Ook bedankt voor de tip! Hier ook maar verlengd tot september 2026. De kortingscode werkte niet bij me, maar het was stukken goedkoper dan regulier verlengen.airwolf83 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:57:
[...]
Thnx voor de tip. Aangezien er geen gold meer is vanaf september vond ik het zonde dat mijn ultimate maar tot maart 2025 liep. En het is niet zeker dat het andere trucje nog werkt na 1 september. Ben blij dat ik deze manier las.
Zojuist dus ff op deze manier verlengd naar augustus 2026 voor 60,54. 9 kaarten van 3 maanden gekocht op eneba met de kortingscode summergold 7,64 korting.
Kan iemand nog een drie maanden key gebruiken? Ik heb er teveel gekocht
Ja hoor!Protax schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:32:
Ah dat is maf.emiel74 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:57:
[...]
Ook bedankt voor de tip! Hier ook maar verlengd tot september 2026. De kortingscode werkte niet bij me, maar het was stukken goedkoper dan regulier verlengen.
Zelf net nog ff geprobeerd maar bij werkte die kortingscode nog wel.
:strip_exif()/f/image/jJSZ3cm4YalsDr10ePfgasSk.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar goed. Zonder die kortingscode is het inderdaad nog steeds goedkoper.
Ik krijg deze error bij het claimen van een Xbox Live Gold 3 MOnths Xbox Live Key GLOBAL gekocht op Eneba:
Change your Microsoft Store region
You currently have a subscription from a different region. If it still doesn't work, please contact customer support.
Change your Microsoft Store region You currently have a subscription from a different region. If it still doesn't work, please contact customer support.
PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch
Et5u4UMARUeLQYK2.14.83
2023/08/06 - 06:32:17 UTC
Lopende abonnementen zijn Game Pass Ultimate (nog 2 dagen) en Office 365 allebei in een Euro currency. Dus snap niet helemaal waarop hij nu deze foutmelding geeft.
Iemand een idee/oplossing?
You currently have a subscription from a different region. If it still doesn't work, please contact customer support.
Change your Microsoft Store region You currently have a subscription from a different region. If it still doesn't work, please contact customer support.
Et5u4UMARUeLQYK2.14.83
Lopende abonnementen zijn Game Pass Ultimate (nog 2 dagen) en Office 365 allebei in een Euro currency. Dus snap niet helemaal waarop hij nu deze foutmelding geeft.
Das gewoon de global kaart of de NL kaartairwolf83 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:08:
[...]
Ah dat is maf.
Zelf net nog ff geprobeerd maar bij werkte die kortingscode nog wel.
[Afbeelding]
Maar goed. Zonder die kortingscode is het inderdaad nog steeds goedkoper.
Die Global kaarten moeten toch gewoon met een NL Microsoft/Xbox account region werken?
Opgelost!sohus schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:34:
Ik krijg deze error bij het claimen van een Xbox Live Gold 3 MOnths Xbox Live Key GLOBAL gekocht op Eneba:
Et5u4UMARUeLQYK2.14.83
Ik woonde in Berlijn toen ik Game Pass voor het eerst heb afgesloten. Mijn lopende abo stond dus nog in Duitsland en mijn profiel in Nederland en dan werkt het niet. Microsoft Profiel (en dus niet account) even terug op Duitsland gezet en was meteen weer opgelost.
Kan nog 1tje gebruiken ;p.Protax schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:32:
PS: voor anderen, de vermelde methode werkt nog altijd. Kortingscode van summergold werkt ook nog altijd.
Die code zorgt er ongeveer voor dat als je er 10 koopt dat je er 1 gratis hebt.
Ook puur gedaan omdat tgv de introductie van xbox core, er een risico is dat de truuk met live volgende maand of de maand erop niet meer gaat werken en mijn abonnement pas afliep in eind september.
Dus het zekere voor het onzekere genomen. We zien binnen 3 jaar dan wel wat we met het abonnement nog gaan aanvangen.
Ik heb verlengd tot 8-8-26. Ik was benieuwd of hij die laatste drie maanden kaart zou accepteren, want dan meer dan drie jaar vooruit, en blijkbaar mocht dat.
Ik had ongeveer hetzelfde.sohus schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:16:
[...]
Opgelost!
Ik woonde in Berlijn toen ik Game Pass voor het eerst heb afgesloten. Mijn lopende abo stond dus nog in Duitsland en mijn profiel in Nederland en dan werkt het niet. Microsoft Profiel (en dus niet account) even terug op Duitsland gezet en was meteen weer opgelost.
Ik heb vorig jaar gpu afgesloten met Braziliaanse gold kaarten. Wel vpn gebruikt enzo en dat werkte ook. Toen ik eergisteren die NL gold kaart wilde verzilveren kreeg ik ook dezelfde melding als jouw. Heb toen gewoon via de xbox settings mijn locatie even op Brazilië gezet, xbox opnieuw opgestart en toen kon ik de gold kaarten wel verzilveren. Daarna weer locatie terug op nederland terug gezet.
[ Voor 34% gewijzigd door airwolf83 op 06-08-2023 15:58 ]
Als ik het dus goed begrijp kan ik mijn gamepass ultimate die nog tot 10-6-2025 loopt nu al updaten met xbox live gold kaarten tot maximaal 3 jaar na vandaag?
Klopt, en drie maanden kaarten leveren blijkbaar relatief het meest op (52 dagen GPU).wjsiebes schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 01:26:
Als ik het dus goed begrijp kan ik mijn gamepass ultimate die nog tot 10-6-2025 loopt nu al updaten met xbox live gold kaarten tot maximaal 3 jaar na vandaag?
De normale procedure was laten verlopen en dan opnieuw xbox gold voor 3 jaar afsluiten en dit dan het laten omzetten door de verandering van de conversiefactor door Microsoft 3/2 ipv 1/1 naar gamepass ultimate zoals het vb 3 jaar geleden het geval was.JimmyNL schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 00:04:
Ik twijfel nu, Mijn XBGPU verloopt in september, maar met alle veranderingen weet ik nu even niet wat wijsheid is. Mijn idee was het te laten verlopen en daarna weer voor drie jaar te verlengen via een buitenlandse aanbieder. Hoewel ik niet zeker ben of dit nog kan nu het veranderd. Maar ik lees ook over minimaal 6 maanden tussenpose? Met Forza 7 en Starfield ga ik dat niet redden...Maar nu lees ik weer nieuwe berichten over 24 maanden..
Echter door het feit dat Windows xbox gold afschaft in september, is het aannemelijk dat je in september dan ook geen nieuwe xbox gold abonnement meer gaat kunnen afsluiten om de truuk van hierboven toe te passen. Aannemelijk aangezien we niet weten of Microsoft nog gaat toestaan om oude kaarten als core te laten registreren.
En we weten natuurlijk niet of we aan gelijkaardige voorwaarden een xbox core abonnement gaan kunnen afsluiten in de toekomst. Noch aan welke voorwaarden dat xbox core zich gaat laten omzetten naar xbox ultimate. Of dat Uberhaupt noch aan dezelfde voorwaarden gaat zijn, beter of zelfs slechter zodanig dat de prijszetting 1 op 1 gelijk is met het afsluiten van een ultimate abonnement.
Om die reden leek het mij, en zo te zien anderen hier een beter idee om het zekere voor het onzekere te nemen. En dus nu gebruik te maken van de inwisselvoorziening van 3 maand gold naar 50 dagen gamepass ultimate. We maken geen gebruik van de kaarten van 6 maand, omdat die maar omzetten naar 80 dagen. Wat slechter is dan 2 kaarten van 3 maand (nl 100 dagen)
Dit is een pak slechter dan de 1/1 verhouding die we konden krijgen indien microsoft de formule niet had gewijzigd vorige maand of zo. Maar het komt wel ongeveer overeen (mogelijks iets slechter) met het huidige principe van laten aflopen en opnieuw afsluiten voor 2 jaar tgv die aangepaste conversiefactor. Al denk ik toch dat deze versie nog iets beter is aangezien je het opnieuw kan verlengen voor 3 jaar ipv maar 2 jaar.
In ieder geval via deze procedure is het 4.4€ of zo voor 1 maand ultimate. De normale prijs is 14.99€ op dit moment. Of anders gezegd, via deze procedure heb je +/- voor de prijs van 1 jaar ultimate 3 jaar ultimate.
Iedereen moet zelf bepalen of ze dit de moeite waard vinden. Ik vond voor mij dat dit wel het geval was.
Het lijkt mij echter wel dat jij dat beter ook zou doen rekening houdende dat uw abonnement afloopt in september. Het mijne liep initieel ook in september 2023 af.
Heb je geprobeerd om andere kaarten in te geven om te zien of er toch geen potentieel is om over die termijn van 3 jaar te gaan ? En indien dit het geval is het voor dezelfde 50 dagen is ?Akemi schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:46:
Hier ook verlengd tot de max. Zelfs nog kaarten over. Dus kan daarna ook nog verlengen. Zien wel tot wanneer dat kan.
Ik dacht dat je bij het verzilveringsproces altijd moet bevestigen voordat de kaart effectief gebruikt wordt, maar je al wel kan zien wat het gevolg is van de actie. Als je kaarten over hebt dan zou je gemakkelijk kunnen checken of die 3 jaar nog altijd een hard limit was.
We wisten namelijk zeker dat 3 jaar gold een effectieve Hard limit is. Maar de omwisseling is er hier al 1 iemand geweest die kon bevestigen dat het effectief over die 3 jaar in totaliteit is gegaan...
Ik plan namelijk om er toch nog 1 te kopen tegen het einde van de maand, maar als dat niet expliciet hoeft dan kan ik dat evengoed nu al doen en moet ik dat niet in mijn hoofd steken.
Yep ben gewoon doorgegaan zolang het kon maar de verlenging is tot max 3 jaar vanaf de dag van het verlengen. Oftewel vandaag + 3 jaar.[...]
Heb je geprobeerd om andere kaarten in te geven om te zien of er toch geen potentieel is om over die termijn van 3 jaar te gaan ? En indien dit het geval is het voor dezelfde 50 dagen is ?
Ik dacht dat je bij het verzilveringsproces altijd moet bevestigen voordat de kaart effectief gebruikt wordt, maar je al wel kan zien wat het gevolg is van de actie. Als je kaarten over hebt dan zou je gemakkelijk kunnen checken of die 3 jaar nog altijd een hard limit was.
We wisten namelijk zeker dat 3 jaar gold een effectieve Hard limit is. Maar de omwisseling is er hier al 1 iemand geweest die kon bevestigen dat het effectief over die 3 jaar in totaliteit is gegaan...
Ik plan namelijk om er toch nog 1 te kopen tegen het einde van de maand, maar als dat niet expliciet hoeft dan kan ik dat evengoed nu al doen en moet ik dat niet in mijn hoofd steken.
Kreeg ook de melding dat het niet meer kon omdat ik over het limiet ging. Heb nog twee 3 maanden kaarten over. In september kan ik waarschijnlijk wel weer 3 maanden verlengen. En dan hopelijk december nog een keer drie maanden.
Ok bedankt voor de bevestiging dat de harde limiet er nog altijd is.Akemi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:42:
[...]
Yep ben gewoon doorgegaan zolang het kon maar de verlenging is tot max 3 jaar vanaf de dag van het verlengen. Oftewel vandaag + 3 jaar.
Kreeg ook de melding dat het niet meer kon omdat ik over het limiet ging. Heb nog twee 3 maanden kaarten over. In september kan ik waarschijnlijk wel weer 3 maanden verlengen. En dan hopelijk december nog een keer drie maanden.
Maar dan moet er toch iets of wat leeway zijn. Rekening houdende met deze post:
Zou het kunnen dat de limiet effectief is dat voor de bepaling of je dit kan ingeven de datum van ingave binnen die 3 jaar moet liggen ? Alhoewel dan had dit voor @Akemi toch moeten lukken.erwn schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 14:15:
Ik heb verlengd tot 8-8-26. Ik was benieuwd of hij die laatste drie maanden kaart zou accepteren, want dan meer dan drie jaar vooruit, en blijkbaar mocht dat.
Weet het ook niet precies, maar heb zojuist verlengd tot 10-08-2026, dus er is wel iets van flexibiliteit met de datum.RenegadexRIPxx schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:27:
Zou het kunnen dat de limiet effectief is dat voor de bepaling of je dit kan ingeven de datum van ingave binnen die 3 jaar moet liggen ? Alhoewel dan had dit voor @Akemi toch moeten lukken.
Ok, ik heb net even in mijn account gekeken en zie het volgende:
Huidig loopt af op 19-07-2026
Als ik nu ga verlengen loopt het tot 9-9-26
Dat lukt dus niet. Mijn vermoeden was dat ik pas op 9-9-23 zou kunnen verlengen.
Dat lukt dus niet. Mijn vermoeden was dat ik pas op 9-9-23 zou kunnen verlengen.
Ik denk dat ze niet lullig willen doen over 3 dagen, vraag is alleen waar ligt de grens? Ik zal blijven proberen en zie wel wanneer het geaccepteerd wordt.Powder Toastman schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:30:
[...]
Weet het ook niet precies, maar heb zojuist verlengd tot 10-08-2026, dus er is wel iets van flexibiliteit met de datum.
[ Voor 47% gewijzigd door Akemi op 07-08-2023 13:47 ]
Je zou wel kunnen verlengen met 1 maand GPU kaartje, evt. uit Turkije (activatie eenvoudig te doen met VPN, bijv. gratis Urban VPN). Eveneens te verkrijgen bij Eneba.Akemi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:43:
Ok, ik heb net even in mijn account gekeken en zie het volgende:
Ja precies, niet duidelijk waar de grens ligt. Als je een 1 maands code zou pakken kun je zien wanneer deze "pakt". Indien niet vandaag, dan wel de komende week ergens.Akemi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:43:
Ik denk dat ze niet lullig willen doen over 3 dagen, vraag is alleen waar ligt de grens? Ik zal blijven proberen en zie wel wanneer het geaccepteerd wordt.
[ Voor 30% gewijzigd door Powder Toastman op 07-08-2023 13:52 ]
Nee, ik heb nog twee 3 maanden kaarten. Blijf wel proberen. Wellicht dat de grens bij een maand extra ligt.Powder Toastman schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:50:
[...]
Je zou wel kunnen verlengen met 1 maand GPU kaartje, evt. uit Turkije (activatie eenvoudig te doen met VPN, bijv. gratis Urban VPN). Eveneens te verkrijgen bij Eneba.
De grens ligt fors minder dan een maand, fyi. Ik heb gister gpu afgetopt, maar kon m'n laatste 3 maanden kaart nog niet inwisselen. Die zou 'm tot 18-8-2026 verlengen, maar kreeg keurig een popup dat dat nog niet kon. 12 dagen in de toekomst is dus nog te lang.Akemi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:51:
[...]
Nee, ik heb nog twee 3 maanden kaarten. Blijf wel proberen. Wellicht dat de grens bij een maand extra ligt.
Aha, dat is interessant. Kom jij dus eerder te weten waar de grens ligt. 2 dagen is in ieder geval ok lijkt het.Vandaahl666 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:56:
[...]
De grens ligt fors minder dan een maand, fyi. Ik heb gister gpu afgetopt, maar kon m'n laatste 3 maanden kaart nog niet inwisselen. Die zou 'm tot 18-8-2026 verlengen, maar kreeg keurig een popup dat dat nog niet kon. 12 dagen in de toekomst is dus nog te lang.
3 dagen is momenteel al mogelijk.Akemi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:01:
[...]
Aha, dat is interessant. Kom jij dus eerder te weten waar de grens ligt. 2 dagen is in ieder geval ok lijkt het.
Iemand had namelijk op 07/08 gepost dat hij het had kunnen verlengen tot 10/08
Mijn aanname is iets van +/- een week.
[ Voor 5% gewijzigd door RenegadexRIPxx op 07-08-2023 14:42 ]
Ben wel benieuwd wat ze doen met bestaande kaarten na 14 september. Het lijkt mij sterk dat die niet inwisselbaar blijven voor GPU, wellicht wel tegen een ongunstigere conversie rate. Helaas weten we het niet, anders hadden we mooi nog een hele berg kaarten kunnen kopen. Wat is de houdbaarheid van die kaarten normaal gesproken?
Dat vroeg ik me ook af; ook omdat er fysieke kaarten in de detailhandel liggen. (Niet om zelf in te slaan, maar wel uit nieuwsgierigheid.)
Lijkt me sterk als dat niet zo zou zijn. Er liggen vast nog genoeg gold kaartjes in de lades wereldwijd. Kaartjes die door familie aan gamende kinderen vaak cadeau worden gedaan, maar 'later' pas ingewisseld worden. (lopend abo, na de examens, ....)RenegadexRIPxx schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:11:
Aannemelijk aangezien we niet weten of Microsoft nog gaat toestaan om oude kaarten als core te laten registreren.
Volgens mij stoppen ze op een bepaald moment met codes uitgeven die identificeren als 'gold' en dooft het vanzelf wel uit. Dus op zijn minst zal je ze wel kunnen inwisselen, anders is het gewoon ordinaire diefstal, en dat kunnen ze niet maken. En dat zal dan sowieso omgezet worden naar 'core' aangezien dit het equivalent is. Of je ze dan nog kan inwisselen of converteren naar ultimate is iets anders, maar opnieuw, het lijkt me sterk dat ze die codes gewoon laten vervallen...
Er is niet echt een precedent, aangezien PS kaarten gewoon 'cash'/credit zijn, zonder specifieke 'bestemming', waar je daarna PS+ (of nu PS+ essential) van koopt. Dacht ik, ik verleng steeds via de store met creditcard.
Sinds de aankondiging van Core is al bekend dat je Gold kaarten kunt omzetten naar Game Pass Core.RenegadexRIPxx schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:11:
Aannemelijk aangezien we niet weten of Microsoft nog gaat toestaan om oude kaarten als core te laten registreren.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/core
Kan ik nog steeds een Xbox Live Gold-code inwisselen?
Ja! Wissel je code in op redeem.microsoft.com, dan krijg je de voordelen van Game Pass Core wanneer deze beschikbaar is.
Dat zou wel ruk zijn. Waarschijnlijk kan ik begin september nog net mijn een na laatste kaart omzetten naar Ultimate en mijn laatste kaart gaat dan naar het veel mindere core.Raem schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:52:
Sinds de aankondiging van Core is al bekend dat je Gold kaarten kunt omzetten naar Game Pass Core.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/core
Dit antwoord zegt nog helemaal niks over een eventuele conversie naar Ultimate als je al een lopend Ultimate abonnement hebtAkemi schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:10:
[...]
Dat zou wel ruk zijn. Waarschijnlijk kan ik begin september nog net mijn een na laatste kaart omzetten naar Ultimate en mijn laatste kaart gaat dan naar het veel mindere core.
XBox Series X: BloodyB2121
Mijn eerste maand ultimate is afgelopen (had het genomen voor te testen en het staat me aan).
Hier staan 12 maanden gold voor 32.49 euro.
Dus als ik dit 3 maal neem kost me dat 97,47 euro, dan zet ik dat om naar 2 jaar ultimate(door 1 maal ultimate te nemen 15 €) , dat kost me dan 4,7 euro per maand?
https://livekaarten.be/nl/xbox-live-12-maanden
Maak ik ergens een denkfout?
(ik heb geprobeerd om kaarten uit Turkije te kopen, dan kan het nog goedkoper, maar die willen mijn visa kaart niet aanvaarden)
Dus als ik dit 3 maal neem kost me dat 97,47 euro, dan zet ik dat om naar 2 jaar ultimate(door 1 maal ultimate te nemen 15 €) , dat kost me dan 4,7 euro per maand?
(ik heb geprobeerd om kaarten uit Turkije te kopen, dan kan het nog goedkoper, maar die willen mijn visa kaart niet aanvaarden)
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Klopt wat je zegt!C00P schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:32:
Mijn eerste maand ultimate is afgelopen (had het genomen voor te testen en het staat me aan).
Turkije kaarten kun je gewoon bij Eneba kopen, kun je ook met iDeal of Paypal afrekenen.
Activeren gaat met bijv. gratis VPN, ik gebruik daarvoor UrbanVPN. Je hoeft verder je account niet op Turkije in te stellen, enkel UrbanVPN gebruiken is voldoende. Vorige week zelf ook nog gedaan. Succes!
Je bedoelt deze?Powder Toastman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:20:
[...]
Klopt wat je zegt!
Turkije kaarten kun je gewoon bij Eneba kopen, kun je ook met iDeal of Paypal afrekenen.
Activeren gaat met bijv. gratis VPN, ik gebruik daarvoor UrbanVPN. Je hoeft verder je account niet op Turkije in te stellen, enkel UrbanVPN gebruiken is voldoende. Vorige week zelf ook nog gedaan. Succes!
https://www.eneba.com/nl/...nths-xbox-live-key-turkey
Snel even rekenen, 3 x 12 maanden = 70€ + 1 x ultimate 15€ delen door 24 maanden = 3.5€ per maand.
Echt een steal.
Bedankt voor die site te delen 💪
Ja! Je kunt evt. nog aanvullen tot 3 jaar GPU door Turkije kaarten Game Pass Ultimate te kopen. De 3 maanden kaarten zijn omgerekend per maand het goedkoopst, wel duurder dan de Live Gold kaarten. Maar dan zit je sowieso 3 jaar gebakken, wat er ook verandert de komende maanden / jaren.C00P schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:39:
[...]
Je bedoelt deze?
https://www.eneba.com/nl/...nths-xbox-live-key-turkey
Snel even rekenen, 3 x 12 maanden = 70€ + 1 x ultimate 15€ delen door 24 maanden = 3.5€ per maand.
Echt een steal.
Bedankt voor die site te delen 💪
Aanvulling: het inwisselen van de code m.b.v. UrbanVPN doe je best op de pc op redeem.microsoft.com, ik gebruik daarvoor Chrome browser. Via je mobiel weet ik niet of het goed gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door Powder Toastman op 11-08-2023 01:05 ]
Mijn GPU abo verloopt in November, wil dus graag verlengen. Ben nu aan het kijken op Eneba voor de kaarten, maar aangezien het lang geleden is dat ik dit gedaan heb ; als je deze kaarten koopt kan je dan gewoon via je Xbox de codes toevoegen en je GPU wordt automatisch verlengd? Of moet je nog trucjes uithalen. Weet nog namelijk dat ik GPU afsloot via die XBL conversie dat ik nog lang met de customer service heb gechat en dat zij het uiteindelijk hebben omgezet.
Ja.Spaulding1 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:05:
Mijn GPU abo verloopt in November, wil dus graag verlengen. Ben nu aan het kijken op Eneba voor de kaarten, maar aangezien het lang geleden is dat ik dit gedaan heb ; als je deze kaarten koopt kan je dan gewoon via je Xbox de codes toevoegen en je GPU wordt automatisch verlengd? Of moet je nog trucjes uithalen. Weet nog namelijk dat ik GPU afsloot via die XBL conversie dat ik nog lang met de customer service heb gechat en dat zij het uiteindelijk hebben omgezet.
Lees anders de laatste paar pagina's terug, is volop besproken.
Heb zoveel mogelijk terug gelezen en kan het gemist hebben maar niet gelezen over de manier van verzilveren in je Xbox. Als gezegd ; 3 jaar geleden is het pas gelukt na de klantenservice te benaderen zodat die het konden omzetten. Ik ga het wel even proberen met 1 key.Powder Toastman schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:28:
[...]
Ja.
Lees anders de laatste paar pagina's terug, is volop besproken.
Verzilveren gaat het eenvoudigst via redeem.microsoft.comSpaulding1 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:33:
[...]
Heb zoveel mogelijk terug gelezen en kan het gemist hebben maar niet gelezen over de manier van verzilveren in je Xbox. Als gezegd ; 3 jaar geleden is het pas gelukt na de klantenservice te benaderen zodat die het konden omzetten. Ik ga het wel even proberen met 1 key.
Bedankt. Ik heb nu 1x Xbox Live Gold 3 months Xbox Live Key, wordt die dan automatisch opgeteld bij je GPU abo? Of moet je nog wat handelingen doen?Powder Toastman schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:57:
[...]
Verzilveren gaat het eenvoudigst via redeem.microsoft.com
Als dit al eens is uitgelegd, excuus daarvoor maar dat kan ik zo niet terugvinden.
Als je Live Gold kaart hebt is de conversie rate iets minder dan 3:2, ik meen (uit m'n hoofd) dat je dan 52 dagen GPU erbij krijgt. Je hoeft er niets extra voor te doen.Spaulding1 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:22:
[...]
Bedankt. Ik heb nu 1x Xbox Live Gold 3 months Xbox Live Key, wordt die dan automatisch opgeteld bij je GPU abo? Of moet je nog wat handelingen doen?
Als dit al eens is uitgelegd, excuus daarvoor maar dat kan ik zo niet terugvinden.
Het is gelukt, bedankt. Wordt inderdaad automatisch toegevoegd op je GPU aboPowder Toastman schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:45:
[...]
Als je Live Gold kaart hebt is de conversie rate iets minder dan 3:2, ik meen (uit m'n hoofd) dat je dan 52 dagen GPU erbij krijgt. Je hoeft er niets extra voor te doen.
Het is me gelukt om 3 jaar gold te kopen + 1 maand ultimate danzij de heldere uitleg van @Powder Toastman 👌
Kost 3.8 euro de maand.
Op eneba staat modern warfare multi-player voor 13.9 €
Werkt dit?
Want in de store van microsoft kost dat 69.99€
Wat een verschil zeg...
Kost 3.8 euro de maand.
Werkt dit?
Wat een verschil zeg...
Zo net de Xbox live gold naar ultimate truuk uitgevoerd, maar tot mijn schrik had ik mijn account nog op de regio Canada staan met het invoeren van de live gold kaarten. Om deze om te zetten naar ultimate moet je dus een maand ultimate erbij nemen, maar hier moet je verplicht een 2e (back-up betalingsmethode hebben na je balans). en dat moet dus een Canadese credit card zijn
je raadt het al die heb ik niet, maar gelukkig kun je met een global maand kaartje ultimate deze truuk dus ook uitvoeren.
beetje stressen
, maar het is gelukt voor 60 euro (3 jaar live) + 1 maand ultimate voor 8 euro.
Dus ik ben weer bij voor 2.70 per maand
je raadt het al die heb ik niet, maar gelukkig kun je met een global maand kaartje ultimate deze truuk dus ook uitvoeren.
beetje stressen
[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 11-08-2023 15:17 ]
Waar heb jij je gold dan gekocht?Ruudox schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:13:
Zo net de Xbox live gold naar ultimate truuk uitgevoerd, maar tot mijn schrik had ik mijn account nog op de regio Canada staan met het invoeren van de live gold kaarten. Om deze om te zetten naar ultimate moet je dus een maand ultimate erbij nemen, maar hier moet je verplicht een 2e (back-up betalingsmethode hebben na je balans). en dat moet dus een Canadese credit card zijn![]()
beetje stressen, maar het is gelukt voor 60 euro (3 jaar live) + 1 maand ultimate voor 8 euro.
Ik heb zit daar wat boven met mijn Turkse kaarten via eneba.
En idd, ik heb ook even zitten stressen, maar heb uiteindelijk mijn ultimate maand ook via eneba gekocht, met VPN geactiveerd e voila.
De Turkse bij eneba inderdaad waren 23 euro per stuk maar met de code xboxgold3 ging er nog wat vanaf dus ongeveer 20 per stuk.C00P schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:26:
[...]
Waar heb jij je gold dan gekocht?
Ik heb zit daar wat boven met mijn Turkse kaarten via eneba.
En idd, ik heb ook even zitten stressen, maar heb uiteindelijk mijn ultimate maand ook via eneba gekocht, met VPN geactiveerd e voila.
Wat fijn dat ik deze thread ben tegengekomen. Ik heb via CDkeys een aantal 3maanden kaarten gekocht en deze toegevoegd aan mijn GPU abo en die zijn netjes tegen die 52 dagen per kaart omgezet. Dus nu omgerekend voor nog geen 4,50 per maand game pass ipv 14,99 die volgende facturatie (over 2 weken) in zou gaan.
Bedankt mensen!
Bedankt mensen!
Waarschijnlijk wel, maar die keys zijn waarschijnlijk gekocht met gestolen creditcards. Kan zo zijn dat al die aankopen weer teruggedraaid worden. Je begrijpt zelf ook wel dat je voor € 13,90 niet iets kan kopen wat overal 5x zo duur is.C00P schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:01:
Werkt dit?
Wat een verschil zeg...
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
@Hulleman soms kopen ze groots in bij acties.l, dus het hoeft niet zo te zijn. Je moet vooral even kijken of het überhaupt ooit voor die prijs verkocht is.
Toch ook maar even verlengd, heb nu 2x3 maanden gold voor 13 euro gekocht. Toch mooi 4 gpu maanden erbij voor dat bedrag. Mazzeltje denk ik, want volgens mij is t normaal duurder?sas_andrea schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:48:
Wat fijn dat ik deze thread ben tegengekomen. Ik heb via CDkeys een aantal 3maanden kaarten gekocht en deze toegevoegd aan mijn GPU abo en die zijn netjes tegen die 52 dagen per kaart omgezet. Dus nu omgerekend voor nog geen 4,50 per maand game pass ipv 14,99 die volgende facturatie (over 2 weken) in zou gaan.
Bedankt mensen!
Klopt dat er veel schimmige sites zijn waar deze praktijken voorkomen. Eneba is echter wel een betrouwbare site.Hulleman schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:01:
[...]
Waarschijnlijk wel, maar die keys zijn waarschijnlijk gekocht met gestolen creditcards. Kan zo zijn dat al die aankopen weer teruggedraaid worden. Je begrijpt zelf ook wel dat je voor € 13,90 niet iets kan kopen wat overal 5x zo duur is.
Goed om te horen!Powder Toastman schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:09:
[...]
Klopt dat er veel schimmige sites zijn waar deze praktijken voorkomen. Eneba is echter wel een betrouwbare site.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
zeker duurder! ik betaalde tm deze maand 12,99 per maand en mijn volgende facturatie zou over 2 weken zijn en dan zou het 14,99 worden. Dus dat scheelt echt een hoop.Ht87 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:14:
[...]
Toch ook maar even verlengd, heb nu 2x3 maanden gold voor 13 euro gekocht. Toch mooi 4 gpu maanden erbij voor dat bedrag. Mazzeltje denk ik, want volgens mij is t normaal duurder?
Goedenavond,
Gezien ik een upgrade gedaan heb aan mn pc heb ik besloten mijn Xbox Series S te verkopen.
Nu vraag ik me alleen af hoe het zit met gamepass. Ik heb gamepass ultimate, maar kan ik deze nu ook downgraden naar gamepass PC? Of wordt de catalogus dan beperkt?
Ik speel bijv. BF 2042 en AoE4 via gamepass momenteel.
Gezien ik een upgrade gedaan heb aan mn pc heb ik besloten mijn Xbox Series S te verkopen.
Nu vraag ik me alleen af hoe het zit met gamepass. Ik heb gamepass ultimate, maar kan ik deze nu ook downgraden naar gamepass PC? Of wordt de catalogus dan beperkt?
[ Voor 9% gewijzigd door Doedelzak op 14-08-2023 20:01 ]
Als je maandelijks betaald, dan moet je automatisch verlengen stop zetten en de dag dat het stopt het nieuwe afsluiten, als je nog een periode hebt, bijvoorbeeld 8 maanden, dan moet je echt wachten tot die voorbij zijn, helaas is downgraden niet mogelijk zo ver mij bekend is.Doedelzak schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:59:
Goedenavond,
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dit is niet nodig. Als je nu je abonnement aanpast dan wordt bij de eerst volgende keer dat er betaald moet worden pas geswitched naar het nieuwe abonnement.Linksquest schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:36:
[...]
Als je maandelijks betaald, dan moet je automatisch verlengen stop zetten en de dag dat het stopt het nieuwe afsluiten, als je nog een periode hebt, bijvoorbeeld 8 maanden, dan moet je echt wachten tot die voorbij zijn.
Dus als je nu nog voor 8 maanden Ultimate hebt en het nu switcht naar Gamepass for PC dan gaat dat abonnement pas in over 8 maanden, tot die tijd heb je nog gewoon Ultimate.
Ik weet alleen niet hoe het zit met kaarten die je in de winkel of online koopt. Ik gok dat als je nog 8 maanden een Ultimate abonnement hebt en nu een kaart voor 3 maanden Gamepass for PC eraan toevoegt dat die 3 maanden omgezet worden naar een verlenging van Ultimate. Dus 3 maanden Gamepass for PC wordt dan 1 maand Ultimate erbij. Maar dit weet ik dus niet zeker.
[ Voor 21% gewijzigd door rogierba op 15-08-2023 10:56 ]
Bedankt voor de reacties. Echter, verlies ik ook features als ik van ultimate overstap naar PC?
Volgens mij mis je dan de gamestream optie.Doedelzak schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:25:
Bedankt voor de reacties. Echter, verlies ik ook features als ik van ultimate overstap naar PC?
Hier wat Microsoft zelf heeft gemaakt om de verschillen te zien ;)
Volgens mij mis je dan ook EA accessDoedelzak schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:25:
Bij pc dus weer niet blijkens dat overzicht, Microsoft houdt het makkelijk...

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 15-08-2023 15:28 ]
Gamertag: FinrazielNL
Ht87 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:35:
[...]
Volgens mij mis je dan de gamestream optie.
