• MWD
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04 12:43
RedNas74 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 19:26:
[...]

Je zou nog kunnen proberen te activeren met de TOR browser met een USA exit node. Ik had een Turkse key laatst gekocht en deze kon ik niet met een vpn verzilveren. Met de TOR browser en een Turkse exit node werkte het wel.
Dat kan ik nog proberen, bedankt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 14:46

TheVMaster

Moderator WOS

En weer een nieuwe overeenkomt waardoor we op weer een extra dienst Xbox games kunnen spelen. 🎉

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 23:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Kan ik met een Xbox Live Gold kaart ook gewoon game pass ultimate verlengen? Lijkt me niet omdat die veel goedkoper zijn, maar is alweer een jaar geleden dat ik iets met gamepass heb gedaan. Wil wel het bestaande account houden ivm gekochte games etc.

Update: Volgens mij is de xbox gold enkel voor multiplayer nog steeds en is gamepass hetgeen waar je toegang hebt tot de online game-library etc. Mooi.

[Voor 23% gewijzigd door FlyEragon op 11-04-2023 13:53]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:56
TheVMaster schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:10:
[Twitter]

En weer een nieuwe overeenkomt waardoor we op weer een extra dienst Xbox games kunnen spelen. 🎉
Maar wat is de deal nou eigenlijk? Heeft EE een eigen app dan of wat?

Martinspire - PC, PS4, X1

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:41:
[...]

Maar wat is de deal nou eigenlijk? Heeft EE een eigen app dan of wat?
Ik denk dat je die vraag ff aan Phil zou moeten stellen. O-)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:56
TheVMaster schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:43:
[...]

Ik denk dat je die vraag ff aan Phil zou moeten stellen. O-)
Ik bedoel meer dat je overal het nieuws leest over een deal maar ik kan totaal niet vinden wat de relatie is van hun. Gaat het om een app, om hosting, om streaming tech, om kosten oid. Normaal gesproken zouden die 2 niet samen gaan, zeg maar. En iedereen lijkt er super blij mee te zijn, maar waar zijn ze dan blij om.

Martinspire - PC, PS4, X1

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:45:
[...]

Ik bedoel meer dat je overal het nieuws leest over een deal maar ik kan totaal niet vinden wat de relatie is van hun. Gaat het om een app, om hosting, om streaming tech, om kosten oid. Normaal gesproken zouden die 2 niet samen gaan, zeg maar. En iedereen lijkt er super blij mee te zijn, maar waar zijn ze dan blij om.
Als ik het zo zie is EE een telefoonaanbieder ofzo? En zou GamePass dan een soort van 'optie' zijn bij hun abonnementen? Blijkbaar kun je Gamepass als een 'benefit' hebben

[Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 11-04-2023 14:47]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:44
TheVMaster schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:46:
[...]

Als ik het zo zie is EE een telefoonaanbieder ofzo? En zou GamePass dan een soort van 'optie' zijn bij hun abonnementen? Blijkbaar kun je Gamepass als een 'benefit' hebben
Dat is dus hetzelfde dat je blij zou zijn dat je de komende 10 jaar nog gebruik kan maken van een aanbieding voor Gamepass bij het duurste KPN abonnement.

Ok... :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:12

On_E

Housemusic

Net weer 3 jaar Gold omgezet naar GPU voor 12,99. Tot 19 mei 2026 zit ik gebeiteld. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:12
Dag vrienden,

Morgen loopt mijn gamepass ultimate af. Ik heb een Amerikaans account (vanuit Belgie). Nu wil ik de truc via gold doen met Turkse codes. Geeft dat via vpn problemen dezer dagen?

+Mijn ultimate ga ik voor 12,99 dollar activeren. Ik heb nog 30 dollar van gift card staan, dus ik vermoed dat ik dat via dat geld mijn gold kan omzetten naar ultimate?

Bedankt alvast voor de hulp/tips.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:37
@koekroeck
Een restsaldo van Amerikaanse dollars in de US Store kan alleen daar worden ingewisseld, en kan niet gebruikt worden in een ander land (Turkije).

Nee, de omzettingstruc an sich werkt nog en zou probleemloos moeten verlopen als het abonnement is verlopen.

Het enige waarmee je mogelijk rekening mee moet houden dat tijdens het inwisselen van de codes een VPN-verbinding moet worden gebruikt gebruikt om de Turkse Live/Gold codes toe te voegen aan je account. Zie ook/Volg de handleiding op xboxstorechecker handleiding.

Als inwisselen zonder of met VPN niet wil lukt dan kun je ook jouw account (tijdelijk) verhuizen naar Turkije.
Redeeming Xbox Gamekey / Gift Card
Quickstart guide for foreign content
  • Add an address on account.microsoft.com for your $COUNTRY. Write down or copy the Zip Code
  • Edit your Microsoft Account Country on account.live.com or account.microsoft.com in $COUNTRY and enter the Zip Code(
  • Turn on your VPN provider and connect to $COUNTRY
  • Open incognito / private tab on your browser
  • Claim your key on redeem.microsoft.com
  • partying_face: Done!
Nadat de codes zijn toegevoegd aan het account moet je deze nog omzetten naar Game Pass.
Koop een goedkope maandkaart Game Pass (Ultimate) op Eneba of andere keysite. Koop een maandkaart die wereldwijd geldig is. Geen trial maandkaart.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 16:58
Vandaag mijn game pass ultimate laten verlopen en DE truc gedaan met Turkse kaarten. Dat viel echt ontzettend mee. Heb de handleiding van deze site gevolgd. Enkel een VPN was voldoende. Niet moeilijk hoeven doen met Turkse adressen of iets.
Tsja, zo maken ze je het wel heel makkelijk om goedkoop Ultimate te krijgen. Tot eind april 2026 zit ik voorlopig weer goed voor nog geen €100,-
Aangezien het zo soepel ging ga ik in de toekomst ook zeker andere codes uit het buitenland proberen.

• jeka
  • Laatst online: 25-05 22:39

jeka

Support your local club.

Kan dit met een bestaand account als die verlopen is? Of maken jullie een nieuw account aan?
Laat maar moet alleen verlopen zijn.

[Voor 19% gewijzigd door jeka op 26-04-2023 14:32]

FCG

• RonnnL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-05 11:34
scrappy.doo schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:04:
Vandaag mijn game pass ultimate laten verlopen en DE truc gedaan met Turkse kaarten. Dat viel echt ontzettend mee. Heb de handleiding van deze site gevolgd.
Heb je in één keer 3 kaarten gekocht, of kun je het ook eerst met één proberen?

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:20
RonnnL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:37:
[...]

Het op je account zetten van de Turkse live gold kan je eerst met één kaart proberen. Het omzetten naar game pass ultimate kan maar één keer want deze hele "truuk" werkt alleen als je geen lopend game pass abonnement hebt.

XBox Series X: BloodyB2121

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 16:58
RonnnL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:37:
[...]

Ik durfde het wel in 1 keer aan 💪 Je leest hier ook eigenlijk zo weinig problemen met deze truc. Als je een beetje handig bent kan het haast niet mis.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:20
scrappy.doo schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:16:
[...]

Ik durfde het wel in 1 keer aan 💪 Je leest hier ook eigenlijk zo weinig problemen met deze truc. Als je een beetje handig bent kan het haast niet mis.
Ik lees hier toch wel regelmatig problemen met regioproblemen met Turkse codes. Vooral de laatste tijd. Mooi dat het bij jou zonder problemen is gegaan, maar dat is zeker geen garantie.

XBox Series X: BloodyB2121

• RonnnL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-05 11:34
Het is mij in elk geval zojuist gelukt. Gamivo (waar ik de codes kocht) vroeg me (ná de betaling) wel om verificatie via foto van ID-kaart/rijbewijs o.i.d. voordat de codes werden vrijgegeven. De site heeft vrij goede reviews, dus met wat handig afplakken van de kritische persoonsgegevens durfde ik dat wel aan, maar het blijft vreemd...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 00:54
Schweino schreef op zondag 24 juli 2022 @ 17:16:
Nog goedkoper als je elke maand verlengen niet erg vindt:

https://nl.pepper.com/aan...nd-niet-stapelbaar-243882

Voor zo'n 70 cent per maand gamepass ultimate, echt bizar hoe goedkoop het is
Even een update: Ik had een flink aantal codes gekocht zodat ik maand na maand kon verlengen. Nu blijkt dat alle resterende codes die ik nog niet gebruikt had al geclaimed zijn.... De verkopers zijn dus verre van betrouwbaar en verkopen de codes gewoon nog een keer door als ze ongebruikt zijn na verloop van tijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RonnnL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:52:
Het is mij in elk geval zojuist gelukt. Gamivo (waar ik de codes kocht) vroeg me (ná de betaling) wel om verificatie via foto van ID-kaart/rijbewijs o.i.d. voordat de codes werden vrijgegeven. De site heeft vrij goede reviews, dus met wat handig afplakken van de kritische persoonsgegevens durfde ik dat wel aan, maar het blijft vreemd...
En dat laatste zou reden genoeg moeten zijn om het toch niet te doen.
Je weet simpelweg niet wat er met je legitimatie gebeurt en dat moet je voor wat tientjes korting daarom absoluut niet willen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:20
Schweino schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:55:
[...]

Even een update: Ik had een flink aantal codes gekocht zodat ik maand na maand kon verlengen. Nu blijkt dat alle resterende codes die ik nog niet gebruikt had al geclaimed zijn.... De verkopers zijn dus verre van betrouwbaar en verkopen de codes gewoon nog een keer door als ze ongebruikt zijn na verloop van tijd.
Vraag ik me wel af hoe kunnen controleren dat deze codes nog niet geclaimd zijn? Netjes is het hoe dan ook niet.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Codes hebben meestal ook een vervaldatum. Stond er niks bij dat je ze voor een bepaalde tijd moest gebruiken?

Ik gebruik ze zelf altijd meteen, ben ook altijd bang dat de code anders al gebruikt is want het is toch een beetje grijs gebied van die verkopers. Ik heb ook wel een Netflix codes gekocht die niet werkten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:47
Schweino schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:55:
[...]

je hier hetzelfde gehad. Heb voor 2 jaar gekocht (gelukkig maar 1 euro per stuk).
heb het 1e half jaar/jaar gewoon kunnen gebruiken hierna werkte gewoon de meeste codes niet meer.

en de support heb je ook weinig aan. vragen om bewijs dat het niet werk en een screenshot van dat het niet werkt is niet voldoende :P

weer wat geleerd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Schweino
Linksquest schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:16:
[...]

Vraag ik me wel af hoe kunnen controleren dat deze codes nog niet geclaimd zijn? Netjes is het hoe dan ook niet.
Op dezelfde manier als ik kan zien dat ze al geclaimed zijn: Je gaat naar redeem.microsoft.com en vult de code in. Je krijgt dan meteen te zien of je de code kan inwisselen of niet (en de reden waarom niet).

Ik vermoed dat ze dit proces geautomatiseerd hebben dmv scipts en zo checken of de code na een x periode al geclaimed is of niet en indien niet deze nogmaals verkopen.

• Schweino
Marzman schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:07:
Codes hebben meestal ook een vervaldatum. Stond er niks bij dat je ze voor een bepaalde tijd moest gebruiken?

Ik gebruik ze zelf altijd meteen, ben ook altijd bang dat de code anders al gebruikt is want het is toch een beetje grijs gebied van die verkopers. Ik heb ook wel een Netflix codes gekocht die niet werkten.
Nop, deze codes hebben geen vervaldatum (net als de meeste xbox codes). En indien wel dan zou dat ook de foutmelding zijn, nu stond er letterlijk dat ze al ingewisseld zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39
Mijn gamepads verloopt bijna (verleng nu per maand met een code voor een maand) maar dat begint me te vervelen. Wil dus 2+jaar xbox Live kopen en die om zetten.

Ik las bij een van die aanbieders (kan nu ff niet vinden welke) zag ik dat die codes voor 12 maanden live (via Turkije) alleen werken als je nog geen live hebt en dus niet stapelbaar zijn. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten? Via cdkeys is het nu 29 euro voor 12 maanden via Turkije daar staat niets bij over stapelbaar of niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 11:37
@Crysania
Ja, een abonnement (Game Pass) moet verlopen zijn om deze opnieuw af te sluiten middels een goedkope(re) buitenlandse route.
Je kunt tot 3 jaar vooruit Xbox (Gold) Live toevoegen aan jouw account en daarna 1-op-1 omzetten naar Game Pass, en omdat je een buitenlandse route gebruikt kun hiervoor het best een 1 maand Game Pass code voor gebruiken.
Koop een maandkaart die wereldwijd geldig is (en niet specifiek voor een land Turkije).

[Voor 5% gewijzigd door ariekanari op 22-05-2023 11:02. Reden: + @Crysania]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:32

-tom-562

Oliesjeik

Die maandelijkse Gamepass codes lijken ook steeds duurder geworden. Gisteren weer een nieuwe besteld via Kinguin, kost nu gewoon 5 euro :X (half jaar geleden nog geen 2 euro).
Waarom zouden die ineens zo in prijs stijgen?

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:35
-tom-562 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:25:
Die maandelijkse Gamepass codes lijken ook steeds duurder geworden. Gisteren weer een nieuwe besteld via Kinguin, kost nu gewoon 5 euro :X (half jaar geleden nog geen 2 euro).
Misschien omdat ze niet meer worden uitgegeven en daarom steeds zeldzamer worden. Ik merkt het ook direct toen ik ze kocht voor 0,84 euro cent en direct daarna boven de 1 euro.

Loki Gaming Mmo pvp channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-05 15:58

Stimulate14

⭐⭐⭐

-tom-562 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:25:
Iets met energieprijzen en datacenters?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:23

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Vanmiddag om 17:00 op Gamepass: Planet of Lana.

https://pbs.twimg.com/media/Fw0O2ALaIAEgz9o?format=jpg&name=900x900

[Voor 56% gewijzigd door Miesjh op 23-05-2023 16:27]

Xbox Live: Miesjh NL

• Linksquest
Lijkt me een leuke game, jammer dat ik momenteel al zo veel games aan het spelen ben en veel moet werken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Linksquest schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:01:
Lijkt me een leuke game, jammer dat ik momenteel al zo veel games aan het spelen ben en veel moet werken.
Dat is makkelijk op te lossen: ontslag nemen!

The devil is in the details.

• Linksquest
Hahn schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Dat is makkelijk op te lossen: ontslag nemen!
Whahahaha, ja en dan kijken hoe ik rond kom en ruzie met de baas (vrouw) 8)7

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee