Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:48:
[...]

Nouja als je via de bekende truc 2 jaar ultimate afsluit scheelt dat al gauw 100/150 euro met de “normale” manier van het abbo afsluiten.
Ja ten opzichte van gewoon het normale maandelijkse bedrag betalen, maar het ging om het verschil tussen gewoon Nederlandse/Europese codes voor core/live omzetten naar gamepass ultimate en hetzelfde met goedkopere buitenlandse codes. Met die Europese codes ben je alsnog veel goedkoper uit dan de 13 of 15 euro wat het anders per maand is. Ik zie als ik zo snel kijk 45 euro voor 12 maanden live wat als je geen actief abo had 8 maanden wordt, dus wordt zo'n kleine 6 euro per maand.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
Finraziel schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:43:
[...]

Ja ten opzichte van gewoon het normale maandelijkse bedrag betalen, maar het ging om het verschil tussen gewoon Nederlandse/Europese codes voor core/live omzetten naar gamepass ultimate en hetzelfde met goedkopere buitenlandse codes. Met die Europese codes ben je alsnog veel goedkoper uit dan de 13 of 15 euro wat het anders per maand is. Ik zie als ik zo snel kijk 45 euro voor 12 maanden live wat als je geen actief abo had 8 maanden wordt, dus wordt zo'n kleine 6 euro per maand.
Ahhh dus je bedoelt een EU game pass code en vervolgens omzetten naar ultimate. Ja dan valt het ook wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
Heb de laatste berichten hier gelezen maar het het allemaal niet meer zo gevolgd dus vraag ik het nog eens na.

Ik had 3 jaar GamePass via de gekende truc.
Deze loopt vandaag blijkbaar af.

Wat kan ik nu best doen zodat de zoon toch nog game pass Ultimate kan gebruiken op de goedkoopst mogelijke manier :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 22:46
bennierex schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:34:
@G_Dragon ik denk dat ik even zo laat. Nu mijn abbo weer loopt gaat volgens mij de 3:1 verhouding weer gelden?
Heb overigens niet durven proberen om bijv 4x 12 maanden eerst te redeemen en dan om te zetten. Was me onduidelijk of de 36mnd max geldt voor of na de omzetting.
Beide. De 36 maanden max geldt zowel voor als na de omzetting

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Ben toch wel aan het genieten van Dead Island 2 zeg! Herlijke humor, genoeg side quests (niet teveel, niet te weinig, grappige storylines, geinige loot).
De donkere levels vind ik wat minder, maar in het zonnetje op Venice Beach ronddwalen en de wereld ontdekken is te gek.

Er zitten ook wel wat leuke Resi references in (Salazar). Kortom: aanradertje.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CosmoKramer schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:14:
Ben toch wel aan het genieten van Dead Island 2 zeg! Herlijke humor, genoeg side quests (niet teveel, niet te weinig, grappige storylines, geinige loot).
De donkere levels vind ik wat minder, maar in het zonnetje op Venice Beach ronddwalen en de wereld ontdekken is te gek.

Ja gaaf spel he! Heb me er heel goed mee vermaakt, veel veel plezier ermee..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:20:
[...]

Ja gaaf spel he! Heb me er heel goed mee vermaakt, veel veel plezier ermee..
Hoeveel uur heb je er ongeveer over gedaan? En hoe groot is de open wereld?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:34
Linksquest schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:03:
[...]

Ik kijk dat altijd op HowLongToBeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Handige website, in iedergeval niet zo grote open wereld als Cyberpunk 2077

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:54
Ik ben bij een clown eindbaas, blijkbaar missie 19 v/d 24, en zit op 15 uur. Verder niet random rondgelopen en een stuk of 4 side missies gedaan. Het is dus inderdaad heel overzichtelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:03:
[...]

Oef dan moet ik op mijn Xbox App kijken want ik heb eerst veel zij missies gedaan en ben de open wereld gaan ontdekken dus ik denk dat ik ergens rond de 30 uur zat toen ik het verhaal uitspeelde. De open wereld bestaat uit 10 verschillende gebieden en is behoorlijk groot en er valt veel te ontdekken, daar raak je snel in verdwaald.

Kan jij misschien kijken via Xbox of de app op hoeveel uur ik nu zit? :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sewer schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:32:
Ik ben bij een clown eindbaas, blijkbaar missie 19 v/d 24, en zit op 15 uur. Verder niet random rondgelopen en een stuk of 4 side missies gedaan. Het is dus inderdaad heel overzichtelijk :)
Die missie is geweldig! Wist je trouwens dat er ook een Dead Island 2 topic is? :*)

spoiler:
Hierna kom je ze in het wild tegen :D O-)

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2024 08:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 16:35
Linksquest schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:26:
Handige website, in iedergeval niet zo grote open wereld als Cyberpunk 2077
Neu, overzichtelijke wereld. Het is een semi open wereld. Het zijn een stuk of 6-8 gebieden die met elkaar verbonden zijn middels laadschermen. Allemaal niet bijster groot. Uurtje of 20-25 kun je er wel door zijn :)

Dead Island 2 is echt een dikke aanrader mocht je die nog niet hebben gespeeld.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:30:
[...]

Neu, overzichtelijke wereld. Het is een semi open wereld. Het zijn een stuk of 6-8 gebieden die met elkaar verbonden zijn middels laadschermen. Allemaal niet bijster groot. Uurtje of 20-25 kun je er wel door zijn :)

Dead Island 2 is echt een dikke aanrader mocht je die nog niet hebben gespeeld.
Nog niet, stond op mijn verlanglijstje, maar nu is hij op Game Pass dus kan hem nu spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

bennierex schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 00:55:
[...]

Bij mij net gelukt. Via livekaarten.nl 3x 12mnd Gamepass Core (Brazilië) voor €37,95/stuk gekocht. Ge-redeemed via VPN en daarna Ultimate opnieuw geactiveerd voor €14,99 (wellicht kan dat laatste goedkoper).
25 maanden voor €129 uiteindelijk.

Mijn eerdere Ultimate abbo was wel al een paar dagen verlopen, dan krijg je dus 3:2 conversie na opnieuw activeren.
Goed om te lezen dat het nog werkt, mijn 3 jaar verloopt namelijk ook binnenkort.

Essentieel lijkt me dus:
1) Ultimate laten aflopen (= geen actief abo)
2) veiligheidshalve het hele proces te doen met VPN aan op regio Brazilië (aankopen kaarten en activeren)

Dat omzetten van Core (vroeger Live Gold), hoe gebeurt dat precies? Destijds was dat een deal voor 1 EUR en was de conversie 1:1, nu mogelijk dus iets duurder en slechtere conversie, maar wel gewoon nog altijd ergens op de Xbox-site een knopje om te converteren naar Ultimate?

[ Voor 15% gewijzigd door shyheim op 05-03-2024 13:24 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 09:44

bennierex

Pilot_Z

Klopt helemaal.

Eerst heb ik de codes voor Core ge-redeemed via de microsoft site en daarna bij het opnieuw activeren van Ultimate kreeg ik meteen de melding dat de resterende tijd zou worden omgezet naar GPU. Omdat dat ik al eerder een abbo heb gehad kon ik niet meer de €1 deal gebruiken en kostte het me €14,95 voor de eerste maand.
shyheim schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:21:
[...]

Goed om te lezen dat het nog werkt, mijn 3 jaar verloopt namelijk ook binnenkort.

Essentieel lijkt me dus:
2) veiligheidshalve het hele proces te doen met VPN aan op regio Brazilië (aankopen kaarten en activeren)

Dat omzetten van Core (vroeger Live Gold), hoe gebeurt dat precies? Destijds was dat een deal voor 1 EUR en was de conversie 1:1, nu mogelijk dus iets duurder en slechtere conversie, maar wel gewoon nog altijd ergens op de Xbox-site een knopje om te converteren naar Ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 21:30
CosmoKramer schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:14:

Lijkt me een leuk spel maar helaas (nog?) niet beschikbaar op Gamepass PC en alleen op de Xbox console.
Wie weet komt dat nog :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:15

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Omdat xCloud onderdeel is van GamePass Ultimate:

Ik zag dit als reactie onder een nieuws item op de frontpage: nieuws: Apple brengt iOS 17.4 uit met ondersteuning voor appwinkels van derden

StefanJanssen in 'Apple brengt iOS 17.4 uit met ondersteuning voor appwinkels van derden'

Kort gezegd: Apple heeft dus zijn policy mbt streaming aangepast voor oa games. De reden waarom er geen dedicated xCloud app is waarin je rechtstreeks games kan streamen, is dus omdat de policy was dat elke game afzonderlijk moest worden aangeboden als losse app bij Apple.
Today, Apple is introducing new options for how apps globally can deliver in-app experiences to users, including streaming games and mini-programs. Developers can now submit a single app with the capability to stream all of the games offered in their catalog.
Bron van Apple: https://developer.apple.com/news/?id=f1v8pyay

Momenteel is xCloud nog een webapp, dus niet meer dan een link op je iOS homescreen die onderwater gewoon de xCloud webpagina opent. Ik vond het nooit zo fijn aangezien ik altijd opnieuw moest inloggen. Hopenlijk komt Microsoft met een dedicated xCloud app waarmee de user experience wat beter wordt dan bij zo'n veredelde app/webpagina.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

shyheim schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:21:
[...]

Essentieel lijkt me dus:

Even mezelf quoten: met VPN de Braziliaanse en Turkse kaarten op CDkeys.com gecheckt en die staan momenteel duurder dan de Europese, dus heb het gewoon zonder VPN gedaan.
Uiteindelijk 120 + 14,99 EUR betaald voor 2 jaar en 1 maand Gamepass Ultimate. Duurder dan 3 jaar geleden, maar nog altijd geen verkeerde deal. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CosmoKramer
Ik zit te te twijfelen of ik Jedi Survivor of Alan Wake 2 zal kopen, maar verwacht van beiden dat ze op enig moment op GamePass gaan komen..

Dat blijft toch een beetje een vervelend iets met dit soort abonnementen.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

CosmoKramer schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:19:
Ik zit te te twijfelen of ik Jedi Survivor of Alan Wake 2 zal kopen, maar verwacht van beiden dat ze op enig moment op GamePass gaan komen..

Af en toe is het inderdaad lastig, zo heb ik dat ook al een paar keer gehad, maar gelukkig soms ook omgedraaid dat ik iets wilde kopen en hij toevallig naar Game Pass of Playstation Plus kwam. Zo als nu op Game Pass Diablo 4 (eind deze maand) en Dead Island 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen

Ik weet niet op welk platform je speelt maar Jedi Survivor op de PC blijkt nog steeds heel slecht te draaien.
Er zijn wel mods die dat fixen trouwens.
Op de console lees ik dat het veel beter is.

@Linksquest D4 op gamepass is idd wel tof. Ik had 'm al gekocht bij release (heel goed mee vermaakt trouwens!) maar het zet mij wel aan het denken voor eventuele toekomstige aankopen ;)
En Dead Island 2 komt hopelijk ook nog naar de PC versie van gamepass.
Wilde het laatst uitproberen maar helaas (nog?) alleen maar op de Xbox.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
Ik _verwacht_ Jedi Survivor binnen 2 maanden, omdat het vrij normaal is dat EA games ongeveer een jaar naar gamepass komt (release was 28 april 2023).
Voor de remedy games zijn de voorgaande ook zowat allemaal op gamepass geweest, maar geen idee of daar een patroon in zit en wanneer dat voor Alan Wake 2 zou gebeuren…

Heb zelf het zelfde ‘probleem’ met Stray, lijkt me ook spel dat goed in gamepass zou passen, maar geen idee of dat ook echt ooit gebeurt…

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 19-03-2024 16:02 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GJCOL4BasAAFWCD?format=png&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint beter en beter te worden, Evil West op de PlayStation gespeeld en een echte aanrader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

The Quarry is ook een dikke aanrader, vooral als je games als The Dark Picturess of Until Dawn geweldig vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:16
Superhot…. Dat was in de tijd van Stadia echt de culthit. Veel lol mee gehad. Een no-brainer om te spelen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
edit:
Verkeerde topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Sahi_NL op 21-03-2024 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

nieuws: Xbox Cloud Gaming krijgt ondersteuning voor muis en toetsenbord in so...

Top, zit al langer op te wachten.
Maar die titels die aangekondigd zijn: ben ik de enige die ze niet meer terugvindt in de Xbox Cloud Gaming? Aan een update bezig voor die spellen as we speak? Als ik ze zoek in de zoekbalk krijg ik ze niet te zien, en als ik ze zoek tussen "alle games" staat er "niet beschikbaar voor de cloud" op de tegel.

[ Voor 12% gewijzigd door shyheim op 27-03-2024 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
shyheim schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:33:
nieuws: Xbox Cloud Gaming krijgt ondersteuning voor muis en toetsenbord in so...

Maar die titels die aangekondigd zijn: ben ik de enige die ze niet meer terugvindt in de Xbox Cloud Gaming? Aan een update bezig voor die spellen as we speak? Als ik ze zoek in de zoekbalk krijg ik ze niet te zien, en als ik ze zoek tussen "alle games" staat er "niet beschikbaar voor de cloud" op de tegel.
Ja heel goed nieuws idd. Ik zit er ook al lang op te wachten :)

Oh...niet beschikbaar nog? Ik ga het later vandaag ff checken dan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 14:50:
The Quarry is ook een dikke aanrader, vooral als je games als The Dark Picturess of Until Dawn geweldig vinden.
Toffe games ja! Leuk om met de vrouw 's avonds op de bank te spelen :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:43
Schweino schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:42:
[...]

Beide. De 36 maanden max geldt zowel voor als na de omzetting
Mijn begrijpend lezen krijgt het even niet geregeld:

48 maanden kopen en omzetten volgens 3 Core:2 GPU werkt dus niet als je dit in 1x wil doen?
Ik sta op het punt dit te doen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:32:
[...]

Ook een gamende eega, leuk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
JDL15 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:15:
[...]

Mijn begrijpend lezen krijgt het even niet geregeld:

48 maanden kopen en omzetten volgens 3 Core:2 GPU werkt dus niet als je dit in 1x wil doen?
Ik sta op het punt dit te doen namelijk...
48 maanden met 3:2-conversie wordt 32 maanden als eindresultaat. 32 is kleiner dan 36 maanden, wat de max is, dus dat gaat volgens mij wel :P

Ik gok dat @Schweino bedoelde dat als je abonnement nog loopt de max 36 maanden is, en als je abonnement verlopen is, het ook nog steeds 36 maanden is.

Alhoewel ik het verkeerd kan hebben. Dus je kan op safe spelen en 'maar' 36 maanden omzetten tot 24 maanden.

Ik had het fout, zie hieronder.

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 27-03-2024 10:40 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hahn schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:27:
[...]

48 maanden met 3:2-conversie wordt 32 maanden als eindresultaat. 32 is kleiner dan 36 maanden, wat de max is, dus dat gaat volgens mij wel :P

Ik gok dat @Schweino bedoelde dat als je abonnement nog loopt de max 36 maanden is, en als je abonnement verlopen is, het ook nog steeds 36 maanden is.

Alhoewel ik het verkeerd kan hebben. Dus je kan op safe spelen en 'maar' 36 maanden omzetten tot 24 maanden.
Hahah, thanks. Laat the devil nu net inderdaad in de details zitten ;)

Laat ik het anders vragen: is er iemand die succesvol 4x12 maanden heeft geredeemed en om heeft kunnen zetten naar 32mnd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hahn schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:27:
[...]

Dit klopt niet.
De 3:2 conversie geldt alleen als je eerst Xbox live gold of gamepass core zoals het nu heet stapelt en dan alles in een keer omzet. Maar je kunt geen 48 maanden stapelen op gamepass core, die is ook beperkt tot 36 maanden. Dus dat wordt dan 24 maanden ultimate en je hebt nog codes over voor je laatste 12 maanden core. Als dat één 12 maanden code is dan wordt die als je die met een actief ultimate abonnement invoert omgezet naar 4 maanden en eindig je dus met 28 maanden ultimate.
Als je kleinere codes hebt dan kan de conversie met een actief ultimate abonnement voordeliger uitvallen (zie: https://support.xbox.com/...%20Pass%20Ultimate%20time. De can I still redeem codes vraag)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:34:
[...]

Hahah, thanks. Laat the devil nu net inderdaad in de details zitten ;)

Laat ik het anders vragen: is er iemand die succesvol 4x12 maanden heeft geredeemed en om heeft kunnen zetten naar 32mnd?
Deze is actueel met behoorlijk wat recente ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:25:
[...]

Ook een gamende eega, leuk om te lezen :)
Jep! Sinds de geboorte van onze kleine speelt ze wel minder. Nu heeft ze borduren uitgevonden :P
Maar zij is zeker in voor een game op zijn tijd, wel zo gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
shyheim schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:33:

In de app is iig Halo Infinite speelbaar in de cloud met M+K. Net getest.
Via de browser was het spel wel beschikbaar via cloud maar (nog?) niet met M+K.

Ik kreeg een pop up bij het begin van het spel dat ik F9 moest drukken om de muis te ontgrendelen.
Daarna waren alle controls en settings te doen met M+K.
Moest wel mijn mouse sensitivity een stuk lager zetten trouwens.
I'm happy _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 27-03-2024 11:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Thanks allen,

zojuist GPU tot 1 mei 2026 verzekerd. Ietsje duurder dan voorheen, maar mag de pret niet drukken. Vooral de guide van @Verwijderd hielp en kende ik.

Ik was weer iets teveel aan het proberen met mobile browser, incognito etc maar het stappenplan in die link volgen en dat werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Vortigen schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 11:26:
[...]

In de app is iig Halo Infinite speelbaar in de cloud met M+K. Net getest.
Via de browser was het spel wel beschikbaar via cloud maar (nog?) niet met M+K.

Ik kreeg een pop up bij het begin van het spel dat ik F9 moest drukken om de muis te ontgrendelen.
Daarna waren alle controls en settings te doen met M+K.
Moest wel mijn mouse sensitivity een stuk lager zetten trouwens.
I'm happy _/-\o_
De Cloud gaming-app op Windows?
Hier nog altijd niks in browser - zelfs niet op Edge }:O

(Mac OS-gebruiker hierzo, dus geen Cloud-gaming app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
shyheim schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:05:
[...]

De Cloud gaming-app op Windows?
Hier nog altijd niks in browser - zelfs niet op Edge }:O

(Mac OS-gebruiker hierzo, dus geen Cloud-gaming app)
De Xbox Gaming app voor Windows inderdaad. Daar kan je games lokaal installeren of via Xcloud streamen.

Wat vervelend dat die er niet is voor Mac OS :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:32:
[...]

Die van mij vind dit soort games ook altijd super leuk om mee te kijken, en soms ook mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind april loopt onze Ultimate af, we gaan voor de 2 jaar truc maar is het soort browser Chrome, Edge of Safari die je daarbij gebruikt ook van belang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 11:02
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:30:
Eind april loopt onze Ultimate af, we gaan voor de 2 jaar truc maar is het soort browser Chrome, Edge of Safari die je daarbij gebruikt ook van belang?
Nee maakt niet uit. Hoewel een incognito venster wel handig is omdat anders de cookies voor een conflict kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piepertie
  • Laatst online: 05-10 12:55
JDL15 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:00:
Thanks allen,

zojuist GPU tot 1 mei 2026 verzekerd. Ietsje duurder dan voorheen, maar mag de pret niet drukken. Vooral de guide van @Verwijderd hielp en kende ik.

Ik was weer iets teveel aan het proberen met mobile browser, incognito etc maar het stappenplan in die link volgen en dat werkt prima!
Dus je kon 3 jaar Core omzetten naar 2 jaar Ultimate? Ik vraag het voor de zekerheid, omdat ik bij Eneba nog steeds van die tabellen tegenkom waarin staat dat 12 maanden Core slechts 4 maanden Ultimate geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Piepertie schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:50:
[...]

Dus je kon 3 jaar Core omzetten naar 2 jaar Ultimate? Ik vraag het voor de zekerheid, omdat ik bij Eneba nog steeds van die tabellen tegenkom waarin staat dat 12 maanden Core slechts 4 maanden Ultimate geeft.
Jup, heb het die dag omgezet en 3xGPC gekocht en nu tem 1/5/26 GPU. Het enige dat ik nog moest doen was 1x1 losse maand kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
JDL15 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:55:
[...]

Jup, heb het die dag omgezet en 3xGPC gekocht en nu tem 1/5/26 GPU. Het enige dat ik nog moest doen was 1x1 losse maand kopen.
Ik heb dit ook gedaan nog deze week. Abbo liep 1 april af. Paar dagen vooraf auto-renew uitgezet, toen op 1 april 3x EU gekocht via Eneba (via https://www.techtastic.nl...eding-90-euro-maart-2024/ ) voor 3 x €42.35 = €127.05. Daarna mijn subscription geactiveerd voor 1 euro en toen werd het omgezet t/m april 2026, dus 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Barryvdh schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:04:
[...]

Ik heb dit ook gedaan nog deze week. Abbo liep 1 april af. Paar dagen vooraf auto-renew uitgezet, toen op 1 april 3x EU gekocht via Eneba (via https://www.techtastic.nl...eding-90-euro-maart-2024/ ) voor 3 x €42.35 = €127.05. Daarna mijn subscription geactiveerd voor 1 euro en toen werd het omgezet t/m april 2026, dus 2 jaar.
Ow nice, ik kon die €1 niet meer en moest 1mnd voor €14,99 om het te activeren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piepertie
  • Laatst online: 05-10 12:55
Thnx, gelukt! Inderdaad nog 1x 14,99 bij het omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Je kunt ook een week kaart gebruiken, scheelt toch iets. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Barryvdh schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:04:
[...]

Hoe heb je je subscription geactiveerd voor €1? Want die €1-trial is letterlijk een jaar geleden afgeschaft: https://www.polygon.com/2...ass-one-dollar-trial-ends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net als gepost in het xbox topic, maar hoort hier thuis eigenlijk. Klopt het dat FF nog niet op GPU staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Nu online
Hahn schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:18:
[...]

Hoe heb je je subscription geactiveerd voor €1? Want die €1-trial is letterlijk een jaar geleden afgeschaft: https://www.polygon.com/2...ass-one-dollar-trial-ends
Ehm, wellicht dat ik het verkeerd zie dan. Ik heb nu iig maar 1 euro betaald aan Microsoft volgens mijn creditcard afschrift. Wellicht dat de 14.99 aan het einde van mijn abbo nog verplicht is dan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kK8p50V7YrP0CVWHCz2axkcEAXo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bJg6WBcShQSmldag4aaCeLof.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Barryvdh schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:22:
[...]

Ehm, wellicht dat ik het verkeerd zie dan. Ik heb nu iig maar 1 euro betaald aan Microsoft volgens mijn creditcard afschrift. Wellicht dat de 14.99 aan het einde van mijn abbo nog verplicht is dan.
[Afbeelding]
Nee, dat ziet er toch uit alsof je maar €1 hebt betaald. Goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
  • Laatst online: 10:59
ik kon ook alleen maar 14,99 betalen... ik zie die 1 euro optie nergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Nu online
Sorry geen idee, niet opgelet maar volgens mij heb ik niks geks gedaan. Die 3x12 maanden verzilverd voor Core en daarna voor Ultimate gekozen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:16
Is die 1 euro deal niet gewoon voor als nog nooit op je account gamepass ultra hebt gehad? Heb je dit wel: dan is het 14,99 om opnieuw te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
  • Laatst online: 10:59
Ht87 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:32:
Is die 1 euro deal niet gewoon voor als nog nooit op je account gamepass ultra hebt gehad? Heb je dit wel: dan is het 14,99 om opnieuw te starten.
dat kan, ik heb het inderdaad eerder zo gedaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Ht87 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:32:
Klopt helemaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAVfQ5cmWBnjDS0IWJjC7Lx4fGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BZxM4YxBgouWHiMhcfNbSrjE.jpg?f=fotoalbum_large

-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 06-10 22:49
Had GP vorige maand laten verlopen na 3 jaar via Brazilië en dit geeft alleen maar minder reden om het nog te verlengen. Uiteindelijk koop ik gewoon liever de games die ik wil spelen en maakte er toch al soms maanden geen gebruik van.

Misschien af en toe een maandje. Ben wel benieuwd wat dit met de subscribers aantallen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Een logische zet natuurlijk. MS loopt gigantisch veel geld mis op de manier hoe de consument nu gamepass kan kopen. Al zal dat met de mogelijkheid om 13 maanden cheapass GPU te kopen ook niet veel helpen. MS had dit natuurlijk al lang volledig aan banden kunnen leggen, dus de urgentie was er wellicht ook nog niet zo.

Mijn subscription loopt nog even, maar wat @Beakzz zegt. Ik denk ook niet dat ik ooit weer een langdurig GPU abo afsluit. De games die ik echt veelvuldig speel zijn op 1 hand te tellen en dan vind ik het prima om die games te kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 11-04-2024 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb nog een kleine toevoeging op mijn vorige post, dit had ik zelf ook nog niet gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8e10QCoy1wfmJN5485RLkAMMDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wXnG5TPCQNzic7h8s5KsLLcF.jpg?f=fotoalbum_large

Deze beste man hierboven heeft helemaal gelijk, want Gamepass Ultimate staat inderdaad niet tussen het lijstje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:28:
[...] Ik denk ook niet dat ik ooit weer een langdurig GPU abo afsluit. De games die ik echt veelvuldig speel zijn op 1 hand te tellen en dan vind ik het prima om die games te kopen.
Zit in hetzelfde schuitje, neem nu Xbox Game Pass voor console voor 11 euro per maand, staan meerdere grote Game pass titels zoals Hellblade en Indiana Jones op de stapel dus dat zit wel goed voor dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:36:
Ik heb nog een kleine toevoeging op mijn vorige post, dit had ik zelf ook nog niet gezien.

[Afbeelding]

Deze beste man hierboven heeft helemaal gelijk, want Gamepass Ultimate staat inderdaad niet tussen het lijstje.
Maar het idee is toch om Core te stacken en dat om te zetten naar Ultimate? Dus in die zin heeft het ook effect op Ultimate.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
Raem schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:29:
[...]

Maar het idee is toch om Core te stacken en dat om te zetten naar Ultimate? Dus in die zin heeft het ook effect op Ultimate.
Ja dat werkt dan niet meer denk ik. Het zijn ook precies de landen waarvan mensen die codes deden gebruiken.

Maar goed een jaar kan dus nog wel. Dat is natuurlijk niet even voordelig maar wel voordeliger dan hier een jaar afsluiten.

Alternatief is dan om game pass ultimate keys uit die landen te gebruiken voor 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:26
Hulleman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:28:
[...]

Een logische zet natuurlijk. MS loopt gigantisch veel geld mis op de manier hoe de consument nu gamepass kan kopen. Al zal dat met de mogelijkheid om 13 maanden cheapass GPU te kopen ook niet veel helpen. MS had dit natuurlijk al lang volledig aan banden kunnen leggen, dus de urgentie was er wellicht ook nog niet zo.

Mijn subscription loopt nog even, maar wat @Beakzz zegt. Ik denk ook niet dat ik ooit weer een langdurig GPU abo afsluit. De games die ik echt veelvuldig speel zijn op 1 hand te tellen en dan vind ik het prima om die games te kopen.
Zo sta ik er ook wel in. Ondanks dat ik heel erg te spreken ben over de dienst, zeker ook het cloudgamen. Ik heb er simpelweg te weinig tijd (andere prioriteiten) voor om te gamen en verwacht dat het niet meer wordt (kindje op komst). Game Pass en cloud gamen voor de goedkope 3 jaar-truc prijs was dan ideaal. Acceptabele kosten t.o.v. mijn gebruik. Soms komt er een game van een franchise voorbij die ik graag speel en anders mooie manier om tussendoor snel iets te spelen zonder hoge kosten en (ik heb geen hele hoge eisen) ook nieuwe games op een Xbox One S. Helemaal top.

Dat gaat dus waarschijnlijk betekenen dat ik mij uit mijn abonnement laat lopen. De kans dat ik een nieuwe spelcomputer zal kopen, acht ik heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
bazzemans schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:54:
Ik heb er simpelweg te weinig tijd (andere prioriteiten) voor om te gamen en verwacht dat het niet meer wordt (kindje op komst). Game Pass en cloud gamen voor de goedkope 3 jaar-truc prijs was dan ideaal. Acceptabele kosten t.o.v. mijn gebruik.

Dat gaat dus waarschijnlijk betekenen dat ik mij uit mijn abonnement laat lopen. De kans dat ik een nieuwe spelcomputer zal kopen, acht ik heel klein.
Tijd is een ding inderdaad. Ik heb ook nog een PS5 waar ik wat op game, dus moet mn tijd verdelen tussen beide systemen. Wij hebben vorig jaar juni een kleine gekregen, waardoor ik veel minder game dan wat ik daar voor deed. Als ik 2 uur per week haal is het al een prestatie :P

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 11-04-2024 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Hulleman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:38:
[...]

Tijd is een ding inderdaad. Ik heb ook nog een PS5 waar ik wat op game, dus moet mn tijd verdelen tussen beide systemen. Wij hebben vorig jaar juni een kleine gekregen, waardoor ik veel minder game dan wat ik daar voor deed. Als ik 2 uur per week haal is het al een prestatie :P
2 uur per maand is het nu al bij mij :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
bazzemans schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:52:
[...]

2 uur per maand is het nu al bij mij :-p
Dan wordt t dus een half uur maand met een baby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Hulleman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:20:
[...]

Dan wordt t dus een half uur maand met een baby :+
Of gewoon accepteren dat er andere mooie dingen in het leven zijn :Y) . Het is in ieder geval bye bye game pass ultimate :w .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
India staat gelukkig (nog) niet in het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb waarschijnlijk een noob vraag, maar ik kan het antwoord niet echt vinden.

Ik heb Gamepass Ultimate en op PC ben ik een aantal spelletjes aan het spelen (zoals Slay the spire). Nu zou ik die ook graag op de MacBook willen spelen op vakantie. Er is geen xbox app die werkt op de MacBook toch? Is er toch een mogelijkheid om dit aan de praat te krijgen? Liefst lokaal, want ik weet niet zeker of het internet snel genoeg is om via xcloud te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrosser schreef op woensdag 17 april 2024 @ 11:01:
Ik heb waarschijnlijk een noob vraag, maar ik kan het antwoord niet echt vinden.

Ik heb Gamepass Ultimate en op PC ben ik een aantal spelletjes aan het spelen (zoals Slay the spire). Nu zou ik die ook graag op de MacBook willen spelen op vakantie. Er is geen xbox app die werkt op de MacBook toch? Is er toch een mogelijkheid om dit aan de praat te krijgen? Liefst lokaal, want ik weet niet zeker of het internet snel genoeg is om via xcloud te spelen..
Gewoon proberen zou ik zeggen, ik speel het op de iMac met de onderstaande link, dus zonder App :)

https://www.xbox.com/nl-NL/play

Aanvulling: Werkt verder ook probleemloos met een Xbox of PlayStation controller, zowel bedraad als draadloos

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2024 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik speel zelf via Gforce Now (de pc spellen), xcloud vind ik iritant dat het alleen met een controller werkt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Lokaal gaat denk ik alleen werken als je Windows op je Mac installeert. Anders ben je toch overgeleverd aan Xcloud en dat kan inderdaad via een browser.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

thnx voor de snelle reacties. Dan ga ik maar een key kopen via steam. Jammer dat het zo moet maar die paar euro kom ik dan wel over heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb een paar dagen geleden Slay the Spire voor nog geen €6 gekocht via Steam, niet door hebbende dat 'ie ook op Game Pass stond :P Maar gelukkig is het spel dat dubbel en dwars waard.

Helaas voor jou, @Chrosser, is 'ie nu niet meer in de aanbieding. Maar op wat key sites zag ik 'm ook voor onder de €10 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chrosser schreef op woensdag 17 april 2024 @ 11:44:
thnx voor de snelle reacties. Dan ga ik maar een key kopen via steam. Jammer dat het zo moet maar die paar euro kom ik dan wel over heen.
Kijk eerst eens of het niet in Gforce Now staat als gamepass game.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:15

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

:D

Ik moest 2x lezen, maar hij valt op meerdere manieren te interpreteren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CosmoKramer

Eigenwijs als ik was heb ik toch Jedi Survivor gekocht, maar die verschijnt nu morgen op EA Play/GamePass :+

Nou ja, het was in ieder geval een leuke game; aanrader!
(hoewel ik de voorganger eigenlijk nog leuker/verrassender vond)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
Getest en het werkt. Was nog een behoorlijke uitdaging om een gratis vpn naar India te vinden (tunnelbear had die niet), maar uiteindelijk een weekje gratis premium genomen via de appstore op Freevpn (eenhorn logo voor wie tegen hetzelfde aan loopt)

Was eigenlijk niet van plan om nog ultimate te nemen, maar dat betekende eigenlijk dat de series X beneden stond weg te kwijnen dus bedankt voor de tip. ongeveer 60 euro is een mooie prijs voor 25 maanden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MRE-Inc schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:50:
[...]

:D

Ik moest 2x lezen, maar hij valt op meerdere manieren te interpreteren.
Welke 2 manieren dan? Volgens mij bedoelt 'ie simpelweg 'goedkope Game Pass Ultimate' en niks meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
Iemand Open Roads gespeeld?
Voelde niet echt als een game, maar het verhaal en de voice acting zijn boeiend genoeg om hem toch uit te spelen (en lekker kort, dat helpt ook). Misschien wel meer voor de lezers, dan voor de gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 13:32
Weet iemand toevallig of dit met Amazon gift cards uit India gedaan kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Hunterrnl schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 13:23:
[...]

Weet iemand toevallig of dit met Amazon gift cards uit India gedaan kan worden ?
Xbox game pass kopen met Amazon gift cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 13:32
Schweino schreef op zondag 28 april 2024 @ 14:23:
[...]

Xbox game pass kopen met Amazon gift cards?
Yes, dat was de vraag. Had ooit is ergens gelezen dat je geen Xbox tegoed meer kon aanschaffen met Amazon gift cards. Iets met geen gift card voor een gift card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 08:21
Ik ben waarschijnlijk net te laat, er is een limiet van 1 code per customer via amazon :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
KraveN schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 20:55:
[...]

Ik ben waarschijnlijk net te laat, er is een limiet van 1 code per customer via amazon :(
Vriend van mij heeft vanmiddag gewoon 6 x 6 maanden gekocht. Hij moest alleen 6x afrekenen. Viel best mee als hij gelijk in euro’s betaalde (cc kan per omwisseling iets rekenenen en geen idee of dat schaalt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 08:21
Beakzz schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 01:10:
[...]

Vriend van mij heeft vanmiddag gewoon 6 x 6 maanden gekocht. Hij moest alleen 6x afrekenen. Viel best mee als hij gelijk in euro’s betaalde (cc kan per omwisseling iets rekenenen en geen idee of dat schaalt)
Ik heb gisteren via eneba, 6 x 6 maanden gekocht, totaal 72 euro voor ongeveer 1,5 jaar. Alles werd meteen omgezet naar ultimate dus ik gok dat ik daar wat voordeel heb verloren. Maar alsnog een prima deal. Kids kunnen weer even vooruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Ik vind gamepass een hele fijne service. Het is in feite de Netflix voor games :)
Heb er al wat leuke titels mee gespeeld en vind het mijn geld waard.
Zo ben ik me nu goed aan het vermaken met Star Wars Jedi Survivor bijvoorbeeld.

En gelukkig kunnen we (nog) steeds met relatief goedkope timecards de conversie van Core naar Ultimate blijven doen, ook al is het nu wat minder "bang for your buck" dan voorheen.
Maar voor mij persoonlijk nog steeds een prima deal.

Mijn Ultimate abo loopt nog tot april 2026 en ik ga aan het eind vd maand nog ff wat tijd er bij zetten.
Bring on the games !! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denivan
  • Laatst online: 06-10 10:19

denivan

de enige

Denken jullie dat gamepass na het bekendmaken van de sluiting van enkele gamestudios nog de moeite waard is ? Mijn huidige GPU loopt af in juli en ik zou deze na het verlopen willen heractiveren via de gekende procedure : https://www.techtastic.nl...bieding-90-euro-mei-2024/

Nu twijfel ik een beetje of ik het de moeite vind, want de games waar ik me behoorljk mee heb geamuseerd (HiFi Rush, Prey , Ghostwire,...) waren afkomstig uit deze studios die gesloten zijn. Als GPU dus een kleiner aanbod heeft in de toekomst, of zich enkel nog focussed op zogenaamde blockbusers : is het voor jullie dan nog interessant om je GPU abbo te verlengen ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
Voor mij wel, want ik speel naast kleinere indiegames ook een paar van de grote spellen als Jedi Survivor, Diablo IV, F1 2023, Forza, Dead Space, Tomb Raider, Resident Evil etc.

Voor mijn gevoel zijn de laatste maanden juist net erg goede games op gamespass gekomen (naast Diablo IV ook the quarry, evil west), en binnenkort Hellblade, Immortals, Lords of fallen etc.

Maar het zal voor iedereen verschillend zijn hoeveel gamepass spellen ze spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
denivan schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:13:
Denken jullie dat gamepass na het bekendmaken van de sluiting van enkele gamestudios nog de moeite waard is ? Mijn huidige GPU loopt af in juli en ik zou deze na het verlopen willen heractiveren via de gekende procedure : https://www.techtastic.nl...bieding-90-euro-mei-2024/

Nu twijfel ik een beetje of ik het de moeite vind, want de games waar ik me behoorljk mee heb geamuseerd (HiFi Rush, Prey , Ghostwire,...) waren afkomstig uit deze studios die gesloten zijn. Als GPU dus een kleiner aanbod heeft in de toekomst, of zich enkel nog focussed op zogenaamde blockbusers : is het voor jullie dan nog interessant om je GPU abbo te verlengen ?
Voor mij persoonlijk wel ja. Voor die paar euro per maand (via de inmiddels bekende weg) beleef ik er een hoop plezier aan 8)
Soms speel ik echt vaak via gamepass en soms raak ik het een maand of wat niet aan omdat ik via een ander platform een game speel.
Ik vind het allemaal goed en betaalbaar.

Of het voor jou 't nog waard is kan je natuurlijk alleen zelf beslissen :)
Anders zou je het misschien gewoon een korte tijd kunnen verlengen en je niet gelijk 3 jaar vastleggen? Een paar maandjes ofzo en dan kijken wat je er dan van vindt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vortigen schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:55:
[...]

Voor mij persoonlijk wel ja. Voor die paar euro per maand (via de inmiddels bekende weg) beleef ik er een hoop plezier aan 8)
Soms speel ik echt vaak via gamepass en soms raak ik het een maand of wat niet aan omdat ik via een ander platform een game speel.
Ik vind het allemaal goed en betaalbaar.

Of het voor jou 't nog waard is kan je natuurlijk alleen zelf beslissen :)
Anders zou je het misschien gewoon een korte tijd kunnen verlengen en je niet gelijk 3 jaar vastleggen? Een paar maandjes ofzo en dan kijken wat je er dan van vindt?
Same, zit toch veel leuks tussen, maar ook een hoop games die ik dan wel eens wil uitproberen en bijvoorbeeld helemaal niks blijken. Zo heb ik recent Immortals of Aveum geprobeerd - ik had het bijna willen kopen op Steam - en ik ben maar wat blij dat ik daar geen geld aan heb uitgegeven. Aan de andere kant ook games die ik nooit zou hebben gekocht maar wel ontzettend leuk blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-10 18:35
Ik krijg opeens allemaal errors dat ik directx 12 moet hebben om games te spelen. Punt is dat ik dat heb… op internet vind ik alleen maar dezelfde vraag zonder oplossing. Hier iemand een idee misschien? Ik heb nu niets aan mijn abonnement op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Orangelights23 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 17:54:
Ik krijg opeens allemaal errors dat ik directx 12 moet hebben om games te spelen. Punt is dat ik dat heb… op internet vind ik alleen maar dezelfde vraag zonder oplossing. Hier iemand een idee misschien? Ik heb nu niets aan mijn abonnement op pc.
Krijg je dat bij het openen van een app of pas bij het opstarten van een game? En zo ja welke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-10 18:35
Linksquest schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:41:
[...]

Krijg je dat bij het openen van een app of pas bij het opstarten van een game? En zo ja welke game?
Bij het starten van een game. Gaat om Hellblade 2, ik zie een pop-up van de game en daarna komt de foutmelding.
Pagina: 1 ... 40 ... 51 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)