Hier wat Microsoft zelf heeft gemaakt om de verschillen te zien ;)
Zelfde features, behalve Xbox gold en console ondersteuning.
En de cloud streaming mocht je daar gebruik van maken!Doedelzak schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:13:
[...]
dit zocht ik inderdaad. Thanks
Zelfde features, behalve Xbox gold en console ondersteuning.
Nee, dit gebruik ik niet.Ht87 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
En de cloud streaming mocht je daar gebruik van maken!
Heb het abbonement omgezet, scheelt weer 5 euro per maand
Hallo allemaal,
Ik ben ook aan het kijken om net als de rest van het forum hier mijn GPU maximaal te verlengen ivm de 1 september aankondiging van MS. Nu zie ik op Eneba dat de kaarten van 3 maanden gold Turkije 7,47 per stuks zijn en de kaarten voor Nederland zijn 7,47 per stuk. Dat scheelt me dus een VPN installeren en verlengen via VPN voor 2 cent per kaart, zie ik dat goed?
En Global werkt neem ik aan ook gewoon voor NL? Als dat goedkoper is?
Ik ben ook aan het kijken om net als de rest van het forum hier mijn GPU maximaal te verlengen ivm de 1 september aankondiging van MS. Nu zie ik op Eneba dat de kaarten van 3 maanden gold Turkije 7,47 per stuks zijn en de kaarten voor Nederland zijn 7,47 per stuk. Dat scheelt me dus een VPN installeren en verlengen via VPN voor 2 cent per kaart, zie ik dat goed?
[ Voor 8% gewijzigd door Tarz op 17-08-2023 09:12 . Reden: anvulling global ]
Turkije en NL zelfde prijs? Dan zou ik NL pakken. Ik heb zelf Global gebruikt.Tarz schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:08:
Hallo allemaal,
Ik heb ook maar even verlengd met 10x xbox live gold kaarten van 3 maanden. Ze staan nu aan 6.60 euro op Eneba (wel 5 euro service kost) Zo heb ik zeker genoeg tijd voor Starfield
Zo, dankzij de tips hier weer verlengd tot augustus 2026, heb nog 1 kaart in reserve die ik niet meer kon innen, maar dat is dan maar zo. Uiteindelijk voor circa € 150 dus weer 3 jaar onder de pannen
Ik geraak er even niet meer aan uit jongens, ik heb zopas deze omzet truck toegepast 2 jaar ultimate is me gelukt.
Welke kaartjes kan ik best nemen om nog 1 jaar aan te vullen?
Ik heb begrepen dat de conversierate het beste is met 3 maanden-kaartjes. Werkt voor mij prima!C00P schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:36:
Ik geraak er even niet meer aan uit jongens, ik heb zopas deze omzet truck toegepast 2 jaar ultimate is me gelukt.
Hoeveel moet ik er nemen voor 1 jaar ultimate bij te zetten?Ht87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:56:
[...]
Ik heb begrepen dat de conversierate het beste is met 3 maanden-kaartjes. Werkt voor mij prima!
Hint: Er zitten 12 maanden in een jaarC00P schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:21:
[...]
Hoeveel moet ik er nemen voor 1 jaar ultimate bij te zetten?
spoiler:
Met 4 kaartjes van 3 maanden kom je uit op 1 jaar.
[ Voor 14% gewijzigd door jongetje op 18-08-2023 12:37 ]
Met 4 kaartjes kom je op 200 dagen, aangezien je 50 dagen voor een 3 maanden kaart krijgt. Hij heeft er dus 365 / 50 = 7 nodig.jongetje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:37:
[...]
Hint: Er zitten 12 maanden in een jaar
spoiler:Met 4 kaartjes van 3 maanden kom je uit op 1 jaar.
Ja maar met de conversie rate van 3:2 moet je denk ik zo’n zes 3maanden kaartjes voor een jaar doen, ik heb met vier 3maandenkaartjes ongeveer 8,5 maand ultimate gekregen.jongetje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:37:
[...]
Hint: Er zitten 12 maanden in een jaar
spoiler:Met 4 kaartjes van 3 maanden kom je uit op 1 jaar.
De kortingcode xboxgold3 werkt niet meer op eneba.
Heeft iemand anders een andere code? 😁
Heeft iemand anders een andere code? 😁
Je zegt 'denk ik', maar 3:2-conversie is gewoon een simpele som: delen door 3, keer 2.Ht87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:46:
[...]
Ja maar met de conversie rate van 3:2 moet je denk ik zo’n zes 3maanden kaartjes voor een jaar doen, ik heb met vier 3maandenkaartjes ongeveer 8,5 maand ultimate gekregen.
6x 3 maanden → (18 maanden / 3) * 2 → 12 maanden inderdaad
4x 3 maanden → (12 maanden / 3) * 2 → 8 maanden, geen 8,5 maand
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 19-08-2023 22:09 ]
The devil is in the details.
Ik bedoelde 7,5, excuus! Conversie was volgens mij 52 dagen?Hahn schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:08:
[...]
Je zegt 'denk ik', maar 3:2-conversie is gewoon een simpele som: delen door 3, keer 2.
6x 3 maanden → (18 maanden / 3) * 2 → 12 maanden inderdaad
4x 3 maanden → (12 maanden / 3) * 2 → 8 maanden, geen 8,5 maand
[ Voor 24% gewijzigd door Ht87 op 20-08-2023 01:10 ]
Ik lees dit in de officiële FAQ over het verlengen van GPU met Xbox Live kaarten:
—-
Volgens mij is dan effectief een maandcode het meest gunstig qua omzetting. Dat is vrijwel exact 3:2 (gemiddelde maandlengte van 30 dagen levert 20 dagen GPU).
3 maanden (90 dagen) geeft maar 50 dagen GPU, da’s 3:1,66.
6 maanden is dan 3:1,33, en 12 of 24 maanden geeft slechts een ratio van 3:1.
Het nadeel van maandcodes is de prijs, drie jaar kost je 189 (momenteel 5,25 op eneba). Krijg je 24 maanden GPU voor: €7,88 per maand.
3months kost je 84 euro (6,92 as we speak) levert 20 maanden GPU a 4,70 per maand.
Half jaar kaarten zijn momenteel 21,- ofwel 126 voor drie jaar, krijg je maar 15,8 maanden GPU voor omgerekend 7,90 elke maand.
Jaarkaarten ga ik niet eens uitrekenen want die conversieratio is te slecht.
…
Lang verhaal kort: heb je al GPU en wil je verlengen? Is je doel zo lang mogelijk GPU koop dan 1-month kaarten. Goedkoopste GPU (en oke ratio): koop 3-month kaarten.
eigenlijk niets nieuws in deze post maar ik was toch al aan het rekenen dus wilde jullie deze prachtige uiteenzetting niet onthouden. Sorry
Edit: ik ga hieronder uit van drie volle jaren aan Xbox Live Gold, dat dus ruim minder dan drie jaar GPU oplevert. De post van @JimmyNL hieronder maakt het allemaal nog mooier, de goedkoopste GPU is dan 4,15 per maand, drie jaar lang (en vijf jaar Gold).After you join Xbox Game Pass Ultimate, you can continue to redeem Xbox Live Gold and Xbox Game Pass codes. These codes will automatically convert to Xbox Game Pass Ultimate based on the following conversion table. Conversion ratio subject to change.
Token says… You get… 1 month of Gold 20 days of Ultimate 3 months of Gold 50 days of Ultimate (1+ month) 6 months of Gold 79 days of Ultimate (2+ months) 12 months of Gold 4 months of Ultimate 24 months of Gold 8 months of Ultimate
—-
Volgens mij is dan effectief een maandcode het meest gunstig qua omzetting. Dat is vrijwel exact 3:2 (gemiddelde maandlengte van 30 dagen levert 20 dagen GPU).
3 maanden (90 dagen) geeft maar 50 dagen GPU, da’s 3:1,66.
6 maanden is dan 3:1,33, en 12 of 24 maanden geeft slechts een ratio van 3:1.
Het nadeel van maandcodes is de prijs, drie jaar kost je 189 (momenteel 5,25 op eneba). Krijg je 24 maanden GPU voor: €7,88 per maand.
3months kost je 84 euro (6,92 as we speak) levert 20 maanden GPU a 4,70 per maand.
Half jaar kaarten zijn momenteel 21,- ofwel 126 voor drie jaar, krijg je maar 15,8 maanden GPU voor omgerekend 7,90 elke maand.
Jaarkaarten ga ik niet eens uitrekenen want die conversieratio is te slecht.
…
Lang verhaal kort: heb je al GPU en wil je verlengen? Is je doel zo lang mogelijk GPU koop dan 1-month kaarten. Goedkoopste GPU (en oke ratio): koop 3-month kaarten.
[ Voor 6% gewijzigd door Whaam op 20-08-2023 20:09 ]
Ik heb zojuist ook 20 kaarten gekocht á 3 maanden, mijn gpu verloopt half september. De stand, ongeveer 150 euro voor tot augustus 2026 jaar gamepass ultimate. Met in overweging genomen de hele catalogus die straks wordt toegevoegd als de overname gereed is, Starfield en Forza 7 is het geen geld. En dan nog eventuele toekomstige prijsstijgingen en andere vette releases de komende jaren. Ik ben blij :-).
20 maal 3-month kaartjes? Dat is 60 maanden totaal, 5 jaar vooruit. En dat werkte? Ik meende dat 3 jaar de max wasJimmyNL schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:01:
Ik heb zojuist ook 20 kaarten gekocht á 3 maanden, mijn gpu verloopt half september. De stand, ongeveer 150 euro voor tot augustus 2026 jaar gamepass ultimate. Met in overweging genomen de hele catalogus die straks wordt toegevoegd als de overname gereed is, Starfield en Forza 7 is het geen geld. En dan nog eventuele toekomstige prijsstijgingen en andere vette releases de komende jaren. Ik ben blij :-).
Het gaat niet over GPU 3 maand kaartjes, maar xbox gold/live kaartjes van 3 maand. Deze zetten namelijk om volgens de factor 3 maand voor 50-52 dagen.Whaam schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:05:
[...]
20 maal 3-month kaartjes? Dat is 60 maanden totaal, 5 jaar vooruit. En dat werkte? Ik meende dat 3 jaar de max wasdat scheelt nogal
Het is dus niet dat die persoon 5 jaar GPU heeft kunnen regelen. 20 keer 50-52 dagen.
Nee, dat snap ik. Staat er ook immers, augustus 2026.RenegadexRIPxx schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:01:
[...]
Het gaat niet over GPU 3 maand kaartjes, maar xbox gold/live kaartjes van 3 maand. Deze zetten namelijk om volgens de factor 3 maand voor 50-52 dagen.
Het is dus niet dat die persoon 5 jaar GPU heeft kunnen regelen. 20 keer 50-52 dagen.
Ik meende dat de max aan Gold drie jaar vooruit was. Maar het is max drie jaar GPU en unlimited Gold.
[ Voor 3% gewijzigd door Whaam op 20-08-2023 21:09 ]
Trouwens:
Members only:
voor kortinks. Iets van 10% meen ik dat eraf ging.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik denk dat je het niet snapt. Hij heeft geen gold verlengd en dat dan omgezet naar ultimate, hij heeft al een actief ultimate abonnement en als je dan die gold codes invoert dan krijg je rechtstreeks 50 dagen ultimate voor een 3 maanden gold code. Hoeveel gold je kunt stacken is dus niet van toepassing.Whaam schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:08:
[...]
Nee, dat snap ik. Staat er ook immers, augustus 2026.
Ik meende dat de max aan Gold drie jaar vooruit was. Maar het is max drie jaar GPU en unlimited Gold.
Gamertag: FinrazielNL
“Vroeger” (rond de tijd van de 1 euro-truc) kon je maximaal 36 maanden pre-paid Xbox Live Gold activeren. Dat is nu dus geen beperking meer - in ieder geval niet als je al GPU hebt.
Ja maar dan moest je eerst je gold stacken naar 3 jaar, dan deed je de 1 euro-truc.Whaam schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:34:
“Vroeger” (rond de tijd van de 1 euro-truc) kon je maximaal 36 maanden pre-paid Xbox Live Gold activeren. Dat is nu dus geen beperking meer - in ieder geval niet als je al GPU hebt.
Nu ga je elke keer direct 3 maanden toevoegen wat feitelijk 50 dagen gpu is. Daarna herhaal je het 20x tot je aan 3 jaar gpu zit.
Vraagje voor mijn collega waarbij haar Gamepass Ultimate abonnement afloopt op 31-8-2023.
Wat is het handigste om te doen? Want ik wou bij haar weer 3x 12 maanden Xbox Live Gold kopen in Turkije maar word 12 maanden Xbox Live Gold niet aangepast in het aantal maanden door de conversie wanneer Gamepass Core actief is vanaf 1 september?
Wat is het handigste om te doen? Want ik wou bij haar weer 3x 12 maanden Xbox Live Gold kopen in Turkije maar word 12 maanden Xbox Live Gold niet aangepast in het aantal maanden door de conversie wanneer Gamepass Core actief is vanaf 1 september?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Even de pak 'm beet laatste 50 posts in dit topic lezen, daar wordt het allemaal tot in den treure beschrevenG_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:18:
Wat is het handigste om te doen?
Ja dat is de duurdere manier, maar is er al bekend of je na 1-9-2023 zonder conversie je 12 Maanden Xbox Live gold nog kan inleveren of gaan daar maanden vanaf? Na mijn vraag heb ik 10 pagina's doorgelezenVanRoyal schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:28:
[...]
Even de pak 'm beet laatste 50 posts in dit topic lezen, daar wordt het allemaal tot in den treure beschrevenTLDR: 20x een 3-month Gold kaart kopen en die inwisselen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee, dat is niet bekend. Maar het lijkt me sterk dat je na 1-9-2023 nog dezelfde conversie zou krijgen als je nu krijgt bij een nieuw abonnement aangaan.G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:42:
[...]
Ja dat is de duurdere manier, maar is er al bekend of je na 1-9-2023 zonder conversie je 12 Maanden Xbox Live gold nog kan inleveren of gaan daar maanden vanaf? Na mijn vraag heb ik 10 pagina's doorgelezen
Oke dat word dus nog spannend en afwachten, ik zal met haar straks even overleggen wat ze zelf wil.Caelorum schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:44:
[...]
Nee, dat is niet bekend. Maar het lijkt me sterk dat je na 1-9-2023 nog dezelfde conversie zou krijgen als je nu krijgt bij een nieuw abonnement aangaan.
Bedankt voor je reactie!
Duurdere manier? Veel goedkoper dan zo'n 4,50 per maand gaat het niet worden (zonder VPN).G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:42:
[...]
Ja dat is de duurdere manier, maar is er al bekend of je na 1-9-2023 zonder conversie je 12 Maanden Xbox Live gold nog kan inleveren of gaan daar maanden vanaf? Na mijn vraag heb ik 10 pagina's doorgelezen
Ik bedoel vergeleken bij 3x 12 maanden + eenmalig €15 voor omzetten GPU.VanRoyal schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:09:
[...]
Duurdere manier? Veel goedkoper dan zo'n 4,50 per maand gaat het niet worden (zonder VPN).
Daarom dat ik even ga overleggen met mijn collega wat ze zelf wil.
3x12 maanden levert tegenwoordig nog maar 2 jaar GPU op, de conversie is niet meer 1:1 maar 3:2. Je hebt dus feitelijk 2 opties:G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:13:
[...]
Ik bedoel vergeleken bij 3x 12 maanden + eenmalig €15 voor omzetten GPU.
Daarom dat ik even ga overleggen met mijn collega wat ze zelf wil.
1) Wachten tot het abonnement afloopt. Dan koop je 3x een 12-month Gold, dat zet je om naar 2 jaar GPU. Vervolgens koop je nog 7 keer een 3-month Gold kaart voor 350 dagen extra, dan kom je dus op bijna 3 jaar. Dit kost bij elkaar (3 x €42) + (7 x €7) + € 15 = € 190 voor 3 jaar GPU, oftewel € 5,28 per maand. Dit zou je nog wat goedkoper kunnen maken door alleen maar met 3-month kaarten te werken.
2) Nu verlengen met de 3-month Gold kaarten. 21 kaarten levert je 1050 dagen op. Dit kost bij elkaar 21 * € 7 = € 147 voor 3 jaar GPU, oftewel € 4,08 per maand.
Mijn persoonlijke mening is dat je wel gek zou zijn om niet voor optie 2 te gaan. Het is namelijk niet duidelijk wat er gebeurt met de conversie als Gold wordt vervangen door Game Pass Core én het is goedkoper dan optie 1.
Oh ja shit.. dat was ook zo! Mijn fout ik ben er nog zo aan gewend dat het 3 jaar was, maar dat is natuurlijk niet meer zo. Bedankt voor je uitgebreide reactie!!VanRoyal schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:36:
[...]
3x12 maanden levert tegenwoordig nog maar 2 jaar GPU op, de conversie is niet meer 1:1 maar 3:2. Je hebt dus feitelijk 2 opties:
1) Wachten tot het abonnement afloopt. Dan koop je 3x een 12-month Gold, dat zet je om naar 2 jaar GPU. Vervolgens koop je nog 7 keer een 3-month Gold kaart voor 350 dagen extra, dan kom je dus op bijna 3 jaar. Dit kost bij elkaar (3 x €42) + (7 x €7) + € 15 = € 190 voor 3 jaar GPU, oftewel € 5,28 per maand. Dit zou je nog wat goedkoper kunnen maken door alleen maar met 3-month kaarten te werken.
2) Nu verlengen met de 3-month Gold kaarten. 21 kaarten levert je 1050 dagen op. Dit kost bij elkaar 21 * € 7 = € 147 voor 3 jaar GPU, oftewel € 4,08 per maand.
Mijn persoonlijke mening is dat je wel gek zou zijn om niet voor optie 2 te gaan. Het is namelijk niet duidelijk wat er gebeurt met de conversie als Gold wordt vervangen door Game Pass Core én het is goedkoper dan optie 1.
@VanRoyal Waar haal jij dan die kaarten weg? Want ik zit bij livekaarten.nl op €208,95 voor 21 3 Maanden Xbox Live kaarten.
Eneba heeft de EU/NL 3 maanden kaarten voor 8,63. Als de summergold actiecode nog werkt kan je er nog wat vanaf halen.G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:10:
@VanRoyal Waar haal jij dan die kaarten weg? Want ik zit bij livekaarten.nl op €208,95 voor 21 3 Maanden Xbox Live kaarten.
Als je veel goedkoper wilt moet je naar Turkse kaarten gaan uitwijken en alle issues daaromheen.
Oke duidelijk dan ga ik er thuis even naar kijken wat de Turkse kaarten kosten, want op het werk kan ik er niet bij. Heb al een werkende VPN dus dat scheelt.Caelorum schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:12:
[...]
Eneba heeft de EU/NL 3 maanden kaarten voor 8,63. Als de summergold actiecode nog werkt kan je er nog wat vanaf halen.
Als je veel goedkoper wilt moet je naar Turkse kaarten gaan uitwijken en alle issues daaromheen.
Ik heb juist wat 3 maand kaarten gekocht en nu zit ik aan de limiet dat ik kan extenden 😱
/f/image/c3F11C3w3w56InRS8uF6WIXZ.png?f=fotoalbum_large)
Er is dus een limiet in België van 36 maanden
/f/image/1GAMIXVXz9AyWHiLrQKWigyg.png?f=fotoalbum_large)
Komt van deze site: Microsoft Support Site
Nu heb ik dus nog 4 keer 3 maand liggen, dat zal dan per 3 maanden toevoegen worden. Gelukkig expiren die niet. Maar ik ben wel even goed nu
/f/image/c3F11C3w3w56InRS8uF6WIXZ.png?f=fotoalbum_large)
Er is dus een limiet in België van 36 maanden
/f/image/1GAMIXVXz9AyWHiLrQKWigyg.png?f=fotoalbum_large)
Komt van deze site: Microsoft Support Site
Nu heb ik dus nog 4 keer 3 maand liggen, dat zal dan per 3 maanden toevoegen worden. Gelukkig expiren die niet. Maar ik ben wel even goed nu
/f/image/DCdF4nAVu5Zx574MlvF2mu2s.png?f=fotoalbum_large)
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog