Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 16:35
zetje01 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:05:
Zeg, zijn er nog geinige nieuwe kleine games op xbox gamepass bijgekomen de laatste tijd?
Broforce. Prima mee vermaakt al en lekker over the top sfeertje.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja Broforce is echt een aanrader inderdaad!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22
Ik wil eigenlijk voor starfield gaan voor game pass voor de pc. Is het ook mogelijk om die trucs hierboven te gebruiken? Als ik dat zo lees heb ik zo goedkoper GPU dan de normale 9.99 die je voor PC betaald.

Of kan PC ook nog goedkoper? Ik heb geen GPU nodig, heb alleen pc tot mijn beschikking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:38
Vortigen schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:54:
[...]

Ja. Sea of Stars.
Geïnspireerd op de 16 bit games van vroeger.
Speelt lekker weg vind ik :)

Krijgt ook lovende reviews.
Ben deze ook aan het spelen tussendoor, erg leuk. Doet me denken aan oude FF delen en Secret of Mana etc. Erg leuk en ook weer wat (voor mij) originele twists op skills en attacks.

Tot nu toe grappig gedaan en vermakelijk voor een snelle gamesessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 22:46
Ht87 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:29:
[...]

Ik zou geen jaarkaarten kopen, die zijn in verhouding hoger in prijs. Je bent het goedkoopst uit met 3-maanden kaartjes (via de genoemde sites in dit topic). Tenzij je geen zin hebt om veel kaarten om te zetten natuurlijk (tijd=geld :+ )
als jij 3-maand kaarten kan vinden die bij elkaar opgeteld goedkoper zijn dan 12 maanden turks gold (meestal rond de 22 euro) dan houdt ik me aanbevolen (https://www.turgame.com/x...ths-xbox-live-key-turkey/)

Wat bij 3-maand kaarten wel een voordeel is, is dat je in sommige gevallen na het invoeren van de code een extra maand gratis krijgt als je automatisch verlengen inschakelt. Als je dit daarna direct weer uitschakelt, krijg je de extra maand bij de volgende invoer weer. En dan heb je dus effectief maar 9x een 3-maand code nodig om tot 3 jaar gold te komen. Let wel dat dit niet altijd werkt, en het aanbod alleen gedaan wordt als je geen actief abonnement hebt lopen.

Op deze manier heb ik vorig jaar toen de Turkse 3 maand codes 5 euro kosten en je voor 50 cent een niet-stapelbare maandcode GPU kon kopen voor 45,50 euro in totaal 3 jaar GPU aangeschaft.

[ Voor 36% gewijzigd door Schweino op 30-08-2023 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Tribunus schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:11:
Ik wil eigenlijk voor starfield gaan voor game pass voor de pc. Is het ook mogelijk om die trucs hierboven te gebruiken? Als ik dat zo lees heb ik zo goedkoper GPU dan de normale 9.99 die je voor PC betaald.

Of kan PC ook nog goedkoper? Ik heb geen GPU nodig, heb alleen pc tot mijn beschikking
Als je verwacht Starfield lange tijd te spelen kan je beter de game los kopen lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Ht87 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 07:52:
[...]

3:2 is ook als je al wel een actief gpu hebt toch? Of begrijp ik je verkeerd?
Nee, 3:2 is alleen als je geen actief abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Palindrome schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:38:
[...]

Als je verwacht Starfield lange tijd te spelen kan je beter de game los kopen lijkt mij.
Ik verwacht dat de game toch wel een aantal maandjes beschikbaar is, en daarnaast staan er zat games die ik wel wil spelen. Dan kan ik voor 60 euro het spel kopen, of voor 70 euro voor 2 jaar een hele library aan games hebben ☺️

Maargoed, het lukt nog niet. Ik heb MS moeten bellen omdat er een of andere lock op mijnaccount staat (en ik kan daarom niet de upgrade naar ultimate doen) Als het goed is wordt dat opgelost…

Maar de beloofde mail heb ik nog niet gehad van de support medewerker 😒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Schweino schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:33:
[...]

als jij 3-maand kaarten kan vinden die bij elkaar opgeteld goedkoper zijn dan 12 maanden turks gold (meestal rond de 22 euro) dan houdt ik me aanbevolen (https://www.turgame.com/x...ths-xbox-live-key-turkey/)
Je moet wel terugrekenen naar de prijs per gamepass ultimate dag die je ervoor krijgt. Bijvoorbeeld een 3 maand eneba gold kaart van 5 euro levert 50 dagen, dat is 10 cent per gamepass ultimate dag. Jaarkaart 22 euro levert circa 120 dagen is bijna 20 cent per gamepass ultimate dag. Dit alles als je al gamepass hebt. Als je nog niet hebt dan zijn alle kaarten 3:2 en kan je gewoon naar de totale prijs per maand kijken voor het vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
jurjen_g schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:45:
[...]

Je moet wel terugrekenen naar de prijs per gamepass ultimate dag die je ervoor krijgt. Bijvoorbeeld een 3 maand eneba gold kaart van 5 euro levert 50 dagen, dat is 10 cent per gamepass ultimate dag. Jaarkaart 22 euro levert circa 120 dagen is bijna 20 cent per gamepass ultimate dag. Dit alles als je al gamepass hebt. Als je nog niet hebt dan zijn alle kaarten 3:2 en kan je gewoon naar de totale prijs per maand kijken voor het vergelijken..
Het ging ook over de 3:2 omzetting als je geen actief game pass abonnement hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkorenbrood
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-09-2023
Bedankt voor de tips in dit forum, ik kan bevestigen dat je 3 jaar en 3 dagen kan verlengen. Vandaag dus tot en met 2 september 2026. Gisteren lukte deze laatste conversie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Waarschijnlijk ligt het aan mij maar na aanschaf van 3 maand XBLG card op eneba heb ik deze geactiveerd en ik zie dat ik XBLG abo heb. Ik zie echter nergens de mogelijk om deze om te zetten naar een GPU abo. Op mijn Xbox niet en ook niet op mijn laptop wanneer ik inlog op mijn account. Ik kan enkel upgraden en dat kost 14,99 per maand voor GPU. Code ingewisseld op de laptop.

Wat doe ik verkeerd of ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

vankleef schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 19:56:
Waarschijnlijk ligt het aan mij maar na aanschaf van 3 maand XBLG card op eneba heb ik deze geactiveerd en ik zie dat ik XBLG abo heb. Ik zie echter nergens de mogelijk om deze om te zetten naar een GPU abo. Op mijn Xbox niet en ook niet op mijn laptop wanneer ik inlog op mijn account. Ik kan enkel upgraden en dat kost 14,99 per maand voor GPU. Code ingewisseld op de laptop.

Wat doe ik verkeerd of ik over het hoofd?
Niks, je moet nu inderdaad een Ultimate abonnement starten en dan wordt je live gold omgezet in Ultimate in een bepaalde verhouding. Dat kan dus door dat abonnement af te sluiten voor 14,99, maar kan ook door een code te kopen voor 7 dagen ultimate ofzo en die te activeren.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
d.bakker84 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:03:
[...]

Niks, je moet nu inderdaad een Ultimate abonnement starten en dan wordt je live gold omgezet in Ultimate in een bepaalde verhouding. Dat kan dus door dat abonnement af te sluiten voor 14,99, maar kan ook door een code te kopen voor 7 dagen ultimate ofzo en die te activeren.
Ok thanks. Dan gaan we dat doen, en daarna nog wat XBLG dingen kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tribunus
Tribunus schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:11:

Even mezelf quoten.

Dit is gelukt. Ik heb een volledig nieuw MS account (heb dus geen xbox) en heb nu 20 maand aan GPU voor 100 euro bij elkaar. Dat is dus 5 euro per maand ongeveer in plaats van 15. Scheelt weer een hoop!

Ik wist even niet of dit wel zo ging werken aangezien ik geen XBOX heb, maar voor anderen: no problemo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21
vankleef schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:05:
[...]
Niet doen. Eerst alles invoeren en dan pas upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saego
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik heb zojuist 21 codes gekocht, echter kan ik er na het invoeren van de eerste 8 codes de rest niet meer invoeren. Moet ik wachten, of juist nu Gamepass Ultimate afsluiten en de overige codes hierna toevoegen?

EDIT: zie al wat ik fout heb gedaan. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Saego op 30-08-2023 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
vankleef schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:05:
[...]

Dan snijd je jezelf in de vingers. Je kan beter eerst Gold stapelen en daarna pas omzetten naar GPU.

• vankleef
Schweino schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

Dan snijd je jezelf in de vingers. Je kan beter eerst Gold stapelen en daarna pas omzetten naar GPU.
Daar zeg je wat, dat scheelt me 10 dagen per code. Hmmmm dat zal niet meer gaan helaas.

Begrijp ik goed dat dit vanaf september niet meer kan (dus vandaag de laatste dag) of zit hier nog geen einde aan?

• d.bakker84
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

vankleef schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:52:
[...]

Daar zeg je wat, dat scheelt me 10 dagen per code. Hmmmm dat zal niet meer gaan helaas.

Begrijp ik goed dat dit vanaf september niet meer kan (dus vandaag de laatste dag) of zit hier nog geen einde aan?
Het is nog niet duidelijk hoe het vanaf september zal lopen als de nieuwe abonnementsstructuur ingaat. Afwachten dus.

XBox Series X: BloodyB2121

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Ondertussen nog even een kaart gekocht om mij terug maximaal te verlengen.

De verlenging zou het verlengen tot 8/09/2026. Maar ik kon dit niet doen tgv de limiet. Dus deze termijn is dan al te lang. Meer als 1 week boven de limiet van 3j lijkt dus te lang te zijn.
Volgende week opnieuw kijken, en zien wat dit geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door RenegadexRIPxx op 31-08-2023 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
RenegadexRIPxx schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:30:
Ondertussen nog even een kaart gekocht om mij terug maximaal te verlengen.

De verlenging zou het verlengen tot 8/09/2026. Maar ik kon dit niet doen tgv de limiet. Dus deze termijn is dan al te lang. Meer als 1 week boven de limiet van 3j lijkt dus te lang te zijn.
Volgende week opnieuw kijken, en zien wat dit geeft.
Zie het antwoord een paar posts eerder: Volkorenbrood in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu afwachten wat de nieuwe manier gaat worden, nu Xbox Live niet meer bestaat

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27
Ik had nog wat kaarten liggen die ik niet kon inwisselen ivm limiet. Zojuist een kaart ingewisseld volgens de geldende normen. Nu abbo tot 9-9-2026. 52 dagen.

De oude methode werkt tot nu toe nog steeds. Heb nog één kaart liggen. Over twee maanden weer eens proberen.

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:14
Nieuwe pc dus nu eindelijk pc games spelen. Lijkt me dat dit best een goede optie is. Lees veel mensen over korting etc. Maar.her is toch gewoon 9,95 per.maand? Als biedt g2a 3.maanden.ksu voor 18 euro

• Hulleman
Schweino schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

Dat kan toch niet meer? Gold werd bij mij iig direct omgezet in GPU. Ik had volgens mij niet eens de keuze. Of komt dat omdat ik een actieve GPU had lopen? Achja, voor nog geen € 4 pm 3 jaartjes GPU afgesloten. Prima.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 23:24:
Nu afwachten wat de nieuwe manier gaat worden, nu Xbox Live niet meer bestaat
14 September pas officieel toch?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Mog schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:31:
[...]

14 September pas officieel toch?
Ja klopt, kwam ik na mijn post ook achter!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Hulleman schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:16:
[...]

Dat kan toch niet meer? Gold werd bij mij iig direct omgezet in GPU. Ik had volgens mij niet eens de keuze. Of komt dat omdat ik een actieve GPU had lopen? Achja, voor nog geen € 4 pm 3 jaartjes GPU afgesloten. Prima.
Dat komt idd omdat je al een actief gamepass had. Als je geen actief GP hebt dan kan je gewoon Gold stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:33
Schweino schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:51:
[...]

Dat komt idd omdat je al een actief gamepass had. Als je geen actief GP hebt dan kan je gewoon Gold stapelen.
Wat is dan de beste manier om voor 14-9 maximaal te verlengen?

1) Mijn eigen actieve GPU (tot febr. 24 (dus nog 5 maanden) op de best mogelijke manier te verlengen tot maximaal?

2) Een nieuwe GP af te sluiten. (Dan ben ik wel mijn laatste 5 maanden kwijt, maar die zijn destijds voor heel weinig geld aangschaft.

Welke optie is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004

Licko

ZVDK

GPU verlengen met XBLG werkt momenteel toch nog gewoon of niet? Mijn GPU loopt 23-09 af dus ik denk dat ik beter kan verlengen. Voordat ik 10 x 3 maanden XBLG koop (hoe lang kan ik eigenlijk maximaal GPU hebben, 36 maanden toch?)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45
Licko schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 16:02:
GPU verlengen met XBLG werkt momenteel toch nog gewoon of niet? Mijn GPU loopt 23-09 af dus ik denk dat ik beter kan verlengen. Voordat ik 10 x 3 maanden XBLG koop (hoe lang kan ik eigenlijk maximaal GPU hebben, 36 maanden toch?)
Ja (nog een paar dagen, tot de 14e) en ja. De verhouding is nu 3:2 ongeveer, dus voor 3 jaar voor rond de 54 maanden Live kaarten als ik mij niet vergis.

[ Voor 14% gewijzigd door Powder Toastman op 10-09-2023 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06
Powder Toastman schreef op zondag 10 september 2023 @ 02:45:
[...]

Ja (nog een paar dagen, tot de 14e) en ja. De verhouding is nu 3:2 ongeveer, dus voor 3 jaar voor rond de 54 maanden Live kaarten als ik mij niet vergis.
En dan kan je volgens mij alleen 36 maanden nog steeds claimen toch in je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Laatst online: 13:45
polopolo150 schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:03:
[...]

En dan kan je volgens mij alleen 36 maanden nog steeds claimen toch in je account?
Volgens mij kan je blijven aanvullen totdat je 36 maanden GPU hebt.
Ik heb althans aangevuld tot 36 maanden GPU met XBL kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 17:47

Pimmuz

Roar

Heren & Dames ik heb een kort vraagje,

Zit te kijken om Gamepass aan te schaffen voor de pc en ik heb dus geen Xbox (ja 360 :p) is het dan überhaupt interessant om voor Ultimate te gaan of mis ik dan te veel voordeel van het abbo t.o.v. de standaard variant?

Vroeger toen ik nog wel een Xbox One had kocht ik altijd een jaar abbo Gold of zoiets is dat nu ook nog mogelijk? (een jaar abonnement)

Alvast heel erg bedankt en mocht je nog tips of trucs voor me hebben altijd welkom :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06
Pimmuz schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:02:
Heren & Dames ik heb een kort vraagje,

Zit te kijken om Gamepass aan te schaffen voor de pc en ik heb dus geen Xbox (ja 360 :p) is het dan überhaupt interessant om voor Ultimate te gaan of mis ik dan te veel voordeel van het abbo t.o.v. de standaard variant?

Vroeger toen ik nog wel een Xbox One had kocht ik altijd een jaar abbo Gold of zoiets is dat nu ook nog mogelijk? (een jaar abonnement)

Alvast heel erg bedankt en mocht je nog tips of trucs voor me hebben altijd welkom :D
Ik denk dat je genoeg hebt aan PC Game Pass. :) Enige wat je mist aan Ultimate is dat je dan niet cloud games kan spelen. Kan handig zijn voor de wat spellen die console exclusive zijn. (Ik noem bijvoorbeeld een Halo 5) maar daar heb je eigenlijk weinig van volgens mij.

Er zijn wel spellen in de Game Pass die alleen op de console zitten en niet op de PC. Die kan je dan via xCloud spellen. Daar tegenover heb je wat spellen die alleen op de PC zitten. Moet je eens door de game scrollen of het je de meerprijs echt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gekkehuus schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 10:14:
[...]

Wat is dan de beste manier om voor 14-9 maximaal te verlengen?

1) Mijn eigen actieve GPU (tot febr. 24 (dus nog 5 maanden) op de best mogelijke manier te verlengen tot maximaal?

2) Een nieuwe GP af te sluiten. (Dan ben ik wel mijn laatste 5 maanden kwijt, maar die zijn destijds voor heel weinig geld aangschaft.

Welke optie is het beste.
3) gewoon wachten tot 24 februari en dan gold/core stapelen zonder actief GPU abonnement en vervolgens omzetten met een 3:2 ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik kan mijn GPU abonnement nog een keer aftoppen met 'n 3 maanden kaartje. Tijdje terug was er een kortingsactie op Eneba, ik kan hem alleen niet meer vinden. Is er nog den actieve code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:41
darkdesign schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:26:
Ik kan mijn GPU abonnement nog een keer aftoppen met 'n 3 maanden kaartje. Tijdje terug was er een kortingsactie op Eneba, ik kan hem alleen niet meer vinden. Is er nog den actieve code?
Een tijd geleden kwam er een tip hier voorbij: GG Deals. Code is nu
code:
1
GGD8
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
mat.hi.as schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:34:
[...]

Een tijd geleden kwam er een tip hier voorbij: GG Deals. Code is nu
code:
1
GGD8
.
Hij zegt dat de korting niet van toepassing is op het product. Maar maakt niet uit, heb de reguliere prijs betaald. Het ging om slechts 1 kaartje a 7,25 euro. Mijn GPU loopt nu tot 7 september 2026, dus de komende 3 jaar lekker gamen voor weinig. Wie weet wat er dan weer mogelijk is :p

• Licko

Licko

ZVDK

Schweino schreef op maandag 11 september 2023 @ 01:01:
[...]

3) gewoon wachten tot 24 februari en dan gold/core stapelen zonder actief GPU abonnement en vervolgens omzetten met een 3:2 ratio
na 14 september kan dat toch niet meer of heb ik dat verkeerd begrepen? :?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik vroeg me af hoe lang Starfield op Game Pass zou blijven, maar als ik https://www.reddit.com/r/...starfield_be_on_gamepass/ mag geloven zou dat permanent kunnen zijn. Of denken jullie anders?

(Reden: ik ben een gekocht spel aan het spelen en die zou ik even links kunnen laten liggen om eerst Starfield te proberen voordat het uit GP zou verdwijnen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:07
erwn schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:50:
Ik vroeg me af hoe lang Starfield op Game Pass zou blijven, maar als ik https://www.reddit.com/r/...starfield_be_on_gamepass/ mag geloven zou dat permanent kunnen zijn. Of denken jullie anders?

(Reden: ik ben een gekocht spel aan het spelen en die zou ik even links kunnen laten liggen om eerst Starfield te proberen voordat het uit GP zou verdwijnen.)
Ik verwacht persoonlijk niet dat Starfield plots en binnenkort van GP zal verdwijnen aangezien het me een van de belangrijkste recente titels lijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
Oeps, één code teveel gekocht. Daarom bij deze 1 maand XLG, goed voor 20 dagen GPU (vandaag werkt 't nog :9):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 13% gewijzigd door BeefHazard op 14-09-2023 13:39 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32
BeefHazard schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:33:
Oeps, één code teveel gekocht. Daarom bij deze 1 maand XLG, goed voor 20 dagen GPU (vandaag werkt 't nog :9):

***members only***
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
@JvdS19 Veel plezier! :D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
erwn schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:50:

Volgens mij is het de filosofie van MS om first party titels, daar schaar ik Starfield toch wel onder, altijd op Gamepass te laten staan.

• Schweino
Licko schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:00:
[...]

na 14 september kan dat toch niet meer of heb ik dat verkeerd begrepen? :?
Natuurlijk wel, waarom zou dat niet meer kunnen?

• Schweino
Hulleman schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:41:
[...]

Volgens mij is het de filosofie van MS om first party titels, daar schaar ik Starfield toch wel onder, altijd op Gamepass te laten staan.
Klopt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
nevermind, core is niet hetzelfde als ultimate... :F

[ Voor 78% gewijzigd door joenja op 15-09-2023 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Gamepass en ik krijg dus 10 oktober Forza gratis.

Kan ik de Gamepass premium editie van Forza met korting kopen en dan is het spel van mij? Kan ik dan ook 5 days early spelen? Welke upgrade moet ik dan kopen? Ik zag een upgrade van 35,99 met Gamepass eronder.

Kan iemand mij dat uitleggen? Sorry voor de misschien domme vraag.

Hier de upgrade:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAGKZy0YgZo7hrCbYN4-FNsiKRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QBfzNEOOOl4vXKmNhmE9aKJX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 20:34
De Premium Add-Ons Bundle is bevat alleen de Add-Ons en niet het base game.

Als je een lopend Game Pass-abonnement hebt dan kun je deze Add-On Bundle aanschaffen en 5 dagen voor de officiële releasedatum spelen. Je hoeft het basisspel dus niet aan te schaffen. De Add-On Bundel is voldoende. Je kunt het basisspel altijd nog op een later moment aanschaffen met een aanzienlijke hogere en aantrrekkelijke korting.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• kesj
  • Laatst online: 02-10 06:37
Volkorenbrood schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 18:11:
Bedankt voor de tips in dit forum, ik kan bevestigen dat je 3 jaar en 3 dagen kan verlengen. Vandaag dus tot en met 2 september 2026. Gisteren lukte deze laatste conversie nog niet.
Ik mag/moet over 11 dagen verlengen. Heb destijds 3 jaar genomen. Kun jij me een link sturen of per DM laten weten hoe ik zoals jou kan verlengen? Zie door de bomen het bos niet meer 😅

Alvast dank!

Edit:
Of heb je deze uitleg gevolgd? Dan gebruik ik die ook.

Mog in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 13% gewijzigd door kesj op 16-09-2023 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:41
kesj schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:54:
[...]

Ik mag/moet over 11 dagen verlengen. Heb destijds 3 jaar genomen. Kun jij me een link sturen of per DM laten weten hoe ik zoals jou kan verlengen? Zie door de bomen het bos niet meer 😅

Alvast dank!

Edit:
Of heb je deze uitleg gevolgd? Dan gebruik ik die ook.

Mog in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"
Je kan die gewoon gebruiken inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Geen actief GPU abonnement?
Dan werkt dit nog steeds. Schaf de XBLG kaarten aan, wissel ze in en neem één maand Game Pass Ultimate. Je XBLA maanden worden dan met een 3:2 verhouding omgezet naar GPU maanden. Omdat je maximaal 3 jaar kan activeren, krijg je 2 jaar GPU. Als je toch 3 jaar GPU wilt, zul je alsnog 7 x "3 maanden XBLA" kaarten moeten kopen.
Even ter dubbelcheck: werkt dit nog? Over 1,5 week loopt mijn GPU af. Ik kan dan direct na het aflopen op hetzelfde account de 3:2 ratio krijgen?

En begrijp ik goed dat de ratio 3:2 voor elke XBLG kaart geldt? Dan wordt het wachten wel erg interessant, want dan kan ik 3 voordelige buitenlandse jaarkaarten kopen. Scheelt een hoop codes ingeven én ik krijg de beste ratio.

Dank alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
kesj schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:36:
[...]

Even ter dubbelcheck: werkt dit nog? Over 1,5 week loopt mijn GPU af. Ik kan dan direct na het aflopen op hetzelfde account de 3:2 ratio krijgen?

En begrijp ik goed dat de ratio 3:2 voor elke XBLG kaart geldt? Dan wordt het wachten wel erg interessant, want dan kan ik 3 voordelige buitenlandse jaarkaarten kopen. Scheelt een hoop codes ingeven én ik krijg de beste ratio.

Dank alvast!
Ja, dit werkt nog steeds

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 22:43
Live gold bestaat toch niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:19
**update** Het werkt zoals verwacht, codes met de hand invoeren bij MS, recurring uit, opnieuw XBOX game pagina openen en volgende code invoeren etc. Daarna 1malig Ultimate kopen voor 14,99 en nu tot 22 okt 2025 onder de pannen voor ca 97,-+15,- = 112,- >> 25 mnd 4,48 pm is ok.

Ongeveer zelfde vraag, wordt als je nu een één jaar XBLG activeert deze direct omgezet naar Core of is er nog een mogelijkheid met 3:2 omzetten naar Ultimate.

Omzetten bij: https://account.microsoft...efd=account.microsoft.com

Of kun je de 3x 12 maanden Core omzetten naar 2x 12 maanden Ultimate?

Ok uitgebreide uitleg voor de situatie na 14-9 op: https://www.pcworld.com/a...me-pass-ultimate-tip.html
Doorheen spitten maar.

[ Voor 43% gewijzigd door mv_ak op 20-09-2023 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
mv_ak schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:48:
**update** Het werkt zoals verwacht, codes met de hand invoeren bij MS, recurring uit, opnieuw XBOX game pagina openen en volgende code invoeren etc. Daarna 1malig Ultimate kopen voor 14,99 en nu tot 22 okt 2025 onder de pannen voor ca 97,-+15,- = 112,- >> 25 mnd 4,48 pm is ok.

Ongeveer zelfde vraag, wordt als je nu een één jaar XBLG activeert deze direct omgezet naar Core of is er nog een mogelijkheid met 3:2 omzetten naar Ultimate.

Omzetten bij: https://account.microsoft...efd=account.microsoft.com

Of kun je de 3x 12 maanden Core omzetten naar 2x 12 maanden Ultimate?

Ok uitgebreide uitleg voor de situatie na 14-9 op: https://www.pcworld.com/a...me-pass-ultimate-tip.html
Doorheen spitten maar.
Met Turks tegoed + vpn ben je goedkoper uit: https://www.turgame.com/brand/xbox/

Nameijk: (3x22,60)+5,70 euro = 73,50 euro voor 2 jaar GPU

en dat is iets meer dan 3 euro per maand (3,06 om precies te zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Gold = Core. Exact dezelfde conversie ratio's en ook uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:22
Gisteren (en net tijdens lunchpauze) al even begonnen met PayDay 3, maar dat is best lachen. Ben mn Warzone/DMZ clubje aan het overhalen er ook aan te beginnen, want denk dat het met zn 4en (speelde nu met zn 2en) wel echt significant leuker wordt.

• Licko

Licko

ZVDK

Schweino schreef op donderdag 21 september 2023 @ 01:01:
[...]

Met Turks tegoed + vpn ben je goedkoper uit: https://www.turgame.com/brand/xbox/

Wat is die € 5,70? Is dat de eenmalige GPU aankoop in Turkije?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Licko schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:20:
[...]

Wat is die € 5,70? Is dat de eenmalige GPU aankoop in Turkije?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOne1931
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-08 21:13
Mijn Gamepass ultimate loopt binnen een paar dagen af. Dien ik voor de Game Pass truck een nieuw account te creëren of kan ik na het aflopen het oude account opnieuw gebruiken? Het oude gebruiken kon in het verleden wel, maar kan dit nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
TheOne1931 schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:09:
Mijn Gamepass ultimate loopt binnen een paar dagen af. Dien ik voor de Game Pass truck een nieuw account te creëren of kan ik na het aflopen het oude account opnieuw gebruiken? Het oude gebruiken kon in het verleden wel, maar kan dit nu nog steeds?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:16
Blij dat ik iig tot 2026 goed zit met gpu… wat zou een acceptabele prijs zijn als de ‘trucjes’ niet meer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:56

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hmm, even de sales een beetje in de gaten houden, mijne verloopt op 28 september 2024 zie ik net. Want volgens mij werkt het grapje niet op een bestaand account, dus met het voormalige gold en die omzetten naar Game Pass Ultimate.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52cIBA-jIOmM2VQpAHLZYiEWycA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VUctZik71KMjP2m4UEEh12Fs.png?f=user_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op maandag 25 september 2023 @ 06:21:
Hmm, even de sales een beetje in de gaten houden, mijne verloopt op 28 september 2024 zie ik net. Want volgens mij werkt het grapje niet op een bestaand account, dus met het voormalige gold en die omzetten naar Game Pass Ultimate.

[Afbeelding]
Dan kun je core kaarten kopen en dat wordt dan automatisch omgezet naar je GPU abo tegen een bepaalde conversieratio. 1 maand core wordt omgezet naar 20 dagen GPU, 3 maand core wordt omgezet naar ca 50 dagen GPU. 1 maand heeft een betere conversie, maar 3 maand core is per maand weer een stuk goedkoper dan 1 maand core. Via Eneba worden 3 maand core kaarten (global) voor € 6,30 verkocht. Als je er daar 22 van koopt heb je voor zo'n € 140 3 jaar GPU.

Wellicht slim om eerst eens 1x 3 maand core te proberen. Ik heb het nog met Live kaarten gedaan op een bestaand GPU abo paar weken terug. Werkt prima.

[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2023 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op maandag 25 september 2023 @ 07:49:
[...]

Dan kun je core kaarten kopen en dat wordt dan automatisch omgezet naar je GPU abo tegen een bepaalde conversieratio. 1 maand core wordt omgezet naar 20 dagen GPU, 3 maand core wordt omgezet naar ca 50 dagen GPU. 1 maand heeft een betere conversie, maar 3 maand core is per maand weer een stuk goedkoper dan 1 maand core. Via Eneba worden 3 maand core kaarten (global) voor € 6,30 verkocht. Als je er daar 22 van koopt heb je voor zo'n € 140 3 jaar GPU.

Wellicht slim om eerst eens 1x 3 maand core te proberen. Ik heb het nog met Live kaarten gedaan op een bestaand GPU abo paar weken terug. Werkt prima.
En jij gebruikt gewoon die Turkse kaarten van Livekaarten of welke gebruik je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:14:
[...]

En jij gebruikt gewoon die Turkse kaarten van Livekaarten of welke gebruik je?
Nee, ik heb ze bij Eneba gehaald paar weken terug. Waren global kaarten voor nog geen € 6 (nu € 6,22) voor 3 maanden. Op livekaarten zijn Turkse 3 maands core kaarten nu € 13,50. Global kaarten kun je zonder VPN activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:27:
[...]

Nee, ik heb ze bij Eneba gehaald paar weken terug. Waren global kaarten voor nog geen € 6 (nu € 6,22) voor 3 maanden. Op livekaarten zijn Turkse 3 maands core kaarten nu € 13,50. Global kaarten kun je zonder VPN activeren.
Goed om te weten, ik zal van de week eens even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 20:34
Je kunt goedkoop tot 36 maanden vooruit stapelen met regiogebonden kaarten (Live, etc.) maar de finale stap: omzetting/conversie naar Game Pass (Ultimate) kun je het beste doen met een 1 maand wereldwijd geldige Game Pass (Ultimate) code. Je hebt een wereldwijd abonnement en loopt in de toekomst mogelijk niet tegen een "regio mismatch" aan bij het (tussentijds) verlengen van de abonnementsduur.

[ Voor 4% gewijzigd door ariekanari op 25-09-2023 12:29 . Reden: dit geldt uitsluitend voor geen actief of lopend GP abonnement ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ariekanari schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:27:
Je kunt goedkoop tot 36 maanden vooruit stapelen met regiogebonden kaarten (Live, etc.) maar de finale stap: omzetting/conversie naar Game Pass (Ultimate) kun je het beste doen met een 1 maand wereldwijd geldige Game Pass (Ultimate) code. Je hebt een wereldwijd abonnement en loopt in de toekomst mogelijk niet tegen een "regio mismatch" aan bij het (tussentijds) verlengen van de abonnementsduur.
Geen idee of de regio mismatch een ding wordt. De manier van verlengen die je beschrijft kan niet met een actief GPU abonnement. Dan wordt live/core automatisch omgezet naar GPU.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 01-10 09:03
Heb net nog 4 x 3maanden core op mijn account toegevoegd,geen enkel probleem.

Je krijgt 51 dagen Ultimate

Xbox Game Pass Ultimate
Volgende rekening op 28 februari 2026 € 14,99

Via Eneba gekocht nu 5,64 ,maar je betaald servicekosten ,dus totaal 24,80

https://www.eneba.com/nl/...onth-xbox-live-key-global

Die prijzen wisselen regelmatig ,nu uurtje later 6,35 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door GRAD85 op 25-09-2023 16:33 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:27:
[...]

Wat je zegt met 3 maanden word omgezet naar ongeveer 50 dagen klopt en heeft gewerkt. had tot 28 september 2024, nu 18 november 2024, 1x de grap toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/np_RYqaQ7jFCDNRD1j4IzOLCBP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3wpKDtCc5FX9tY2AwTE2ozcm.png?f=fotoalbum_large

Ga meteen nog een paar kaarten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

In totaal €80,00 lichter in de beurs, maar kan wel bijna 3 jaar weer vooruit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pxlosu7cWxKtgkmAIxxhY3XhKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pCcRupCLCqsHsZFoFDiKieOR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dtale
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 09:29
net 12x 3mnd toegevoegd, was een eitje.
alleen als ik nu via de MS store een maand ultimate wil kopen dan krijg ik netjes de melding voor converten, dan voor betalen (paypal) en daarna krijg ik na lang wachten een fout melding over de betaling.. wat gek is want ik heb zojuist ook andere zaken gekocht met paypal en daar zie ik niets geks verder.

Zou de conversie ook werken door via eneba een 1 month ultimate te kopen (a 10EUR) of ga ik dan over mijn 36mnd heen?

edit: opgelost, vreemd genoeg ging het via de ms store (app) in windows wel goed... rare jongens
maar ik heb voorlopig geen omkijken meer naar ultimate, nu mn Steamdeck nog instellen 8) :P

[ Voor 17% gewijzigd door Dtale op 25-09-2023 18:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:28
Xbox Game Pass Core 3 month Key GLOBAL nu voor € 5,49 op Eneba.
Zoals @Hulleman aangaf schommelt de prijs regelmatig maar zo goedkoop heb ik ze een tijd niet gezien.
Zojuist mijn Gamepass Ultimate "afgetopt" tot september 2026.
Vergeet de kortingsvoucher van gg.deals niet, dan kom je uit op € 5,05 (ex. servicekosten) voor ~52 dagen Gamepass Ultimate.

[ Voor 26% gewijzigd door MENACExz op 29-09-2023 15:45 ]

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:07
MENACExz schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:47:
Xbox Game Pass Core 3 month Key GLOBAL nu voor € 5,60 op Eneba.
Zoals @Hulleman aangaf schommelt de prijs regelmatig maar zo goedkoop heb ik ze een tijd niet gezien.
Vergeet de kortingsvoucher van gg.deals niet, dan kom je uit op € 5,15 (ex. servicekosten) voor ~52 dagen Gamepass Ultimate.
Bedankt voor de tip, ik ben nu voorzien tot 9-sep-26 ;-)

• Schweino
MENACExz schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:47:
Xbox Game Pass Core 3 month Key GLOBAL nu voor € 5,60 op Eneba.
Vergeet de kortingsvoucher van gg.deals niet, dan kom je uit op € 5,15 (ex. servicekosten) voor ~52 dagen Gamepass Ultimate.
Het gekke is dat de kortingscode niet meer werkt als je via Eneba wallet betaalt. Wel via een andere methode (iDeal, Paypal)

En vergeet cashbackXL niet voor nog eens 5% extra korting in de vorm van cashback

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 27-09-2023 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Schweino schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:34:
[...]

Het gekke is dat de kortingscode niet meer werkt als je via Eneba wallet betaalt. Wel via een andere methode (iDeal, Paypal)

En vergeet cashbackXL niet voor nog eens 5% extra korting in de vorm van cashback
Antwoord van Enbeba:

"Unfortunately at the moment the discount codes does not work with wallet payments due to technical reasons. We are working on fixing it and when it is ready to be used again we will inform you."

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:38:
[...]

Antwoord van Enbeba:

"Unfortunately at the moment the discount codes does not work with wallet payments due to technical reasons. We are working on fixing it and when it is ready to be used again we will inform you."

:'(
Ook voor mij is er eentje in onderzoek, heb er wel een goed gevoel bij :)

Men reageert ook op de 1 ster reviews :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik heb net voor 2 jaar core kaarten gekocht 8x3 maanden. Moet ik nu gewoon 1 maand ultimate kopen en daarna word alles omgezet of moet ik nog iets anders doen?

edit: is al gelukt. heb 1 maand ultimate gekocht en hou in totaal 17 maanden ultimate over

[ Voor 22% gewijzigd door nemesis2212 op 29-09-2023 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:26
Dat Xbox Cloud Gaming bij Game Pass Ultimate mogen ze wel verbeteren. Als het eenmaal draait werkt het hier uitstekend. Maar de wachttijden zijn avonds momenteel vrij lang. Helemaal leuk als na een kwartier de game opstart en het geluid of de controller niet werkt, dan zit er niks anders op dan de game opnieuw opstarten en weer een kwartier wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
L23 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:40:
Dat Xbox Cloud Gaming bij Game Pass Ultimate mogen ze wel verbeteren. Als het eenmaal draait werkt het hier uitstekend. Maar de wachttijden zijn avonds momenteel vrij lang. Helemaal leuk als na een kwartier de game opstart en het geluid of de controller niet werkt, dan zit er niks anders op dan de game opnieuw opstarten en weer een kwartier wachten.
Ik heb hier pas last van sinds de starfield launch. Daarvoor was het altijd opstarten en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:26
RaijRaij schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:52:
[...]

Ik heb hier pas last van sinds de starfield launch. Daarvoor was het altijd opstarten en spelen.
Klopt. Eerder had ik wel 5 minuten wachttijd in de weekenden. Maar doordeweeks was het altijd opstarten en spelen. Starfield is inmiddels ook een paar weken uit, jammer dat de wachttijden nog steeds zo lang zijn. Game Pass zelf is qua aanbod prima, maar voor deze cloud gaming ervaring zou ik het niet verlengen.

Ook wel eens gehad dat het geluid of de controller niet werkt als een spel opstart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
1 keer dat mijn controller niet werkte maar ik gebruik het tegenwoordig niet zo vaak. Af en toe op de steam deck maar sinds die wachttijden eigenlijk helemaal niet meer.

• TheOne1931
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-08 21:13
Heb nu 36 maand Game Pass Core in mijn account (geen actief account; was 26 september afgelopen). Nu wil ik dit omzetten naar Ultimate. Nu is er een knop met de melding "upgraden naar Game Pass Ultimate". Dient het account eerst weer actief te worden gemaakt voordat ik kan upgraden? Word uit allerlei handleidingen niet heel veel wijzer en ben bang dat ik het anders net verkeerd doe.

• Schweino
TheOne1931 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:35:
Heb nu 36 maand Game Pass Core in mijn account (geen actief account; was 26 september afgelopen). Nu wil ik dit omzetten naar Ultimate. Nu is er een knop met de melding "upgraden naar Game Pass Ultimate". Dient het account eerst weer actief te worden gemaakt voordat ik kan upgraden? Word uit allerlei handleidingen niet heel veel wijzer en ben bang dat ik het anders net verkeerd doe.
Wat bedoel je met "actief te worden gemaakt"?

Je hebt nu 36 maanden core, het enige wat je hoeft te doen is een game pass ultimate code toe te voegen en dan wordt het geheel naar 24 (of 25 als je geluk hebt) maanden GPU omgezet.

Tip: koop een game pass ultimate code ipv dat je omzet via je xbox. Kan je een paar euro mee besparen.

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 30-09-2023 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Mijn GPU loopt tot 9 oktober. Als ik deze wil verlengen (voor 9 oktober) koop ik dus core codes op Eneba en dan wordt mijn Ultimate automatisch verlengd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Arno90 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:31:
Mijn GPU loopt tot 9 oktober. Als ik deze wil verlengen (voor 9 oktober) koop ik dus core codes op Eneba en dan wordt mijn Ultimate automatisch verlengd?
Klopt, over t algemeen zijn 3 maanden kaartjes t voordeligst met de omzetting (50 dagen gpu) vanwege de lage aanschafprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Ht87 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:21:
[...]

Klopt, over t algemeen zijn 3 maanden kaartjes t voordeligst met de omzetting (50 dagen gpu) vanwege de lage aanschafprijs.
Check, thanks. Dan ga ik dat even doen om Forza te kunnen proberen op 10 oktober! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Schweino schreef op donderdag 21 september 2023 @ 01:01:
[...]

Ik probeer daar een account te maken, maar dat lukt niet erg. Krijg netjes de codes via sms, lijkt goed te gaan, maar als ik wil inloggen kent ie mijn e-mail niet. Via OTP inloggen gaat ook niet. Werkte het bij jou wel?

EDIT:
Heb kunnen inloggen via Google. Ze hebben nu wel heel veel info van me... Heb jij met credit card betaald? Ik zie geen Paypal optie? Ook krijg ik steeds een OTP error en moet ik wachten om opnieuw te verifieren. Ik denk dat ik liever wat meer betaal via Eneba ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door kesj op 02-10-2023 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
kesj schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:18:
[...]

Ik probeer daar een account te maken, maar dat lukt niet erg. Krijg netjes de codes via sms, lijkt goed te gaan, maar als ik wil inloggen kent ie mijn e-mail niet. Via OTP inloggen gaat ook niet. Werkte het bij jou wel?

EDIT:
Heb kunnen inloggen via Google. Ze hebben nu wel heel veel info van me... Heb jij met credit card betaald? Ik zie geen Paypal optie? Ook krijg ik steeds een OTP error en moet ik wachten om opnieuw te verifieren. Ik denk dat ik liever wat meer betaal via Eneba ofzo.
Ik heb zonder problemen meerdere keren met creditcard besteld (zowel xbox als Netflix tegoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicum
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 03-10-2023
Hi,
Ik ben niet zo thuis in de game wereld maar mijn zoontje heeft een x box live kaart en geen game pass.
Hij heeft deze kaart voor een jaar maar zegt dat deze nu niet meer werkt?
Betekent dit dat hij dan het abonnement op de game pass aan moet schaffen? Als hij dit dus niet doet is hij zijn geld van x box live kaart kwijt?

Zo verteld hij het mij, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Unicum schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:28:
Hi,
Ik ben niet zo thuis in de game wereld maar mijn zoontje heeft een x box live kaart en geen game pass.
Betekent dit dat hij dan het abonnement op de game pass aan moet schaffen? Als hij dit dus niet doet is hij zijn geld van x box live kaart kwijt?

Xbox live gold is game pass core geworden. Als je de code op je kaartje nu invult krijg je game pass core voor dezelfde duur als dat er live op het kaartje staat (1 jaar in dit geval dus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Unicum schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:28:
Hi,

Wat @Schweino al zegt idd. Op deze pagina zie je wat Game Pass Core verder inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 16:14
Mijn Gamepass Ultimate is gisteren verlopen. Nu wil ik weer graag 36 maanden ultimate hebben. (begreep dat dit nog steeds de max is)
Dan is de juiste manier toch:

-3x12 maanden gamepass core +1x maand ultimate kopen
3x 12 maanden code invoeren, daarna omzetten met de 1 maand ultimate

Maar door de omzetting is het dan geen 36 maanden meer. Moet ik dan daarna aanvullen met losse Gamepass Core kaarten?

Asus G501

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
RemcoINC08 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:03:
Mijn Gamepass Ultimate is gisteren verlopen. Nu wil ik weer graag 36 maanden ultimate hebben. (begreep dat dit nog steeds de max is)
Dan is de juiste manier toch:

-3x12 maanden gamepass core +1x maand ultimate kopen
3x 12 maanden code invoeren, daarna omzetten met de 1 maand ultimate

Maar door de omzetting is het dan geen 36 maanden meer. Moet ik dan daarna aanvullen met losse Gamepass Core kaarten?
Jep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Zijn wachttijden voor cloud gaming altijd zo lang ?

Dacht test is even een maandje ultimate voor het cloud gamen.. maar...

Zit nu al 10min te wachten om een Disney spelletje in te komen.

Eerder ook al 5min moeten wachten voor Hitman, daar kan ik dan nog wel mee leven, maar langer dan dat ?.. niet echt.
Pagina: 1 ... 37 ... 51 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)