is er een maximaal aan 3 maanden kaarten of kan je gewoon net zo lang doorgaan tot je de 2 jaar vooruit betaald hebt? je conversie loss is met 3 maanden kleiner namelijk.
Bears and Bulls
Bears and Bulls
Waar haal je die voor 14,11? Normaal ga ik naar Livekaarten.nl, die rekenen 15,95 voor 3 maanden Core.mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:43:
[...]
huidig abbo 30 dagen ultimate was 14,99 voor 30 /31dagen.
Huiidge core met conversie is dus 14,11 voor 52 dagen.
Je kunt momenteel nog tot 36 maanden vooruit, dus 36 maanden Ultimate. Microsoft heeft gezegd dat ze dit gaan terugbrengen naar 13 maanden, mensen die al meer hadden houden gewoon die datum. Ik heb september gelezen, maar in die mail die ik kreeg over de nieuwe prijs, stond niks over 13 of 36 maanden vooruit.mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:06:
is er een maximaal aan 3 maanden kaarten of kan je gewoon net zo lang doorgaan tot je de 2 jaar vooruit betaald hebt? je conversie loss is met 3 maanden kleiner namelijk.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
https://www.eneba.com/nl/...s-core-3-month-key-europeSiedo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]
Waar haal je die voor 14,11? Normaal ga ik naar Livekaarten.nl, die rekenen 15,95 voor 3 maanden Core.
Gelieve geen lastige (VPN) constructies.
[ Voor 4% gewijzigd door mindcre8r op 16-07-2024 12:10 ]
Bears and Bulls
Check deze eens, zonder VPN en momenteel €12,72, komen wel nog wat service kosten bij, maar als jij meerdere maanden pakt, dan zijn die minimaal: https://www.eneba.com/nl/...s-core-1-month-key-europeSiedo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]
Waar haal je die voor 14,11? Normaal ga ik naar Livekaarten.nl, die rekenen 15,95 voor 3 maanden Core.
Gelieve geen lastige (VPN) constructies.
ga het wel even proberen, kom er op terug.Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]
Je kunt momenteel nog tot 36 maanden vooruit, dus 36 maanden Ultimate. Microsoft heeft gezegd dat ze dit gaan terugbrengen naar 13 maanden, mensen die al meer hadden houden gewoon die datum. Ik heb september gelezen, maar in die mail die ik kreeg over de nieuwe prijs, stond niks over 13 of 36 maanden vooruit.
Bears and Bulls
Mij is het vorige week woensdag nog gelukt, zie bijlage.
Bears and Bulls
Ik loop tegen problemen met zowel CC als PP. Probeer het later nog wel eens. Wilde nog wel 8 kaartjes bestellen.Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:09:
[...]
Check deze eens, zonder VPN en momenteel €12,72, komen wel nog wat service kosten bij, maar als jij meerdere maanden pakt, dan zijn die minimaal: https://www.eneba.com/nl/...s-core-1-month-key-europe
[ Voor 8% gewijzigd door Siedo op 16-07-2024 12:18 ]
Ik heb met ideal betaald en zonder in te loggen.Siedo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:15:
[...]
Ik loop tegen problemen met zowel CC als PP. Probeer het later nog wel eens. Wilde nog wel 8 kaartjes bestellen.
Ook dit heb ik niet gehad, moet wel zeggen dat ik nooit boven de €65,00 uit ben gekomen.mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:14:
gaan wel wat avg bellen bij me af, zodra je op de 100€ komt gaan ze vragen om je telefoonnummer bij enneba. dat wil ik helemaal niet.
Mijn Duits is niet al te best, net even dat stappenplan erbij gepakt met translate vertaald.Supershiva schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:20:
[...]
Ik kreeg vanochtend een mail van Microsoft dat er vanaf 12 september 2024 215,99 in rekening wordt gebracht voor elke verleningsperiode... mijn hemel wat een geld, vlekken schoten in m'n nek en ik dacht, gelijk even dit topic weer opzoeken om te zien hoe of wat![]()
Ik heb nog een GPU abo tot 26-01-2025 destijds via Kinguin gekocht als
Xbox GPU 12 months EU xbox one / series X/S
Kan ik deze op dit moment ook verlengen op de hierboven genoemde manier of werkt dat alleen bij nieuwe abonnementen?
En is dat voor mij ook de meest voordelige manier?
Ik heb een abo op Nord VPN, ik zie dat ik hiermee ook een connectie India kan opzetten
oke, dus via die India VPN route in Indiaase store Core kaartjes kopen en dan stapelen?Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:09:
@Supershiva zo ver mijn kennis gaat kun jij gewoon verlengen, als je twijfelt ga dan even naar https://account.microsoft.com/ en log in met je Xbox gegevens. Als het goed is zal je zo iets zien zoals ik heb.
[Afbeelding]
Als daar Ultimate staat met de datum van 26-01-2025 dan zou je gewoon nu al kunnen verlengen, tenminste momenteel kan het nog tot 36 maanden vooruit. Mijn abonnement dat tot begin dit jaar liep kwam via een VPN in Turkeyen, en heb zowel vorig jaar als dit jaar verlengt met Europese kaartjes van Eneba.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Je voegt dan Xbox Game Pass Core toe aan een bestaand Xbox Game Pass Ultimate abonnement neem ik aan? Want die conversie is inmiddels al bijna een jaar geleden veranderd (Zie dit uit 2023 bericht) en er is al meerdere malen hier in het topic over de conversie gepost, waaronder door mij vorige week nog met een overzichtgielie schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:03:
Ik probeer net een jaar core toe te voegen maar de conversie van 12 naar 4 maanden doet hij nu al.
Dat is jammer, iemand gelukt om de 4:3 conversie te krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 16-07-2024 15:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb het net terug gelezen, zelf niet goed opgelet. 3 maanden kaartjes zijn dus de beste deal op dit moment. Tnks voor de uitleg (nogmaals)G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:12:
[...]
Je voegt dan Xbox Game Pass Core toe aan een bestaand Xbox Game Pass Ultimate abonnement neem ik aan? Want die conversie is inmiddels al bijna een jaar geleden veranderd (Zie dit uit 2023 bericht) en er is al meerdere malen hier in het topic over de conversie gepost, waaronder door mij vorige week nog met een overzicht
Ik zou aanraden om kaartjes van 3 maanden Xbox Game Pass Core te halen en daarmee de einddatum van je bestaande Xbox Game Pass Ultimate Abonnement te verlengen.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Geen probleem daarvoor zijn we hier, wel vervelend dat je er te laat achter bent gekomen. Want had het natuurlijk graag andersom geziengielie schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:18:
[...]
Ik heb het net terug gelezen, zelf niet goed opgelet. 3 maanden kaartjes zijn dus de beste deal op dit moment. Tnks voor de uitleg (nogmaals)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is al zeker een jaar zo, bijvoorbeeld deze post uit augustus 2023 benoemt ook al 12 maanden → 4 maanden.wvkreg schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 16:41:
Dus ik leuk via Eneba 12M Core gekocht voor 44 euroom aan mijn subscription van Ultimate toe te voegen die op 11-2024 verloopt. Blijkt nu dat het maar 4 maanden extension is
[Afbeelding]
Meestal is 3 maanden → 50 dagen de meest rendabele manier. Maar reken het vooral zelf naHoe kan ik nu wel langer goedkoop verlengen?
The devil is in the details.
[ Voor 39% gewijzigd door lapino op 16-07-2024 16:58 ]
Communicatie blijft toch een zwak punt van Microsoft... Ik heb hem ook gekregen maar die tekst, hoewel feitelijk juist, is echt niet handig. Het doet het namelijk klinken alsof je in september gelijk gaat betalen.Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:35:
Ik had die mail gister avond gekregen, voor de mensen die hem nog niet hebben, zo ziet hij er zo.
[Afbeelding]
Dit stond er allemaal in.
[...]
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 6% gewijzigd door wvkreg op 16-07-2024 17:12 ]
Gebruik je hem op WiFi 6 of 5ghz?Sjalabert schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:16:
BAM Xbox app beschikbaar op FireStick. Wat een ervaring!
Kastje binnen, nog niet getest hoop vandaag the doen.G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:21:
[...]
Ik heb dit kastje een maand geleden besteld en daarop alle consoles (Xbox Series X, PS5, Nintendo Switch) zitten, voordeel hiervan is dat alle consoles via een hmdi ingang op de tv allemaal gebruik kunnen maken van HDR!
Wie weet is dit ook wel de oplossing voor bij jou
De laatste tijd game ik eigenlijk louter nog via de cloud en de Xbox (one S) staat zelden nog aan. Via de wifi (smartphone) of bekabeld (Android TV side load). Ik ervaar daar (de laagste tijd) weinig wachtrijen. Dat was wel zo toen Starfield net uit was. Ik verwacht dus dat dit bij toekomstige grote releases ook het geval zal zijn.R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 02:23:
[...]
Gebruik je hem op WiFi 6 of 5ghz?
Zelf heb ik nog een oude Xbox one x beneden waarmee ik ook gamepass cloud Kan doen, biedt dat dezelfde ervaring of geef mij een geldige reden om ook de firestick te halen?
Moet je niet Lang wachteb voor cloud sessions waiting line Enzo? Wat super irritating Kan zijn?
Let wel op dit kastje doet maar zoals de titel zegt 60hz, zeker als je een ps5 of een xbox x heb is dit zonde.R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 02:25:
[...]
Kastje binnen, nog niet getest hoop vandaag the doen.
Issue is stroom blok vol. Moet even herschikken.
Heb ook nog een steam link liggen met 100mbps versie.
Wat kan ik daar nog mee? Of afkopplen en wegdoen?
Ik heb dus het pech dat mijn tv geen 120Hz aankan, dus voor mij was dit kastje geen probleem. Want vlak nadat wij onze Sony Oled hadden gekocht kwam hdmi 2.1 uitCarlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:14:
[...]
Let wel op dit kastje doet maar zoals de titel zegt 60hz, zeker als je een ps5 of een xbox x heb is dit zonde.
Er zijn al spellen en zullen vast meer komen die 120hz optie hebben, en die functie zul je dan nu niet hebben.
Het gaat er natuurlijk wel om of je dit belangrijk vind(En je tv dit aankan), maar heb je zo weinig hdmi poorten dan ?.
Welke app heb je ge-sideload?bazzemans schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 07:07:
[...]
De laatste tijd game ik eigenlijk louter nog via de cloud en de Xbox (one S) staat zelden nog aan. Via de wifi (smartphone) of bekabeld (Android TV side load). Ik ervaar daar (de laagste tijd) weinig wachtrijen. Dat was wel zo toen Starfield net uit was. Ik verwacht dus dat dit bij toekomstige grote releases ook het geval zal zijn.
Maar wat schiet je uiteindelijk met dit kastje op dan, te weinig hdmi poorten, of misschien iets netter weg werken ofzo van kabels door dit kastje ?(Probeer het eens te begrijpenG_Dragon schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:16:
[...]
Ik heb dus het pech dat mijn tv geen 120Hz aankan, dus voor mij was dit kastje geen probleem. Want vlak nadat wij onze Sony Oled hadden gekocht kwam hdmi 2.1 uit
Ik had te weinig HDMI poorten dus ben gaan kijken naar een oplossing, toen kwam ik dit kastje tegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een geweldige oplossing vind. Want je zet de tv bijvoorbeeld op HDMI 2 en het maakt niet uit welke console je aanzet, hij schakelt netjes over!Carlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:32:
[...]
Maar wat schiet je uiteindelijk met dit kastje op dan, te weinig hdmi poorten, of misschien iets netter weg werken ofzo van kabels door dit kastje ?(Probeer het eens te begrijpen).
[ Voor 21% gewijzigd door Beaudog op 17-07-2024 10:24 ]
Mijn tv LG C2 herkent van zelf de hdmi die aan gaat, en kan automatisch na die hdmi poort gaan.G_Dragon schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:38:
[...]
Ik had te weinig HDMI poorten dus ben gaan kijken naar een oplossing, toen kwam ik dit kastje tegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een geweldige oplossing vind. Want je zet de tv bijvoorbeeld op HDMI 2 en het maakt niet uit welke console je aanzet, hij schakelt netjes over!
Mooiste uitkomst is nog dat ik nu de Playstation 5 en Xbox Series X op HDR heb staan, dat kon eerst niet aangezien mijn Bose 500 soundbar in de HDMI1/ARC zit en de Xbox op HDMI2 zat. Verder hadden de andere HDMI ingangen niet de ondersteuning voor HDR.
Voor mij de perfecte oplossing
Ja dat kan die van mij ook, maar moest nu elke keer opstaan om de HDMI te wisselen en daar was ik wel klaar meeCarlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:07:
[...]
Mijn tv LG C2 herkent van zelf de hdmi die aan gaat, en kan automatisch na die hdmi poort gaan.
Ik heb nog 1 van de 4 poorten over, switch, ps5 en soundbar dus meer dan zat.
Xbox Game Pass app via Apkmirror. De Amazon-versie geprobeerd maar dat functioneerde niet. Dus je moet de smartphone/tablet-versie downloaden in de juiste architectuur.
[ Voor 41% gewijzigd door bazzemans op 17-07-2024 11:01 ]
Schijnt wel eens voor te komen bij Livekaarten. Op Trustpilot zag ik dat je / een klacht meestal wel op reactie en/of terugbetaling kan rekenen.lapino schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 16:52:
livekaarten.be vermijden dusnet in chat, ze zeggen dat ik contact moet nemen met Microsoft zodat ze kunnen nakijken wanneer de code gebruikt is. Yeah right. Website spreekt van '100% garantie'. Niet dus. Gaat "maar" om 16 euro maar dan nog.
ik had dit met malware bytes code was activated in 2013, kocht key 2023lapino schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:21:
Nope heel lang in chat gehangen, ze willen dat ik aan Ms bewijs vraag dat datum waarop code is gebruikt, maar na lang wachten via chat Microsoft bericht dat ze die info niet vrijgeven en dat ze dit maar al te goed weten bij online aanbieders (heb ik op mail ook!). Laatste keer dat ik daar iets koop.
Bedankt voor de tip, ik kon hiermee 19 maanden verlengen t/m 23-5-2027 voor uiteindelijk 4,05 euro per maand, prima deal!Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Zojuist 6 maanden core kaartjes India gekocht via G2A en toegevoegd aan mijn lopende EU gpu abonnement met urban vpn. Ging perfect, 10 euro voor een kaartje. 81 dagen per kaart gekregen.
Met drie maanden en 12 maanden India kaartjes schijnt dit niet te werken.
Na aankopen van die India kaartjes, moet je dan je VPN nog aan laten en inloggen op je Microsoft account via www.microsoft.com en dan die kaartjes activeren/toevoegen?mv_ak schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:48:
[...]
Bedankt voor de tip, ik kon hiermee 19 maanden verlengen t/m 23-5-2027 voor uiteindelijk 4,05 euro per maand, prima deal!
VPN India aanSupershiva schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 07:03:
[...]
Na aankopen van die India kaartjes, moet je dan je VPN nog aan laten en inloggen op je Microsoft account via www.microsoft.com en dan die kaartjes activeren/toevoegen?
Ik heb die laatste stap wbt activeren van India kaartjes op lopend EU abonnement niet helder
Wat je zegt is volgens mij niet juist. Microsoft heeft alleen aangekondigd om het stapelen van game pass voor console tot maximaal 13 maanden te beperken. Game pass voor console gaat ook uitgefaseerd worden.Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]
Je kunt momenteel nog tot 36 maanden vooruit, dus 36 maanden Ultimate. Microsoft heeft gezegd dat ze dit gaan terugbrengen naar 13 maanden, mensen die al meer hadden houden gewoon die datum. Ik heb september gelezen, maar in die mail die ik kreeg over de nieuwe prijs, stond niks over 13 of 36 maanden vooruit.
[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 18-07-2024 15:27 ]
Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen, meende ergens dan Tweakers gelezen hebben dat het voor alle abonnementen zou gelden, echter staat inderdaad bij het Artikel van Tweakers staat inderdaad alleen Xbox Game Pass Console. Bedankt voor de toelichtingSchweino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:23:
[...]
Wat je zegt is volgens mij niet juist. Microsoft heeft alleen aangekondigd om het stapelen van game pass voor console tot maximaal 13 maanden te beperken. Game pass voor console gaat ook uitgefaseerd worden.
Over de andere game pass varianten is niets meegedeeld mbt stapelen dus ik ga er van uit dat dat gewoon 36 maanden blijft.
https://support.xbox.com/...me-pass-updates-july-2024
Net ook gedaan. 3x 6 maanden core kaartjes india gekocht. Gisteren 1 op g2a.Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Zojuist 6 maanden core kaartjes India gekocht via G2A en toegevoegd aan mijn lopende EU gpu abonnement met urban vpn. Ging perfect, 10 euro voor een kaartje. 81 dagen per kaart gekregen.
Met drie maanden en 12 maanden India kaartjes schijnt dit niet te werken.
Nice! Zoiets was ik ook kwijt. Via Amazon India kan je ook altijd kaartjes halen kwam ik achter, 6 maanden core voor 8 euro.airwolf83 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:34:
[...]
Net ook gedaan. 3x 6 maanden core kaartjes india gekocht. Gisteren 1 op g2a.
En vandaag 2 op eneba omdat ze daar nu weer goedkoper waren icm kortingscode
Totaal 33,78 kwijt. Ongeveer 4,27 per maand. Ik ben tevreden. Volgende maand weer eens erbij kopen. Abbonement loopt nu ondertussen tot 27-05-2026
staat allemaal hier beschrevenSchweino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:23:
[...]
Wat je zegt is volgens mij niet juist. Microsoft heeft alleen aangekondigd om het stapelen van game pass voor console tot maximaal 13 maanden te beperken. Game pass voor console gaat ook uitgefaseerd worden.
Over de andere game pass varianten is niets meegedeeld mbt stapelen dus ik ga er van uit dat dat gewoon 36 maanden blijft.
https://support.xbox.com/...me-pass-updates-july-2024
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Dat zijn de huidige voorwaarden, niet de nieuwe die vanaf september in gaan.donald_dick schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 23:36:
[...]
staat allemaal hier beschreven
https://support.xbox.com/...cription-extension-limits
Ultimate blijft 36 maanden en de andere smaken gaan verschillen per regio.
De link staat gewoon bij de aankondiging van juli:Schweino schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:29:
[...]
Dat zijn de huidige voorwaarden, niet de nieuwe die vanaf september in gaan.
Die regio gebonden 13 maanden limiet geldt al een hele tijd.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik krijg de melding op amazon india dat er max 1 game pass core (6m) per klant kan worden gekocht.Supershiva schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:44:
Ik ben inmiddels ook aan de slag met die 6 maanden core kaartjes vanuit India, gaat als de brandweer.
Ik vraag me alleen alleen nog af wat nou bepalend is of je met de conversie die 81 dagen + 2 maanden krijgt of alleen 81 dagen?
Gisteren 2 kaartjes gekocht toen ging mn abo verlening als volgt;
26-01-2025 naar 18-04-2025 en daarna het 2e kaartje erachteraan
18-04-2025 naar 10-07-2025
[ Voor 12% gewijzigd door JeyJey op 19-07-2024 13:28 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Bij Amazon India gekocht, telkens bestellingen van 1 stuks 😬. Kon gewoon achter elkaar besteld worden. Beetje suf dat je niet gewoon 6 van die dingen kon kopen in 1 keerJeyJey schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:15:
[...]
Ik krijg de melding op amazon india dat er max 1 game pass core (6m) per klant kan worden gekocht.
Had jij dit niet?
edit: je hebt het waarschijnlijk ergens anders vandaan. Ik inmiddels ook bij eneba, 5x 6 maanden voor 10,20 per stuk = ca 3.80 per maand gamepass ultimate (als het lukt met omzetten)
Thanks, ook maar even verlengd tot maart 2026Vortigen schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:00:
Ter bevestiging: ik heb net via Eneba 2x6 maanden Core India gekocht voor 21,88 (dat is incl. service kosten) en de twee codes succesvol ingewisseld - met mijn VPN op India - voor 166 dagen Ultimate.
Dat komt neer op ongeveer 4 Euro per maand of 0,13 cent per dag. Steengoede deal !
Ik heb een lopend Ultimate abo wat ik normaal altijd verlengde met Global, EU of NL kaartjes. Maar gezien de recente prijsstijging heb ik dit keer gekozen voor een VPN manier. Zo te lezen in dit topic heeft er nog niemand ooit problemen mee ondervonden. Hopelijk blijft dat zo
Die +2 maanden die erachter staat is een andere verwoording voor 81 dagen.Supershiva schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:44:
Ik ben inmiddels ook aan de slag met die 6 maanden core kaartjes vanuit India, gaat als de brandweer.
Ik vraag me alleen alleen nog af wat nou bepalend is of je met de conversie die 81 dagen + 2 maanden krijgt of alleen 81 dagen?
Gisteren 2 kaartjes gekocht toen ging mn abo verlening als volgt;
26-01-2025 naar 18-04-2025 en daarna het 2e kaartje erachteraan
18-04-2025 naar 10-07-2025
En ik maar wachten op al mijn gratis maandenairwolf83 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:37:
[...]
Die +2 maanden die erachter staat is een andere verwoording voor 81 dagen.
Dus 81 dagen is iets langer dan 2 maanden.
Dat bedoelen ze er mee..
Je krijgt dus 81 dagen.
[ Voor 8% gewijzigd door bazzemans op 19-07-2024 20:43 ]
Ik heb er 5 van eneba, via vpn, ingewisseld gekregen (tot aug 2026)Supershiva schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:24:
[...]
Bij Amazon India gekocht, telkens bestellingen van 1 stuks 😬. Kon gewoon achter elkaar besteld worden. Beetje suf dat je niet gewoon 6 van die dingen kon kopen in 1 keer
Scrooge NL
Check mijn link naar het Duitse forum mydealz een paar posts terug, daar staat alles stap voor stap uitgelegdTheo27 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:39:
Na 12 jaar ga ik weer terug naar Xbox 🙈
Ik heb nog een Microsoft account en gamertag. nu zie ik bij Eneba en G2A verschillende kaarten te koop voor gamepass. Zowel de Core als Ultimate.
Werkt dat omzetten van 3 maanden Core naar Ultimate ook bij mij als ik 12 jaar niet online ben geweest? En hoe zet ik dit om Gewoon in mijn Microsoft account?
En in de topic start kon ik even zo snel niks vinden over die VPN en 1 euro truc. Heeft iemand misschien wat info hierover?
Scheelt behoorlijk met de Nederlandse prijzen. Kan ik deze kaarten gewoon aanschaffen of zit er nog een addertje onder het gras?
Bedankt. Ik kom nu zelf bij Eneba met de kortingscodes voor 3 x 12 maanden core en 1 maand ultimate op € 132,42Schweino schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 18:31:
[...]
Check mijn link naar het Duitse forum mydealz een paar posts terug, daar staat alles stap voor stap uitgelegd
Scrooge NL
Ik zie geen error..Sky2k schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:38:
[Afbeelding]
Ik krijg deze error als ik mijn bestaande Xbox Game Pass Ultimate wilt verlengen met Xbox Game Pass Core 3 month Key GLOBAL gekocht bij Eneba. Weet iemand hoe je deze kan op lossen?
Dank voor de tip. Ik gebruikte PIA vpn maar daarmee was microsoft.com niet (meer) te bereiken, maarThUB schreef op zondag 21 juli 2024 @ 13:13:
@Cliffa
Ik had zojuist hetzelfde probleem met activeren (verlenging huidig abbo, kaarten uit India, ProtonVpn).
Vervolgens heb ik ProtonVpn vervangen door UrbanVpn en slaagde het activeren van de codes bij MS wel. Ik heb het overigens zonder profielaanpassingen uitgevoerd. Wellicht werkt het ook voor jou.
Iedereen bedankt voor alle info!
Protonvpn was altijd een gratis en goede VPN voor IOS. Anders gewoon een NordVPN abo afsluiten, gebruiken en weer annuleren. Kost je dan geen cent en je weet zeker dat NordVPN goed werkt.P3rf3ct1on schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:18:
Hey iedereen,
Wil dus ook de eneba india kaartjes trick doen…
2 vraagjes:
1: De urban vpn, waar halen jullie de gratis versie want ik krijg alleen de mogelijkheid om een abbo te nemen (ios app want we werken hier alleen met iphones en ipads)
2: heeft er iemand een werkende eneba kortingcode want ik vind er nergens geen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
https://gg.deals/vouchers/eneba/P3rf3ct1on schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:18:
2: heeft er iemand een werkende eneba kortingcode want ik vind er nergens geen.
Ik had op een lopend GPU abbonement 15x6 maanden (90 dus) nodig om 36 maanden toe te voegen aan mijn abbonement. Rekenen maar 😉Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:06:
Ik zit een heel stukje terug te lezen en zie een hoop verschillende dingen, waardoor ik niet meer goed begrijp hoe het werkt.
Op de MS site staat de conversie 3:2. Daarnaast staat ook de 6 maanden core = 81 dagen ultimate.
Geldt dat laatste alleen wanneer je al GPU gebruikt? In de FAQ staat ook bij “With GPU, can I still redeem codes for Gold and other plans?”
Dus als ik nu nog geen abo heb en ik zet 6x 6 maanden uit India erop, dan convert hij dat naar 2 jaar GPU? Of naar 6x 81 dagen?
Canadese key is toch ook een VPN voor nodig ? We hebben toch een EU of Global key nodig ?FrankoNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:11:
Kinguin verkoopt nu ultimate 12 maanden keys voor 69 euro. Is een Canadese key. Scheelt weer gedoe met een India’s vpn vinden.
Ja, maar werkende Indiase vpn vinden is gedoe vanwege de regelgeving daar.RenegadexRIPxx schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:13:
[...]
Canadese key is toch ook een VPN voor nodig ? We hebben toch een EU of Global key nodig ?
2 soorten omzettingen:Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:06:
Ik zit een heel stukje terug te lezen en zie een hoop verschillende dingen, waardoor ik niet meer goed begrijp hoe het werkt.
Op de MS site staat de conversie 3:2. Daarnaast staat ook de 6 maanden core = 81 dagen ultimate.
Geldt dat laatste alleen wanneer je al GPU gebruikt? In de FAQ staat ook bij “With GPU, can I still redeem codes for Gold and other plans?”
Dus als ik nu nog geen abo heb en ik zet 6x 6 maanden uit India erop, dan convert hij dat naar 2 jaar GPU? Of naar 6x 81 dagen?
Je kan hem nu installeren.Hoelaat staat COD MW3 op game pass?
[ Voor 7% gewijzigd door P3rf3ct1on op 24-07-2024 19:32 ]
Helder, dank! Vraag me dan alleen af. Waarom vullen veel mensen hier hun bestaande abo aan als die conversie zo ongunstig is? Waarom niet wachten tot hij afloopt en een dag later weer 2/3 jaar erop zetten met de 3:2?JeyJey schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:27:
[...]
2 soorten omzettingen:
- bij geen actief GPU: Core kaarten zijn in verhouding 3:2 om te zetten naar ultimate.
Volgens mij betaal je dan ook nog eenmalig de eerste maand ultimate bij het omzetten (zo was het voorheen).
- bij actief GPU, dus verlengen: iets minder gunstige omzetting core -> GPU, zie daarvoor de tabel van een paar pagina's terug. 6 maand core = 80 dagen GPU, 3 maand = 50 dagen.
De laatste is de beste verhouding maar ik heb weer goedkopere 6 maanden kaarten kunnen kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Skinnyice op 24-07-2024 19:37 ]
Hier een half uur na bestelling in de mailbox. En weer tot en met mei 2027 onder de pannen, over een week de laatste toevoegen want die viel net buiten de limiet. 😂Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Via Amazon India 6x6 maanden gekocht. Alleen die hebben geen direct deliveryDe digitale code staat gepland voor aanstaande vrijdag. oh well
Je bent je save games niet kwijt maar omdat je niet in de toekomst kan kijken vinden sommigen het prettiger om nu te verlengen (tegen een ongunstiger wisselkoers) dan om te wachten.Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Helder, dank! Vraag me dan alleen af. Waarom vullen veel mensen hier hun bestaande abo aan als die conversie zo ongunstig is? Waarom niet wachten tot hij afloopt en een dag later weer 2/3 jaar erop zetten met de 3:2?
Ben je ook je savegames etc kwijt?
------
Via Amazon India 6x6 maanden gekocht. Alleen die hebben geen direct deliveryDe digitale code staat gepland voor aanstaande vrijdag. oh well
Via welke route?baswillems1 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:11:
Iedereen bedankt voor de tips etc! Verlengt met 36 volledige maanden tot halverwege 2027!
Dat voor een kleine 128 euro totaal. Helemaal top!
Vond het prettiger om met Ideal te betalen en je ontvangt de vouchers instantly. Kwam uiteindelijk op EUR 9,15 per voucher en kreeg per voucher 84 dagen verlenging van GPU.GAMERANDOMIZER
[ Voor 10% gewijzigd door emorge op 25-07-2024 13:40 ]
Je huidige datum dat je GPU vervalt is 17 oktober 2024, zeg je net. Dus alles wat je verlengt, zal vanaf die datum gelden. Niet vanaf vandaag.Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:00:
ben nog niet volledig mee vrees ik: huidige GPU vervalt op 17/10/2024. Ik begrijp dat ik best voor die bewuste datum in september terug mijn periode verleng, waarbij ik dus dat wil doen met 3 maand kaartjes gamepass core kaartjes.
Wat me dan niet duidelijk is: stel je doet nu die truc met 36 maand game pass core kaartjes van 3 maand. die worden omgezet tot ultimute en die verlengt dus mijn huidige abonnement. Als je dus vanaf vandaag moet tellen, dan heb je dus 36 maand / 3 per kaartje = 12 kaartjes van 3 maand aan te kopen. Elk kaartje is goed voor 50 dagen ultimate, dus dan kan je maximum 600 dagen mijn huidig abonnement verlengen?
Kan je dan vb 15 september nog eens upgraden om die extra dagen tussen nu en half september je abonnement verder te verlengen?
Of zit mijn redenering fout en wordt er gekeken naar de einddatum van je ultimate abonnement dat die niet verder mag liggen dan vandaag + 3 jaar? Dus dat ik vandaag dus maximum kan verlengen tot 26/07/2027 en ik dus meer dan die 12 kaartjes (= 36 maand core) in één keer kan valideren en laten omzetten tot ik zo dicht mogelijk bij die 26/07/2024 uitkom?
Of moet ik om op 3 jaar uit te komen met mijn ultimate abonnement vb eerst de truc met de core kaartjes doen, wat me dan 600 dagen oplevert na conversie, en dan bijvoorbeeld na de omzetting naar ultimate, alsnog gewone ultimate kaartjes kopen om zo te kunnen verlengen naar die maximum drie jaar?
Kan iemand licht in de duisternis laten schijnen ? :-)
Kan ik dat maximaal 12 kaartjes van 3 maand kopen? Die worden omgezet naar 12 * 50 dagen = 600 dagen. Dus mijn huidig abonnement wordt dan verlengd tot 17/10/2024 + 600 = 17/03/2026 (ongeveer)?Hahn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:05:
[...]
Je huidige datum dat je GPU vervalt is 17 oktober 2024, zeg je net. Dus alles wat je verlengt, zal vanaf die datum gelden. Niet vanaf vandaag.
Je kan tot 36 maanden vooruit claimen. Aangezien oktober nog ~3 maanden van nu verwijderd is, zou jij dus nog tot 33 maanden kunnen toevoegen.Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:10:
[...]
Kan ik dat maximaal 12 kaartjes van 3 maand kopen? Die worden omgezet naar 12 * 50 dagen = 600 dagen. Dus mijn huidig abonnement wordt dan verlengd tot 17/10/2024 + 600 = 17/03/2026 (ongeveer)?
Kan ik dat alsnog verder verlengd krijgen? Door vb nog een jaarkaart ultimate te kopen? Kom ik dan op 17/03/2027 uit?
Je moet er veel meer komen dan 12 kaartjes per jaar. Zie mijn eerdere post waarbij ik mezelf voor 3 jaar heb verlengd.Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:00:
ben nog niet volledig mee vrees ik: huidige GPU vervalt op 17/10/2024. Ik begrijp dat ik best voor die bewuste datum in september terug mijn periode verleng, waarbij ik dus dat wil doen met 3 maand kaartjes gamepass core kaartjes.
Wat me dan niet duidelijk is: stel je doet nu die truc met 36 maand game pass core kaartjes van 3 maand. die worden omgezet tot ultimute en die verlengt dus mijn huidige abonnement. Als je dus vanaf vandaag moet tellen, dan heb je dus 36 maand / 3 per kaartje = 12 kaartjes van 3 maand aan te kopen. Elk kaartje is goed voor 50 dagen ultimate, dus dan kan je maximum 600 dagen mijn huidig abonnement verlengen?
Kan je dan vb 15 september nog eens upgraden om die extra dagen tussen nu en half september je abonnement verder te verlengen?
Of zit mijn redenering fout en wordt er gekeken naar de einddatum van je ultimate abonnement dat die niet verder mag liggen dan vandaag + 3 jaar? Dus dat ik vandaag dus maximum kan verlengen tot 26/07/2027 en ik dus meer dan die 12 kaartjes (= 36 maand core) in één keer kan valideren en laten omzetten tot ik zo dicht mogelijk bij die 26/07/2024 uitkom?
Of moet ik om op 3 jaar uit te komen met mijn ultimate abonnement vb eerst de truc met de core kaartjes doen, wat me dan 600 dagen oplevert na conversie, en dan bijvoorbeeld na de omzetting naar ultimate, alsnog gewone ultimate kaartjes kopen om zo te kunnen verlengen naar die maximum drie jaar?
Kan iemand licht in de duisternis laten schijnen ? :-)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
19 augustus is wel meer dan 3 jaar abonnement vanaf nu...Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 21:17:
Ziezo: gelukt: kunnen verlengen tot 28/06/2027 met 19 kaartjes van 3 maand. Laatste kaartje wilde hij niet aannemen. Niet omdat ik dan over 3 jaar zou gaan in abonnement zelf, want volgende kaartje zou 50 dagen toevoegen en zou op 19/08/2027 dan uitkomen.
Dat is precies wat ik in m'n vorige post beschreef, ja... 33 maanden vanaf oktober = 36 maanden vanaf nu.Microsoft kijkt dus effectief naar datum van vandaag en daar mag je dus niet overgaan dus limiet was 26/07/2027.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 26-07-2024 21:21 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq