en hij ziet er nog prima uit. Daarnaast is hij handig in landscape en portrait te gebruiken (ook nog behoorlijk stabiel). Mijn moeder heeft hem ook voor haar iPad Air 2019.

Een Logitech Folio maakt hem wel bulky, bedoel je die met toetsenbord?

[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 02-02-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
syltheboy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:58:
@crimby Voor mijn 11” iPad Pro 2018 heb ik de Moshi VersaCover, deze heeft een doorzichtige achterkant en het materiaal voelt prettig aan. Ik heb hem al bijna 2 jaar en hij ziet er nog prima uit. Daarnaast is hij handig in landscape en portrait te gebruiken (ook nog behoorlijk stabiel). Mijn moeder heeft hem ook voor haar iPad Air 2019.

Een Logitech Folio maakt hem wel bulky, bedoel je die met toetsenbord?
Thanks voor de tip! misschien wel een goed idee inderdaad!

De Logitech Folio inderdaad ivm toetsenbord. Het lastige is dat ik de ipad veel gebruik voor het lezen van documenten, artikelen en boeken, maar ook zometeen wil gaan gebruiken voor mijn aankomende studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
crimby schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:17:
[...]

Thanks voor de tip! misschien wel een goed idee inderdaad!

De Logitech Folio inderdaad ivm toetsenbord. Het lastige is dat ik de ipad veel gebruik voor het lezen van documenten, artikelen en boeken, maar ook zometeen wil gaan gebruiken voor mijn aankomende studie.
Los toetsenbord is misschien ook nog een optie. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
syltheboy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:24:
[...]

Los toetsenbord is misschien ook nog een optie. ;)
Hopelijk dat tegen die tijd de winkels weer open zijn en dan kan ik eerst zo'n toetsenbord cover bekijken en anders wellicht een los toetsenbord en trackpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Gisteren bij Belsimpel de ipad air besteld en zojuist binnen gekregen. Nu heb ik er los een USB-C oplader bij gekregen en wat blijkt, heb ik een UK versie van de ipad gekregen. Dat is wel vreemd toch? Dit staat nergens vermeld. Heeft dit nog mogelijke implicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
crimby schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:14:
Gisteren bij Belsimpel de ipad air besteld en zojuist binnen gekregen. Nu heb ik er los een USB-C oplader bij gekregen en wat blijkt, heb ik een UK versie van de ipad gekregen. Dat is wel vreemd toch? Dit staat nergens vermeld. Heeft dit nog mogelijke implicaties?
Even Apple bellen of dit met garantie problemen gaat geven, als dat zo is, dan een Ned versie eisen van Belsimpel.
Mijn ervaring is dat het geen probleem zou moeten zijn, ik heb al eens mijn Duitse iPhone in Ned gerepareerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
absrnd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:21:
[...]

Even Apple bellen of dit met garantie problemen gaat geven, als dat zo is, dan een Ned versie eisen van Belsimpel.
Mijn ervaring is dat het geen probleem zou moeten zijn, ik heb al eens mijn Duitse iPhone in Ned gerepareerd is.
Op de website van Belsimpel staat Op alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie en de fabrieksgarantie. Dit betekent dat het product moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten als consument.

Dat is in Nederland 2 jaar en zou dus niet uit moeten maken, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
crimby schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:26:
[...]

Op de website van Belsimpel staat Op alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie en de fabrieksgarantie. Dit betekent dat het product moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten als consument.

Dat is in Nederland 2 jaar en zou dus niet uit moeten maken, toch?
Dat houd in dat eventuele reparatie of garantie altijd via Belsimpel loopt, maar dat je niet een Apple store kan binnen lopen om snel een reparatie te krijgen.
Ook gaat de reparatie dan ook via hun eigen reparatie service, wat veel langer kan duren, en wat ik hier een daar lees vaak op vochtschade gegooid wordt, waardoor je alsnog kan betalen.
En als je kiest om niet te laten repareren, krijg je, je iPad alleen terug als je al gemaakte kosten betaald.
(mijn persoonlijke bevinding/mening)

[ Voor 6% gewijzigd door absrnd op 03-02-2021 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12

Aiii

何これ

absrnd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:21:
[...]

Dit is inderdaad geen enkel probleem. Apple checked slechts je serienummer en dat is gekoppeld aan je ID en niet aan het land. Het eerste jaar kun je dus waar dan ook ter wereld met je Apple product terecht voor garantie. En de eerste twee jaar kun je sowieso altijd bij Belsimpel zelf terecht voor je gewone consumentenrecht @crimby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Thanks allen, dan gaat ie nu gewoon lekker aan en ga ik er mee spelen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Wat doen jullie eigenlijk met het opbergen/laden van de pencil icm een hoesje? ik neig nu naar de Pipetto Origami case maar die heeft geen pencil holder en weet ook niet hoe of die opgeladen zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@crimby De Moshi VersaCover heeft zo’n flapje die je om de Pencil heen vouwt.

De Pipetto Shield heeft echter betere bescherming voor de Pencil en is zo’n 20 euro goedkoper dan die van Moshi. Op Moshi producten heb je wel 10 jaar garantie, als je registreert. Opladen gaat alleen via de iPad (magnetisch).

https://www.appelhoes.nl/...-iPad-Air-2020-case-Zwart

[ Voor 78% gewijzigd door syltheboy op 03-02-2021 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
d.castello schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:03:
Is er bekend wanneer de iPad pro verschijnt?
In eind maart 100%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
syltheboy schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:41:
@crimby De Moshi VersaCover heeft zo’n flapje die je om de Pencil heen vouwt.

De Pipetto Shield heeft echter betere bescherming voor de Pencil en is zo’n 20 euro goedkoper dan die van Moshi. Op Moshi producten heb je wel 10 jaar garantie, als je registreert. Opladen gaat alleen via de iPad (magnetisch).

https://www.appelhoes.nl/...-iPad-Air-2020-case-Zwart
Die heb ik net bij Amac besteld voor 49 euro :-)
https://www.amac.nl/pipet...-hoes-ipad-air-2020-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@crimby Ziet er mooi uit, een beetje hetzelfde idee als die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
syltheboy schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:06:
@crimby Ziet er mooi uit, een beetje hetzelfde idee als die van mij.
volgens mij dezelfde toch? Bij Amac heb je wel 2 verschillende maar slechts 1 heeft zo'n inham voor een pencil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
crimby schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:13:
[...]

volgens mij dezelfde toch? Bij Amac heb je wel 2 verschillende maar slechts 1 heeft zo'n inham voor een pencil.
Nee, ik heb de Moshi VersaCover. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72mPwoGlQfZS35TAY9MjALP5-WQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DMKa482E38MnYYKUQuFFmY8L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
syltheboy schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:27:
[...]

Nee, ik heb de Moshi VersaCover. ;)

[Afbeelding]
oooh haha ik ben echt teveel dingen tegelijk aan het doen! Ik dacht dat je reageerde op iemand anders die de Moshi cover had hehe, my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
crimby schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:32:
[...]

oooh haha ik ben echt teveel dingen tegelijk aan het doen! Ik dacht dat je reageerde op iemand anders die de Moshi cover had hehe, my bad!
Oh, vandaar! Maar dat Origami-idee vind ik erg handig. Hij staat daardoor erg stevig in zowel portrait als landscape. De typestand vind ik ook erg handig, al gebruik ik deze amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verkeerde topic !

Waarom kan ik met de iPad Air 2020 geen gebruik maken van mijn scherm in Stadia PGA21 ?

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 03-02-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Herkenbaar. Hier hetzelfde “probleem” Momenteel nog in bezit van iPad Pro 10.5 256 Gb uitvoering. Deze levert nu tenminste nog een beetje op.

Eigenlijk zou ik uit kunnen met een 64 Gb uitvoering. Meerendeel staat toch in de iCloud of op een Synology Nas.

Twijfel hier tussen de air of een pro. 2 of 4 luidsprekers, 64 of 256 Gb. Tov de prijs. Vind €670,- eigenlijk meer als voldoende geld hiervoor.

Kan ook zijn dat ik gewoon afwacht tot na maart. Verwacht dat in het voorjaar de pro’s een upgrade krijgen. Zou zomaar kunnen dat dan de air een klein beetje in prijs zakt...
Zojuist maar een groene iPad Air 256 Gb besteld. Eens kijken hoe die gaat bevallen tov 10.5 inch pro die ik nu heb. Kan anders altijd nog retour denk ik maar zo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:53
TheKerremenke schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:07:
[...]

Zojuist maar een groene iPad Air 256 Gb besteld. Eens kijken hoe die gaat bevallen tov 10.5 inch pro die ik nu heb. Kan anders altijd nog retour denk ik maar zo. >:)
Ik denk persoonlijk dat je promotion gaat missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
WouterL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:40:
[...]

Ik denk persoonlijk dat je promotion gaat missen.
Vandaar dat ik hem maar gewoon besteld heb. In de winkel proberen is wat lastig momenteel. Kan hem altijd nog retour doen en “upgraden” naar de pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
TheKerremenke schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Vandaar dat ik hem maar gewoon besteld heb. In de winkel proberen is wat lastig momenteel. Kan hem altijd nog retour doen en “upgraden” naar de pro
Mijn advies: koop dan de pro 128gb. Als de opslag genoeg voor je is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
En de order maar weer geannuleerd. Ben er nog niet helemaal over uit... :X Wacht denk ik tot de nieuwe iPad Pro wordt aangekondigd..

[ Voor 30% gewijzigd door TheKerremenke op 04-02-2021 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
TheKerremenke schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:15:
En de order maar weer geannuleerd. Ben er nog niet helemaal over uit... :X Wacht denk ik tot de nieuwe iPad Pro wordt aangekondigd..
Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Maakt niks uit. Ben pas sinds een paar dagen erover aan het twijfelen tussen een air en pro, 64/128/256 Gb, 11 of 12,9 inch. Keuzes keuzes.

Ik heb nu een 10,5 inch die ik als laptop vervanger gebruik. Al een jaar of 4/5. Dat bevalt eigenlijk heel goed. Dus vandaar misschien een 12,9 inch ooit in de toekomst.

Keyboard en trackpad heb ik al dus daar hoeft geen geld naar toe. Enkel een pencil 2 misschien. En een case dan natuurlijk.

Ik heb er ook geen haast mee. Dat scheelt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 04-02-2021 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
TheKerremenke schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:06:
[...]

Maakt niks uit. Ben pas sinds een paar dagen erover aan het twijfelen tussen een air en pro, 64/128/256 Gb, 11 of 12,9 inch. Keuzes keuzes.

Ik heb nu een 10,5 inch die ik als laptop vervanger gebruik. Al een jaar of 4/5. Dat bevalt eigenlijk heel goed. Dus vandaar misschien een 12,9 inch ooit in de toekomst.

Keyboard en trackpad heb ik al dus daar hoeft geen geld naar toe. Enkel een pencil 2 misschien. En een case dan natuurlijk.

Ik heb er ook geen haast mee. Dat scheelt. ;)
Zelf hiervoor ooit ook de pro 10.5 gehad. De air 256 2020 zal echter langzamer aanvoelen door het gebrek aan promotion. De 10.5 is nog steeds echt mega capabel! Dat ding verouderd goed. In veel opzichten is de 10.5 pro nog steeds de betere tablet: laat je niet alleen door looks en chip verleiden. Ik vond de 12.9 trouwens zelf als tablet niet echt fijn te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
WouterL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:28:
[...]

Zelf hiervoor ooit ook de pro 10.5 gehad. De air 256 2020 zal echter langzamer aanvoelen door het gebrek aan promotion. De 10.5 is nog steeds echt mega capabel! Dat ding verouderd goed. In veel opzichten is de 10.5 pro nog steeds de betere tablet: laat je niet alleen door looks en chip verleiden. Ik vond de 12.9 trouwens zelf als tablet niet echt fijn te gebruiken.
Helder verhaal. Dankjewel. Waarom vond je de 12.9 niet fijn? Ivm de grootte? Of het gewicht?

[ Voor 6% gewijzigd door TheKerremenke op 04-02-2021 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
TheKerremenke schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:29:
[...]

Helder verhaal. Dankjewel. Waarom vond je de 12.9 niet fijn? Ivm de grootte? Of het gewicht?
De grootte. Vooral duidelijk bij het typen zonder toetsenbord bijvoorbeeld. En het formaat voor op de bank/bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
WouterL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:59:
[...]

De grootte. Vooral duidelijk bij het typen zonder toetsenbord bijvoorbeeld. En het formaat voor op de bank/bed.
Ben ik het niet mee eens, had de iPad Air en heb nu de Pro 12.9
Typen gaat juist beter op het grote scherm en op bank werkt ook prima op schoot.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik zit echt dik te twijfelen tussen een Pro 128GB, Air 256GB en een Mini 256GB. :+ Ik heb nu een iPad Pro 9,7” en dat formaat is echt heerlijk en waar ik gewend aan ben met een game die ik (op hoog niveau) speel. Ik twijfel of 7.9” niet te klein en 10.9” all-screen te groot is. De Pro laat ik denk ik als eerst afvallen als optie. Jammer altijd dat ze steeds van formaat wisselen :P

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 05-02-2021 01:04 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05 10:27

Stimulate14

⭐⭐⭐

Net de Air besteld, heel erg benieuwd. Incl folio keyboard en de pen 2. Oude iPad (eerste gen Air) verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vroeg mij het volgende af:

Ik kan een iPad Pro 12.9 (2018) 256GB kopen voor 500 euro met één jaar garantie via Apple, was refurbished door Apple.

Maar ik zie ook de nieuwe iPad Air, die is een stukje duurder, zeker als ik meer opslag wil. Maar is deze ook beter?

Mijn gevoel zegt dat de iPad Pro nog altijd beter is, zelfs die uit 2018, dan de nieuwe iPad Air. De camera gebruiken we niet. Meer voor nieuwsvoorziening, als ‘tv’ in bed en voor tekenen met de stylus. Wat is jullie mening?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:46:
Ik vroeg mij het volgende af:

Ik kan een iPad Pro 12.9 (2018) 256GB kopen voor 500 euro met één jaar garantie via Apple, was refurbished door Apple.

Maar ik zie ook de nieuwe iPad Air, die is een stukje duurder, zeker als ik meer opslag wil. Maar is deze ook beter?

Mijn gevoel zegt dat de iPad Pro nog altijd beter is, zelfs die uit 2018, dan de nieuwe iPad Air. De camera gebruiken we niet. Meer voor nieuwsvoorziening, als ‘tv’ in bed en voor tekenen met de stylus. Wat is jullie mening?
Voor 500 euro zou ik zeker die iPad Pro halen. Die is nog altijd beter dan de meest recente iPad Air. Promotion scherm en stereo-speakers. Daarnaast is 12.9” lekker groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
@THE_BASE Voor € 500,- met een jaar garantie zou ik niet twijfelen voor een iPad Pro 12.9 :Y

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
HereIsTom schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:44:
@THE_BASE Voor € 500,- met een jaar garantie zou ik niet twijfelen voor een iPad Pro 12.9 :Y
Keuze gemaakt: we gaan voor iPad Pro. Het is maar voor erbij, in bed en op de bank. Vooral het formaat is misschien toch wel prettig naast mijn MacBook 12".

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:20:
Net de Air besteld, heel erg benieuwd. Incl folio keyboard en de pen 2. Oude iPad (eerste gen Air) verkocht.
Vandaag gekregen, DOA ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand ervaring met kloon-Pencils? Lees goede review op Amazon.de over MPIO en Jamjake. Het is niet dat ik het pennetje heel vaak ga gebruiken, maar lijkt me wel handig zo af en toe. En dan vind ik 135 euro voor een originele aardig aan de prijs, terwijl ik normaliter alles graag van Apple zelf heb.

Heb al gezocht, maar wordt vrijwel nergens over alternatieve pencils gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23

ChangeLife4Ever

owned by above

In dit huis werkt de touchscreen ineens niet meer... even een 'soft' reset doen zit er dan ook gelijk niet meer in, omdat de start-knop er niet meer is. Hard reset zal waarschijnlijk ook wel niet meer gaan, omdat je dan je toestelcode in moet vullen (meen ik mij te herinneren...). Hoe in vredesnaam los je dat dan op? Er van uitgaande dat het misschien een software-probleem is (scherm is niet gebarsten of zo).

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:21:
[...]

Voor 500 euro zou ik zeker die iPad Pro halen. Die is nog altijd beter dan de meest recente iPad Air. Promotion scherm en stereo-speakers. Daarnaast is 12.9” lekker groot.
Waar gekocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
ChangeLife4Ever schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:25:
In dit huis werkt de touchscreen ineens niet meer... even een 'soft' reset doen zit er dan ook gelijk niet meer in, omdat de start-knop er niet meer is. Hard reset zal waarschijnlijk ook wel niet meer gaan, omdat je dan je toestelcode in moet vullen (meen ik mij te herinneren...). Hoe in vredesnaam los je dat dan op? Er van uitgaande dat het misschien een software-probleem is (scherm is niet gebarsten of zo).
Wat jij zoekt is een Force Restart. Dus herstarten dmv toetsencombinatie. Hiervoor gebruik je de aan/uit-knop (die met vingerprint reader) en de volume knoppen.

Zie hier de instructies https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-reset-an-ipad/

[ Voor 11% gewijzigd door TheKerremenke op 15-02-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23

ChangeLife4Ever

owned by above

TheKerremenke schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:52:
[...]

Wat jij zoekt is een Force Restart. Dus herstarten dmv toetsencombinatie. Hiervoor gebruik je de aan/uit-knop (die met vingerprint reader) en de volume knoppen.

Zie hier de instructies https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-reset-an-ipad/
Thanks _/-\o_ !! Heel wat combinaties geprobeerd, heel wat gegoogeld, maar deze nog niet gevonden. Alles werkt weer :+ :+

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
THE_BASE schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:21:
Iemand ervaring met kloon-Pencils? Lees goede review op Amazon.de over MPIO en Jamjake. Het is niet dat ik het pennetje heel vaak ga gebruiken, maar lijkt me wel handig zo af en toe. En dan vind ik 135 euro voor een originele aardig aan de prijs, terwijl ik normaliter alles graag van Apple zelf heb.

Mijn Pencil 2 heb ik overgenomen van een medetweaker voor 88 euro (nog veel geld). Ik gebruik hem wel vaak, maar schrijven en tekenen doe ik eigenlijk niet. Op V&A zie ik ze ook regelmatig voorbij komen. Ook gesealde exemplaren voor rond de 100 euro.
Dat moet je aan @THE_BASE vragen. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door syltheboy op 15-02-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Overgenomen van een collega, maar het is wel een hele goede prijs ben ik achter gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
THE_BASE schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:56:
[...]

Overgenomen van een collega, maar het is wel een hele goede prijs ben ik achter gekomen. :)
Ja een geweldige prijs! Bevalt wel zeker die Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 13:54

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Toch even om meningen vragen hier.

Ben op zoek naar een nieuwe tablet. Heb al sinds de Ipad1 ipads, dus dat blijft even zo. Nu een Ipad Air2, maar die wordt steeds meer door de kids gebruikt.

Ik wil een nieuwe kopen, voor mij en mijn vrouw samen. Veel all round gebruik, in de woonkamer, en voor netflix 's avonds in bed.

Keuzes
Ipad Pro 2018
Ipad Air 2020
Nieuwe Ipad Pro 2021?
Wachten tot maart 2021 voor prijsverlagingen.

Opslagcapaciteit niet belangrijk
Moet lang meegaan
Schermkwaliteit wel belangrijk, geluid enigszinsd

Iemand die ook deze keuze heeft gemaakt?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 10:00

jasjenl

Liab A Tymo

Sparhawk schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:32:

Ben op zoek naar een nieuwe tablet. Heb al sinds de Ipad1 ipads, dus dat blijft even zo. Nu een Ipad Air2, maar die wordt steeds meer door de kids gebruikt.

Ik wil een nieuwe kopen, voor mij en mijn vrouw samen. Veel all round gebruik, in de woonkamer, en voor netflix 's avonds in bed.

Keuzes
Ipad Pro 2018
Ipad Air 2020
Nieuwe Ipad Pro 2021?

Moet lang meegaan

Als geld geen rol speelt zou ik wachten op de nieuwe iPad Pro, vanwege het betere scherm en geluid. Anders zou ik voor de huidige air gaan, die zal wat minder zijn op beide vlakken maar ook niet slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 24-03 15:14
Sparhawk schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:32:

Keuzes
Ipad Pro 2018
Ipad Air 2020
Nieuwe Ipad Pro 2021?

Moet lang meegaan

Ik zelf zou in ieder geval wachten tot maart wanneer (vermoedelijk) de nieuwe iPad Pro aangekondigd wordt. Dan weet je welke verbeteringen deze brengt en tegen welke prijs.

In feite is de iPad Air al een erg tof apparaat en voor mij persoonlijk is ProMotion de enige reden om een Pro te nemen over de Air. Dit is echter echt een feature die je eerst moet zien (bijv. in de winkel) alvorens het verschil te weten.

Overigens gaat de Air geen miskoop zijn ook al zit hier geen ProMotion op. Als je geen Pro er naast hebt ga je het verschil sws. amper tot niet merken.

• syltheboy
  • Niet online
Ik zou denk ik ook geen Pro meer kopen, maar toen ik die van mij kocht wilde ik persé geen homeknop meer. De Air 2020 was er toen nog niet. Verder was ik al face-id gewend van mijn iPhone XS.

Ik zou 60Hz niet storend vinden. Mijn 12 Pro Max heeft dat ook en ik vind het een schitterend scherm. Ik gebruik hem ook vaker dan mijn iPad, aangezien ik OLED prettiger vind en het scherm lekker groot is.

[ Voor 34% gewijzigd door syltheboy op 18-02-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Vraagje, na de laatste update van iOS 14 is mijn weer app van Apple weg,
kan deze ook nergens in de app store terug vinden, wel voor iPhone maar niet iPad ?

[ Voor 37% gewijzigd door Albert020 op 10-03-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Albert020 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:56:
Vraagje, na de laatste update van iOS 14 is mijn weer app van Apple weg,
kan deze ook nergens in de app store terug vinden, wel voor iPhone maar niet iPad ?
Die is niet weg, de iPad heeft nog nooit een weer app gehad, wel een widget die je naar weather.com stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:28
syltheboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:11:
Ik zou denk ik ook geen Pro meer kopen, maar toen ik die van mij kocht wilde ik persé geen homeknop meer. De Air 2020 was er toen nog niet. Verder was ik al face-id gewend van mijn iPhone XS.

Ik zou 60Hz niet storend vinden. Mijn 12 Pro Max heeft dat ook en ik vind het een schitterend scherm. Ik gebruik hem ook vaker dan mijn iPad, aangezien ik OLED prettiger vind en het scherm lekker groot is.
Ik ben het met je eens dat het scherm van de 12 serie schitterend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Aiii schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:07:
[...]

Die is niet weg, de iPad heeft nog nooit een weer app gehad, wel een widget die je naar weather.com stuurt.
Ja en deze is nu ineens weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
danjan2411 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:17:
[...]

Ik ben het met je eens dat het scherm van de 12 serie schitterend is.
Ik zou wel een nieuwe Pro kopen als deze ook een OLED-scherm krijgt. Misschien een maatje groter en dat ik dan mijn 13” MacBook Pro 2017 verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik zie in de Appstore niet meer mijn account / profiel (rechtsboven in waar je ook de apps updaten kunt).
Als ik daar druk komt wel alle informatie. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 10:00

jasjenl

Liab A Tymo

Albert020 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:17:
[...]

Ja en deze is nu ineens weg ?
Vermoedelijk had je eerste een 'oude stijl' widget hiervoor en is deze nu vervangen door een nieuwe widget. Ik had iets dergelijks met de news widget op mijn iPhone, die was ook ineens verdwenen maar die kon ik weer toevoegen als nieuw type widget. Ik zou dus even op het widget scherm op 'wijzig' drukken, dan bovenaan op + en dan kijken of je daar de widget ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 15:00
Heb zelf nog nooit een tablet gehad, en nu ik ernaar aan het uitkijken ben kom ik steeds uit op de iPad Air 4 vs de Samsung Tab 7.
Niet onbelangrijk is dat ik geen enkel ander Apple device heb en ook niet meteen van plan ben om er, buiten de ipad, te kopen in de toekomst. Gezien de sterkte van Apple net het ecosysteem is, zou dat een probleem kunnen vormen in het dagelijks gebruik of de gebruikservaring?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Pana schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:01:
Heb zelf nog nooit een tablet gehad, en nu ik ernaar aan het uitkijken ben kom ik steeds uit op de iPad Air 4 vs de Samsung Tab 7.
Niet onbelangrijk is dat ik geen enkel ander Apple device heb en ook niet meteen van plan ben om er, buiten de ipad, te kopen in de toekomst. Gezien de sterkte van Apple net het ecosysteem is, zou dat een probleem kunnen vormen in het dagelijks gebruik of de gebruikservaring?
Het enige risico dat je loopt is dat je meer Apple apparaten gaat kopen in de toekomst.

Maar Android Tablets zijn de moeite niet waard. De app support is er simpelweg niet. Koop dus liever de iPad en laat de Samsung Tab voor wat hij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Aiii schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:25:
[...]

Het enige risico dat je loopt is dat je meer Apple apparaten gaat kopen in de toekomst.

Maar Android Tablets zijn de moeite niet waard. De app support is er simpelweg niet. Koop dus liever de iPad en laat de Samsung Tab voor wat hij is.
Precies, als je eenmaal een iPad gewend bent wil je niks anders meer.
Tevens is de support en updates 10x beter dan die van Samsung.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 15:00
Gewoon besteld dan maar, een groene 64GB wifi *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Pana op 12-03-2021 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Pana schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:15:
Van harte welkom dan maar bij de club.. Hier is een handige handleiding om dit apparaat helemaal te ontdekken. https://support.apple.com/nl-nl/guide/ipad/welcome/ipados

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-05 16:58
THE_BASE schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:21:

Late reactie 8)7 : Voor af en toe is die MPIO top. Qua gebruik werkt hij net zo goed als de Apple pencil, alleen heb je dus geen "shortcut" knop erop.

Wat wel extreem frustrerend is aan de MPIO is dat de aan/uit knop touchgevoelig is en op het uiteinde van de pencil zit waardoor je continu per ongeluk je pencil uit- of aanzet. Je pencil anders vasthouden of per ongeluk de achterzijde aantikken en hij is gelijk uit.

Verder nog 2 kleine nadelen namelijk het niet draadloos kunnen opladen (gelukkig wel via usb-c) en het felblauwe lampje dat erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
D2FValinor schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Late reactie 8)7 : Voor af en toe is die MPIO top. Qua gebruik werkt hij net zo goed als de Apple pencil, alleen heb je dus geen "shortcut" knop erop.

Wat wel extreem frustrerend is aan de MPIO is dat de aan/uit knop touchgevoelig is en op het uiteinde van de pencil zit waardoor je continu per ongeluk je pencil uit- of aanzet. Je pencil anders vasthouden of per ongeluk de achterzijde aantikken en hij is gelijk uit.

Verder nog 2 kleine nadelen namelijk het niet draadloos kunnen opladen (gelukkig wel via usb-c) en het felblauwe lampje dat erop zit.
Thanks. Hem uiteindelijk voor Apple gedaan, stukje duurder maar wel fijner. Uiteindelijk heb ik altijd alles van Apple zelf, dus was een twijfel om niks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Pana schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:15:
Welkom bij de club, we lezen het wel als je vragen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krongen
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Ik heb recent een iPad air 2020 aangeschaft en heb gelezen dat ook hierop vanaf externe apparaten bestanden zijn te importeren (bv fotocamera’s).
Nou heb ik nog een wat oudere miniDV camera met een ilink (firewire) aansluiting die geschikt is voor in- en uitvoer en de nodige over te zetten video opnames.
Kan iemand mij aangeven of er mogelijkheden zijn om vanaf deze camera de video rechtstreeks naar mijn iPad te importeren, en zo ja op welke manier. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Vandaag ook de iPad Air 64GB Spacegrey in huis gehaald. (Mediamarkt aanbieding) :)

Mijn eerste iPad sinds de iPad Mini en wil hem voornamelijk gebruiken om te browsen, e-mails te lezen, voor mediaconsumptie en om de krant te lezen. De normale iPad zou denk ik ook voldoen, maar mijn vriendin heeft een Pro en die pak ik weleens. Durfde het niet aan om het instapmodel te kopen; het verschil is dan wel erg groot t.o.v. wat ik gewend ben. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Eerste indruk is goed: bloedje snel, prachtig scherm, stevige bouwkwaliteit en een soepel OS: Apple ten voeten uit wat mij betreft.

Heb gratis 3 maanden Apple Arcade, iemand tips? Heb zelf even gekeken maar zie veel nietszeggende titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Anoniem: 192266 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:21:
Vandaag ook de iPad Air 64GB Spacegrey in huis gehaald. (Mediamarkt aanbieding) :)
Ha, ik heb net de blauwe versie gehaald bij Belsimpel en vroeg me nu even af of ik een betere deal gemist had, maar de prijs daar is hetzelfde (629E) :). Overigens was de gouden versie nog een tientje goedkoper, maar ik vind blauw toch mooier en over de levensduur van zo’n apparaat scheelt het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick_
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-06-2023
ik heb hem nu zelf ook gekocht in het blauw ben der heel blij mee werkt goed en snel dankzij de apple a14 chip alleen jammer dat er geen face-id in zit de vingerafduk scanner werkt ook maar toch wat minder goed ik had liever gezicht herkening gezien alsnog een hele fijne ipad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Yannick_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:08:
ik heb hem nu zelf ook gekocht in het blauw ben der heel blij mee werkt goed en snel dankzij de apple a14 chip alleen jammer dat er geen face-id in zit de vingerafduk scanner werkt ook maar toch wat minder goed ik had liever gezicht herkening gezien alsnog een hele fijne ipad
Dan had je een Pro moeten kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Anoniem: 192266 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:21:
Heb gratis 3 maanden Apple Arcade, iemand tips? Heb zelf even gekeken maar zie veel nietszeggende titels.
Ik speel nu Mini Motorways, van dezelfde maker als Mini Metro. Die laatste is wel wat leuker (met name omdat je meer controle hebt over de treintjes ipv de auto's die automatisch rijden) maar met de Motorways versie vermaak ik me ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 10:41
Ik ben op zoek naar een goede bookcase voor de ipad air 2020, liefst met een transparante achterkant maar belangrijker is een goede bescherming. Dus geen slim cover waarbij er alleen een flapje over het scherm gaat of i.d.

Nu heb ik al even op bol.com en wat andere sites lopen zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer... lees ook af en toe dat er wel geadverteerd wordt met het feit dat de cover een auto sleep/wakeup functie heeft maar dat schijnt ook niet altijd goed te werken...

Wie van jullie heeft er een bookcase om zijn/haar ipad? Welk merk/model en hoe bevalt deze?

Alvast bedankt voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@The_Big_Easy Wij hebben deze, auto sleep/wakeup werkt goed en ook is de iPad goed beschermt;

https://www.bol.com/nl/p/...e-zwart/9300000010406367/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 10:41
HereIsTom schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:53:
@The_Big_Easy Wij hebben deze, auto sleep/wakeup werkt goed en ook is de iPad goed beschermt;

https://www.bol.com/nl/p/...e-zwart/9300000010406367/
Die flap waar je normaliter (en in het plaatje bij bol.com) de pencil mee afdekt, kan je die ook verder dicht doen indien je geen pencil gebruikt? Of wordt het dan zo'n flubber flapje, als je begrijpt wat ik bedoel?

Alternatief zou deze case kunnen zijn: ESR iPad Air 2020 hoes - Rebound Tri-Fold Case met Pencil Houder: Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/myN4KXAZJDoE/550x524.jpg

Zou het mogelijk zijn om in de plek waar normaliter de pencil zou zitten een USB-C naar 3.5mm verloopkabeltje te bewaren? Dat zou wel praktisch zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@The_Big_Easy Bij die case van mij kun je de flap helemaal dicht doen zonder pencil.
De Pencil zit normaal met een magneet vast, dus of een los kabeltje blijft zitten weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
€15,50 vind ik geen geld voor die case die @HereIsTom aanraadde. Zelf heb ik een soortgelijke van Moshi, maar daarvoor betaalde ik €70.

@The_Big_Easy Hier zie je met en zonder pencil:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/knMGqh2FsP6mukJPsEKiPcPwdnE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nj9v7TtgdvKAydtyVcfnlCts.jpg?f=user_large
Zelf vind ik de case die jij liet zien minder mooi, maar het gaat erom wat jij mooi vindt.

[ Voor 74% gewijzigd door syltheboy op 25-03-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-05 13:47
The_Big_Easy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:07:
Ik ben op zoek naar een goede bookcase voor de ipad air 2020, liefst met een transparante achterkant maar belangrijker is een goede bescherming. Dus geen slim cover waarbij er alleen een flapje over het scherm gaat of i.d.

Nu heb ik al even op bol.com en wat andere sites lopen zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer... lees ook af en toe dat er wel geadverteerd wordt met het feit dat de cover een auto sleep/wakeup functie heeft maar dat schijnt ook niet altijd goed te werken...

Wie van jullie heeft er een bookcase om zijn/haar ipad? Welk merk/model en hoe bevalt deze?

Alvast bedankt voor de feedback!
Deze, perfect! https://www.bol.com/nl/p/...Q.2_21_22.26.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseKLM
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-03 10:23
sinds november een ipad air 4 64 gb met een smart keyboard, vond die magic keyboard toch wat te duur. werkt helemaal top voor school, na een tijdje een apple muis gebruikt te hebben heb ik die weggedaan omdat die overbodig was. heerlijk werkpaard en fijn dat je 2 apps tegelijk kan gebruiken, zeker voor school is dit ideaal. erg blij maar toch een andere ervaring dan een laptop/macbook. hopen dat het geen problemem\n oplevert met programmas voor school etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:09
@JesseKLM Wellicht dat je met een remote-desktop app en je PC thuis op stand-by dat probleem kan afvangen? Uiteraard wel even de juiste poort open zetten op je router.

Gebruik die constructie binnenshuis ook voor m'n werk momenteel. Citrix op ipad wordt voor thuiswerken niet ondersteund door de werkgever. Maar remote desktop naar de PC werkt top. Lekker om even ergens anders te kunnen werken dan achter het bureau.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik heb de iPad Air 2020 (256) maar zit toch nog te twijfelen of ik hem moet omruilen voor een Pro. Die is (128) maar €70 duurder. Was me vorige week niet opgevallen, ik dacht dat dat de prijs voor 64 was; maar die heb je bij Pro helemaal niet. :+

De reden voor twijfel komt eigenlijk puur neer op het 120Hz scherm en de vermeend betere accuduur. De betere multi-core prestaties zijn verwaarloosbaar, het extra RAM denk ik van beperkt nut voor wat ik doe. Hier iemand die ze beiden gebruikt heeft en daar misschien iets over kan zeggen? Het nadeel is weer dat de Air de A14-chip aan boord heeft en mogelijk langer mee zal gaan qua updates.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
WhatsappHack schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:11:
Ik heb de iPad Air 2020 (256) maar zit toch nog te twijfelen of ik hem moet omruilen voor een Pro. Die is (128) maar €70 duurder. Was me vorige week niet opgevallen, ik dacht dat dat de prijs voor 64 was; maar die heb je bij Pro helemaal niet. :+

De reden voor twijfel komt eigenlijk puur neer op het 120Hz scherm en de vermeend betere accuduur. De betere multi-core prestaties zijn verwaarloosbaar, het extra RAM denk ik van beperkt nut voor wat ik doe. Hier iemand die ze beiden gebruikt heeft en daar misschien iets over kan zeggen? Het nadeel is weer dat de Air de A14-chip aan boord heeft en mogelijk langer mee zal gaan qua updates.
iPad Air retour doen en dan de iPad Pro nemen. Of evens wachten tot de nieuwe pro wordt aangekondigd (dat laatste zou ikzelf doen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Mijn moeder heeft een Air 2019 en ik een 11” Pro 2018, beide de basisuitvoering. Die van mijn moeder was ongeveer 350 euro goedkoper dan die van mij, wat ik nogal een fors prijsverschil vind. Die 120Hz is voor mij namelijk geen must, ik heb liever een OLED (MINILED)-scherm. Het scherm van mijn iPhone 12 Pro Max vind ik een stuk prettiger kijken en ik mis die 120Hz niet. Wel vind ik het jammer dat iOS na de 8 Plus niet meer in landscape-mode is. Ook FaceID is niet in landscape-mode te gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door syltheboy op 08-04-2021 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
syltheboy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:29: Wel vind ik het jammer dat iOS na de 8 Plus niet meer in landscape-mode is. Ook FaceID is niet in landscape-mode te gebruiken.
Wat bedoel je op de iPad Pro?
Hier is de iPad Pro en iPhone 8 gewoon in landscape te gebruiken.
Ook FaceID werkt het prima op de iPad Pro in landscape mode.

@WhatsappHack Lastige keuze, maar wij zijn zeer tevreden met de iPad Pro 128 12.9, heel fijn dat mooie grote scherm, lekker snel, lange accu duur en geweldig geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 24-03 15:14
Het nadeel is weer dat de Air de A14-chip aan boord heeft en mogelijk langer mee zal gaan qua updates.
Naar alle verwachting komt er binnen april een vernieuwde iPad Pro met een A14X aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
HereIsTom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:16:
[...]

Wat bedoel je op de iPad Pro?
Hier is de iPad Pro en iPhone 8 gewoon in landscape te gebruiken.
Ook FaceID werkt het prima op de iPad Pro in landscape mode.
iPadOS is wel gewoon in landscape te gebruiken. Ik bedoel FaceID op mijn iPhone 12 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
robcoenen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:20:
[...]

Naar alle verwachting komt er binnen april een vernieuwde iPad Pro met een A14X aan boord.
Hmmmmmm. Ja dat is interessant. Ik zit nog binnen de zichttermijn van 14 dagen, dus interessant om te overwegen. Zeker als ie OLED heeft. Maar de vraag is of ie dan ook dezelfde prijzen meekrijgt als de huidige generatie. Dan is het een no-brainer om het instapmodel Pro te halen. Die 128GB opslag heb ik wel genoeg aan namelijk. (64 is alleen veel te weinig, m’n music library alleen is al 45GB ofzo.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yannick_
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-06-2023
Albert020 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Dan had je een Pro moeten kopen ;)
ja dat is waar maar die vond ik net te duur voor wat je deer meer voor krijgt :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcshawn
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-04-2021

Ik zou wachten tot volgende week. Geruchten zijn er steeds meer dat op 13 april de nieuwe Pro uitkomt.
Macworld heeft er vandaag een aardig artikel. Welke iPad voor welke doelgroep:

https://www.macworld.com/...y-price-apple-pencil.html
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid