Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Gewoon deze nog gebruiken voor 18 sept?
Die van mij loopt feb 25 af, dus als ik 2x deze kaartjes koop dan zit ik weer even goed?
Maar met 2 van die kaarten (wat natuurlijk iets makkelijker invoeren is dan 14 van die andere kaarten) zit je volgens mij verder wel goed, ja.
[ Voor 27% gewijzigd door sewer op 10-07-2024 15:48 ]
Ik ben een noob op dit vlak. Ik heb het al eerder ergens in dit topic gevraagd, maar doe het stiekem nog een keer...CosmoKramer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:06:
[...]
Weet niet precies wat dat trucje is, maar ik denk het wel![]()
Voor 105 euro 12-maanden gekocht bij livekaarten (gewoon zonder VPN-gedoe) en de levering bestond uit vier losse 3-maand-kaarten.
Ik gok dat jij deze gekocht hebt https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-12-months vier keer drie maanden hebt gehad en dan vier keer achter elkaar die codes in één keer verzilverd hebt? Dit werkt dan gewoon? Ik heb nu een maandelijks opzegbaar abonnement voor de volle prijs. Ik heb nog nooit met kaartjes gewerkt.
Edit: met 3 maanden core kaartjes.
Ook gelijk maar automatische verlenging aangezet voor over 3 jaar, dan kan die erna ook niet verlopen.
[ Voor 38% gewijzigd door darkdesign op 10-07-2024 16:01 ]
Die kaarten (het zijn digitale codes) van livekaarten werken gewoon ja. Inderdaad 4x achter elkaar een code verzilveren en je hebt in dit geval 12 maanden GPU. Prijs zal een stuk gunstiger zijn dan de losse abo prijs van € 16 per maand. Of wat het nu ook precies is.fw10 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:43:
[...]
Ik ben een noob op dit vlak. Ik heb het al eerder ergens in dit topic gevraagd, maar doe het stiekem nog een keer...
Ik gok dat jij deze gekocht hebt https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-12-months vier keer drie maanden hebt gehad en dan vier keer achter elkaar die codes in één keer verzilverd hebt? Dit werkt dan gewoon? Ik heb nu een maandelijks opzegbaar abonnement voor de volle prijs. Ik heb nog nooit met kaartjes gewerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 10-07-2024 16:23 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Thanks, nu 15 euro, het wordt als het goed is 18. Ik wilde sowieso al over, maar door de drukte is het er een beetje bij ingeschoten. Nu ik las dat de abonnementen weer duurder worden is het wel de moeite waard. Scheelt meer dan de helft.Hulleman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:22:
[...]
Die kaarten (het zijn digitale codes) van livekaarten werken gewoon ja. Inderdaad 4x achter elkaar een code verzilveren en je hebt in dit geval 12 maanden GPU. Prijs zal een stuk gunstiger zijn dan de losse abo prijs van € 16 per maand. Of wat het nu ook precies is.
Moet ik mijn huidige abonnement dan nog stop zetten o.i.d? Lijkt me dat MS dat wel redelijk geregeld heeft en je niet ineens 2 abonnementen hebt oid. Maar better safe than sorry.
En laatste vraag, als ik zo brutaal mag zijn, kan ik ook even testen met een 3 maanden kaartje en voor september dan een jaar (bij)bestellen? Of wellicht zelfs stapelen tot 2 jaar.
[ Voor 22% gewijzigd door fw10 op 10-07-2024 16:28 ]
Dan vervolgens nog 3x 12 months gold hebt liggen en deze invult of toevoegt?
Wat gebeurt er dan?
[ Voor 3% gewijzigd door R.G op 10-07-2024 16:27 ]
Je vult die digitale codes in bij redeem.microsoft.com (oftewel https://account.microsoft.com/billing/redeem na redirect), en je moet daar eerst al inloggen op je XBOX-account voordat je de sleutel kunt ingeven.fw10 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:24:
[...]
Thanks, nu 15 euro, het wordt als het goed is 18. Ik wilde sowieso al over, maar door de drukte is het er een beetje bij ingeschoten. Nu ik las dat de abonnementen weer duurder worden is het wel de moeite waard. Scheelt meer dan de helft.
Moet ik mijn huidige abonnement dan nog stop zetten o.i.d? Lijkt me dat MS dat wel redelijk geregeld heeft en je niet ineens 2 abonnementen hebt oid. Maar better safe than sorry.
Dus als je daar met de email inlogt van je huidige abo, dan krijg je onmogelijk opeens een ander abonnement erbij. Je hoeft ook niets stop te zetten of zo...
Dan zal je de eerste code kunnen ingeven en verzilveren, waarmee je een jaar Game Pass Core "krijgt". Bij de tweede code zal je wellicht een error krijgen dat je maar 13 maanden kunt stapelen. Dat ben ik 99% zeker, want in 2022 liep ik op dezelfde manier tegen de nu nog geldende limiet van 36 maanden aan. Heb toen maar die laatste 12-maandcode doorverkocht aan een vriend.R.G schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:26:
Wat gebeurt er als je gewoon ultimate laat verlopen?( Na 18sept)
Dan vervolgens nog 3x 12 months gold hebt liggen en deze invult of toevoegt?
Wat gebeurt er dan?
(Met een beetje geluk kan je dan een jaartje wachten en de volgende code ingeven, met wat minder geluk zijn je codes tegen dan vervallen. Over de levensduur van kaartcodes is Microsoft nooit echt duidelijk geweest.)
Wil je daar dan weer Ultimate van maken, dan kan je bv. een kaart van 1 maand Ultimate toevoegen aan je abo (maar dus niet voorbij 13 maanden) en zal je resterende maanden Core worden omgezet naar een kleiner aantal maanden Ultimate via de welbekende conversiefactor (kijk even terug op p.143 in dit topic).
[ Voor 36% gewijzigd door darkjeric op 10-07-2024 18:32 ]
Net even gekeken mijn abbo stopt op 9 juni 2026.
Dus dan kan ik op dit moment nog 15 maanden bij kopen in de vorm van kaarten.
Uit de reacties lees ik dat ik het beste core kaarten kan halen.
Nu maak ik dus de rekensom 15 maanden gedeeld door 50 dagen is 9.1. Dus kan ik 9 stuks van de drie maanden core gamepass kopen. Klopt dit ?
Mijn braziliaanse gpu verloopt op 24 juli 2024, dus dit jaar en ruim voor september, wat is dan wijsheid?
1. Is het nu verstandiger om hem te gaan aanvullen nu het abbonement nog loopt met gpu kaarten?
2. Of moet ik hem laten verlopen op 24 juli en dan opnieuw (maybe goedkoper land) afsluiten, of val ik dan gelijk onder de regeling van nieuwe gebruikers.
Ah dus vanaf september mag je max 13 maanden stapelen?darkjeric schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:27:
[...]
Dan zal je de eerste code kunnen ingeven en verzilveren, waarmee je een jaar Game Pass Core "krijgt". Bij de tweede code zal je wellicht een error krijgen dat je maar 13 maanden kunt stapelen. Dat ben ik 99% zeker, want in 2022 liep ik op dezelfde manier tegen de nu nog geldende limiet van 36 maanden aan. Heb toen maar die laatste 12-maandcode doorverkocht aan een vriend.
(Met een beetje geluk kan je dan een jaartje wachten en de volgende code ingeven, met wat minder geluk zijn je codes tegen dan vervallen. Over de levensduur van kaartcodes is Microsoft nooit echt duidelijk geweest.)
Wil je daar dan weer Ultimate van maken, dan kan je bv. een kaart van 1 maand Ultimate toevoegen aan je abo (maar dus niet voorbij 13 maanden) en zal je resterende maanden Core worden omgezet naar een kleiner aantal maanden Ultimate via de welbekende conversiefactor (kijk even terug op p.143 in dit topic).
Microsoft tegoed en codes zijn onbeperkt houdbaar/geldig. Daar is Microsoft wel duidelijk over:darkjeric schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:27:
[...]
https://www.microsoft.com...d=CNavMoreGiftCards&rtc=1
:strip_exif()/f/image/RSz4FrOZEXobzwaMATwMTeXI.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo heb ik recent nog een 12 maanden xbox live gold code die ik in 2016 had gekocht ingewisseld.
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 10-07-2024 22:10 ]
Nee dat geldt alleen voor de nog te komen gamepass standard gamepass voor console, de versie die uitgefaseerd wordt.R.G schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Ah dus vanaf september mag je max 13 maanden stapelen?
Over Ultimate of PC is dat helemaal niet gezegd. Enige wat daar verandert is de prijs.
edit: Pff nou ging ik het zelf verkeerd zeggen @R.G
Alleen de oude "Gamepass" zonder enige toevoeging, wat ze nu gamepass voor console noemen, krijgt die beperking.
[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 10-07-2024 22:32 ]
Gamertag: FinrazielNL
Ah thanks. Inderdaad momenteel zo rond de 7 per maand aan het bijkopen. Zeker wanneer de prijs anders naar 12 of 18 zou stijgen is de 7 euro aantrekkelijker... Op de console doe ik vrijwel niets meer met gamepass, maar op de pc zijn er toch elke paar maanden wel een paar leuke games die ik speel;sewer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:09:
[...]
Je kan nu nog bijkopen tot 10 juli 2027 (3 jaar vanaf nu), die 13 maanden gaat pas per 18 september in.
Bijkopen is inderdaad duurder dan een nieuw abo (ik had de eerste 3 jaar ook onder de 100 euro geloof ik in totaal), maar met zo'n 6-7 euro per extra maand blijft het toch erg goedkoop, zeker als ik dan kijk wat ik gemiddeld kwijt ben geweest voor 5 jaar gamen.
*Galacticare
Orcs Must Die 3
Manor Lords
Dungeons 4
Age of Empires 3 DE
*Palworld
Evil Genius 2
*Against the storm
*Age of Empires 4
*Humandkind
*Cities Skylines 2
Deep Rock Galactic
Far Cry 6 (heel eerlijk niet langer dan een uur)
*Jurrassic World Evolution 2
*Payday 3
*Railway Empire 2
*Steamworld build
*The Wandering Village
*Two Point Campus
games met een * had ik zonder gamepass gekocht. Forza 4 kreeg ik trouwens recent gratis van microsoft omdat ik een addon had gekocht terwijl ik de base game niet bezit en de game gaat verdwijnen.
[ Voor 19% gewijzigd door sdk1985 op 11-07-2024 02:23 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ja dat was te verwachten, daarom word hier ook telkens aangeraden om 3 maanden te kopen want dat is voordeliger en ik had expres gisteren nog even dit overzicht van de 2:3 conversie geplaatst. Het blijft heel zuur en een dure grap, ik zou als ik jou was vanaf nu 3 maand kaartjes gaan halen.lapino schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 07:27:
Net een 12 maand Core abo toegevoegd aan mijn lopende ultimate abonnement, en heb er maar 3 maand bij gekregen. Bummer
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 11-07-2024 08:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Ben benieuwd naar je ervaringen. Werkt het merkbaar anders/beter dan Xbox Cloud in de browser?Sjalabert schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:16:
BAM Xbox app beschikbaar op FireStick. Wat een ervaring!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 11-07-2024 09:51 ]
Heb je specifiek een firestick nodig? is de xbox app gewoon een apk of welke formaat is het?Sjalabert schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:16:
Waar heb je de app vandaan?
Kan je dit ook naar een roku , google chromecast etc casten en of daarop installeren?
of dat je via de phone die app installeert als apk en dan cast naar een ontvanger?
nieuws: Amazon brengt Xbox-cloudgaming via Fire TV Stick ook in Nederland en ...R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:01:
[...]
Heb je specifiek een firestick nodig? is de xbox app gewoon een apk of welke formaat is het?
Waar heb je de app vandaan?
Kan je dit ook naar een roku , google chromecast etc casten en of daarop installeren?
of dat je via de phone die app installeert als apk en dan cast naar een ontvanger?
Ik heb dit kastje een maand geleden besteld en daarop alle consoles (Xbox Series X, PS5, Nintendo Switch) zitten, voordeel hiervan is dat alle consoles via een hmdi ingang op de tv allemaal gebruik kunnen maken van HDR!R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:07:
Oke, wat wel een probleem is, mijn tv heeft al zijn hdmi poorten vol, kan ik dan gewoon de chromecast vervangen voor de firestick en hou ik dan dezelfde functionaliteit.
Wie weet is dit ook wel de oplossing voor bij jou
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 11-07-2024 10:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Super bestel het meteenG_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:21:
[...]
Ik heb dit kastje een maand geleden besteld en daarop alle consoles (Xbox Series X, PS5, Nintendo Switch) zitten, voordeel hiervan is dat alle consoles via een hmdi ingang op de tv allemaal gebruik kunnen maken van HDR!
Wie weet is dit ook wel de oplossing voor bij jou
Hij bevalt goed?
Ik heb ooit een hdmi switch gehad, maar met 4k kreeg ik haperingen.
Dus als ik het goed begrijp dan is het dus handig je bestaande GPU voor 18 september zo lang mogelijk te verlengen, zodat je voor de voordelige 3 maanden core kaartjes nog zo lang mogelijk GPU (incl. tegen die tijd day one access) hebt? Enerzijds omdat de basisprijs van GPU daarna stijgt en anderzijds omdat je daarna niet meer zo lang kan stacken.G_Dragon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:26:
Verschil in prijs:
- Standard: $14.99 (No Day One games, current Console users keep their plan)
- Ultimate: $19.99 (was $16.99)
- PC: $11.99 (was $9.99)
Let op, verleng je Xbox Game Pass abonnement voor 18 september tot het maximale!
[...]
(Dank voor de tip!
ik twijfel nu om de 3 maand kaartjes te gebruiken , moet ik de 12 maanden verkopen want als ik het goed begrijp voor 12 maanden gold ( oude kaarten) krijg je 3 maand gpu?
Dat is best zonde..
Ja bij mij bevalt het heel goed, het was voor mij een grote gok want ik was ook bang voor haperingen. Maar tot nu toe geen problemen ervaren! Hij schakelt ook automatisch over wanneer je op de Playstation 5 speelt en vervolgens de Xbox Series X aanzet. Als je dan weer terug wil naar de Playstation 5 en jij je Xbox aan laat staan omdat je in party chat wil blijven, dan moet je of naar het kastje lopen en op de knop aan de voorkant drukken of via de afstandsbediening.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:26:
[...]
Super bestel het meteen
Hij bevalt goed?
Ik heb ooit een hdmi switch gehad, maar met 4k kreeg ik haperingen.
Correct dit is ook wat zelf al een jaar doe, elke keer wanneer ik mijn loon weer kreeg kocht ik een kaartje van 3 maanden Xbox Game Pass Core op Eneba om mijn datum vooruit te blijven schuiven. Geen dank, daarvoor zijn we hier toch ook op het forum?erwn schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:26:
[...]
Dus als ik het goed begrijp dan is het dus handig je bestaande GPU voor 18 september zo lang mogelijk te verlengen, zodat je voor de voordelige 3 maanden core kaartjes nog zo lang mogelijk GPU (incl. tegen die tijd day one access) hebt? Enerzijds omdat de basisprijs van GPU daarna stijgt en anderzijds omdat je daarna niet meer zo lang kan stacken.
(Dank voor de tip!)
Ik hoop stiekem alleen wel dat er straks nieuws vanuit Microsoft komt dat wij het met z'n allen bij het verkeerde eind hebben en het stacken van het Game Pass Ultimate Abonnement toch wel blijft. Beetje valse hoop maar ach waarom ook niet

Gold staat nog altijd gelijk aan core. 3 maanden kaartjes geeft 50 dagen ultimate, je kunt tot 36 maanden vooruit. Mijn advies is om ze te activeren, want je kunt nog 2 jaar toevoegen. En ik denk dat 15 maanden gold/Core je ongeveer 9 maanden Ultimate gaat geven. Als je te lang wacht heb je kans dat misschien Gold helemaal niet meer werkt en je straks niet hoger dan 13 maanden kunt.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:29:
Wat kan ik het beste doen met de 12 maand kaarten dan?
ik twijfel nu om de 3 maand kaartjes te gebruiken , moet ik de 12 maanden verkopen want als ik het goed begrijp voor 12 maanden gold ( oude kaarten) krijg je 3 maand gpu?
Dat is best zonde..
Your existing Xbox Game Pass Ultimate subscription ends on 06/09/2025
After this code is redeemed, your Xbox Game Pass Ultimate subscription will end on 10/08/2025
als ik kijk huidige sub staat
Subscription expires on
June 8, 2025
dus dan zal 06 de maand zijn en 10 dus ook de maand?
dus dan krijg je iets minder dan 4 maand?
Dus voor 3 jaar 12 maand kaart krijg je 1 jaar ultimate?
[ Voor 34% gewijzigd door R.G op 11-07-2024 10:45 ]
Klopt heb nog 3 x 12 maanden gold ( oude)Linksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:46:
Het kan zijn dat Gold kaarten een mindere waarde hebben, want die 12 maanden die je nu gebruik hebt is toch Gold of niet?
en verder veel 3 maand denk wel stuk of 9.
Vraag mij alleen af:
Als ik alles laat expiren en de 1,- of 13,99 truuk vanaf scratch doe of dan de 12 maanden meer opleveren.
Ik denk hetniet.
[ Voor 18% gewijzigd door R.G op 11-07-2024 10:52 ]
Dan begin met die 3 gold kaartjes, die je 1 voor een via www.microsoft.com/redeem invoeren, en dan zie je stap voor stap hoever je komt. Je zou in theorie tot 10 juli 2027 moeten kunnen gaan, als ik van 36 maanden uit ga. Ben benieuwd hoeveel je krijgt van 3 jaar Gold.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:50:
[...]
Klopt heb nog 3 x 12 maanden gold ( oude)
en verder veel 3 maand denk wel stuk of 9.
Oke ga ik nu doenLinksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:52:
[...]
Dan begin met die 3 gold kaartjes, die je 1 voor een via www.microsoft.com/redeem invoeren, en dan zie je stap voor stap hoever je komt. Je zou in theorie tot 10 juli 2027 moeten kunnen gaan, als ik van 36 maanden uit ga. Ben benieuwd hoeveel je krijgt van 3 jaar Gold.
heb nu dit October 7, 2025 na 1x 12 maand
2e kaart:
February 5, 2026
[ Voor 3% gewijzigd door R.G op 11-07-2024 10:54 ]
Dan zou je dus 3 maanden Ultimate krijgen voor 1 jaar Gold, gezien Gold nog oude tarieven hebben en Core nu de standaard is, zou 1/4 wel goed kunnen.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:53:
[...]
Oke ga ik nu doen
heb nu dit October 7, 2025 na 1x 12 maand
3e kaart:Linksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:55:
[...]
Dan zou je dus 3 maanden Ultimate krijgen voor 1 jaar Gold, gezien Gold nog oude tarieven hebben en Core nu de standaard is, zou 1/4 wel goed kunnen.
After this code is redeemed, your Xbox Game Pass Ultimate subscription will end on 06/07/2026
2e 3e maand kaart
September 18, 2026
[ Voor 5% gewijzigd door R.G op 11-07-2024 11:02 ]
Your existing Xbox Game Pass Ultimate subscription ends on 06/07/2026
After this code is redeemed, your Xbox Game Pass Ultimate subscription will end on 07/29/2026
dus nog niet eens 1 maand. lol
Welke firestick heb je ik zie een firestick en een firestick 4k max. Dat is wifi 6e, zelf heb ik geen wifi 6e zou het met 5ghz goed werken?Sjalabert schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:16:
Ik merk vaak met xbox remote play disconnects en haperingen.
Wat ik al dacht, Gold kaartjes zijn helaas niks meer waard, maar beter dit dan laten verlopen. En je komt nu weer 2 jaar vooruit. Je zou als je niks meer hebt liggen, en je nog voor de verandering toch 3 jaar vooruit willen, een paar maanden Core kaartjes kunnen kopen.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:57:
Heb ook nog een 3 maand gold kaart dus geen game pass maar echt 3 maand gold dat gaat dan naar
After this code is redeemed, your Xbox Game Pass Ultimate subscription will end on 07/29/2026
ik had voor die 16 maanden aan core kaartjes, afgerond €75 betaald.
Hoe kom je bij 2 jaar vooruit?Linksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:04:
[...]
Wat ik al dacht, Gold kaartjes zijn helaas niks meer waard, maar beter dit dan laten verlopen. En je komt nu weer 2 jaar vooruit. Je zou als je niks meer hebt liggen, en je nog voor de verandering toch 3 jaar vooruit willen, een paar maanden Core kaartjes kunnen kopen.
heb nu 3x12 maand + 2x3 maand geactiveerd en kom nu uit op
September 18, 2026
wat was:
June 8, 2025
dus 1 jaar vooruit en 4 maand?
update:
al die 3 maanden kaartjes waren al redeemed.. had mij vergist ik heb dan nu tot 18 sept 2026.
[ Voor 7% gewijzigd door R.G op 11-07-2024 11:28 ]
1 maand? Is toch gewoon een verlenging van 50 dagen? Dus geen verschil met wanneer je 3 maanden core omzet.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:57:
Heb ook nog een 3 maand gold kaart dus geen game pass maar echt 3 maand gold dat gaat dan naar
Wat zou er zijn gebeurd als ik geen ultimate deed maar gewoon game pass core kreeg ik dan wel 12 maand?Linksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:04:
[...]
Wat ik al dacht, Gold kaartjes zijn helaas niks meer waard, maar beter dit dan laten verlopen. En je komt nu weer 2 jaar vooruit. Je zou als je niks meer hebt liggen, en je nog voor de verandering toch 3 jaar vooruit willen, een paar maanden Core kaartjes kunnen kopen.
Ik bedoelde daarmee dat je momenteel 2 jaar vooruit hebt, niet dat je 2 jaar erbij gekregen hebtR.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:08:toon volledige bericht
[...]
Hoe kom je bij 2 jaar vooruit?
heb nu 3x12 maand + 2x3 maand geactiveerd en kom nu uit op
September 18, 2026
wat was:
June 8, 2025
dus 1 jaar vooruit en 4 maand?
update:
al die 3 maanden kaartjes waren al redeemed.. had mij vergist ik heb dan nu tot 18 sept 2026.
R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:16:
[...]
Wat zou er zijn gebeurd als ik geen ultimate deed maar gewoon game pass core kreeg ik dan wel 12 maand?
/f/image/CMjc3o4kod5rXA3PpgoVZ6AX.png?f=fotoalbum_large)
Xbox Game Pass Ultimate – 2 Months TRIAL Subscription (Xbox/Windows) Non-stackable Key GLOBAL
GXGKV-K7VT9-FVQMM-GGR46-P6T9Z
laat me weten of gebruikt is en of werkte?
gebruiker melde dat gebruikt was.
[ Voor 8% gewijzigd door R.G op 11-07-2024 11:52 ]
Netjes en dit valt nog te verlengen met 3 maanden Game Pass Core kaartjes tot ergens in de laatste maanden van 2027R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:57:
Trial is normaal altijd alleen voor nieuwe mensen, dus niet voor mensen die al een lopend Ultimate hebben.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:37:
weet niet of te gebruiken is maar heb deze over:
Xbox Game Pass Ultimate – 2 Months TRIAL Subscription (Xbox/Windows) Non-stackable Key GLOBAL
Kleine tip, zet je key tussen de onderstaande tags om er zeker van te zijn dat alleen een geregisterd mensen hem kunnen gebruikenR.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:37:
1
| [membersonly] [/membersonly] |
Ik heb hem even geprobeerd, maar krijg de melding dat hij al gebruikt is. Toch bedankt voor het posten!R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:37:
Zie alleen wel dat de 3 maand kaartje nu 12,- + zijn. waren eerst 7-9G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:37:
[...]
Netjes en dit valt nog te verlengen met 3 maanden Game Pass Core kaartjes tot ergens in de laatste maanden van 2027
Kan ook expired zijn?Joop34 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:41:
[...]
Ik heb hem even geprobeerd, maar krijg de melding dat hij al gebruikt is. Toch bedankt voor het posten!
weet zeker dat ik hem niet gebruikt heb lol
Oh dat waren ze gisteren bij mij ook al, wanneer heb je daar voor het laatst naar gekeken?R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:50:
[...]
Zie alleen wel dat de 3 maand kaartje nu 12,- + zijn. waren eerst 7-9
Denk July augustus 2023.G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:56:
[...]
Oh dat waren ze gisteren bij mij ook al, wanneer heb je daar voor het laatst naar gekeken?maar €12 a €13 is nog best een mooie prijs
Met drie maanden en 12 maanden India kaartjes schijnt dit niet te werken.
[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 11-07-2024 13:21 ]
Tja toch bedankt, had ik gemist. Had even gegoogled naar conversion rate en was ergens webpagina van juni, die zei dat je voor 12mnd core = 8mnd ult krijgt. Oh well, niks aan te doen.G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:02:
[...]
Ja dat was te verwachten, daarom word hier ook telkens aangeraden om 3 maanden te kopen want dat is voordeliger en ik had expres gisteren nog even dit overzicht van de 2:3 conversie geplaatst. Het blijft heel zuur en een dure grap, ik zou als ik jou was vanaf nu 3 maand kaartjes gaan halen.
Geen probleem ik had je liever beter geholpen maar we liepen helaas net langs elkaar, anders hadden we misschien kunnen voorkomen dat je die fout maakte met die 12 maanden. Ga je nu nog wel de datum verder verlengen?lapino schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:42:
[...]
Tja toch bedankt, had ik gemist. Had even gegoogled naar conversion rate en was ergens webpagina van juni, die zei dat je voor 12mnd core = 8mnd ult krijgt. Oh well, niks aan te doen.
1
| GGDfa5fdhu |
Bovenstaande kortingscode geeft (tot 14:00 uur) overigens 8% korting bij Eneba, scheelt toch weer de servicekosten!
[ Voor 3% gewijzigd door VanRoyal op 11-07-2024 13:47 ]
Dat is een mooie prijs. De 3 maanden Core optie is al best prijzig. Dan ben je 12 euro kwijt voor uiteindelijk 1 maand ultimate.Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Zojuist 6 maanden core kaartjes India gekocht via G2A en toegevoegd aan mijn lopende EU gpu abonnement met urban vpn. Ging perfect, 10 euro voor een kaartje. 81 dagen per kaart gekregen.
Dat klopt niet. Gold en Core hebben dezelfde conversie ratio. Op de help pagina staat het bovenaan dezelfde conversie tabel vermeld. Het verschil zit in de lengte, hoe langer de kaart des te ongunstiger de ratio.Linksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:04:
[...]
Kwestie van kijken wat goedkoper is; Gold of Core of Ultimate. Ik kon zelf alleen 12 maanden gold vinden a 40+ euro en die zijn ongunstig omdat die van 12 maanden terugvallen naar 3 maanden en daardoor effectief duurder zijn. Bij 3 maanden krijg je immers 50 dagen ipv 30. Helaas wel wat meer werk.
Ondertussen heb ik 16 x 3 maanden core aan mijn account toegevoegd (global keys) en zit ik weer ergens in 2027 nu

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 11-07-2024 14:03 ]
Uiteindelijk 8.6 euro / maand betaald en tot eind 2026 GPU (heb niet via Indie / VPN gewerkt). Goed genoeg.
waar vind je die prijs dan op g2a? Het laagste wat ik zie is 12,- bij gamivo of 14 bij g2a.Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Zojuist 6 maanden core kaartjes India gekocht via G2A en toegevoegd aan mijn lopende EU gpu abonnement met urban vpn. Ging perfect, 10 euro voor een kaartje. 81 dagen per kaart gekregen.
Uitleg Gamepass zomer 2024:
Wat gaat er veranderen:
Vanaf september is het niet langer mogelijk om meer dan 13 maanden aan GamePass vooruit te kopen. Op dit moment is dat 36 maanden. Je kunt dus nu nog tot aan 2027 tegoed inkopen. Straks niet meer.Tevens veranderen de prijzen. Het bestaande ultimate abonnement wordt 3 euro duurder, gamepass pc wordt 2 euro duurder. Gamepass Core gaat van 60 naar 70 euro per jaar, het maandbedrag blijft gelijk.
Daarnaast komt er een nieuwe tier; Xbox Game Pass Standard. Deze tier mist EA Play, Gamepass voor PC, cloud gaming en de day one releases. Deze tier wordt 15 euro. In tegenstelling tot core zitten hierin dus wel heel veel games.
Hoe zit het met Gold en Core?
Gold is uitgefaseerd en sinds zomer 2023 krijg je voor elke maand Gold niet evenveel Ultimate terug. In plaats daarvan is er een conversie tabel. Hoe groter het aantal maanden per kaart, des te ongunstiger de conversie.1 month of Gold | 20 days of Ultimate |
3 months of Gold | 50 days of Ultimate (1+ month) |
6 months of Gold | 79 days of Ultimate (2+ months) |
12 months of Gold | 4 months of Ultimate |
24 months of Gold | 8 months of Ultimate |
1 month of Xbox Game Pass (Console Games) | 20 days of Ultimate |
3 months of Xbox Game Pass (Console Games) | 2 months of Ultimate |
6 months of Xbox Game Pass (Console Games) | 4 months of Ultimate |
12 months of Xbox Game Pass (Console Games) | 5 months of Ultimate |
24 months of Xbox Game Pass (Console Games) | 10 months of Ultimate |
1 month of Xbox Game Pass PC Games | 20 days of Ultimate |
Voorbeeld:
Je koopt 12 maanden Gold of Core en je hebt een lopend ultimate dienst. Je gaat naar https://account.microsoft.com/billing/redeem en vult de code in. Vervolgens zul je op basis van de tabel 3 maanden extra tegoed krijgen. Op moment van schrijven gebruiken de Xbox Gamepass Core kaarten dezelfde conversie ratio als gold.
Regio:
Global en Europa keys zijn zonder problemen te redeemen via https://account.microsoft.com/billing/redeem. Overige regio's is grijs gebied.Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
VanRoyal schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:33:
Ik heb nog GPU tot juli 2026, maar ga het maar weer met een jaar verlengen, bedankt voor de heads up @G_Dragon.
code:
1 GGDfa5fdhu
Bovenstaande kortingscode geeft (tot 14:00 uur) overigens 8% korting bij Eneba, scheelt toch weer de servicekosten!
Mooi overzicht, heb hem vast gepind 👍sdk1985 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:17:toon volledige bericht
Pin deze post anders even (en/of voeg me even toe aan de topicstart, dan kan ik deze split ook toevoegen [PC] PC GAME PASS en de nieuwste pc games )Uitleg Gamepass zomer 2024:
Wat gaat er veranderen:
Vanaf september is het niet langer mogelijk om meer dan 13 maanden aan GamePass vooruit te kopen. Op dit moment is dat 36 maanden. Je kunt dus nu nog tot aan 2027 tegoed inkopen. Straks niet meer.
Tevens veranderen de prijzen. Het bestaande ultimate abonnement wordt 3 euro duurder, gamepass pc wordt 2 euro duurder. Gamepass Core gaat van 60 naar 70 euro per jaar, het maandbedrag blijft gelijk.
Daarnaast komt er een nieuwe tier; Xbox Game Pass Standard. Deze tier mist EA Play, Gamepass voor PC, cloud gaming en de day one releases. Deze tier wordt 15 euro. In tegenstelling tot core zitten hierin dus wel heel veel games.Hoe zit het met Gold en Core?
Gold is uitgefaseerd en sinds zomer 2023 krijg je voor elke maand Gold niet evenveel Ultimate terug. In plaats daarvan is er een conversie tabel. Hoe groter het aantal maanden per kaart, des te ongunstiger de conversie.
1 month of Gold 20 days of Ultimate 3 months of Gold 50 days of Ultimate (1+ month) 6 months of Gold 79 days of Ultimate (2+ months) 12 months of Gold 4 months of Ultimate 24 months of Gold 8 months of Ultimate 1 month of Xbox Game Pass (Console Games) 20 days of Ultimate 3 months of Xbox Game Pass (Console Games) 2 months of Ultimate 6 months of Xbox Game Pass (Console Games) 4 months of Ultimate 12 months of Xbox Game Pass (Console Games) 5 months of Ultimate 24 months of Xbox Game Pass (Console Games) 10 months of Ultimate 1 month of Xbox Game Pass PC Games 20 days of Ultimate
Voorbeeld:
Je koopt 12 maanden Gold of Core en je hebt een lopend ultimate dienst. Je gaat naar https://account.microsoft.com/billing/redeem en vult de code in. Vervolgens zul je op basis van de tabel 3 maanden extra tegoed krijgen. Op moment van schrijven gebruiken de Xbox Gamepass Core kaarten dezelfde conversie ratio als gold.Regio:
Global en Europa keys zijn zonder problemen te redeemen via https://account.microsoft.com/billing/redeem. Overige regio's is grijs gebied.
Had deze tip gevonden in het gamepass forum van budgetgaming. Aanbod fluctueert, denk dat het wel weer aangevuld gaat worden. Je kan ook core kaartjes kopen via Amazon India, er staat op budgetgaming een korte handleiding voor.JeyJey schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:10:
[...]
waar vind je die prijs dan op g2a? Het laagste wat ik zie is 12,- bij gamivo of 14 bij g2a.
Via allkeyshop kan je de goedkoopste deal vinden met kortingscode.
[ Voor 7% gewijzigd door Elias2020 op 11-07-2024 17:10 ]
Letterlijk heb je gelijk want je zegt "Gamepass", wat zonder toevoegingen dus Gamepass for console betekent... maar ik denk dat je bedoelt alle vormen van Gamepass, en dat is volgens mij dus niet zo. Tenzij jij ergens bevestigd hebt gezien dat dit zo gaat werken?sdk1985 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:17:Wat gaat er veranderen:
Vanaf september is het niet langer mogelijk om meer dan 13 maanden aan GamePass vooruit te kopen. Op dit moment is dat 36 maanden. Je kunt dus nu nog tot aan 2027 tegoed inkopen. Straks niet meer.
Want van wat Microsoft zegt geldt die beperking volgens mij alléén voor gamepass for console (oftewel gewoon gamepass zonder een toevoeging, en niet gamepass ultimate, core of PC gamepass).
https://support.xbox.com/...me-pass-updates-july-2024
Daar staat:
"Vanaf 18 september 2024 is de maximale verlengingslimiet van Game Pass voor console 13 maanden."
Maar dat staat expliciet onder het kopje "Wijzigingen in Xbox Game Pass voor console".
Daar boven stond een apart kopje met "Prijswijzigingen voor Xbox Game Pass Ultimate, Game Pass Core en PC Game Pass". Volgens mij is dus het enige wat wijzigt voor die abonnementen de prijs en niet hoeveel je kunt stapelen.
Gamertag: FinrazielNL
Ze zijn er zelf niet heel duidelijk over dus ik heb het in het midden gelaten en heb zelf geen risico genomen.Finraziel schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Letterlijk heb je gelijk want je zegt "Gamepass", wat zonder toevoegingen dus Gamepass for console betekent... maar ik denk dat je bedoelt alle vormen van Gamepass, en dat is volgens mij dus niet zo. Tenzij jij ergens bevestigd hebt gezien dat dit zo gaat werken?
Want van wat Microsoft zegt geldt die beperking volgens mij alléén voor gamepass for console (oftewel gewoon gamepass zonder een toevoeging, en niet gamepass ultimate, core of PC gamepass).
https://support.xbox.com/...me-pass-updates-july-2024
Daar staat:
"Vanaf 18 september 2024 is de maximale verlengingslimiet van Game Pass voor console 13 maanden."
Maar dat staat expliciet onder het kopje "Wijzigingen in Xbox Game Pass voor console".
Daar boven stond een apart kopje met "Prijswijzigingen voor Xbox Game Pass Ultimate, Game Pass Core en PC Game Pass". Volgens mij is dus het enige wat wijzigt voor die abonnementen de prijs en niet hoeveel je kunt stapelen.
Volgens dit bericht speelt het korter verlengen alleen in bepaalde regio's. Bij de prijswijzigingen wordt ook specifiek naar bepaalde regio's verwezen. Waarschijnlijk zijn ze bezig om de grijze import lastiger te maken. Maar hoe dat uiteindelijk echt gaat uitpakken weten we niet.Game Pass Ultimate kan worden verlengd tot maximaal 36 maanden in alle landen waar dit abonnementstype beschikbaar is.
Game Pass Core, Game Pass voor Console en Game Pass voor PC kunnen worden verlengd tot maximaal 36 maanden in alle landen waar deze abonnementstypes beschikbaar zijn, met uitzondering van de volgende landen, waar de limiet 13 maanden is: Argentinië, Brazilië, Chili, Colombia, Mexico, Singapore, Taiwan en Turkije.
EA Play kan worden verlengd tot maximaal 36 maanden in alle landen waar deze beschikbaar is, met uitzondering van het volgende, waarbij de limiet 13 maanden is: Argentinië en Turkije.
Ik dacht overigens dat die code zou verlopen om 14:00 uur, maar dat is blijkbaar een fake countdown want dezelfde code zou nu weer over 3 minuten verlopen. Bron: https://gg.deals/vouchers/eneba/G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:00:
[...]
Geen probleem, want anders krijg je nooit te weten of je code gebruikt is
Dank voor de info, ik dacht dat GPU alleen maar met dezelfde regio te verlengen was maar dat kan dus ook met VPN + andere regio blijjkbaar. Had je een VPN naar India opgezet?Elias2020 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:30:
Gold = Core en de codes verlopen nietLinksquest schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:04:
[...]
Yes met Urban VPN naar India aan. Ik kan het alleen verifiëren voor de zes maanden kaartjes. Was onder de streep voor 45 euro ongeveer klaar voor een jaar extra ultimate met deze core kaartjes.Schweino schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 19:09:
[...]
Dank voor de info, ik dacht dat GPU alleen maar met dezelfde regio te verlengen was maar dat kan dus ook met VPN + andere regio blijjkbaar. Had je een VPN naar India opgezet?
Dat snapte ik, meende alleen ergens een keer gelezen te hebben dat Gold karten minder waard waren, maar ik heb me vergist, blijkbaar gewoon dezelfde waarde als core
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Tot nu toe heel tevreden! Potje fifa speelt lekker weg.R.G schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:01:
[...]
Welke firestick heb je ik zie een firestick en een firestick 4k max. Dat is wifi 6e, zelf heb ik geen wifi 6e zou het met 5ghz goed werken?
Ik merk vaak met xbox remote play disconnects en haperingen.
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Oh, toch maar even mijn abo checken: mijn ultimate loopt tot 15 juli 2026 :-)
Vergeet niet deze kortingscode te gebruiken.Zyron schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 05:17:
Vanuit hier ook nog maar de bevestiging, net met 10x 3 months Game Pass Core (133 euro incl. servicekosten bij Eneba, gewoon de Global-kaartjes gebruikt) mijn abonnement op Game Pass Ultimate verlengd van 22 juli 2024 tot ergens in december 2025. Volgende maand nog maar eens doen en dan kunnen we weer even vooruit.
https://gg.deals/vouchers/eneba/
Er staat dat tie verloopt maar de timer begint elke keer weer opnieuw
Allemaal bedankt voor de informatie en de voucher code voor eneba voor ongeveer 250 euro maximaal verlengd d.m.v het toevoegen van global 3 maanden xbox core kaarten.airwolf83 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:30:
[...]
Vergeet niet deze kortingscode te gebruiken.
https://gg.deals/vouchers/eneba/
Er staat dat tie verloopt maar de timer begint elke keer weer opnieuw
Mijn gamepass abonnement is verlopen. Ik kan dan maximaal 36 maanden core kaarten kopen en dan 1 maand ultimate activeren. De conversie is dan 3:2 dus dan heb ik maximaal 24 maanden GPU.
Moet je met een nieuw abonnement ook 3 maanden kaartjes kopen? Of kan je dan net zo goed 3x 12 maanden en dan GPU kopen? Aangezien de tabellen die ik hier zie alleen betrekking hebben op het verlengen van de dienst en de daarbij gunstigere conversie.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Voor een nieuw abonnement kan je elke combinatie kopen om tot de 36 maanden core komen.Dmp1982 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:05:
Even voor de goede orde.
Mijn gamepass abonnement is verlopen. Ik kan dan maximaal 36 maanden core kaarten kopen en dan 1 maand ultimate activeren. De conversie is dan 3:2 dus dan heb ik maximaal 24 maanden GPU.
Moet je met een nieuw abonnement ook 3 maanden kaartjes kopen? Of kan je dan net zo goed 3x 12 maanden en dan GPU kopen? Aangezien de tabellen die ik hier zie alleen betrekking hebben op het verlengen van de dienst en de daarbij gunstigere conversie.
Wel kan het lonen om 3 maanden kaarten te gebruiken (afhankelijk van de prijs) omdat je bij het invoeren daarvan een extra maand kan krijgen (per 3 maanden kaart) waardoor je maar 9 kaarten nodig hebt om tot 36 maanden te komen.
Hoe dat werkt staat ergens in dit topic uitgelegd.
Maar de ratios van een nieuw core naar ultimate abbonement of core toevoegen aan bestaand gpu abbonement zijn toch wel hetzelfde?Schweino schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:20:
[...]
Voor een nieuw abonnement kan je elke combinatie kopen om tot de 36 maanden core komen.
Wel kan het lonen om 3 maanden kaarten te gebruiken (afhankelijk van de prijs) omdat je bij het invoeren daarvan een extra maand kan krijgen (per 3 maanden kaart) waardoor je maar 9 kaarten nodig hebt om tot 36 maanden te komen.
Hoe dat werkt staat ergens in dit topic uitgelegd.
Volgens mij niet. Een nieuw abonnement heeft een ratio van 3:2 en een bestaande verlenging 3:1. Wellicht heeft iemand hier een nieuw abonnement afgesloten en kan die persoon de conversie wel aangeven. Al met al een verwarrende gang van zaken, ook waarom de 3x4 maanden kaartje bij een bestaande abo meer oplevert dan 1x12 . Echt wie verzint dit 😂PacinoAllstars schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:32:
[...]
Maar de ratios van een nieuw core naar ultimate abbonement of core toevoegen aan bestaand gpu abbonement zijn toch wel hetzelfde?
Klopt: Core -> Ultimate geeft een 3:2 ratioDmp1982 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 11:18:
[...]
Volgens mij niet. Een nieuw abonnement heeft een ratio van 3:2 en een bestaande verlenging 3:1. Wellicht heeft iemand hier een nieuw abonnement afgesloten en kan die persoon de conversie wel aangeven. Al met al een verwarrende gang van zaken, ook waarom de 3x4 maanden kaartje bij een bestaande abo meer oplevert dan 1x12 . Echt wie verzint dit 😂
Ultimate verlengen met core geeft een variabel ratio. Van 3:1 tot zelfs 4:1 afhankelijk van je core tegoed (hoe langer het core tegoed hoe ongunstiger het ratio is). De conversietabel is volgens mij al meerdere malen langsgekomen in dit topic.
Ik kan bevestigen dat dit klopt en nog steeds werkt.Schweino schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 12:10:
[...]
Klopt: Core -> Ultimate geeft een 3:2 ratio
Ultimate verlengen met core geeft een variabel ratio. Van 3:1 tot zelfs 4:1 afhankelijk van je core tegoed (hoe langer het core tegoed hoe ongunstiger het ratio is). De conversietabel is volgens mij al meerdere malen langsgekomen in dit topic.
Het abonnement van mijn zoontje was 11 juli 2024 verlopen. Ik heb op eneba 3x 12 maanden core gekocht voor 40 p/s en 1 maand ultimate voor 8,56. Voor het gemak global genomen.
Recurring payment aangezet (erna wel uitgezet en cc weggehaald) bij omzetting naar ultimate voor nog 1 extra maand ultimate erbij, hij zit nu al goed t/m september 2026. En dat voor een kleine 130 euro.
Ik ga zijn account later nog verder aanvullen maar ik zag eneba dat de 3 maanden kaarten (global) momenteel zijn uitverkocht, ik gok dat er een run gaande is en iedereen met gpu aan het inslaan is.
Nieuwe abo dus geen verlenging.
3x 12maanden core + 1 (euro) GPU upgrade gaf GPU t/m juli 2026. Conversie 3:2 dus. Daarna met losse kaartjes (3 maanden core) conversie aangevuld heb ik nu voor rond de 200 euro 3 jaar GPU
Vergeet de kortingscodes niet welke in de topic gelinkt staan van eneba
Ik zit iig weer gebakken voor 3 jaar. 👍🏻
Je kan dan 2 jaar Ultimate voor nog geen 60 euro krijgen.
Bears and Bulls
Is er nog een (gratis) vpn die India aanbiedt? De meeste zijn gestopt volgens mij.Schweino schreef op zondag 14 juli 2024 @ 11:14:
Als je niet afgeschrikt wordt om 60 seconden een VPN aan te zetten kan je nog meer besparen door xbox core uit India te kopen: https://www.mydealz.de/de...-vpn-update-62024-2367370
Ik kreeg vanochtend een mail van Microsoft dat er vanaf 12 september 2024 215,99 in rekening wordt gebracht voor elke verleningsperiode... mijn hemel wat een geld, vlekken schoten in m'n nek en ik dacht, gelijk even dit topic weer opzoeken om te zien hoe of watSchweino schreef op zondag 14 juli 2024 @ 11:14:
Als je niet afgeschrikt wordt om 60 seconden een VPN aan te zetten kan je nog meer besparen door xbox core uit India te kopen: https://www.mydealz.de/de...-vpn-update-62024-2367370
Ik heb nog een GPU abo tot 26-01-2025 destijds via Kinguin gekocht als
Xbox GPU 12 months EU xbox one / series X/S
Kan ik deze op dit moment ook verlengen op de hierboven genoemde manier of werkt dat alleen bij nieuwe abonnementen?
En is dat voor mij ook de meest voordelige manier?
Ik heb een abo op Nord VPN, ik zie dat ik hiermee ook een connectie India kan opzetten
[ Voor 4% gewijzigd door Supershiva op 16-07-2024 11:23 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/V3tVwCFC8xrvjag4qYBGOjVg.png?f=user_large)
Dit stond er allemaal in.
Dank je wel dat je lid bent van Xbox Game Pass Ultimate. We zijn van plan onze prijzen bij te werken om in te spelen op veranderende marktomstandigheden. Door deze prijswijziging kunnen we je meer waarde en geweldige games blijven aanbieden voor de allerbeste gaming-ervaring. Vanaf 12 september 2024 zal er € 17,99 plus toepasselijke belastingen in rekening worden gebracht voor elke verlengingsperiode, tenzij je tot twee dagen voor de volgende betalingsdatum annuleert. Je kunt je abonnement en betaalwijze beheren of je abonnement annuleren door hier naar je Microsoft-account te gaan.toon volledige bericht
Dit omvat voordelen zoals:
•
Xbox Game Studios, Bethesda Softworks, Activision Blizzard en andere titels beschikbaar op dag één
•
Meer dan een verdrievoudiging van het aantal geweldige games sinds de lancering van de service
•
Nieuwe geweldige games worden continu toegevoegd, inclusief Call of Duty: Black Ops 6 en Indiana Jones and the Great Circle op dag één
•
Online multiplayer met vrienden
•
Met gratis voordelen voor leden, inclusief in-game content, partneraanbiedingen, ledenkortingen en aanbiedingen
We werken constant aan het verbeteren van onze service en dat betekent dat we jou een verscheidenheid aan opties bieden die het beste bij jouw gaming-behoeften en budget passen. Daarom lanceren we in september een nieuwe keuze voor je: Xbox Game Pass Standard. Je kunt hier meer informatie over Game Pass Standard en de voordelen ervan lezen.
Ga naar xbox.com/gamepass om al onze abonnementen te bekijken.
Meer informatie over het annuleren van je abonnement vind je op https://support.xbox.com/...g-billing-or-subscription
Nogmaals bedankt dat je lid bent van Game Pass. We streven ernaar om je geweldige games, fantastische waarde en een ongelooflijke gaming-ervaring te blijven bieden.
Om mijzelf maar even te beantwoorden:mindcre8r schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:53:
ik heb in het verleden wel eens gestacked en toen automatisch overgegaan naar Creditcard betalingen. Nu dit dus naar 19,99 per maand zal gaan, kan ik dan nu alsnog stacken? en een zwik aan 3 maanden passes gaan redeemen?
/f/image/LfEOZtbeBbq2sokxJSZnwLPJ.png?f=fotoalbum_small)
Ik heb dus een lopend abonnement dat per CC betaald wordt. ik heb een 3 maanden Core abbo gekocht voor 14,11 euro nogwat en krijg daarvoor de dagen zoals je in de afbeelding ziet.
huidig abbo 30 dagen ultimate was 14,99 voor 30 /31dagen.
Huiidge core met conversie is dus 14,11 voor 52 dagen.
Bears and Bulls
Natuurlijk verschilt het ook waar je die core kaartjes vind, wat die prijzen willen ook nog verschillen. En elke euro die je kunt sparen is toch mooi meegenomen.
M'n subscriptie loopt nog tot sept 2026 dacht ik, maar met die prijzen wordt het allemaal wel erg prijzig. Ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van, net zoals PS+ Extra. Ik denk dat ik gewoon weer terug ga naar het kopen van games die ik wil (en ook echt ga) spelen. Al die games in die abo's speel ik amper, zelfs de day one exclusives van MS raak ik amper aan.Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:35:
Ik had die mail gister avond gekregen, voor de mensen die hem nog niet hebben, zo ziet hij er zo.
[Afbeelding]
Dit stond er allemaal in.
[...]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Via het nieuwe abbo 0,6663 per dagLinksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:57:
Als je het op 10 dagen berekend, dan zie je het verschil beter, je zou in eerste instantie €4,99 uitkomen, en bij die methode met code kost je 10 dagen €2,82.
Natuurlijk verschilt het ook waar je die core kaartjes vind, wat die prijzen willen ook nog verschillen. En elke euro die je kunt sparen is toch mooi meegenomen.
via de prepaid is het 0,271 cent per dag (afgaande op de 14,11 die ik betaald had)
Bears and Bulls
Je kunt hem ook gewoon laten verlopen en naderhand alleen Core pakken om online te kunnen spelen, als je dat al doet. Maar ik snap je punt wel, soms heb ik dat ook.Hulleman schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:59:
[...]
M'n subscriptie loopt nog tot sept 2026 dacht ik, maar met die prijzen wordt het allemaal wel erg prijzig. Ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van, net zoals PS+ Extra. Ik denk dat ik gewoon weer terug ga naar het kopen van games die ik wil (en ook echt ga) spelen. Al die games in die abo's speel ik amper, zelfs de day one exclusives van MS raak ik amper aan.
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog