alexbrandweer schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:34:
Hoi vraag van een leek, me zoon heeft net een xbox x zonder abbo of iets dergelijks nog.
Als ik het allemaal een beetje begrijp hier koop ik bv bij bol.com 3 x een game pass live gold, die invoeren en dan upgraden naar ultimate????
Ik hoef niet via buitenlandse sites of zo hoor, hou het gewoon basic alleen ben op zoek hoe ik het voor het eerst installeer voor hem.
Als je gewoon bij een Nederlandse winkel wilt kopen, zoals je omschrijft, dan is het handig om te weten dat je verschillende pakketen hebt. Als een trouwe Xbox Ambassador help ik dan ook graag.
Je hebt Xbox Live Gold en Xbox Game Pass, verschil is dat je met Live Gold alleen online kunt spelen, save file in de cloud kunt opslaan en dat je 2x per maand 1 gratis game kunt claimen.
Game Pass kun je vergelijken met Netflix, je betaald voor een catalogus aan games die kunt spelen, je huurt dan zeg maar die games, betaal je niet meer, dan zijn de games ook weg. Tussen game pass voor console zitten 2 verschillen, alleen het Netflix gedeelte of ook met alle Gold functies, zie hier de verschillen. (PC even negeren)
Mijn advies is, ga voor Ultimate, deze is wel €3,00 per maand duurder, maar je hebt dan echt alles, dus ook online spelen, Cloud spelen en zelfs PC Games, en niet te vergeten ook nog EA Play. Ook adviseer ik altijd pak meteen voor 1 jaar, dat is altijd goedkoper.
Je kunt het altijd via Xbox zelf Game Pass Ultimate voor €1,00 1 maand proberen en kijken of het wat is. JE geeft al aan niks met een omweg te willen doen, dus dan zou ik 1 maand voor €1,00 doen en dan kijken voor een leuke jaar aanbieding. En als ik dan toch nog bezig ben, ik heb goeden ervaring met Livekaarten en deze actie is zonder VPN of wat dan ook, maar wel nog altijd €25,00 goedkoper op de jaar advies prijs.
https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-12-months.
Codes zijn in zowel Xbox Live Gold als Game Pass Ultimate heel makkelijk in te voeren. Je koopt een code, je krijgt dan een code met 25 tekenens, die vul je weer in via
https://account.microsoft...efd=account.microsoft.com (even inloggen met je Xbox ID / Microsoft Account) en klaar, maar dit kan ook makkelijk via de console, start Xbox op, ga naar de winkel, redeem code en code invullen.
Succes en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
[
Voor 8% gewijzigd door
Linksquest op 22-02-2023 10:02
]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.