MRE-Inc schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:02:
[...]

Mbt aanbiedingen die geheel legaal zijn. Ik heb het ergens half juni verlengd met EU codes via Livekaarten. De aanbieding is dat je via Livekaarten destijds in juni geen 1 code krijgt van een jaar, maar 4 van 3 maanden. Bij het verzilveren kreeg je de optie om recurrent billing aan te zetten (dus automatisch verlengen wanneer je abo afloopt.) Zet je dat aan, dan krijg je een 4e maand gratis erbij. Daardoor heb ik dus uiteindelijk 3 jaar aan codes gekocht, maar feitelijk 2 jaar aan codes moeten inwisselen. Door elke verzilvering automatisch verlengen aan te zetten, kreeg ik een extra aantal maanden gratis erbij zodat ik op de 35 maanden kwam.
*en tussen elke key automatisch verlengen ook weer uitzetten. Voordat iemand dit ook gaat proberen en die stap vergeet :)

Gamertag: FinrazielNL

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-03 15:08
Stef120 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:10:
Welke klassiekers spelen jullie?
Ook sinds kort mijn eerste xbox. Direct Gears 2 opgestart, deel 1 al eens op pc gespeeld. Deel 1 vond ik zo tof 15 jaar terug. Deel 2 is gameplay technisch erg slecht oud geworden, daar kon ik niet goed meer inkomen. Dan deel 4 proberen. Ziet er goed uit met letterlijk dezelfde ouderwetse gameplay. Na 4 uurtjes had ik dat ook wel weer gezien. Deel 5 probeer ik niet eens meer, omdat ik begrijp dat het vooral meer van hetzelfde is. Hopelijk gaan ze de gameplay met het volgende deel volledig op de schop gooien en naar de huidige maatstaven tillen.

Halo had ik nog nooit gespeeld, dus meteen infinite maar eens proberen. Vond ik ook helemaal niks. Een shooter die qua schieten niet lekker aanvoelt. Vreemde vijanden die ook niet lekker reageren op de impact van kogels. Nu vind ik vreemde vijanden niet zo'n probleem, maar ik weet het niet. Voelde allemaal net niet. Had wel zin in gears en halo, maar dat zijn blijkbaar toch geen games voor mij. Ik was daar in wel een beetje teleurgesteld. Het zijn toch de grootste xbox franchises van Microsoft.

Forza Horizon vind ik dan wel weer heel tof! Ook erg benieuwd naar de nieuwe Forza Motorsport.

Gamepass is inderdaad prachtig. Er valt lekker veel te spelen voor relatief weinig geld, maar ik ben nog wel opzoek naar wat pareltjes in de gamepass. Vooralsnog ben ik blij met de XSX en PS5 combi. Voor mij blijft de PS de console met (verreweg) de beste exclusieve games.

[Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 06-10-2022 09:07]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Hulleman schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:44:
[...]

Ook sinds kort mijn eerste xbox. Direct Gears 2 opgestart, deel 1 al eens op pc gespeeld. Deel 1 vond ik zo tof 15 jaar terug. Deel 2 is gameplay technisch erg slecht oud geworden, daar kon ik niet goed meer inkomen. Dan deel 4 proberen. Ziet er goed uit met letterlijk dezelfde ouderwetse gameplay. Na 4 uurtjes had ik dat ook wel weer gezien. Deel 5 probeer ik niet eens meer, omdat ik begrijp dat het vooral meer van hetzelfde is. Hopelijk gaan ze de gameplay met het volgende deel volledig op de schop gooien en naar de huidige maatstaven tillen.
Ik denk dat dat toch meer jouw smaak is hoor... Vind de games zelf in ieder geval nog meer dan prima spelen allemaal en ze blijven volgens mij ook populair dus genoeg mensen die het daar mee eens zijn. Daaraan gaan rommelen kan de franchise ook juist kapot maken.

• Hulleman
Finraziel schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat dat toch meer jouw smaak is hoor... Vind de games zelf in ieder geval nog meer dan prima spelen allemaal en ze blijven volgens mij ook populair dus genoeg mensen die het daar mee eens zijn. Daaraan gaan rommelen kan de franchise ook juist kapot maken.
Dat ontken ik ook niet. Maar toch, qua gameplay mogen we best meer verwachten dan alleen: smal gangetje door, grote ruimte, leegschieten, volgende smalle gangetje door tot de volgende grote ruimte en repeat. Er zijn genoeg games die zichzelf de afgelopen jaren opnieuw hebben uitgevonden wat echt goed uitgepakt heeft. Dan denk ik aan de reboots van franchises als Tomb Raider, Hitman, Doom en God of War.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• Robke87
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-11-2022
Ik heb via kinguin een Xbox gamepass Ultimate eu voor 1 maand gekocht. Deze lijkt ook te werken want ik zie wat ik er voor krijg maar ik kan hem niet bevestigd krijgen omdat er nog een ander venster voor staat.

Annuleren volgende en voorwaarden. Als ik op volgende klik kom ik uit bij een pagina om een creditcard of PayPal toe te voegen. Is het perse nodig om die een toe te voegen om het werkend te krijgen. Wil best een cc aanvragen maar als het zonder kan graag.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:11
Ja, je moet een betaalmiddel toevoegen, maar je kan wel automatisch verlengen uitzetten.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-03 20:12
@Robke87 Je sluit een abonnement af - deze zijn principe doorlopend - en daarom vraagt Microsoft om een betaalmiddel te koppelen aan het account.
Ik vermoed dat jij een maandkaart kocht dat na een maand vanzelf afloopt en niet automatisch voor onbepaalde tijd verlengd dient te worden.

Je kan naast CC en PayPal ook een bankrekening (iDeal of Sepa) toevoegen.

Dat kan geen kwaad als je na toevoeging van een abonnement (Game Pass of Office365) onder https://account.microsoft.com/services maar zorgt dat "terugkerende facturering" is uitgeschakeld. Elk abonnement loopt dan af zonder automatisch te worden voortgezet.

[Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 11-10-2022 19:00]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:47
Geen idee of het al vermeld was, kan het niet vinden.

Doritos heeft nu 1 maand Xbox Game Pass Ultimate codes op de zakken zitten zag ik in de winkel :)

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

• Robke87
ariekanari schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:59:
@Robke87 Je sluit een abonnement af - deze zijn principe doorlopend - en daarom vraagt Microsoft om een betaalmiddel te koppelen aan het account.
Ik vermoed dat jij een maandkaart kocht dat na een maand vanzelf afloopt en niet automatisch voor onbepaalde tijd verlengd dient te worden.

Je kan naast CC en PayPal ook een bankrekening (iDeal of Sepa) toevoegen.

Dat kan geen kwaad als je na toevoeging van een abonnement (Game Pass of Office365) onder https://account.microsoft.com/services maar zorgt dat "terugkerende facturering" is uitgeschakeld. Elk abonnement loopt dan af zonder automatisch te worden voortgezet.
Is inderdaad een maandkaart die automatisch afloopt,
Waar kan ik de optie vinden om een bankrekening toe te voegen die kan ik niet vinden.

Edit; vind alleen cc PayPal of via mobiele provider. Bankafschrijving alleen in Duitsland.

[Voor 5% gewijzigd door Robke87 op 11-10-2022 21:31]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-03 20:12
@Robke87 Via: https://account.microsoft.com/ > Betalingsopties > Betaalwijze toevoegen

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Robke87
Bedankt!

Ideal toevoegen is gelukt, 1 cent overboeking gedaan om te verifiëren maar nog steeds niet de optie om die te gebruiken?

https://i.postimg.cc/py8W3yR0/Screenshot-20221011-220844.png

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:31
Hulleman schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:46:
[...]

Dat ontken ik ook niet. Maar toch, qua gameplay mogen we best meer verwachten dan alleen: smal gangetje door, grote ruimte, leegschieten, volgende smalle gangetje door tot de volgende grote ruimte en repeat. Er zijn genoeg games die zichzelf de afgelopen jaren opnieuw hebben uitgevonden wat echt goed uitgepakt heeft. Dan denk ik aan de reboots van franchises als Tomb Raider, Hitman, Doom en God of War.
En precies dat heeft gears 5 gedaan. Act 3 (lang geleden, weet niet meer precies) werd ineens opengetrokken naar een soort gigantische (voor gears normen) "overworld'/open world.

Heb toen meteen de controller neergelegd, uninstall, klaar. Zo zie je maar weer. Zo moe van games die vanalles willen doen en zo hun focus en strakke 'gameplay loop' verkwanselen om wat checkboxes op de doos te zetten. Zoveel downtime, zoveel traversal, haalt gewoon die hele flow uit games zoals gears.

Die uncharted die na 4 kwam, lost legacy, had ineens ook zoiets. Ben toen ook redelijk afgehaakt. Dit soort games hebben dat echt niet nodig. Lineair, actie, 'rollercoaster', arcade hall games. Dat je dat niet leuk vindt is prima, dan is dat de verkeerde game voor jou. Dat betekent dan nog niet dat de focus van de game verkeerd ligt.

Kan je je inbeelden, een open world Doom? Of open world dead space?

Ik ben nu spiderman MM aan het spelen, en kan er geen genoeg van krijgen. Het is dus zeker niet zo dat ik anti open world ben. En geen idee waarom het daar wel 'pakt', misschien omdat het ook echt iets toevoegt aan de gameplay/mechanics en de open world nog redelijk compact voelt. En bij gears of lost legacy voegt het weinig tot niets toe.

• Hulleman
Amos_x schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:14:
[...]

En precies dat heeft gears 5 gedaan. Act 3 (lang geleden, weet niet meer precies) werd ineens opengetrokken naar een soort gigantische (voor gears normen) "overworld'/open world.
Met gears 5 ben ik daar inmiddels aanbeland. Ik moet zeggen dat deel 5 mij beter bevalt dan deel 4.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Check, check, dubbel check:
Over enkele dagen loopt mijn GamePass Ultimate af. Ik lees nu veel over kaarten voor één maand, dat is me echter wat te veel gedoe. De truc van Live Gold stapelen en dan omzetten naar Ultimate (in mijn geval dan €12,99 omdat ik de €1,- al gedaan heb) werkt nog steeds?

Per maand los ben ik waarschijnlijk wel goedkoper uit maar gemak telt voor mij ook mee.Via Microsoft eCompany ben ik voor 36 maanden Gold €83,07 kwijt, daar €12,99 bij op voor de upgrade naar Ultimate (mits dat dus nog werkt...) is €2,67 per maand.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:11
ja.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BlazeMuis schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:01:
Geen idee of het al vermeld was, kan het niet vinden.

Doritos heeft nu 1 maand Xbox Game Pass Ultimate codes op de zakken zitten zag ik in de winkel :)
En wat is het addertje onder het gras ? Ik neem niet aan dat Microsoft zo gek is om codes voor 1 maand weg te geven voor de prijs van een zak Doritos.

Laat me raden, om mijn eigen vraag te beantwoorden: ja mag geen lopend XGS abo hebben ? Dus dit geldt alleen voor nieuwe leden en je kunt max 3 codes verzilveren op hetzelfde account.

Ik weet dat Doritos bij de launch van de PS5 ook zo'n actie had. Zat er in de zak een code die je dan op de doritos website moest invoeren en dan kon je kans maken op een PS5 of PS5 accessoire. Uiteraard moest je je mail adres invullen zodat je later plat wordt gespammed met mail van derde partijen en je jezelf afvraagt waarom je een mail van produkt X krijgt terwijl je nog nooit iets gekocht hebt van produkt x.

Dus ben wel benieuwd, anders haal ik nog wel even een zak voor vanavond tijdens het Netflix avondje.

@FeaR

Je kan bij Livekaarten.nl codes van 3 maanden kopen. Bij het verzilveren op de microsoft site werd er bij mij gevraagd of ik automatisch verlengen wilde aan zetten. DOe je dat, dan krijg je er extra maand erbij. Ik had destijds 12 codes van 3 maanden, maar door elke keer die automatische verlenging aan en uit te zetten, kreeg ik bij elke code een extra maand erbij. Uiteindelijk had ik aan 9 codes voldoende om aan 35 maanden te komen.

[Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 14-10-2022 10:23]

XBL: MRE Inc

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:33
Ik heb nog 13 maanden Game Pass Ultimate. Toen de Series X uitkwam heb ik 3 jaar Live omgezet. Ik had niet verwacht dat dat trucje nog steeds zou werken. Hopelijk werk het over 14 maanden nog steeds. Dan heb ik 6 jaar Game Pass Ultimate voor een habbekrats gehad.

• linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:30
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:20:
[...]

En wat is het addertje onder het gras ? Ik neem niet aan dat Microsoft zo gek is om codes voor 1 maand weg te geven voor de prijs van een zak Doritos.

