Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
In mijn geval 43,95sdk1985 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:30:
[...]
Wat kosten die 3 maanden kaarten dan? De jaar kaarten circa 35 euro.
https://livekaarten.nl/nl/xbox-live-gold-12-maanden
https://livekaarten.nl/nl/xbox-live-kaarten-3-maanden
Stuur maar een berichtje bij interesse.
Ja, de games die je claimt onder Gold blijven actief zolang je abonnement geldig is.Chrisje1983 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:54:
Werkt games for xbox live net als bij ps plus, alle games aan je bibliotheek toevoegen zodat je ze ook houd en kan blijven spelen als ze weer verdwijnen uit het abonnement?
PS/XBL: Nogne
Naar aanleiding van dit artikel (nieuws: Gelekte afbeelding wijst op Xbox Game Pass-abonnement voor vrienden e...) ben ik wat beginnnen lezen op internet, maar moet bekennen dat ik niet veel wijzer ben geworden. Volgens de ééne bron lijkt het mogelijk te zijn door één console in te stellen als home console, maar volgens andere bronnen lijkt het dan weer niet te werken.
Kan iemand bevestigen of het mogelijk is en op welke manier dit best ingesteld/geconfigureerd wordt ?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Ja dit kan. Op de home console kan iedereen de gamepass games van jouw abonnement spelen. Als jij dan zelf op een andere console inlogt, kan jij daar alles gewoon spelen. Mocht jouw zoon inloggen op de XBox die NIET als home console is ingesteld, kan hij daar niet jouw game pass games spelen. Hetzelfde geldt volgens mij voor games die jij op jouw account hebt aangeschaft.denivan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:03:
Hallo, ik heb een Xbox Series X met een Gamepass abonnement. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een extra Series X te kopen voor mijn zoon, maar twijfel of het mogelijk is om het Gamepass abbo (tegelijk) te gebruiken op beide consoles.
Naar aanleiding van dit artikel (nieuws: Gelekte afbeelding wijst op Xbox Game Pass-abonnement voor vrienden e...) ben ik wat beginnnen lezen op internet, maar moet bekennen dat ik niet veel wijzer ben geworden. Volgens de ééne bron lijkt het mogelijk te zijn door één console in te stellen als home console, maar volgens andere bronnen lijkt het dan weer niet te werken.
Kan iemand bevestigen of het mogelijk is en op welke manier dit best ingesteld/geconfigureerd wordt ?
XBox Series X: BloodyB2121
Je kunt 1 abonnement inderdaad tegelijk op 2 consoles gebruiken.denivan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:03:
Hallo, ik heb een Xbox Series X met een Gamepass abonnement. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een extra Series X te kopen voor mijn zoon, maar twijfel of het mogelijk is om het Gamepass abbo (tegelijk) te gebruiken op beide consoles.
Ik ga ervan uit dat jij betaalt voor het abonnement en dat je Game Pass Ultimate hebt.
De console van je zoon stel je in als de Home-console voor jouw account. Iedereen kan op deze console alle games spelen; als je Game Pass Ultimate hebt, heeft iedereen ook Xbox Live Gold, om online games te kunnen spelen.
Op jouw console kun je alleen spelen met een actieve internetverbinding. Als internet uitvalt kun je geen games opstarten/niet verder spelen!
Op jouw console kan ook een ander account spelen, maar dan moet jouw account wel ingelogd zijn. Dat kan eventueel automatisch, maar pas op dat niet iemand anders per ongeluk op jouw account speelt, mocht je dat vervelend vinden.
Als jij op de console van je zoon (jouw Home-console) inlogt, kan niemand op jouw console spelen.
Met Game Pass Ultimate kunnen dus 2 personen tegelijk (eventueel samen dezelfde) Game Pass games spelen, zelfs via Xbox Live.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik raak helemaal hyper van alle info.
Gizz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:24:
@Noresponse dit staat letterlijk in de topicstart, topicwaarschuwing en honderd en één keer in het topicJa, Xbox gold kun je voor 1 euro upgraden naar unlimited. Waarom twijfel je daaraan?
Voor die €6 verschil zou ik niet moeilijk doen met een VPN en eventuele regioproblemen waarvoor je contact op moet nemen met Microsoft. En dus gewoon de Europese route volgen.
[ Voor 131% gewijzigd door Noresponse op 31-08-2022 20:26 ]
Voor die €6 verschil zou ik niet moeilijk doen met een VPN en eventuele regioproblemen waarvoor je contact op moet nemen met Microsoft. En dus gewoon de Europese route volgen.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Inderdaad dus gewoon 3x 44 euro betalen voor gold en dan upgraden met 1 euro naar unlimited en dan heb ik 36 maand unlimited zoals ik heb gelezen, maar klinkt te goed om waar te zijn daarom werd ik ook hyperGizz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:24:
@Noresponse dit staat letterlijk in de topicstart, topicwaarschuwing en honderd en één keer in het topicJa, Xbox gold kun je voor 1 euro upgraden naar unlimited. Waarom twijfel je daaraan?
Heb vandaag flink wat games uitgeprobeerd en gespeeld, vooral de X|S geoptimaliseerde games en de Xbox one x geoptimaliseerde games zijn echt prachtig.
Wel is er voor mij persoonlijk één kleine teleurstelling.
Namelijk de games uitgebracht ten tijde van de originele Xbox one en ps4 (onder andere bf4, Starwars battlefront 1 etc) die geen Xbox one x specs upgrade hebben gekregen vallen direct door de mand omdat ik ze destijds op de ps4 en later ook op de ps4 pro in hogere resolutie kon spelen.
Maar goed, daar heb ik hem ook niet voor. De controller gaat mij al wat beter af, al zit ik inderdaad wel vaak te zoeken naar de juiste knoppen.
Goed ik zit voorlopig wel gebakken, mede omdat alle games die ik speelde al in Ultimate zitten. Ben benieuwd of alle toekomstige bethesda games direct in de ultimate game pass zitten vanwege de overname.
Ik heb pas 2 dagen een Series X dus ben ook voor het Gold to Game Pass truukje gegaan en vond dat wel even spannendNoresponse schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:26:
[...]
Inderdaad dus gewoon 3x 44 euro betalen voor gold en dan upgraden met 1 euro naar unlimited en dan heb ik 36 maand unlimited zoals ik heb gelezen, maar klinkt te goed om waar te zijn daarom werd ik ook hyper![]()
![]()
![]()
Dan is gewoon Gamepass genoeg inderdaad.joey82 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:09:
als je alleen games speelt op de xbox en je geeft niks om multiplayer en of games streamen is ultimate dan wel nodig of heb je dan genoeg aan gewoon gamepass?
als ik het goed heb begrepen zit EA play niet in de normale gamepass?Zorroberner schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:18:
[...]
Dan is gewoon Gamepass genoeg inderdaad.
Oei inderdaad, was ik even vergeten. En dat zijn toch wel bijna 90 games.joey82 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:31:
[...]
als ik het goed heb begrepen zit EA play niet in de normale gamepass?
@Wom deze info zou misschien handig zijn in de startpost. Door de bewoording (wat klopte toen het topic aangemaakt werd) lijkt het alsof live het enige verschil tussen console en ultimate gamepass is.joey82 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:31:
[...]
als ik het goed heb begrepen zit EA play niet in de normale gamepass?
De gehele startpost moet eens op de schop. Al van anderen ook goede suggesties gehad. Er staat er al één in draft, maar is nog niet af. Komt er aan!Exactor it schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:59:
[...]
@Wom deze info zou misschien handig zijn in de startpost. Door de bewoording (wat klopte toen het topic aangemaakt werd) lijkt het alsof live het enige verschil tussen console en ultimate gamepass is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar tenzij je slechts 1 maand gewone Game Pass wil afnemen of direct bij Microsoft je abonnement wil afsluiten, is volgens mij het omzetten van Xbox Live Gold naar Game Pass Ultimate momenteel de goedkoopste optie.joey82 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:09:
als je alleen games speelt op de xbox en je geeft niks om multiplayer en of games streamen is ultimate dan wel nodig of heb je dan genoeg aan gewoon gamepass?
mijn 3 maanden ultimate aanbieding is afgelopen en ik heb die 3 maanden eigenlijk alleen maar sniper elite 5 gespeeld, daarnaast heb ik nog resident evil 2 en 3 en de mafia trilogy liggen dus ik ben voorlopig wel even zoet,MartijnS72 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:35:
[...]
Maar tenzij je slechts 1 maand gewone Game Pass wil afnemen of direct bij Microsoft je abonnement wil afsluiten, is volgens mij het omzetten van Xbox Live Gold naar Game Pass Ultimate momenteel de goedkoopste optie.
wel jammer dat ea-play niet bij de basis gamepass zit....
Ik heb het recent zelfs gedaan door 9x 3 maanden live (45 euro totaal) up te graden naar 36 maanden ultimate dus het kan nog goedkoper als je de live aanbiedingen in de gaten houdt.Noresponse schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:26:
[...]
Inderdaad dus gewoon 3x 44 euro betalen voor gold en dan upgraden met 1 euro naar unlimited en dan heb ik 36 maand unlimited zoals ik heb gelezen, maar klinkt te goed om waar te zijn daarom werd ik ook hyper![]()
![]()
![]()
En als je elke maand verlengen niet erg vindt (kan je eventueel ook nog een pauze inlassen) is dit veruit de allergoedkoopste optie: https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackableMartijnS72 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:35:
[...]
Maar tenzij je slechts 1 maand gewone Game Pass wil afnemen of direct bij Microsoft je abonnement wil afsluiten, is volgens mij het omzetten van Xbox Live Gold naar Game Pass Ultimate momenteel de goedkoopste optie.
Ik heb het al geregeld, maar op mijn laptop geactiveerd met mijn gekoppeld account van een ander email adres. O wat een blunder weer, maar goed ik heb beide account op de xbox staan en nu heeft mijn zoontje het unlimited abo op zijn naam staan.Schweino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:50:
[...]
En als je elke maand verlengen niet erg vindt (kan je eventueel ook nog een pauze inlassen) is dit veruit de allergoedkoopste optie: https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable
Lol, dus als je er daar 100 van haalt heb je voor €74 ruim 8 jaar gamepassSchweino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:50:
[...]
En als je elke maand verlengen niet erg vindt (kan je eventueel ook nog een pauze inlassen) is dit veruit de allergoedkoopste optie: https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable
Beetje in verdiepen in dat gamepass gebeuren. Valt erg veel geld te besparen als je dat slim koopt
Edit: heb er 1 van €0,74 gehaald om te proberen. Kost €1,14 met wat fees. Wel echt dirt cheap. Code is binnen, maar heb nog n gratis GP lopen. Begin oktober deze ff proberen. Moet wel iets mee zijn voor deze prijzen.
[ Voor 30% gewijzigd door Hulleman op 06-09-2022 00:11 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
- je kan de code pas gebruiken als je huidige abonnement verlopen is.
- je moet je betaalgegevens weer invoeren, incl. creditcard verificatie van €0,00.
- vervolgens moet je je terugkerende betaling weer uitzetten.
Vervelend als je net even een half uurtje wil gamen en je erachter komt dat je abonnement is verlopen.
Ik heb er eentje gekocht voor 0,78 cent maar krijg een foutmelding bij het inwisselen.
Iets van "u komt niet in aanmerking...wellicht moet u het op een ander apparaat inwisselen"
Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Mijn GPU abo loopt tot juli 2025 en volgens mij zou ik gewoon een maandje er bij moeten kunnen plakken.
Het "Non-stackable" gedeelte is - dacht ik - dat je maar 1 maand tegelijk kan verlengen.
(heb het al gemeld bij de verkoper maar dat gaat natuurlijk even duren, dus dacht ik vraag het ff hier
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Volgens mij werken die codes alleen als je geen actief abonnement hebt.Vortigen schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:10:
Even een vraagje over de "Non-stackable 1 month codes" van GPU.
Ik heb er eentje gekocht voor 0,78 cent maar krijg een foutmelding bij het inwisselen.
Iets van "u komt niet in aanmerking...wellicht moet u het op een ander apparaat inwisselen"
Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Mijn GPU abo loopt tot juli 2025 en volgens mij zou ik gewoon een maandje er bij moeten kunnen plakken.
Het "Non-stackable" gedeelte is - dacht ik - dat je maar 1 maand tegelijk kan verlengen.
(heb het al gemeld bij de verkoper maar dat gaat natuurlijk even duren, dus dacht ik vraag het ff hier)
Oh...dat realiseerde ik me niet. Nou ja, jammer maar helaasmaurieske72 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:34:
[...]
Volgens mij werken die codes alleen als je geen actief abonnement hebt.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Iemand dit ook gehad en weten op te lossen?
Probeer urban VPN eens.SYQ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:03:
Nou, dacht even leuk mn huidige abo met jaar te verlengen. Alleen krijg ik steeds de bekende foutmelding (PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch), uur of twee van alles geprobeerd maar het wilt maar niet lukken. Livekaarten.nl adviseert om de codes goed te bewaren en nogmaals te proberen zodra mijn huidige game pass is verlopen 😔
Toevallig een Turkse kaart? Die moet je via een vpn en incognito noden activeren.SYQ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:03:
Nou, dacht even leuk mn huidige abo met jaar te verlengen. Alleen krijg ik steeds de bekende foutmelding (PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch), uur of twee van alles geprobeerd maar het wilt maar niet lukken. Livekaarten.nl adviseert om de codes goed te bewaren en nogmaals te proberen zodra mijn huidige game pass is verlopen 😔
Idd Turks, en al meerdere keren geprobeerd. (Vpn+incognito). Morgen maar nog een poging wagenLinksquest schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:17:
[...]
Toevallig een Turkse kaart? Die moet je via een vpn en incognito noden activeren.
Als je nu een actief abonnement van een andere regio hebt (zoals Nederland) dan kun je die niet met zo'n Turkse kaart verlengen volgens mij. Dan zou je moeten wachten tot je huidige abo afgelopen is (en dan rekening houden met dat je het omgekeerde probleem ook kunt hebben, zolang je een Turks abo hebt kun je dan niet verlengen met een reguliere EU/NL code.SYQ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:23:
[...]
Idd Turks, en al meerdere keren geprobeerd. (Vpn+incognito). Morgen maar nog een poging wagen
Gamertag: FinrazielNL
Turks en EU gaat wel samen. Ik heb vorige maand mijn lopende EU abonnement verlengd met een Turkse code.Finraziel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:08:
[...]
Als je nu een actief abonnement van een andere regio hebt (zoals Nederland) dan kun je die niet met zo'n Turkse kaart verlengen volgens mij. Dan zou je moeten wachten tot je huidige abo afgelopen is (en dan rekening houden met dat je het omgekeerde probleem ook kunt hebben, zolang je een Turks abo hebt kun je dan niet verlengen met een reguliere EU/NL code.
Dat was ook de trigger bij mij om gelijk 1 jaar te kopen ipv 3 maanden om het eerst te proberenSchweino schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:41:
[...]
Turks en EU gaat wel samen. Ik heb vorige maand mijn lopende EU abonnement verlengd met een Turkse code.
Ik heb mijne met 2 jaar verlengt, maar mijn lopende was al een Turkse, dus het zou goed kunnen wat je daar zegt, en die wat ik vorig jaar afgesloten had, was toen inderdaad afgelopen.Finraziel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:08:
[...]
Als je nu een actief abonnement van een andere regio hebt (zoals Nederland) dan kun je die niet met zo'n Turkse kaart verlengen volgens mij. Dan zou je moeten wachten tot je huidige abo afgelopen is (en dan rekening houden met dat je het omgekeerde probleem ook kunt hebben, zolang je een Turks abo hebt kun je dan niet verlengen met een reguliere EU/NL code.
Die combi werkt idd niet. Mijn eerste 3 jaar had ik een USA gamepass (3,5 jaar geleden was er in het begin alleen de $1 truc, later kwam het pas naar NL/Europa). Toen ik die vorig jaar wilde verlengen met NL Gamepass lukte dat ook niet en moest ik het abonnement eerst af laten lopen (jaartje kunnen wachten).SYQ schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:15:
[...]
Dat was ook de trigger bij mij om gelijk 1 jaar te kopen ipv 3 maanden om het eerst te proberenmaar ws heb ik nu nog een lopende game pass vanuit Brazilië. Nou ja, ff jaartje uitzingen
Als je microsoft belt kunnen ze je vertellen in welke regio je nu je gampass hebt lopen (heb ik vorig jaar ook gedaan). Ik heb zelfs in dit topic gelezen dat ze de regio voor je aan kunnen passen tegenwoordig, vorig jaar kon dat iig nog niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Schweino op 10-09-2022 17:00 ]
Ze kunnen het wel al langer, ze hebben het voor mij namelijk in de zomer van 2020 al gedaan. Maar volgens mij moet je geluk hebben dat je de juiste aan de 'lijn' krijgt.Schweino schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:57:
[...]
Die combi werkt idd niet. Mijn eerste 3 jaar had ik een USA gamepass (3,5 jaar geleden was er in het begin alleen de $1 truc, later kwam het pas naar NL/Europa). Toen ik die vorig jaar wilde verlengen met NL Gamepass lukte dat ook niet en moest ik het abonnement eerst af laten lopen (jaartje kunnen wachten).
Als je microsoft belt kunnen ze je vertellen in welke regio je nu je gampass hebt lopen (heb ik vorig jaar ook gedaan). Ik heb zelfs in dit topic gelezen dat ze de regio voor je aan kunnen passen tegenwoordig, vorig jaar kon dat iig nog niet.
Ik heb sinds een paar dagen een Xbox Series X en ben nog onbekend met abonnementen. Ik heb zojuist een Gamepass licentie voor 1 maand gekocht via deze link.Schweino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:50:
[...]
Als ik de code activeer geeft Microsoft aan dat er een automatische terugkerende betaalverplichting wordt aangegaan. Vervolgens moet ik een betaalmethode koppelen aan mijn Microsoft account. Dat wil ik allemaal niet. Ik wil gewoon iedere maand via die site een licentie kopen en deze telkens opnieuw activeren.
Wat moet ik nu doen...?
Alvast bedankt!
In je account de terugkerende betaling stopzetten zodra je die in hebt gesteld, en over een maand als je huidige licentie verlopen is, weer handmatig een maand toevoegen.tploumen schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:30:
[...]
Ik heb sinds een paar dagen een Xbox Series X en ben nog onbekend met abonnementen. Ik heb zojuist een Gamepass licentie voor 1 maand gekocht via deze link.
Als ik de code activeer geeft Microsoft aan dat er een automatische terugkerende betaalverplichting wordt aangegaan. Vervolgens moet ik een betaalmethode koppelen aan mijn Microsoft account. Dat wil ik allemaal niet. Ik wil gewoon iedere maand via die site een licentie kopen en deze telkens opnieuw activeren.
Wat moet ik nu doen...?
Alvast bedankt!
Een betaalmethode toevoegen ontkom je niet echt aan.
The devil is in the details.
Misschien een domme vraag, maar wat gebeurt er als ik deze uitschakel 10 minuten nadat ik mijn abonnement van 1 maand geactiveerd heb. Wordt mijn abonnement dan direct stopgezet en kan ik niks meer...?Hahn schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:32:
[...]
In je account de terugkerende betaling stopzetten zodra je die in hebt gesteld, en over een maand als je huidige licentie verlopen is, weer handmatig een maand toevoegen.
Een betaalmethode toevoegen ontkom je niet echt aan.
Je stopt de terugkerende betaling, niet je huidige abonnement. Met je huidige abonnement gebeurt dus niks.tploumen schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:43:
[...]
Misschien een domme vraag, maar wat gebeurt er als ik deze uitschakel 10 minuten nadat ik mijn abonnement van 1 maand geactiveerd heb. Wordt mijn abonnement dan direct stopgezet en kan ik niks meer...?
Toppie!!! Super bedanktHahn schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:44:
[...]
Je stopt de terugkerende betaling, niet je huidige abonnement. Met je huidige abonnement gebeurt dus niks.
Als je daar bang voor bent, koop je het met iDEAL. Maar nee, dat zal ook niet gebeuren, want het is een eenmalige aankoop.tploumen schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:47:
Laatste vraag: gaat die site Kinguin ook niet maandelijks automatisch verlengen en van mijn creditcard afschrijven...?
Nu is dat over 4 dagen verlopen, werkt de bekende 3 jaar en omzetten voor 1/14,- truuk nog?
Of moet ik iets nieuws weten t.o.v afgelopen jaar voor ik eraan begin?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weet iemand trouwens hoe lang deze methode al bestaat...? Lijkt me toch niet dat dit blijvend is dat je voor minder dan 1 euro per maand Gamepass kunt behoudenSchweino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:50:
[...]

Zolang je gewoon NL/EU codes gebruikt is er in ieder geval niks veranderd, je kunt gewoon tot 36 maanden live gold stapelen en dan een maand gamepass nemen om het allemaal om te zetten.Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:09:
Ik heb een jaartje geleden Live genomen via Brazilië en de bekende weg bewandeld.
Nu is dat over 4 dagen verlopen, werkt de bekende 3 jaar en omzetten voor 1/14,- truuk nog?
Of moet ik iets nieuws weten t.o.v afgelopen jaar voor ik eraan begin?
Nog goedkoper via andere landen weet ik niet want doe ik zelf niet meer (mij te veel gedoe/risico voor een paar euro extra uitsparen).
Ooh is het maar een paar euro? Afgelopen jaar was het wel een aanzienlijke bonus nog om het “in het buitenland” te toen.Finraziel schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:44:
[...]
Zolang je gewoon NL/EU codes gebruikt is er in ieder geval niks veranderd, je kunt gewoon tot 36 maanden live gold stapelen en dan een maand gamepass nemen om het allemaal om te zetten.
Nog goedkoper via andere landen weet ik niet want doe ik zelf niet meer (mij te veel gedoe/risico voor een paar euro extra uitsparen).
Edit; Brazilië is €34 per jaar zie ik. Turkije €29
Mm in Nederland €46,- zie ik. Dat vind ik niet “een paar euro” eigenlijk.
Als ik voor €51,- 30 minuten “gedoe” heb is dat een prima uur loon zou je zeggen. Los van dat het ruim 50% duurder is in totaal.
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 11-09-2022 20:58 ]
Ja nou ja, ik bekijk het vooral per maand, dan vind ik het verschil erg klein. bij €46 per jaar + €13 voor conversie betaal je €4,19 per maand.Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:50:
[...]
Ooh is het maar een paar euro? Afgelopen jaar was het wel een aanzienlijke bonus nog om het “in het buitenland” te toen.
Edit; Brazilië is €34 per jaar zie ik. Turkije €29
Mm in Nederland €46,- zie ik. Dat vind ik niet “een paar euro” eigenlijk.
Als ik voor €51,- 30 minuten “gedoe” heb is dat een prima uur loon zou je zeggen. Los van dat het ruim 50% duurder is in totaal.
Maar over 3 jaar is het nog een redelijk verschil inderdaad (en de live kaarten zijn momenteel weer wat duurder dan de laatste keer dat ik keek geloof ik).
Maar goed, het gaat mij dan ook niet zo zeer om dat half uurtje, maar meer om de potentiele ellende als het misgaat. Ik heb zelf destijds uren met de support in de chat gezeten om het opgelost te krijgen. En in principe is het mogelijk dat Microsoft er ooit nog eens wel moeilijk over gaat doen.
Verder aan iedereen zelf om te beslissen hoor.
Aah ja dat is het gevaar met kleine maandelijkse bedragen. Dan lijkt het weinig maar is het in het totaal toch aanzienlijk.Finraziel schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:30:
[...]
Ja nou ja, ik bekijk het vooral per maand, dan vind ik het verschil erg klein. bij €46 per jaar + €13 voor conversie betaal je €4,19 per maand.
Maar over 3 jaar is het nog een redelijk verschil inderdaad (en de live kaarten zijn momenteel weer wat duurder dan de laatste keer dat ik keek geloof ik).
Maar goed, het gaat mij dan ook niet zo zeer om dat half uurtje, maar meer om de potentiele ellende als het misgaat. Ik heb zelf destijds uren met de support in de chat gezeten om het opgelost te krijgen. En in principe is het mogelijk dat Microsoft er ooit nog eens wel moeilijk over gaat doen.
Verder aan iedereen zelf om te beslissen hoor.
Daarom moet je altijd naar percentages kijken, dat zegt veel meer.
Tenzij je per maand betaald natuurlijk maar dat gaat via deze constructie niet.
Moet wel zeggen dat ik het een beetje hit or miss vind dat hele gamepass, als toekomst visie vind ik het heel tof en een paar maanden geleden had ik er blind het Nederlandse bedrag voor neer gelegd maar nu er weer wat maandjes niets tot nauwelijks wat uitkomt in mijn interesse gebied weet ik het zo net weer niet. Vandaar dus de goedkope weg, dan hebben ze in ieder geval nog iets.
Edit: Overigens is (46+13)/2 €4,91 per maand en geen €4,19
voor de volledigheid en voor andere die dit lezen. Via Turkije betaal je dan €2,77 ipv €4,91 per maand (13+3x29)/36
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-09-2022 21:49 ]
Ja die van 46 kun je natuurlijk ook voor 3 jaar stapelen heDonstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:44:
[...]
Aah ja dat is het gevaar met kleine maandelijkse bedragen. Dan lijkt het weinig maar is het in het totaal toch aanzienlijk.
Daarom moet je altijd naar percentages kijken, dat zegt veel meer.
Tenzij je per maand betaald natuurlijk maar dat gaat via deze constructie niet.
Moet wel zeggen dat ik het een beetje hit or miss vind dat hele gamepass, als toekomst visie vind ik het heel tof en een paar maanden geleden had ik er blind het Nederlandse bedrag voor neer gelegd maar nu er weer wat maandjes niets tot nauwelijks wat uitkomt in mijn interesse gebied weet ik het zo net weer niet. Vandaar dus de goedkope weg, dan hebben ze in ieder geval nog iets.
Edit: Overigens is (46+13)/2 €4,91 per maand en geen €4,19![]()
voor de volledigheid en voor andere die dit lezen. Via Turkije betaal je dan €2,77 ipv €4,91 per maand (13+3x29)/36
((46*3)+13)/36 = 4,19
Ah ja das waarFinraziel schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:59:
[...]
Ja die van 46 kun je natuurlijk ook voor 3 jaar stapelen he
((46*3)+13)/36 = 4,19

Zo was er vorige maand bij CD keys 3 maanden EU live Gold te koop voor 5 euro en heb ik op die manier voor nog geen 46 euro totaal 3 jaar gamepass kunnen activeren
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 11-09-2022 22:37 ]
Ik heb nu sinds een week een XSX met gamepass. Ff de catalogus door gestruind met games die ik absoluut wil spelen. Kan ik wel een paar maandjes mee door, maar ik denk niet dat ik blind 3 jaar gamepass af ga sluiten. Ook al is het 'maar' 3-4 euro per maand. 95% van de games (wellicht wel meer) boeien me op het eerste gezicht niet en ik ben niet iemand die dergelijke games dan gaat proberen.Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:44:
[...]
Ik hierna nog een maand gratis via gamepass en heb een el cheapo maandje gekocht, dus kan de rest van het jaar vooruit. Maar even kijken wat ik daarna ga doen met gamepass.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja, dat is waar.loki504 schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:26:
@Hulleman als je ook al geen gold hebt is het inderdaad lastig om er eventueel 3 jaar voor neer te leggen. Maar als je toch eigenlijk altijd al gold hebt is de overstap naar GPU natuurlijk een koopje.
Ja snap ik wel, als ik nu door de library blader spreekt ook weinig mij aan.Hulleman schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:53:
[...]
Ik heb nu sinds een week een XSX met gamepass. Ff de catalogus door gestruind met games die ik absoluut wil spelen. Kan ik wel een paar maandjes mee door, maar ik denk niet dat ik blind 3 jaar gamepass af ga sluiten. Ook al is het 'maar' 3-4 euro per maand. 95% van de games (wellicht wel meer) boeien me op het eerste gezicht niet en ik ben niet iemand die dergelijke games dan gaat proberen.
Ik hierna nog een maand gratis via gamepass en heb een el cheapo maandje gekocht, dus kan de rest van het jaar vooruit. Maar even kijken wat ik daarna ga doen met gamepass.
Maar los van dat heb ik ook wel weer pareltjes gespeeld die ik anders nooit aangeraakt zou hebben, zoals Tunic bijvoorbeeld en dat vind ik er dan wel weer gaaf aan.
Edit: Overigens ben ik nu bezig met Immortals Fenyx Rising, eigenlijk een beetje omdat ik toch niets anders te spelen had maar het speelt best wel lekker. Dat is dan wel weer de kracht van GamePass.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 12-09-2022 11:27 ]
Ben nieuw in het xbox gebeuren. Maar bij kinguin zie ik Game Pass Ultimate voor 1 maand voor €0.51 x 36 = 18,36€ voor 3 jaar. Zonder moeilijk te doen? Of mis ik iets...Schweino schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:36:
Tip: de kinguin codes kan je ook gebruiken voor de conversie van Gold naar Ultimate. Dus dan betaal je geen 13 euro maar 50 cent oid.
Zo was er vorige maand bij CD keys 3 maanden EU live Gold te koop voor 5 euro en heb ik op die manier voor nog geen 46 euro totaal 3 jaar gamepass kunnen activeren
https://www.kinguin.net/c...s-10-cd-key-non-stackable
Ok, ga dit eerst wel proberen en als ik het zat ben doe ik de 3 jaar truuk, is er enige indicatie hoe lang die nog geldig is?Caelorum schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:05:
Niet stackable, dus je moet elke maand je abbo laten verlopen om een nieuwe maand te claimen.
Nee, maar het werkt al jaren, dus ik zie het zo snel niet verdwijnen.couchsniffer schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:57:
[...]
Ok, ga dit eerst wel proberen en als ik het zat ben doe ik de 3 jaar truuk, is er enige indicatie hoe lang die nog geldig is?
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601
Wat werkt al jaren...? De 1 maand truc of de 3 jaars truc...?Merdera schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:23:
[...]
Nee, maar het werkt al jaren, dus ik zie het zo snel niet verdwijnen.
De vraag ging over de 3-jaren truc.tploumen schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:53:
[...]
Wat werkt al jaren...? De 1 maand truc of de 3 jaars truc...?
Daarnaast eerste losse game die ik gekocht heb is AC Odyssey. Zie ik nu dat deze is toegevoegd aan de Gamepass
AC games zitten er al best een tijdje in hoor, ik geloof dat ik Odyssey begin dit jaar al via Game Pass speeldeSjurm schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:53:
Sinds deze week in het bezit van Series X, een nieuwe kunnen aanschaffen voor €400. Ook gelijk maar 3 jaar Gamepass erbij gedaan (voor wat ik had bespaard op de aanschafprijs)
Daarnaast eerste losse game die ik gekocht heb is AC Odyssey. Zie ik nu dat deze is toegevoegd aan de Gamepass
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Odyssey is vandaag toegevoegd. Origin zat er idd wel al bij. Zat er natuurlijk wel aan te komen dat Odyssey een keer zou worden toegevoegdBeefHazard schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:55:
[...]
AC games zitten er al best een tijdje in hoor, ik geloof dat ik Odyssey begin dit jaar al via Game Pass speelde
Ik zie inderdaad dat die er vanaf vandaag bij zit. Vind het jammer dat ze dit soort spellen niet altijd goed aankondigen, ineens is het er.BeefHazard schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:55:
[...]
AC games zitten er al best een tijdje in hoor, ik geloof dat ik Odyssey begin dit jaar al via Game Pass speelde
Zelf daardoor deze "fout" ook wel eens gemaakt.
De Series X voor 400,-...? Waar is je dat gelukt...?Sjurm schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:53:
Sinds deze week in het bezit van Series X, een nieuwe kunnen aanschaffen voor €400. Ook gelijk maar 3 jaar Gamepass erbij gedaan (voor wat ik had bespaard op de aanschafprijs)
Via Marktplaats of V&A zijn ze nieuw en zgan ook wel goedkoper te krijgen. In de winkels is hij nu al geruime tijd gewoon leverbaar, dus mensen die er vanaf willen zetten hem al voor (ruim) goedkoper te kooptploumen schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:25:
[...]
De Series X voor 400,-...? Waar is je dat gelukt...?
Ahhh oke, maar dan moet je maar bidden dat alles goed gaat.Sjurm schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:55:
[...]
Via Marktplaats of V&A zijn ze nieuw en zgan ook wel goedkoper te krijgen. In de winkels is hij nu al geruime tijd gewoon leverbaar, dus mensen die er vanaf willen zetten hem al voor (ruim) goedkoper te koop
Is het ook mogelijk om voortgang in games tussen cloud en de xbox te synchen? Dan kan ik bij wijze van de xbox afsluiten en op de pc via de cloud verder en omgekeerd.
[ Voor 45% gewijzigd door Hulleman op 16-09-2022 11:20 ]
ja dat gebeurt automatisch.Hulleman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:16:
Ik heb thuis een werk PC (intel NUC8i5). Eens kijken hoe dat cloud gamen hier op werkt met gamepass
Is het ook mogelijk om voortgang in games tussen cloud en de xbox te synchen? Dan kan ik bij wijze van de xbox afsluiten en op de pc via de cloud verder en omgekeerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Hulleman op 19-09-2022 11:24 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Zo moeilijk is z'n vraag toch niet? Ik begrijp uit de vraagstelling dat @Hulleman informeert of xbox gold of gamepass in Nederland soms eens in aanbieding is of niet.Gizz schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:30:
@Hulleman naar wat voor een aanbieding ben je op zoek? Europese Xbox gold 12 maanden heb je voor minder dan €40. Dus voor iets meer dan €3 per maand heb je drie jaar lang GPU. Is dat niet goedkoop genoeg, moet daar nog een aanbieding overheen?
Als je om wat voor reden dan ook niet via vage sites (cdkeys, begrijpelijk), VPN (turkije, brazilie) of welke omweg dan ook aan een gamepass abonnement wil komen. En eventueel nog het risico lopen bepaalde codes niet te kunnen omzetten naar GPU, en dan via een helpdesk moeten lopen klungelen.
De aanbieding is dus niet nog eens over de "3 euro per maand truuk" maar eventueel een aanbieding op de reguliere gangbare prijs in de benelux (dus ipv zeg maar 13 euro per maand, 9 euro per maand of zo)
Dit is inderdaad mijn vraag. Het gaat me om reguliere NL abo's (te koop bij een bol.com / xbox store ofzo) en niet de Turkse of Braziliaanse trucjes. De reguliere prijs voor een jaarabo Gold is blijkbaar € 59,99 (net zoals PS Plus), maar bij PS zijn ze soms in de aanbieding voor € 44,95 per jaar. Hier was ik benieuwd naar.Amos_x schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:45:
[...]
Zo moeilijk is z'n vraag toch niet? Ik begrijp uit de vraagstelling dat @Hulleman informeert of xbox gold of gamepass in Nederland soms eens in aanbieding is of niet.
Als je om wat voor reden dan ook niet via vage sites (cdkeys, begrijpelijk), VPN (turkije, brazilie) of welke omweg dan ook aan een gamepass abonnement wil komen. En eventueel nog het risico lopen bepaalde codes niet te kunnen omzetten naar GPU, en dan via een helpdesk moeten lopen klungelen.
De aanbieding is dus niet nog eens over de "3 euro per maand truuk" maar eventueel een aanbieding op de reguliere gangbare prijs in de benelux (dus ipv zeg maar 13 euro per maand, 9 euro per maand of zo)
Maar uit het antwoord van @Caelorum begrijp ik dat dus niet het geval is.
Er zijn geen echte Nederlandse Xbox Gold kaarten voor zover ik weet. Wij vallen gewoon binnen de regio EU. Elke EU-voucher kun je gewoon in Nederland gebruiken. Je hebt dan geen gedoe met regio's en vpn's.
Dan de verkoper: EU-vouchers kun je bij Nederlandse webshops kopen. Maar ook bij Duitse, Franse, Belgische etc. Maar bij Europese verkopers kun je ook Turkse kaarten en zo kopen.
Wat je wilt is dus een EU-voucher bij een betrouwbare shop. Of die shop nou in Nederland zit of in België lijkt me niet uit te maken, toch? Neem als voorbeeld Livekaarten.nl. De webshop is Nederlandstalig, support is in het Nederlands, je kunt met iDeal etc. betalen. Maar volgens mij is het een onderdeel van een Brits bedrijf. Maar maakt dat uit? Je kunt er EU-vouchers kopen en ze hebben een vrijwel perfecte Trustpilot-score met meer dan 8000 reviews.
Mocht je het ondanks duizenden positieve reacties niet vertrouwen, betaal dan met Paypal of een credit card. Maar €59,99 betalen omdat alleen een bol.com voucher bruikbaar is, dat is onzin.
Dat geldt alleen voor vouchers van buiten onze regio. Maar dat is echt niet het enige dat je kunt kopen.Amos_x schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:45:
[...]
En eventueel nog het risico lopen bepaalde codes niet te kunnen omzetten naar GPU, en dan via een helpdesk moeten lopen klungelen.
Nee, hij vroeg zowel naar Xbox Live als GPU. Dus er is geen bezwaar tegen de 'Xbox Live omzetten naar GPU'-truukDe aanbieding is dus niet nog eens over de "3 euro per maand truuk" maar eventueel een aanbieding op de reguliere gangbare prijs in de benelux (dus ipv zeg maar 13 euro per maand, 9 euro per maand of zo)
En dat kost je €5 per maand als je de volle mep betaalt bij bol.com. Of voor €3 per maand als je bij een betrouwbare verkoper gewoon een reguliere EU-voucher koopt. Al die 'enge' dingen die jij noemt (vpn's, met de helpdesk aan de lijn hangen voor een regio-wissel) zijn dan totaal niet aan de orde.
[ Voor 29% gewijzigd door Gizz op 19-09-2022 12:59 ]
Het gaat me inderdaad om een betrouwbare partij. Liefst koop ik iets wat hier werkt, zonder VPN activatie (al heb ik wel Nord VPN) Livekaarten zie ik inderdaad veel voorbij komen, ook als ik google op xbox live/gamepass. Als dat een betrouwbare site is, is dat natuurlijk prima. Thnx voor de antwoorden hier!
Klopt, dat had ik begrepen. Ik benoem ook "aanbieding _nog eens over_ die 3 euro/maand". Dus duidelijk uitgaand van een xbox live gold naar GPU omzetting. De omzetting is op zich gewoon prima natuurlijk.Gizz schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:53:
@Hulleman ik denk dat het goed is om onderscheid te maken tussen het product en de winkel.
Nee, hij vroeg zowel naar Xbox Live als GPU. Dus er is geen bezwaar tegen de 'Xbox Live omzetten naar GPU'-truuk
Voor zover ik het kan volgen is
- de normale prijs voor xbox live gold (officieel op de xbox site): 6,99 euro/maand (*).
- Via betrouwbare prijsvechters (Europees, geen vage sites): ongeveer 4 a 5 euro/maand.
- En dan via Turkije ongeveer 32 euro/jaar dus ongeveer 2,66 euro/maand.
- Brazilie/Key-sites: ??
Via vpn in goedkopere markten kopen, mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik vind het persoonlijk 'cheap'. In onze relatief welvarende streken is 4 a 5 euro/maand voor een maand bijna ongelimiteerd gamen echt een schijntje, dat is wisselgeld. Daar koop je nog geen lunch/drankje van.
(*) voor 6,99 euro/maand kan je, zelfs aan de officiële prijs van 9,99 euro/maand, beter gewoon voor GPU voor console gaan. Wie zal zich voor die prijs nog abonneren op louter xbox live gold? Het lijkt me ook dat die tier na verloop van tijd uitgefaseerd zal worden? Misschien een GPU light?
Prima dus. Ofwel officieel, of via een betrouwbare prijsvechter waar je met je nationale betaalmiddelen beveiligd EU-vouchers kan kopen. Zo zou ik het zelf ook doen. Ik vond de oorspronkelijke vraag dus zeer terecht.En dat kost je €5 per maand als je de volle mep betaalt bij bol.com. Of voor €3 per maand als je bij een betrouwbare verkoper gewoon een reguliere EU-voucher koopt. Al die 'enge' dingen die jij noemt (vpn's, met de helpdesk aan de lijn hangen voor een regio-wissel) zijn dan totaal niet aan de orde.
Ik gebruik dit soort diensten meestal op maand basis zonder doorlopend abo. Gewoon old school af en toe eens een maandje 'games huren'. Vaak kan je dan weer via xbox activeren met een verminderde introductieprijs. Dan heb ik vaak geen zin om me op een andere website in te schrijven, dus doe ik het gewoon via xbox/microsoft.
Met je eens hoor. Als je er 'duur' aan gaat betaal je € 120 per jaar voor GPU. Voor de prijs van 2 games kun je in feite een heel jaar vooruit. Dat is gewoon goedkoop wat mij betreft.Amos_x schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:42:
[...]
Via vpn in goedkopere markten kopen, mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik vind het persoonlijk 'cheap'. In onze relatief welvarende streken is 4 a 5 euro/maand voor een maand bijna ongelimiteerd gamen echt een schijntje, dat is wisselgeld. Daar koop je nog geen lunch/drankje van.
(*) voor 6,99 euro/maand kan je, zelfs aan de officiële prijs van 9,99 euro/maand, beter gewoon voor GPU voor console gaan. Wie zal zich voor die prijs nog abonneren op louter xbox live gold? Het lijkt me ook dat die tier na verloop van tijd uitgefaseerd zal worden? Misschien een GPU light?
MS heeft een sterke troef in handen door first party games hier op day one op te zetten.
Ik heb sinds gisteren Gamepass ultimate.. O.a EA games kan ik nu op mijn Xbox series S spelen en op mijn PC. is het ook mogelijk om pc games te downloaden (voor een hoge resolutie) of kan ik ze op de pc alleen maar spelen via een soort streaming functie?
Ja, je kunt de games gewoon downloaden op je pc via de xbox pc app.MetalSonic schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:05:
Vraagje:
Ik heb sinds gisteren Gamepass ultimate.. O.a EA games kan ik nu op mijn Xbox series S spelen en op mijn PC. is het ook mogelijk om pc games te downloaden (voor een hoge resolutie) of kan ik ze op de pc alleen maar spelen via een soort streaming functie?
Het is letterlijk de eerste hit op google bij een zoektocht naar "xbox pc app".MetalSonic schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:09:
[...]
OK dat is fijn om te lezen, enig idee waar ik die xbox pc app kan downloaden? (ondertussen zoek ik zelf natuurlijk ook op xbox.nl)
[ Voor 27% gewijzigd door Lan Mandragoran op 28-09-2022 14:11 ]
OK dat is fijn om te lezen, enig idee waar ik die xbox pc app kan downloaden? (ondertussen zoek ik zelf natuurlijk ook op xbox.nl)Lan Mandragoran schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:07:
[...]
Ja, je kunt de games gewoon downloaden op je pc via de xbox pc app.
https://www.xbox.com/nl-NL/apps/xbox-app-for-pc
dit?
maar daar staat bij:
"Xbox-app voor Windows-pc
Ontdek en download nieuwe games met Game Pass, speel consolegames op je Windows-pc met cloudgaming en chat met je vrienden via pc, mobiele telefoon en Xbox-console."
En ik wil dus niet Cloudgaming doen
[ Voor 32% gewijzigd door MetalSonic op 28-09-2022 14:11 ]
Dan ben je vast dit wel tegengekomen: https://www.xbox.com/en-US/apps/xbox-app-for-pcMetalSonic schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:09:
[...]
OK dat is fijn om te lezen, enig idee waar ik die xbox pc app kan downloaden? (ondertussen zoek ik zelf natuurlijk ook op xbox.nl)
Of anders Xbox app via Microsoft Store in Windows downloaden.
Er staat ook 'games met Game Pass'. Het is niet alleen cloudgaming, het is óók cloudgaming.maar daar staat bij:
Ontdek en download nieuwe games met Game Pass, speel consolegames op je Windows-pc met cloudgaming en chat met je vrienden via pc, mobiele telefoon en Xbox-console."
[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 28-09-2022 14:13 ]
Ja die. Je kunt games downloaden én consolegames streamen. Gewoon downloaden en je ziet het vanzelf. Veel plezier.MetalSonic schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:09:
[...]
https://www.xbox.com/nl-NL/apps/xbox-app-for-pc
dit?
maar daar staat bij:
In dezelfde quote staat zelfs "download games". Had die die dikgedrukt gemaakt was het meteen duidelijk geweest voor hemzelf.Hahn schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:12:
[...]
Er staat ook 'games met Game Pass'. Het is niet alleen cloudgaming, het is óók cloudgaming.
Toch jammer van Stadia maar heeft me wel overgehaald om weer eens bij Xbox te gluren.
Strakke aanbieding van een series S en via Brazilië 3 jaar Gamepass Ultimate gekocht.
Misschien een tikkeltje impulsief maar met de 100% refund van Google in het achterhoofd is het me wel waard.
Direct voor m'n vrouw Viva Pinata gedownload en zelf vanmiddag met Gears of War (ultimate) aan de gang gegaan.
Poah, dat was ff lang geleden!
Ondertussen Halo 5 aan het downloaden en voor de kids (en mezelf) SSX en Skate 3.
Ik zie dat Gamepass Ultimate wel zitten hoor!
Welke klassiekers spelen jullie?
[ Voor 2% gewijzigd door Stef120 op 04-10-2022 19:11 . Reden: Typo ]
Gears 1 is echt ff voor de nostalgie.Exactor it schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:25:
@Stef120 de nieuwste Halo staat ook op gamepass. Qua multiplayer stukken beter in mijn ogen dan 5. Je hebt ook wel wat delen van Gears die nieuwer zijn dan wat je nu speelt.
Ram er doorheen en ga dan met het laatste deel aan de slag.
Ik zal de nieuwste Halo even aantikken.
Ben de volgorde ff kwijt.
Sowieso benieuwd naar de multiplayer.
Man, wat was deel 1 toen gaaf zeg!
Met zn 3n! in een warthog

Ik ga me wel even vermaken komende maanden.
Ik had hem voor erbij, mijn dochter maakte veel gebruik van Stadia, die heeft niks met Xbox, de Series X is ook de eerste Xbox dat ik als mijn systeem gebruik, tot Gamecube Nintendo, daarna PS3 en PS4 en nu dan een keer Xbox, heb de PS5 nog niet en om eerlijk te zijn nog geen behoefte aan, de Xbox Series X bevalt me prima.Stef120 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:10:
Stadia is dood, lang leve Gamepass Ultimate.
Toch jammer van Stadia maar heeft me wel overgehaald om weer eens bij Xbox te gluren.
Strakke aanbieding van een series S en via Brazilië 3 jaar Gamepass Ultimate gekocht.
Misschien een tikkeltje impulsief maar met de 100% refund van Google in het achterhoofd is het me wel waard.
Direct voor m'n vrouw Viva Pinata gedownload en zelf vanmiddag met Gears of War (ultimate) aan de gang gegaan.
Poah, dat was ff lang geleden!
Ondertussen Halo 5 aan het downloaden en voor de kids (en mezelf) SSX en Skate 3.
Ik zie dat Gamepass Ultimate wel zitten hoor!
Welke klassiekers spelen jullie?
Halo CEStef120 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:47:
[...]
Gears 1 is echt ff voor de nostalgie.
Ram er doorheen en ga dan met het laatste deel aan de slag.
Ik zal de nieuwste Halo even aantikken.
Ben de volgorde ff kwijt.
Sowieso benieuwd naar de multiplayer.
Man, wat was deel 1 toen gaaf zeg!
Met zn 3n! in een warthogach the good old days.
Ik ga me wel even vermaken komende maanden.
Halo 2
Halo 3
Halo 3: ODST
Halo Reach
Halo 4
Halo 5.
Halo Infinite
Alles tot en met 4 zit in de Master Chief Collection waarbij je ook upgraded graphics hebt bij CE en 2.
Qua multiplayer is volgens mij van Gears alleen de meest recente actief (Gears 5). Bij halo is alles in de MCC actief en Infinite ook uiteraard.
Veel plezier. Je hebt aardig wat uren lol voor de boeg. Vergeet de Forza Horizon spellen niet.
Mbt aanbiedingen die geheel legaal zijn. Ik heb het ergens half juni verlengd met EU codes via Livekaarten. De aanbieding is dat je via Livekaarten destijds in juni geen 1 code krijgt van een jaar, maar 4 van 3 maanden. Bij het verzilveren kreeg je de optie om recurrent billing aan te zetten (dus automatisch verlengen wanneer je abo afloopt.) Zet je dat aan, dan krijg je een 4e maand gratis erbij. Daardoor heb ik dus uiteindelijk 3 jaar aan codes gekocht, maar feitelijk 2 jaar aan codes moeten inwisselen. Door elke verzilvering automatisch verlengen aan te zetten, kreeg ik een extra aantal maanden gratis erbij zodat ik op de 35 maanden kwam.Hulleman schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:58:
[...]
Dit is inderdaad mijn vraag. Het gaat me om reguliere NL abo's (te koop bij een bol.com / xbox store ofzo) en niet de Turkse of Braziliaanse trucjes. De reguliere prijs voor een jaarabo Gold is blijkbaar € 59,99 (net zoals PS Plus), maar bij PS zijn ze soms in de aanbieding voor € 44,95 per jaar. Hier was ik benieuwd naar.
Maar uit het antwoord van @Caelorum begrijp ik dat dus niet het geval is.
XBL: MRE Inc
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog