Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Eventueel ook een overzicht van je hardware?
Via device manager leek alles up to date. Echter na het downloaden van een programmaatje zag ik dat een paar drivers toch verouderd waren. Zojuist geïnstalleerd en nu werkt het! Nogmaals dank!
Graag gedaan en heel veel speel plezier. Mocht je eventueel mee willen praten over de game of je ervaring willen delen, we hebben een speciaal Hellblade 2 topic. Senua's Saga: Hellblade IIOrangelights23 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 19:26:
@Linksquest bedankt!
Via device manager leek alles up to date. Echter na het downloaden van een programmaatje zag ik dat een paar drivers toch verouderd waren. Zojuist geïnstalleerd en nu werkt het! Nogmaals dank!
Welk programma?Orangelights23 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 19:26:
@Linksquest bedankt!
Snappy. Duurde vijf uur om alle drivers te downloaden en installeren, allemaal drivers waarvan Windows zei dat de laptop de laatste versie had.
Ik heb anderhalf jaar geleden, na zo'n 25 jaar inactiviteit van het gamen, een console gekocht. Een XBX. Er zat 3 maanden Xbox Ultimate bij. Ik was hier content mee, dus ik heb het onafgebroken door laten lopen. Ik wist dat er alerlei trucjes waren met VPN e.d. maar daar had ik net (als diegene waar je op reageert) eigenlijk geen zin in.
Nu was ik afgelopen week bij de Aldi en zag ik dat ze daar kaartjes verkopen voor GP Ultimate die 3 euro per maand goedkoper zijn. Ik vond dit best opmerkelijk, een kaartje is dan goedkoper dan rechtstreeks een abonnement bij MS. Ik ben daarna gaan Googlen en zie dat je op bijvoorbeeld livekaarten.nl 8.5 euro per maand betaalt ipv 15 euro (zonder VPN staat er bij). Dat is best een flink verschil.
Kan ik dit, als "vaste" klant met een lopend maandabonnement gewoon direct afnemen? Zitten er verder nog nadelen aan? Ik las in dit topic dat de site wel betrouwbaar is. Toch voelt het enigszins fishy.
Bedoel je deze?fw10 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:21:
[...]
Ik heb anderhalf jaar geleden, na zo'n 25 jaar inactiviteit van het gamen, een console gekocht. Een XBX. Er zat 3 maanden Xbox Ultimate bij. Ik was hier content mee, dus ik heb het onafgebroken door laten lopen. Ik wist dat er alerlei trucjes waren met VPN e.d. maar daar had ik net (als diegene waar je op reageert) eigenlijk geen zin in.
Nu was ik afgelopen week bij de Aldi en zag ik dat ze daar kaartjes verkopen voor GP Ultimate die 3 euro per maand goedkoper zijn. Ik vond dit best opmerkelijk, een kaartje is dan goedkoper dan rechtstreeks een abonnement bij MS. Ik ben daarna gaan Googlen en zie dat je op bijvoorbeeld livekaarten.nl 8.5 euro per maand betaalt ipv 15 euro (zonder VPN staat er bij). Dat is best een flink verschil.
Kan ik dit, als "vaste" klant met een lopend maandabonnement gewoon direct afnemen? Zitten er verder nog nadelen aan? Ik las in dit topic dat de site wel betrouwbaar is. Toch voelt het enigszins fishy.
https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-1-month
Want daar staat (New Accounts) bij, en even verderop "Dit is een proefcode en werkt alleen met nieuwe accounts."
Ik zie wel codes aangeboden voor 3, 6 of 12 maanden die effectief rond de 9 euro per maand uit komen en die gewoon zonder rare fratsen zouden moeten werken op een lopend abonnement. Zie hier in de gamepass ultimate sectie en dan even helemaal naar rechts gaan met het pijltje rechtsboven (althans, volgorde kan misschien veranderen, maar voor mij staan ze achteraan). Die heten ook gewoon "Xbox Game Pass Ultimate 3/6/12 Maanden" zonder iets er bij van console of pc of een land.
Of dat de goedkoopste optie is op dit moment (zonder rare fratsen) geen idee, maar ze lijken me wel betrouwbaar. Je moet dus alleen echt goed lezen welke code je koopt.
Gamertag: FinrazielNL
Nee, ik bedoelde deze: https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-12-months
€103 / 12 maanden = € 8.58
Maar ik zie bij die beschrijving wel staan dat het alleen Xbox One is, wat me sterk lijkt maar dat terzijde. Ik zie hier voor 3 maanden min of meer een gelijk aanbod https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-3-months Daar kan ik mee beginnen en komt dan neer op € 9.41 per maand. In het ergste geval ben ik dan € 28,25 kwijt.
Oh zo, die zou goed moeten zijn hoor. Er staat Xbox One om duidelijk te maken dat het niet voor de 360 werkt, is gewoon een oude omschrijving. Maar er is op dit punt effectief geen verschil tussen Xbox One en Xbox Series.fw10 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 16:15:
[...]