Laat me raden, om mijn eigen vraag te beantwoorden: ja mag geen lopend XGS abo hebben ? Dus dit geldt alleen voor nieuwe leden en je kunt max 3 codes verzilveren op hetzelfde account.

Ik weet dat Doritos bij de launch van de PS5 ook zo'n actie had. Zat er in de zak een code die je dan op de doritos website moest invoeren en dan kon je kans maken op een PS5 of PS5 accessoire. Uiteraard moest je je mail adres invullen zodat je later plat wordt gespammed met mail van derde partijen en je jezelf afvraagt waarom je een mail van produkt X krijgt terwijl je nog nooit iets gekocht hebt van produkt x.

Dus ben wel benieuwd, anders haal ik nog wel even een zak voor vanavond tijdens het Netflix avondje.
Ik heb ook een zak hier liggen, moet de code nog activeren, dochter had hem meegenomen om me te verassen, 11 jaar is ze.

Ik denk dat deze actie alleen voor nieuwe members is, vergelijkbaar met eerste maand voor 1 euro, maar dat moet ik nog even testen. Verder zitten er wat in items bij en kun je prijzen winnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:30
Mog schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:22:
Ik heb nog 13 maanden Game Pass Ultimate. Toen de Series X uitkwam heb ik 3 jaar Live omgezet. Ik had niet verwacht dat dat trucje nog steeds zou werken. Hopelijk werk het over 14 maanden nog steeds. Dan heb ik 6 jaar Game Pass Ultimate voor een habbekrats gehad.
Sinds de Xbox 360 zijn er al manieren om Gold goedkoper te krijgen, heb toen vaak via Ebay voor €25,00 live gekocht, en dat was toen goedkoop.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

linksquest schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

Ik heb ook een zak hier liggen, moet de code nog activeren, dochter had hem meegenomen om me te verassen, 11 jaar is ze.

Ik denk dat deze actie alleen voor nieuwe members is, vergelijkbaar met eerste maand voor 1 euro, maar dat moet ik nog even testen. Verder zitten er wat in items bij en kun je prijzen winnen.
Ah, ik ging even het doritos NL account op Twitter bekijken. Daar stond een oude tweet uit 2020: Kijk op doritos.nl/playstation5 voor de actie om een PS5 te winnen.

Ik heb doritos.nl/playstation5 veranderd naar doritos.nl/xbox en tada.... :)
WIN XBOX PRIJZEN MET DORITOS!
& SELECTEER JOUW IN-GAME CONTENT EN ZIE OF JE EEN GAMING PRIJS HEBT GEWONNEN
Enkel voor nieuwe Xbox Game Pass Ultimate gebruikers. Voer je code in (10 karakters). De code gebruikt enkel de volgende karakters 0123456789ACDEFGHJLMNPRTWXY (niet het volledige alfabet).

Xbox Game Pass Ultimate: Inwisselen op microsoft.com/redeem voor 31 maart 2023. Alleen geldig voor nieuwe Xbox Game Pass Ultimate gebruikers. Creditcard vereist. Wordt zonder opzegging automatisch verlengd tegen het geldend lidmaatschap tarief wanneer de actie eindigt. Limiet: 1 per persoon/account. Onderhevig aan de Microsoft Services overeenkomst, Game Pass voorwaarden en systeem voorwaarden op: xbox.com/subscriptionterms. In-game/digitale content: gebruik van de game is vereist (apart verkocht) en kan een Xbox lidmaatschap verseisen. Wissel de code in voor 31 maart 2023. Limiet: 1 per persoon/per game. PUBG: BATTLEGROUNDS is geen onderdeel van Xbox Game Pass. Krafton is geen sponsor van deze promotie. Microsoft is geen sponsor van deze promotie.
https://doritos.nl/xbox

[Voor 47% gewijzigd door MRE-Inc op 14-10-2022 10:31]

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

MRE-Inc schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:20:
[...]
@FeaR

Je kan bij Livekaarten.nl codes van 3 maanden kopen. Bij het verzilveren op de microsoft site werd er bij mij gevraagd of ik automatisch verlengen wilde aan zetten. DOe je dat, dan krijg je er extra maand erbij. Ik had destijds 12 codes van 3 maanden, maar door elke keer die automatische verlenging aan en uit te zetten, kreeg ik bij elke code een extra maand erbij. Uiteindelijk had ik aan 9 codes voldoende om aan 35 maanden te komen.
Xbox Live Gold voor drie maanden zie ik voor om en nabij de 13 euro staan op Livekaarten.nl. Als ik negen codes nodig zou hebben (door de extra maand) zit ik ruim boven de honderd euro waar ik via eCompany op iets meer dan 80 euro zit voor 36 maanden Gold.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

FeaR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:52:
[...]

Xbox Live Gold voor drie maanden zie ik voor om en nabij de 13 euro staan op Livekaarten.nl. Als ik negen codes nodig zou hebben (door de extra maand) zit ik ruim boven de honderd euro waar ik via eCompany op iets meer dan 80 euro zit voor 36 maanden Gold.
Dan hebben ze de prijzen verhoogd. In juni heb ik iets van 80 euro betaald voor 36 maanden via Livekaarten. Ken die eCompany ook niet. Dus wel oppassen dat je EU kaarten koopt en geen UK of USA kaarten.

• Hulleman
MRE-Inc schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:05:
[...]

Dan hebben ze de prijzen verhoogd. In juni heb ik iets van 80 euro betaald voor 36 maanden via Livekaarten. Ken die eCompany ook niet. Dus wel oppassen dat je EU kaarten koopt en geen UK of USA kaarten.
Niks mis met geen EU kaarten, maar dan moet je die kaarten via een VPN activeren.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

MRE-Inc schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Ken die eCompany ook niet. Dus wel oppassen dat je EU kaarten koopt en geen UK of USA kaarten.
Volledig is het Microsoft eCompany, ik ben een Friend & Family Pass Holder. Dus qua regio en alles zit het wel goed, die is direct aan je Microsoft account gekoppeld.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mijn gamepass verloopt volgende week Donderdag de 20ste, dan zal het wel veilig genoeg zijn dat ik pas Zaterdags weer 3 jaar aan Xbox Live Gold op mijn account zet om die vervolgens voor €12,99 om te zetten naar Xbox Game Pass Ultimate toch? :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:22:
Mijn gamepass verloopt volgende week Donderdag de 20ste, dan zal het wel veilig genoeg zijn dat ik pas Zaterdags weer 3 jaar aan Xbox Live Gold op mijn account zet om die vervolgens voor €12,99 om te zetten naar Xbox Game Pass Ultimate toch? :D
Dat zou moeten werken, maar in principe kan het gelijk zodra het abonnement is afgelopen.

Via https://account.microsoft.com/services kun je controleren of het abonnement is verlopen; dat is mogelijk een dag later dan Microsoft je gemeld heeft! Als het op donderdag de 20e verloopt volgens je account, is het mogelijk pas in de ochtend van de 21e werkelijk verlopen.

Zorg er wel voor dat er nu geen "terugkerende facturering" is ingeschakeld (volgens Microsoft minimaal 2 dagen van tevoren aanpassen).
Als je kaarten van 12 maanden Xbox Live Gold gebruikt bij het redeemen geen gratis bonusmaanden accepteren voor het aanzetten van terugkerende facturering! Je mag niet meer dan 36 maanden redeemen!
Mocht je kaarten van 3 maanden hebben, heb je er met een beetje geluk misschien maar 9 nodig als je iedere keer een bonusmaand krijgt aangeboden door tussendoor terugkerende facturering aan en weer uit te zetten.

(Bij andere kaarten moet je zelf even rekenen: ik kreeg voor 12 maanden XLG geen bonusmaand aangeboden, voor 6 maanden 1 maand, voor 1 maand 14 dagen. Een 3 maanden GPU-kaart kreeg ook 1 maand bonus voor terugkerende facturering: mijn totaal 36,5 maanden GPU).
Hulleman schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:15:
[...]

Niks mis met geen EU kaarten, maar dan moet je die kaarten via een VPN activeren.
Je hebt wel kans dat je dan een probleem hebt als je het wil omzetten naar gamepass ultimate. Gaat vreemd genoeg ook vaak goed, maar ik begin er niet meer aan. Gewoon alles voor EU, is ook goedkoop te vinden en minder risico.

• Hulleman
Finraziel schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:51:
[...]

Je hebt wel kans dat je dan een probleem hebt als je het wil omzetten naar gamepass ultimate. Gaat vreemd genoeg ook vaak goed, maar ik begin er niet meer aan. Gewoon alles voor EU, is ook goedkoop te vinden en minder risico.
Ah ok, dat wist ik niet. Eens, heb een jaartje EU live gehaald en geupgraded naar GPU. Voor € 59 een jaartje lol, prima.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

MartijnS72 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:01:
[...]

Dat zou moeten werken, maar in principe kan het gelijk zodra het abonnement is afgelopen.

Via https://account.microsoft.com/services kun je controleren of het abonnement is verlopen; dat is mogelijk een dag later dan Microsoft je gemeld heeft! Als het op donderdag de 20e verloopt volgens je account, is het mogelijk pas in de ochtend van de 21e werkelijk verlopen.

Zorg er wel voor dat er nu geen "terugkerende facturering" is ingeschakeld (volgens Microsoft minimaal 2 dagen van tevoren aanpassen).
Als je kaarten van 12 maanden Xbox Live Gold gebruikt bij het redeemen geen gratis bonusmaanden accepteren voor het aanzetten van terugkerende facturering! Je mag niet meer dan 36 maanden redeemen!
Mocht je kaarten van 3 maanden hebben, heb je er met een beetje geluk misschien maar 9 nodig als je iedere keer een bonusmaand krijgt aangeboden door tussendoor terugkerende facturering aan en weer uit te zetten.

(Bij andere kaarten moet je zelf even rekenen: ik kreeg voor 12 maanden XLG geen bonusmaand aangeboden, voor 6 maanden 1 maand, voor 1 maand 14 dagen. Een 3 maanden GPU-kaart kreeg ook 1 maand bonus voor terugkerende facturering: mijn totaal 36,5 maanden GPU).
Bedankt voor je duidelijke uitleg, wij hebben toen bij livekaarten.nl goedkoop voor €80 3 jaar Xbox Live Gold (3x 12 maanden kaart) en daarvan betaald mijn stiefvader 50%. Dan alleen nog even omzettend naar Game Pass Ultimate voor €12,99, zitten we alsnog onder de €100 voor 3 jaar lang Game Pass Ultimate.

Ik heb geen terugkerende facturering aanstaan, want daar wees Microsoft mij deze week al een paar keer op toen ik de Xbox opstarte.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-03 20:44
lang geleden xbox game pass ultimate gekocht voor 3 jaar voor totaal €99. Love it. zo fijn al die free games die uitkomen. vandaag lekker met Scorn beginnen!

• Hulleman
nemesis2212 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:26:
lang geleden xbox game pass ultimate gekocht voor 3 jaar voor totaal €99. Love it. zo fijn al die free games die uitkomen. vandaag lekker met Scorn beginnen!
Die game lijkt me echt niks :P veel plezier er iig mee!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
FeaR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:11:
Check, check, dubbel check:
Over enkele dagen loopt mijn GamePass Ultimate af. Ik lees nu veel over kaarten voor één maand, dat is me echter wat te veel gedoe. De truc van Live Gold stapelen en dan omzetten naar Ultimate (in mijn geval dan €12,99 omdat ik de €1,- al gedaan heb) werkt nog steeds?

Per maand los ben ik waarschijnlijk wel goedkoper uit maar gemak telt voor mij ook mee.Via Microsoft eCompany ben ik voor 36 maanden Gold €83,07 kwijt, daar €12,99 bij op voor de upgrade naar Ultimate (mits dat dus nog werkt...) is €2,67 per maand.
Je kan gold ook omzetten naar Ultimate met die goedkope maandkaart. Scheelt je weer 12,50

• stevehendrikx
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03 18:08
Xbox Game Studios-titels op dezelfde dag als release.

Wilt dit dan zeggen dat games zoals Halo, Forza motorsport gratis op release dag te spelen zijn als je een xbox game pass hebt?

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-02 16:46
Hallo Tweakers,

Ik lees dat je Xbox Live Gold kan omzetten naar Game Pass Ultimate voor een prikkie.
Nu is mijn vraag: mijn Game Pass Ultimate trial loopt af op 1 november. Nu wil ik daarna 36 maanden Xbox Live Gold kopen (3 x 12 maanden) en dan upgraden voor 12euro naar ultimate. Worden dan ook al mijn 36 maanden geupgrade naar Game Pass Ultimate? :)

• nickdw7
G_Dragon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:22:
Oh lol, precies mijn vraag. Laat je ons even weten of het gelukt is? :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

nickdw7 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:29:
[...]

Oh lol, precies mijn vraag. Laat je ons even weten of het gelukt is? :)
Zal ik doen

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-03 16:20
stevehendrikx schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:25:

Wilt dit dan zeggen dat games zoals Halo, Forza motorsport gratis op release dag te spelen zijn als je een xbox game pass hebt?
Yep, dat is precies wat het is

• nickdw7
Via LIvekaarten.NL heb je nu 12 maanden Gold voor 33 euro. Heb je die gekocht? :)

• stevehendrikx
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03 18:08
Radko schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:32:
[...]

Yep, dat is precies wat het is
Zalig:)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

nickdw7 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:32:
[...]

Via LIvekaarten.NL heb je nu 12 maanden Gold voor 33 euro. Heb je die gekocht? :)
Ik was €28 per 12 maanden kwijt, maar die zijn nu duurder. (Heb de factuur er even bij gepakt)

Zie net dat livekaarten allemaal 3 maanden kaartjes heeft geleverd dus daar ben ik wel even mee bezig met invoeren haha :p

[Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2022 10:41]

• nickdw7
Ik lees nu net dat de conversie ratio van Gold naar Ultimate is veranderd. Of dit alleen geldig als je al ultimate hebt geactiveerd? Bron: https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade (FAQ Sectie, vraag: Kan ik, als ik Xbox Game Pass utlimate heb, nog steeds Xbox Live Gold inwisselen?)

stevehendrikx schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:25:

Ja, met de slag om de arm dat er soms al een paar dagen eerder toegang gegeven wordt aan mensen met een bepaalde editie zodat je misschien net niet als eerste kunt gaan spelen met gamepass. Forza Horizon was dat bij, kon je een paar dagen eerder spelen met de ultimate editie (van de game bedoel ik, niet van gamepass).

• nickdw7
G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Ik was €28 per 12 maanden kwijt, maar die zijn nu duurder. (Heb de factuur er even bij gepakt)

Zie net dat livekaarten allemaal 3 maanden kaartjes heeft geleverd dus daar ben ik wel even mee bezig met invoeren haha :p
Haha, mooie prijs. Ik twijfel een beetje om nu 36 maanden te kopen, ben een beetje huiverig ervoor dat het niet werkt straks - dat omzetten naar Ultimate. Dan heb ik straks voor 100 euro aan Xbox Live waar ik geen bal mee doe.... Maar wil ook niet achter het net vissen straks.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

nickdw7 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:04:
[...]

Haha, mooie prijs. Ik twijfel een beetje om nu 36 maanden te kopen, ben een beetje huiverig ervoor dat het niet werkt straks - dat omzetten naar Ultimate. Dan heb ik straks voor 100 euro aan Xbox Live waar ik geen bal mee doe.... Maar wil ook niet achter het net vissen straks.
Mijn huidig Xbox Game Pass Ulitmate abonnoment heb ik 3 jaar geleden op deze manier gedaan, alleen toen kon ik nog gebruik maken van die €1.

• nickdw7
G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:07:
[...]

Mijn huidig Xbox Game Pass Ulitmate abonnoment heb ik 3 jaar geleden op deze manier gedaan, alleen toen kon ik nog gebruik maken van die €1.
Ah oke! Nou prima. Ben benieuwd of het weer lukt. Lijkt me wel namelijk...

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:13
nickdw7 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:43:
Ik lees nu net dat de conversie ratio van Gold naar Ultimate is veranderd. Of dit alleen geldig als je al ultimate hebt geactiveerd? Bron: https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade (FAQ Sectie, vraag: Kan ik, als ik Xbox Game Pass utlimate heb, nog steeds Xbox Live Gold inwisselen?)
De openingspost van deze thread al gelezen? Bij mijn weten is alle info in die post nog steeds van toepassing.
Daar wordt mooi uitgelegd dat die conversierates van toepassing zijn wanneer je een actief GPU abonnement hebt. Het is dus essentieel van eerst je GPU te laten aflopen, dan Live Gold te activeren, en dan weer te abonneren op GPU. Enkel zo wordt je resterende Gold periode 1:1 omgezet naar GPU.

• nickdw7
Twixie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:28:
[...]

De openingspost van deze thread al gelezen? Bij mijn weten is alle info in die post nog steeds van toepassing.
Daar wordt mooi uitgelegd dat die conversierates van toepassing zijn wanneer je een actief GPU abonnement hebt. Het is dus essentieel van eerst je GPU te laten aflopen, dan Live Gold te activeren, en dan weer te abonneren op GPU. Enkel zo wordt je resterende Gold periode 1:1 omgezet naar GPU.
Dankje! 1 november loopt mijn GPU af, ben beetje ongeduldig of het tegen die tijd nog werkt… haha

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Schweino schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:52:
[...]
Je kan gold ook omzetten naar Ultimate met die goedkope maandkaart. Scheelt je weer 12,50
Dus Live Gold stapelen (zoals reeds bedacht) maar dan, in plaats van via de console upgraden naar Gamepass Ultimate, een één maand Gamepass Ultimate kopen en die eroverheen zetten?

Wel apart trouwens. Volgens Microsoft loopt mijn Gamepass Ultimate 16-10-2022 af maar Live Gold pas 19-11-2022.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

FeaR schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Wel apart trouwens. Volgens Microsoft loopt mijn Gamepass Ultimate 16-10-2022 af maar Live Gold pas 19-11-2022.
Net even gekeken , maar dit heb ik gelukkig niet.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:41:
[...]
Net even gekeken , maar dit heb ik gelukkig niet.
Ach, ik gooi er 36 maanden overheen waar ik dan effectief maar 35 maanden van zal gebruiken. Ergens jammer van die ene maand maar totale besparing qua kosten met deze truc is het meer dan waard.

• MartijnS72
  • Niet online
[...]

Dus Live Gold stapelen (zoals reeds bedacht) maar dan, in plaats van via de console upgraden naar Gamepass Ultimate, een één maand Gamepass Ultimate kopen en die eroverheen zetten?

Jij hebt zowel een Game Pass Ultimate als een Live Gold abonnement actief? Dat is best vreemd; Xbox Live Gold staat bij mij bij de geannuleerde abonnementen met omschrijving Bijgewerkt naar Xbox Game Pass Ultimate.

Ik heb in augustus voor de tweede keer Live Gold omgezet in Game Pass Ultimate en in plaats van te betalen voor een maand GPU heb ik een 3 maanden GPU-prepaidcode gebruikt voor de omzetting. Als je met een GPU-prepaidcode opwaardeert heb je kans dat je een bonusmaand krijgt aangeboden voor "terugkerende facturering" die wel opgeteld wordt bij het maximum van 36 maanden.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

MartijnS72 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 15:15:
[...]
Jij hebt zowel een Game Pass Ultimate als een Live Gold abonnement actief? Dat is best vreemd; Xbox Live Gold staat bij mij bij de geannuleerde abonnementen met omschrijving Bijgewerkt naar Xbox Game Pass Ultimate.
Hier ook maar als ik dan kies voor "Live Gold beheren" staat de genoemde datum er. Maar maakt in principe niet uit toch? Als ik 36 maanden over Live Gold heen gooi kom ik op november 2025 in plaats van december 2025 die je zou verwachten.

[Voor 15% gewijzigd door FeaR op 15-10-2022 15:25]

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:15
Thank god for Gamepass.
Zonet Scorn geprobeerd, nou na 26 minuten doelloos rondlopen en zelf niet weten waar te beginnen met puzzels, spel afgezet. Toch weeral een miskoop uitgespaard.

• Twixie
[...]
Het is vooral apart dat je ze beide hebt want normaal kan dat niet.
* als je GPU neemt als je nog Gold hebt, wordt je Gold periode toegevoegd aan je nieuwe GPU en verdwijnt je Gold.
* als je Gold inwisselt wanneer je al GPU hebt, wordt het zelfs direct toegevoegd als extra GPU tijd.
Dus in principe is het onmogelijk van tegelijk Gold en GPU te hebben, dus blijkbaar toch een glitch in hun systeem geweest?

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:31
huyanglee schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:48:
Thank god for Gamepass.
Zonet Scorn geprobeerd, nou na 26 minuten doelloos rondlopen en zelf niet weten waar te beginnen met puzzels, spel afgezet. Toch weeral een miskoop uitgespaard.
Een "oplossing" voor een probleem die niet hoeft te bestaan als we allemaal nog demo's hadden.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Twixie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:49:
[...]
Het is vooral apart dat je ze beide hebt want normaal kan dat niet.
Gold staat niet actief. Daar staat bij dat deze vervangen is door Gamepass Ultimate. Maar doorklikken op Gold geeft de verloopdatum voor als Gamepass is verlopen. Ach, we gaan het morgen zien als het zo ver is :)

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
[...]

ja inderdaad, exact dat

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:50
Vandaag komt mijn nieuwe PC binnen, dus vanavond de PC library van GPU maar eens doorbladeren :)

Wordt de progress tussen Xbox en PC versies ook gesynct? Als in: als ik Forza Horizon 5 zou installeren op de PC, heb ik dan alle voortgang die ik op de Xbox heb met alle verzamelde auto's etc.?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PdeBie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:18:
Vandaag komt mijn nieuwe PC binnen, dus vanavond de PC library van GPU maar eens doorbladeren :)

Wordt de progress tussen Xbox en PC versies ook gesynct? Als in: als ik Forza Horizon 5 zou installeren op de PC, heb ik dan alle voortgang die ik op de Xbox heb met alle verzamelde auto's etc.?
ja (Maar, waarschijnlijk ten overvloede, niet via steam. Alleen via gamepass, of via de MS store game)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• PdeBie
Uiteraard. Daar ging ik al vanuit :)

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

De maand Gamepass Ultimate was hier één euro via de bekende online kaarten site maar soit. Inderdaad gelukt om ook met die kaart de 36 maanden Live Gold om te zetten naar Gamepass Ultimate.

De twee keer Xbox Live Gold (1 x 24 maanden + 1 x 12 maanden) redeemen verliep op de console zelf soepel. Ook de maand Gamepass Ultimate werd als werkende code herkend maar na het bevestigen om Gold om te zetten naar Ultimate liep de console (althans, de GUI van het verlengen) vast. Meerdere malen geprobeerd en zelfde resultaat. Daarna op de PC via de webbrowser de code redeemed en dat ging naar behoren. Duurde wel even dus geen idee of dat normaal gedrag is en mogelijk ook te maken heeft met dat mijn Xbox op een insider versie loopt.

Enfin, Gamepass Ultimate tot 18-10-2025 voor gemiddeld €2,36 per maand :)

[Voor 4% gewijzigd door FeaR op 18-10-2022 13:56]

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:49
in mijn geval helaas een error: heb keys gekocht voor de EU regio, succesvol toegevoegd aan mijn xbox account en vervolgens een error dat de URL niet gevonden kan worden als ik de keys wil upgraden naar GPU (snif... morgen maar eens opnieuw proberen)

Foutmelding krijg ik op verschillende apparaten (ios, win10, win11) op verschillende manieren (de wordt lid voor 1 euro upgrade pagina die overal wordt gelinkt, maar ook via de link als ik via mijn profiel doorklik naar een upgrade link in mijn Microsoft abonnementen

Edit: de ochtend erna succesvol geüpgraded naar GPU voor de komende 3 jaar

[Voor 42% gewijzigd door burnedhardware op 19-10-2022 06:56]

• nickdw7
FeaR schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

De maand Gamepass Ultimate was hier één euro via de bekende online kaarten site maar soit. Inderdaad gelukt om ook met die kaart de 36 maanden Live Gold om te zetten naar Gamepass Ultimate.

De twee keer Xbox Live Gold (1 x 24 maanden + 1 x 12 maanden) redeemen verliep op de console zelf soepel. Ook de maand Gamepass Ultimate werd als werkende code herkend maar na het bevestigen om Gold om te zetten naar Ultimate liep de console (althans, de GUI van het verlengen) vast. Meerdere malen geprobeerd en zelfde resultaat. Daarna op de PC via de webbrowser de code redeemed en dat ging naar behoren. Duurde wel even dus geen idee of dat normaal gedrag is en mogelijk ook te maken heeft met dat mijn Xbox op een insider versie loopt.

Enfin, Gamepass Ultimate tot 18-10-2025 voor gemiddeld €2,36 per maand :)
Lekker zeg! Mag ik vragen via welke site je dat gekocht hebt? Ik kan hier bijvoorbeeld een Turkse code ophalen. Even VPN'tje en knallen maar, denk ik?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Als er staat dat je gamepass op 21-10-2022 verloopt, is die dan nu al verlopen of pas op de 22-10-2022?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

FeaR schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

Welke site? :X

• Twixie
G_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:58:
Als er staat dat je gamepass op 21-10-2022 verloopt, is die dan nu al verlopen of pas op de 22-10-2022?
We zijn al 21/10 (ook in de US), dus ik zou zeggen: probeer eens of het nog werkt, of kijk in je account of er nu staat dat het verlopen is.

• MartijnS72
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:58:
Dan is het nog niet verlopen!

Als je in je Microsoft account kijkt bij Services en abonnementen staat het er echt heel duidelijk.
https://account.microsoft.com/services

Valt niet te missen; Microsoft wil je niet kwijt!

In de rechterbovenhoek:
Opnieuw abonneren: Xbox Game Pass Ultimate
Verlopen op x-x-2022

Een gele balk bovenaan de pagina:
Uw lidmaatschap voor Xbox Game Pass Ultimate is verlopen.
Opnieuw abonneren

En bij de Geannuleerde abonnementen:
Xbox Game Pass Ultimate
Verlopen op x mnd. 2022
Beheren Opnieuw abonneren

• Hulleman
nickdw7 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:53:
[...]

Lekker zeg! Mag ik vragen via welke site je dat gekocht hebt? Ik kan hier bijvoorbeeld een Turkse code ophalen. Even VPN'tje en knallen maar, denk ik?
Klopt. Ik heb laatst jaartje turkse GPU gehaald voor €40. Die kost nu meer dan het dubbele. VPN op Turkije zetten. Incognito/prive site openen en inloggen. Code activeren et voila.

Je huidige abonnement moet wel afgelopen zijn, anders krijg je een regio foutmelding. Tenzij je huidige abo ook een Turkse is.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Twixie schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:06:
[...]

We zijn al 21/10 (ook in de US), dus ik zou zeggen: probeer eens of het nog werkt, of kijk in je account of er nu staat dat het verlopen is.
Ja ik zal vanavond na werk even gaan kijken, was ook meer uit nieuwsgierigheid of hij dan na 21-10-2022 verloopt of verlopen is op 21-10-2022
MartijnS72 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:28:
[...]

Dan is het nog niet verlopen!

Als je in je Microsoft account kijkt bij Services en abonnementen staat het er echt heel duidelijk.
https://account.microsoft.com/services

Valt niet te missen; Microsoft wil je niet kwijt!

In de rechterbovenhoek:
Opnieuw abonneren: Xbox Game Pass Ultimate
Verlopen op x-x-2022

Een gele balk bovenaan de pagina:
Uw lidmaatschap voor Xbox Game Pass Ultimate is verlopen.
Opnieuw abonneren

En bij de Geannuleerde abonnementen:
Xbox Game Pass Ultimate
Verlopen op x mnd. 2022
Beheren Opnieuw abonneren
Oke duidelijk, dan kan ik pas morgen mijn 3 jaar Xbox Live Gold gaan opwaarderen en alles omzetten.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-03 10:24
Had 2 maand geleden nog Ultimate gekocht, 3 maanden voor 9 euro via Turkije.
Nu is dit toch serieus omhoog gegaan van prijs, al spijt dat ik niet meteen volledig voor jaar gestacked heb.
Toen stond het ook voor 36 euro voor een jaar.
Wel nog tot 2023 lopen, dus hoop stiekem nog keer op een sale van zo iets.

Nu is de prijs 16 voor 3 maanden geworden.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

nickdw7 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:53:
[...]
FeaR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:11:

couchsniffer schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:02:
[...]
Ben nieuw in het xbox gebeuren. Maar bij kinguin zie ik Game Pass Ultimate voor 1 maand voor €0.51 x 36 = 18,36€ voor 3 jaar. Zonder moeilijk te doen? Of mis ik iets...
https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

En weer 3 jaar GamePass Ultimate :)

[Voor 67% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2022 10:53]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Misschien nog een extra bevestiging voor sommige, ik heb net weer 3 jaar Xbox Live Gold genomen via Turkije voor 90,- (3x30,-) en daarna voor 12 euro gewoon weer kunnen upgraden naar GamePass Ultimate.

Niet twijfelen dus, hij is nog steeds te pakken die deal!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Donstil schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:14:
...en daarna voor 12 euro gewoon weer kunnen upgraden naar GamePass Ultimate.
Die laatste stap had dus voor om en nabij één euro gekund in plaats van €12,99 als je al eens Gamepass Ultimate hebt gehad ;)

• Donstil
  • Niet online
FeaR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Die laatste stap had dus voor om en nabij één euro gekund in plaats van €12,99 als je al eens Gamepass Ultimate hebt gehad ;)
Ja hoorde dat dit bij iemand niet werkte en heb het daarom maar niet gedaan.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-03 15:54

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik betaal elk kwartaal braaf die volle bak.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Stimulate14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:25:
Ik betaal elk kwartaal braaf die volle bak.
Zonde, dan ben je een dief van je eigen portemonnee :D
Want 3 jaar Xbox Gamepass Ultimate voor €12,99 p.m kost je uiteindelijk totaal €467,64.
Die manier met omzetten van Xbox Live Gold kost je gemiddeld €100 tot €150 euro, ligt aan de aanbieding die er op dat moment is wanneer jij je Xbox Live Gold koopt.

€467,64 - €150 = €317,64 besparen in 3 jaar..

[Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2022 10:58]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Donstil schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:35:
[...]

Ja hoorde dat dit bij iemand niet werkte en heb het daarom maar niet gedaan.
Ik heb het gisteren gedaan en het werkte, maar ik heb wel weer meer betaald voor EU keys. Dat leek me wat veiliger.
.
Zijn hier ook mensen die alleen Xcloud gebruiken? Ik heb het eigenlijk daarvoor genomen (omdat Stadia stopt). Een Xbox hoeft van mij eigenlijk helemaal niet, ik heb ooit een classic gehad en een 360 maar die amper gebruikt. De classic daar draaide dan nog wel XBMC op :p

[Voor 33% gewijzigd door Marzman op 24-10-2022 11:09]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-03 13:12
FeaR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Ik heb iets gemist in het topic denk ik, hoe doe je die laatste stap voor 1euo als je al een abo hebt gehad? :)

• PdeBie
Ik betaal nu ook nog elke maand 12,99 voor GPU.
Kan ik dan ook nu zo'n bundel voor 3 jaar bijvoorbeeld kopen?

• Donstil
  • Niet online
PdeBie schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:25:
Ik betaal nu ook nog elke maand 12,99 voor GPU.
Kan ik dan ook nu zo'n bundel voor 3 jaar bijvoorbeeld kopen?
Yes, huidige maand even laten verlopen en dan kan je naar de 3 jaar methode via Turkije.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Donstil schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:31:
[...]

Yes, huidige maand even laten verlopen en dan kan je naar de 3 jaar methode via Turkije.
Oh jij doet het via de VPN manier? Daar heb ik zelf nog geen ervaring mee :)
Is het anders een idee dat er twee handleidingen komen met duidelijke en korte stappen? Ik weet dat er van alles te vinden/lezen is in het topic.

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:36:
[...]

Is het anders een idee dat er twee handleidingen komen met duidelijke en korte stappen? Ik weet dat er van alles te vinden/lezen is in het topic.
Ja geen idee of er nog een betere manier is eigenlijk. Mijn Braziliaanse credits doe ik altijd op de Xbox zonder vpn maar dat heb ik nu niet geprobeerd bedenk ik mij nu.

Voor mij was het:

1. Turkije Gold kopen (Eneba bijvoorbeeld €30,- pj)
2. VPN maken naar Turkije
3. Code invoeren via Xbox.com
4. VPN verbreken
5. inloggen op Microsoft account en bij subscriptions omzetten naar GamePass.

Maar als het nog makkelijker kan alleen maar beter natuurlijk :)

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Helza schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
Ik heb iets gemist in het topic denk ik, hoe doe je die laatste stap voor 1euo als je al een abo hebt gehad? :)
Code voor één maand Gamepass Ultimate verzilveren via bijvoorbeeld https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable

• PdeBie
G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:36:
[...]

Hoe doe jij het dan? (Mag via DM als dit niet op het forum mag)

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-03 13:12
FeaR schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:55:
[...]

Code voor één maand Gamepass Ultimate verzilveren via bijvoorbeeld https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable
tnx, had niet verwacht dat dat zou werken aangezien je de xbox gold al toegevoegd had :)

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Helza schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:08:
[...]
tnx, had niet verwacht dat dat zou werken aangezien je de xbox gold al toegevoegd had :)
Ik had eerder verwacht dat er dan van de 36 maanden Gold één om werd gezet naar Ultimate en de overige 35 maanden Gold bleven. Maar alle 36 maanden Gold worden met die methode dus ook Gamepass Ultimate.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

PdeBie schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:58:
[...]

Hoe doe jij het dan? (Mag via DM als dit niet op het forum mag)
Ik doe het volgende:

1. Koop 12 maanden Xbox Live bij Livekaarten.nl
2. Code invoeren via Xbox.com
3. inloggen op Microsoft account en bij subscriptions omzetten naar GamePass.

Vaak hou ik een jaar voordat mijn Gamepass verloopt livekaarten.nl in de gaten om zo goedkoop mogelijk te scoren, mijn codes die ik vorige week heb gebruikt heb ik ook 3 maand van te voren gekocht en was toen voor 3 jaar €83,85 kwijt. Mij heeft 3 jaar Xbox Game Pass Ultimate totaal €96,84 gekost en dan betaald mijn stiefvader waarmee ik deel daarvan ook nog eens de helft :*)

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Zonde, dan ben je een dief van je eigen portemonnee :D
Want 3 jaar Xbox Gamepass Ultimate voor €12,99 p.m kost je uiteindelijk totaal €467,64.
Die manier met omzetten van Xbox Live Gold kost je gemiddeld €100 tot €150 euro, ligt aan de aanbieding die er op dat moment is wanneer jij je Xbox Live Gold koopt.

€467,64 - €150 = €317,64 besparen in 3 jaar..
Hou mijn bier vast.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:31:
[...]

Ik doe het volgende:

Vaak hou ik een jaar voordat mijn Gamepass verloopt livekaarten.nl in de gaten om zo goedkoop mogelijk te scoren, mijn codes die ik vorige week heb gebruikt heb ik ook 3 maand van te voren gekocht en was toen voor 3 jaar €83,85 kwijt. Mij heeft 3 jaar Xbox Game Pass Ultimate totaal €96,84 gekost en dan betaald mijn stiefvader waarmee ik deel daarvan ook nog eens de helft :*)
Dit ga ik proberen, want ik heb geen VPN.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:03

Licko

ZVDK

Omzetten Gold naar Gamepass kan alleen als je op dat moment geen actief GP abo hebt toch? Met nog een jaar te gaan kan ik niet nu al verlengen of wel?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Licko schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:45:
Omzetten Gold naar Gamepass kan alleen als je op dat moment geen actief GP abo hebt toch? Met nog een jaar te gaan kan ik niet nu al verlengen of wel?
Ik betaal maandelijks, na mijn weten heb ik geen jaar abo.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Licko schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:45:
Nee je moet eerst een verlopen abonnement hebben, anders gaat het inderdaad niet goed.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

I'm Only Trying to Help mate :D

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:50:
[...]

I'm Only Trying to Help mate :D
Weet ik, wordt gewaardeerd en daarom juist. Geld weggooien kan ik mijn hele leven nog maar niet naar Microsoft.

• PdeBie
G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:31:
[...]

Ik doe het volgende:

Is er een reden dat je livekaarten.nl gebruikt? Is die zoveel voordeliger? Zou in principe met elke 12 maanden kaart kunnen toch?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

PdeBie schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:13:
[...]

Is er een reden dat je livekaarten.nl gebruikt? Is die zoveel voordeliger? Zou in principe met elke 12 maanden kaart kunnen toch?
Helemaal met je eens, je kan elke 12 maanden kaart gebruiken. Ik merk alleen dat ik door de jaren heen vaak toch weer terugkom bij livekaarten.nl als ik naar het goedkoopste zocht en ik weet dat ze leveren.

• Donstil
  • Niet online
Eneba of MTC zijn meestal wel goedkoper toch?

Maar verder eens, vertrouwd wint van goedkoop als het niet te veel scheelt. Zo bestel ik bij Eneba omdat het snel en makkelijk via Paypal kan, ook als mtc (iets) goedkoper is.

[Voor 66% gewijzigd door Donstil op 24-10-2022 14:22]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:57
Ik ben ook een brave GPU gebruiker die maandelijks € 12,99 betaald, dus als ik nu mijn GPU annuleer dan blijft die gewoon geldig tot volgende betaaldatum, dus kan ik voorlopig nog tot 09/11 verder GP gebruiken?
Pagina: 1 ... 29 ... 32 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee