Via die link die jij had gestuurd?FeaR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:59:
[...]
Die laatste stap had dus voor om en nabij één euro gekund in plaats van €12,99 als je al eens Gamepass Ultimate hebt gehad
Even hier iets delen dat voor mij bijzonder is. Ik wilde Xbox Live ultimate eens proberen. Was een euro van mijn rekening afgeschreven. Ik denk dat ik iets van 12 uur NFS hot pursuit remastered heb gespeeld en een half uur Sea of thieves. En dat was het. Vorige week kreeg ik een bericht dat mijn Xbox live ultimate werd omgezet in een abbo dat iets van 12,99 per maand (of 11,99) zou kosten. Dat was niet de bedoeling.
Ik heb mijn abbo gecanceld en net zag ik dat ik de euro terug had gekregen? Best bijzonder, en dan heb ik ineens een paar weken gratis gebruik kunnen maken van een dienst. Verder voel ik mij niet schuldig, ze hebben goed aan mij verdiend als ik kijk naar alle games en hardware die ik in het verleden heb gekocht. Ohja heb mijn abbo ook nog gebruikt om met korting Resident Evil 8 te kopen!
Game on
Ik heb mijn abbo gecanceld en net zag ik dat ik de euro terug had gekregen? Best bijzonder, en dan heb ik ineens een paar weken gratis gebruik kunnen maken van een dienst. Verder voel ik mij niet schuldig, ze hebben goed aan mij verdiend als ik kijk naar alle games en hardware die ik in het verleden heb gekocht. Ohja heb mijn abbo ook nog gebruikt om met korting Resident Evil 8 te kopen!
Game on

Ja, je moet bij lopende abonnementen de "terugkerende facturering" uitzetten zodat deze stopt op de aangegeven datum (9/11) en niet voor een volgende maand wordt voortgezet.RigolleM schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:32:
Ik ben ook een brave GPU gebruiker die maandelijks € 12,99 betaald, dus als ik nu mijn GPU annuleer dan blijft die gewoon geldig tot volgende betaaldatum, dus kan ik voorlopig nog tot 09/11 verder GP gebruiken?
Zodra het abonnement is aflopen (12/11/22) kun je 36 maanden Gold toevoegen en deze door aanschaf van 1 maand Game Pass (Ultimate) zetten naar 36 maanden Game Pass (Ultimate).
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackableHelza schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
Ik heb iets gemist in het topic denk ik, hoe doe je die laatste stap voor 1euo als je al een abo hebt gehad?
We zijn genoeg gratis VPN diensten te krijgen die je kan gebruiken, bijvoorbeeld urban VPN (Android)Stimulate14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
Dit ga ik proberen, want ik heb geen VPN.
Bij Intertoys is 3 maanden Game Pass Ultimate verkrijgbaar voor € 29,99. Niet online te koop, enkel verkrijgbaar in een Intertoys filiaal.
Niet per se goedkoop maar zeker niet veel duurder dan via CD Keys of Eneba (± € 27-28; WW/EU Game Pass Ultimate). Geen gehannes met regio's of conversies van Gold naar Game Pass.
Link: Intertoys Speelboek pagina 198
Niet per se goedkoop maar zeker niet veel duurder dan via CD Keys of Eneba (± € 27-28; WW/EU Game Pass Ultimate). Geen gehannes met regio's of conversies van Gold naar Game Pass.
[Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 25-10-2022 13:39. Reden: winkel]
Nou nou 3 maanden voor €30, voor dat koop je op eneba 12 maanden gold die je kan omzetten.ariekanari schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:35:
Bij Intertoys is 3 maanden Game Pass Ultimate verkrijgbaar voor € 29,99. Niet online te koop, enkel verkrijgbaar in een Intertoys filiaal.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gehannes van omzetten gold naar game pass? wat is daar gehannes aan?ariekanari schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:35:
Jij moet zelfs naar een winkel toe om daar GPU te kopen. bijna iedereen hier doet het online en heeft dan voor jouw 3 maanden 12 maanden GPU.
Noem dat maar gehannes.
Vooral omdat omzetten easy is. Is makkelijker dan parkeer plek zoeken

Je kunt ook een gratis VPN zoals windscribe installeren.Stimulate14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
Dit ga ik proberen, want ik heb geen VPN.
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Die is echt gestoord goedkoop. Moet bijna wat mee zijn zul je zeggen. Had er een paar gekocht om te proberen, maar ik kreeg die codes niet aan de praat. Achteraf had dat denk ik te maken met het feit dat ik te vroeg was met die codes invoeren, omdat mij GPU abo nog een dag liep.
Zal ze nog eens een keer proberen als mijn huidige GPU afloopt.
[Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2022 14:28]
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Die zijn dus niet stapelbaar. Je moet voor elke keer dat je een code wilt invoeren wachten tot de huidige verlopen is. Het is inderdaad erg goedkoop, maar je moet dus wel elke maand een code invoeren.Hulleman schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Die is echt gestoord goedkoop. Moet bijna wat mee zijn zul je zeggen. Had er een paar gekocht om te proberen, maar ik kreeg die codes niet aan de praat. Achteraf had dat denk ik te maken met het feit dat ik te vroeg was met die codes invoeren, omdat mij GPU abo nog een dag liep.
Zal ze nog eens een keer proberen als mijn huidige GPU afloopt.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
ah ja, daar zal het probleem hebben gezeten. Op zich niet zo'n punt om elke maand even een code in te voeren natuurlijk.ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:31:
[...]
Die zijn dus niet stapelbaar. Je moet voor elke keer dat je een code wilt invoeren wachten tot de huidige verlopen is. Het is inderdaad erg goedkoop, maar je moet dus wel elke maand een code invoeren.
Nee valt heel erg mee ik heb 15 codes gekocht koop er deze keer ook weer bij.
nieuws: Phil Spencer: prijsstijgingen Xbox en Game Pass lijken onvermijdelijk
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor de prijs van XLG en ook voor de 1:1 conversie die nu mogelijk is. Ik ga er vanuit (en hoop) dat dit net als de genoemde prijsstijgingen de komende maanden nog niet aan de orde is.Een prijsstijging voor de Xbox-consoles en abonnementsdiensten zoals Game Pass is onvermijdelijk, zegt Microsoft-topman Phil Spencer. Die prijsverhoging komt in elk geval nog niet de komende maanden, aldus Spencer in een interview.
Ik ga er vanuit dat het eerste dat ze aanpassen de conversieverhouding van Gold/EA Play etc. naar Game Pass. De conversieverhouding hebben ze eerder ook al aangepast.
De prijzen worden i.i.g. niet voor de feestdagen verhoogd.
nieuws: Phil Spencer: introductie Xbox-streamingstick zal nog jaren duren
Medetweakers opperden al dat de stick wellicht niet zo moeilijk te maken is. Mogelijk zijn ze aan de serverkant nog niet klaar voor schaalvergroting. Of willen ze eerst nog meer consoles verkopen.
Medetweakers opperden al dat de stick wellicht niet zo moeilijk te maken is. Mogelijk zijn ze aan de serverkant nog niet klaar voor schaalvergroting. Of willen ze eerst nog meer consoles verkopen.
sewer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:46:
[...]
Het kan, lijkt mij, niet heel moeilijk zijn om die stick te maken. Of nog beter, een fatsoenlijke xbox-games-pass-app voor Android TVs (inclusief shield/mibox s/chromecast with google tv) te maken, en wellicht eentje voor apple tv. Zeker omdat de android app voor telefoons al bestaat.
Ik gok dat het probleem aan de xcloud-serverkant ligt, en deze wellicht niet in een staat is dat het op grote schaal 1080p/4k streams van hun spellen aankan?
Marzman schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:48:
[...]
Ik gok dat ze de Xbox nog niet kwijt willen en al een werkende versie van die stick al hebben liggen
Ik heb net voor drie jaar codes verzilverd, ik neem aan dat ze het niet met terugwerkende kracht aanpassen en over drie jaar zie ik wel weer (dat is al langer dan ik stadia gebruikt hebariekanari schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:53:
Ik ga er vanuit dat het eerste dat ze aanpassen de conversieverhouding van Gold/EA Play etc. naar Game Pass. De conversieverhouding hebben ze eerder ook al aangepast.

[Voor 4% gewijzigd door Marzman op 27-10-2022 15:08]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De conversie van een lopend gold of ea play abo naar ultimate is altijd 1 op 1 geweest. Invoeren van een code als je al een actief abonnement hebt zou kunnen, maar ik meen eigenlijk dat dat ook niet veranderd is.ariekanari schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:53:
Gamertag: FinrazielNL
Extra check voor mij, ik heb zojuist 36 maanden gold gedaan.
Ik kan bij opties kiezen voor: Upgrade uitvoeren naar Xbox Game Pass Ultimate
Als ik daar op klik dan staat er bovenin wel Xbox Game Pass Ultimate — Ultimate 1 maand klopt dit of is gewoon de tekst?
Edit: Het is gewoon tekst wat je verward. Heb nu ook ultimate voor 3 jaar
Ik kan bij opties kiezen voor: Upgrade uitvoeren naar Xbox Game Pass Ultimate
Als ik daar op klik dan staat er bovenin wel Xbox Game Pass Ultimate — Ultimate 1 maand klopt dit of is gewoon de tekst?
Edit: Het is gewoon tekst wat je verward. Heb nu ook ultimate voor 3 jaar

[Voor 13% gewijzigd door corporalnl op 27-10-2022 16:30]
Ik heb 30 van die 0,58 codes gekocht ik kan weer een hele tijd vooruit voor nog geen 18 euro wat een deal:)
hallo
Zojuist gekregen bij een zak doritos alleen voor nieuwe leden!
Je ontvangt hierbij jouw gratis 1 MAAND XBOX GAME PASS ULTIMATE.
CODE: GQ6K3-VTRG3-CW9HC-G2DMM-VRHCZ
thanks !!!Leijenman schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:14:
hallo
Komende 2 weken vakantie en nu met een maandje game pass,dankjewel !!

Kan ik met deze code ook de Xbox Live Gold maanden upgraden? https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable
@nickdw7 Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij wel. Wellicht dat iemand anders hier een definitief antwoord kan geven.
"Non stackable" is de enige beperking van deze Game Pass Ultimate (voor Xbox en PC). Bij een eenmalige omzetting van Live naar GPU is "non stackable" niet aan de orde.
"Non stackable" is de enige beperking van deze Game Pass Ultimate (voor Xbox en PC). Bij een eenmalige omzetting van Live naar GPU is "non stackable" niet aan de orde.
Bij deze ook de bevestiging vanuit mijn kant dat de omzetting van xbox live gold naar GPU nog steeds werkt.
Ik had mijn GPU abbo op NIET automatisch verlengen ingesteld en deze was dus netjes vandaag verlopen. Even gewacht tot ik ook echt niet meer online kon gamen en toen 3x 12 maanden xbox live gold gehaald bij livekaarten.nl hier bewust niet gekozen voor de VPN codes omdat je deze niet kan activeren als je al een abbo hebt. Dus het 2e en 3e jaar zou dan niet moeten werken volgens de tekst.
Na de 3 codes geactiveerd te hebben heb ik er een lekkere zak Doritos bij gepakt en daar de gratis maand GPU code vanaf gehaald en daarmee mijn Gold omgezet naar GPU. Dus voor €135,- ben ik nu weer in het bezit van 3 jaar GPU. (ipv 466,20)
Ik had mijn GPU abbo op NIET automatisch verlengen ingesteld en deze was dus netjes vandaag verlopen. Even gewacht tot ik ook echt niet meer online kon gamen en toen 3x 12 maanden xbox live gold gehaald bij livekaarten.nl hier bewust niet gekozen voor de VPN codes omdat je deze niet kan activeren als je al een abbo hebt. Dus het 2e en 3e jaar zou dan niet moeten werken volgens de tekst.
Na de 3 codes geactiveerd te hebben heb ik er een lekkere zak Doritos bij gepakt en daar de gratis maand GPU code vanaf gehaald en daarmee mijn Gold omgezet naar GPU. Dus voor €135,- ben ik nu weer in het bezit van 3 jaar GPU. (ipv 466,20)
Edit: het is gelukt
[Voor 143% gewijzigd door nickdw7 op 02-11-2022 13:08]
Net geprobeerd en dat werkt gewoonnickdw7 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:23:
Kan ik met deze code ook de Xbox Live Gold maanden upgraden? https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable

Waar wissel je de code in op PC of Xbox? Krijg je dezelfde foutmelding als je de code inwisselt op het andere apparaat (PC/Cosole).nickdw7 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:01:
Als ik van Xbox Live Gold naar GPU wil gaan krijg ik dit in beeld.
Betekent dit dat ik 1 maand GPU krijg? Of kregen jullie dit ook in beeld?
Heb deze code gekocht: https://www.kinguin.net/c...=6342968d005e700001b71971
[Afbeelding]
Oke dit is vreemd. Als ik doorga in bovenste scherm krijg ik de volgende schermen in beeld en uiteindelijk een foutmelding.
[Afbeelding]
Als ik op OK klik krijg ik:
[Afbeelding]
En als ik vervolgens via Microsoft zelf GPU wil kopen krijg ik dit (video) - ik blijf haken:
[Video]
Je kunt eventueel ook proberen de code in te wisselen via de Xbox app op PC or telefoon.
Werkt nog steeds, heb het 2 weken geleden nog gedaan.Wienen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:42:
Bij deze ook de bevestiging vanuit mijn kant dat de omzetting van xbox live gold naar GPU nog steeds werkt.
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Kan je er bijvoorbeeld 12 kopen zodat je een jaar vooruit kunt? (hoelang blijven die codes geldig?)ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:31:
[...]
Die zijn dus niet stapelbaar. Je moet voor elke keer dat je een code wilt invoeren wachten tot de huidige verlopen is. Het is inderdaad erg goedkoop, maar je moet dus wel elke maand een code invoeren.
Hier een US versie voor 25 cent: https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable (kan je deze met een VPN naar de USA activeren?)
[Voor 19% gewijzigd door xabre16v op 02-11-2022 12:40]
Je hebt toch helemaal geen VPN nodig? Het kan gewoon met een Windows PC (even de regio van je pc aanpassen naar het betreffende land) en dan de MS Store gebruiken om die codes te redeemen. Zo werkt het al jaren.Donstil schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:44:
[...]
Ja geen idee of er nog een betere manier is eigenlijk. Mijn Braziliaanse credits doe ik altijd op de Xbox zonder vpn maar dat heb ik nu niet geprobeerd bedenk ik mij nu.
Voor mij was het:
1. Turkije Gold kopen (Eneba bijvoorbeeld €30,- pj)
2. VPN maken naar Turkije
3. Code invoeren via Xbox.com
4. VPN verbreken
5. inloggen op Microsoft account en bij subscriptions omzetten naar GamePass.
Maar als het nog makkelijker kan alleen maar beter natuurlijk
Ik heb toch geen Windows PC johTheVMaster schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:40:
[...]
Je hebt toch helemaal geen VPN nodig? Het kan gewoon met een Windows PC (even de regio van je pc aanpassen naar het betreffende land) en dan de MS Store gebruiken om die codes te redeemen. Zo werkt het al jaren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tja, het gros van de mensen wel toch? Je moet alleen ff inloggen met je Microsoft account en dan hoef je niet door al die VPN hoepels te springen. Dat maakt het leven (op een Windows pc) zoveel aangenamer

Ja dat zal wel idd maar daar weet ik de settings niet van. Als het zonder VPN kan alleen maar beter 👍TheVMaster schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:46:
[...]
Tja, het gros van de mensen wel toch? Je moet alleen ff inloggen met je Microsoft account en dan hoef je niet door al die VPN hoepels te springen. Dat maakt het leven (op een Windows pc) zoveel aangenamer
Het is heel makkelijk. Je moet de codes kopen op een betrouwbaar (goedkoop) adres. Vervolgens in Windows gewoon je regio (in de Settings app) op dat land zetten en dan de MS Store openen en de Redeem optie daar gebruiken. En vervolgens gewoon in de browser die game kopen (wel ff zorgen dat je taal op het land staat waar je de codes hebt gekocht). Zo doe ik het altijd.Donstil schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:52:
[...]
Ja dat zal wel idd maar daar weet ik de settings niet van. Als het zonder VPN kan alleen maar beter 👍
Het inwisselen is sterk afhankelijk van wat je inwisselt. Tegoed en games werken anders.
Ook tussen games is er verschil. Soms is een VPN noodzakelijk en soms niet. Ik gebruik overigens altijd een VPN.
Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld FH5 DLC gekocht via Brazilië door BRL tegoed (gekocht op MTC) toe te voegen aan mijn account en daarmee de DLC af te rekenen. Dat ging zonder problemen. Idem voor de Turkse codes.
Nooit problemen gehad met het inwisselen van games gekocht via Eneba of CDkeys.
Tot twee weken geleden. Twee "Argentijnse" spellen kon ik "gewoon" inleveren met VPN maar met een Nederlands Xbox account (zie het 2e screenshot van @nickdw7 waar het account/e-mailadres gekoppeld is aan Nederland) .
Drie andere spellen waren klaarblijkelijk regiogebonden (voor Xbox One, geen Xbox 360 spellen) want die kon ik niet toevoegen vanwege een regio mismatch (NL-account en Argentijnse spelcode). Nadat ik mijn Microsoft-account/e-mailadres verhuist had naar een adres in Argentinië kon ik de spellen verzilveren.
De PC truc (zie het bericht van @TheVMaster door de regio en overige landinstellingen tijdelijk te wijzigen werkte ook niet (met gebruik van VPN). Idem, maar via de Xbox console werkte ook niet.
Het is niet per se moeilijk maar soms wel tijdrovend om het voor elkaar te krijgen.
@TheVMaster Geen idee waarom het niet werkte. Het Microsoft-account tijdens het inwisselen stond op NL. Ik begin zo eenvoudig mogelijk, eerst alleen VPN, vervolgens door de regio te wijzigen op PC en als dat niet lukt het account tijdelijk verhuizen naar een ander land/regio.
Ook tussen games is er verschil. Soms is een VPN noodzakelijk en soms niet. Ik gebruik overigens altijd een VPN.
Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld FH5 DLC gekocht via Brazilië door BRL tegoed (gekocht op MTC) toe te voegen aan mijn account en daarmee de DLC af te rekenen. Dat ging zonder problemen. Idem voor de Turkse codes.
Tot twee weken geleden. Twee "Argentijnse" spellen kon ik "gewoon" inleveren met VPN maar met een Nederlands Xbox account (zie het 2e screenshot van @nickdw7 waar het account/e-mailadres gekoppeld is aan Nederland) .
Drie andere spellen waren klaarblijkelijk regiogebonden (voor Xbox One, geen Xbox 360 spellen) want die kon ik niet toevoegen vanwege een regio mismatch (NL-account en Argentijnse spelcode). Nadat ik mijn Microsoft-account/e-mailadres verhuist had naar een adres in Argentinië kon ik de spellen verzilveren.
De PC truc (zie het bericht van @TheVMaster door de regio en overige landinstellingen tijdelijk te wijzigen werkte ook niet (met gebruik van VPN). Idem, maar via de Xbox console werkte ook niet.
Het is niet per se moeilijk maar soms wel tijdrovend om het voor elkaar te krijgen.
@TheVMaster Geen idee waarom het niet werkte. Het Microsoft-account tijdens het inwisselen stond op NL. Ik begin zo eenvoudig mogelijk, eerst alleen VPN, vervolgens door de regio te wijzigen op PC en als dat niet lukt het account tijdelijk verhuizen naar een ander land/regio.
[Voor 9% gewijzigd door ariekanari op 02-11-2022 13:25. Reden: Xbox > Microsoft account]
Ik vraag me oprecht af wat je dan verkeerd doet. Want als je de regio van Windows aanpast naar bv. Brazilie, dan zal de MS Store openen met Braziliaanse content. Dus het is geen truc, het is gewoon works-as-designed. Je hoeft geen 'overige landinstellingen te wijzigen, puur en alleen de Regio.ariekanari schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:11:
Het inwisselen is sterk afhankelijk van wat je inwisselt. Tegoed en games werken anders.
Je moet overigens natuurlijk wel (met de Braziliaanse codes) ook de de game in de Braziliaanse store kopen. Dat kan overigens gewoon via je browser (zonder VPN etc). In het geval van CoD MW2 dus via deze link https://www.xbox.com/pt-B...s-gen-bundle/9ncl5m3v0rsh
[Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 02-11-2022 13:21]
Net die GPU 1 month US non-stackable gekocht voor een kwartje (komt nog wel wat btw bij een een payment fee)
Met VPN naar de USA geactiveerd. Dit is goedkoop zeg.
Ik had trouwens een proef abo van 1 euro, deze zou 6 oktober verlopen, had abonnement geannuleerd en ze hebben deze 1 euro net teruggestort op m'n CC. Dus bijna 1 maand voor 0 euro gehad.
Denk dat ik maar een zootje van die non-stackable codes koop.
Met VPN naar de USA geactiveerd. Dit is goedkoop zeg.
Ik had trouwens een proef abo van 1 euro, deze zou 6 oktober verlopen, had abonnement geannuleerd en ze hebben deze 1 euro net teruggestort op m'n CC. Dus bijna 1 maand voor 0 euro gehad.
Denk dat ik maar een zootje van die non-stackable codes koop.
[Voor 43% gewijzigd door xabre16v op 02-11-2022 13:36]
Credits voor buitenlandse valuta doe ik overigens wel op een soortgelijke manier maar dan direct op de Xbox.TheVMaster schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:57:
[...]
Het is heel makkelijk. Je moet de codes kopen op een betrouwbaar (goedkoop) adres. Vervolgens in Windows gewoon je regio (in de Settings app) op dat land zetten en dan de MS Store openen en de Redeem optie daar gebruiken. En vervolgens gewoon in de browser die game kopen (wel ff zorgen dat je taal op het land staat waar je de codes hebt gekocht). Zo doe ik het altijd.
Maar wist niet dat dit met Xbox Live Gold ook zo ging.
[Voor 4% gewijzigd door Donstil op 02-11-2022 14:24]
Ik verwacht dat dat ook kan natuurlijk, uiteindelijk moet de MS Store denken dat je in een andere regio zit. Dat werkt natuurlijk niet alleen op Windows, maar ook gewoon op de Xbox zelfDonstil schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:23:
[...]
Credits voor buitenlandse valuta doe ik overigens wel op een soortgelijke manier maar dan direct op de Xbox.

Gewoon je xbox op Arg/Braz zetten en een gift card kopen van het desbetreffende land? Ik kan online nergens sites vinden die tegoed aanbieden.Donstil schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:23:
[...]
Credits voor buitenlandse valuta doe ik overigens wel op een soortgelijke manier maar dan direct op de Xbox.
Maar wist niet dat dit met Xbox Live Gold ook zo ging.
XSX: Dampeti ——- PS5: roelinhetdoel ——- SW 1420-0062-2265
Eneba heeft Braziliaanse kaartenElias2020 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:28:
[...]
Gewoon je xbox op Arg/Braz zetten en een gift card kopen van het desbetreffende land? Ik kan online nergens sites vinden die tegoed aanbieden.
Ja alleen ik bedoelde eigenlijk dat er onderscheid gemaakt wordt tussen credits kaarten en Xbox Live kaarten als het aankomt op het aanpassen van je regio. Dat lukte mij in 2021 niet rechtstreeks op de console maar misschien is dat niet of niet meer zo.TheVMaster schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:24:
[...]
Ik verwacht dat dat ook kan natuurlijk, uiteindelijk moet de MS Store denken dat je in een andere regio zit. Dat werkt natuurlijk niet alleen op Windows, maar ook gewoon op de Xbox zelf
Ah nice dus in November werkt het nog, mijn Series X komt vandaag binnen dus ook maar 3x 1y halen en upgraden en hopen dat alles nog werkt zoals verwacht.Wienen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:42:
Hier is het ook gelukt om 3 jaar aan Xbox Live Gold om te zetten naar GPU via Livekaarten. Kan iemand bevestigen of ik zonder consequenties de terugkerende facturering voor GPU kan uitzetten? Alvast bedankt!
Kun je uitzetten ja. 3 jaar geleden gedaan en nu ook weer.1991thomas schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:57:
Hier is het ook gelukt om 3 jaar aan Xbox Live Gold om te zetten naar GPU via Livekaarten. Kan iemand bevestigen of ik zonder consequenties de terugkerende facturering voor GPU kan uitzetten? Alvast bedankt!
Hier een code 1 maand GPU voor de liefhebber. Komt uit de doritos actie
KTR39-VJYPW-G7JV7-D923Q-6XDDZ
KTR39-VJYPW-G7JV7-D923Q-6XDDZ
Hoi allen, heeft iemand ervaring met het gebruiken van save games uit Game Pass als je een spel koopt?
Oftewel: stel je hebt GP maar besluit het te stoppen en het spel wat je in GP speelde te kopen. Kun je dan met je gekochte spel weer zo verder met/op je save games uit GP? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het laatste bericht wat ik hierover kon vinden is in dit topic uit 2020, dus vraag het nog een keertje
alvast bedankt voor de reacties!
Oftewel: stel je hebt GP maar besluit het te stoppen en het spel wat je in GP speelde te kopen. Kun je dan met je gekochte spel weer zo verder met/op je save games uit GP? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het laatste bericht wat ik hierover kon vinden is in dit topic uit 2020, dus vraag het nog een keertje

Naar mijn weten werkt dat gewoon. Het is gewoon hetzelfde spel.ciesouw schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:39:
Hoi allen, heeft iemand ervaring met het gebruiken van save games uit Game Pass als je een spel koopt?
Het laatste bericht wat ik hierover kon vinden is in dit topic uit 2020, dus vraag het nog een keertjealvast bedankt voor de reacties!

Gamertag: VAS taijyn
Ik kan het alleen andersom bevestigen. Games die ik in bezit heb/had (op disc) gingen verder met die save op moment dat ik ze via GP geinstalleerd had.ciesouw schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:39:
Het laatste bericht wat ik hierover kon vinden is in dit topic uit 2020, dus vraag het nog een keertjealvast bedankt voor de reacties!
Coding in the cold; <brrrrr />
Bedankt voor de reacties! Voor de duidelijkheid: ik was vergeten te zeggen dat ik het over de Xbox heb, niet over de PC. Maar ga er van uit dat het op beiden het geval is.
Save file is normaal het zelfde, tenminste zo wie zo bij Xbox, enige dat verschil kan maken is als de game uit een andere Regio komt, dus bij import games, maar ook daar is het vaak gewoon dezelfde save file.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Heb je nog een antwoord gevonden op hoelang je ze kan bewaren?xabre16v schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:33:
[...]
Kan je er bijvoorbeeld 12 kopen zodat je een jaar vooruit kunt? (hoelang blijven die codes geldig?)
Hier een US versie voor 25 cent: https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable (kan je deze met een VPN naar de USA activeren?)
Niet kunnen vinden helaas.Beakzz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 17:41:
[...]
Heb je nog een antwoord gevonden op hoelang je ze kan bewaren?
Zoals andere in deze topic, ondervind ik nu ook problemen met het omzetten van live gold naar een game pass ultimate, omdat ik de regio-error krijg: "je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio (...)".
Ik heb het volgende gedaan
Ik heb gelezen dat andere het probleem hebben verholpen door telefonisch contact op te nemen met support. Heeft iemand andere tips?
Ik heb het volgende gedaan
- Via G2A een EU/UK 3 maanden Gold key gekocht
- Zonder VPN de Gold key ingevoerd
- Een €12.99 Game Pass proberen aan te schaffen zodat de andere 3 maanden Gold wordt omgezet (een Game Pass voor €1 heb ik al gebruikt de eerste keer).
Ik heb gelezen dat andere het probleem hebben verholpen door telefonisch contact op te nemen met support. Heeft iemand andere tips?
@Balthazaar Heb je ook geprobeerd het xbox account te verhuizen naar het VK?
Redeeming Xbox Gamekey / Gift Card
:unlock: Quickstart guide for foreign content
- Edit your Microsoft Account Country on account.microsoft.com or account.live.com in $COUNTRY
- Add an address on account.microsoft.com for your $COUNTRY
- Turn on your VPN provider and connect to $COUNTRY
- Open incognito / private tab on your browser
- Claim your key on redeem.microsoft.com
Ja, dan krijg ik de error dat mijn payment error dezelfde moet zijn als de store region. Beide Paypall en Creditcard werkt nietariekanari schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:06:
@Balthazaar Heb je ook geprobeerd het xbox account te verhuizen naar het VK?
- Edit your Microsoft Account Country on account.microsoft.com or account.live.com in $COUNTRY
- Add an address on account.microsoft.com for your $COUNTRY
- Turn on your VPN provider and connect to $COUNTRY
- Open incognito / private tab on your browser
- Claim your key on redeem.microsoft.com
Morgen loopt mijn proef maandje af maar ik denk dat ik liever enkele tientjes meer betaal en gewoon voor de NL euro jaar kaart ga.
Eerste maand is zeer positief bevallen met Xbox Cloud gaming.
Edit:
Morgen maar eens kijken of er een Black Friday deal is hiervoor
Eerste maand is zeer positief bevallen met Xbox Cloud gaming.
Edit:
Morgen maar eens kijken of er een Black Friday deal is hiervoor
[Voor 15% gewijzigd door streamnl op 20-11-2022 17:42]
Ik kom er niet helemaal uit.
Alles op Android telefoon gedaan:
VPN op Turkije
3x 12 maanden Xbox live gekocht voor Turkije.
Microsoft account op Turkije gezet
3x de code redeemed
Voor zover alles goed.
Nu upgraden naar GPU:
Met vpn aan ga ik automatisch naar Turkse store. Alles gaat goed alleen mijn CC wordt niet geaccepteerd omdat de regio niet overheen komt.
2de poging:
Microsoft account terug naar NL
VPN uit.
Dan wordt ik doorgestuurd naar NL store. Alleen dezefoutmelding dat ik al een abonnement heb in een andere regio.
VPN op Turkije
3x de code redeemed
Voor zover alles goed.
Nu upgraden naar GPU:
Met vpn aan ga ik automatisch naar Turkse store. Alles gaat goed alleen mijn CC wordt niet geaccepteerd omdat de regio niet overheen komt.
2de poging:
VPN uit.
Dan wordt ik doorgestuurd naar NL store. Alleen dezefoutmelding dat ik al een abonnement heb in een andere regio.
Je regio voor Microsoft Store wijzigen
Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning.
[Voor 17% gewijzigd door The_Woesh op 20-11-2022 22:06]
"You are lucky because you caught me in a transitional phase. I was sitting here, eating my muffin, drinking my coffee, and I had what alcoholics refer to as a moment of clarity." -- Pulp Fiction
Browser op Incognito mode zetten, dat word bij livekaarten erbij vermeld, weet niet of je ze daar ook gepakt hebt, maar dat zal wel helpen.The_Woesh schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:37:
VPN op Turkije
3x de code redeemed
Voor zover alles goed.
Nu upgraden naar GPU:
2de poging:
VPN uit.
[...]
net geprobeerd.linksquest schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:12:
[...]
Browser op Incognito mode zetten, dat word bij livekaarten erbij vermeld, weet niet of je ze daar ook gepakt hebt, maar dat zal wel helpen.
via incognito naar Microsoft account (stond al op NL) dan naar store NL and daar de fout melding
"Je regio voor Microsoft Store wijzigen
Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning."

ik probeer morgen nog wel.. misschien is mijn betaalpoging op de turkse store de oorzaak. ik was toen op de laatste stap alleen CC werd geweigerd. Zou kunnen dat ze denken dat ik GPU al heb ofzo
Edit: ik lees op verschillende sites dat ik niet mijn account op Turkije had moeten zetten. Alleen VPN op Turkije. Daarom heb ik Turkse Xbox live gold en moet ik ook Turkse naar Turkse GPU omzetten.
Dat wordt op zoek gaan naar Turkse virtual CC denk ik.
[Voor 28% gewijzigd door The_Woesh op 21-11-2022 07:54]
"You are lucky because you caught me in a transitional phase. I was sitting here, eating my muffin, drinking my coffee, and I had what alcoholics refer to as a moment of clarity." -- Pulp Fiction
Vorige week hetzelfde gedaan en met succes uitgevoerd.The_Woesh schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:37:
VPN op Turkije
3x de code redeemed
Voor zover alles goed.
Nu upgraden naar GPU:
2de poging:
VPN uit.
[...]
Heb het wel in een virtual machine uitgevoerd, maar incognito zou ook voldoende moeten zijn.
Deze actie is niet nodig: "Microsoft account op Turkije gezet"
Vervolgens VPN uitgezet.
Vervolgens via link (staat eerder vermeld in dit topic) de game pass U aangekocht voor € 0,90 en geactiveerd.
Probleem had ik ook, en ik bleef naar omzetten van dingen maar een melding over verkeerde regio krijgen.Balthazaar schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:15:
Zoals andere in deze topic, ondervind ik nu ook problemen met het omzetten van live gold naar een game pass ultimate, omdat ik de regio-error krijg: "je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio (...)".
Ik heb het volgende gedaanOm het probleem te verhelpen heb ik (i) de regio settings naar UK verzet, (ii) VPN aangezet via UK, (iii) lokale regio van Windows ingesteld naar UK, maar niets van voornoemde heeft geholpen.
- Via G2A een EU/UK 3 maanden Gold key gekocht
- Zonder VPN de Gold key ingevoerd
- Een €12.99 Game Pass proberen aan te schaffen zodat de andere 3 maanden Gold wordt omgezet (een Game Pass voor €1 heb ik al gebruikt de eerste keer).
Niets heeft geholpen ook niet met VPN enz. maar uiteindeljk is het mij gelukt..
Koop een gamepass kaart van 0,55 cent op kinguin.net. Redeem de code en je gold wordt automatisch omgezet naar Ultimate.
Thanks. Dit was een goede tip. Ik heb mijn account terug op Turkije gezet en kon toen de code redeemen. (dit was niet mogelijk op NL). Zo kon ik de turkse CC omzeilen en naar GPU omzetten.Deepeej schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:43:
[...]
Koop een gamepass kaart van 0,55 cent op kinguin.net. Redeem de code en je gold wordt automatisch omgezet naar Ultimate.
Daarna account naar NL teruggezet en alles werkt!

Mijn account eerst op Turkije zetten was duidelijk een fout en had ik niet moeten doen. Daardoor moesten alle stappen daarna ook via turkije.
[Voor 12% gewijzigd door The_Woesh op 21-11-2022 09:53]
Top fijn dat het is opgelost.The_Woesh schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:46:
[...]
Thanks. Dit was een goede tip. Ik heb mijn account terug op Turkije gezet en kon toen de code redeemen. (dit was niet mogelijk op NL). Zo kon ik de turkse CC omzeilen en naar GPU omzetten.
Daarna account naar NL teruggezet en alles werkt!
Mijn account eerst op Turkije zetten was duidelijk een fout en had ik niet moeten doen. Daardoor moesten alle stappen daarna ook via turkije.

Komend weekend wil ik voor 3 jaar zo'n pas kopen (en omzetten).
Ik snap het verschil tussen Turkije en Netherland om hem te activeren. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen Xbox Live Gold 12 months Xbox Live Key Netherland en Xbox Live Gold 12 months Xbox Live Key Europe op Enebe?
Qua prijs zijn ze even duur.
Ik snap het verschil tussen Turkije en Netherland om hem te activeren. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen Xbox Live Gold 12 months Xbox Live Key Netherland en Xbox Live Gold 12 months Xbox Live Key Europe op Enebe?
Qua prijs zijn ze even duur.
Gents,
Heeft iemand een 'truuk' om mijn GPUltimate op een 'cheap ass' te verlengen. De oude truuktijd is bijna verstreken (volgende maand).
hoor het graag.
Heeft iemand een 'truuk' om mijn GPUltimate op een 'cheap ass' te verlengen. De oude truuktijd is bijna verstreken (volgende maand).
hoor het graag.
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Lees de openingspost, of gewoon de laatste paar bladzijden van dit topic. Het staat er vol van.Sjalabert schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:53:
Battlefield 2042 zit nu in EA Play/Game Pass Ultimate 

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB
Heb ik nou begrepen dat de goedkope gamepass truc niet meer werkt ?
Waar lees je dat?Palindrome schreef op woensdag 23 november 2022 @ 00:06:
Paar dagen geleden heb ik de truc nog succesvol uitgevoerd, dus lijkt mij sterk.Palindrome schreef op woensdag 23 november 2022 @ 00:06:
ik gisteren ook gedaan,
3x 12 maanden xbox live gold europa gekocht op Kinguin.
deze codes ingevoerd, daarna voor 1 euro game pass ultimate en hopla, ik ben voor 3 jaar voorzien
(totaal prijs 119 euro voor 3 jaar)
Daarna de series S ingesteld, account aangemaakt etc.
Paar potjes Need for speed via cloudgaming gespeeld (strak beeld, geen hickups oid)
Ook fifa 22 geinstalleerd en even gespeeld
deze codes ingevoerd, daarna voor 1 euro game pass ultimate en hopla, ik ben voor 3 jaar voorzien

Paar potjes Need for speed via cloudgaming gespeeld (strak beeld, geen hickups oid)

Ik heb het net nog gedaan, maar het omzetten naar Ultimate lukte niet direct met Ideal. Mijn account kon ik ook niet migreren, maar weet niet of dat überhaupt het probleem was. Omzetten met Paypal-betaling lukte wel, dus misschien lag het gewoon aan de betaalwijze?
via Ideal kreeg ik ook steeds een foutmelding, daarna met Paypal werkte het directerwn schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:59:
Ik heb het net nog gedaan, maar het omzetten naar Ultimate lukte niet direct met Ideal. Mijn account kon ik ook niet migreren, maar weet niet of dat überhaupt het probleem was. Omzetten met Paypal-betaling lukte wel, dus misschien lag het gewoon aan de betaalwijze?
(niet vergeten terugkerende facturering uit te zetten op je Microsoft account)
Wat is precies het voordeel van deze methode tegenover gewoon een bult 'maandelijkse' gamepass codes kopen van 50 cent per stuk?Flipmo schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:32:
ik gisteren ook gedaan,
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.
Zekerheid voor de komende drie jaar?-tom-562 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:04:
[...]
Wat is precies het voordeel van deze methode tegenover gewoon een bult 'maandelijkse' gamepass codes kopen van 50 cent per stuk?
Ja, ok

Ik heb gewoon een bult maandcodes gekocht, stuk goedkoper, en in de zomermaanden game ik nauwelijks, zonde om dan te betalen voor iets wat ik toch niet gebruik
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.
Heb ik ook over nagedacht, maar het moet gewoon werken.. Heb geen zin in als mijn dochter wat wil spelen en de avond ervoor is net de maand voorbij en er moet weer een nieuwe code ingevoerd worden-tom-562 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:13:
[...]
Ja, ok![]()
Ik heb gewoon een bult maandcodes gekocht, stuk goedkoper, en in de zomermaanden game ik nauwelijks, zonde om dan te betalen voor iets wat ik toch niet gebruik

Oke... het is zelfs mij gelukt.
En ik kan bevestigen dat het nog steeds werkt.
Toch wel spannend (want iets nieuws) maar ik ben lid geworden van de Xbox familie met een Xbox Game Pass Ultimate.
Sowieso tot 22 november 2025.
En ik kan bevestigen dat het nog steeds werkt.
Toch wel spannend (want iets nieuws) maar ik ben lid geworden van de Xbox familie met een Xbox Game Pass Ultimate.
Sowieso tot 22 november 2025.
Waar haal je die codes voor € 0,50 dan?-tom-562 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:13:
[...]
Ja, ok![]()
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Thanks! Geen vervaldatum of andere gekke dingen om rekening mee te houden? Mijn GPU loopt nog tot ergens 2023, ik kan deze er dus al achteraan plakken?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Je kunt ze niet stapelen lees ik, dus je moet wachten tot je abbo is verlopen. Ik ben wel benieuwd naar de eventuele vervaldatum! En krijg je ook nog een extra maand als je recurring payment aanvinkt bij het invoeren van je code? Dan zou je 2 maanden voor €0,50 hebbenLicko schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:05:
[...]
Thanks! Geen vervaldatum of andere gekke dingen om rekening mee te houden? Mijn GPU loopt nog tot ergens 2023, ik kan deze er dus al achteraan plakken?

dat niet, zijn non stackable. Je moet ze dus elke maand invoeren als je abbo verlopen is.Licko schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:05:
[...]
(dat was mij teveel "gedoe", daarom voor 3 jaar live gold gekocht. Dit omgezet door er 1x GPU bij aan te schaffen. Heb ik of mijn dochter er geen omkijken meer naar)
[Voor 5% gewijzigd door Flipmo op 25-11-2022 11:11]
Met meerdere mensen is het mss wel makkelijker ja.Flipmo schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:10:
[...]
dat niet, zijn non stackable. Je moet ze dus elke maand invoeren als je abbo verlopen is.
(dat was mij teveel "gedoe", daarom voor 3 jaar live gold gekocht. Dit omgezet door er 1x GPU bij aan te schaffen. Heb ik of mijn dochter er geen omkijken meer naar)
Mijn zoontje zit nu nog in de leeftijd (3 jaar) dat hij meekijkt als ik Wreckfest speel of dat hij het spelletje van Paw Patrol wilt spelen (lees: ik speel, hij krijgt een oude Google Stadia controller in zijn handen gedrukt

haha mooi!-tom-562 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:12:
[...]
Met meerdere mensen is het mss wel makkelijker ja.
Mijn zoontje zit nu nog in de leeftijd (3 jaar) dat hij meekijkt als ik Wreckfest speel of dat hij het spelletje van Paw Patrol wilt spelen (lees: ik speel, hij krijgt een oude Google Stadia controller in zijn handen gedrukt)
Mijn dochter (

Controller aan, en alles werd gestart (tv, soundbar, HDMI kanaal goed) en spelen maar.
Gisteren kreeg ik een appje dat ze een vriendinnetje Fifa op de series S aan het uitleggen was.
waren ze tegen elkaar aan het spelen

Dan vond ik het niet handig dat net abbo verlopen zou zijn, en ze eerst moeten wachten tot ik weer een code ingerammeld had...
in jou geval zouden losse codes geen probleem zijn

Leuk. Geef je zoon een echte controller en gebruik de copiloot-functie om hem te helpen waar nodig. Een witte of zwarte Xbox controller kost slechts €35 in Microsoft Store Duitsland.-tom-562 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:12:
[...]
Met meerdere mensen is het mss wel makkelijker ja.
Mijn zoontje zit nu nog in de leeftijd (3 jaar) dat hij meekijkt als ik Wreckfest speel of dat hij het spelletje van Paw Patrol wilt spelen (lees: ik speel, hij krijgt een oude Google Stadia controller in zijn handen gedrukt)
[Voor 0% gewijzigd door ariekanari op 25-11-2022 13:46. Reden: de]
Net 5x game pass ultimate US non-stackable gekocht op Kingiun.net... krijg ik er 7 geleverd.. nou prima hoor, bij elkaar ruim 8 euro voor 7 maanden plezier.
Collega van me heeft 3jaar gold geactiveerd maar we krijgen nu regio problemen als we proberen om te zetten naar GPU. Iemand een idee hoe ik dat oplos?
Open deur, maar aangezien je het niet benoemt: VPN gebruiken?wjsiebes schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:09:
Collega van me heeft 3jaar gold geactiveerd maar we krijgen nu regio problemen als we proberen om te zetten naar GPU. Iemand een idee hoe ik dat oplos?
The devil is in the details.
Dat hebben we wel geprobeerd ja. Naar Turkije want het waren Turkse kaarten. Lukte niet.Hahn schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:15:
[...]
Open deur, maar aangezien je het niet benoemt: VPN gebruiken?
Voor de liefhebbers, Battlefield 2042 is er nu op Game Pass, heb hem gisteren alvast geïnstalleerd en ga er dit weekend eens naar kijken, iemand anders die hem al speelt?
Heb je ook geprobeerd Live te converteren met een wereldwijde Game Pass Ultimate code.wjsiebes schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:09:
Probeer Urban VPN eens, is gratis.wjsiebes schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:21:
[...]
Dat hebben we wel geprobeerd ja. Naar Turkije want het waren Turkse kaarten. Lukte niet.
Ja, al een weekje goed mee vermaakt op de Xbox Series S. Loopt erg soepel. En graphics zijn bijzonder goed met upscaling naar 4k op een LG Oled. Ondersteunt 128 spelers, waar bij de PS4 Pro een maximum van 64 gehanteerd wordt bij, voor de Series S dan, ongeveer zelfde aantal Tflops.linksquest schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:05:
Voor de liefhebbers, Battlefield 2042 is er nu op Game Pass, heb hem gisteren alvast geïnstalleerd en ga er dit weekend eens naar kijken, iemand anders die hem al speelt?
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog