Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:42
Het is veel meer geworden sinds Starlink, daarvoor hoefde ik nooit langer dan een minuut te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik doe de rewardopdrachten nooit op dinsdagavond omdat er dan altijd een lange wachttijd is. Op woensdag overdag gaat het altijd binnen een aantal seconden.

Dus het lijkt er op dat het vooral te maken heeft met de drukte.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Sinds vrijdag terug een series X en dacht ik begin met starfield, maar had ook warhammer 40k darktide geïnstalleerd en dit spel is toch veel beter geworden lijkt me sinds ik het laatste keer gespeeld op release op de pc.

Nog mensen die Darktide spelen? Of misschien payday 3 die wil ik nog bekijken of ik deze zo tof vind als darktide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:56

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bieren89 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:46:
Sinds vrijdag terug een series X en dacht ik begin met starfield, maar had ook warhammer 40k darktide geïnstalleerd en dit spel is toch veel beter geworden lijkt me sinds ik het laatste keer gespeeld op release op de pc.

Nog mensen die Darktide spelen? Of misschien payday 3 die wil ik nog bekijken of ik deze zo tof vind als darktide.
Beide games nog niet gespeeld, staan wel hoog op me lijstje, momenteel al 5 games door elkaar het spelen, daarvan is er wel 1 samen met de vrouw en 1 met de dochter.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Linksquest schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:16:
[...]

Beide games nog niet gespeeld, staan wel hoog op me lijstje, momenteel al 5 games door elkaar het spelen, daarvan is er wel 1 samen met de vrouw en 1 met de dochter.
Darktide zeker een aanrader. Ook binnen de 5seconde een game gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ga ik zeker doen, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10 11:26
Misschien een niet al te snuggere vraag, maar het zekere voor het onzekere...

Ik heb Gamepass Ultimate en betaal €14.99 per maand. Ik speel eigenlijk alleen op mijn Xbox X en heb nog nooit op de PC gespeeld. Binnenkort ben ik een paar dagen van huis en zou ik het op zich best relaxed vinden om de mogelijkheid op mijn laptop te spelen. Dit is gewoon inclusief toch? Niet dat ik straks allerlei games via Gamepass installeer en alsnog alles gefactureerd krijg?

Tweede vraag is dat ik op locatie geen / zeer slecht internet heb. Ik begreep dat je dan wel kunt spelen, mits je binnen 30 dagen synched. Klopt dit? En kan ik thuis gekomen weer vrolijk verder spelen op de Xbox of wordt de voortgang niet onderling gesynched?

Bij voorbaat excuses voor de niet hoogdravende vragen, maar ik heb geen zin in onverwachte kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fw10 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 22:06:
Misschien een niet al te snuggere vraag, maar het zekere voor het onzekere...

Ik heb Gamepass Ultimate en betaal €14.99 per maand. Ik speel eigenlijk alleen op mijn Xbox X en heb nog nooit op de PC gespeeld. Binnenkort ben ik een paar dagen van huis en zou ik het op zich best relaxed vinden om de mogelijkheid op mijn laptop te spelen. Dit is gewoon inclusief toch? Niet dat ik straks allerlei games via Gamepass installeer en alsnog alles gefactureerd krijg?

Tweede vraag is dat ik op locatie geen / zeer slecht internet heb. Ik begreep dat je dan wel kunt spelen, mits je binnen 30 dagen synched. Klopt dit? En kan ik thuis gekomen weer vrolijk verder spelen op de Xbox of wordt de voortgang niet onderling gesynched?

Bij voorbaat excuses voor de niet hoogdravende vragen, maar ik heb geen zin in onverwachte kosten.
Wat de eerste vraag betreft, ja dat klopt gamepass pc zit inbegrepen in gamepass ultimate. Je kunt dus gewoon zonder verdere kosten games op je laptop uit de gamepass catalogus installeren en spelen. Sowieso kun je eigenlijk niet zomaar ineens onbedoeld kosten in rekening gebracht krijgen tenzij je echt niet op zit te letten (dan staat er echt wel duidelijk dat je iets aan het kopen bent ipv alleen maar downloaden).

De tweede vraag kan ik je niet mee helpen, ik ben eigenlijk nooit offline...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10 11:26
Finraziel schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 22:09:
[...]

Wat de eerste vraag betreft, ja dat klopt gamepass pc zit inbegrepen in gamepass ultimate. Je kunt dus gewoon zonder verdere kosten games op je laptop uit de gamepass catalogus installeren en spelen. Sowieso kun je eigenlijk niet zomaar ineens onbedoeld kosten in rekening gebracht krijgen tenzij je echt niet op zit te letten (dan staat er echt wel duidelijk dat je iets aan het kopen bent ipv alleen maar downloaden).

De tweede vraag kan ik je niet mee helpen, ik ben eigenlijk nooit offline...
Top, dank voor je snelle reactie. Ik ben wellicht iets te voorzichtig. Wat betreft offline ga ik in de praktijk testen en zal ik hier melden of het werkt. Mocht iemand ook een keer in the middle of nowhere belanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Heeft iemand hier toevallig recent de 'Turkse route' bewandeld? Ik lees wat tegenstrijdige informatie over het wel/niet kunnen stacken van subscriptions tot 36 maanden. Het zou mogelijk aangepast zijn naar 13 maanden? Ik zie dat ook weer hier en daar ontkend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:22
fw10 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 22:13:
[...]

Top, dank voor je snelle reactie. Ik ben wellicht iets te voorzichtig. Wat betreft offline ga ik in de praktijk testen en zal ik hier melden of het werkt. Mocht iemand ook een keer in the middle of nowhere belanden ;)
Voor offline te spelen ,moet het betreffende toestel als home ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
hotdog92 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 14:31:
Heeft iemand hier toevallig recent de 'Turkse route' bewandeld? Ik lees wat tegenstrijdige informatie over het wel/niet kunnen stacken van subscriptions tot 36 maanden. Het zou mogelijk aangepast zijn naar 13 maanden? Ik zie dat ook weer hier en daar ontkend worden.
Heb dit even opgezocht bij microsoft(xbox) zelf.

Ja, en je resterende Game Pass Core-tijd wordt automatisch omgezet naar Game Pass Ultimate met de huidige omzetverhouding, tot 36 maanden.
Game Pass Core-tijd wordt geconverteerd naar Game Pass Ultimate-tijd met een verhouding van 3:2 en wordt afgerond naar de volgende volledige dag.
90 dagen Game Pass Core-tijd wordt bijvoorbeeld omgezet in 60 dagen van Game Pass Ultimate-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Triple Stars schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:18:
[...]

Heb dit even opgezocht bij microsoft(xbox) zelf.

Ja, en je resterende Game Pass Core-tijd wordt automatisch omgezet naar Game Pass Ultimate met de huidige omzetverhouding, tot 36 maanden.
Game Pass Core-tijd wordt geconverteerd naar Game Pass Ultimate-tijd met een verhouding van 3:2 en wordt afgerond naar de volgende volledige dag.
90 dagen Game Pass Core-tijd wordt bijvoorbeeld omgezet in 60 dagen van Game Pass Ultimate-tijd.
Ja, die informatie had ik zelf ook gevonden. Staat alleen haaks op de ervaringen op Reddit. Ik zie bij een niet nader te noemen shop die waarschuwing voor 13 maanden ook staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ufya8XI-YLmX_7MhPOUyvlGr9Hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b95rRyM7ld5rgZIl6sXGSV30.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:53
Zat net te kijken of f1 manager al ergens in de aanbieding was. Niet nodig zie ik nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoe verhoudt F1 manager zich ten opzichte van F1 2022/2023? Ziet er wel tof uit en F1 2022 vind ik niet heel bijzonder eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door darkdesign op 17-10-2023 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:53
darkdesign schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Hoe verhoudt F1 manager zich ten opzichte van F1 2022/2023? Ziet er wel tof uit en F1 2022 vind ik niet heel bijzonder eigenlijk.
Ik vond f1 manager 2021 vermakelijk maar niet bijzonder. Ik zal er niet de volle prijs voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow!! Dead Space en F1 23 Manager, leuke spellen om een keer te proberen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
darkdesign schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

review: F1 Manager 2023 - Maakt geen kans op het kampioenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:22

Licko

ZVDK

Oh nice, Dead Space nooit gespeeld maar wilde die remake graag eens spelen. Fijn dat ie nu al op Gamepass verschijnt *O*

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er staat coming soon bij de nieuwe toevoegingen van GP aanbod. Hoe lang duurt het dan voor ze erop staan?

Bij PS+ is het wat duidelijker.

Dead Space remake even checken op de X en Cities II op mijn PC. Blij met GP tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De datums

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
Ik ging juist het zelfde posten. :)

Dead Space en City Skyline II , kijk ik naar uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Triple Stars op 17-10-2023 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Deadspace!!! nice, die wilde ik nog kopen, kan ik nu weer mee wachten en geld besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 22:46
hotdog92 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:12:
[...]

Ja, die informatie had ik zelf ook gevonden. Staat alleen haaks op de ervaringen op Reddit. Ik zie bij een niet nader te noemen shop die waarschuwing voor 13 maanden ook staan.
Hier lijkt het bij sommigen wel te werken, bij anderen weer niet: https://nl.pepper.com/aan...en-live-12-maanden-290421

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dat is een aangename surprise dat F1 Manager naar GamePass komt! Voor mij althans.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Even een duit in het zakje, deze review is ondertussen out-dated, er zijn meerdere updates geweest ondertussen. Waaronder een difficulty update van de week (https://www.f1manager.com...ficulty-options-explained)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:26

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

M'n game pass ultimate verloopt vandaag.

Kan ik die nu al verlengen dmv 3x12 maanden gamepass core te kopen en deze dan om te zetten naar ultimate?
Of moet ik hem gewoon laten verlopen en dan 3x12 maanden gamepass core +1x maand ultimate kopen?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 16:35
DeWaanzin schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:03:

Kan ik die nu al verlengen dmv 3x12 maanden gamepass core te kopen en deze dan om te zetten naar ultimate?
Of moet ik hem gewoon laten verlopen en dan 3x12 maanden gamepass core +1x maand ultimate kopen?
Als je nu verlengd dan wordt core automatisch omgezet naar GPU met een bepaalde verhouding. De maand abonnementen hebben de beste conversieratio de jaarabonnementen de slechtste. De beste deal is om 3 maand abo's te kopen, omdat die naar verhouding het goedkoopst zijn. Voor 3 maand core krijg je zo rond de 50 dagen GPU. Eneba.com heeft vaak goede prijzen voor 3 maand core.

Hoe het precies zit na verloop van je huidige abo weet ik niet. Ik weet niet of 3 x 12 maanden core + 1 maand GPU nog wel omgezet wordt naar 3 jaar GPU, of dat daar ook direct die conversie over gaat. Dan is bovenstaand verhaal ook dan de beste keus,

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:02
Krijg je nou nog extra maanden als je na elke code automatisch laat verlengen en daarna weer uit zet? Of werkt dat niet meer?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Exar schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:12:
Krijg je nou nog extra maanden als je na elke code automatisch laat verlengen en daarna weer uit zet? Of werkt dat niet meer?
Werkt nog steeds idd, wel alleen bij een (gold) core code. Zo kan je met 9x3 maanden 36 maanden core krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
DeWaanzin schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:03:

Dat laatste idd. 1 maand ultimate is niet nodig, je kan ook een week oid kopen (vaak goedkoper)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Hulleman schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:02:
[...]

Hoe het precies zit na verloop van je huidige abo weet ik niet. Ik weet niet of 3 x 12 maanden core + 1 maand GPU nog wel omgezet wordt naar 3 jaar GPU, of dat daar ook direct die conversie over gaat. Dan is bovenstaand verhaal ook dan de beste keus,
36 maanden core = 24 maanden ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Sorry ik kan het niet vinden:

Kan ik 21 * 3 maanden (63maanden = dik 5 jaar) Core kaarten kopen, deze allemaal aan m'n account toevoegen en dit dan weer omzetten naar Ultimate?
Of is Core ook gelimiteerd tot 36 maanden = 3 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27
DeWaanzin schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:56:

Kan ik 21 * 3 maanden (63maanden = dik 5 jaar) Core kaarten kopen, deze allemaal aan m'n account toevoegen en dit dan weer omzetten naar Ultimate?
Volgens mij wel. Alle producten van Microsoft kun je maar maximaal 3 jaar 'vooruitboeken'.
Maar je hoeft toch niet 21 kaarten tegelijk te kopen? Je kan het ook in sessies doen.

Ik heb zelf teveel kaarten gekocht. Die ga ik later weer activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:43
Akemi schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:55:
[...]

Volgens mij wel. Alle producten van Microsoft kun je maar maximaal 3 jaar 'vooruitboeken'.
Maar je hoeft toch niet 21 kaarten tegelijk te kopen? Je kan het ook in sessies doen.

Ik heb zelf teveel kaarten gekocht. Die ga ik later weer activeren.
Beetje offtopic maar kon je office 365 niet voor 5 jaar "vooruitboeken"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27
theonlymarco83 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:32:
[...]

Beetje offtopic maar kon je office 365 niet voor 5 jaar "vooruitboeken"?
Je hebt helemaal gelijk! Dit wist ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
DeWaanzin schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:56:

Maximaal 36 maanden idd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Hoe ik het nu gedaan heb:

1. Game Pass Ultimate laten verlopen.
2. Via Eneba 20 keys Game Pass Core 3 months Global en 1 key Game Pass Ultimate Europe, waren beiden
de goedkoopste optie, dus geen gedoe met vpn.
3. 12 keys Game Pass Core in kunnen voeren (is dus ook gelimiteerd tot 36 maanden).
4. 1 key Game Pass Ultimate ingevoerd -> 36 maanden Core werd omgezet naar 600 dagen Ultimate.
5. Resterende 8 keys Core ingevoerd -> Werden ook direct naar Ultimate omgezet.

Nog even een heads up -> 2 maal achter elkaar 10 keys Core bestellen via Eneba met m'n Rabo app blokkeerde m'n rekening. Dit werd als verdachte transactie gezien.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
DeWaanzin schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 06:58:
Nog even een heads up -> 2 maal achter elkaar 10 keys Core bestellen via Eneba met m'n Rabo app blokkeerde m'n rekening. Dit werd als verdachte transactie gezien.............
Ja hier ook bij de Rabo. Tip, betaal met creditcard.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:09
Hulleman schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:46:
[...]

Ja hier ook bij de Rabo. Tip, betaal met creditcard.
Dan zou z'n creditcard ook geblokkeerd zijn voor de tweede betaalpoging. Zelfs als een randomreader als verficatiemiddel zou zijn gebruikt. Transacties zijn te snel achter elkaar uitgevoerd.
Waarschijnlijk wordt hij dan wel gebeld of het klopt dat hij 2 betalingen/pogingen bij webwinkel X heeft gedaan.
Je krijgt dan een standaard verhaaltje. Fraudepreventie en/of transactie past niet in het profiel van de klant en werd afgebroken.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ariekanari schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:20:
[...]

Dan zou z'n creditcard ook geblokkeerd zijn voor de tweede betaalpoging. Zelfs als een randomreader als verficatiemiddel zou zijn gebruikt. Transacties zijn te snel achter elkaar uitgevoerd.
Waarschijnlijk wordt hij dan wel gebeld of het klopt dat hij 2 betalingen/pogingen bij webwinkel X heeft gedaan.
Je krijgt dan een standaard verhaaltje. Fraudepreventie en/of transactie past niet in het profiel van de klant en werd afgebroken.
Bij mij werkte de CC wel en ideal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
DeWaanzin schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 06:58:
Hoe ik het nu gedaan heb:

1. Game Pass Ultimate laten verlopen.
2. Via Eneba 20 keys Game Pass Core 3 months Global en 1 key Game Pass Ultimate Europe, waren beiden
de goedkoopste optie, dus geen gedoe met vpn.
3. 12 keys Game Pass Core in kunnen voeren (is dus ook gelimiteerd tot 36 maanden).
4. 1 key Game Pass Ultimate ingevoerd -> 36 maanden Core werd omgezet naar 600 dagen Ultimate.
5. Resterende 8 keys Core ingevoerd -> Werden ook direct naar Ultimate omgezet.

Tip voor de volgende keer: Met de "automatisch verlengen truc" (zie paar posts hier boven) had je maar 9 codes van 3 maanden nodig gehad om aan 36 maanden core te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikey1983
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-09 18:23
Schweino schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:09:
[...]

Tip voor de volgende keer: Met de "automatisch verlengen truc" (zie paar posts hier boven) had je maar 9 codes van 3 maanden nodig gehad om aan 36 maanden core te komen.
Waar staat deze kan hem 123 niet terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04
Is dit ook het topic voor ervaringen met cloud gamen via Game Pass?

Sinds de release van Starfield zijn helaas de wachttijden voor cloud gamen aanzienlijk toegenomen. Geregeld meer dan 10 minuten. Dat maakt jammergenoeg de ervaring een stuk minder, zeker voor iemand zoals ik die soms een half uur/uur wil gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
bazzemans schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 05:28:

Sinds de release van Starfield zijn helaas de wachttijden voor cloud gamen aanzienlijk toegenomen. Geregeld meer dan 10 minuten. Dat maakt jammergenoeg de ervaring een stuk minder, zeker voor iemand zoals ik die soms een half uur/uur wil gamen.
Ik test het pas sinds een paar weken (na release starfield) maar vind het wel meevallen, tijdens Europese avonden nooit echt langer dan een paar minuten hoeven wachten..

1 keertje voorgekomen dat het 10+ min duurde en 1 keertje voorgekomen dat de beeld kwaliteit zo slecht was dat ik moest stoppen.

Maar verder is het eigenlijk altijd wel prima.

Heb de hele Hitman Trilogie uitgespeeld via de cloud op een simpele Chromebook d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:16

Paar keer op m’n tv geprobeerd, geen wachttijden gemerkt, alleen niet zo’n vloeiende ervaring als ik hoopte.
Voor mij werkt lokaal streamen vanaf de Xbox-app vele malen beter, ook via 5g op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien kun je op GeForce Now spelen als die het spel heeft via gamepass. Ik speel zo Cities skylines 2.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:47
Ook ik ben toe aan het opnieuw verlengen van GPU. Is vandaag verlopen.
Als ik via de VPN route wil gaan, ben ik het beste af denk ik met:

1) 3 x 12 maanden TURKIJE Eneba

2) Activeren via VPN

3) Omzetten naar GPU (vraag is hoe? Is dat nog steeds voor €1, of moet je GPU NL/Global/Europe maandkaart activeren?)

4) Extra maanden toevoegen d.m.v. 1 x 12 maanden TURKIJE + 1 x 6 maanden TURKIJE. Of moet je na omzetting alleen NL/Global/Europe gebruiken om aan maximaal 36 maanden te komen?
Of gebruik maken van de "automatische verlengen Aan/uit truc"?

Klopt mijn redenatie?

[ Voor 12% gewijzigd door Bas Post op 30-10-2023 11:41 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Bas Post schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:33:
Ook ik ben toe aan het opnieuw verlengen van GPU. Is vandaag verlopen.
Als ik via de VPN route wil gaan, ben ik het beste af denk ik met:

1) 3 x 12 maanden TURKIJE Eneba

2) Activeren via VPN

3) Omzetten naar GPU (vraag is hoe? Is dat nog steeds voor €1, of moet je GPU NL/Global/Europe maandkaart activeren?)

4) Extra maanden toevoegen d.m.v. 1 x 12 maanden TURKIJE + 1 x 6 maanden TURKIJE. Of moet je na omzetting alleen NL/Global/Europe gebruiken om aan maximaal 36 maanden te komen?
Of gebruik maken van de "automatische verlengen Aan/uit truc"?

Klopt mijn redenatie?
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en 3 x 12 maanden Turkije bij Eneba gekocht voor €24,90 per 12 maanden. Inclusief een kortingscode van 8% die ik gevonden had en servicekosten was ik in totaal €73,78 kwijt.
Via NordVPN (Turkije) geclaimd. VPN uitgezet en via xbox.com (NL) omgezet voor €1.
Het gekke is dat ik daarna een maand abonnement moest afsluiten voor €14,99. Voor mij gevoel hoefde dat niet perse, maar heb het toch voor de zekerheid gedaan en daarna direct automatisch verlengen uitgeschakeld.

Dus in totaal was ik €89,77 kwijt voor 25,5 maanden, want einddatum is nu 16-12-2025

Nu nog uitzoeken hoe ik tot 36 maanden aanvul.

BP on the move!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Bas Post schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:31:
[...]
3 maands core kaarten kopen. Die geven je ca 50 dagen GPU en zijn naar verhouding het goedkoopst.
Dus als je nog ca 11 maand moet zul je 6 a 7 3 maands core kaarten moeten kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 30-10-2023 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Hulleman schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:34:
[...]

3 maands core kaarten kopen. Die geven je ca 50 dagen GPU en zijn naar verhouding het goedkoopst.
Dus als je nog ca 11 maand moet zul je 6 a 7 3 maands core kaarten moeten kopen.
Thnx. Kan dat ook via een Turkse kaart via VPN weer? Of ben je na omzetting gebonden aan de NL/Europe/Global kaarten?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Laatst online: 13:45
Bas Post schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:41:
[...]

Thnx. Kan dat ook via een Turkse kaart via VPN weer? Of ben je na omzetting gebonden aan de NL/Europe/Global kaarten?
Ja, kan gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Wanneer heb je die VPN nodig ?

Want als ik zo snel even kijk kan ik hem wel gewoon afreken zonder VPN ?

Moet je dan met VPN aan naar de Microsoft redeem pagina ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Laatst online: 13:45
vinno86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:13:
Wanneer heb je die VPN nodig ?

Want als ik zo snel even kijk kan ik hem wel gewoon afreken zonder VPN ?

Moet je dan met VPN aan naar de Microsoft redeem pagina ?
VPN enkel nodig op moment dat je de codes redeemt bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:20
Ook hier verloopt gamepass ultimate. Echter speel ik momenteel alleen spellen die ik zelf heb gekocht (wel online). Mijn zoontje zijn xbox is aan die van mij gekoppeld en speelt allen EA FC 24 en Fortnite. Voldoet Xbox Core op dit moment zodat wij allebei op onze eigen consoles wel online kunnen blijven spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Ananas_NL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:52:
Ook hier verloopt gamepass ultimate. Echter speel ik momenteel alleen spellen die ik zelf heb gekocht (wel online). Mijn zoontje zijn xbox is aan die van mij gekoppeld en speelt allen EA FC 24 en Fortnite. Voldoet Xbox Core op dit moment zodat wij allebei op onze eigen consoles wel online kunnen blijven spelen?
Volgens Microsoft wel ;)
Online multiplayer en 25 games zijn inbegrepen bij core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:54
Ananas_NL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:52:
Als jouw zoon zijn xbox de home xbox is van het account dat xbox core heeft, dan wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:20
Exactor it schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:21:
[...]

Als jouw zoon zijn xbox de home xbox is van het account dat xbox core heeft, dan wel.
Top! Ja dit heb ik inderdaad zo ingesteld, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Bas Post schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:31:
[...]

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en 3 x 12 maanden Turkije bij Eneba gekocht voor €24,90 per 12 maanden. Inclusief een kortingscode van 8% die ik gevonden had en servicekosten was ik in totaal €73,78 kwijt.
Via NordVPN (Turkije) geclaimd. VPN uitgezet en via xbox.com (NL) omgezet voor €1.
Het gekke is dat ik daarna een maand abonnement moest afsluiten voor €14,99. Voor mij gevoel hoefde dat niet perse, maar heb het toch voor de zekerheid gedaan en daarna direct automatisch verlengen uitgeschakeld.

Dus in totaal was ik €89,77 kwijt voor 25,5 maanden, want einddatum is nu 16-12-2025

Welke code heb jij hiervoor gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• frofound dreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:43
Mijn Xbox Game pass was deze week verlopen. Zojuist weer verlengd:
Via Eneba 3x12 maanden (Xbox Game Pass Core 12 months Key Turkey) gekocht. Met de 8% kortingscode van Schweino kwam ik uit op €97,64 (98,97 + Service fee €6,59 - €7,92 korting)
- Bij Eneba kreeg ik een melding dat stapelen niet mogelijk zou zijn, blijkt dus niet te kloppen.

Daarna via ExpressVPN (VPN Turkije) naar de Microsoft redeem pagina gegaan en de codes ingevoerd. Wat wel raar was, dat het veld leeg blijf na het plakken van de code, maar ik kon gewoon doorgaan.

Daarna VPN afgesloten en naar de Xbox Ultimate Game pass pagina gegaan voor de omzetting. Daar moest ik €1 + 1 maand UGP betalen van €14,99
- Ik verwachte dit al, ik heb al eerder gebruik gemaakt van deze omzetting met dit account.

Daarna had ik weer 25,5 maand UGP, voor in totaal €113,63. De automatische betaling heb ik kunnen uitschakelen.

Hopelijk werkt dit truukje nog in 2026 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Even een snelle check. Want ik heb met de blackfriday deals voor het eerst een Xbox gekocht (sinds de Xbox 360).

Ik sta op het punt om 9x3 maand Xbox core global te kopen en dan via het automatisch verlengen trucje in het totaal 3 jaar Xbox core gold te verkrijgen.

Als ik de Xbox core global koop via eneba, dan hoef ik niet te rommelen met vpns? Ook niet bij het verzilveren toch? En na alles verzilverd te hebben, moet ik dus de trial starten voor GPU?

En hoeveel maanden GPU houdt ik dan nu over?

[edit]
Het ziet er naar uit dat je een CC (direct) of paypal (en dus indirect alsnog een CC) nodig hebt? Om het automatisch verlengtrucje te kunnen uitvoeren?

[ Voor 13% gewijzigd door Uhmmie op 25-11-2023 20:15 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:15
Je kan je eigen NL bank gewoon aan PayPal koppelen en dan haalt PayPal het enkele dagen later van je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
loki504 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:01:
Je kan je eigen NL bank gewoon aan PayPal koppelen en dan haalt PayPal het enkele dagen later van je rekening.
Apart, ik heb wel gewoon mijn standaard rekening aan paypal gekoppeld. Maar die blijft vragen om een creditcard, als ik inlog op paypal via xbox website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uhmmie
Schweino schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:25:
[...]

Werkt nog steeds idd, wel alleen bij een (gold) core code. Zo kan je met 9x3 maanden 36 maanden core krijgen.
Ik kreeg deze optie alleen bij de eerst keer invoeren. Direct daarna automatisch verlengen weer uitgezet, maar bij verdere kaarten kreeg ik niet langer de optie. Maarja nog steeds voor 122 euro nu bijna 2 jaar GPU, dus ik klaag niet.

[ Voor 94% gewijzigd door Uhmmie op 25-11-2023 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Uhmmie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:37:
[...]

Ik kreeg deze optie alleen bij de eerst keer invoeren. Direct daarna automatisch verlengen weer uitgezet, maar bij verdere kaarten kreeg ik niet langer de optie. Maarja nog steeds voor 122 euro nu bijna 2 jaar GPU, dus ik klaag niet.
Is het je zonder creditcard gelukt? Ik ga dit binnenkort ook proberen, maar heb wel Paypal, maar geen creditcard, dus vraag me wel af of het dan mogelijk is.

Edit: en maakt het eigenlijk uit of je de codes op je xbox of via de website/app op je pc claimt?

[ Voor 8% gewijzigd door Exar op 26-11-2023 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Exar schreef op zondag 26 november 2023 @ 02:48:
[...]

Is het je zonder creditcard gelukt? Ik ga dit binnenkort ook proberen, maar heb wel Paypal, maar geen creditcard, dus vraag me wel af of het dan mogelijk is.

Edit: en maakt het eigenlijk uit of je de codes op je xbox of via de website/app op je pc claimt?
Ik heb een gratis virtuele prepaid credit card via revolut geregeld. (Let wel op dat ze je ook een fysieke kaart willen toe sturen, dit kost wel eenmalig geld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 20:42
Onderstaande werkt inderdaad. _/-\o_ We kunnen tot januari 2026 weer vooruit :-)
frofound dreamer schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:45:
Via Eneba 3x12 maanden (Xbox Game Pass Core 12 months Key Turkey) gekocht. Met de 8% kortingscode van Schweino kwam ik uit op €97,64 (98,97 + Service fee €6,59 - €7,92 korting)
- Bij Eneba kreeg ik een melding dat stapelen niet mogelijk zou zijn, blijkt dus niet te kloppen.

Daarna via ExpressVPN (VPN Turkije) naar de Microsoft redeem pagina gegaan en de codes ingevoerd. Wat wel raar was, dat het veld leeg blijf na het plakken van de code, maar ik kon gewoon doorgaan.

Daarna VPN afgesloten en naar de Xbox Ultimate Game pass pagina gegaan voor de omzetting. Daar moest ik €1 + 1 maand UGP betalen van €14,99
- Ik verwachte dit al, ik heb al eerder gebruik gemaakt van deze omzetting met dit account.

Daarna had ik weer 25,5 maand UGP, voor in totaal €113,63. De automatische betaling heb ik kunnen uitschakelen.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
Exar schreef op zondag 26 november 2023 @ 02:48:
[...]

Ik doe dit al jaren via Paypal, nog nooit een probleem gehad.(geen krediet of mastercard nodig)
Je moet wel in de xbox of microsoft instellingen profiel uw paypal er inzetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Triple Stars op 26-11-2023 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
Uhmmie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:05:
[...]

Apart, ik heb wel gewoon mijn standaard rekening aan paypal gekoppeld. Maar die blijft vragen om een creditcard, als ik inlog op paypal via xbox website.
Heeft hij bij mij nog nooit om gevraagt.

[ Voor 11% gewijzigd door Triple Stars op 26-11-2023 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Triple Stars schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:05:
[...]

Ik doe dit al jaren via Paypal, nog nooit een probleem gehad.(geen krediet of mastercard nodig)
Even voor de duidelijkheid: het gaat om het krijgen van een extra maand als je automatisch verlengen aan zet, niet om of je met PayPal kan betalen. Bedoel je inderdaad dat van die extra maand of bedoel je dat je er mee kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
Exar schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:37:
[...]

Even voor de duidelijkheid: het gaat om het krijgen van een extra maand als je automatisch verlengen aan zet, niet om of je met PayPal kan betalen. Bedoel je inderdaad dat van die extra maand of bedoel je dat je er mee kan betalen?
Ik heb gereageerd op deze zin van u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exar
Triple Stars schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:40:
[...]

Ik heb gereageerd op deze zin van u.
Ik zie inderdaad dat ik dat duidelijker had kunnen schrijven. Sorry voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Gisteren mijn xbox series S ontvangen en had een paar dagen geleden al speciaal een N26 rekening geopend, want daar krijg je gratis een Mastercard (debit).
Maar bij claimen van de 3 maanden Game Pass Ultimate geprobeerd die Mastercard te gebruiken, maar dan kreeg ik een foutmelding (kon wel gewoon met de N26 app autoriseren). Paar keer geprobeerd en lukte steeds niet, toen maar PayPal ingezet, maar wil als die 3 maanden op zijn eigenlijk wel de truc met Core omzetten gaan doen en dan die Mastercard gebruiken.

Iemand een idee waarom het met de Mastercard van N26 niet zou werken? Heb ik meer tegoed nodig? Heb nu 20,- op de rekening staan, dat is meer dan een maand GPU, dus leek me voldoende.
Of werken debit cards niet bij Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
Exar schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:56:
Gisteren mijn xbox series S ontvangen en had een paar dagen geleden al speciaal een N26 rekening geopend, want daar krijg je gratis een Mastercard (debit).
Maar bij claimen van de 3 maanden Game Pass Ultimate geprobeerd die Mastercard te gebruiken, maar dan kreeg ik een foutmelding (kon wel gewoon met de N26 app autoriseren). Paar keer geprobeerd en lukte steeds niet, toen maar PayPal ingezet, maar wil als die 3 maanden op zijn eigenlijk wel de truc met Core omzetten gaan doen en dan die Mastercard gebruiken.

Iemand een idee waarom het met de Mastercard van N26 niet zou werken? Heb ik meer tegoed nodig? Heb nu 20,- op de rekening staan, dat is meer dan een maand GPU, dus leek me voldoende.
Of werken debit cards niet bij Microsoft?
Je kunt best eens naar de site van microsoft gaan en daar inloggen.
Dan ''Mijn Microsoft-account''
Dan ''Betaling en Facturering''
Dan zie je beneden ''Betalingsopties''
Betaalwijze toevoegen (Dan kom je meteen te weten dat hij hem aanvaard of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Mijn GPU is na 3 jaar afgelopen. Bij Eneba een maand GPU gekocht, maar ik krijg het niet voor elkaar deze in te voeren, omdat na het invoeren ik alleen maar mijn betaalgegevens kan wijzigen. Als ik terug ga kan ik weer opnieuw beginnen met de code van 25 karakters, dus ik zit in een soort loop.
Het vreemde is, dat ik na enig heen en weer klikken nu voor de tweede keer een 14 daags GPU abonnement heb kunnen afsluiten voor EUR 1,=. Mij hoor je niet klagen, want nu kost GPU mij dus omgerekend ongeveer EUR 2,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Triple Stars schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 18:00:
[...]

Je kunt best eens naar de site van microsoft gaan en daar inloggen.
Dan ''Mijn Microsoft-account''
Dan ''Betaling en Facturering''
Dan zie je beneden ''Betalingsopties''
Betaalwijze toevoegen (Dan kom je meteen te weten dat hij hem aanvaard of niet)
Bedankt voor het meedenken.
Die (N26) Mastercard staat er netjes bij in dat overzicht van betalingsopties, maar de foutmelding op de xbox kwam dus bij autoriseren van de reservering.

[ Voor 3% gewijzigd door Exar op 29-11-2023 21:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 21:43
frofound dreamer schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:45:

Thanks! :) Net hetzelfde gedaan. Nog twee aanvullende tips voor de mensen na ons:
  • Ik had geen VPN provider maar je kunt via Chrome eenvoudig https://www.urban-vpn.com/ gebruiken. Heb je ook geen registratie voor nodig.
  • Verder heb ik bij Eneba ook een GPU EU maand key gekocht voor €2.61 i.p.v. €14,99 via Microsoft zelf. Totaal ben je dan €100.25 voor 25 maanden GPU kwijt.
Ik twijfelde de laatste tijd wel over continueren GPU maar voor €4 p/m vind ik het wel prima :+

[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 30-11-2023 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:44

GforceNL

Out of memory....

Eneba heeft problemen., het lukt me niet op de cards te kopen.

Bij betaling (zowel paypal als creditcard) krijg ik na betaling "Sorry, something went wrong. We've been notified about this issue."

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:09
GforceNL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:06:

Bij betaling (zowel paypal als creditcard) krijg ik na betaling "Sorry, something went wrong. We've been notified about this issue."
Hen je browserextenties draaien? Zo ja, schakel deze dan tijdelijk uit en probeer het nogmaals.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:44

GforceNL

Out of memory....

@ariekanari nee, zowel mobiel als desktop doen het niet.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
GforceNL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:06:

Klopt, ze hebben storing. Ik liep er ook tegenaan vandaag. Heb uiteindelijk bij Kinguin besteld (JINGLEDEALZ code voor 13% korting en afrekenen via Klarna voor de minste bataalkosten).

Overigens is Turgame volgens mij nog steeds de goedkoopste voor xbox kaarten.

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 02-12-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:02
Hmm op de pc is nu iets raars aan de hand met delen. Bij een nieuwe game installeren krijg ik opties om een gamepass af te sluiten. Reeds geïnstalleerde games starten gewoon op.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Schweino schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:47:
[...]

Klopt, ze hebben storing. Ik liep er ook tegenaan vandaag. Heb uiteindelijk bij Kinguin besteld (JINGLEDEALZ code voor 13% korting en afrekenen via Klarna voor de minste bataalkosten).

Overigens is Turgame volgens mij nog steeds de goedkoopste voor xbox kaarten.
1x een code gekocht bij dat Kinguin, werkte niet eens.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

vinno86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:43:
[...]

Oei, dat is niet om te lezen, wat voor code heb je precies gekocht en wat voor foutmelding geeft hij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinno86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:43:
[...]

Kinguin, Eneba, G2A zijn allemaal marktplaatsen. Je koopt dus niet rechtstreeks van hun maar van een random iemand die op dat moment de code via de site aanbiedt. Een niet werkende code kan dus ook altijd, net zoals dat het heel goed mogelijk is dat de code gestolen is (of betaald met gestolen cc). Het gaat er dan ook meer om hoe de afhandeling is als je meldt dat de code het niet doet dan of het eens gebeurt.
Zelf shop ik liever helemaal niet bij dit soort sites...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:58
Ik zie nu van alles voorbij komen i.v.m. het verlengen.

Als je gamepass nog niet is verlopen (Januari pas) kan je nu gewoon verlengen met een bv 3mnd Corepass, deze word dan naar ratio omgezet in een GPU ultimate.

Is dit correct ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ErwinJ schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:56:
Ik zie nu van alles voorbij komen i.v.m. het verlengen.

Als je gamepass nog niet is verlopen (Januari pas) kan je nu gewoon verlengen met een bv 3mnd Corepass, deze word dan naar ratio omgezet in een GPU ultimate.

Is dit correct ?
Klopt, maar dat is niet de beste deal. Je kan beter je game pass laten verlopen en daarna 3 jaar core stapelen en met een 3:2 conversie omzetten naar game pass ultimate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
Vraag me af of er überhaupt iemand de volle mep betaalt voor GPU, dan ben je wel een dief van je eigen portemonnee ..

Je kan bijvoorbeeld ook gewoon elke maand of af en toe los een key kopen voor 1 maand, er is altijd wel ergens een EU of GLOBAL (non-stackable) key beschikbaar voor tussen de 3-8 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 22:42
vinno86 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:48:
Vraag me af of er überhaupt iemand de volle mep betaalt voor GPU, dan ben je wel een dief van je eigen portemonnee ..

Je kan bijvoorbeeld ook gewoon elke maand of af en toe los een key kopen voor 1 maand, er is altijd wel ergens een EU of GLOBAL (non-stackable) key beschikbaar voor tussen de 3-8 euro..
Kan je dit wat uitgebreider uitleggen? Ik betaal nu 4 maanden de volle mep. Ik heb de Xbox nog niet zo lang en daarvoor altijd PS gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Deef_K schreef op woensdag 13 december 2023 @ 19:07:
[...]

Kan je dit wat uitgebreider uitleggen? Ik betaal nu 4 maanden de volle mep. Ik heb de Xbox nog niet zo lang en daarvoor altijd PS gehad.
Gewoon automatisch verlengen uitzetten en telkens een kaartje in de aanbieding kopen? Is een trade-off tussen gemak en besparen.

• vinno86
jurjen_g schreef op woensdag 13 december 2023 @ 19:19:
[...]

Gewoon automatisch verlengen uitzetten en telkens een kaartje in de aanbieding kopen? Is een trade-off tussen gemak en besparen.
Dit.

Al is >50% korting in mijn ogen geen trade-off meer :P .. maar goed als iemand die 15 euro makkelijk kan missen is het ook prima natuurlijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
-

[ Voor 100% gewijzigd door Fuujii op 17-12-2023 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
Ik heb zojuist opnieuw 36 maanden Xbox Game Pass Core gekocht en ik probeer het nu opnieuw om te zetten naar Ultimate. Dit lukt niet. Ik heb verder geen lopend abonnement, los van de zojuist aangeschafte Core. Wie kan me uit de brand helpen?

Als ik druk op "word nu lid voor 1 euro" dan moet ik vervolgens kiezen voor het soort lidmaatschap.
Er staat alleen "Ontvang de eerste 14 dagen voor 1 euro, daarna voor 14,99". Met de knop "Word nu lid".

Dit lijkt er niet op dat mijn Game Pass Core wordt omgezet naar Ultimate? Ik herinner me dat dit 3 jaar geleden anders was. Ik zie nergens iets staan over 'omzetten of iets. Of moet ik hier toch op drukken? Of doe ik iets fout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pZQGM_IepcVkWz9zHNZkDXLn58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NvqW1GU5rj3GiNwLWlgo32ir.png?f=fotoalbum_large

@Schweino @Bas Post @frofound dreamer @kuka - iemand die deze hopeloze jongen kan helpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
Fuujii schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:45:
Ik heb zojuist opnieuw 36 maanden Xbox Game Pass Core gekocht en ik probeer het nu opnieuw om te zetten naar Ultimate. Dit lukt niet. Ik heb verder geen lopend abonnement, los van de zojuist aangeschafte Core. Wie kan me uit de brand helpen?

Als ik druk op "word nu lid voor 1 euro" dan moet ik vervolgens kiezen voor het soort lidmaatschap.
Er staat alleen "Ontvang de eerste 14 dagen voor 1 euro, daarna voor 14,99". Met de knop "Word nu lid".

Dit lijkt er niet op dat mijn Game Pass Core wordt omgezet naar Ultimate? Ik herinner me dat dit 3 jaar geleden anders was. Ik zie nergens iets staan over 'omzetten of iets. Of moet ik hier toch op drukken? Of doe ik iets fout?

[Afbeelding]

@Schweino @Bas Post @frofound dreamer @kuka - iemand die deze hopeloze jongen kan helpen?
Doorklikken idd en dan krijg je de melding dat het wordt omgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand waarom het niet lukt om op de iPhone Game pass te gebruiken om vanuit de cloud te kunnen gamen via de app zelf?
Heb gewoon een Xbox game pass unlimited account..

[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 19-12-2023 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
038Robijno schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:48:
Weet iemand waarom het niet lukt om op de iPhone Game pass te gebruiken om vanuit de cloud te kunnen gamen via de app zelf?
(Nevermind, klopte volgens mij niet wat ik zei)

[ Voor 20% gewijzigd door Ht87 op 19-12-2023 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:31
038Robijno schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:48:
Dat wordt toch door Apple geblokkeerd? Volgens mij moet je het via een browser doen via
https://www.xbox.com/nl-NL/play

https://psnprofiles.com/RaemNL

Pagina: 1 ... 38 ... 51 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)