Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
G_Dragon schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:35:
[...]

Ja het is echt heel zuur, maar het zat er een keer aan te komen. Zoals ik en een maat al zeiden op de Xbox via party chat ''Well, we had a good run''..

Ik heb geen idee wat er nog wel en niet werkt met VPN, maar op Twitter/Reddit en zelfs hier op het forum kwamen er vorige week al allerlei verschillende berichten voorbij met het niet meer werken. Bij mij werkte het gelukkig nog maar wel alleen op een manier, wat denk ik ook niet lang meer zal gaan duren. Want ik werk bij spellen met buitenlandse giftcards zonder VPN.
Wat niet meer werkt is aankopen doen in de Turkse, Argentijnse en Braziliaanse store. Ook niet voor inwoners van die landen. De vraag is of dit permanent is of een tijdelijke actie van Microsoft.

De gift card methode werkt idd nog wel (ook met VPN).

Zie ook: https://www.mydealz.de/di...-eine-ara-zu-ende-2415253

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
G_Dragon schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:26:
[...]

Over de TS ga ik dan niet maar ik weet je wel te vertellen dat vanaf vandaag het 3 jaar stacken niet meer mogelijk is en hoogstwaarschijnlijk een VPN ook einde verhaal is want zie:

[...]
Uiteraard terecht. Het is bizar dat we hier voor soms dik onder de € 100 drie jaar lang gebruik konden maken van Gamepass ultimate. Iedereen begrijpt dat dat niet uit kan. Net zoals die goedkope buitenlandse keys van Eneba. Leuk voor de portemonnee dat dat kan, maar ook dat kan natuurlijk nooit uit. Ook een kwestie van tijd voordat dat volledig geband wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 18-09-2024 11:46 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-05 21:13
Dus het beste lijkt me nu om Gamepass Core voor 12 maanden te kopen? Dat is 9 maanden Gamepass Ultimate?

Met deze deal betaal je dan dus 8 maanden GPU voor €41 - dat is een prima deal toch? En je hoeft geen VPN te gebruiken.

Edit: laat maar ik zie dat de ratio nu 2:1 is.. das balen.

[ Voor 4% gewijzigd door nickdw7 op 18-09-2024 12:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Ben op zich wel benieuwd of Microsoft zich niet in de vingers snijdt. Want met de ‘volle-mep-prijzen’ ga ik als casual gamer straks in 2026 (als mijn abo afloopt) zeker niet verlengen. Dan is een paar losse games per jaar kopen veel voordeliger. Benieuwd hoe groot die groep casual gamers is en hoe zeer het gaat doen voor Microsoft. Maar goed, daar zullen ook wel echt marketing-mensen rondlopen die hier verstand van hebben, maar vooralsnog krijg ik het gevoel dat er vooral op korte termijn geld verdiend moet worden vanwege de grote investeringen afgelopen jaren. Ik vrees voor snelle winst boven lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:20
Ht87 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:16:
Ben op zich wel benieuwd of Microsoft zich niet in de vingers snijdt. Want met de ‘volle-mep-prijzen’ ga ik als casual gamer straks in 2026 (als mijn abo afloopt) zeker niet verlengen. ....
Zeker, dat is voor mij precies zo. Dat ik jaren geleden aan ultimate begon was de basis catalogus interessant voor vele games om in de rebound eens te proberen. Maar inmiddels is dat allemaal op / uit gespeeld en de premium titels die worden toegevoegd zijn zeker de volle mep niet waard. Daarbij vind ik het teleurstellend dat er zo weinig COD games zijn toegevoegd. Als ik naar de laatste jaren kijk dan was het voor mij GOW welke ik goed vond en zelfde voor Quantum Break alhoewel dat al een oudere game was, Forza Motorsport, valt toch een beetje tegen, Starfield, valt toch een beetje tegen, Far Cry 6, valt toch een beetje tegen. En zo is de balans niet goed genoeg om voor de volle prijs door te gaan voor mij. Gelukkig heb ik ook nog tot half 26 maar daarna.... Ben ik drie jaar zoet met GTA welke ik dan wel zelf aanschaf 8) . Als je zaken doet in de sales kun je denk ik voor minder geld beter zelf kiezen.
nickdw7 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:13:
Dus het beste lijkt me nu om Gamepass Core voor 12 maanden te kopen? Dat is 9 maanden Gamepass Ultimate?

Met deze deal betaal je dan dus 8 maanden GPU voor €41 - dat is een prima deal toch? En je hoeft geen VPN te gebruiken.

Edit: laat maar ik zie dat de ratio nu 2:1 is.. das balen.
Nog steeds geen slechte prijs toch? Al zou ik zelf nooit iets bij g2a kopen, maar hij is zelfs goedkoper bij cdkeys zie ik. Dat is 80 euro voor een jaar ultimate dan, of 6,67 per maand.
Ik heb nog tot volgend jaar ergens en denk niet dat ik verleng want ik gebruik het gewoon nog veel te weinig, maar voor wie het wel vaker gebruikt lijkt me dat nog steeds een prima deal.

Gamertag: FinrazielNL

• Schweino
Finraziel schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:58:
[...]

Nog steeds geen slechte prijs toch? Al zou ik zelf nooit iets bij g2a kopen, maar hij is zelfs goedkoper bij cdkeys zie ik. Dat is 80 euro voor een jaar ultimate dan, of 6,67 per maand.
Ik heb nog tot volgend jaar ergens en denk niet dat ik verleng want ik gebruik het gewoon nog veel te weinig, maar voor wie het wel vaker gebruikt lijkt me dat nog steeds een prima deal.
Je kan nog steeds via India je Game Pass afsluiten en dan betaal je ongeveer 4 euro per maand voor ultimate

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zie dat Paw Patrols racing van GPU wordt gehaald binnenkort. Zijn er nog andere simpele race games voor jonge kinderen op Game pass?

• Powder Toastman
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ik geniet zelf nog steeds van GPU voor een lage prijs als casual gamer. Helaas minder tijd om te gamen dan ik zelf zou willen.
Maar ook al zou ik er meer voor moeten gaan betalen dan wat ik er tot nu toe voor heb betaald, vind ik het nog steeds wel een goede deal. Zoveel te spelen voor dit bedrag. Één keer per maand naar de bioscoop gaan is duurder (1,5 uur plezier), en een Netflix 4K account is ook duurder. Ik haal dan veel meer plezier uit mijn GPU account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:35:
Ik geniet zelf nog steeds van GPU voor een lage prijs als casual gamer. Helaas minder tijd om te gamen dan ik zelf zou willen.
Maar ook al zou ik er meer voor moeten gaan betalen dan wat ik er tot nu toe voor heb betaald, vind ik het nog steeds wel een goede deal. Zoveel te spelen voor dit bedrag. Één keer per maand naar de bioscoop gaan is duurder (1,5 uur plezier), en een Netflix 4K account is ook duurder. Ik haal dan veel meer plezier uit mijn GPU account.
Absoluut mee eens. Bij mij is het gewoon meer dat ik nauwelijks nog op de Xbox speel en op pc er veel concurrentie is van andere stores/ecosystemen waar ik ook games te spelen heb. En dan nog eens dat ik de laatste tijd veel steeds helemaal in één game zit (buiten gamepass). Zo heb ik met tussenpozen maanden gehad waar ik alleen Diablo 4 gespeeld heb (niet via gamepass want had hem al gekocht en straks komt de uitbreiding ook niet in gamepass) en nu final fantasy xiv. Tussendoor wel eens een gamepass game geïnstalleerd maar op een of andere manier wordt ik toch weer snel weggelokt naar elders.

Er staat nog steeds heel veel moois in gamepass, ook op pc. Maar als je er in de praktijk niet aan toekomt maakt het niet uit hoe goed de deal is natuurlijk.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16
darkdesign schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:59:
Ik zie dat Paw Patrols racing van GPU wordt gehaald binnenkort. Zijn er nog andere simpele race games voor jonge kinderen op Game pass?
Hier is gamepassport.net goed voor, kun je h filteren op racing and flying, of family and kids :)
Misschien Joy Ride Turbo

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Ugh, via instant-gaming 12 maanden core (europe) gekocht. Nu willen upgraden naar ultimate via de site van MS zelf, maar krijg de melding dat ik in een andere regio zit. Zal straks als kind op bed ligt nog even rustig gaan kijken waar dat dan ogenschijnlijk mis gaat.

Raar, mijn account staat op de US. We gaan het wel zien na omzetten.
Alleen komt de code om in te loggen niet op mijn email. :+

Zelfs na omzetten dus niet. Zal wel support worden om daar wat aan te doen. Denk dat er nergens te vinden is welke regio kaart je gebruikt natuurlijk.

Vandaag om 9 uur maar even de support opstarten. Ben benieuwd of ze het op kunnen lossen.

[ Voor 42% gewijzigd door Arunia op 19-09-2024 07:36 ]

• nickdw7
Schweino schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:11:
[...]

Je kan nog steeds via India je Game Pass afsluiten en dan betaal je ongeveer 4 euro per maand voor ultimate
Maar dat hele ‘gedoe’ met VPN werkt niet meer toch ?
Arunia schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:20:
Ugh, via instant-gaming 12 maanden core (europe) gekocht. Nu willen upgraden naar ultimate via de site van MS zelf, maar krijg de melding dat ik in een andere regio zit. Zal straks als kind op bed ligt nog even rustig gaan kijken waar dat dan ogenschijnlijk mis gaat.

Raar, mijn account staat op de US. We gaan het wel zien na omzetten.
Alleen komt de code om in te loggen niet op mijn email. :+

Zelfs na omzetten dus niet. Zal wel support worden om daar wat aan te doen. Denk dat er nergens te vinden is welke regio kaart je gebruikt natuurlijk.

Vandaag om 9 uur maar even de support opstarten. Ben benieuwd of ze het op kunnen lossen.
Kan je niet een Gamepass Ultimate code kaart kopen uit de regio waar je ook je Gamepass Core hebt gekocht? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:07:
[...]

Kan je niet een Gamepass Ultimate code kaart kopen uit de regio waar je ook je Gamepass Core hebt gekocht? :)
Dan zou ik de gok moeten nemen dat dat met een ultimate europe zou werken?
Mijn regio stond zonder mijn weten op VS, maar deze Europe kaart kon ik wel activeren, wat ik al vreemd vond.
Maar de gok om een europe kaart te pakken en dat deze weer niet werkt. Vind het tricky, maar zou wel een mogelijkheid kunnen zijn inderdaad. Goeie, niet eens bij stil gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:19:
[...]

Dan zou ik de gok moeten nemen dat dat met een ultimate europe zou werken?
Mijn regio stond zonder mijn weten op VS, maar deze Europe kaart kon ik wel activeren, wat ik al vreemd vond.
Maar de gok om een europe kaart te pakken en dat deze weer niet werkt. Vind het tricky, maar zou wel een mogelijkheid kunnen zijn inderdaad. Goeie, niet eens bij stil gestaan.
Ja mocht je niet via de normale weg Gamepass Ultimate kunnen nemen door de melding die je krijgt, zou je dit als laatste optie nog kunnen proberen. Want als je Gamepass Core kaartjes ook europa kaartjes waren, dan blijf je toch binnen dezelfde regio. Maar ik zou dan wel de goedkoopste Gamepass Ultimate kaart uit Europa nemen zodat je niet veel geld verliest wanneer het toch niet werkt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Arunia
G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:42:
[...]

Ja mocht je niet via de normale weg Gamepass Ultimate kunnen nemen door de melding die je krijgt, zou je dit als laatste optie nog kunnen proberen. Want als je Gamepass Core kaartjes ook europa kaartjes waren, dan blijf je toch binnen dezelfde regio. Maar ik zou dan wel de goedkoopste Gamepass Ultimate kaart uit Europa nemen zodat je niet veel geld verliest wanneer het toch niet werkt.
Ze hebben het gevonden. De Instant-gaming 12 month core kaart was blijkbaar geen EU, maar USA.
Dus, om het om te zetten geeft MS aan dat je balance met een giftcard op je account moet zetten en je account op USA terug (had hem omgezet naar NL) en dan converteren, of core blijven gebruiken. Dat laatste wil ik niet, want ik wil ook op de pc gebruik maken.

Zucht, kan mijn account de komende dagen niet terug naar US zetten. Pfff, wordt dus gewoon maar op de normale manier doen dan denk ik. Vind het raar dat mijn account naar US gezet kan worden en dat ik het eenmalig per 3 maanden terug kan zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 19-09-2024 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickdw7
Dus, wat is volgens jullie nu de beste en voordeligste manier om GPU te kunnen krijgen? :)
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:01:
[...]

Ze hebben het gevonden. De Instant-gaming 12 month core kaart was blijkbaar geen EU, maar USA.
Dus, om het om te zetten geeft MS aan dat je balance met een giftcard op je account moet zetten en je account op USA terug (had hem omgezet naar NL) en dan converteren, of core blijven gebruiken. Dat laatste wil ik niet, want ik wil ook op de pc gebruik maken.

Zucht, kan mijn account de komende dagen niet terug naar US zetten. Pfff, wordt dus gewoon maar op de normale manier doen dan denk ik.
Dat is echt heel erg balen, ik had gehoopt dat je alleen gebruik zou hebben gemaakt van EU of Global kaartjes maar er zat dus een tussen vanuit de USA. Echt heel balen dat je hierdoor nu even niks kan...
Vind het raar dat mijn account naar US gezet kan worden en dat ik het eenmalig per 3 maanden terug kan zetten.
Dit is helaas pas net ingevoerd om juist mensen met VPN en andere manieren tegen te gaan!

• Arunia
G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:08:
[...]

Dat is echt heel erg balen, ik had gehoopt dat je alleen gebruik zou hebben gemaakt van EU of Global kaartjes maar er zat dus een tussen vanuit de USA. Echt heel balen dat je hierdoor nu even niks kan...

[...]

Dit is helaas pas net ingevoerd om juist mensen met VPN en andere manieren tegen te gaan!
Ik vind het ook raar dat mijn account zonder mijn toedoen op US staat. Heb die vraag nu ook aan support gesteld. Die geeft aan dat het met een balance giftcard zou moeten kunnen werken, maar mijn account staat op europa omdat ik dat gisteren zelf heb gedaan omdat ik dacht dat dat de reden was.

Kreeg een soort van belerend vingertje, maar daar heb ik op terug gestuurd dat ik het zelf niet aangepast heb.
nickdw7 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:07:
Dus, wat is volgens jullie nu de beste en voordeligste manier om GPU te kunnen krijgen? :)
Eerlijk gezegd? Ik weet het niet met 100% zeker te zeggen nu.
Persoonlijk zou ik nu alleen voor EU of Global kaartjes gaan, maar ook daarover weet ik niet hoe het nu werkt. Ik hoop snel ervaringen te lezen van mensen zodat er weer duidelijkheid komt voor de mensen die aan het eind van hun abonnement zitten.

• Arunia
@nickdw7 @G_Dragon Ik dacht een Europe kaartje te hebben gekocht, maar blijkbaar is dat niet zo. En dan ben je fucked zoals ik nu.
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:11:
[...]

Ik vind het ook raar dat mijn account zonder mijn toedoen op US staat. Heb die vraag nu ook aan support gesteld. Die geeft aan dat het met een balance giftcard zou moeten kunnen werken, maar mijn account staat op europa omdat ik dat gisteren zelf heb gedaan omdat ik dacht dat dat de reden was.

Kreeg een soort van belerend vingertje, maar daar heb ik op terug gestuurd dat ik het zelf niet aangepast heb.
Je account zou nooit op een andere regio mogen komen te staan zonder jouw eigen instemming, dan is er inderdaad meer aan de hand.

• nickdw7
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:12:
@nickdw7 @G_Dragon Ik dacht een Europe kaartje te hebben gekocht, maar blijkbaar is dat niet zo. En dan ben je fucked zoals ik nu.
Dat is wel raar man.. via welke site? Stond er wel Europa bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@G_Dragon Ik krijg nu dat waarschijnlijk bij het aanmaken (lees, Xbox 360 launch) de regio op USA stond. Hij gaat mijn subscription cancellen en opnieuw via eigen tools toevoegen op NL. Kijken of dat werkt en de upgrade dan werkt naar Ultimate. Ben benieuwd en wel blij met die actie.

@nickdw7 Instant-gaming.com. Koop daar wel vaker codes van spellen en nooit problemen gehad, maar die GP cards zijn wel tricky. Er stond Europe bij.

Ik raad deze route in ieder geval niet aan! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 19-09-2024 10:20 ]

• nickdw7
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:15:
@G_Dragon Ik krijg nu dat waarschijnlijk bij het aanmaken (lees, Xbox 360 launch) de regio op USA stond. Hij gaat mijn subscription cancellen en opnieuw via eigen tools toevoegen op NL. Kijken of dat werkt en de upgrade dan werkt naar Ultimate. Ben benieuwd en wel blij met die actie.

@nickdw7 Instant-gaming.com. Koop daar wel vaker codes van spellen en nooit problemen gehad, maar die GP cards zijn wel tricky. Er stond Europe bij.
Heel kut. Maar dan kun je toch gewoon je geld terugkrijgen neem ik aan?

• Arunia
nickdw7 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:17:
[...]

Heel kut. Maar dan kun je toch gewoon je geld terugkrijgen neem ik aan?
Tja, ik begin te twijfelen waar het probleem hem in zit. De kaart activeerde wel op mijn schijnbaar USA account. Maar dat zou betekenen dat die kaarten dus gewoon geactiveerd kunnen worden. Het blijft heel wazig allemaal. Voor hetzelfde geld is het wel een EU kaart, maar dat er ergens anders iets mis gaat. Maar de strekking die ik op maak uit de chat is dat mijn account US was en de activatie van die kaart ook US. Maar dat verklaard niet waarom ik met dat US account een regio error kreeg toen ik naar ultimate wilde upgraden.
Zelfde melding nadat ik mijn account naar EU had gezet.

Al die blokkades maken het niet makkelijk en uiteindelijk denk ik dat ik gewoon een maandje neem om de zoveel tijd, maar dan wel gewoon zonder omwegen.

• nickdw7
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:19:
[...]

Tja, ik begin te twijfelen waar het probleem hem in zit. De kaart activeerde wel op mijn schijnbaar USA account. Maar dat zou betekenen dat die kaarten dus gewoon geactiveerd kunnen worden. Het blijft heel wazig allemaal. Voor hetzelfde geld is het wel een EU kaart, maar dat er ergens anders iets mis gaat. Maar de strekking die ik op maak uit de chat is dat mijn account US was en de activatie van die kaart ook US. Maar dat verklaard niet waarom ik met dat US account een regio error kreeg toen ik naar ultimate wilde upgraden.
Zelfde melding nadat ik mijn account naar EU had gezet.

Al die blokkades maken het niet makkelijk en uiteindelijk denk ik dat ik gewoon een maandje neem om de zoveel tijd, maar dan wel gewoon zonder omwegen.
Eerst maar even afwachten of Microsoft jouw account op EU kan zetten en vervolgens nog een keer proberen toch?

Je hebt ook Global kaartjes die niet super duur zijn hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@nickdw7 Pfew, het is gelukt. Mijn account staat op EU, dat had ik gisteren gedaan. Degene van de support heeft mijn USA subscription verwijderd en op EU een nieuwe toegevoegd. Heeft ook gewacht tot ik de upgrade deed en dat werkte. Dus dat is helemaal prima gegaan.
Global kaartjes zouden nog wel een optie kunnen zijn inderdaad, maar wat hier gebeurd is heb ik geen idee van. Weet niet of ik die toe kan voegen aan mijn huidige subscriptie dan.
Moet alleen wel mijn automatisch incasso nog uit zetten voor februari volgend jaar.

Weet ook niet of je met een actieve subscription gebruik kunt maken van 2 maanden core is 1 maand ultimate. Maar ik ga het wel zien. Dacht het netjes te doen, maar ging in ieder geval op mijn account wat grof mis. :D

Maar goed, mijn ervaring met de support is goed, alhoewel eerst gestuurd wordt op zelf oplossen zeg maar. Maar ze kunnen wel meer. Maar denk dat ze daar ook moeten voorkomen dat iedereen gaat klooien met kaartjes en wijzigen en dergelijke en dat zij daar heel veel werk aan hebben. Vond het nu al vervelend, maar ben wel prima geholpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 19-09-2024 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickdw7
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:34:
@nickdw7 Pfew, het is gelukt. Mijn account staat op EU, dat had ik gisteren gedaan. Degene van de support heeft mijn USA subscription verwijderd en op EU een nieuwe toegevoegd. Heeft ook gewacht tot ik de upgrade deed en dat werkte. Dus dat is helemaal prima gegaan.
Global kaartjes zouden nog wel een optie kunnen zijn inderdaad, maar wat hier gebeurd is heb ik geen idee van. Weet niet of ik die toe kan voegen aan mijn huidige subscriptie dan.
Moet alleen wel mijn automatisch incasso nog uit zetten voor februari volgend jaar.

Weet ook niet of je met een actieve subscription gebruik kunt maken van 2 maanden core is 1 maand ultimate. Maar ik ga het wel zien. Dacht het netjes te doen, maar ging in ieder geval op mijn account wat grof mis. :D

Maar goed, mijn ervaring met de support is goed, alhoewel eerst gestuurd wordt op zelf oplossen zeg maar. Maar ze kunnen wel meer. Maar denk dat ze daar ook moeten voorkomen dat iedereen gaat klooien met kaartjes en wijzigen en dergelijke en dat zij daar heel veel werk aan hebben. Vond het nu al vervelend, maar ben wel prima geholpen.
Duidelijk. EU kaartjes werken dus gewoon, moet je wel een EU locatie hebben haha! :)

• Arunia
nickdw7 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:48:
[...]

Duidelijk. EU kaartjes werken dus gewoon, moet je wel een EU locatie hebben haha! :)
Nou ja, dat is nog maar de vraag! :D
Kocht dus gisteren een ogenschijnlijk EU kaartje (wellicht was het zelfs global, maar dat is niet te checken ergens), activeerde die op mijn op dat moment VS account.
Wilde upgraden naar ultimate, maar kreeg een regio error.
Mijn account gecontroleerd en kwam erachter dat deze op VS stond.
Deze omgezet naar EU en toen nog steeds die foutmelding.
Gisteren was de support dicht (vandaag alleen Engelstalige sites voor mijn neus gehad en daar stond 24/7).
Vandaag dus support en opgelost.

Al met al heb ik dus echt totaal geen idee! :+

Mijn account staat nu op EU en dat blijft gewoon lekker zo. Globaal kaartjes zijn nog een optie trouwens. Zal dat een voor de grap bekijken.
nickdw7 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:48:
[...]

Gelukkig is dat gebied best groot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit komt net voorbij op Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XO1JLcEMCzMrljtrYfcji7rgOZc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D2QuZqLWRdE0GFXMmeiVhte4.webp?f=fotoalbum_large
If you play a game outside your location even once, your account will be banned from purchasing for 90 days and your location will automatically change 90 days after your last login. You will get an Incorrect region error and neither the global support team nor the local support team will be able to fix your error because they do not have the authority to manually change your location. You have to sit and wait. Even if I receive an e-mail saying my problem is solved, I still cannot make a purchase from the Xbox support team.

• Arunia
@G_Dragon Zou misschien kunnen. Maar heb ook al sinds februari geen game meer op Xbox GPU gespeeld omdat het verlopen was. Wat ik begreep was het zo dat ik het al zo had staan sinds de X360. Heb daar ook nooit gekeken.

Inderdaad support kon voor mij op dat gebied ook niets doen. Gelukkig had ik hem zelf over gezet. Dus dat werkte wel.

Maar toch wat een zooitje is dat allemaal.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:24
Mijn GPU loopt binnenkort af, moet ik nou game pass core nemen als die afloopt en omzetten naar GPU, moet ik wachten tot de huidige is afgelopen? Heb de begin post doorgenomen maar namen zijn veranderd zie ik? Gold=core? Hoeveel jaar kan ik max omzetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:01:
[...]

Zucht, kan mijn account de komende dagen niet terug naar US zetten. Pfff, wordt dus gewoon maar op de normale manier doen dan denk ik. Vind het raar dat mijn account naar US gezet kan worden en dat ik het eenmalig per 3 maanden terug kan zetten.
Als het goed is kan je met een global of USA ultimate kaartje de zaak converteren naar ultimate. Dat is onafhankelijk van welke regio je account of staat, maar wel afhankelijk van de regio van je core abonnement.

Let wel op dat je hiermee een USA ultimate abonnement hebt wat je pas na het aflopen van het abonnement weer kan terugzetten naar EU (door een EU kaartje toe te voegen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
nickdw7 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:07:
Dat is al meerdere malen vermeld, via India

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
Arunia schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:56:
[...]

Nou ja, dat is nog maar de vraag! :D
Kocht dus gisteren een ogenschijnlijk EU kaartje (wellicht was het zelfs global, maar dat is niet te checken ergens), activeerde die op mijn op dat moment VS account.
Wilde upgraden naar ultimate, maar kreeg een regio error.
Mijn account gecontroleerd en kwam erachter dat deze op VS stond.
Deze omgezet naar EU en toen nog steeds die foutmelding.
Gisteren was de support dicht (vandaag alleen Engelstalige sites voor mijn neus gehad en daar stond 24/7).
Vandaag dus support en opgelost.

Al met al heb ik dus echt totaal geen idee! :+

Mijn account staat nu op EU en dat blijft gewoon lekker zo. Globaal kaartjes zijn nog een optie trouwens. Zal dat een voor de grap bekijken.
Account regio en game pass abonnement regio zijn twee verschillende dingen en onafhankelijk van elkaar.

Je account regio stel je zelf in in je Microsoft profiel: https://account.microsoft.com/profile/

Je game pass regio wordt bepaald door de regio waar je je tegoed van hebt aangeschaft.

Je kan dus gewoon een NL (=EU account) regio hebben en daarop een US Game Pass abonnement activeren.

Je kan een Game Pass core alleen converteren naar Ultimate met dezelfde regio, dus als je een US core hebt dan converteren met US of Global.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
nickdw7 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 07:29:
[...]

Maar dat hele ‘gedoe’ met VPN werkt niet meer toch ?
Waar haal je die informatie vandaan? Werkt nog prima namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Schweino dat verklaard wel een heleboel. Als het goed is moet ik nu alles dankzij de support op NL hebben staan. Maar denk dat ik er volgend jaar pas weer naar kijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schweino
Nieuwe (actuele) Game Pass instructies:

https://www.mydealz.de/de...illiger-gunstiger-2427669

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Sokucho schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:12:
Mijn GPU loopt binnenkort af, moet ik nou game pass core nemen als die afloopt en omzetten naar GPU, moet ik wachten tot de huidige is afgelopen? Heb de begin post doorgenomen maar namen zijn veranderd zie ik? Gold=core? Hoeveel jaar kan ik max omzetten?
Volgens de ratio op xbox page is dat 2:1 (core:Ultimate) oftewel 90 dagen wordt 45 dagen dus 36 maanden wordt dan 18 maanden.

Oftewel je koopt 3 jaar á 42 euro (eneba) x 3 jaar = 126 euro. Je koopt dan een dag later een Ultimate card van 17 euro en dan ben je dus totaal kwijt 143 euro voor 18 maanden .

Dit is dan per maand afgerond 8 euro. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
Noresponse schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:59:
[...]

Volgens de ratio op xbox page is dat 2:1 (core:Ultimate) oftewel 90 dagen wordt 45 dagen dus 36 maanden wordt dan 18 maanden.

Oftewel je koopt 3 jaar á 42 euro (eneba) x 3 jaar = 126 euro. Je koopt dan een dag later een Ultimate card van 17 euro en dan ben je dus totaal kwijt 143 euro voor 18 maanden .

Dit is dan per maand afgerond 8 euro. :P
En als ik india of brazil koop kan ik die dan activeren met een vpn?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb sinds 3 jaar een nieuwe strategie kwa gamen.

Ik ben niet het type persoon wat graag gamed. Ik speel niet elke avond, weekend of "regelmatig" games.
Soms zijn er games die ik wil spelen, en die speel ik. Daarna kan het goed weer maanden zonder gamen zijn omdat er geen game is die ik wil spelen.

Ik ben wat ouder nu dus dan word gamen al gevoelsmatig wat anders, maar ik merkte op dat ik dus eigenlijk maar sporadisch game. De pest is dat ik dan wel de game in een hoge kwaliteit instelling wil zetten. Ik hou juist van al dat grafische pracht en praal.. Dat is de helft van mijn plezier eruit.

Je krijgt dan te maken met de prijzen van die videokaarten. Ik wil dan graag 4k 120FPS HDR.
Die kaarten zijn enorm duur... en je wilt eigenlijk graag dan meegaan met de nieuwste modellen.

De nieuw methode:
[voorbeeld met GamePass omdat dit de grootste is als je EA Play meetelt)

- Ik wacht tot er 3 games zijn die ik wil spelen.
- Ik koop 2e hands een hele goede GPU
- Ik maak een nieuw Microsoft Account
- Ik koop op een Key website de "4 weken Game Pass Ultimate voor nieuwe accounts" a 3.50euro
- Ik voer de redeem code in op het nieuwe MS account
- Ik heb 4 weken al die games voor 3.50 euro.
- Ik speel de games
- Ik zeg het MS account op
- Ik verkoop de GPU

Zo heb ik alles opgeteld incl verzendkosten van de GPU ed., 11 nieuw released games gespeeld voor 75 euro. Ik heb 3x een GPU gekocht en verkocht.
Ook kon ik ze allemaal op hoge kwaliteit spelen (de rest van mijn PC is redelijk goed te noemen).

Voor mij werkt dit perfect. Je kunt natuurlijk 2 of 3x per jaar een maand spelen, maar dan moet je wel heel vaak gaan zeulen met een GPU.

Een GPU verhuurdienst zou niet eens zo gek zijn nu.....

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Sokucho schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:50:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat microsoft het beleid heeft dat als de aangekochte regio niet klopt met je eigen regio geblokkeerd kan worden dit ivm verschillende kosten van die regio. Mensen in india zijn goedkoper dan in Europa. Toch zijn er mensen die het lukt , maar ook die uiteindelijk geblokkeerd worden en weet verder niet de reden. Ik doe EU of NL geen gedoe met vpn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Noresponse schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:50:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat microsoft het beleid heeft dat als de aangekochte regio niet klopt met je eigen regio geblokkeerd kan worden dit ivm verschillende kosten van die regio. Mensen in india zijn goedkoper dan in Europa. Toch zijn er mensen die het lukt , maar ook die uiteindelijk geblokkeerd worden en weet verder niet de reden. Ik doe EU of NL geen gedoe met vpn
Onzin.

Graag geen onjuistheden verkondigen, dat zorgt alleen maar voor verwarring.

• Schweino
Sokucho schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:50:
[...]

Dit is al vele malen eerder gepost hier:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schweino schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:25:
[...]

Onzin.

Of wat hij specifiek zegt klopt weet ik niet, maar regio restricties proberen te omzeilen kan absoluut fout gaan en is altijd op eigen risico. Ik ben het wel met hem eens dat ik het voor mezelf ook het risico niet meer waard vind (nadat ik jaren geleden al een keer een hele middag bezig ben geweest met support omdat exact dezelfde methode die voor anderen werkte bij mij regio foutmeldingen gaf).

• Noresponse
Schweino schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:25:
[...]

Onzin.

Waarom lees ik dan op forums dat mensen soms worden geblokkeerd en daar heb ik gelezen over regio restricties. Het is niet voor niets dat er verschillen zijn in regios. Wellicht heb ik het verkeerd gelezen op een Duitse ,engelsevforum?!

Wat ik wel lees. Het merendeel heeft gelukkig niet dat probleem en hebben geen issues een vpn te gebruiken voor Turkije , Brazilië etc. om een code te activeren. Ik ga zelf voor de EU NL, want geen zin in issues. 8 euro is ook al mooi.

[ Voor 30% gewijzigd door Noresponse op 25-09-2024 08:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Schweino
Er zijn drie zaken:

1) Het via VPN een buitenlands game pass abonnement afsluiten tegen lagere kosten dan een NL abonnement -> Hier is nog nooit een account ban/blokkade voor uitgedeeld

2) Het via VPN een spelcode inwisselen uit een ander land -> Hier is nog nooit een account ban/blokkade voor uitgedeeld, tenzij de spelcode middels fraude is verkregen (gestolen code of code gekocht met gestolen creditcard). In de meeste gevallen wordt dan alleen maar de code ongeldig gemaakt/de aankoop teruggedraaid overigens ipv een account ban.

3) Het met buitenlands tegoed of een buitenlandse creditcard een aankoop doen in een buitenlandse Microsoft/Xbox store -> Dit wordt sinds een paar weken geblokkeerd voor Turkije, Argentinië en Brazilië. Voor alle andere landen werkt dit nog gewoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Schweino op 25-09-2024 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Schweino Dank je wel voor de opheldering!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Zie ik nou goed dat Black Ops 6 via de Xbox app op Windows geïnstalleerd moet worden? Beetje gek dat er wel een koppeling lijkt te zijn voor Diablo IV die ik op Battle.net heb, maar voor CoD niet. Heb namelijk CoD al geïnstalleerd staan via Battle.net, zou een beetje zonde zijn als ik 215GB opnieuw zou moeten downloaden (+ het feit dat ik al allerlei aankopen gedaan heb in het verleden via Battle.net).

Edit: Na wat proberen lijkt het dus zo te zijn. CoD moet dus geïnstalleerd zijn via de Xbox app. Ik had het ook meteen voor Diablo IV gestest, verwijderd en weer proberen te installeren via de Xbox app (was Battle.net bij mij) en dan installeert de Xbox in dat geval Diablo gewoon via de Battle.net app. Vreemd dat daar dus verschil in zit.

M'n loadouts en de meeste skins lijken wel gewoon aanwezig in CoD via de Xbox app. Ik mis alleen een aantal oude CDL skins (zover ik heb kunnen zien), die skins waren nog vanuit MWII en gezien die niet beschikbaar is in de Xbox app zal het daardoor komen denk ik.

[ Voor 42% gewijzigd door Louw Post op 25-10-2024 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Schweino schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:07:
Er zijn drie zaken:

1) Het via VPN een buitenlands game pass abonnement afsluiten tegen lagere kosten dan een NL abonnement -> Hier is nog nooit een account ban/blokkade voor uitgedeeld

2) Het via VPN een spelcode inwisselen uit een ander land -> Hier is nog nooit een account ban/blokkade voor uitgedeeld, tenzij de spelcode middels fraude is verkregen (gestolen code of code gekocht met gestolen creditcard). In de meeste gevallen wordt dan alleen maar de code ongeldig gemaakt/de aankoop teruggedraaid overigens ipv een account ban.

3) Het met buitenlands tegoed of een buitenlandse creditcard een aankoop doen in een buitenlandse Microsoft/Xbox store -> Dit wordt sinds een paar weken geblokkeerd voor Turkije, Argentinië en Brazilië. Voor alle andere landen werkt dit nog gewoon.
Microsoft zou ook wel gek zijn om je te bannen/blocken omdat je in een ander land dan wat zij willen je spulletjes koopt. Ze zijn dan vrij zeker dat ze je dan helemaal kwijt zijn als klant... Het lijkt mij hooguit logisch dat ze de betreffende transactie(s) terugdraaien.

Je moet niet zomaar alles geloven wat een wildvreemd iemand op een internetforum zegt... (en dat geldt dus ook voor mijn post :+ )

Iets met korreltjes zout en internethelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Vandaag voor mijn zoon nog een gpu verlengd, was al enige tijd verlopen en ik deed aan game sharing via xbox, echter we zitten nu allemaal op pc en er is geen zogenoemde "make this my xbox game pc optie".

Met de nieuwe spelregels 36 maanden core global gekocht voor ongeveer 100 euro. Presto betekent dit gpu tm 31 mei 2026, nog steeds een betere deal dan 18 euro p/m betalen.

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ik heb momenteel Game Pass Ultimate, maar ik begin te vinden dat €17,99 per maand toch wel aan de prijzige kant is. Ik zag dat er ook een Core- en een standaardversie van Game Pass beschikbaar zijn, die een stuk voordeliger zijn. Het gaat hierbij om een Xbox Series S.

Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van de 25 games die je kunt spelen met Game Pass Core? En welke games er beschikbaar zijn met de standaard Game Pass? Ik heb zelf online gezocht, maar helaas nog niets concreets gevonden.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
styx1 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:07:
Ik heb momenteel Game Pass Ultimate, maar ik begin te vinden dat €17,99 per maand toch wel aan de prijzige kant is. Ik zag dat er ook een Core- en een standaardversie van Game Pass beschikbaar zijn, die een stuk voordeliger zijn. Het gaat hierbij om een Xbox Series S.

Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van de 25 games die je kunt spelen met Game Pass Core? En welke games er beschikbaar zijn met de standaard Game Pass? Ik heb zelf online gezocht, maar helaas nog niets concreets gevonden.
Gewoon op de Xbox website zelf. ;) Je kunt filteren op type abonnement.

https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 10-09 15:41
styx1 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:07:

Ik had laatst via eneba de gamepasss ultimate 3mnd gekocht, omgerekend 8 euro per maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sokucho
Gisteren met succes 3x12 maanden core kaarten (india) ingewisseld. Kreeg eerst steeds een melding dat het van een andere land is. Adguard vpn india werkt op 1 of andere manier niet op de Microsoft site. Vervolgens met de trial van expressvpn gedaan en dat lukte. 1 maand gpu geactiveerd en gaan met die banaan. 65+17,99 euro voor 18 maanden(?) tot eind juni 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54
Even een vraag over gebruikers icm de GPU. Ik heb een GPU abonnement. We hebben een gezin aangemaakt waar ik samen met mijn vrouw als ouders staan ingesteld, en de 2 account van onze kinderen zijn gekoppeld als kinder account. Ze hebben allebei een Microsoft account. Op de enige xbox die we hebben, heb ik onder mijn account het Xbox Home ingesteld.

Nu wil ik graag dat als mijn kinderen inloggen via hun chromebook op xbox.com/play (xbox cloud) ze dan ook het GPU abonnement van mij kunnen gebruiken. Dit laatste lukt mij nog niet.

Alternatief is dat ze altijd met mijn account aanmelden, maar dat is behoorlijk suboptimaal. Is het een instelling ofzo voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Opperhoof schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:28:
Even een vraag over gebruikers icm de GPU. Ik heb een GPU abonnement. We hebben een gezin aangemaakt waar ik samen met mijn vrouw als ouders staan ingesteld, en de 2 account van onze kinderen zijn gekoppeld als kinder account. Ze hebben allebei een Microsoft account. Op de enige xbox die we hebben, heb ik onder mijn account het Xbox Home ingesteld.

Nu wil ik graag dat als mijn kinderen inloggen via hun chromebook op xbox.com/play (xbox cloud) ze dan ook het GPU abonnement van mij kunnen gebruiken. Dit laatste lukt mij nog niet.

Alternatief is dat ze altijd met mijn account aanmelden, maar dat is behoorlijk suboptimaal. Is het een instelling ofzo voor?
Alle voordelen van het GPU (zoals cloud gaming) is alleen voor het account met het GPU abonnement.
XBOX home betreft helaas één console.

Op PC met windows is er wel een workaround om een andere account te laten gamen via jouw GPU abonnement. Maar op een chromebook gaat dat niet lukken.

Men was bezig met een Friends & Family GPU, maar jammer genoeg voor ons gaat dat ook niet door. Dat was wel een oplossing geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 06:50
Die oplossing had ik ook graag gehad. Dat was bij Google Stadia beter geregeld, daar had je als familie maar 1 aankoop nodig. Nu speel ik graag The Crew en de vrouw ook, maar dan zouden we beide GPU moeten aanschaffen en beide de game moeten kopen om op cloud te kunnen spelen (we hebben geen fysieke Xbox in huis).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Sokucho schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:13:
Gisteren met succes 3x12 maanden core kaarten (india) ingewisseld. Kreeg eerst steeds een melding dat het van een andere land is. Adguard vpn india werkt op 1 of andere manier niet op de Microsoft site. Vervolgens met de trial van expressvpn gedaan en dat lukte. 1 maand gpu geactiveerd en gaan met die banaan. 65+17,99 euro voor 18 maanden(?) tot eind juni 26.
Dat is inderdaad wel gaaf dat dat nog steeds werkt. Helaas verloopt de mijne pas in 2026 ergens anders had ik hem zeker aangevuld. Aanvullen is niet zo interessant las ik omdat de ratio dan niet so handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 13:41
Misschien niet de juiste plaats voor deze vraag, maar hier zitten vast ervaringsdeskundigen. Thuis hebben wij een Series X en een Series S. Deze gebruiken hetzelfde account met GPU. Nu heeft de Sint gisteren een disc game cadeau gedaan die prima te spelen is op de X. Maar kan ik deze ook 'gratis' spelen op de S? De S heeft niet de mogelijkheid om een disc te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:05
Siedo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:34:
Misschien niet de juiste plaats voor deze vraag, maar hier zitten vast ervaringsdeskundigen. Thuis hebben wij een Series X en een Series S. Deze gebruiken hetzelfde account met GPU. Nu heeft de Sint gisteren een disc game cadeau gedaan die prima te spelen is op de X. Maar kan ik deze ook 'gratis' spelen op de S? De S heeft niet de mogelijkheid om een disc te gebruiken.
Volgens mij kan het niet. De licence key staat immers niet op je account (wat wel het geval is bij een digitale aanschaf) maar op de disc. En aangezien deze niet in de "S" past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 13:41
Radko schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:53:
[...]

Volgens mij kan het niet. De licence key staat immers niet op je account (wat wel het geval is bij een digitale aanschaf) maar op de disc. En aangezien deze niet in de "S" past...
Dank je. Dat dacht ik dus ook, maar wilde de vraag toch stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Sokucho schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:13:
Enig idee als dat nog zou werken voor mij? Had je reeds een gamepass ultimate abbo? Mijn gamepass ultimate (3 jaar geleden ingeschreven via turkse gamepass toestanden met vpn) , is nu ten einde gekomen op 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
coase schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:08:
[...]

Enig idee als dat nog zou werken voor mij? Had je reeds een gamepass ultimate abbo? Mijn gamepass ultimate (3 jaar geleden ingeschreven via turkse gamepass toestanden met vpn) , is nu ten einde gekomen op 2 december.
Waarom niet? Bij mij was GPU pas afgelopen en is gewoon gelukt. Hier staat alles wat je nodig hebt. https://www.mydealz.de/de...illiger-gunstiger-2427669

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:59
Xbox Cloud Gaming (XCG) i.c.m. GPU wordt wel echt steeds beter en sluit steeds beter aan op mijn behoeften. Dat nu ook (een selectie van) eigen gekochte games via XCG gespeeld kunnen worden is voor een speler zoals ik die niet de behoefte heeft aan het kopen nieuwe hardware, echt een uitkomst.

Het valt mij alleen op dat de GPU app niet meer beschikbaar is en dat XCG nu (alleen) via een webapp wordt aangeboden. Werkt w.m.b. prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
bazzemans schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:30:
Xbox Cloud Gaming (XCG) i.c.m. GPU wordt wel echt steeds beter en sluit steeds beter aan op mijn behoeften. Dat nu ook (een selectie van) eigen gekochte games via XCG gespeeld kunnen worden is voor een speler zoals ik die niet de behoefte heeft aan het kopen nieuwe hardware, echt een uitkomst.

Het valt mij alleen op dat de GPU app niet meer beschikbaar is en dat XCG nu (alleen) via een webapp wordt aangeboden. Werkt w.m.b. prima overigens.
Alle functionaliteit van de Game Pass app is geïntegreerd in de Xbox app.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
ariekanari schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:22:
[...]

Alle functionaliteit van de Game Pass app is geïntegreerd in de Xbox app.
Dat zou je denken. Via de Xbox App kan ik echter geen enkel spel via de Cloud starten.

Edit: op de hulp-pagina's van Xbox Cloud Gaming staat ook niks meer over de app.

Edit2: zie screenshots hieronder. Eerste van Indiana Jones, waarbij je ziet dat "afspelen op deze telefoon" linkt naar een "Help-onderwerpen" (tweede screenshot). Bij de hulp-onderwerpen ook geen verwijzing meer naar de app maar alleen naar hoe je Xbox Cloud Gaming in je browser start. In het derde screenshot zie je dat ik nog een actief GPU abo heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtUnS9Y0je1RXXVwHLZIjXUjkiI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tjn7pL5BBi4PMdTKVUdeEYmN.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaQWGP6lClenJRJ5Xlq5DSbp9Lk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pTK9U8WCgwdv3llb1PAbq5oF.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6cAxVJd5CQtMJ5FLW8B9Yk9iUk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Tu6KiKV0PBdJO4zygbbJbVqM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door bazzemans op 11-12-2024 22:07 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

bazzemans schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:23:
[...]

Dat zou je denken. Via de Xbox App kan ik echter geen enkel spel via de Cloud starten.

Edit: op de hulp-pagina's van Xbox Cloud Gaming staat ook niks meer over de app.

Edit2: zie screenshots hieronder. Eerste van Indiana Jones, waarbij je ziet dat "afspelen op deze telefoon" linkt naar een "Help-onderwerpen" (tweede screenshot). Bij de hulp-onderwerpen ook geen verwijzing meer naar de app maar alleen naar hoe je Xbox Cloud Gaming in je browser start. In het derde screenshot zie je dat ik nog een actief GPU abo heb.

[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Xbox had gepland om Cloud Gamen vanaf november te ondersteunen via de normale Xbox App, zodat je de Game Pass App niet meer hoefde, ik heb snel even bij mij gekeken maar bij mij wilt momenteel ook geen game starten in Cloud. Weet even niet of dit komt omdat ik geen controller aangesloten heb, moet ik thuis even testen.

Ik weet wel dat mijn neefje nog met de oude Game Pass doet inloggen en spelen op de telefoon, maar het zou in theorie nu op de normale Xbox App moeten werken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Linksquest schreef op donderdag 12 december 2024 @ 05:59:
[...]

Xbox had gepland om Cloud Gamen vanaf november te ondersteunen via de normale Xbox App, zodat je de Game Pass App niet meer hoefde, ik heb snel even bij mij gekeken maar bij mij wilt momenteel ook geen game starten in Cloud. Weet even niet of dit komt omdat ik geen controller aangesloten heb, moet ik thuis even testen.

Ik weet wel dat mijn neefje nog met de oude Game Pass doet inloggen en spelen op de telefoon, maar het zou in theorie nu op de normale Xbox App moeten werken.
Komt niet door het niet hebben verbonden van een controller. Dat verandert niets. Ook games gereed voor touch zijn niet te starten.

Ik heb sterk het vermoeden dat Microsoft overgestapt is naar webapp only (op in ieder geval Android). Gisteren ook via mijn PC gespeeld. De webapp werkt smoother dan de app. Helaas zit er nog een bug in de webapp waarbij de muisbesturing (in CoD6) niet goed functioneert. De input van de muis om rond te kijken wordt niet geregistreerd, wel de muisklikken. In de app werkt het wel maar heb dan te maken met wat meer lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:07
Afgelopen weekend Hunt showdown 1896 in Gamepass ontdekt. Wat een intens vette shooter met dik geluid is dit!

Echt een aanrader voor iedereen om dit met een party te spelen. Heb in jaren niet zo op het puntje van mijn stoel gezeten met een online shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben met Indiana Jones begonnen, in Geforce Now via Gamepass. Het lijkt op een Indiana Jones die ik in de jaren 80 speelde op een 286.Het begon toen ook in de bibliotheek en daarna een vliegscene. Ik weet niet of het hetzelfde verhaal is, want veel meer weet ik ook niet meer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:33:
Ik ben met Indiana Jones begonnen, in Geforce Now via Gamepass. Het lijkt op een Indiana Jones die ik in de jaren 80 speelde op een 286.Het begon toen ook in de bibliotheek en daarna een vliegscene. Ik weet niet of het hetzelfde verhaal is, want veel meer weet ik ook niet meer.
Zeker niet hetzelfde verhaal, maar wel een epische game, ik neem aan dat je deze bedoelt:

Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2014/04/Indiana-Jones-Fate-of-Atlantis-IGN-2.jpg
https://store.steampowere...and_the_Fate_of_Atlantis/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
@Marzman Bevalt het spel je? Er is een dedicated topic op Tweakers over: [XB/PC] Indiana Jones and the Great Circle//1734352469.

Je zegt dat je via GeForce Now speelt. Heb jij een GeForce Now abonnement of speel je louter met access via GPU? Ik heb ook GeForce Now gebruikt, omdat de kwaliteit een stuk hoger is. Ik kom er echter niet helemaal uit. Voor gratis gebruikers geldt een sessielimiet van 1 uur. Ik meen te lezen dat het limiet anders 6 uur per sessie is, ook voor GPU gebruikers. Bij mij is na een uur de limiet bereikt en de pret echter over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:29
Ik loop tegen het volgende probleem aan als ik mijn Game Pass Core abonnement wil omzetten naar Ultimate:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSMcKrYmv4AHE76M4g2oZ7qvir8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hkV6ZyD539bQKgpRjrur0W5X.png?f=user_large

Ik heb via CDKeys.com voor 3 jaar "Worldwide" Core codes gekocht en ik heb nu t/m 29-11-27 Core. Vreemd genoeg krijg ik bovenstaande foutmelding als ik dit stappenplan volg: MooDyBLueS in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

- Op https://account.microsoft.com/profile/ staat als regio Nederland
- Op m'n Xbox zelf is ook Nederland als regio te vinden (was voorheen USA - Alaska, omdat ik dan via $ voor goedkoper games kocht)

Nou vervolgens met de klantenservice van Xbox gesproken (hier krijg je gewoon een "fellow Xbox gamer" te spreken) en e.e.a. uitgelegd. Hij gaf dus aan dat bij Microsoft het begrip "Worldwide" niet bestaat en dat er gewerkt wordt met "Regions". En Microsoft kan blijkbaar niet zien voor welke regio / land mijn geredeemde codes zijn en dat ik dus bij CDKeys.com moet aankloppen (om te vragen voor welke specifieke regio de codes zijn). Hier kom ik maar niet voor de wachtrij van de klantenservice.

Iemand een idee hoe nu verder? "Worldwide" lijkt me toch gewoon zoals het geadverteerd wordt, hoezo krijg ik nu weer gezeik met het omzetten van Core naar Ultimate.. :?

[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 16-12-2024 16:21 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
Exocet schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:07:
[...]
Zeker niet hetzelfde verhaal, maar wel een epische game, ik neem aan dat je deze bedoelt:

[Afbeelding]
Oh geweldig, ik zit meteen weer in de Amiga sferen. Deze vorm van adventures waren zo goed. Denk ook aan Monkey Island, The Dig, wow... Lucas Arts 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:07

R.G

AntraXxX schreef op maandag 16 december 2024 @ 16:19:
Ik loop tegen het volgende probleem aan als ik mijn Game Pass Core abonnement wil omzetten naar Ultimate:

[Afbeelding]

Ik heb via CDKeys.com voor 3 jaar "Worldwide" Core codes gekocht en ik heb nu t/m 29-11-27 Core. Vreemd genoeg krijg ik bovenstaande foutmelding als ik dit stappenplan volg: MooDyBLueS in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

- Op m'n Xbox zelf is ook Nederland als regio te vinden (was voorheen USA - Alaska, omdat ik dan via $ voor goedkoper games kocht)

Nou vervolgens met de klantenservice van Xbox gesproken (hier krijg je gewoon een "fellow Xbox gamer" te spreken) en e.e.a. uitgelegd. Hij gaf dus aan dat bij Microsoft het begrip "Worldwide" niet bestaat en dat er gewerkt wordt met "Regions". En Microsoft kan blijkbaar niet zien voor welke regio / land mijn geredeemde codes zijn en dat ik dus bij CDKeys.com moet aankloppen (om te vragen voor welke specifieke regio de codes zijn). Hier kom ik maar niet voor de wachtrij van de klantenservice.

Iemand een idee hoe nu verder? "Worldwide" lijkt me toch gewoon zoals het geadverteerd wordt, hoezo krijg ik nu weer gezeik met het omzetten van Core naar Ultimate.. :?
Bel Microsoft jouw helper helpt slecht. Try again

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino

[Afbeelding]

Microsoft kan wel degelijk zien uit welke regio je Core abonnement is, dus wat de medewerker je verteld heeft is onzin.

Je kan op CDkeys kijken of ze daar ook een Worldwide ultimate code hebben (proefabonnement van een week oid kan ook) en daarmee je core naar Ultimate upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Exocet schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:07:
[...]

[Afbeelding]
Ja ik denk dat die het was :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bazzemans schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:12:
@Marzman Bevalt het spel je? Er is een dedicated topic op Tweakers over: [XB/PC] Indiana Jones and the Great Circle//1734352469.

Je zegt dat je via GeForce Now speelt. Heb jij een GeForce Now abonnement of speel je louter met access via GPU? Ik heb ook GeForce Now gebruikt, omdat de kwaliteit een stuk hoger is. Ik kom er echter niet helemaal uit. Voor gratis gebruikers geldt een sessielimiet van 1 uur. Ik meen te lezen dat het limiet anders 6 uur per sessie is, ook voor GPU gebruikers. Bij mij is na een uur de limiet bereikt en de pret echter over.
Ik heb een founder abonnement met sessies van 5 uur.

Het spel bevalt wel, alleen de vecht scènes lukken niet zo goed, maar doorrennen werkt ook ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik kan die gratis games niet claimen die één dag gratis aan te schaffen zijn als je GPU hebt. Vandaag Titanfall 2, alleen moet ik alsnog een betaalwijze kiezen en krijg ik daarna een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mharnk.nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53
darkdesign schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:07:
Ik kan die gratis games niet claimen die één dag gratis aan te schaffen zijn als je GPU hebt. Vandaag Titanfall 2, alleen moet ik alsnog een betaalwijze kiezen en krijg ik daarna een foutmelding.
Ik heb een CC gekoppeld, en het lijkt wel alsof je die 0 Euro gewoon afrekent als bij een echte aankoop.
Er wordt niks afgeschreven, de game is wel in mijn bezit nu.

Gamertag WalnutCartoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffa
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-08 00:03

[Afbeelding]

Je kan proberen om je regio/land te zetten op het laatste land waarmee je gamepass hebt gekocht/geactiveerd. Via vpn dan de nieuwe code activeren/omzetten.Via PIA en Proton werkte het niet bij mij. Tunnelbear gelukkig wel.

Hoop dat dit je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
Kan je ook ergens een jaar aan PC Game Pass kopen voor iets goedkopers.
Ik zie online alleen 3 maanden voor 30 euro, dat is net 3 euro goedkoper. Voor ultimate zie ik wel 12 maanden aanbiedingen.

Maar voor PC game pass zie ik die nergens voro bij komen. Zoek ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Joostje123 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 16:31:
Kan je ook ergens een jaar aan PC Game Pass kopen voor iets goedkopers.
Ik zie online alleen 3 maanden voor 30 euro, dat is net 3 euro goedkoper. Voor ultimate zie ik wel 12 maanden aanbiedingen.

Maar voor PC game pass zie ik die nergens voro bij komen. Zoek ik verkeerd?
Zoiets? sorry, die was voor nieuwe gebruikers. Ik vind dan alleen deze voor net onder 25 euro… dat is bijna net zo duur als ultimate…

[ Voor 15% gewijzigd door Ht87 op 06-01-2025 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
Ht87 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:25:
[...]

Zoiets? sorry, die was voor nieuwe gebruikers. Ik vind dan alleen deze voor net onder 25 euro… dat is bijna net zo duur als ultimate…
Ultimate is 18 euro per maand dan is 25 euro voor 3 maanden toch wel wat goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Joostje123 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:34:
[...]

Ultimate is 18 euro per maand dan is 25 euro voor 3 maanden toch wel wat goedkoper?
Ja, reguliere prijs idd wel. Maar op sites als Eneba is 3 maanden ultimate zo’n 28 euro. Die losse gamecodes zijn een stuk voordeliger dan via Microsoft. Blader maar eens door dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Ik heb gamepas ultimate.
Ik speel eigenlijk nooit op mijn Xbox, ik ben een oude man van 48 jaar, die controller lukt me niet.

Maar nu was ik aan het denken, vroeger was ik een die hard gamer, op de pc !
Wat als ik nu eens een dikke pc in elkaar steek, muis en keyboard, en dan op mijn pc alle games van Gamespas speel, zoals call of duty, gaat dit?

Nog een vraag, mijn neefje is 14 jaar oud en een pc gamer, als ik mijn gamepass paswoord aan hem geef, kan hij dan gamen op mijn account als ik niet aan het gamen ben?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C00P schreef op zondag 12 januari 2025 @ 00:25:
Ik heb gamepas ultimate.
Ik speel eigenlijk nooit op mijn Xbox, ik ben een oude man van 48 jaar, die controller lukt me niet.

Wat als ik nu eens een dikke pc in elkaar steek, muis en keyboard, en dan op mijn pc alle games van Gamespas speel, zoals call of duty, gaat dit?

Nog een vraag, mijn neefje is 14 jaar oud en een pc gamer, als ik mijn gamepass paswoord aan hem geef, kan hij dan gamen op mijn account als ik niet aan het gamen ben?
Zeker, gamepass ultimate bevat ook gamepass voor pc en dat zijn gewoon pc games die je dan ook met muis en keyboard kunt spelen (mits de game het zelf ondersteunt natuurlijk maar over het algemeen wel).

Wat betreft delen met je neefje, geloof dat dat wel kan inderdaad maar ik weet niet helemaal hoe dat op pc werkt (verschil met inloggen op Windows, Windows Store en/of de gamepass app...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:15

Nogne

>.<

C00P schreef op zondag 12 januari 2025 @ 00:25:
Ik heb gamepas ultimate.

Als je Gamepass wil delen op PC, moet je met het account die Gamepass heeft aanmelden in de Microsoft Store en met het account van je neefje in de Xbox app. Dan kan hij alle spellen spelen die geen launcher nodig hebben (zoals Minecraft of de Blizzard spellen).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doedelzak
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06:59
Hi!

Na lange tijd toch weer een series S op de kop getikt (100 euro, 2 controllers 🤣)

Nu is gamepass een stukje duurder geworden dan voorheen, en zie ik keys voorbij komen voor Turkije die je dan via VPN moet activeren.

Ik heb een bestaand xbox account waarbij er geen abbonement meer loopt.

Is activatie d.m.v. zo'n VPN veilig? Kan ik mijn oude games allemaal weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22
Hoi, heeft iemand de India-route nog succesvol gevolgd recentelijk? Ik krijg zonet via UrbanVPN (extension) en ExpressVPN (desktop, trial) steeds de 'incorrect region' error op redeem.microsoft.com helaas :-(.
Volgens Reddit zou "www.xbox.com/nl-NL/redeem" kunnen werken, maar werkt bij mij ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door SvenHazejager op 23-02-2025 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09:25
SvenHazejager schreef op zondag 23 februari 2025 @ 13:54:
Hoi, heeft iemand de India-route nog succesvol gevolgd recentelijk? Ik krijg zonet via UrbanVPN (extension) en ExpressVPN (desktop, trial) steeds de 'incorrect region' error op redeem.microsoft.com helaas :-(.
Volgens Reddit zou "www.xbox.com/nl-NL/redeem" kunnen werken, maar werkt bij mij ook niet.
Heb je buiten uw Vpn ook onder windows, je land en regio veranderd naar India.

Dat was toen bij mij het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Helaas lijkt dit de laatste dagen de realiteit te zijn: https://www.mydealz.de/de...-2427669#comment-49283533

Maar goed, in de link staat dat dit de vorige keer ook vanzelf weer overging na een paar dagen. Dus nog even hopen/duimen enz.

De regio naar India zetten (en weer terug) "zou kunnen helpen" staat in bovenstaande link. Maar wat er dan wel/niet werkt, is mij niet duidelijk.

Toen ik dit gebruikte ergens in december, toen moest je juist *NIET* je regio aanpassen naar India.

Kortom: Het werkt op dit moment waarschijnlijk niet meer :(

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik heb gewoon de europese gekocht vandaag, ja het kost meer, maar ik had geen zin in dat gedoe met vpn, land veranderen etc etc en hopen dat het nog werkt om geld te besparen.

Ik snap dat niet iedereen er zo over denkt natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22
Het is toch gelukt, even hier ter info, garantie tot de deur:
  • Codes via eneba: 3x Core en 1x GPU 1 maand, India
  • ExpressVPN profiel India via Singapore
  • Redeemen via xbox.com/en-in/redeem
  • Account region NIET gewijzigd
Totaal ~€72 voor 19 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 16:04
jimmy87 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:23:
Ik heb gewoon de europese gekocht vandaag, ja het kost meer, maar ik had geen zin in dat gedoe met vpn, land veranderen etc etc en hopen dat het nog werkt om geld te besparen.

Ik snap dat niet iedereen er zo over denkt natuurlijk ;)
Die van mij is vandaag verlopen, heb je nu 3x 12 maanden gekocht via Eneba? M.a.w. was dat voor jou de beste deal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Toevallig afgelopen weekend. Het was veel proberen, maar ik heb op gegeven moment de pc afgesloten. Opnieuw opgestart, VPN opgestart, anonieme browser geopend en toen op xbox.com/in-en/redeem (even uit het hoofd, de Indiase redeem site) geopend. Dat werkte. Of het ging via de redeem.microsoft.com, weet ik niet heel zeker meer.

Uiteindelijk pakte hij alles en kon ik ook ultimate activeren. Toen startte echter geen enkel spel meer vanwege foutieve regio. In de Xbox-chat ben ik toen geholpen. Ik moest wat services opnieuwe installeren, incl. netwerk opnieuw instellen en nu werkt alles.
Pagina: 1 ... 45 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)