Nee, ik bedoelde deze: https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-12-months
€103 / 12 maanden = € 8.58![]()
Maar ik zie bij die beschrijving wel staan dat het alleen Xbox One is, wat me sterk lijkt maar dat terzijde. Ik zie hier voor 3 maanden min of meer een gelijk aanbod https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-3-months Daar kan ik mee beginnen en komt dan neer op € 9.41 per maand. In het ergste geval ben ik dan € 28,25 kwijt.
Ik zal alleen even aanvullen wat nog niet genoemd is, je kunt altijd verlengen, ook als je abonnement nog loopt, bij Xbox is dat tot 36 maanden totaal. Dus stel je hebt nog 6 maanden, dan zou je er nog 30 maanden aan toe kunnen voegen.fw10 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:21:
[...]
Let wel op als je bijvoorbeeld 6 maanden Xbox Game Pass Core hebt en je koopt Ultimate, dan word het huidige abonnement omgezet naar Ultimate, alleen worden dan je overgebleven maanden verminderd. Dus stel je hebt 6 maanden core, dan kan het best zijn dat het omgezet word naar 4 maanden ultimate. Downgraden kan zo ver ik weet alleen door het abonnement te laten verlopen.
@fw10Linksquest schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 06:49:
[...]
Let wel op als je bijvoorbeeld 6 maanden Xbox Game Pass Core hebt en je koopt Ultimate, dan word het huidige abonnement omgezet naar Ultimate, alleen worden dan je overgebleven maanden verminderd. Dus stel je hebt 6 maanden core, dan kan het best zijn dat het omgezet word naar 4 maanden ultimate. Downgraden kan zo ver ik weet alleen door het abonnement te laten verlopen.
Praktijk voorbeeld: ik heb net 6 maanden Core gekocht en kreeg daar 3 maanden Ultimate voor terug.
Ik heb het via Eneba gekocht en 26,68 euro betaald. Dat komt dus neer op 8,89 euro per maand.
Een goede deal wat mij betreft
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 30-05-2024 07:49 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Werkt dit ook andersom? Ik heb nu Ultimate en stel ik voeg hier 3 maanden core aan toe. Wordt dit dan ook omgezet naar ultimate?Linksquest schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 06:49:
[...]
Ik zal alleen even aanvullen wat nog niet genoemd is, je kunt altijd verlengen, ook als je abonnement nog loopt, bij Xbox is dat tot 36 maanden totaal. Dus stel je hebt nog 6 maanden, dan zou je er nog 30 maanden aan toe kunnen voegen.
En dat omzetten, is dat altijd dat een 3 maanden core X dagen/maanden ultimate is? Zo ja, wat is de X
Dat kun je hier vinden:FrankGNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 16:15:
[...]
Werkt dit ook andersom? Ik heb nu Ultimate en stel ik voeg hier 3 maanden core aan toe. Wordt dit dan ook omgezet naar ultimate?
En dat omzetten, is dat altijd dat een 3 maanden core X dagen/maanden ultimate is? Zo ja, wat is de X
https://support.xbox.com/...ox-game-pass-ultimate-faq
Let op dat je de goede vraag open klikt. What happens to my prepaid months when I sign up for ultimate -> toont de conversie als je nog geen actief ultimate abo hebt.
With ultimate, can I still redeem codes -> hier vind je de rates voor verschillende codes als je wel al ultimate hebt.
ik wil via gamepass wat games downloaden (op PC met de xbox app) zoals Age of Empires.
Om een voor mij onbegrijpelijke reden kan ik dit niet downloaden want ik heb toestemming nodig van mijn ouder(s) ??
Ik ben 31 lol
Hoe krijg ik dit eraf?
Met de handleidingen van Microsoft zelf kom ik nergens. Er staat dat ik dan familieleden toe kan voegen of verwijderen, maar als ik die pagina open dan staat er maar 1 familielid en dat ben ik zelf??
Dit al geprobeerd?Aomi schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:48:
Excuses als dit niet het juiste topic is, maar;
ik wil via gamepass wat games downloaden (op PC met de xbox app) zoals Age of Empires.
Om een voor mij onbegrijpelijke reden kan ik dit niet downloaden want ik heb toestemming nodig van mijn ouder(s) ??
Ik ben 31 lol
Hoe krijg ik dit eraf?
Met de handleidingen van Microsoft zelf kom ik nergens. Er staat dat ik dan familieleden toe kan voegen of verwijderen, maar als ik die pagina open dan staat er maar 1 familielid en dat ben ik zelf??
https://www.reddit.com/r/...rictions_on_game_pass_pc/
[ Voor 7% gewijzigd door zetje01 op 05-06-2024 22:55 ]
Jazeker, ik krijg ook niet de melding dat ik niet oud genoeg ben, ik moet toestemming hebben van mijn ouder(s).zetje01 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:55:
[...]
Dit al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/...rictions_on_game_pass_pc/
Ik denk dat mijn Xbox account misschien al wel 20 jaar oud is en in die tijd hebben mijn ouders idd parental control erop gezet. Maar ik kan nu nergens vinden waar ik dat eraf haal (en gek genoeg heb ik dit probleem ook nooit meer gehad de laatste 10 jaar).
Waar dit nu ineens vandaan komt geen idee
https://www.mydealz.de/de...-vpn-update-62024-2367370
De pagina is in het Duits, maar je kan Chrome gebruiken om de pagina te laten vertalen.
Ik heb er veel goeds over gehoord en ben even aan het kijken in deel 1. En het bevalt me best wel
Ik vind het een lekker rustige RPG die ideaal is om even tot rust te komen.
/f/image/i8gwTGj5LhvTVRwDaAxj4IMR.png?f=fotoalbum_large)
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
1-) Wat zijn de negatieve ervaringen tot zo ver?
2-) Kan ik nou alle games ook via iOS + controller spelen?
3-) Is het nou download + play of alleen stream+play?
4-) Hoe zit het als je via wifi speelt ? Ookal heb ik een snelle verbinding maak ik me zorgen voor beeld kwaliteit of shooter games (snel).
Iemand die dit toevallig pas heeft geprobeerd?Schweino schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:19:
Vernieuwde instructies, deze keer voor Game Pass Ultimate via India (rond de 55 euro voor 25 maanden):
De pagina is in het Duits, maar je kan Chrome gebruiken om de pagina te laten vertalen.
Als je even doorklikt zie je dat er dagelijks mensen posten dat het is gelukt (inclusief instructies)mprkooij schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:49:
[...]
Iemand die dit toevallig pas heeft geprobeerd?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dat komt ook omdat ik nog een lopend Gamepass abonnement heb tot eind April 2027 en die steeds met kaart van 3 maanden verleng. Laat maar weten of je het is gelukt, als je wil.mprkooij schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:49:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb nog 2 jaar, en aangezien je maar 3 jaar vooruit kan gaan, kan ik het helaas niet voor je proberen.mprkooij schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:49:
[...]
Eerst met een 6 maanden bon via India (Eneba). Heb nu 25 maanden Game Pass Ultimate voor 62,-
Goed om te horen!mprkooij schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:54:
Heb het geprobeerd!
Eerst met een 6 maanden bon via India (Eneba). Heb nu 25 maanden Game Pass Ultimate voor 62,-Grote blij!
Zover ik nu weet en meekrijg in dit topic is dit de goedkoopste manier, is zelfs net door @mprkooij bevestigd dat het nog werkt.lapino schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:36:
Mijn gamepass verloopt sept 2024, wat is njpu goedkoopste manier om dit te verlengen? Zal hier wel ergens staan maar nogal veel info om door te bladeren. Ik lees hier en daar wel wat je moet doen als nieuwe sub maar quid als je wil verlengen?
Schweino schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:19:
Vernieuwde instructies, deze keer voor Game Pass Ultimate via India (rond de 55 euro voor 25 maanden):
I still have an active subscription. Can I renew my Gamepass?
Yes, it works, but it's twice as expensive -> doesn't make sense. So rather no. You can redeem Core Keys, but you lose a lot of runtime (see table). It is simply not smart/cheap/economical to extend prematurely. This is really only for the extremely impatient. The core trick has been working for years. Unfortunately, Microsoft changed the conversion to 3:2 in July 2023 (before that it was 1:1). However, it is still cheaper than the 3:1 conversion with an active subscription. In both cases, you can continue to use your "old" German account. The instructions can be repeated as often as you like.
Als je een bestaand abonnement wil verlengen zou ik voor 3 maanden kaartjes gaan van Gamepass Core, volgens mij zijn die uit Europa of Global (zonder vpn) momenteel het goedkoopst op Eneba. Tenminste dat is hoe ik het ook doe en mijn datum vooruit blijf schuivenlapino schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:40:
Ik heb dit doorgelezen, maar blijkbaar is dit niet om bestaand abo te verlengen maar om nieuw te starten?
I still have an active subscription. Can I renew my Gamepass?
Yes, it works, but it's twice as expensive -> doesn't make sense. So rather no. You can redeem Core Keys, but you lose a lot of runtime (see table). It is simply not smart/cheap/economical to extend prematurely. This is really only for the extremely impatient. The core trick has been working for years. Unfortunately, Microsoft changed the conversion to 3:2 in July 2023 (before that it was 1:1). However, it is still cheaper than the 3:1 conversion with an active subscription. In both cases, you can continue to use your "old" German account. The instructions can be repeated as often as you like.
Maar durf je geen 100% garantie te geven of dit de goedkoopste manier is!
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2024 10:19 ]
Heb je hier misschien wat aan?lapino schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:22:
Dus 3mnd core kopen en die redeemen? Wat krijg ik daar dan voor?
:fill(white):strip_exif()/f/image/QHrsPheMkWMNYAejId3WhgHj.png?f=user_large)
Maar anders via MS 14,99 per maand, een ultimate 12 maanden kaart (dat zal die 103 euro van je zijn) of die 80 euro van hierboven. Of 20% veel is laat ik aan jou, maar met die core kaarten krijg je ongeveer 453 dagen (1 jaar en bijna 3 maanden) voor 103 euro...
Het is verder ook maar de vraag wat MS gaat doen nu ze Activision-Blizzard-King hebben gekocht, wellicht dat gamepass gewoon duurder gaat worden of er een 'extra tier' boven ultimate gaat komen (bijv. voor AAA-games als Call of Duty). In dat licht stack ik nu elke 50 dagen tot het maximum (dus als ik het vandaag zou doen tot 12-6-2027), dan heb ik tenminste maar die 3 jaar vooruit tegen de huidige prijs
[ Voor 34% gewijzigd door sewer op 12-06-2024 11:58 ]
Zou het mogelijk zijn om met een VPN, core kaartjes uit Indië toe te voegen, aan een lopend Europees/NL Gamepass Ultimate abbo? Dat kost namelijk 9 euro voor 6 maanden core, dus 81 dagen extra Ultimate.sewer schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:37:
Ik doe het ook zo, 3 maanden core is soms tegen de 10 euro (dan koop ik er meteen een paar), nu is die 11,58 (https://www.eneba.com/nl/...s-core-3-month-key-europe), en ze zijn eigenlijk 51 of 52 dagen. Dus met 7 per jaar (357-360 dagen) is het ongeveer 80 euro per jaar extra.
[ Voor 6% gewijzigd door Elias2020 op 12-06-2024 13:35 ]
Nee dat werkt helaas niet, dan krijg je een regio mismatch melding bij het invoeren.Elias2020 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:34:
[...]
Zou het mogelijk zijn om met een VPN, core kaartjes uit Indië toe te voegen, aan een lopend Europees/NL Gamepass Ultimate abbo? Dat kost namelijk 9 euro voor 6 maanden core, dus 81 dagen extra Ultimate.
Je zou wel je account regio aan kunnen passen naar India en dan zou het moeten werken, maar dat wordt veelal afgeraden. Ik heb zelf mijn account een tijd geleden op Turkije gezet en kan daarmee nu Turks tegoed toevoegen en spellen kopen in de Turkse store (wel een Turkse creditcard nodig).
Helaas gaat het in dit topic vrijwel alleen maar over hoe je zo goedkoop mogelijk GPU kan aanschaffen.Atsiz schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:44:
Mag ik "nieuwe" ervaringen van jullie?
1-) Wat zijn de negatieve ervaringen tot zo ver?
2-) Kan ik nou alle games ook via iOS + controller spelen?
3-) Is het nou download + play of alleen stream+play?
4-) Hoe zit het als je via wifi speelt ? Ookal heb ik een snelle verbinding maak ik me zorgen voor beeld kwaliteit of shooter games (snel).
Ik vind je vragen wel interessant en ben benieuwd naar andere ervaringen.
1) Een tijdje gehad dat de wachttijden voor cloud gamen bij populaire games op bepaalde tijdstippen behoorlijk hoog was (15-20 min). FF snel een game starten zit er dan niet in. Laatste weken niet meer ervaren. Verder niet echt negatieve ervaringen met GPU, eerlijk gezegd. Het doet wat het belooft wmb.
2) Ik heb geen ervaring met iOS. Sowieso niet alle games. Dat kan op Android ook niet. Alleen games die voor Cloud gamen beschikbaar zijn. Op iOS kan je geen gebruik maken van cloud gamen via de app, dat kan alleen via de browser: https://support.xbox.com/...ox-game-pass-mobile-intro. De controller is aan iOS te koppelen: https://support.apple.com/en-us/111101.
3) Op mobiele apparaten alleen cloud gamen.
4) De ervaring is wisselend.
Op dit moment gebruik ik een Pixel 7 met een Gamesir X2 pro. Ik moet zeggen dat die combinatie mij wel bevalt, mits een goede internetverbinding.
Heb het net geprobeerd en het werkt. Heb nu 26 maanden GPU voor 58,17 euromprkooij schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:49:
[...]
Cloud gebruik ik af-en-toe, en thuis eigenlijk niet tot nauwelijks; alleen als ik heel erg twijfel of een spel voor mij is om even een uurtje uit te proberen.
1) Negatieve ervaringen heb ik niet echt
2) iOS is het minst ondersteund, zover ik weet alleen cloud games (via de browser) en zoals hierboven gemeld is het mogelijk een xbox controller aan te sluiten
3) Ik game op een Windows laptop gewoon via de officiele Xbox-app en dan remote play. Aangezien ik dan meestal in de woonkamer zit waar ook de xbox zit (maar mijn vriendin wilt iets op de tv zien), verbind ik dan de controller/koptelefoon direct met de xbox zelf, en niet op de laptop. Alleen het scherm wordt dus doorgezet, en dat werkt prima, ook in snelle games. Ik duw eigenlijk altijd wel een kabel in mijn laptop (heb overal utp-kabels liggen), maar via wifi gaat dat meestal ook goed.
Op andere TVs gebruik ik nvidia shields pro (uit 2019) met daarop een gekochte app genaamd xbxplay. Ik doe dit omdat de officiele xbox app alleen telefoons ondersteunt (en expliciet geen android TV), en ook al zou ik hem sideloaden, dan is die officiele Android app maar 720p, terwijl die xbxplay 1080p is. Hier game ik dan met een xbox controller die op de nvidia shield is aangesloten (en eventueel een bluetooth koptelefoon op de tv). Ook hier heb ik de shield wel weer bedraad, maar het werkt goed zonder merkbare lag voor mij.
4) Kan me herinneren dat ik op de laptop wel eens connectieproblemen had via wifi (ook al staat mijn asus wifi 6 router op 2 meter), en maar snel een utp-kabel erin stopte. Maar game verder zo weinig over wifi dat ik hier niet echt een goed oordeel over kan vellen.
Die had ik destijds gehaald voor in de toekomst 3 jaar geleden?
Maar nu zijn ook de echte 12 months kaarten behoorlijk generved niet?
Hoeveel maanden gpu krijg je voor 36 maand gold?
Of beter om de kaarten te verkopen en wachten tot einde datum en Dan De India route te nemen?
Ik ga er even van uit dat je Ultimate wilt, daar staat een paar berichten hierboven door @G_Dragon een overzicht, als je gewoon de basis wilt, Core, dan is het gewoon 1 op 1, dus 36 maanden gold is 36 maanden Game Pass Core.R.G schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:21:
Wat raden jullie aan en of kan ik nog met 3 x 12 maaden goud kaarten?
Die had ik destijds gehaald voor in de toekomst 3 jaar geleden?
Maar nu zijn ook de echte 12 months kaarten behoorlijk generved niet?
Hoeveel maanden gpu krijg je voor 36 maand gold?
Of beter om de kaarten te verkopen en wachten tot einde datum en Dan De India route te nemen?
Hoeveel maanden je precies krijgt even geen idee, ik kan helaas tot 24 maanden vinden, zoals het overzicht ook aangaf.
Als ik deze reactie moet geloven:Linksquest schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:35:
[...]
Hoeveel maanden je precies krijgt even geen idee, ik kan helaas tot 24 maanden vinden, zoals het overzicht ook aangaf.
Worden het er 26 MaandenLoeiOrdinair schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 17:24:
[...]
Heb het net geprobeerd en het werkt. Heb nu 26 maanden GPU voor 58,17 euro
Ja inderdaad, ik heb meteen Cold War gedownload, want ik heb ze tot deel 4 gespeeld.Siedo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:49:
Ik zag het weekend dat CoD Black Ops 6 beschikbaar is via GPU. Ik had eerder al wat geruchten gehoord, maar blijkbaar is het vrij te spelen. Heb meteen de downloads aangezet om voorbereid te zijn. Nu hopen dat het geen teleurstelling wordt.
Die zag ik er niet tussen staan, wel WWII.Linksquest schreef op maandag 17 juni 2024 @ 09:01:
[...]
Ja inderdaad, ik heb meteen Cold War gedownload, want ik heb ze tot deel 4 gespeeld.
Had ik er misschien even bij moeten zeggen, die was een keer gratis in Playstation Plus, en aangezien ik alles claim, kwam ik erachter dat ik die ook had, dus daar heb ik hem op gedownload. Maar momenteel met Like A Dragon 8 en WWI Verdun nog bezig, en me dochter had me gisteren Worms Rumble voor vader dag gekocht, dus die gaat even voorrang krijgen
Yep, wanneer je auto-renewal aanzet. Daarna kan je het weer uitzetten, maar je krijgt dan een maandje extraG_Dragon schreef op maandag 17 juni 2024 @ 09:00:
Worden het er 26 Maanden
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 04-07-2024 19:10 ]
Ik had zelf de link nog niet gelegd dat deze fysieke games in de aanbieding een voorteken zou zijn dat ze in gamepass zouden komen, maar we zullen het zien
Verrek, net voor 20 euro van MP getrokken...mprkooij schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:08:
The Crew Motorfest,
Oeh dat is een mooie deal voor een mooi spel! Veel plezier
Dank! Het is voornamelijk voor de kinderen, de jongste wilde Forza Horizon, maar dan met motoren.G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:57:
[...]
Oeh dat is een mooie deal voor een mooi spel! Veel plezier
Oh niet voor jezelf? Nou dan hoop ik dat je kinderen er veel plezier mee gaan hebben, ik heb mij er echt heel goed mee vermaakt!Siedo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:59:
[...]
Dank! Het is voornamelijk voor de kinderen, de jongste wilde Forza Horizon, maar dan met motoren.
Ik ga vast wel wat rondjes rijden, al is het maar om de jongens een handje te helpen bepaalde zaken te behalen.G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:01:
[...]
Oh niet voor jezelf? Nou dan hoop ik dat je kinderen er veel plezier mee gaan hebben, ik heb mij er echt heel goed mee vermaakt!
:strip_exif()/f/image/RtrngUVT5UwjeaRocdjFOscL.jpg?f=fotoalbum_large)
Er gaan weer een paar titels Gamepass verlaten..
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 07-07-2024 10:04 ]
Figment 2 en Toem zijn in de aanbieding t/m 9 juli, en als je in het buitenland shopt ook erg goedkoop (Turkse store: Figment 2: 40 cent en Toem: 79 cent)G_Dragon schreef op zondag 7 juli 2024 @ 10:01:
[Afbeelding]
Er gaan weer een paar titels Gamepass verlaten..
:strip_exif()/f/image/NTc8XlZDp7EhXmNJQUf1LXfZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Rumor coming to Xbox game pass soon. pic.twitter.com/GVKL9fJrmH
— Mr..Keema (@KeemaMr) 7 juli 2024
LET OP: Gerucht!
Deze wilde ik nog altijd een keer kopen, zou mooi zijn als deze uit zou komen 🤩
Ik hoop het voor je en ik wil je altijd helpen of samen spelen in jouw wereld, geef maar een gil wanneer je eventueel samen zou willen spellenLinksquest schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:34:
[...]
Deze wilde ik nog altijd een keer kopen, zou mooi zijn als deze uit zou komen 🤩
Even een iets grappigs wat me ineens opviel: er staat "Consola" ipv "Console"
Maar dat mag de pret niet drukken, lol.
Plaatje zal gepost /gemaakt zijn door iemand in waarschijnlijk Spaanstalige regio o.i.d.Vortigen schreef op maandag 8 juli 2024 @ 23:16:
[...]
Even een iets grappigs wat me ineens opviel: er staat "Consola" ipv "Console"![]()
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Dat beloofd niet veel goed, jammer! Toch hoop ik ergens wel dat dit spel binnenkort naar Gamepass gaat komen, hij is nu al mooi een tijdje uit en ook flink in de aanbieding.Vortigen schreef op maandag 8 juli 2024 @ 23:16:
[...]
Even een iets grappigs wat me ineens opviel: er staat "Consola" ipv "Console"![]()
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 03:42
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Topicstarter:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Volgens mij zou dat vandaag beschikbaar moeten zijn.Sjalabert schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 07:44:
Iemand van jullie een idee wanneer de app beschikbaar komt voor de Amazon Fire stick? Ben dagelijks aan het zoeken maar vind hem niet. Wil echt eens vanaf de bank xcloud checken.
https://www.windowscentra...res-what-you-need-to-know
Weet niet of alle firesticks compatible zijn?
The company previously announced a partnership with Amazon that would allow players to use certain Fire TV Sticks to access Xbox Cloud Gaming, a move that came as something of a surprise given Microsoft and Amazon's historic hostility as Cloud rivals. Right now, Xbox Cloud Gaming is available through the Fire TV Stick 4K Max and Fire TV Stick 4K models.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-07-2024 08:04 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Net nog maar eens de firestick aangeslingerd (die nieuwe 4max). Helaas nog niets. Wachten maar........uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:02:
[...]
Volgens mij zou dat vandaag beschikbaar moeten zijn.
https://www.windowscentra...res-what-you-need-to-know
Weet niet of alle firesticks compatible zijn?
The company previously announced a partnership with Amazon that would allow players to use certain Fire TV Sticks to access Xbox Cloud Gaming, a move that came as something of a surprise given Microsoft and Amazon's historic hostility as Cloud rivals. Right now, Xbox Cloud Gaming is available through the Fire TV Stick 4K Max and Fire TV Stick 4K models.

Ben een apple TV gebruiker. Maar dacht kan ik lekker op de bank wat simpele games spelen. Moet trouwens zeggen voor die 8 tientjes een TOP dingetje.
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Daar zou ik mijn Xbox weer voor aan zetten. Staat alweer maanden uit (..).
If you’re on Xbox Series X|S or Xbox One, it’ll now cost $20/monthly on Xbox Game Pass Ultimate to play Black Ops 6 day one ($240/yearly)
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 9 juli 2024
If you’re on PC Game Pass, it’ll now cost $12/monthly to play Black Ops 6 day one ($144/yearly) pic.twitter.com/Jb9hpKcjHD
Nog meer sities die het melden:
- Microsoft is hiking the price of Xbox Game Pass Ultimate and launching a new ‘Standard’ tier
- Xbox Game Pass is getting MAJOR changes, with a new tier without day one games, and a range of price increases
- Standard: $14.99 (No Day One games, current Console users keep their plan)
- Ultimate: $19.99 (was $16.99)
- PC: $11.99 (was $9.99)
Let op, verleng je Xbox Game Pass abonnement voor 18 september tot het maximale!
Xbox maakt tot slot bekend dat Game Pass voor Console-abonnementen na 18 september maximaal 13 maanden stapelbaar zijn. Klanten die voor die datum meer dan 13 maanden hebben gestapeld, houden die maanden, maar kunnen na die datum dus extra maanden boven de 13 maanden toevoegen.
[ Voor 120% gewijzigd door G_Dragon op 10-07-2024 08:51 ]
Bij nader inzien zal het ook wel voor ultimate gelden, want als ik https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass#join bekijk en daar op console klik, dan zie ik zowel core als ultimate als een 'console'-abo
[ Voor 29% gewijzigd door sewer op 10-07-2024 09:26 ]
Maar dat betekent dus dat dit voor september nog wel kan?sewer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:56:
Even voor de zekerheid; dat stapelen van 13 maanden gaat dan alleen over het abonnement 'game pass core/standard'? En bij ultimate kan je dan nog steeds blijven aanvullen met 'xbox core 3 maanden'-sleutels (waar je 51 dagen ultimate voor krijgt) tot 36 maanden vooruit?
edit:
Bij nader inzien zal het ook wel voor ultimate gelden, want als ik https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass#join bekijk en daar op console klik, dan zie ik zowel core als ultimate als een 'console'-abo
De mijne loopt namelijk in oktober af. Dus ik ga dan even kijken.
Maar dit kan alleen als je een aflopende datum voor 18 september hebt toch?sewer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:52:
Ja, dat is wat G_Dragon bedoelt met 'Let op, verleng je Xbox Game Pass abonnement voor 18 september (2024) tot het maximale!', je kan je ultimate-abo tot die datum nog stapelen tot 17 september 2027.
Mijn GP Ultimate loopt tot 24 maart 2025...
Ja zou je voor de duurdere manier kunnen gaan en 3 maanden kaartjes gaan kopen om zo de eind datum te verlengen. Dat doe ik ook elke maand om zo tot het maximale Game Pass te houdenCanis Lupus schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:13:
[...]
Maar dit kan alleen als je een aflopende datum voor 18 september hebt toch?
Maar dan 3 maanden core (waardoor er 51 dagen overblijven) of 3 maanden ultimate?G_Dragon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:22:
[...]
Ja zou je voor de duurdere manier kunnen gaan en 3 maanden kaartjes gaan kopen om zo de eind datum te verlengen. Dat doe ik ook elke maand om zo tot het maximale Game Pass te houden
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Toevoeging: Huidige abbonnees van GamePass Standard (Gamepass Console) zullen nog onder de voorwaarden van Gamepass Console door kunnen gaan, als ze hun abonnement op auto-renew hebben staan. Alleen voor nieuwe abbonnees geldt het nieuwe systeem.Mog schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:21:
Het wordt wel een beetje onduidelijk nu. Hier een overzicht:
[Afbeelding]
Met andere woorden: dit trucje (Mog in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie") werkt nog steeds?CosmoKramer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:59:
Ik had een ultimate abo tot 18 jan 2025 en heb net vier drie-maanden-codes ingewisseld, dus kan nu tot begin 2026 ultimate gebruiken. Daarna zie ik wel weer verder.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Hier heb je vast wat aan! 3 maanden Xbox Game Pass Core worden omgezet in 50 dagen Game Pass Ultimate wat net iets meer is dan een maand.FrankoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:52:
[...]
Maar dan 3 maanden core (waardoor er 51 dagen overblijven) of 3 maanden ultimate?
:fill(white):strip_exif()/f/image/zRgxfioihiq4jKwIGGEX0Hv9.png?f=user_large)
Weet niet precies wat dat trucje is, maar ik denk het welMog schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:03:
[...]
Met andere woorden: dit trucje (Mog in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie") werkt nog steeds?
Voor 105 euro 12-maanden gekocht bij livekaarten (gewoon zonder VPN-gedoe) en de levering bestond uit vier losse 3-maand-kaarten.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Netjes, het kan nog veel verder als je dat zou willenCosmoKramer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:59:
Ik had een ultimate abo tot 18 jan 2025 en heb net vier drie-maanden-codes ingewisseld, dus kan nu tot begin 2026 ultimate gebruiken. Daarna zie ik wel weer verder.
Corekaartjes t/m 13 (max?) maanden en 1 maand ultimate aanschaffen via enaba?
Of is deze constructie niet meer mogelijk?
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Je kan (geldt ook voor @FrankoNL ) het aanvullen met 'xbox game pass core' codes van bijv. eneba.Canis Lupus schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:13:
[...]
Maar dit kan alleen als je een aflopende datum voor 18 september hebt toch?
Er zit dus wel die conversie op (een 1 maand code is maar 20 dagen extra gamepass ultimate, die 3 maanden komt uit op 50 dagen, die 6 maanden 81 dagen en een jaarcode is 4 maanden).
Dus die code voor 3 maanden hierboven van 11,57 euro (voor regio Europa) is dus 11,57 euro voor 50 dagen extra gamepass ultimate, en komt dan neer op ongeveer 7,10 euro per maand. Die kun je dus nu meermalen gebruiken om tot maximaal 10-7-2027 op te hogen.
Kort uitgelegd, voor hoever mijn kennis momenteel gaat en wat er duidelijk is. Kan je gewoon op Eneba kaartjes kopen (3 Maanden Xbox Live Core doe ik altijd) en die toevoegen aan je lopende Game Pass Ultimate Abonnement, zo doe ik het al een jaar waardoor ik nu tot April 2027 Game Pass Ultimate heb.Dmp1982 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:06:
Snap er geen bal meer van 🫠. Wat is nu sinds de wijziging de beste manier om te stacken met een account zonder gamepass op dit moment?
Corekaartjes t/m 13 (max?) maanden en 1 maand ultimate aanschaffen via enaba?
Of is deze constructie niet meer mogelijk?
Als blijkt dat er iets niet klopt in de informatie die we nu hebben dan zal iemand vast wel duidelijkheid geven over wat wel en niet mogelijk zal zijn.
Wordt wel duur zo maar ja zat er aan te komen
[ Voor 15% gewijzigd door dglavimans op 10-07-2024 11:40 ]
Ah, dus als je je lopende GPU nog stackt met corekaarten worden die omgezet naar GPU?G_Dragon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:09:
[...]
Kort uitgelegd, voor hoever mijn kennis momenteel gaat en wat er duidelijk is. Kan je gewoon op Eneba kaartjes kopen (3 Maanden Xbox Live Core doe ik altijd) en die toevoegen aan je lopende Game Pass Ultimate Abonnement, zo doe ik het al een jaar waardoor ik nu tot April 2027 Game Pass Ultimate heb.
Als blijkt dat er iets niet klopt in de informatie die we nu hebben dan zal iemand vast wel duidelijkheid geven over wat wel en niet mogelijk zal zijn.
Neem aan wel in 3:2 ratio?
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Voor mij wel idd dus idd ipv 3 maanden werd het 2 maanden. Nog steeds goedkoperDmp1982 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:24:
[...]
Ah, dus als je je lopende GPU nog stackt met corekaarten worden die omgezet naar GPU?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Super! Als ik zo zie lijken de 1 maand kaarten de beste conversieratio te hebben, maar die zijn waarschijnlijk ook duurder in aanschaf. Ik ga wat 3 mnd kaartjes kopen 😋G_Dragon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:05:
[...]
Hier heb je vast wat aan! 3 maanden Xbox Game Pass Core worden omgezet in 50 dagen Game Pass Ultimate wat net iets meer is dan een maand.
[Afbeelding]
Die xbox gold kaarten die ik vroeger gebruikte staat overal bij dat het core wordt en volgens microsoft is er tegenwoordig een conversie ratio van gold naar ultimate (1 jaar is 3 maanden).CosmoKramer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:59:
https://answers.microsoft...7f-42d3-9c72-b044915f733a
Wat voor soort codes gebruik jij dan?
edit: Ondertussen opnieuw ingelezen (dit topic, google) en zie dat er tevens een maximum is van 13 maanden. Dan zou ik dus maximaal 4 maanden kunnen bijkopen nu. Ik vraag mij wel af wat er gebeurd als ik daar een 12 maanden kaart in probeer te gooien, zal wel mislukken dan.
edit2: Ben van 5-4-2025 naar 18-7-2024 gegaan voor 22,48. Dus 22,48/103 dagen * 30 dagen = 6,54 per maand. Stuk duurder dan vroeger (35 euro per jaar) maar alsnog beter dan 18 euro per maand...
Ik had nog 1,14 euro kunnen besparen als ik het in één order had gedaan. Maar ik was al blij dat ik in excel kon berekenen hoeveel maanden ik kon verlengen (4) en was vergeten dat er ook nog die conversie ratio was. Dus ik dacht vooraf dat ik maximaal 1x 3 maanden kon kopen. Maar ik kon dus 2x 3 maanden kopen.
[ Voor 51% gewijzigd door sdk1985 op 10-07-2024 14:54 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
https://www.eneba.com/nl/...m%2F&enb_term=Show%20more
[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 10-07-2024 14:43 ]
Lopend GPU stacken met core kaarten geeft volgens mij een 3:1 ratio?! Nieuw GPU 3:2. Als dat niet zo is, dan hoor ik dat graag!Dmp1982 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:24:
[...]
Ah, dus als je je lopende GPU nog stackt met corekaarten worden die omgezet naar GPU?
Je kan nu nog bijkopen tot 10 juli 2027 (3 jaar vanaf nu), die 13 maanden gaat pas per 18 september in.sdk1985 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 13:57:
edit: Ondertussen opnieuw ingelezen (dit topic, google) en zie dat er tevens een maximum is van 13 maanden. Dan zou ik dus maximaal 4 maanden kunnen bijkopen nu. Ik vraag mij wel af wat er gebeurd als ik daar een 12 maanden kaart in probeer te gooien, zal wel mislukken dan.
Bijkopen is inderdaad duurder dan een nieuw abo (ik had de eerste 3 jaar ook onder de 100 euro geloof ik in totaal), maar met zo'n 6-7 euro per extra maand blijft het toch erg goedkoop, zeker als ik dan kijk wat ik gemiddeld kwijt ben geweest voor 5 jaar gamen.
De tabel staat een kleine 10 posts boven je in een plaatje, ratio is afhankelijk van welk kaart je koopt (2/3 bij een maandkaart, een kwart bij een tweejarige-kaart).Elias2020 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:43:
[...]
Lopend GPU stacken met core kaarten geeft volgens mij een 3:1 ratio?! Nieuw GPU 3:2. Als dat niet zo is, dan hoor ik dat graag!
[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 10-07-2024 15:11 ]
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog