Ik begrijp niet waarom je niet hebt gewacht tot je huidige Ultimate abonnement is verlopen in oktober? Je kan dan namelijk daarna voor een veel gunstiger bedrag je game pass weer activeren (rond de 60 euro voor twee jaar).Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 21:17:
Ziezo: gelukt: kunnen verlengen tot 28/06/2027 met 19 kaartjes van 3 maand. Laatste kaartje wilde hij niet aannemen. Niet omdat ik dan over 3 jaar zou gaan in abonnement zelf, want volgende kaartje zou 50 dagen toevoegen en zou op 19/08/2027 dan uitkomen.
Microsoft kijkt dus effectief naar datum van vandaag en daar mag je dus niet overgaan dus limiet was 26/07/2027. Ik kan natuurlijk vlak voor datum van prijsstijging (is dat 12 september?) nog met maandkaartjes iets verder proberen te geraken.
Tenzij ze tegen die tijd regio beperkingen hebben geïmplementeerd.Schweino schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 23:41:
[...]
Ik begrijp niet waarom je niet hebt gewacht tot je huidige Ultimate abonnement is verlopen in oktober? Je kan dan namelijk daarna voor een veel gunstiger bedrag je game pass weer activeren (rond de 60 euro voor twee jaar).
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
De India methode werkt nog steeds. Net 1x6 maanden India Core kaartje gekocht op G2A voor 12,55 Euro en 80 dagen er voor gekregen.
Hiervoor kocht ik ze op Eneba voor wat minder maar die waren uitverkocht. Had ook nog even op amazon India gekeken maar eveneens uitverkocht.
Dat is omgerekend 4,70 p/m voor Ultimate.
Mijn Ultimate abo loopt nu tot 13 mei 2027. Kan ik voorlopig weer ff gamen
Hiervoor kocht ik ze op Eneba voor wat minder maar die waren uitverkocht. Had ook nog even op amazon India gekeken maar eveneens uitverkocht.
Dat is omgerekend 4,70 p/m voor Ultimate.
Mijn Ultimate abo loopt nu tot 13 mei 2027. Kan ik voorlopig weer ff gamen
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Kastje is tamelijk slecht..Carlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:14:
[...]
Let wel op dit kastje doet maar zoals de titel zegt 60hz, zeker als je een ps5 of een xbox x heb is dit zonde.
Er zijn al spellen en zullen vast meer komen die 120hz optie hebben, en die functie zul je dan nu niet hebben.
Het gaat er natuurlijk wel om of je dit belangrijk vind(En je tv dit aankan), maar heb je zo weinig hdmi poorten dan ?.
Heb op tv Philips 3 hmdi poorten.
1. Is Xbox Series x
2. Is tv
3. Is nu deze siltcon HDMI switch.
Hdmi switch heeft ps5 en Chromecast erop.
Als ik switch duurt het bijna 5-17 sec voordat beeld komt en vaak ook gewoon melding geen signal.
Afstandsbediening werkt vaak niet meer. En moet ik handmatig switchen?
Ondersteund het kastje vrr?
Hdmi port 3 is volgens tv een ultra deep hdmi
Dag allemaal,
Ik ben een nieuwe xbox-er en heb dit forum over Gamepass met veel interesse gelezen. Toch nog een paar vragen:
- Kan ik idd van de aanbieding van Microsoft gebruik maken voor €1 voor 2 weken en dan verlengen met buitenlandse kaartjes?
- Heb het artikel op het duitse formum mydealz gelezen, daar begrijp ik dat er een 2e microsoft account aangemaakt moet worden in het buitenland? Klopt dat of is er een makkelijkere manier?
Mocht ik toch op dit uitgebreide forum iets gemist hebben, dan hoor ik het graag.
Dank vast voor de hulp.
Ik ben een nieuwe xbox-er en heb dit forum over Gamepass met veel interesse gelezen. Toch nog een paar vragen:
- Kan ik idd van de aanbieding van Microsoft gebruik maken voor €1 voor 2 weken en dan verlengen met buitenlandse kaartjes?
- Heb het artikel op het duitse formum mydealz gelezen, daar begrijp ik dat er een 2e microsoft account aangemaakt moet worden in het buitenland? Klopt dat of is er een makkelijkere manier?
Mocht ik toch op dit uitgebreide forum iets gemist hebben, dan hoor ik het graag.
Dank vast voor de hulp.
Je kan alles met 1 account doen (die ik al jaren probleemloos).VanderWal79 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:36:
Dag allemaal,
Dank vast voor de hulp.
Mbt de 1 euro aanbieding: Je kan het beter andersom doen. Eerst 3 jaar Game Pass core stapelen en daarna pas je 1 euro aanbieding activeren. Daarmee zet je je 3 jaar core voor 1 euro om naar 2 jaar Ultimate.
Top en dank, dus kort samengevat:Schweino schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:41:
[...]
Je kan alles met 1 account doen (die ik al jaren probleemloos).
Mbt de 1 euro aanbieding: Je kan het beter andersom doen. Eerst 3 jaar Game Pass core stapelen en daarna pas je 1 euro aanbieding activeren. Daarmee zet je je 3 jaar core voor 1 euro om naar 2 jaar Ultimate.
- ik koop 3 jaar core kaartjes in buitenland (hoef ik niet met een MS account voor in te loggen)
- ik zet een VPN op naar dat buitenland waar ik het gekocht heb en log in op MS account
- met dat MS account (geregistreerd in NL) wissel ik de codes om voor 3 jaar core
- ik activeer daarna de aanbieding van Microsoft voor €1 en core wordt omgezet in ultimate
Mis ik iets of zou het zo moeten lukken?
Klopt helemaal. Je kan je VPN bij de laatste stap uitzetten zodat alles naar een NL/Europees Ultimate wordt omgezet.VanderWal79 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:51:
[...]
Top en dank, dus kort samengevat:
- ik koop 3 jaar core kaartjes in buitenland (hoef ik niet met een MS account voor in te loggen)
- ik zet een VPN op naar dat buitenland waar ik het gekocht heb en log in op MS account
- met dat MS account (geregistreerd in NL) wissel ik de codes om voor 3 jaar core
- ik activeer daarna de aanbieding van Microsoft voor €1 en core wordt omgezet in ultimate
Mis ik iets of zou het zo moeten lukken?
Nogmaals dank! Ben een redelijke newbie op dit vlak. Als ik bij Amazon india wil kopen, kan ik geen payment methode toevoegen omdat ik uit NL kom, Daar ook de VPN gebruiken of adres naar India aanpassen? Of beter op Eneba kopen?Schweino schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 10:01:
[...]
Klopt helemaal. Je kan je VPN bij de laatste stap uitzetten zodat alles naar een NL/Europees Ultimate wordt omgezet.
[ Voor 3% gewijzigd door VanderWal79 op 31-07-2024 10:20 ]
We zijn een goede stap verder, 2 x core 12 maanden gekocht op eneba en geactiveerd = gelukt:)
Wilde er nu nog 2 bijkopen maar de prijzen zijn omhoog geschoten, vast een slim algorithme, is dit bekend bij jullie? Weer vanaf een ander ip adres proberen?
Wilde er nu nog 2 bijkopen maar de prijzen zijn omhoog geschoten, vast een slim algorithme, is dit bekend bij jullie? Weer vanaf een ander ip adres proberen?
Je weet dat je maar maximaal 36 maanden core kan stapelen?VanderWal79 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 12:51:
We zijn een goede stap verder, 2 x core 12 maanden gekocht op eneba en geactiveerd = gelukt:)
Je kan Amazon India proberen (als je nu ook al Indiaas tegoed hebt gebruikt). Kijk anders in het mydealz topic voor meer tips waar je het kan kopen.
Als je 36 maanden core hebt omgezet naar 24 maanden ultimate, daarna nog 4/5 core 6 maanden India kaartjes kopen en je kan de komende drie jaar vooruit met ultimate.VanderWal79 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 12:51:
Mensen, hartelijk dank voor de hulp! het is gelukt en nu tot augustus 27 ultimate, blij mee!
3 x 6 core + 4 x 3 core in India gekocht voor € 125,33. 35 maanden toegang voor €3,60 per maand dus...
3 x 6 core + 4 x 3 core in India gekocht voor € 125,33. 35 maanden toegang voor €3,60 per maand dus...
[ Voor 85% gewijzigd door VanderWal79 op 01-08-2024 16:03 ]
Zojuist nog eens kaarten via livekaarten.nl besteld. Voorheen kreeg ik dan direct een mailtje met een link naar de code. Nu heb ik na een uur nog niets gehad. Als ik inlog staat er 'In afwachting van verwerking' bij mijn bestelling. Enig idee of dit 'normaal' is? Ik lees in de FAQ dat je de bestelling direct hoort te krijgen en kan vrij vertaald met Google geen soortgelijke ervaringen vinden.
Edit
De order stond na 2 uur ineens op cancelled. De chat geopend, had er een hard hoofd in. Eerst een bot, maar na 1 minuut al een persoon. Na enkele minuten kreeg ik de code alsnog opgestuurd. Snel getest, want je leest in dit soort situaties wel het e.e.a. over gebruikte codes, maar het werkt.
Edit
De order stond na 2 uur ineens op cancelled. De chat geopend, had er een hard hoofd in. Eerst een bot, maar na 1 minuut al een persoon. Na enkele minuten kreeg ik de code alsnog opgestuurd. Snel getest, want je leest in dit soort situaties wel het e.e.a. over gebruikte codes, maar het werkt.
[ Voor 28% gewijzigd door fw10 op 07-08-2024 11:52 ]
Toch jullie advies nodig, kom er niet meer uit met zoveel berichten en ben bang dat het straks helemaal niet meer werkt.
Wat heb ik gedaan:
- Gisteren een Outlook account aangemaakt regio Emirates, ook console op deze regio gezet (waarom, dacht hieraan goed te doen voor pricing)
- Vandaag een India 6 mnd Core account gekocht via eneba en deze geactiveerd via redeem.. met VPN naar India. Dat ging goed.
- Console opgestart en 6 mnd Core is geactiveerd en werkt
Nu wil ik een upgrade uitvoeren naar Ultimate maar krijg ik de bekende melding " je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio"
Ik heb de regio van het account en xbox store aangepast naar Nederland maar ook naar India. Blijf dezelfe melding krijgen. Of kan het zijn dat er wat vertraging in zit, dus aanpassen naar Nederland nacht je slapen?
Wat denken jullie ?
Wat heb ik gedaan:
- Gisteren een Outlook account aangemaakt regio Emirates, ook console op deze regio gezet (waarom, dacht hieraan goed te doen voor pricing)
- Vandaag een India 6 mnd Core account gekocht via eneba en deze geactiveerd via redeem.. met VPN naar India. Dat ging goed.
- Console opgestart en 6 mnd Core is geactiveerd en werkt
Nu wil ik een upgrade uitvoeren naar Ultimate maar krijg ik de bekende melding " je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio"
Ik heb de regio van het account en xbox store aangepast naar Nederland maar ook naar India. Blijf dezelfe melding krijgen. Of kan het zijn dat er wat vertraging in zit, dus aanpassen naar Nederland nacht je slapen?
Wat denken jullie ?
[ Voor 181% gewijzigd door vanputten80 op 09-08-2024 17:59 ]
Het kan zijn omdat je een paar keer heen en weer gewisseld hebt, dat je aan je maximum zit.
Heb je de regio gewisseld volgens een van deze methode? Je land of regio in de Microsoft Store wijzigen - Microsoft Ondersteuning
Heb je de regio gewisseld volgens een van deze methode? Je land of regio in de Microsoft Store wijzigen - Microsoft Ondersteuning
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat is een bekende site. Van het maximum ken ik niet.
Wat nu wel lukt is om de xbox store om te zetten naar India waardoor ik wel een betaalscherm krijg en Core kan omzetten naar Ultimate. Eerste betaling is dan ergens in 2025.
Ik kan dan een Creditcard opvoeren, vraagt wel naar een adres in India. Ik kan via Maps een willekeurig adres opgeven, maar kan ook een eenmalige betaling doen met tegoed kaart. Wat is handig? Of is er een andere route.
Wat nu wel lukt is om de xbox store om te zetten naar India waardoor ik wel een betaalscherm krijg en Core kan omzetten naar Ultimate. Eerste betaling is dan ergens in 2025.
Ik kan dan een Creditcard opvoeren, vraagt wel naar een adres in India. Ik kan via Maps een willekeurig adres opgeven, maar kan ook een eenmalige betaling doen met tegoed kaart. Wat is handig? Of is er een andere route.
[ Voor 9% gewijzigd door vanputten80 op 09-08-2024 19:41 ]
Ik zou het over een tijdje gewoon omzetten naar Nederland, zeker handig als je straks wilt verlengen.
Dit inderdaad. Je hebt lopen rommelen met regio's en hebt nu een tijdelijke softban te pakken. Over een dag of 3 zou het weer moeten werken.Linksquest schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:45:
Ik zou het over een tijdje gewoon omzetten naar Nederland, zeker handig als je straks wilt verlengen.
Oftewel: je regio gewoon op Nederland laten staan en je Indiase Core omzetten naar een NL (EU) game Pass abonnement.
ThanksSchweino schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:44:
[...]
Dit inderdaad. Je hebt lopen rommelen met regio's en hebt nu een tijdelijke softban te pakken. Over een dag of 3 zou het weer moeten werken.
Oftewel: je regio gewoon op Nederland laten staan en je Indiase Core omzetten naar een NL (EU) game Pass abonnement.
Dus eerst het outlook Account terug naar NL, vervolgens de xbox naar NL. Paar dagen wachten en dan ultimate activeren.
Ik heb net ook een set kaartjes gekocht voor Core, via freevpn en een weekje trial op mijn NL-account geladen. Maar als ik nu gebruik wil maken van het omzetten naar een ultimate, zonder VPN, dan geeft hij aan dat de regio waar ik het abo heb gekocht en de store regio overeen moeten komen. Moet ik dan ergens eerst nog mijn store regio naar India zetten, en daar dan omzetten en dan de store regio weer naar NL terugzetten?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Vaak ligt het aan de VPN die je gebruikt. Urban vpn gaat meestal goed.Armada schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:48:
Ik heb net ook een set kaartjes gekocht voor Core, via freevpn en een weekje trial op mijn NL-account geladen. Maar als ik nu gebruik wil maken van het omzetten naar een ultimate, zonder VPN, dan geeft hij aan dat de regio waar ik het abo heb gekocht en de store regio overeen moeten komen. Moet ik dan ergens eerst nog mijn store regio naar India zetten, en daar dan omzetten en dan de store regio weer naar NL terugzetten?
Oh, heb ik het dan verkeerd begrepen? Ik dacht de omzetting van Core naar Ultimate weer zonder VPN moest gebeuren?Elias2020 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:58:
[...]
Vaak ligt het aan de VPN die je gebruikt. Urban vpn gaat meestal goed.
Schweino schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 10:01:
[...]
Klopt helemaal. Je kan je VPN bij de laatste stap uitzetten zodat alles naar een NL/Europees Ultimate wordt omgezet.
[ Voor 27% gewijzigd door Armada op 10-08-2024 14:01 ]
My bad, ik heb het verkeerd gelezen. Heb zelf m’n store regio nog nooit aangepast en eerder kaartjes uit Turkije en Indië met vpn toe kunnen voegen.Armada schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:00:
[...]
Oh, heb ik het dan verkeerd begrepen? Ik dacht de omzetting van Core naar Ultimate weer zonder VPN moest gebeuren?
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan, als ik met VPN verbind kom ik op https://www.xbox.com/en-i...e/xbox-game-pass-ultimate uit met een knop "Join 829.00/month" en zonder VPN ga ik naar https://www.xbox.com/nl-n...e/xbox-game-pass-ultimate en zie ik de knop "Deelnemen $1,00 van 14 dagen", maar als ik daar op klik krijg ik "Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning."Armada schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:48:
Wat is nu de laatste stap?
Wat heb je gedaan om het op te lossen? Heb dezelfde situatieCameron Diaz schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:37:
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan, als ik met VPN verbind kom ik op https://www.xbox.com/en-i...e/xbox-game-pass-ultimate uit met een knop "Join 829.00/month" en zonder VPN ga ik naar https://www.xbox.com/nl-n...e/xbox-game-pass-ultimate en zie ik de knop "Deelnemen $1,00 van 14 dagen", maar als ik daar op klik krijg ik "Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning."
Wat is nu de laatste stap?
Werkt die VPN ook op India? Dat is sinds nieuwe wetgeving aldaar nogal een gedoe.Elias2020 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:58:
[...]
Vaak ligt het aan de VPN die je gebruikt. Urban vpn gaat meestal goed.
Ja, Urban VPN werkt ook op India. Afgelopen vrijdag mijn abo daarmee verlengt.FrankoNL schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 11:26:
[...]
Werkt die VPN ook op India? Dat is sinds nieuwe wetgeving aldaar nogal een gedoe.
Voor diegene die meldingen krijgen over afwijkende regio’s. Deze tip heb ik aantal jaren geleden geplaatst. Wellicht werkt het nog. Voor dit bedrag kun je het vast proberen: Probleem had ik ook, en ik bleef naar omzetten van dingen maar een melding over verkeerde regio krijgen.
Niets heeft geholpen ook niet met VPN enz. maar uiteindeljk is het mij gelukt..
Koop een gamepass kaart van 0,55 cent op kinguin.net. Redeem de code en je gold wordt automatisch omgezet naar Ultimate.
Koop een gamepass kaart van 0,55 cent op kinguin.net. Redeem de code en je gold wordt automatisch omgezet naar Ultimate.
Ik had net 24.000 punten rewardpunten gespaard voor 2 maanden Gamepass Ultimate. Volgens de XBOX App op mijn telefoon kost 1 maand 12.000 punten. Nu gok ik dat de kosten qua punten omhoog zullen gaan in september, dus wilde ik ze beiden vandaag inleveren. Echter op https://rewards.bing.com/redeem/shop kost Gamepass Ultimate nu ineens 14.000 punten.
Nou is het in principe 'gratis' en kijk ik een gegeven paard niet in de bek, maar weet iemand of je ook via de app (en dus voor 12.000 punten per maand) kunt bestellen? Ik zie het nergens terug.
edit: Nevermind, hard cache of iets dergelijks. Na een kwartier is het ineens wel 12.000 ipv 14.000, iets met Level2 discount.
Nou is het in principe 'gratis' en kijk ik een gegeven paard niet in de bek, maar weet iemand of je ook via de app (en dus voor 12.000 punten per maand) kunt bestellen? Ik zie het nergens terug.
edit: Nevermind, hard cache of iets dergelijks. Na een kwartier is het ineens wel 12.000 ipv 14.000, iets met Level2 discount.
[ Voor 11% gewijzigd door fw10 op 12-08-2024 15:53 ]
Via jouw link zie ik inderdaad 14.000 voor 1 maand Gamepass Ultimate staan.fw10 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:34:
Ik had net 24.000 punten rewardpunten gespaard voor 2 maanden Gamepass Ultimate. Volgens de XBOX App op mijn telefoon kost 1 maand 12.000 punten. Nu gok ik dat de kosten qua punten omhoog zullen gaan in september, dus wilde ik ze beiden vandaag inleveren. Echter op https://rewards.bing.com/redeem/shop kost Gamepass Ultimate nu ineens 14.000 punten.
Ik zie zelf op bijvoorbeeld via https://rewards.bing.com/redeem wel 12000 voor 1 maand Gamepass Ultimate.
Ook via de bing app op mijn telefoon is hij 12000. Je zou anders ook de rewards app op de xbox kunnen proberen.
Ja je hebt gelijk. Ik ben opnieuw in- en uitgelogd en uiteindelijk werd ik geforward naar jouw pagina ipv die ik postte. Het is ineens weer 12.000. Ik dacht caching, maar je hebt gelijk, het is een andere URL.aftermath schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
Via jouw link zie ik inderdaad 14.000 voor 1 maand Gamepass Ultimate staan.
Ik zie zelf op bijvoorbeeld via https://rewards.bing.com/redeem wel 12000 voor 1 maand Gamepass Ultimate.
Ook via de bing app op mijn telefoon is hij 12000. Je zou anders ook de rewards app op de xbox kunnen proberen.
Wel apart, na het verzilveren van de code (1 maand) moest ik mijn betalingsgegevens weer bevestigen. In het overzicht waar mijn abonnementen staan is het bedrag van 14.99 per maand naar 17.99 per maand. Dat terwijl er tot een half uur geleden nog 14.99 stond met als eerste facturatie dag 1 september 2025. Maar goed, volgens mij gaat iedereen 17.99 betalen rechtstreeks bij MS.
[ Voor 23% gewijzigd door fw10 op 12-08-2024 16:01 ]
Nee, het lijkt erop dat dit ook niet werkt. Ik had ook zo’n idee en een 3 maands Ultimate gekocht om te proberen de conversie gedaan te krijgen. Helaas, zelfde foutmelding. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar pas met hulp van de Amerikaanse helpdeskchat van Xbox.Deepeej schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 11:42:
Voor diegene die meldingen krijgen over afwijkende regio’s. Deze tip heb ik aantal jaren geleden geplaatst. Wellicht werkt het nog. Voor dit bedrag kun je het vast proberen: Probleem had ik ook, en ik bleef naar omzetten van dingen maar een melding over verkeerde regio krijgen.
Ik heb nog geen oplossing gevonden, heb al staan prutsen met wisselen van regio/taal in mijn Microsoft Account, maar ik blijf meldingen krijgen over verkeerde regio's. Ik krijg via een VPN-verbinding in India melding dat de regio niet klopt en ook zonder VPN-verbinding.vanputten80 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 07:33:
[...]
Wat heb je gedaan om het op te lossen? Heb dezelfde situatie
Mocht iemand een oplossing weten, ik ben heel benieuwd.
Zie mijn eerdere berichten: een paar dagen wachten en de softban is opgeheven. Elke keer dat je de regio wijzigt gaat de teller weer lopen dus het beste kan je even niets doen.Cameron Diaz schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:12:
[...]
Ik heb nog geen oplossing gevonden, heb al staan prutsen met wisselen van regio/taal in mijn Microsoft Account, maar ik blijf meldingen krijgen over verkeerde regio's. Ik krijg via een VPN-verbinding in India melding dat de regio niet klopt en ook zonder VPN-verbinding.
Mocht iemand een oplossing weten, ik ben heel benieuwd.
Na hulp van een support specialist is mijn India Core overgezet naar Nederland. Bij mij was het allemaal iets complexer waardoor ik niet kan zeggen of de 'truuk' het nog doet.
-Mijn console stond om een reden geregistreerd op Irak
-Microsoft account op Nederland
-Core abonnement India
Ik heb 3 verschillende specialisten gesproken, uiteindelijk heeft 1 iemand mij willen helpen (na goedkeuring supervisor) met het doorvoeren van de correcties.
-Mijn console stond om een reden geregistreerd op Irak
-Microsoft account op Nederland
-Core abonnement India
Ik heb 3 verschillende specialisten gesproken, uiteindelijk heeft 1 iemand mij willen helpen (na goedkeuring supervisor) met het doorvoeren van de correcties.
Ik zie op G2A.com "Xbox Game Pass Ultimate 12 Months - Xbox Live Account - GLOBAL" voor 55,90
Is dat dan too good to be true en niet legitiem?
Ik zie het al, gaat om een "xbox account" en niet een redeem-code. Rommel dus.
Is dat dan too good to be true en niet legitiem?
Ik zie het al, gaat om een "xbox account" en niet een redeem-code. Rommel dus.
[ Voor 23% gewijzigd door Davemave op 14-08-2024 10:42 . Reden: antwoord zelf gevonden ]
@Davemave volgens mij krijg je dan een account om mee in te loggen die een jaar Game Pass Ultimate geactiveerd heeft. Werkt bij sommige games ook zo. Lijkt mij per definitie niet helemaal legit?
check, ik zag het daarna zelf ook.bazzemans schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 10:42:
@Davemave volgens mij krijg je dan een account om mee in te loggen die een jaar Game Pass Ultimate geactiveerd heeft. Werkt bij sommige games ook zo. Lijkt mij per definitie niet helemaal legit?
Op 6 september 2024 verloopt mijn Game pass ultimate. Als ik voor 1 jaar wil verlengen kan ik dan beter wachten tot de game pass is verlopen of niet?
Als het verlopen is kan ik dan 18 maanden Core aanschaffen en dan omzetten naar ultimate, door 1 maand ultimate te kopen voor wellicht € 1 ? Werkt dit dan ook dat ik op 1 jaar ultimate uitkom ?
Als het verlopen is kan ik dan 18 maanden Core aanschaffen en dan omzetten naar ultimate, door 1 maand ultimate te kopen voor wellicht € 1 ? Werkt dit dan ook dat ik op 1 jaar ultimate uitkom ?
[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 17-08-2024 22:13 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
JaMouse_NL schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:11:
Op 6 september 2024 verloopt mijn Game pass ultimate. Als ik voor 1 jaar wil verlengen kan ik dan beter wachten tot de game pass is verlopen of niet?
Ik vind dat hele Microsoft systeem zo ruk. Even klagen 
Ik wilde CoD MW 3 (de nieuwe, niet die uit 2011…) spelen voor de singleplayer. Bij het opstarten van de game kreeg ik de melding dat mijn licentie niet gevonden kon worden. Binnen die melding kon ik naar een Microsoft pagina gaan om in te loggen, dus daar klikte ik op. Toen de pagina opende, zag ik dat ik al ingelogd was, dus ik start de game nog een keer op. Bam, weer de melding. Ik dus de Xbox app starten, want geen idee anders. Eerst moest deze weer updaten, waarbij ik vervolgens de gane wilde openen vanuit deze applicatie (ook reeds ingelogd). Weer dezelfde melding. Nu maar de Microsoft store openen, die ook moest updaten. Uiteindelijk de game hier ook gevonden en gestart en nu werkte het. Ik was 6 minuten verder…
En dan begin ik nog geen eens over dat hele nieuwe ruksysteem van CoD zelf met een soort hub en onlogisch en onoverzichtelijke UI om de campaign te starten. Ik was oprecht bijna een heel kwartier bezig om te kunnen gamen.
Ik wilde CoD MW 3 (de nieuwe, niet die uit 2011…) spelen voor de singleplayer. Bij het opstarten van de game kreeg ik de melding dat mijn licentie niet gevonden kon worden. Binnen die melding kon ik naar een Microsoft pagina gaan om in te loggen, dus daar klikte ik op. Toen de pagina opende, zag ik dat ik al ingelogd was, dus ik start de game nog een keer op. Bam, weer de melding. Ik dus de Xbox app starten, want geen idee anders. Eerst moest deze weer updaten, waarbij ik vervolgens de gane wilde openen vanuit deze applicatie (ook reeds ingelogd). Weer dezelfde melding. Nu maar de Microsoft store openen, die ook moest updaten. Uiteindelijk de game hier ook gevonden en gestart en nu werkte het. Ik was 6 minuten verder…
En dan begin ik nog geen eens over dat hele nieuwe ruksysteem van CoD zelf met een soort hub en onlogisch en onoverzichtelijke UI om de campaign te starten. Ik was oprecht bijna een heel kwartier bezig om te kunnen gamen.
Het is al even geleden dat we GPU hebben gehad. Rond de launch van de XSX.
Ik ga binnenkort eens kijken om weer eens te verlengen omdat deze al een tijdje verlopen is. Maar ga zelf niet via een vpn route dit doen. Gewoon NL en dan omzetten als dat er nog gewoon is. Heb nog wel even om dat na te lopen. Verwacht dat er wel wat veranderd is.
Ik ga binnenkort eens kijken om weer eens te verlengen omdat deze al een tijdje verlopen is. Maar ga zelf niet via een vpn route dit doen. Gewoon NL en dan omzetten als dat er nog gewoon is. Heb nog wel even om dat na te lopen. Verwacht dat er wel wat veranderd is.
Ik snap je frustratie, ik heb dat met Mortal Kombat 11 gehad, ik had de Gold Edition en je zou verwachten dat hij alles download op moment dat je het ook vraagt, maar vanuit het menu moest ik elke DLC nog eens apart aanklikken, beetje apart. En dat van Call of Duty ook helemaal mee eens, buiten het fijt dat het telkens groter en groter word, vooral als je alleen de Single player wilt spelen, maar dat probleem heb ik dus met Modern Warfare 3 op de Xbox als met Black Ops Cold War op de Playstation 5, het zou ook makkelijk kunnenOrangelights23 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 07:48:
Ik vind dat hele Microsoft systeem zo ruk. Even klagen

Terechte kritiek in de huidige technologische wereld, maar mijn eerst 486 deed er op zichzelf al een kwartier over om op te starten. Dan met Dos en Pkunzip de Twilight floppies uitpakken en dan maar hopen dat je spel het doet. Al was dat denk ik al een iets latere pc bedenk ik nu.
Xbox maakt het niet overzichtelijk vind ik met pc Game Pass en Game Pass Ultimate en in zo'n login loopje en ik ook al eens verzeild geraakt met Football Manager.
Xbox maakt het niet overzichtelijk vind ik met pc Game Pass en Game Pass Ultimate en in zo'n login loopje en ik ook al eens verzeild geraakt met Football Manager.
Over 2 dagen verloopt mijn GPU abo. Ik heb 3 jaar geleden de optie gedaan van 3x 12 maanden XLG kopen (oude naam) en dan met 1 maand GPU conversie naar (toen) 3 jaar GPU. De XLG kaarten voor 12 maanden had ik toen via cdkeys.com en ik was totaal zo'n €140 kwijt voor dus 36 maanden = pakweg €3,89 per maand.
Nu las ik hier al dat de conversieratio naar 3:2 is gegaan, dus 36 maanden Core wordt 24 maanden Game Pass Ultimate, dat vind ik prima.
Maar wat is nu de beste manier zonder vpn of regio geklooi? Ik hoef niet de allergoedkoopste manier te hebben, ik zoek gewoon zekerheid voor iets wat gegarandeerd werkt én toch nog leuk bespaart, wat ik destijds ook gedaan heb.
Is nu dan de beste optie:
- GPU eerst laten verlopen
- 3x 12 maanden Core voor € 38,79 p/s aanschaffen
- ergens (cdkeys of Xbox Store) 1 maand GPU kopen voor 3:2 omzetting voor €10-19
Zou dan op zo'n €5,89/mnd uitkomen, prima prijs vind ik.
Of is er nog een stap die ik anno 2024 mis of beter kan doen? Nogmaals: aub zonder vpn of andere regio's.
Nu las ik hier al dat de conversieratio naar 3:2 is gegaan, dus 36 maanden Core wordt 24 maanden Game Pass Ultimate, dat vind ik prima.
Maar wat is nu de beste manier zonder vpn of regio geklooi? Ik hoef niet de allergoedkoopste manier te hebben, ik zoek gewoon zekerheid voor iets wat gegarandeerd werkt én toch nog leuk bespaart, wat ik destijds ook gedaan heb.
- ergens (cdkeys of Xbox Store) 1 maand GPU kopen voor 3:2 omzetting voor €10-19
Of is er nog een stap die ik anno 2024 mis of beter kan doen? Nogmaals: aub zonder vpn of andere regio's.
[ Voor 3% gewijzigd door MooDyBLueS op 18-08-2024 17:56 ]
€5,89 per maand gaat het sowieso niet worden, want voor die 12 maanden core krijg je 4 maanden Gamepass Ultimate (geen 3:2 omzetting dus). Dan zit je dus tegen de €11 per maand.MooDyBLueS schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:55:
Over 2 dagen verloopt mijn GPU abo. Ik heb 3 jaar geleden de optie gedaan van 3x 12 maanden XLG kopen (oude naam) en dan met 1 maand GPU conversie naar (toen) 3 jaar GPU. De XLG kaarten voor 12 maanden had ik toen via cdkeys.com en ik was totaal zo'n €140 kwijt voor dus 36 maanden = pakweg €3,89 per maand.
De 3 maanden kaarten zijn meestal de meest voordelige, maar dat kan je zelf uitrekenen
Ik had het mis, zie hieronder.
The devil is in the details.
Dat is met een actief gamepass ultimate abonnement als je dan je core key invoert. Hij laat het eerst verlopen en dan is de conversie wel 3:2.Hahn schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:56:
[...]
€5,89 per maand gaat het sowieso niet worden, want voor die 12 maanden core krijg je 4 maanden Gamepass Ultimate (geen 3:2 omzetting dus). Dan zit je dus tegen de €11 per maand.
De 3 maanden kaarten zijn meestal de meest voordelige, maar dat kan je zelf uitrekenen
https://support.xbox.com/...ox-game-pass-ultimate-faq
Of het de beste manier is zonder vpn of andere fratsen weet ik niet, vermoed van wel.
Gamertag: FinrazielNL
Ah, je hebt gelijk. Dacht dat lopend abo of niet geen verschil maakte, maar dat doet het wel. Ik zal m'n post aanpassen.Finraziel schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:13:
[...]
Dat is met een actief gamepass ultimate abonnement als je dan je core key invoert. Hij laat het eerst verlopen en dan is de conversie wel 3:2.
Of het de beste manier is zonder vpn of andere fratsen weet ik niet, vermoed van wel.
The devil is in the details.
Ah zelfs een officiële post, dat is heel fijn en goed om te weten, dat geeft dus de zekerheid die ik zocht.Finraziel schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:13:
[...]
Dat is met een actief gamepass ultimate abonnement als je dan je core key invoert. Hij laat het eerst verlopen en dan is de conversie wel 3:2.
Vorige keer ook mijn abo op GPU eerst laten verlopen met als ik het goed heb een volle dag ertussen. Nu loopt ie t/m 20 aug, dus wacht ik wel even tot 22 aug voor alle zekerheid voordat ik 3x 12 maanden Core ga activeren. Wellicht overkill, maar 2 dagen geen GPU overleef ik prima en als ik toch een kleine €135 uitgeef dan ben ik liever safe than sorry.
Ongetwijfeld een herhaling maar ik ben het spoor inmiddels flink bijster.
Ca. 3 jaar geleden met wat gedoe GP Ultimate voor elkaar gekregen, echter loopt deze op 25-09 af.
Nou is dat na die nieuwe datum dat de verhoging ingaat.
Wat is voor mij nu handig om te doen? Gewoon 36 maanden core erop knallen, wat volgens mij wordt omgezet naar 24 maanden (toch?). Of toch wachten tot het afloopt.
Zie wel dat automatische facturatie aan staat en in het account staat dat er 12,99 wordt afgeschreven vanaf 25-09.
Heeft iemand ook een step by step guide? Het is voor mijn gevoel allemaal wat ingewikkelder geworden dan dat het 3 jaar geleden was. Hulp is zeker welkom want eerder dit jaar ging het mis bij mijn broertje. Was blijkbaar niet stackable en de truc werkte niet.
idealiter dus zonder al teveel gedoe met vpn/shady keysites en dergelijke.
Ca. 3 jaar geleden met wat gedoe GP Ultimate voor elkaar gekregen, echter loopt deze op 25-09 af.
Nou is dat na die nieuwe datum dat de verhoging ingaat.
Wat is voor mij nu handig om te doen? Gewoon 36 maanden core erop knallen, wat volgens mij wordt omgezet naar 24 maanden (toch?). Of toch wachten tot het afloopt.
Zie wel dat automatische facturatie aan staat en in het account staat dat er 12,99 wordt afgeschreven vanaf 25-09.
Heeft iemand ook een step by step guide? Het is voor mijn gevoel allemaal wat ingewikkelder geworden dan dat het 3 jaar geleden was. Hulp is zeker welkom want eerder dit jaar ging het mis bij mijn broertje. Was blijkbaar niet stackable en de truc werkte niet.
idealiter dus zonder al teveel gedoe met vpn/shady keysites en dergelijke.
[ Voor 4% gewijzigd door Cranslove op 22-08-2024 12:11 ]
@Cranslove Als je 36 maanden core erop knalt voordat je huidige GPU abo afgelopen is, is de omzet ratio een stuk slechter:
bron
Met 36 maanden core is dat dus slechts 10 maanden Ultimate.
Terwijl als je het eerst laat verlopen (zelfde bron):
Mijn GPU abo is 2 dagen geleden afgelopen en sta op het punt dit op deze manier te doen.
De step-by-step guide is volgens mij:
code:
1
2
3
4
5
6
| Code type What you also get 1 month of Game Pass Core 20 days of Ultimate 3 months of Game Pass Core 50 days of Ultimate (1+ month) 6 months of Game Pass Core 81 days of Ultimate (2+ months) 12 months of Game Pass Core 4 months of Ultimate 24 months of Game Pass Core 6 months of Ultimate |
bron
Terwijl als je het eerst laat verlopen (zelfde bron):
36 maanden Core wordt dus 24 maanden Ultimate.Xbox Game Pass Core and PC Game Pass conversion ratio: Any remaining time will convert to Xbox Game Pass Ultimate time at a ratio of 3:2 and be rounded up to the next full day. For example, 90 days remaining of Xbox Game Pass Core or PC Game Pass will convert to 60 days of Xbox Game Pass Ultimate time.
Mijn GPU abo is 2 dagen geleden afgelopen en sta op het punt dit op deze manier te doen.
De step-by-step guide is volgens mij:
- laat je huidige abo volledig aflopen (en wacht voor de zekerheid 1-2 dagen)
- koop 3x 12 maanden Core prepaid (via bijv. cdkeys.com voor ±€39)
- activeer die totaal 36 maanden Core op je Xbox account
- upgrade naar Ultimate (2 opties: direct op de console kost je waarschijnlijk de €17,99 of via een prepaid code ook)
- geniet van 24 maanden Ultimate voor ca. €116-138
[ Voor 18% gewijzigd door MooDyBLueS op 22-08-2024 13:37 ]
@Cranslove Ik heb zojuist de bovenstaande stappen genomen.
Stap 1: koop 3x 12 maanden Core prepaid, heb ik bij CDkeys.com gedaan voor €38,89 per stuk
Stap 2: activeer ze in je Microsoft/Xbox account, Core is hiermee tot 21 augustus 2027 geldig:
/f/image/0vVYXBt9Q2BWjCbzM1ETwz1V.png?f=fotoalbum_large)
Stap 3: klik op de knop Upgrade to Xbox Game Pass Ultimate (zie hierboven) en je komt hier uit:
/f/image/pTLb9TVW2KeyfzxA3qJW9lZC.png?f=fotoalbum_large)
Stap 4: klik op Deelnemen en je krijgt dit te zien, dus nog voordat je goed en wel doorklikt zie je de conversie, in dit geval tot 26 september 2026, prima dus:
/f/image/GasZzJXWCkrH6enyjshshp9P.png?f=fotoalbum_large)
Stap 5: betaal de € 17,99 (of koop ook hiervoor prepaid, ik wou gewoon makkelijk doen) en voila:
/f/image/sRsK0gakw20ZooK9JDDHX3fV.png?f=fotoalbum_large)
Stap 6: zet recurring billing indien nodig uit, zo voorkom je als je een creditcard oid gebruikt hebt dat je het vergeet en je later ineens maandelijks het standaardbedrag betaalt.
Kosten:
- 3x 12 maanden Core = 3x € 38,89 = € 116,67
- upgrade naar Ultimate = € 17,99
TOTAAL = € 134,66
Met 25 maanden gekregen komt dat voor mij nu uit op € 5,39 per maand. En tegen die tijd zien we dan wel weer. Ik zou nooit de € 17,99 of straks 18,99 per maand betalen, dus als dit ooit niet meer op deze manier kan, dan stop ik er simpelweg mee. Tot die tijd vind ik het een mooie legale truc (het staat immers in de FAQ).
Stap 1: koop 3x 12 maanden Core prepaid, heb ik bij CDkeys.com gedaan voor €38,89 per stuk
Stap 2: activeer ze in je Microsoft/Xbox account, Core is hiermee tot 21 augustus 2027 geldig:
/f/image/0vVYXBt9Q2BWjCbzM1ETwz1V.png?f=fotoalbum_large)
Stap 3: klik op de knop Upgrade to Xbox Game Pass Ultimate (zie hierboven) en je komt hier uit:
/f/image/pTLb9TVW2KeyfzxA3qJW9lZC.png?f=fotoalbum_large)
Stap 4: klik op Deelnemen en je krijgt dit te zien, dus nog voordat je goed en wel doorklikt zie je de conversie, in dit geval tot 26 september 2026, prima dus:
/f/image/GasZzJXWCkrH6enyjshshp9P.png?f=fotoalbum_large)
Stap 5: betaal de € 17,99 (of koop ook hiervoor prepaid, ik wou gewoon makkelijk doen) en voila:
/f/image/sRsK0gakw20ZooK9JDDHX3fV.png?f=fotoalbum_large)
Stap 6: zet recurring billing indien nodig uit, zo voorkom je als je een creditcard oid gebruikt hebt dat je het vergeet en je later ineens maandelijks het standaardbedrag betaalt.
Kosten:
- 3x 12 maanden Core = 3x € 38,89 = € 116,67
- upgrade naar Ultimate = € 17,99
TOTAAL = € 134,66
Met 25 maanden gekregen komt dat voor mij nu uit op € 5,39 per maand. En tegen die tijd zien we dan wel weer. Ik zou nooit de € 17,99 of straks 18,99 per maand betalen, dus als dit ooit niet meer op deze manier kan, dan stop ik er simpelweg mee. Tot die tijd vind ik het een mooie legale truc (het staat immers in de FAQ).
Misschien de reactie van @MooDyBLueS even pinnen in dit topic? Dit is een van de best uitgewerkte! Complimenten
Even een opmerking: je kunt niet zo zeggen dat 36 maanden Core slechts 10 maanden Ultimate toevoegt aan een actief abonnement; dat is alleen zo als je een 12 maanden en 24 maanden code zou gebruiken.MooDyBLueS schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:34:
@Cranslove Als je 36 maanden core erop knalt voordat je huidige GPU abo afgelopen is, is de omzet ratio een stuk slechter:
code:
1 2 3 4 5 6 Code type What you also get 1 month of Game Pass Core 20 days of Ultimate 3 months of Game Pass Core 50 days of Ultimate (1+ month) 6 months of Game Pass Core 81 days of Ultimate (2+ months) 12 months of Game Pass Core 4 months of Ultimate 24 months of Game Pass Core 6 months of Ultimate
bron
[...]
De tijd die werkelijk wordt toegevoegd is gebaseerd op de originele adviesprijs van de kaarten die je gebruikt. Daarom krijg je voor "36 maanden" als het bijvoorbeeld Core codes van 3 maanden zijn 600 dagen (12 x 50). Als het codes van 12 maanden zijn, krijg je maar 12 maanden (3 x 4).
Goed punt, kwestie van even uitrekenen wat het beste is als je die route wilt bewandelen.MartijnS72 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:25:
[...]
Even een opmerking: je kunt niet zo zeggen dat 36 maanden Core slechts 10 maanden Ultimate toevoegt aan een actief abonnement; dat is alleen zo als je een 12 maanden en 24 maanden code zou gebruiken.
De tijd die werkelijk wordt toegevoegd is gebaseerd op de originele adviesprijs van de kaarten die je gebruikt. Daarom krijg je voor "36 maanden" als het bijvoorbeeld Core codes van 3 maanden zijn 600 dagen (12 x 50). Als het codes van 12 maanden zijn, krijg je maar 12 maanden (3 x 4).
Alsnog is het wel in alle gevallen beter om je abo eerst te laten verlopen, geen enkele combinatie die hierboven staat kan tegen de 3:2 ratio op die je dan krijgt. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet en is volledig legaal. Dus waarom niet?
@Cranslove
Misschien heel stom van mij om te vragen.
Maakt het nog uit of je de core versie neemt a 35.39 of de gold versie a 38.89
Edit ik weet dat core de nieuwe versie abbo is, maar ik wordt een beetje in de war gebracht door de bedragen die genoemd worden, want de 38 euro versie is voor mij de gold en niet de core versie
Edit 2 : heb het uiteindelijk met de goedkopere 35 euro core versie gedaan en dit werkt 👍
Misschien heel stom van mij om te vragen.
Maakt het nog uit of je de core versie neemt a 35.39 of de gold versie a 38.89
Edit ik weet dat core de nieuwe versie abbo is, maar ik wordt een beetje in de war gebracht door de bedragen die genoemd worden, want de 38 euro versie is voor mij de gold en niet de core versie
Edit 2 : heb het uiteindelijk met de goedkopere 35 euro core versie gedaan en dit werkt 👍
[ Voor 53% gewijzigd door MaFFia op 24-08-2024 19:44 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Het is al 100x gevraagd, en al 100x beantwoord. Dit zijn de stappen welke ik vanmorgen op 25-08-2024 heb doorlopen bij een VERLOPEN Gamepass ultimate abonnement.
3x 12 maanden Game Pass Core INDIA op Eneba voor 22,38
1x 1 maand Game Pass Ultimate INDIA op Eneba voor 6,11
Op deze pagina staat een gift card code voor Enaba voor 8% korting. Er loopt een timer, maar geen stress, de timmer vernieuwd elke keer. Deze korting is ongeveer vergelijkbaar met de service kosten van Ideal.
Na je aankoop zet je de VPN aan.
Ik had heel veel moeite met de overal genoemde Urbain VPN. Ik heb veel tijd verloren door te zoeken naar een andere (bijna) gratis VPN dienst. Uiteindelijk heb ik deze gratis oplossing gevonden. Ik heb op mijn Android telefoon een jaar abonnement op Surfshark genomen a 45 euro. Dit bedrag moet je in de playstore bevestigen, maar wordt pas na 7 dagen afgeschreven. Heel belangrijk dus om niet te vergeten dit weer op te zeggen in de playstore!!!
VPN aan naar India
inloggen op https://redeem.microsoft.com
Verwacht hier wat extra gedoe omdat er wat alarm bellen afgaan omdat je in eens in een ander land bent. Bevestig gewoon dat jij het bent met de SMS/mail code of iets vergelijkbaars.
Knip en plak 3x de 12 maanden core code
Knip daarna de 1 maand GPU code
VPN weer uit zetten
Abonnement van de VPN bij Surfshark weer afmelden.
En klaar is Kees. Voor 73 euro mijn Gamepass Ultimate afgesloten tot oktober 2026
Wat nog kan doen is 5% cashback aanvragen
Zelf nog niet gedaan. Wat zijn de ervaringen?
Op deze pagina staat een gift card code voor Enaba voor 8% korting. Er loopt een timer, maar geen stress, de timmer vernieuwd elke keer. Deze korting is ongeveer vergelijkbaar met de service kosten van Ideal.
Ik had heel veel moeite met de overal genoemde Urbain VPN. Ik heb veel tijd verloren door te zoeken naar een andere (bijna) gratis VPN dienst. Uiteindelijk heb ik deze gratis oplossing gevonden. Ik heb op mijn Android telefoon een jaar abonnement op Surfshark genomen a 45 euro. Dit bedrag moet je in de playstore bevestigen, maar wordt pas na 7 dagen afgeschreven. Heel belangrijk dus om niet te vergeten dit weer op te zeggen in de playstore!!!
VPN aan naar India
Verwacht hier wat extra gedoe omdat er wat alarm bellen afgaan omdat je in eens in een ander land bent. Bevestig gewoon dat jij het bent met de SMS/mail code of iets vergelijkbaars.
VPN weer uit zetten
En klaar is Kees. Voor 73 euro mijn Gamepass Ultimate afgesloten tot oktober 2026
Fijn dat je de instructies nogmaals herhaalt. Wellicht kan het aan de TS worden toegevoegd?grolle schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 12:35:
Het is al 100x gevraagd, en al 100x beantwoord. Dit zijn de stappen welke ik vanmorgen op 25-08-2024 heb doorlopen bij een VERLOPEN Gamepass ultimate abonnement.
VPN aan naar India
VPN weer uit zetten
UrbanVPN werkt overigens wel als je de VPN instelt op Maleisië of Singapore ipv India vreemd genoeg.
Voor de rest ook nog de tip om dit Duitse draadje te volgen waarin altijd de meest actuele informatie staat:
https://www.mydealz.de/de...nsrd=656595615&UATypeId=6
PS: Ik gebruik de cashbackXL optie altijd bij Eneba en het wordt ook altijd uitgekeerd
Met UrbanVPN op je telefoon schijnt het wat lastig te zijn inderdaad. Ik gebruik de UrbanVPN plugin voor Chrome op m'n pc en dat werkt heel makkelijk en vlekkeloos (en gratis).grolle schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 12:35:
Bedankt voor de heldere uitleg ! Ik heb hetzelfde gedaan en heb nu ook melding dat mijn volgende rekening in september 2026 is. Ik heb echter de omzetting van core naar ultimate betaald met Paypal, waardoor ik vermoed dat terugkerende betaling automatisch is ingeschakeld (zie screenshot).MooDyBLueS schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:02:
@Cranslove Ik heb zojuist de bovenstaande stappen genomen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/nDSD0ZyyDjFLFmicEgOkpOgd.png?f=user_large)
Als ik op de knop "terugkerende facturering uitschakelen" klik, word ik naar een pagina gebracht waarbij het lijkt dat ik m'n ultimate zou opzeggen wanneer ik terugkerende facturering uitschakel. Iemand hier ervaring mee ?
/f/image/gnM1V8aawTDELUcrsyK1HaRx.png?f=fotoalbum_large)
Ik zou graag de terugkerende facturering uitschakelen, maar ben bang dat ik op die manier m'n hele Ultimate abbo kwijt ben dan.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Ik heb hem ook gecanceld na afloop, hij geeft uiteindelijk wel aan dat hij pas 2026 verloopt en er geen verdere betaling zal plaatsvinden.denivan schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:59:
[...]
Bedankt voor de heldere uitleg ! Ik heb hetzelfde gedaan en heb nu ook melding dat mijn volgende rekening in september 2026 is. Ik heb echter de omzetting van core naar ultimate betaald met Paypal, waardoor ik vermoed dat terugkerende betaling automatisch is ingeschakeld (zie screenshot).
[Afbeelding]
Als ik op de knop "terugkerende facturering uitschakelen" klik, word ik naar een pagina gebracht waarbij het lijkt dat ik m'n ultimate zou opzeggen wanneer ik terugkerende facturering uitschakel. Iemand hier ervaring mee ?
[Afbeelding]
Ik zou graag de terugkerende facturering uitschakelen, maar ben bang dat ik op die manier m'n hele Ultimate abbo kwijt ben dan.
Weet iemand wat momenteel de goedkoopste Xbox Store is waar je met Nederlandse creditcard add-ons/DLC kunt kopen? Een jaartje geleden kon je de store op ijsland zetten en dan bijvoorbeeld de Starfield Premium upgrade voor de helft minder kopen. Momenteel werkt dat nog steeds voor allerlei DLC door de store op ijsland te zetten. Ik vraag me alleen af of er een goedkoper land is waar je met NL creditcard kan betalen.
@mprkooij , biedt https://www.xbox-now.com/en/game-comparison de gewenste informatie? Daar staat per game de goedkoopste locatie inclusief EU-geldigheid zonder VPN.
Dank! Het ziet ernaar uit dat IJsland nog steeds het goedkoopst iserwn schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:21:
@mprkooij , biedt https://www.xbox-now.com/en/game-comparison de gewenste informatie? Daar staat per game de goedkoopste locatie inclusief EU-geldigheid zonder VPN.
Kan iemand mij de weg helpen? Ben even een tijdje aan het googlen maar word er niet wijzer van.
Ik zie verschillende paketten. Ik wil alleen hellblade 2 spelen met de gamepass. Dus geen poespas erbij zoals online functies en gratis spellen enz.
Wat is de goedkoopste optie in mijn geval? Welk pakket hoor ik te nemen?
Ik zie verschillende paketten. Ik wil alleen hellblade 2 spelen met de gamepass. Dus geen poespas erbij zoals online functies en gratis spellen enz.
DownloadenFarabi schreef op woensdag 4 september 2024 @ 23:48:
Kan iemand mij de weg helpen? Ben even een tijdje aan het googlen maar word er niet wijzer van.
Dat spel heb ik binnen een maand uit. Dat lijkt mij niet. Tot zover ik begrijp heb ik ultimate pass nodig. De core pass is voor online gaming.
Verwachte dat je de Gamepass al in bezit had, als het goed is kun je met de Core gewoon spelen. Dat is ook de goedkoopste optie.Farabi schreef op donderdag 5 september 2024 @ 07:52:
[...]
Dat spel heb ik binnen een maand uit. Dat lijkt mij niet. Tot zover ik begrijp heb ik ultimate pass nodig. De core pass is voor online gaming.
Ik kan toch geen hellblade 2 spelen met de core pass?Tdv98 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 07:53:
[...]
Verwachte dat je de Gamepass al in bezit had, als het goed is kun je met de Core gewoon spelen. Dat is ook de goedkoopste optie.
Ik zie inderdaad alleen hellblade in de lijst staan, geen hellblade 2....Farabi schreef op donderdag 5 september 2024 @ 07:54:
[...]
Ik kan toch geen hellblade 2 spelen met de core pass?
Daarvoor heb je alleen maar het standaard gamepass abonnement nodig en deze is vaak goedkoop te krijgen op Eneba zonder VPN.Farabi schreef op woensdag 4 september 2024 @ 23:48:
Dit is straks blijkbaar niet meer zo vanaf 12-09-2024:
Persoonlijk zou ik op Eneba een maandje GamePass Ultimate EU/Global kopenMicrosoft heeft onlangs wijzigingen aangekondigd in zijn Xbox Game Pass-abonnementsservice die van invloed zijn op Core- en Standard-abonnees. Gebruikers van beide abonnementen moeten mogelijk tot 12 maanden of langer wachten om toegang te krijgen tot first-party games uit de eigen studio’s van Microsoft. Dit heeft vooral gevolgen voor de zogenaamde “Day One”-releases, die voorheen rechtstreeks in Game Pass waren opgenomen. Dat kunnen we lezen via de Gamefront.
Abonnees van de duurdere PC- en Ultimate-abonnementen van Game Pass, die vanaf 12 september 2024 respectievelijk € 11,99 en € 17,99 per maand kosten, behouden echter onmiddellijke toegang tot deze games, evenals het EA Play-lidmaatschap. Gebruikers van het Core-niveau en het nieuwe Standard-niveau (€ 14,99 per maand) ontvangen in plaats daarvan een geselecteerde catalogus met games van hoge kwaliteit, maar zonder onmiddellijke toegang tot nieuwe eerste releases.
[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 05-09-2024 08:24 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
thnx, ik ga kijken op die website. zijn daar regelmatig aanbiedingen? werken alle codes in NL? incl. spelcodes?G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:07:
[...]
Daarvoor heb je alleen maar het standaard gamepass abonnement nodig en deze is vaak goedkoop te krijgen op Eneba zonder VPN.
Dit is straks blijkbaar niet meer zo vanaf 12-09-2024:
[...]
Persoonlijk zou ik op Eneba een maandje GamePass Ultimate EU/Global kopen
Als bij Globaal/EU codes blijft werkt alles zonder VPN, maar alle andere landen heb je VPN nodig. Wat ook al jaren perfect werkt bij mij, scheelt je echt flink in de portemonneeFarabi schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:02:
[...]
thnx, ik ga kijken op die website. zijn daar regelmatig aanbiedingen? werken alle codes in NL? incl. spelcodes?
Vaak aanbiedingen? Hmm.. krijg wel eens mail, maar doe er eigenlijk nooit wat mee. Want als ik een bepaald spel wil dan zoek ik hem op en dan is vaak het prijsverschil al zo groot dat ik hem haal, maar als het prijsverschil niet groot is dan laat ik het openstaan tot de prijs dropt.
Kleine reminder: Eneba is nooit 100% veilig en en kan soms wel wat misgaan, zelf nog nooit gehad maar vrienden van mij wel. Vaak krijg je wel netjes je geld terug
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ik kan deze gewoon kopen en gebruiken op mijn xbox account? ik heb een verlopen gamepass abonnement en een bestaand account dus.
https://www.eneba.com/nl/...-non-stackable-key-global
Ja zover mijn kennis gaat wel ja, alleen deze moet je wel eerst weer laten verlopen voordat je er weer een nieuwe op kan zetten vanwege de ''Non Stackable".Farabi schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:22:
ik kan deze gewoon kopen en gebruiken op mijn xbox account? ik heb een verlopen gamepass abonnement en een bestaand account dus.
gelukt, nu 1 maand actief. bedankt weer.G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:23:
[...]
Ja zover mijn kennis gaat wel ja, alleen deze moet je wel eerst weer laten verlopen voordat je er weer een nieuwe op kan zetten vanwege de ''Non Stackable".
Geen dank, ben heel blij om te horen dat het is gelukt. Scheelt je weer veel geld..Farabi schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:33:
[...]
gelukt, nu 1 maand actief. bedankt weer.
voor mij is dit inderdaad de ideale oplossing als ik exclusieve mainstory spellen kan uitspelen in een maand.G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:33:
[...]
Geen dank, ben heel blij om te horen dat het is gelukt. Scheelt je weer veel geld..
Heb vorige maand mijn GPU abonnement aangevuld tot 06-07-2027 via de India route. Had echter per ongeluk één kaartje teveel aangeschaft via Eneba. Had de code uiteraard bewaard om later deze maand aan te vullen.
Ik zie helaas dat inderdaad de nieuw ingevoerde VPN blokkade van MS z'n werk doet, kan laatste code niet meer inwisselen, krijg mededeling dat regio's niet overeenkomen...
Jammer, maar het is helaas niet anders!
Ik zie helaas dat inderdaad de nieuw ingevoerde VPN blokkade van MS z'n werk doet, kan laatste code niet meer inwisselen, krijg mededeling dat regio's niet overeenkomen...
Sinds wanneer is dat ingevoerd? Kan er niks over vinden.Powder Toastman schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:12:
Heb vorige maand mijn GPU abonnement aangevuld tot 06-07-2027 via de India route. Had echter per ongeluk één kaartje teveel aangeschaft via Eneba. Had de code uiteraard bewaard om later deze maand aan te vullen.
Er is (nog) geen officiële berichtgeving over naar buiten gebracht door Microsoft, maar meerdere bronnen op internet melden dit, en heb het nu zelf ook ondervonden.Alexknl schreef op maandag 9 september 2024 @ 16:14:
[...]
Sinds wanneer is dat ingevoerd? Kan er niks over vinden.
https://icon-era.com/thre...s-in-other-regions.13963/
En zie discussie in andere Xbox thread:
[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 3
🚨 BREAKING NEWS 🚨
The conversion rate from Xbox Game Pass Core to Xbox Game Pass Ultimate has been REDUCED. It is now 2:1 instead of the previous 3:2
Confirmed by official Xbox support
Het nieuwe plan
:strip_exif()/f/image/4mXtEOEriH8aIWE3di7XRueX.jpg?f=fotoalbum_large)
The conversion rate from Xbox Game Pass Core to Xbox Game Pass Ultimate has been REDUCED. It is now 2:1 instead of the previous 3:2
![]() | ![]() |
Het nieuwe plan
:strip_exif()/f/image/4mXtEOEriH8aIWE3di7XRueX.jpg?f=fotoalbum_large)
- Xbox Game Pass core: €6,99/maand, met meer dan 25 games, online multiplayer en deals/kortingen
- Xbox Game Pass Standard: €12,99/maand, met honderden games, online multiplayer en aanbiedingen/kortingen
- PC Game Pass: €11,99/maand, met honderden games, recente day-one titels, EA Play en aanbiedingen/kortingen
- Xbox Game Pass Ultimate: €17,99/maand, met honderden games, recente day-one titels, EA Play, online multiplayer en deals / kortingen en extraatjes, inclusief PC Game Pass
[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 11-09-2024 09:22 ]
Vervelende timing. Mijn Ultimate loopt nog tot februari 2025. En omdat ik hier en daar lees dat Microsoft van alles aan doen is om het verlengen via VPN tegen te gaan, dacht ik morgen toch nog even 3 jaar Core via India aan te schaffen en deze om te zetten naar jaar extra Ultimate voor 75 euro ofzo.G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:42:
🚨 BREAKING NEWS 🚨
[Afbeelding] [Afbeelding]
Het nieuwe plan
[Afbeelding]
- Xbox Game Pass core: $9,99 per maand, met meer dan 25 games, online multiplayer en deals/kortingen
- Xbox Game Pass Standard: $ 14,99 per maand, met honderden games, online multiplayer en aanbiedingen/kortingen
- PC Game Pass: $ 11,99 per maand, met honderden games, recente day-one titels, EA Play en aanbiedingen/kortingen
- Xbox Game Pass Ultimate: $19,99 per maand, met honderden games, recente day-one titels, EA Play, online multiplayer en deals / kortingen en extraatjes
Maar ben dus net te laat haha.
Ja dat is inderdaad niet zo handig, ik heb nu ook werkelijk geen idee of je VPN nog gaat werken. Maar als ik de berichten op Twitter en Reddit mag geloven niet, je kan nog wel 3 maanden Xbox Gamepass Core van Global en Europa nemen. Wat natuurlijk wel duurder zou gaan zijn door de nieuwe conversieGovertNL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:54:
[...]
Vervelende timing. Mijn Ultimate loopt nog tot februari 2025. En omdat ik hier en daar lees dat Microsoft van alles aan doen is om het verlengen via VPN tegen te gaan, dacht ik morgen toch nog even 3 jaar Core via India aan te schaffen en deze om te zetten naar jaar extra Ultimate voor 75 euro ofzo.

Ik heb mijn onderbuik gevoel vorige maand goed gevolgd, want heb nog Gamepass Ultimate tot ergens in Augustus 2027
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 11-09-2024 08:02 ]
Ik heb nog ultimate tot aan mei 2026. Dus nog even prima om uit te zitten. Tegen die tijd is gelijk een mooi evaluatie momentje om te zien waar de console en Microsofts toekomstvisie staat. In ieder geval genoeg tijd om Indiana Jones uit te spelen
Haha netjes!G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:01:
[...]
Ik heb mijn onderbuik gevoel vorige maand goed gevolgd, want heb nog Gamepass Ultimate tot ergens in Augustus 2027
Mijne verloopt ergens mid volgend jaar en kreeg het na het bericht op de FP direct warm. Helaas is het dus uit met de pret volgend jaar
Ik heb in augustus al 9 van de 10 (india) kaarten verzilverd, de laatste zojuist via vpn, wat wel goed ging. Zo te lezen is dat niet meer vanzelfsprekend..G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:01:
[...]
Ja dat is inderdaad niet zo handig, ik heb nu ook werkelijk geen idee of je VPN nog gaat werken. Maar als ik de berichten op Twitter en Reddit mag geloven niet, je kan nog wel 3 maanden Xbox Gamepass Core van Global en Europa nemen. Wat natuurlijk wel duurder zou gaan zijn door de nieuwe conversie
Maar het viel me inderdaad op dat de einddatum (eind aug) niet in lijn was met mijn eerdere planning (11 sept 2027), dus gewijzigde conversie. Maar mijn hoor je verder niet klagen.
Vandaag naar aanleiding van bovenstaand bericht van JeyJey nogmaals geprobeerd, en tot mijn verbazing werkte het gewoon weer via UrbanVPN zonder meldingen over regio....Powder Toastman schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:12:
Geen idee hoe of waarom, maar ben blij dat ik de laatste code nog heb kunnen inwisselen, kan er weer tegenaan tot 7-9-2027.
Voor mij ook slechte timing. Mijn Ultimate loopt deze december af na 3 jaar. Ik had geen VPN gebruikt, ik had destijds 180 EUR aan Xbox Live Gold kaarten gekocht bij Bol en vervolgens omgezet naar Ultimate (VirinR in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie").GovertNL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:54:
[...]
Vervelende timing. Mijn Ultimate loopt nog tot februari 2025. En omdat ik hier en daar lees dat Microsoft van alles aan doen is om het verlengen via VPN tegen te gaan, dacht ik morgen toch nog even 3 jaar Core via India aan te schaffen en deze om te zetten naar jaar extra Ultimate voor 75 euro ofzo.
Dit was dus 5 EUR per maand voor Ultimate.
Met diezelfde route ga ik nu 10 EUR per maand betalen voor 1.5 jaar
Ik zie nu in mijn DekuDeals lijstje dat de meeste third party games ook op PS+ Extra beschikbaar zijn of heel goedkoop zijn om digitaal te kopen.
Wellicht dat ik 1x ga verlengen en dan zoveel mogelijk first-party games speel van MS. Indiana Jones haal ik dan wel voor de PS5 als deze goed geprijsd is
‘Gewone’ 3 maanden GP core kaarten (global) zijn bij sites als eneba nog altijd fors goedkoper dan bij bol (ongeveer 10 euro tov 20). Dat zou je nog wat kunnen schelen in de prijs.VirinR schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:26:
[...]
Voor mij ook slechte timing. Mijn Ultimate loopt deze december af na 3 jaar. Ik had geen VPN gebruikt, ik had destijds 180 EUR aan Xbox Live Gold kaarten gekocht bij Bol en vervolgens omgezet naar Ultimate (VirinR in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie").
Dit was dus 5 EUR per maand voor Ultimate.
Met diezelfde route ga ik nu 10 EUR per maand betalen voor 1.5 jaar![]()
Ik zie nu in mijn DekuDeals lijstje dat de meeste third party games ook op PS+ Extra beschikbaar zijn of heel goedkoop zijn om digitaal te kopen.
Wellicht dat ik 1x ga verlengen en dan zoveel mogelijk first-party games speel van MS. Indiana Jones haal ik dan wel voor de PS5 als deze goed geprijsd is
Het enige dat ik nog mis in het hele verhaal, is wanneer games die Day One in Ultimate zitten, naar Standaard gaan komen, want ik zag bijvoorbeeld Starfield nog niet in Standaard, en die is volgens mij nu een jaar oud.
Dat kan een jaar of langer duren:Linksquest schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:08:
Het enige dat ik nog mis in het hele verhaal, is wanneer games die Day One in Ultimate zitten, naar Standaard gaan komen, want ik zag bijvoorbeeld Starfield nog niet in Standaard, en die is volgens mij nu een jaar oud.
Microsoft has confirmed that it can take up to a year or more before day one releases join Xbox Game Pass Standard.
Bron: https://www.trueachieveme...ard-starfield-hellblade-2
Mijn gamepass ultimate loopt halverwege volgend jaar af, maar als ik hem wil verlengen met de 12 maanden core (europa), krijg ik daar dus 6 maanden ultimate voor terug als ik het goed begrijp?G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:42:
Kan je rewards nog wel claimen?
Probeer die maand Game Pass Core te claimen maar lukt niet.
Of is dat sinds 12/9 aangepast?
Probeer die maand Game Pass Core te claimen maar lukt niet.
Of is dat sinds 12/9 aangepast?
Is het mogelijk dat de uitleg om core om te zetten naar Ultimate in de TS te zetten? Met zoeken in het topic is wel wat te vinden over VPN routes, maar net als in den beginnen (en kan dat ondertussen al niet meer) ga ik dat sowieso niet doen.
Denk dat mijn plan wordt om zo goedkoop mogelijk Core kaarten te halen ergens en dan om te zetten naar Ultimate. Dat het wat duurder is maakt me dan weinig uit verder.
Niet de vraag om het hier neer te plempen, maar wel in de TS neer te zetten zodat het echt makkelijker beschikbaar is.
Denk dat mijn plan wordt om zo goedkoop mogelijk Core kaarten te halen ergens en dan om te zetten naar Ultimate. Dat het wat duurder is maakt me dan weinig uit verder.
Niet de vraag om het hier neer te plempen, maar wel in de TS neer te zetten zodat het echt makkelijker beschikbaar is.
Over de TS ga ik dan niet maar ik weet je wel te vertellen dat vanaf vandaag het 3 jaar stacken niet meer mogelijk is en hoogstwaarschijnlijk een VPN ook einde verhaal is want zie:Arunia schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:23:
Is het mogelijk dat de uitleg om core om te zetten naar Ultimate in de TS te zetten? Met zoeken in het topic is wel wat te vinden over VPN routes, maar net als in den beginnen (en kan dat ondertussen al niet meer) ga ik dat sowieso niet doen.
Xbox maakt tot slot bekend dat Game Pass voor Console-abonnementen na 18 september maximaal 13 maanden stapelbaar zijn. Klanten die voor die datum meer dan 13 maanden hebben gestapeld, houden die maanden, maar kunnen na die datum dus geen extra maanden boven de 13 maanden toevoegen. Microsoft zegt met de prijsverhoging en wijzigingen 'meer waarde en meer geweldige games naar Game Pass' te kunnen brengen.
BRON
@G_Dragon Ah thanks. Die eerste wist ik. Balen voor mensen die die route altijd namen.
Die tweede had ik gemist. Maar hoeft niet perse vervelend te zijn.
Vooral ook die laatste zin... Meer waarde en meer geweldige games. Dat eerste twijfel ik dan ten zeerste aan.
Eerlijkheid dient me te zeggen dat de XSX hier eigenlijk al jaren niets staat te doen. Dit omdat mijn gamepc precies hetzelfde kan spelen.
Vooral ook die laatste zin... Meer waarde en meer geweldige games. Dat eerste twijfel ik dan ten zeerste aan.
Eerlijkheid dient me te zeggen dat de XSX hier eigenlijk al jaren niets staat te doen. Dit omdat mijn gamepc precies hetzelfde kan spelen.
Ja het is echt heel zuur, maar het zat er een keer aan te komen. Zoals ik en een maat al zeiden op de Xbox via party chat ''Well, we had a good run''..Arunia schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:32:
@G_Dragon Ah thanks. Die eerste wist ik. Balen voor mensen die die route altijd namen.
Ik heb geen idee wat er nog wel en niet werkt met VPN, maar op Twitter/Reddit en zelfs hier op het forum kwamen er vorige week al allerlei verschillende berichten voorbij met het niet meer werken. Bij mij werkte het gelukkig nog maar wel alleen op een manier, wat denk ik ook niet lang meer zal gaan duren. Want ik werk bij spellen met buitenlandse giftcards zonder VPN.
Als je dit Duitse topic volgt heb je altijd de laatste informatie over welke game pass methodes het voordeligst zijn:
https://www.mydealz.de/de...-vpn-update-62024-2367370
https://www.mydealz.de/de...-vpn-update-62024-2367370
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog