Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 13:32

mindcre8r

Tradepedia

is er een maximaal aan 3 maanden kaarten of kan je gewoon net zo lang doorgaan tot je de 2 jaar vooruit betaald hebt? je conversie loss is met 3 maanden kleiner namelijk.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:32
mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:43:
[...]

huidig abbo 30 dagen ultimate was 14,99 voor 30 /31dagen.
Huiidge core met conversie is dus 14,11 voor 52 dagen.
Waar haal je die voor 14,11? Normaal ga ik naar Livekaarten.nl, die rekenen 15,95 voor 3 maanden Core.
Gelieve geen lastige (VPN) constructies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:18

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:06:
is er een maximaal aan 3 maanden kaarten of kan je gewoon net zo lang doorgaan tot je de 2 jaar vooruit betaald hebt? je conversie loss is met 3 maanden kleiner namelijk.
Je kunt momenteel nog tot 36 maanden vooruit, dus 36 maanden Ultimate. Microsoft heeft gezegd dat ze dit gaan terugbrengen naar 13 maanden, mensen die al meer hadden houden gewoon die datum. Ik heb september gelezen, maar in die mail die ik kreeg over de nieuwe prijs, stond niks over 13 of 36 maanden vooruit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Siedo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]

Waar haal je die voor 14,11? Normaal ga ik naar Livekaarten.nl, die rekenen 15,95 voor 3 maanden Core.
https://www.eneba.com/nl/...s-core-3-month-key-europe

ik had m gedaan via cityofgamers, lekker makkelijk betalen met ideal.

[ Voor 4% gewijzigd door mindcre8r op 16-07-2024 12:10 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Siedo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]

Check deze eens, zonder VPN en momenteel €12,72, komen wel nog wat service kosten bij, maar als jij meerdere maanden pakt, dan zijn die minimaal: https://www.eneba.com/nl/...s-core-1-month-key-europe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]

Je kunt momenteel nog tot 36 maanden vooruit, dus 36 maanden Ultimate. Microsoft heeft gezegd dat ze dit gaan terugbrengen naar 13 maanden, mensen die al meer hadden houden gewoon die datum. Ik heb september gelezen, maar in die mail die ik kreeg over de nieuwe prijs, stond niks over 13 of 36 maanden vooruit.
ga het wel even proberen, kom er op terug.

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:09:
[...]

ga het wel even proberen, kom er op terug.
Mij is het vorige week woensdag nog gelukt, zie bijlage.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGj4hNxrR1n5BOQTTHZHzBx5F78=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AyDJPDWKDZSdbP6MUdxQsQA1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

gaan wel wat avg bellen bij me af, zodra je op de 100€ komt gaan ze vragen om je telefoonnummer bij enneba. dat wil ik helemaal niet.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:32
Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:09:
[...]

Check deze eens, zonder VPN en momenteel €12,72, komen wel nog wat service kosten bij, maar als jij meerdere maanden pakt, dan zijn die minimaal: https://www.eneba.com/nl/...s-core-1-month-key-europe
Ik loop tegen problemen met zowel CC als PP. Probeer het later nog wel eens. Wilde nog wel 8 kaartjes bestellen.

*edit; ik kom er toch doorheen. 8 kaartjes 3 maanden Core besteld voor €110,08.

[ Voor 8% gewijzigd door Siedo op 16-07-2024 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Siedo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:15:
[...]

Ik loop tegen problemen met zowel CC als PP. Probeer het later nog wel eens. Wilde nog wel 8 kaartjes bestellen.
Ik heb met ideal betaald en zonder in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:14:
gaan wel wat avg bellen bij me af, zodra je op de 100€ komt gaan ze vragen om je telefoonnummer bij enneba. dat wil ik helemaal niet.
Ook dit heb ik niet gehad, moet wel zeggen dat ik nooit boven de €65,00 uit ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 15:37
Supershiva schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:20:
[...]

Ik kreeg vanochtend een mail van Microsoft dat er vanaf 12 september 2024 215,99 in rekening wordt gebracht voor elke verleningsperiode... mijn hemel wat een geld, vlekken schoten in m'n nek en ik dacht, gelijk even dit topic weer opzoeken om te zien hoe of wat :)

Ik heb nog een GPU abo tot 26-01-2025 destijds via Kinguin gekocht als
Xbox GPU 12 months EU xbox one / series X/S

Kan ik deze op dit moment ook verlengen op de hierboven genoemde manier of werkt dat alleen bij nieuwe abonnementen?
En is dat voor mij ook de meest voordelige manier?

Ik heb een abo op Nord VPN, ik zie dat ik hiermee ook een connectie India kan opzetten
Mijn Duits is niet al te best, net even dat stappenplan erbij gepakt met translate vertaald.
Bij stap 2 "vereisten" staat;
- geen actief abonnement (geen Gamepass-console/PC/Ultimate, geen EA Play)

Dus om mijn eigen vraag te beantwoorden, ik denk niet dat het lukt om op deze wijze m'n bestaande GPU abo te verlengen :(
Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@Supershiva zo ver mijn kennis gaat kun jij gewoon verlengen, als je twijfelt ga dan even naar https://account.microsoft.com/ en log in met je Xbox gegevens. Als het goed is zal je zo iets zien zoals ik heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FE5K4iTvzgf5Hpyj7eC9LWe0WLo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EosYtdq5tdMi4kHBSCMxoCtR.png?f=fotoalbum_large

Als daar Ultimate staat met de datum van 26-01-2025 dan zou je gewoon nu al kunnen verlengen, tenminste momenteel kan het nog tot 36 maanden vooruit. Mijn abonnement dat tot begin dit jaar liep kwam via een VPN in Turkeyen, en heb zowel vorig jaar als dit jaar verlengt met Europese kaartjes van Eneba.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:09:
@Supershiva zo ver mijn kennis gaat kun jij gewoon verlengen, als je twijfelt ga dan even naar https://account.microsoft.com/ en log in met je Xbox gegevens. Als het goed is zal je zo iets zien zoals ik heb.

[Afbeelding]

Als daar Ultimate staat met de datum van 26-01-2025 dan zou je gewoon nu al kunnen verlengen, tenminste momenteel kan het nog tot 36 maanden vooruit. Mijn abonnement dat tot begin dit jaar liep kwam via een VPN in Turkeyen, en heb zowel vorig jaar als dit jaar verlengt met Europese kaartjes van Eneba.
oke, dus via die India VPN route in Indiaase store Core kaartjes kopen en dan stapelen?
Ik kan alleen nergens terug vinden of deze kaartjes uit het stappenplan EU kaartjes zijn
https://www.amazon.in/gp/product/B0CV4H4LTC?th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik denk dat je hem dan via een VPN moet activeren, aangezien je ze via Amazon koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:24
Ik probeer net een jaar core toe te voegen maar de conversie van 12 naar 4 maanden doet hij nu al.
Dat is jammer, iemand gelukt om de 4:3 conversie te krijgen?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gielie schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:03:
Ik probeer net een jaar core toe te voegen maar de conversie van 12 naar 4 maanden doet hij nu al.
Dat is jammer, iemand gelukt om de 4:3 conversie te krijgen?
Je voegt dan Xbox Game Pass Core toe aan een bestaand Xbox Game Pass Ultimate abonnement neem ik aan? Want die conversie is inmiddels al bijna een jaar geleden veranderd (Zie dit uit 2023 bericht) en er is al meerdere malen hier in het topic over de conversie gepost, waaronder door mij vorige week nog met een overzicht :)

Ik zou aanraden om kaartjes van 3 maanden Xbox Game Pass Core te halen en daarmee de einddatum van je bestaande Xbox Game Pass Ultimate Abonnement te verlengen.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 16-07-2024 15:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 21:24
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:12:
[...]

Je voegt dan Xbox Game Pass Core toe aan een bestaand Xbox Game Pass Ultimate abonnement neem ik aan? Want die conversie is inmiddels al bijna een jaar geleden veranderd (Zie dit uit 2023 bericht) en er is al meerdere malen hier in het topic over de conversie gepost, waaronder door mij vorige week nog met een overzicht :)

Ik zou aanraden om kaartjes van 3 maanden Xbox Game Pass Core te halen en daarmee de einddatum van je bestaande Xbox Game Pass Ultimate Abonnement te verlengen.
Ik heb het net terug gelezen, zelf niet goed opgelet. 3 maanden kaartjes zijn dus de beste deal op dit moment. Tnks voor de uitleg (nogmaals)

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gielie schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:18:
[...]

Ik heb het net terug gelezen, zelf niet goed opgelet. 3 maanden kaartjes zijn dus de beste deal op dit moment. Tnks voor de uitleg (nogmaals)
Geen probleem daarvoor zijn we hier, wel vervelend dat je er te laat achter bent gekomen. Want had het natuurlijk graag andersom gezien :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
Net een 3mnd core code gekocht bij livekaarten.be, probeer die te redeemen en krijg boodschap dat de code al gebruikt is?? Scammed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:53
Dus ik leuk via Eneba 12M Core gekocht voor 44 euroom aan mijn subscription van Ultimate toe te voegen die op 11-2024 verloopt. Blijkt nu dat het maar 4 maanden extension is :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/368EZ2tFbO4cNCIf2JXRu7hj8hM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8c4QCzeBIGLPhbWyD1OAtDXE.png?f=user_large

Hoe kan ik nu wel langer goedkoop verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
wvkreg schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 16:41:
Dus ik leuk via Eneba 12M Core gekocht voor 44 euroom aan mijn subscription van Ultimate toe te voegen die op 11-2024 verloopt. Blijkt nu dat het maar 4 maanden extension is :(

[Afbeelding]
Dat is al zeker een jaar zo, bijvoorbeeld deze post uit augustus 2023 benoemt ook al 12 maanden → 4 maanden.
Hoe kan ik nu wel langer goedkoop verlengen?
Meestal is 3 maanden → 50 dagen de meest rendabele manier. Maar reken het vooral zelf na :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
livekaarten.be vermijden dus :( net in chat, ze zeggen dat ik contact moet nemen met Microsoft zodat ze kunnen nakijken wanneer de code gebruikt is. Yeah right. Website spreekt van '100% garantie'. Niet dus. Gaat "maar" om 16 euro maar dan nog.

[ Voor 39% gewijzigd door lapino op 16-07-2024 16:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:35:
Ik had die mail gister avond gekregen, voor de mensen die hem nog niet hebben, zo ziet hij er zo.

[Afbeelding]

Dit stond er allemaal in.

[...]
Communicatie blijft toch een zwak punt van Microsoft... Ik heb hem ook gekregen maar die tekst, hoewel feitelijk juist, is echt niet handig. Het doet het namelijk klinken alsof je in september gelijk gaat betalen.
Zelf even gekeken en nee ik heb gewoon nog tot augustus '25 en verlengen staat uit. Had veel handiger geweest als ze die mail persoonlijk gemaakt hadden ipv paniek te veroorzaken met zo'n algemene mail (wat mensen triggert om op te zeggen).

Ik denk overigens dat ik het zelf ook niet meer ga verlengen omdat ik te weinig gebruik. Maar dat komt ook doordat ik zoveel verschillende platformen heb en te weinig tijd voor alle games die ik zou willen spelen. Ik koop daarom ook al niet veel meer, gestopt met bundels of sales doorspitten en in plaats daarvan koop ik een game pas op het moment dat ik die werkelijk wil gaan spelen. Aangezien dat over het algemeen op pc is zijn de meeste games ook bijna altijd wel goedkoop te krijgen ergens (zelfs zonder louche key marktplaatsen).

Ik merk ook dat games waar ik toegang toe heb maar nog niet ben gaan spelen, in mijn hoofd langzaam in waarde achteruit gaan. Daardoor groeit de backlog alleen maar terwijl de wil om al die games te gaan spelen minder wordt. Dus beter om die overvloed een beetje achter me te laten en gewoon kopen en spelen wat me op dat moment trekt.

Gamepass kan nog steeds heel aantrekkelijk zijn als het je main platform is (vooral Xbox, pc als je met de gamepass app en beperkingen kan leven) en je veel verschillende games wil proberen voor een vast bedrag. Ik gebruik liever steam, inclusief de deck, en blijf vaak juist lang bij een bepaalde game hangen. Dus ik ben gewoon niet echt de doelgroep meer.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 04-10 08:53
3 of 5 euro duurder is echt wel extreem!

[ Voor 6% gewijzigd door wvkreg op 16-07-2024 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

Sjalabert schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:16:
BAM Xbox app beschikbaar op FireStick. Wat een ervaring!
Gebruik je hem op WiFi 6 of 5ghz?

Zelf heb ik nog een oude Xbox one x beneden waarmee ik ook gamepass cloud Kan doen, biedt dat dezelfde ervaring of geef mij een geldige reden om ook de firestick te halen?

Moet je niet Lang wachteb voor cloud sessions waiting line Enzo? Wat super irritating Kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Nu online

R.G

G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:21:
[...]

Ik heb dit kastje een maand geleden besteld en daarop alle consoles (Xbox Series X, PS5, Nintendo Switch) zitten, voordeel hiervan is dat alle consoles via een hmdi ingang op de tv allemaal gebruik kunnen maken van HDR!

Wie weet is dit ook wel de oplossing voor bij jou d:)b
Kastje binnen, nog niet getest hoop vandaag the doen.

Issue is stroom blok vol. Moet even herschikken.

Heb ook nog een steam link liggen met 100mbps versie.
Wat kan ik daar nog mee? Of afkopplen en wegdoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:25
R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 02:23:
[...]

Gebruik je hem op WiFi 6 of 5ghz?

Zelf heb ik nog een oude Xbox one x beneden waarmee ik ook gamepass cloud Kan doen, biedt dat dezelfde ervaring of geef mij een geldige reden om ook de firestick te halen?

Moet je niet Lang wachteb voor cloud sessions waiting line Enzo? Wat super irritating Kan zijn?
De laatste tijd game ik eigenlijk louter nog via de cloud en de Xbox (one S) staat zelden nog aan. Via de wifi (smartphone) of bekabeld (Android TV side load). Ik ervaar daar (de laagste tijd) weinig wachtrijen. Dat was wel zo toen Starfield net uit was. Ik verwacht dus dat dit bij toekomstige grote releases ook het geval zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:32
R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 02:25:
[...]

Kastje binnen, nog niet getest hoop vandaag the doen.

Issue is stroom blok vol. Moet even herschikken.

Heb ook nog een steam link liggen met 100mbps versie.
Wat kan ik daar nog mee? Of afkopplen en wegdoen?
Let wel op dit kastje doet maar zoals de titel zegt 60hz, zeker als je een ps5 of een xbox x heb is dit zonde.
Er zijn al spellen en zullen vast meer komen die 120hz optie hebben, en die functie zul je dan nu niet hebben.
Het gaat er natuurlijk wel om of je dit belangrijk vind(En je tv dit aankan), maar heb je zo weinig hdmi poorten dan ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:14:
[...]

Let wel op dit kastje doet maar zoals de titel zegt 60hz, zeker als je een ps5 of een xbox x heb is dit zonde.
Er zijn al spellen en zullen vast meer komen die 120hz optie hebben, en die functie zul je dan nu niet hebben.
Het gaat er natuurlijk wel om of je dit belangrijk vind(En je tv dit aankan), maar heb je zo weinig hdmi poorten dan ?.
Ik heb dus het pech dat mijn tv geen 120Hz aankan, dus voor mij was dit kastje geen probleem. Want vlak nadat wij onze Sony Oled hadden gekocht kwam hdmi 2.1 uit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bazzemans schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 07:07:
[...]

De laatste tijd game ik eigenlijk louter nog via de cloud en de Xbox (one S) staat zelden nog aan. Via de wifi (smartphone) of bekabeld (Android TV side load). Ik ervaar daar (de laagste tijd) weinig wachtrijen. Dat was wel zo toen Starfield net uit was. Ik verwacht dus dat dit bij toekomstige grote releases ook het geval zal zijn.
Welke app heb je ge-sideload?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:16:
[...]

Ik heb dus het pech dat mijn tv geen 120Hz aankan, dus voor mij was dit kastje geen probleem. Want vlak nadat wij onze Sony Oled hadden gekocht kwam hdmi 2.1 uit :F
Maar wat schiet je uiteindelijk met dit kastje op dan, te weinig hdmi poorten, of misschien iets netter weg werken ofzo van kabels door dit kastje ?(Probeer het eens te begrijpen :) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:32:
[...]

Maar wat schiet je uiteindelijk met dit kastje op dan, te weinig hdmi poorten, of misschien iets netter weg werken ofzo van kabels door dit kastje ?(Probeer het eens te begrijpen :) ).
Ik had te weinig HDMI poorten dus ben gaan kijken naar een oplossing, toen kwam ik dit kastje tegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een geweldige oplossing vind. Want je zet de tv bijvoorbeeld op HDMI 2 en het maakt niet uit welke console je aanzet, hij schakelt netjes over!

Mooiste uitkomst is nog dat ik nu de Playstation 5 en Xbox Series X op HDR heb staan, dat kon eerst niet aangezien mijn Bose 500 soundbar in de HDMI1/ARC zit en de Xbox op HDMI2 zat. Verder hadden de andere HDMI ingangen niet de ondersteuning voor HDR.

Voor mij de perfecte oplossing _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:47
Ik had dat probleem ook met de LG g2 .
Te weinig HDMI poorten gebruik nu 2 van cablecon 6 aansluitingen extra wel al allemaal in gebruik werkt goed allemaal HDMI 2.1 .
Tv hangt in de woonkamer 3 game pc,s
Ps5 , Xbox series s switch oled zitten er nu op .

[ Voor 21% gewijzigd door Beaudog op 17-07-2024 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:38:
[...]

Ik had te weinig HDMI poorten dus ben gaan kijken naar een oplossing, toen kwam ik dit kastje tegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een geweldige oplossing vind. Want je zet de tv bijvoorbeeld op HDMI 2 en het maakt niet uit welke console je aanzet, hij schakelt netjes over!

Mooiste uitkomst is nog dat ik nu de Playstation 5 en Xbox Series X op HDR heb staan, dat kon eerst niet aangezien mijn Bose 500 soundbar in de HDMI1/ARC zit en de Xbox op HDMI2 zat. Verder hadden de andere HDMI ingangen niet de ondersteuning voor HDR.

Voor mij de perfecte oplossing _/-\o_
Mijn tv LG C2 herkent van zelf de hdmi die aan gaat, en kan automatisch na die hdmi poort gaan.
Ik heb nog 1 van de 4 poorten over, switch, ps5 en soundbar dus meer dan zat :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:07:
[...]

Mijn tv LG C2 herkent van zelf de hdmi die aan gaat, en kan automatisch na die hdmi poort gaan.
Ik heb nog 1 van de 4 poorten over, switch, ps5 en soundbar dus meer dan zat :).
Ja dat kan die van mij ook, maar moest nu elke keer opstaan om de HDMI te wisselen en daar was ik wel klaar mee :P. Wij hebben een Nintendo Switch, Xbox Series X, Playstation 5, Bose 500 en de ChromeCast 4K over de HDMI..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Homeland schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:29:
[...]

Welke app heb je ge-sideload?
Xbox Game Pass app via Apkmirror. De Amazon-versie geprobeerd maar dat functioneerde niet. Dus je moet de smartphone/tablet-versie downloaden in de juiste architectuur.

Ik heb het wel met een klein omweg moeten doen, omdat ik het op een KPN TV+ kastje heb draaien.

[ Voor 41% gewijzigd door bazzemans op 17-07-2024 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10 11:26
lapino schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 16:52:
livekaarten.be vermijden dus :( net in chat, ze zeggen dat ik contact moet nemen met Microsoft zodat ze kunnen nakijken wanneer de code gebruikt is. Yeah right. Website spreekt van '100% garantie'. Niet dus. Gaat "maar" om 16 euro maar dan nog.
Schijnt wel eens voor te komen bij Livekaarten. Op Trustpilot zag ik dat je / een klacht meestal wel op reactie en/of terugbetaling kan rekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
Nope heel lang in chat gehangen, ze willen dat ik aan Ms bewijs vraag dat datum waarop code is gebruikt, maar na lang wachten via chat Microsoft bericht dat ze die info niet vrijgeven en dat ze dit maar al te goed weten bij online aanbieders (heb ik op mail ook!). Laatste keer dat ik daar iets koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Nu online

R.G

lapino schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:21:
Nope heel lang in chat gehangen, ze willen dat ik aan Ms bewijs vraag dat datum waarop code is gebruikt, maar na lang wachten via chat Microsoft bericht dat ze die info niet vrijgeven en dat ze dit maar al te goed weten bij online aanbieders (heb ik op mail ook!). Laatste keer dat ik daar iets koop.
ik had dit met malware bytes code was activated in 2013, kocht key 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:42
Inmiddels is het mij ook gelukt om met 3 keer 3 maanden Xbox Core kaarten mijn Ultimate abbonoment te verlenen van 8 augustus 2024 tot 8 januari 2025. Ik heb het gekocht bij Eneba voor 40,56 inclusief servicekosten.

Ter kennisgeving.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:04
Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Zojuist 6 maanden core kaartjes India gekocht via G2A en toegevoegd aan mijn lopende EU gpu abonnement met urban vpn. Ging perfect, 10 euro voor een kaartje. 81 dagen per kaart gekregen.

Met drie maanden en 12 maanden India kaartjes schijnt dit niet te werken.
Bedankt voor de tip, ik kon hiermee 19 maanden verlengen t/m 23-5-2027 voor uiteindelijk 4,05 euro per maand, prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
mv_ak schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:48:
[...]

Bedankt voor de tip, ik kon hiermee 19 maanden verlengen t/m 23-5-2027 voor uiteindelijk 4,05 euro per maand, prima deal!
Na aankopen van die India kaartjes, moet je dan je VPN nog aan laten en inloggen op je Microsoft account via www.microsoft.com en dan die kaartjes activeren/toevoegen?

Ik heb die laatste stap wbt activeren van India kaartjes op lopend EU abonnement niet helder

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 21:21
Supershiva schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 07:03:
[...]

Na aankopen van die India kaartjes, moet je dan je VPN nog aan laten en inloggen op je Microsoft account via www.microsoft.com en dan die kaartjes activeren/toevoegen?

Ik heb die laatste stap wbt activeren van India kaartjes op lopend EU abonnement niet helder
VPN India aan
redeem.microsoft.com
VPN India uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46
Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
[...]

Wat je zegt is volgens mij niet juist. Microsoft heeft alleen aangekondigd om het stapelen van game pass voor console tot maximaal 13 maanden te beperken. Game pass voor console gaat ook uitgefaseerd worden.

Over de andere game pass varianten is niets meegedeeld mbt stapelen dus ik ga er van uit dat dat gewoon 36 maanden blijft.

https://support.xbox.com/...me-pass-updates-july-2024

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 18-07-2024 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Schweino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:23:
[...]

Wat je zegt is volgens mij niet juist. Microsoft heeft alleen aangekondigd om het stapelen van game pass voor console tot maximaal 13 maanden te beperken. Game pass voor console gaat ook uitgefaseerd worden.

Over de andere game pass varianten is niets meegedeeld mbt stapelen dus ik ga er van uit dat dat gewoon 36 maanden blijft.

Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen, meende ergens dan Tweakers gelezen hebben dat het voor alle abonnementen zou gelden, echter staat inderdaad bij het Artikel van Tweakers staat inderdaad alleen Xbox Game Pass Console. Bedankt voor de toelichting _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Zojuist 6 maanden core kaartjes India gekocht via G2A en toegevoegd aan mijn lopende EU gpu abonnement met urban vpn. Ging perfect, 10 euro voor een kaartje. 81 dagen per kaart gekregen.

Met drie maanden en 12 maanden India kaartjes schijnt dit niet te werken.
Net ook gedaan. 3x 6 maanden core kaartjes india gekocht. Gisteren 1 op g2a.
En vandaag 2 op eneba omdat ze daar nu weer goedkoper waren icm kortingscode
Totaal 33,78 kwijt. Ongeveer 4,27 per maand. Ik ben tevreden. Volgende maand weer eens erbij kopen. Abbonement loopt nu ondertussen tot 27-05-2026

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het nieuwe overzicht, kwam hem net via Twitter tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eyb461nFArkklHqNLMUwdpIFKAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nhTyhW1YRLSAgRKlJu5qj83u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
Met die prijzen ben ik altijd nog blij dat het ook op een wat andere manier te fixen is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-10 22:14

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

airwolf83 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:34:
[...]

Net ook gedaan. 3x 6 maanden core kaartjes india gekocht. Gisteren 1 op g2a.
En vandaag 2 op eneba omdat ze daar nu weer goedkoper waren icm kortingscode
Totaal 33,78 kwijt. Ongeveer 4,27 per maand. Ik ben tevreden. Volgende maand weer eens erbij kopen. Abbonement loopt nu ondertussen tot 27-05-2026
Nice! Zoiets was ik ook kwijt. Via Amazon India kan je ook altijd kaartjes halen kwam ik achter, 6 maanden core voor 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 12:47
Schweino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:23:
[...]

staat allemaal hier beschreven

https://support.xbox.com/...cription-extension-limits

Ultimate blijft 36 maanden en de andere smaken gaan verschillen per regio.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
donald_dick schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 23:36:
[...]
staat allemaal hier beschreven

https://support.xbox.com/...cription-extension-limits

Ultimate blijft 36 maanden en de andere smaken gaan verschillen per regio.
Dat zijn de huidige voorwaarden, niet de nieuwe die vanaf september in gaan.

Die regio gebonden 13 maanden limiet geldt al een hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Ik ben inmiddels ook aan de slag met die 6 maanden core kaartjes vanuit India, gaat als de brandweer.

Ik vraag me alleen alleen nog af wat nou bepalend is of je met de conversie die 81 dagen + 2 maanden krijgt of alleen 81 dagen?

Gisteren 2 kaartjes gekocht toen ging mn abo verlening als volgt;

26-01-2025 naar 18-04-2025 en daarna het 2e kaartje erachteraan
18-04-2025 naar 10-07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 12:47
Schweino schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:29:
[...]

Dat zijn de huidige voorwaarden, niet de nieuwe die vanaf september in gaan.

Die regio gebonden 13 maanden limiet geldt al een hele tijd.
De link staat gewoon bij de aankondiging van juli:

Starting on July 10, 2024, Xbox Game Pass for Console will not be available for new members.
If you are currently subscribed to Xbox Game Pass for Console and have automatic payment renewal enabled, you will be able to continue to enjoy your membership. Look for a message from Xbox in your inbox with more information on your membership.
If at any time you turn off your automatic payment renewal and your membership lapses, you will no longer have access to Game Pass for Console and will need to join one of the other plans we offer for Game Pass. You can manage your subscriptions here:
Services & subscriptions
Xbox Game Pass for Console codes will continue to be redeemable until further notice. As of September 18, 2024, the maximum extension limit of Game Pass for Console will be 13 months. This will not impact any time you currently have stacked on your account that exceeds 13 months and will only impact your future ability to stack more than 13 months after September 18, 2024. To learn more about account extension limits, visit:
Xbox subscription extension limits

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Jammer dat Microsoft geen snackbarmodel (waar je modulair je abo kan samenstellen) aanbiedt voor Game Pass, waarbij je zelf kan kiezen wat je afneemt. Ik ben eigenaar van een Xbox One S, waardoor steeds meer nieuwe spellen niet meer speelbaar zijn. Prima natuurlijk. Gezien ik echter best incidenteel speel, ik geen hoge eisen heb, alleen single player speel en installeren (en updaten) daardoor vaak te veel tijd kost, is cloud gaming (op smartphone met Gamesir, firestick of Android TV KPN+-kastje) een mooi alternatief. Helaas is dat alleen onderdeel van het Ultimate-abonnement. Daar zitten dan weer onderdelen in waar ik niks aan heb, zoals games op PC en online multiplayer. Ik ben geen eigenaar van een Game-PC en speel nooit multiplayer-games. Het EA Play membership is dan wel weer een leuke perk. De volle prijs van Game Pass Ultimate heeft voor mij dus niet de waarde. Gelukkig tot noch toe goedkoop kunnen abonneren via de bekende methode. Dat maakt het voor mij (vooralsnog) acceptabel.

Ik begrijp dat Microsoft niet een pakket kan maken die voor iedereen passend is, daarom zou een snackbarmodel ideaal zijn. Maar goed. Het prijsverschil tussen core en standard en standaard en ultimate is 5 euro per maand. Daar zou je best mee moeten kunnen spelen toch? Bijvoorbeeld standard, waarbij ik ipv Online Multiplayer kies voor Cloud gaming ofzoiets.

Xbox Cloud Gaming is nog steeds beta. Iemand enig idee wat de roadmap naar een definitieve versie is? Wellicht dat ze dan ook de dienst separaat gaan aanbieden. Ondertussen kijk ik met een schuin oog naar Amazon Luna, gezien ik toch het prime abonnement al heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:28
Supershiva schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:44:
Ik ben inmiddels ook aan de slag met die 6 maanden core kaartjes vanuit India, gaat als de brandweer.

Ik vraag me alleen alleen nog af wat nou bepalend is of je met de conversie die 81 dagen + 2 maanden krijgt of alleen 81 dagen?

Ik krijg de melding op amazon india dat er max 1 game pass core (6m) per klant kan worden gekocht.
Had jij dit niet?
edit: je hebt het waarschijnlijk ergens anders vandaan. Ik inmiddels ook bij eneba, 5x 6 maanden voor 10,20 per stuk = ca 3.80 per maand gamepass ultimate (als het lukt met omzetten ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door JeyJey op 19-07-2024 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:30
Ter bevestiging: ik heb net via Eneba 2x6 maanden Core India gekocht voor 21,88 (dat is incl. service kosten) en de twee codes succesvol ingewisseld - met mijn VPN op India - voor 166 dagen Ultimate.
Dat komt neer op ongeveer 4 Euro per maand of 0,13 cent per dag. Steengoede deal ! :D

Ik heb een lopend Ultimate abo wat ik normaal altijd verlengde met Global, EU of NL kaartjes. Maar gezien de recente prijsstijging heb ik dit keer gekozen voor een VPN manier. Zo te lezen in dit topic heeft er nog niemand ooit problemen mee ondervonden. Hopelijk blijft dat zo ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
JeyJey schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:15:
[...]

Ik krijg de melding op amazon india dat er max 1 game pass core (6m) per klant kan worden gekocht.
Had jij dit niet?
edit: je hebt het waarschijnlijk ergens anders vandaan. Ik inmiddels ook bij eneba, 5x 6 maanden voor 10,20 per stuk = ca 3.80 per maand gamepass ultimate (als het lukt met omzetten ;) )
Bij Amazon India gekocht, telkens bestellingen van 1 stuks 😬. Kon gewoon achter elkaar besteld worden. Beetje suf dat je niet gewoon 6 van die dingen kon kopen in 1 keer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:51
Vortigen schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:00:
Ter bevestiging: ik heb net via Eneba 2x6 maanden Core India gekocht voor 21,88 (dat is incl. service kosten) en de twee codes succesvol ingewisseld - met mijn VPN op India - voor 166 dagen Ultimate.
Dat komt neer op ongeveer 4 Euro per maand of 0,13 cent per dag. Steengoede deal ! :D

Ik heb een lopend Ultimate abo wat ik normaal altijd verlengde met Global, EU of NL kaartjes. Maar gezien de recente prijsstijging heb ik dit keer gekozen voor een VPN manier. Zo te lezen in dit topic heeft er nog niemand ooit problemen mee ondervonden. Hopelijk blijft dat zo ;)
Thanks, ook maar even verlengd tot maart 2026

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
Supershiva schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:44:

Die +2 maanden die erachter staat is een andere verwoording voor 81 dagen.

Dus 81 dagen is iets langer dan 2 maanden.

Dat bedoelen ze er mee..

Je krijgt dus 81 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
airwolf83 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:37:
[...]

Die +2 maanden die erachter staat is een andere verwoording voor 81 dagen.

Dus 81 dagen is iets langer dan 2 maanden.

Dat bedoelen ze er mee..

Je krijgt dus 81 dagen.
En ik maar wachten op al mijn gratis maanden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
@Supershiva Er staat ook "2+ months" oftewel meer dan 2 maanden en niet "+2 months".

[ Voor 8% gewijzigd door bazzemans op 19-07-2024 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Supershiva schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:24:
[...]

Bij Amazon India gekocht, telkens bestellingen van 1 stuks 😬. Kon gewoon achter elkaar besteld worden. Beetje suf dat je niet gewoon 6 van die dingen kon kopen in 1 keer
Ik heb er 5 van eneba, via vpn, ingewisseld gekregen (tot aug 2026)

Vervolgens 1 aangeschaft bij amazon india, maar ik krijg nu bij de vpn truc een foutmelding bij het inwisselen, en een meldingvan microsoft dat er sprake is van 'ongewone activiteit'.
Werkt nu dus (even?) niet meer hier :(.

Over een tijdje maar weer proberen, anders worden het wel reguliere codes zonder tussekomst van vpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Na 12 jaar ga ik weer terug naar Xbox 🙈
Ik heb nog een Microsoft account en gamertag. nu zie ik bij Eneba en G2A verschillende kaarten te koop voor gamepass. Zowel de Core als Ultimate.
Werkt dat omzetten van 3 maanden Core naar Ultimate ook bij mij als ik 12 jaar niet online ben geweest? En hoe zet ik dit om Gewoon in mijn Microsoft account?

En in de topic start kon ik even zo snel niks vinden over die VPN en 1 euro truc. Heeft iemand misschien wat info hierover?

Scheelt behoorlijk met de Nederlandse prijzen. Kan ik deze kaarten gewoon aanschaffen of zit er nog een addertje onder het gras?

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Theo27 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:39:
Na 12 jaar ga ik weer terug naar Xbox 🙈
Ik heb nog een Microsoft account en gamertag. nu zie ik bij Eneba en G2A verschillende kaarten te koop voor gamepass. Zowel de Core als Ultimate.
Werkt dat omzetten van 3 maanden Core naar Ultimate ook bij mij als ik 12 jaar niet online ben geweest? En hoe zet ik dit om Gewoon in mijn Microsoft account?

En in de topic start kon ik even zo snel niks vinden over die VPN en 1 euro truc. Heeft iemand misschien wat info hierover?

Scheelt behoorlijk met de Nederlandse prijzen. Kan ik deze kaarten gewoon aanschaffen of zit er nog een addertje onder het gras?
Check mijn link naar het Duitse forum mydealz een paar posts terug, daar staat alles stap voor stap uitgelegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Schweino schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 18:31:
[...]

Check mijn link naar het Duitse forum mydealz een paar posts terug, daar staat alles stap voor stap uitgelegd
Bedankt. Ik kom nu zelf bij Eneba met de kortingscodes voor 3 x 12 maanden core en 1 maand ultimate op € 132,42

2 jaar GPU is dan toch maar € 5,51 per maand als ik het zo uitreken met de conversie van 3:2

Lijkt me een prima deal niet _/-\o_

Scrooge NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Dank allen voor de tips.
Onderstaande op mijn nog lopende XBOX Gamepass Ultimate abonnement toegepast (die in augustus dit jaar af zou lopen)

Via Eneba een berg (15 stuks) aan "6 maanden XboX gamepass core" kaarten (regio/land op Inda zetten) gekocht (gewoon via Ideal) + de kortingscode gebruikt voor extra korting: GGDqs5f44. Kosten ongeveer 8-9 euro per kaartje na korting. Totaal was ik ongeveer 130 euro kwijt.

Daarna gratis Urban VPN geinstalleerd op de laptop en regio op India gezet. Op mijn MS/Xbox account ingelogd en naar redeem code gegaan: https://account.microsoft...efd=account.microsoft.com
Codes achter elkaar ingeleverd en steeds bevestigd dat ik wilde converteren naar Ultimate.

Nu GPU tot 16 juli 2027 voor 130 euro. plm 3,5 euro per maand. Prima deal!!
Doe er je voordeel mee. Ik was alles bij elkaar 20 minuten kwijt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffa
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:16
Bij deze ook bedankt voor alle informatie!!
Alleen krijg ik het niet voor elkaar :(

Mijn GPU loopt af in februari 2025. Ik heb via eneba 10 stuks Game Pass Core 6 maanden (India) kaarten gekocht.

Op PIA kon ik 1 of ander manier niet verbinding maken met India dus heb ik een maand abbo op Proton Vpn voor €0,99 genomen.

Zoals gezegd hier Vpn op India gezet en codes inwisselen, maar daar gaat het dus mis. Het geeft een melding dat de code een andere regio heeft dan mijn huidige sub (EU). Ik heb in mijn Microsoft mijn locatie veranderd naar India en een random billing adres uit India toegevoegd. Opnieuw geprobeerd en het gaf de melding dat ik mijn Microsoft Store regio moest veranderen. Dat aangepast en nu geeft het de melding: This code can't be redeem. It was purchased in a different region from your account.

Als ik kijk op Eneba bij mijn bestelling zie ik wel dat de kaarten regio India zijn.

Andere optie is een nieuw account aan maken en GPU delen met mijn main account. Maar dat is een last resort.

Wat doe ik fout of mis ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThUB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07
@Cliffa

Ik had zojuist hetzelfde probleem met activeren (verlenging huidig abbo, kaarten uit India, ProtonVpn).

Vervolgens heb ik ProtonVpn vervangen door UrbanVpn en slaagde het activeren van de codes bij MS wel. Ik heb het overigens zonder profielaanpassingen uitgevoerd. Wellicht werkt het ook voor jou.

Iedereen bedankt voor alle info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Ik had van de week die melding ook..
Ik kocht altijd giftcards uit brazilie om daar games mee te kopen. Heb toen ooit een keer mijn landcode op brazilie gezet. Toen ik een tijd terug gamepass ultimate opnieuw ging verlengen heb ik deze verlengd met landcode Brazilië..

Van de week toen ik die kaarten uit india kocht kreeg ik ook de melding: This code can't be redeem. It was purchased in a different region from your account.

Heb toen een paar keer gespeeld met het land veranderen naar eu... India... Brazil...
Lukte eerst ook niet... Toen veranderde ik hem weer terug naar India..

Gek genoeg bleef het land daarna op brazil staan..

Echter pakte hij daarna wel mijn codes..

Dit is niet echt een oplossing natuurlijk want ik weet niet waarom hij nu wel ineens deed..

Daarna nog 2 kaarten uit india gekocht en die deden het wel gelijk... Met urbanvpn india aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 20:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-b8CcMVCFA0z79sC1XLMop5eO3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Hqohm8LGKrvPMcn8lxdaF5w.png?f=fotoalbum_large

Ik krijg deze error als ik mijn bestaande Xbox Game Pass Ultimate wilt verlengen met Xbox Game Pass Core 3 month Key GLOBAL gekocht bij Eneba. Weet iemand hoe je deze kan op lossen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
Sky2k schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:38:
[Afbeelding]

Ik krijg deze error als ik mijn bestaande Xbox Game Pass Ultimate wilt verlengen met Xbox Game Pass Core 3 month Key GLOBAL gekocht bij Eneba. Weet iemand hoe je deze kan op lossen?
Ik zie geen error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
ThUB schreef op zondag 21 juli 2024 @ 13:13:
@Cliffa

Ik had zojuist hetzelfde probleem met activeren (verlenging huidig abbo, kaarten uit India, ProtonVpn).

Vervolgens heb ik ProtonVpn vervangen door UrbanVpn en slaagde het activeren van de codes bij MS wel. Ik heb het overigens zonder profielaanpassingen uitgevoerd. Wellicht werkt het ook voor jou.

Iedereen bedankt voor alle info!
Dank voor de tip. Ik gebruikte PIA vpn maar daarmee was microsoft.com niet (meer) te bereiken, maar
ook veel andere websites.

Nu dus ook maar kort urbanVPN gebruikt, daarmee lukt het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:55
Hey iedereen,
Wil dus ook de eneba india kaartjes trick doen…
2 vraagjes:

1: De urban vpn, waar halen jullie de gratis versie want ik krijg alleen de mogelijkheid om een abbo te nemen (ios app want we werken hier alleen met iphones en ipads)

2: heeft er iemand een werkende eneba kortingcode want ik vind er nergens geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:35
P3rf3ct1on schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:18:
Hey iedereen,
Wil dus ook de eneba india kaartjes trick doen…
2 vraagjes:

1: De urban vpn, waar halen jullie de gratis versie want ik krijg alleen de mogelijkheid om een abbo te nemen (ios app want we werken hier alleen met iphones en ipads)

Protonvpn was altijd een gratis en goede VPN voor IOS. Anders gewoon een NordVPN abo afsluiten, gebruiken en weer annuleren. Kost je dan geen cent en je weet zeker dat NordVPN goed werkt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
P3rf3ct1on schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:18:

https://gg.deals/vouchers/eneba/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is goed nieuws

Modern Warfare III drops July 24
https://news.xbox.com/en-...ing-to-game-pass-july-24/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-10 16:15
Ik zit een heel stukje terug te lezen en zie een hoop verschillende dingen, waardoor ik niet meer goed begrijp hoe het werkt.

Op de MS site staat de conversie 3:2. Daarnaast staat ook de 6 maanden core = 81 dagen ultimate.

Geldt dat laatste alleen wanneer je al GPU gebruikt? In de FAQ staat ook bij “With GPU, can I still redeem codes for Gold and other plans?”

Dus als ik nu nog geen abo heb en ik zet 6x 6 maanden uit India erop, dan convert hij dat naar 2 jaar GPU? Of naar 6x 81 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 06-10 01:42
Kinguin verkoopt nu ultimate 12 maanden keys voor 69 euro. Is een Canadese key. Scheelt weer gedoe met een India’s vpn vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 15:14
Iedereen bedankt voor de tips etc! Verlengt met 36 volledige maanden tot halverwege 2027!
Dat voor een kleine 128 euro totaal. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:06:
Ik zit een heel stukje terug te lezen en zie een hoop verschillende dingen, waardoor ik niet meer goed begrijp hoe het werkt.

Op de MS site staat de conversie 3:2. Daarnaast staat ook de 6 maanden core = 81 dagen ultimate.

Geldt dat laatste alleen wanneer je al GPU gebruikt? In de FAQ staat ook bij “With GPU, can I still redeem codes for Gold and other plans?”

Dus als ik nu nog geen abo heb en ik zet 6x 6 maanden uit India erop, dan convert hij dat naar 2 jaar GPU? Of naar 6x 81 dagen?
Ik had op een lopend GPU abbonement 15x6 maanden (90 dus) nodig om 36 maanden toe te voegen aan mijn abbonement. Rekenen maar 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-10 20:02
FrankoNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:11:
Kinguin verkoopt nu ultimate 12 maanden keys voor 69 euro. Is een Canadese key. Scheelt weer gedoe met een India’s vpn vinden.
Canadese key is toch ook een VPN voor nodig ? We hebben toch een EU of Global key nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 06-10 01:42
RenegadexRIPxx schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:13:
[...]

Canadese key is toch ook een VPN voor nodig ? We hebben toch een EU of Global key nodig ?
Ja, maar werkende Indiase vpn vinden is gedoe vanwege de regelgeving daar.

Canada is makkelijker (kan je gewoon gratis tunnelbear gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:06:

2 soorten omzettingen:
- bij geen actief GPU: Core kaarten zijn in verhouding 3:2 om te zetten naar ultimate.
Volgens mij betaal je dan ook nog eenmalig de eerste maand ultimate bij het omzetten (zo was het voorheen).
- bij actief GPU, dus verlengen: iets minder gunstige omzetting core -> GPU, zie daarvoor de tabel van een paar pagina's terug. 6 maand core = 80 dagen GPU, 3 maand = 50 dagen.
De laatste is de beste verhouding maar ik heb weer goedkopere 6 maanden kaarten kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net nog even een laatste kaartje gekocht om af te toppen naar juli 2027.

Hoelaat staat COD MW3 op game pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:55
Hoelaat staat COD MW3 op game pass?
Je kan hem nu installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door P3rf3ct1on op 24-07-2024 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
JeyJey schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:27:
[...]

2 soorten omzettingen:
- bij geen actief GPU: Core kaarten zijn in verhouding 3:2 om te zetten naar ultimate.
Volgens mij betaal je dan ook nog eenmalig de eerste maand ultimate bij het omzetten (zo was het voorheen).
- bij actief GPU, dus verlengen: iets minder gunstige omzetting core -> GPU, zie daarvoor de tabel van een paar pagina's terug. 6 maand core = 80 dagen GPU, 3 maand = 50 dagen.
De laatste is de beste verhouding maar ik heb weer goedkopere 6 maanden kaarten kunnen kopen.
Helder, dank! Vraag me dan alleen af. Waarom vullen veel mensen hier hun bestaande abo aan als die conversie zo ongunstig is? Waarom niet wachten tot hij afloopt en een dag later weer 2/3 jaar erop zetten met de 3:2?

Ben je ook je savegames etc kwijt?

------

Via Amazon India 6x6 maanden gekocht. Alleen die hebben geen direct delivery :+ De digitale code staat gepland voor aanstaande vrijdag. oh well

[ Voor 8% gewijzigd door Skinnyice op 24-07-2024 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-10 22:15
Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:36:
[...]

Via Amazon India 6x6 maanden gekocht. Alleen die hebben geen direct delivery :+ De digitale code staat gepland voor aanstaande vrijdag. oh well
Hier een half uur na bestelling in de mailbox. En weer tot en met mei 2027 onder de pannen, over een week de laatste toevoegen want die viel net buiten de limiet. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Skinnyice schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:36:
[...]

Helder, dank! Vraag me dan alleen af. Waarom vullen veel mensen hier hun bestaande abo aan als die conversie zo ongunstig is? Waarom niet wachten tot hij afloopt en een dag later weer 2/3 jaar erop zetten met de 3:2?

Ben je ook je savegames etc kwijt?

------

Je bent je save games niet kwijt maar omdat je niet in de toekomst kan kijken vinden sommigen het prettiger om nu te verlengen (tegen een ongunstiger wisselkoers) dan om te wachten.

Want mogelijk wordt de conversie in de toekomst nog ongunstiger, of afgeschaft, of wordt Core veel duurder, of wordt alles op regio gelocked, of.....

Ik wacht zelf rustig af tot mijn Ultimate weer is afgelopen over twee jaar en kijk dan wel weer wat de beste methode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
baswillems1 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:11:
Iedereen bedankt voor de tips etc! Verlengt met 36 volledige maanden tot halverwege 2027!
Dat voor een kleine 128 euro totaal. Helemaal top!
Via welke route?
Begrijp ik dan goed dat je voor 54 maanden aan vouchers hebt gekocht om op 36 maanden GPU uit te komen met de 3:2 verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Amazon India methode gebruikt.
Al eens eerder GPU genomen dus na het overzetten nog wel 18 euro af mogen tikken.

In totaal 67 euro kwijt voor 2 jaar GPU. Nu snel MW3 downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Met Call of Duty: Modern Warfare III een reden om de xbox weer eens aan te slingeren. Mijn lopende GPU verlengd met 6-maanden xbox core India vouchers. Ipv amazon.in heb ik ze gekocht bij kinguin.net met kortingscode
GAMERANDOMIZER
Vond het prettiger om met Ideal te betalen en je ontvangt de vouchers instantly. Kwam uiteindelijk op EUR 9,15 per voucher en kreeg per voucher 84 dagen verlenging van GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emorge
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 03-09 21:33
Hi allen,

Veel aan het leren hier. Mijn GPU is toevallig vandaag verlopen, dus ik wil nu ook via Amazon India gaan verlengen voor 3 jaar. Ik begrijp dat ik dan voor 54 maanden moet kopen met 3:2 conversie, dat zouden dan 9 keer 6 maanden Game Pass core kaarten zijn.
Kan ik ook eerst 1 kaart bestellen en even kijken hoe het allemaal werkt en vervolgens de rest doen? Heeft iemand dat gedaan? Of is het de bedoeling dat je echt alle 9 in één keer stackt?

Bedankt voor alle info/tips!

EDIT: Ik heb bij Kinguin gekocht en daar kon je de codes één voor één verzilveren en dat ging allemaal prima.

[ Voor 10% gewijzigd door emorge op 25-07-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
ben nog niet volledig mee vrees ik: huidige GPU vervalt op 17/10/2024. Ik begrijp dat ik best voor die bewuste datum in september terug mijn periode verleng, waarbij ik dus dat wil doen met 3 maand kaartjes gamepass core kaartjes.

Wat me dan niet duidelijk is: stel je doet nu die truc met 36 maand game pass core kaartjes van 3 maand. die worden omgezet tot ultimute en die verlengt dus mijn huidige abonnement. Als je dus vanaf vandaag moet tellen, dan heb je dus 36 maand / 3 per kaartje = 12 kaartjes van 3 maand aan te kopen. Elk kaartje is goed voor 50 dagen ultimate, dus dan kan je maximum 600 dagen mijn huidig abonnement verlengen?
Kan je dan vb 15 september nog eens upgraden om die extra dagen tussen nu en half september je abonnement verder te verlengen?

Of zit mijn redenering fout en wordt er gekeken naar de einddatum van je ultimate abonnement dat die niet verder mag liggen dan vandaag + 3 jaar? Dus dat ik vandaag dus maximum kan verlengen tot 26/07/2027 en ik dus meer dan die 12 kaartjes (= 36 maand core) in één keer kan valideren en laten omzetten tot ik zo dicht mogelijk bij die 26/07/2024 uitkom?
Of moet ik om op 3 jaar uit te komen met mijn ultimate abonnement vb eerst de truc met de core kaartjes doen, wat me dan 600 dagen oplevert na conversie, en dan bijvoorbeeld na de omzetting naar ultimate, alsnog gewone ultimate kaartjes kopen om zo te kunnen verlengen naar die maximum drie jaar?

Kan iemand licht in de duisternis laten schijnen ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:00:
ben nog niet volledig mee vrees ik: huidige GPU vervalt op 17/10/2024. Ik begrijp dat ik best voor die bewuste datum in september terug mijn periode verleng, waarbij ik dus dat wil doen met 3 maand kaartjes gamepass core kaartjes.

Wat me dan niet duidelijk is: stel je doet nu die truc met 36 maand game pass core kaartjes van 3 maand. die worden omgezet tot ultimute en die verlengt dus mijn huidige abonnement. Als je dus vanaf vandaag moet tellen, dan heb je dus 36 maand / 3 per kaartje = 12 kaartjes van 3 maand aan te kopen. Elk kaartje is goed voor 50 dagen ultimate, dus dan kan je maximum 600 dagen mijn huidig abonnement verlengen?
Kan je dan vb 15 september nog eens upgraden om die extra dagen tussen nu en half september je abonnement verder te verlengen?

Of zit mijn redenering fout en wordt er gekeken naar de einddatum van je ultimate abonnement dat die niet verder mag liggen dan vandaag + 3 jaar? Dus dat ik vandaag dus maximum kan verlengen tot 26/07/2027 en ik dus meer dan die 12 kaartjes (= 36 maand core) in één keer kan valideren en laten omzetten tot ik zo dicht mogelijk bij die 26/07/2024 uitkom?
Of moet ik om op 3 jaar uit te komen met mijn ultimate abonnement vb eerst de truc met de core kaartjes doen, wat me dan 600 dagen oplevert na conversie, en dan bijvoorbeeld na de omzetting naar ultimate, alsnog gewone ultimate kaartjes kopen om zo te kunnen verlengen naar die maximum drie jaar?

Je huidige datum dat je GPU vervalt is 17 oktober 2024, zeg je net. Dus alles wat je verlengt, zal vanaf die datum gelden. Niet vanaf vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
Hahn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:05:
[...]

Je huidige datum dat je GPU vervalt is 17 oktober 2024, zeg je net. Dus alles wat je verlengt, zal vanaf die datum gelden. Niet vanaf vandaag.
Kan ik dat maximaal 12 kaartjes van 3 maand kopen? Die worden omgezet naar 12 * 50 dagen = 600 dagen. Dus mijn huidig abonnement wordt dan verlengd tot 17/10/2024 + 600 = 17/03/2026 (ongeveer)?

Kan ik dat alsnog verder verlengd krijgen? Door vb nog een jaarkaart ultimate te kopen? Kom ik dan op 17/03/2027 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:10:
[...]

Kan ik dat maximaal 12 kaartjes van 3 maand kopen? Die worden omgezet naar 12 * 50 dagen = 600 dagen. Dus mijn huidig abonnement wordt dan verlengd tot 17/10/2024 + 600 = 17/03/2026 (ongeveer)?

Kan ik dat alsnog verder verlengd krijgen? Door vb nog een jaarkaart ultimate te kopen? Kom ik dan op 17/03/2027 uit?
Je kan tot 36 maanden vooruit claimen. Aangezien oktober nog ~3 maanden van nu verwijderd is, zou jij dus nog tot 33 maanden kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:00:

Je moet er veel meer komen dan 12 kaartjes per jaar. Zie mijn eerdere post waarbij ik mezelf voor 3 jaar heb verlengd.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
Ziezo: gelukt: kunnen verlengen tot 28/06/2027 met 19 kaartjes van 3 maand. Laatste kaartje wilde hij niet aannemen. Niet omdat ik dan over 3 jaar zou gaan in abonnement zelf, want volgende kaartje zou 50 dagen toevoegen en zou op 19/08/2027 dan uitkomen.

Microsoft kijkt dus effectief naar datum van vandaag en daar mag je dus niet overgaan dus limiet was 26/07/2027. Ik kan natuurlijk vlak voor datum van prijsstijging (is dat 12 september?) nog met maandkaartjes iets verder proberen te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Leffunk schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 21:17:
Ziezo: gelukt: kunnen verlengen tot 28/06/2027 met 19 kaartjes van 3 maand. Laatste kaartje wilde hij niet aannemen. Niet omdat ik dan over 3 jaar zou gaan in abonnement zelf, want volgende kaartje zou 50 dagen toevoegen en zou op 19/08/2027 dan uitkomen.
19 augustus is wel meer dan 3 jaar abonnement vanaf nu...
Microsoft kijkt dus effectief naar datum van vandaag en daar mag je dus niet overgaan dus limiet was 26/07/2027.
Dat is precies wat ik in m'n vorige post beschreef, ja... 33 maanden vanaf oktober = 36 maanden vanaf nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 26-07-2024 21:21 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 51 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)