Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:33
Sinds gisteren heb ik ook game pass Ultimate.

Heb geen Xbox ofzo ik heb de app gesideload op m'n Androidbox.
Zag de aanbieding van 3 maanden voor 1 euro en dacht nu toch even proberen.
Even een elceapo controller gepakt die ik had liggen en de app werkt beetje traag maar het gamen gaat redelijk goed.

Dus moet even een xbox controller op de kop zien te tikken dat werkt iets beter.

Heb even een paar pagina's terug gelezen en zie hier allemaal manieren om goedkoop te kunnen gamen.
Ik koop het liefst gewoon een game pass ultimate card zonder wat te hoeven omzetten.
Die aanbieding van 1 jaar turkije voor €40 lijkt mij ook wel wat.
Kan ik die kopen en aan mijn bestaande GPU plakken of werkt dat niet omdat het de turkse is en moet ik mijn bestaande laten verlopen en het dan doen?

Moet ik dan ook nog met een VPN aan de gang?
Er staat daar ook bij voor Xbox One...maar die kan ik ook gewoon gebruiken toch?
En ook staat er activering in 4 stappen.
Krijg je deze stappen te zien nadat je dat heb besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:01

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat was ik inderdaad van die €41 voor een jaar, VPN is wel nodig, maar dat leggen ze je bij livekaarten keurig uit. Dat van Xbox one wilt zeggen dat de service niet werkt op een Xbox 360, iets wat mensen geprobeerd hebben. Activeren doe je gewoon met een bestaande account via de browser. Deze moet je anoniem mode zetten.

Dus het werkt zo

Code kopen
VPN installeren (als en die niet hebt, bij mij zit het in Norton 360)
VPN op Turkije zetten
Browser in incognito mode zetten
Microsoft website bezoeken
Inloggen met je ID
Code invoeren en klaar.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
RvD86 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:52:
Sinds gisteren heb ik ook game pass Ultimate.

Heb geen Xbox ofzo ik heb de app gesideload op m'n Androidbox.
Zag de aanbieding van 3 maanden voor 1 euro en dacht nu toch even proberen.
Even een elceapo controller gepakt die ik had liggen en de app werkt beetje traag maar het gamen gaat redelijk goed.

Dus moet even een xbox controller op de kop zien te tikken dat werkt iets beter.

Heb even een paar pagina's terug gelezen en zie hier allemaal manieren om goedkoop te kunnen gamen.
Ik koop het liefst gewoon een game pass ultimate card zonder wat te hoeven omzetten.
Die aanbieding van 1 jaar turkije voor €40 lijkt mij ook wel wat.
Kan ik die kopen en aan mijn bestaande GPU plakken of werkt dat niet omdat het de turkse is en moet ik mijn bestaande laten verlopen en het dan doen?

Moet ik dan ook nog met een VPN aan de gang?
Er staat daar ook bij voor Xbox One...maar die kan ik ook gewoon gebruiken toch?
En ook staat er activering in 4 stappen.
Krijg je deze stappen te zien nadat je dat heb besteld?
Je kan gamepass alleen verlengen met dezelfde regio. Dus als je nu NL gamepass hebt moet je die eerst laten verlopen voordat je Turks tegoed kan toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:33
Linksquest schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:40:
Dat was ik inderdaad van die €41 voor een jaar, VPN is wel nodig, maar dat leggen ze je bij livekaarten keurig uit. Dat van Xbox one wilt zeggen dat de service niet werkt op een Xbox 360, iets wat mensen geprobeerd hebben. Activeren doe je gewoon met een bestaande account via de browser. Deze moet je anoniem mode zetten.

Dus het werkt zo

Code kopen
VPN installeren (als en die niet hebt, bij mij zit het in Norton 360)
VPN op Turkije zetten
Browser in incognito mode zetten
Microsoft website bezoeken
Inloggen met je ID
Code invoeren en klaar.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten.
Bedankt voor de duidelijke uitleg!
Dus zoals hierboven staat even mijn bestaande laten verlopen en dan gebruik maken van jou bovenstaande uitleg.
VPN heb ik dus dat is geen probleem.

d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De nieuwe games with gold is er, de games van juli. Gratis voor Game Pass Ultimate members en Gold members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

RvD86 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:35:
[...]

Bedankt voor de duidelijke uitleg!
Dus zoals hierboven staat even mijn bestaande laten verlopen en dan gebruik maken van jou bovenstaande uitleg.
VPN heb ik dus dat is geen probleem.

d:)b
Je kunt hem nu al verlengen, mijne liep tot september dit jaar, als en maar rekening houd dat je niet langer dan 3 jaar vooruit kunt pakken, daarom dat ik 2 jaar gepakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Schweino schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:44:
[...]

Je kan gamepass alleen verlengen met dezelfde regio. Dus als je nu NL gamepass hebt moet je die eerst laten verlopen voordat je Turks tegoed kan toevoegen.
Weet je dat zeker? Heb vorig jaar gewoon verlengt en had eerst ook die 3 maanden voor €1,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik had eerst USA gamepass en kon dat niet verlengen met NL gamepass. Kreeg de melding dat de regio's niet overeen kwamen. Heb toen met Microsoft gebeld en die bevestigden dat dit idd niet mogelijk is. Is wel een jaar geleden oid dus misschien is het inmiddels veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:09
Schweino schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:21:
Ik had eerst USA gamepass en kon dat niet verlengen met NL gamepass. Kreeg de melding dat de regio's niet overeen kwamen. Heb toen met Microsoft gebeld en die bevestigden dat dit idd niet mogelijk is. Is wel een jaar geleden oid dus misschien is het inmiddels veranderd.
Dan is het wellicht veranderd want ik heb een NL abo en heb laatst wat maandjes kunnen verlengen met een code uit Turkije. Of misschien had ik wel gewoon mazzel ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Schweino schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:21:
Kan zijn dat NL en Turkije onder EU vallen bij Microsoft en dat het daarom wel werkt, dat van US en Brazilië naar NL weet ik weer even niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Kwam op mijn news feed dat mensen hun Game Pass Ultimate kwijt zijn geraakt die het hebben gestackt met de GPU trials. Weet niet of het echt waar is.

https://www.gamingbible.c...-stop-fraudsters-20220629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik was dat artikel inderdaad ook tegen gekomen via mijn Google feed op de telefoon, wel iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:56

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ah, kwam hier om diezelfde link te posten.

Vraag mij wel af of mijn methode nog mag; ik koop met MS Rewards Points meerdere Gold Subscriptions. En dan óf met Rewards points, of met geld (volle bedrag) één maand Game Pass Ultimate waardoor de maanden Gold 1:1 worden omgezet naar Game Pass Ultimate.

Dus geen truukjes met buitenlandse codes, VPN's, trial codes, etc.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik denk dat het voornamelijk mensen zijn die het via een omweg goedkoper hebben gedaan, met bijvoorbeeld Gold in Brazilië en dan upgraden voor €1,00. Kans dat ook mensen die via Turkije, zoals ik, via een VPN gedaan hebben, gepakt worden. Het is afwachten, maar op dit moment werkt alles nog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik het goed heb gaat het hier om een truc om de trial abonnementen te stacken dus. Dat mocht/kon al nooit via de normale weg. Dat is dus wat anders dan omwegen gebruiken als Turkije. Ik denk dat zo goed als iedereen in dit topic voorlopig gewoon veilig zit.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-09 15:47

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

ArthurMorgan schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:38:
Als ik het goed heb gaat het hier om een truc om de trial abonnementen te stacken dus. Dat mocht/kon al nooit via de normale weg. Dat is dus wat anders dan omwegen gebruiken als Turkije. Ik denk dat zo goed als iedereen in dit topic voorlopig gewoon veilig zit.
Dat denk ik ook. Heb nog een 3 maanden Turkije code die ik over 2 maanden pas kan activeren, dus ik hoop het eigenlijk vooral ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Is afwachten, maar bedankt voor je toelichting alvast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:00
Reddit comments op dit artikel. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wqp9xbt719PjOtEMigCpYJGYrw0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kkgzo1Lgeuirsn5mSNEpMek8.png?f=user_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik begrijp wat je bedoeld maar als (een code voor) "trial" abonnement anders is dan een (code voor) een "regulier" abonnement dan moet MS haar systemen dusdanig inrichten dat dit verschil geconstateerd wordt bij het ingeven en valideren van de code.
Het zou dus op geen enkele wijze mogelijk moeten zijn om bijvoorbeeld een actief/lopend Game Pass abonnement te kunnen verlengen met trial codes.
Of in het geval dat een Game Pass abonnement verlopen is, er geen nieuw abonnement kan worden afgesloten met het gebruik van trial codes.
Idem, conversie Gold/Live codes tegen het actietarief van €1 (m.i. alleen de aller eerste keer mogelijk) of tegen het reguliere abonnementstarief.

Toevoeging:
Als er gebruik van een (relatief) korte trial periode (bijvoorbeeld 1 week of 1 maand; beide vind ik relatief kort) dan vind ik het billijk dat deze beperkt of begrenst verlengd kan worden met een andere trialcode, bijvoorbeeld tot een (arbitrair) maximum van 3 maanden om de Game Pass-dienst goed te kunnen beoordelen.

[ Voor 13% gewijzigd door ariekanari op 30-06-2022 11:19 . Reden: toevoeging ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat ik ervan begrijp is dat het normaal gesproken ook technisch onmogelijk is. Er werd gebruik gemaakt van gaten in het systeem om het wel voor elkaar te krijgen. (beetje vergelijkbaar met cheaten in games, ook technisch mogelijk maar wel verboden.) Zelfde geldt hier.

Het steeds omzetten van gold naar GPU is niet verboden, dus dat wordt ook niet aangepakt.

Het gaat hier dus echt gewoon om het bewust omzeilen van de voorwaarden. Niet om het creatief goedkoper krijgen van GPU binnen de regels.

(Over VPN constructies weet ik te weinig wat daar de regels over zijn, maar in dit geval staat dat er ook gewoon buiten.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:02
Tot de volgende 'crackdown'. Regional pricing is een brak iets maar MS kan prima mensen blokkeren omdat ze tegen hun voorwaarden in geo-restricties omzeilen.

Mij maakt het verder niet uit hoe mensen hun account beheren (hoe en hoeveel MS geld verdient is vooral de aandeelhouders hun pakkie an) en welke risico's ze daarmee nemen maar je bewust zijn van het feit dat je voorwaarden overtreedt en dat willens en wetens doet (gebruik vpn) is wel handig. Scheelt men zelfmedelijden als ze tegen de lamp lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Volgens mij is het doel zoveel mogelijk abonnees te aan te werven omdat een dergelijke abonnementsvorm een bepaalde kritische massa dient te hebben om levensvatbaar en aantrekkelijk te zijn voor alle betrokken partijen (microsoft, uitgevers en consument).

M.i. zijn alle "trucs" te scharen onder aanloopkosten en/of marketinguitgaven en worden oogluikend toegestaan.
Als ik veronderstel dat de meeste casual gamers die overwegen zich te abonneren op een gameabonnementsdienst zeer waarschijnlijk slechts één abonnement afsluiten of slechts één lopend abonnement aanhouden met een relatieve korte(re) looptijd (flexibiliteit) om af en toe te (kunnen) wisselen naar een gameabonnement van een concurrerende aanbieder.
MS is er alles aangelegen om de eerste te zijn. Bij Sony zal het niet anders zijn. Waar ik Microsoft schrijf mat je ook Sony of andere aanbieder lezen. Ze moeten zich allemaal invechten in een nog onontgonnen markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:02
Zou best kunnen dat je gelijk hebt. Mijn punt is vooral dat men zelf het risico in moet schatten dat hun abonnement stopgezet wordt of account geblokkeerd. Zal zo een vaart niet lopen maar het kan natuurlijk wel. Of dat tientjes per jaar waard is, is de vraag die iedereen zelf moet beantwoorden. :)

Ik denk verder dat live kaarten stapelen en omzetten naar Ultimate geen risico is maar dat geklooi met buitenlandse kaarten eerder tot problemen zou kunnen leiden.

[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 30-06-2022 13:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd naar Matchpoint. Mis Top Spin nog steeds enorm.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:30
Rivanov schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:29:
Benieuwd naar Matchpoint. Mis Top Spin nog steeds enorm.
Als ik af ga op yt videos wordt het een dikke teleurstelling, geef me a u b een nieuwe top spin of virtua tennis idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Dat hier toch een markt voor is.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BigF25 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:38:
[...]

Als ik af ga op yt videos wordt het een dikke teleurstelling, geef me a u b een nieuwe top spin of virtua tennis idd
Mjah, valt wel mee toch ? XBox Series X gameplay door het Duitse XBox Dynasty

Ja waarom niet. Ik vond Lawn mowing simulator ook erg relaxed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ehm... waar is er geen sub reddit voor? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
BigF25 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:38:
[...]

Is ook een dikke teleurstelling alhoewel ik sowieso geen hoge verwachtingen gehad, de demo is er al een tijdje dus je kan het al uitproberen trouwens.

Maar verwacht niet teveel dit komt echt niet in de buurt van top spin is ook een kleine studio die match point heeft gemaakt dus ook logisch, man wat zou een nieuwe top spin vet zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 05-07-2022 16:21 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14
Die kleine zal weer blij zijn met Paw patrol 😁

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:30
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:45:
[...]

Mjah, valt wel mee toch ? XBox Series X gameplay door het Duitse XBox Dynasty

[YouTube: Matchpoint - Tennis Championships | Xbox Series X Gameplay]

[...]

Ja waarom niet. Ik vond Lawn mowing simulator ook erg relaxed.
Vind het onnatuurlijk ogen, hoe de spelers bewegen e.d. top spin/virtua tennis van jaren terug doen dat vele malen beter, weinig vertrouwen hierin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
ArthurMorgan schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:56:
[...]

ehm... waar is er geen sub reddit voor? ;)
Gevaarlijke vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

De Xbox-app in Windows.. ik snap er niets van. Ligt dat nou aan mij? Met Steam en GOG game ik al jaren met veel plezier. Nooit gezeur met het gebruik ervan of games installeren / deïnstalleren.

Maar de Xbox-app? Wtf..
  • Regelmatig gewoon een compleet zwarte interface, verder niets
  • Games die geinstalleerd zijn, maar toch niet willen starten. Repareren werkt dan vaak niet, hop gehele installatie opnieuw doen en 70GB downloaden.
  • Een spel van 2 GB deïnstalleren: blijft een aantal uur op uninstalling staan, er gebeurt niets. Pas na de hele pc rebooten werkt de functie weer om een game te deïnstalleren.
  • De doorverwijzingen naar de Microsoft store waar je iets moet doen voordat een spel weer normaal werkt binnen de Xbox-app
  • Microsoft-foutmeldingscodes waar je via Google maar een oplossing mee moet vinden
En dit heb ik op meerdere pc's. Pc's waarop Steam en alle games daarin perfect werken. Zonder foutmeldingen of noodzakelijke reboots voordat het weer een beetje werkt.

Ik zou vanmiddag graag Total War: THREE KINGDOMS spelen:

Ik druk op install.. "Something went wrong! Click for details"
Krijg je een foutmelding popup waarin je niet kunt selecteren om de foutcode te kopiëren. Daarnaast zijn de details van de foutmelding erg behulpzaam:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihlCR92kw3m-GRQVCcGXICB1J40=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YOitIBW1XQejHVCw61w5zh5Q.png?f=user_large
Wel de super goede tip om maar je hele pc te rebooten.

Klik je op Find help for this dan kom je niet uit op hulp bij foutcode 0x00000001, dat zou natuurlijk te behulpzaam zijn. Nee, je krijgt een generieke pagina waar als eerste suggestie staat om je pc te rebooten.

Klik je een paar keer door, dan kan je in een niet alfabetische lijst van foutcodes ergens toch bovenstaande foutcode vinden. Je komt dan op een pagina waarin wordt uitgelegd hoe je in de powershell de boel moet repareren:
In het Administrator: Windows PowerShell-scherm typt u de volgende opdracht en drukt u op Enter:
Get-AppxPackage *gamingservices* -allusers | remove-appxpackage -allusers
Waarom hoef ik dit soort truuks bij Steam/GOG/Epic nooit uit te voeren om iets simpels te doen als een spel te installeren? En krijg ik ook nooit de hele tijd de suggestie om mijn pc opnieuw op te starten.? Het werkt gewoon altijd.

En bij Xbox kom je om de haverklap uit bij dit soort fixes, omdat je anders niets kunt.

Waarom is het zo slecht? :P

edit: en dan is het probleem ook nog eens niet opgelost. Na het uitvoeren van het commando krijg ik geen foutmeldingen meer, maar blijft het downloaden op 0B hangen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crNvhvGytxRuM7t1tLH0I9PWgW4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8afiaBrr5aZPma1GE4CUA33K.png?f=user_large
Ik ga gewoon mezelf quoten in dezelfde post :z
Waarom is het zo slecht? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gizz op 06-07-2022 15:57 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb dat op de PC app nog niet gehad, wel op de Xbox One vaker, daar los ik het meestal mee op met alles tijdelijk op pauze zetten en dan download hervatten, dat werkt meestal voor mij goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@Linksquest de knoppen resume all en pause all waren greyed out (niet klikbaar). Een reboot heeft het uiteindelijk opgelost.

Nou was mijn punt niet echt dat ik op zoek was naar hulp voor dit probleem (maar toch bedankt!), maar vooral een check of bij anderen de app ook ontelbaar veel slechter werkt dan iets als Steam of GOG. Of dat het toch echt aan mij (en mijn pc's) ligt en bij andere tweakers de Xbox-app super stabiel en betrouwbaar werkt :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gizz schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:00:
@Linksquest de knoppen resume all en pause all waren greyed out (niet klikbaar). Een reboot heeft het uiteindelijk opgelost.

Nou was mijn punt niet echt dat ik op zoek was naar hulp voor dit probleem (maar toch bedankt!), maar vooral een check of bij anderen de app ook ontelbaar veel slechter werkt dan iets als Steam of GOG. Of dat het toch echt aan mij (en mijn pc's) ligt en bij andere tweakers de Xbox-app super stabiel en betrouwbaar werkt :)
Ik gebruik hem niet veel, maar het algemene sentiment is volgens mij inderdaad wel dat dat nogal ruk is... Door dit soort rare issues maar ook door uwp wat slecht modbaar is bv.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Gizz schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:00:

De app (PC) is bij mij ook niet altijd even stabiel. Zo wilde Halo Infinite niet installeren (althans zo leek het) en toen ik na een paar minuten de app herstarte bleek de game dus toch al aan het downloaden te zijn.
De app kan af en toe wat "wispelturig" zijn zal ik maar zeggen ;)
Meestal na dat soort gekkigheid start ik de app opnieuw op maar dan als administrator. Vaak is dat afdoende.

Steam en GOG doen het ook bij mij veel beter.
Hopelijk verbetert MS dat nog want opzich ben ik blij met Gamepass.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

Heb je toevallig iets van een Pi-hole of AdGuard Home draaien op je netwerk? Ik had namelijk ook erg veel issues met de Xbox/Game Pass apps op zowel computer als mijn telefoon, blijkbaar werden er wat teveel dingen van Microsoft geblokkeerd in de block lists die ik destijds gebruikte. Momenteel eigenlijk geen issues meer, al vind ik het nog steeds geen snelle app (werkt niet zo smooth als bijvoorbeeld Steam).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hoelang hebben degenen gewacht met de 3 jaar stack XBox Live Gold naar GPU die de truuk 3 jaar gelden al hadden gebruikt ?

Mijn GPU liep 7 juli af. Heb inmiddels codes klaar liggen om 3 jaar XBox Live Gold te verzilveren en daarna de 12,99€ upgrade uit te voeren naar GPU, maar iets zegt me om even te wachten tot het ook in de USA volledig 8 juli (of later) is. Bezorgdheid gegrond of gewoon gaan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:46:
Mijn GPU liep 7 juli af. Heb inmiddels codes klaar liggen om 3 jaar XBox Live Gold te verzilveren en daarna de 12,99€ upgrade uit te voeren naar GPU, maar iets zegt me om even te wachten tot het ook in de USA volledig 8 juli (of later) is. Bezorgdheid gegrond of gewoon gaan ?
Het is in de USA al volledig 8 juli nu, dus volgens mij kan je nu al probleemloos verlengen XBL nemen. Trouwens, het enige waar je moet naar kijken is dat JIJ geen actieve GPU meer hebt (kan je zien in je abonnement in je MS Account). Enkel dan kan je immers terug abonneren op XLG (zonder dat codes dus automatisch omgezet worden in GPU periode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Twixie schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:59:
[...]

Het is in de USA al volledig 8 juli nu, dus volgens mij kan je nu al probleemloos verlengen XBL nemen. Trouwens, het enige waar je moet naar kijken is dat JIJ geen actieve GPU meer hebt (kan je zien in je abonnement in je MS Account). Enkel dan kan je immers terug abonneren op XLG (zonder dat codes dus automatisch omgezet worden in GPU periode).
Bij mijn MS account stond bij lopende abonnementen alleen een Office 365 Family plan die 21 september afloopt. Voor de zekerheid ook nog op de Xbox bij Abonnementen gekeken en daar stond ook: Geen lopende abonnementen.

Dus net 9 3 maandelijkse keys verzilverd. Bij elke verzilvering kreeg ik voor recurrend billing een maand extra zonder deze elke keer uit te schakelen. Nog even voor de zekerheid elke keer de eind datum bekeken van het abonnenment na verzilvering van de 3 maanden codes en die werd elke keer met 4 maanden opgehoogd.

Bij de 9e key kreeg ik echter een foutmelding als ik recurrend billing aan liet staan voor een extra gratis 4e maand.
Hold off extending this right now - You've reached the limit of how far you can extend a subscription. Depending on the product it could be 2-5 years
Dus recurrend billing uitgezet bij de laatste code en toen werd de code wel verzilverd. Ik heb dus nu 2 jaar en 11 maanden Xbox Live Gold. Next billing date staat op18 juni 2025.

Denk dat ik met mijn rewards punten een 1 maand code Game Pass Ultimate koop en die dan toevoeg waardoor die 35 maanden XBox Live Gold worden omgezet naar 35 maanden Game Pass Ultimate en dan nog die extra losse Game Pass Ultimate maand.

Of zie ik iets over het hoofd ? Ik neem toch aan dat wanneer ik 35 maanden XBL Gold heb en daar 1 maand GPU aan hang, het 1 op 1 wordt omgezet of moet ik echt via de website op die knop:
Upgrade to Xbox Game Pass Ultimate and add a huge library of high-quality games to your Gold membership. - UPGRADE
klikken waardoor je hier uitkomt en 12 euro aftikken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
@MRE-Inc Er staat me bij dat je die 1 maand gratis iedere keer moet declinen, anders kom je niet aan het maximum aantal maanden, maar dat kan ik zijn hoor. Dat is wat ik toen met de net verkregen XSX wel heb gedaan. Kwam toen op precies het aantal uit door nee te zeggen voor die maand. Daarna die ene maand doen, maar weet even niet meer hoe dat precies ging. Was omzetten naar GPU voor 1 euro, maar als je dat al hebt gedaan is het 12 euro inderdaad.
Het is volgens mij die upgrade optie en niet nog een maand GPU kopen. Maar het is alweer even geleden voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:21
Arunia schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 21:40:
@MRE-Inc Er staat me bij dat je die 1 maand gratis iedere keer moet declinen, anders kom je niet aan het maximum aantal maanden, maar dat kan ik zijn hoor. Dat is wat ik toen met de net verkregen XSX wel heb gedaan. Kwam toen op precies het aantal uit door nee te zeggen voor die maand. Daarna die ene maand doen, maar weet even niet meer hoe dat precies ging. Was omzetten naar GPU voor 1 euro, maar als je dat al hebt gedaan is het 12 euro inderdaad.
Het is volgens mij die upgrade optie en niet nog een maand GPU kopen. Maar het is alweer even geleden voor mij.
Je moet die extra maanden declinen wanneer je voor de maximum termijn wilde verlengen. Was toch het geval bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gizz schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:49:
De Xbox-app in Windows.. ik snap er niets van. Ligt dat nou aan mij? Met Steam en GOG game ik al jaren met veel plezier. Nooit gezeur met het gebruik ervan of games installeren / deïnstalleren.

Maar de Xbox-app? Wtf..
Je bent zeker niet de enige! Ik ben al bij meerdere games save games kwijt geraakt. Het is een drama applicatie...

Het is eigenlijk hilarisch: ik werk met de Microsoft software ontwikkeling producten. Zij schrijven allerlei best practices voor en manieren om de kwaliteit te borgen, maar veel van hun eigen producten zijn bar slecht haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:55:
[...]

Bij mijn MS account stond bij lopende abonnementen alleen een Office 365 Family plan die 21 september afloopt. Voor de zekerheid ook nog op de Xbox bij Abonnementen gekeken en daar stond ook: Geen lopende abonnementen.

Dus net 9 3 maandelijkse keys verzilverd. Bij elke verzilvering kreeg ik voor recurrend billing een maand extra zonder deze elke keer uit te schakelen. Nog even voor de zekerheid elke keer de eind datum bekeken van het abonnenment na verzilvering van de 3 maanden codes en die werd elke keer met 4 maanden opgehoogd.

Bij de 9e key kreeg ik echter een foutmelding als ik recurrend billing aan liet staan voor een extra gratis 4e maand.

[...]

Dus recurrend billing uitgezet bij de laatste code en toen werd de code wel verzilverd. Ik heb dus nu 2 jaar en 11 maanden Xbox Live Gold. Next billing date staat op18 juni 2025.

Denk dat ik met mijn rewards punten een 1 maand code Game Pass Ultimate koop en die dan toevoeg waardoor die 35 maanden XBox Live Gold worden omgezet naar 35 maanden Game Pass Ultimate en dan nog die extra losse Game Pass Ultimate maand.

Of zie ik iets over het hoofd ? Ik neem toch aan dat wanneer ik 35 maanden XBL Gold heb en daar 1 maand GPU aan hang, het 1 op 1 wordt omgezet of moet ik echt via de website op die knop:

[...]

klikken waardoor je hier uitkomt en 12 euro aftikken ?
18 juni 2025 is ook net wat meer dan 2 jaar en 11 maanden, dus een maand extra had je over de 36 maanden getild, daarom zal het de laatste keer niet gelukt zijn. Ik vermoed dat er ergens met dagen gerekend wordt in plaats van puur maanden waardoor je net iets verder uitkomt.

Volgens mij kun je nu inderdaad op elke willekeurige manier gamepass ultimate activeren, dus ook via rewards, en zou alles geconverteerd moeten worden. Dat heb ik echter niet zelf zo gedaan dus kan het niet uit eigen ervaring 100% garanderen.

@Arunia je moest die extra maand declinen als je 3 12 maanden codes hebt zodat je niet over de 36 maanden heen gaat, anders kun je je 3e code niet invoeren. Maar MRE had dus 9 x 3 maanden codes die met de extra maand zouden veranderen in 9 x 4 maanden = 36 maanden. Alleen dus zoals ik hierboven zeg denk ik dat de maand berekening ergens in dagen gebeurt waardoor de laatste net niet lukt. Maar dat is niet echt een probleem natuurlijk, je kunt het dan gewoon voor de laatste code uitzetten zoals hij ook gedaan heeft. Dus bij 3 maanden codes zet je het juist wel aan (om zo goedkoop mogelijk te zijn).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Finraziel klopt zoals jij het beschrijft.

Ik had via live kaarten.nl 12 x 3 maanden kaarten gekocht voor iets van 81€ totaal. Niet wetende dat wanneer je 1 kaart van 3 maanden verzilvert, je een extra 4e.aand krijgt als je recurring billing aanzet.

Ik heb dus 9x een 3 maanden kaart verzilverd en bij 8 van die 9 recurring billing aangezet zodat ik in totaal omgerekend in maanden op 35 uitkwam. De datum verschoof daarbij uit eindelijk naar 18 juni 2025.

Later gisteren avond op de Xbox zelf via de rewards app voor 12000 punten een 1 maand Gamepass Ultimate code gekocht. Die kreeg ik 5 minuten later in de mail. Via de normale Xbox store op de Xbox de code verzilverd met als resultaat 36 maanden Gamepass Ultimate.

Edit: door bij elke verzilvering de recurring billing aan te zetten heb ik dus 3x 3 maanden kaartjes over. Die bewaar ik wel voor later in 2025.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8EszZCPEwq4x2vXsPMQ9FXpx6Lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wAf733xPHmVAKFOreQNvOtbe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERpcAijJTuyrZsEem3pCPMG3cxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aTiqvnTKY3Lt60onHN22svD6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 09-07-2022 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

MRE-Inc schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 16:12:

Edit: door bij elke verzilvering de recurring billing aan te zetten heb ik dus 3x 3 maanden kaartjes over. Die bewaar ik wel voor later in 2025.
Let wel op dat er geen houdbaarheidsdatum op zit, dit heb je soms wel eens bij die kaartjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Linksquest schreef op zondag 10 juli 2022 @ 10:02:
[...]

Let wel op dat er geen houdbaarheidsdatum op zit, dit heb je soms wel eens bij die kaartjes.
@MRE-Inc Mocht er een houdbaarheidsdatum opzitten die na de einddatum van je abo is kan je het tussendoor inleveren voor ongeveer 50 dagen GPU per 3 maanden kaart. Ik heb dat gedaan met mijn lopende GPU abo toen ik per ongeluk Gold Live kaarten had gekocht ipv GPU.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
3 maanden codes zijn nu heel goedkoop bij cdkeys...
https://nl.pepper.com/share-deal/243623
Helemaal goedkoop natuurlijk als je nu geen lopende abo hebt, anders nog steeds heel goedkoop als je de conversie naar 50 dagen ultimate pakt. Ik heb voor zo'n 82,nogwat mijn ultimate verlengd van juni 2023 naar juli 2025 :)
Had misschien goedkoper gekund door er minder te kopen en te wachten tot volgend jaar, maar dat is riskant omdat je niet weet of Microsoft in de tussentijd de deal wijzigt of dat de codes misschien toch niet goed of al gebruikt zijn (altijd een risico bij een 3rd party seller, al heb ik zelf alleen maar goede ervaringen met cdkeys en vertrouw ik hun zelf meer dan marktplaats sites als eneba/g2a/kinguin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
En voor wie geen app heeft: https://nl.pepper.com/aan...game-pass-ultimate-243623

Ik wacht wel gewoon tot mijn pass afloopt :-)

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 17-07-2022 09:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je hebt overigens niet de pepperaanbieding nodig. Gewoon direct naar CDkeys.com of eneba.com gaan geeft dezelfde goede prijzen. Heb er een paar weken geleden ook gebruik van gemaakt dus het lijkt vooralsnog niet heel kortdurend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Goede tip. Eerder wel wat gezeur gehad met een code die aan blijkbaar US account gekoppeld werd bij mij. Dus nu maar even zo verlengd. Iets duurder, maar wordt veelvuldig gebruikt hier.

Nu nieuwe Paw Patrol en Peppa Pig die door mijn dochtertjes gespeeld worden. Nog iets meer kinderspellen zou wel top zijn. Farcry 5 vond ik ook een topper. Had ik weggedaan, maar nu met GP weer kunnen installeren. Heerlijk sfeertje imo, veel beter dan FC6.

[ Voor 6% gewijzigd door Ophidian op 17-07-2022 10:06 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 17 juli 2022 @ 09:23:
Je hebt overigens niet de pepperaanbieding nodig. Gewoon direct naar CDkeys.com of eneba.com gaan geeft dezelfde goede prijzen. Heb er een paar weken geleden ook gebruik van gemaakt dus het lijkt vooralsnog niet heel kortdurend te zijn.
Klopt, ik wou alleen de credit geven waar ik het vandaan had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 16:32
Vraagje bij livekaarten staat 2 maanden voor new accounts. Als ik mijn jaar heb laten af lopen ben ik dan een new account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Louw Post schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:25:
[...]

Heb je toevallig iets van een Pi-hole of AdGuard Home draaien op je netwerk? Ik had namelijk ook erg veel issues met de Xbox/Game Pass apps op zowel computer als mijn telefoon, blijkbaar werden er wat teveel dingen van Microsoft geblokkeerd in de block lists die ik destijds gebruikte.
Dit lijkt inderdaad uit te maken! Vandaag weer vage problemen bij het starten van een spel op 2 pc's, waarbij als suggestie alleen de welbekende 'start je pc eens opnieuw op' werd aangedragen. Even Pi-hole gepauzeerd voor 5 minuten en op beide pc's startten de game meteen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

continue12345 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:06:
Vraagje bij livekaarten staat 2 maanden voor new accounts. Als ik mijn jaar heb laten af lopen ben ik dan een new account?
Nee, new account is echt een account die voor het eerst word gebruikt voor die service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
Bedankt
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruusbes
  • Laatst online: 15-07 10:35
Mijn "1 euro" GPU is in augustus afgelopen, en word omgezet in een maandelijks abonnement. Vanaf dan word er 12,99 afgeschreven en loopt dus automatisch door. Ik heb het hier niet kunnen vinden, maar moet ik voor een nieuwe voordelige GPU, mijn abonnement stopzetten? Als ik dit doe, blijven mijn savegames wel bestaan op mijn account? Ik wil dan weer instappen in september, omdat ik momenteel wegens vakantie en verbouwing niet de mogelijkheid heb om te spelen.

Alvast bedankt,

Groet,

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Ja, alle gegevens en voortgang (gekoppeld aan een account) blijft behouden.

Voor het goedkoper verlengen is het huidige abonnement stopzetten vereist. Controleer hier of voor het abonnment "Terugkerende facturering" is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat hoeft niet perse, mijne stond ook gewoon aan en heb gewoon 2 jaar verlengt, maar ik zou wel voor die datum even verlengen, bij twijfel kun je ook altijd voor een kortere periode kijken of tijdelijk stop zetten.

Die actie wat ik had is momenteel uitverkocht zag ik, maar heb wel 3 maanden voor €12,95 voor je gevonden, https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-3months

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Nog goedkoper als je elke maand verlengen niet erg vindt:

https://nl.pepper.com/aan...nd-niet-stapelbaar-243882

Voor zo'n 70 cent per maand gamepass ultimate, echt bizar hoe goedkoop het is

[ Voor 43% gewijzigd door Schweino op 24-07-2022 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:12
Schweino schreef op zondag 24 juli 2022 @ 17:16:

ow wow dat is wel heel goedkoop. Thanks.

dan ga ik deze ook halen en zo te leven kan jeer nu 1 doen en dan over een maand weer enz....

van mij verloopt na deze maand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kruusbes
  • Laatst online: 15-07 10:35
Schweino schreef op zondag 24 juli 2022 @ 17:16:

Bedankt! supertip. Ideale oplossing voor mij.

Groet,

Henk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• continue12345
Thx ik ook gelijk 5 gekocht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bramsko
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:30
Weer eens niet goed gelezen.. Dus niet stapelbaar. Heb nog bijna 2 jaar GPU.

First come, first served:
spoiler: 1 maand GPU
YMGW9-DRWX9-XJX7X-DFTR3-2K94Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Bramsko schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:51:

Ze zijn onbeperkt houdbaar dus je kan de code ook over 2 jaar gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramsko
  • Laatst online: 13:30
I know, maar dan ben ik het al lang weer vergeten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Bramsko schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:51:

Helaas al redeemed, toch bedankt (namens degene die niet zo netjes was om het hier te melden.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
Vandaag weer 10 gekocht dacht dat niet kon maar kon wel geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
continue12345 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:16:
Vandaag weer 10 gekocht dacht dat niet kon maar kon wel geen geld
Ik snap geen drol van je post. 10 wat gekocht? En waar gekocht? Wat dacht je dat niet kon, maar kon wel? Wat bedoel je met geen geld? Dat het goedkoop was?

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• continue12345
Oh sorry 5 van die maand passen ik had er al 5/ gekocht dacht dat dat de max was maar heb er nu weer 5 bij voor 0.68 per stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
Hahn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:18:
[...]
Ik snap geen drol van je post. 10 wat gekocht? En waar gekocht? Wat dacht je dat niet kon, maar kon wel? Wat bedoel je met geen geld? Dat het goedkoop was?
Mocht er nu echt geen context zijn, zou ik je gelijk geven, maar letterlijk 5 posts ervoor staat er al een andere post van hem waarin hij zegt dat hij er '5' gekocht heeft, en dat onmiddellijk volgt op de suggestie van iemand van spotgoedkope maandkaartjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Op dit moment op vakantie in Frankrijk op een camping met 4g+ dekking, maar dan is cloud gaming best een aardig alternatief voor thuis! Gewoon niet al te "snelle" games spelen en dan gaat het best goed! Mooi dat je dat er "gewoon" bij hebt met Game Pass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:12

OMD

Vraagje:

Er staat sinds vandaag Ghost Recon op game pass (pc) maar er staat in de tekst dat dit de proefversie betreft en je maximaal 5 uur kan spelen. Is dit nieuw??? Dat zou toch nooit gaan gebeuren bij Game Pass?
Probeer Ghost Recon® Wildlands gratis uit! Speel online met je vrienden en verken het land 5 uur lang met de gratis proefversie!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

OMD schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:12:
Vraagje:

Er staat sinds vandaag Ghost Recon op game pass (pc) maar er staat in de tekst dat dit de proefversie betreft en je maximaal 5 uur kan spelen. Is dit nieuw??? Dat zou toch nooit gaan gebeuren bij Game Pass?

[...]
Dan zal deze los staan van Game Pass zelf, maar een proef actie die alleen Game Pass members kunnen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noizzz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-07 17:03
MRE-Inc schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 16:12:

Ik had via live kaarten.nl 12 x 3 maanden kaarten gekocht voor iets van 81€ totaal. Niet wetende dat wanneer je 1 kaart van 3 maanden verzilvert, je een extra 4e.aand krijgt als je recurring billing aanzet.

Ik heb dus 9x een 3 maanden kaart verzilverd en bij 8 van die 9 recurring billing aangezet zodat ik in totaal omgerekend in maanden op 35 uitkwam. De datum verschoof daarbij uit eindelijk naar 18 juni 2025.

Later gisteren avond op de Xbox zelf via de rewards app voor 12000 punten een 1 maand Gamepass Ultimate code gekocht. Die kreeg ik 5 minuten later in de mail. Via de normale Xbox store op de Xbox de code verzilverd met als resultaat 36 maanden Gamepass Ultimate.

Vandaag (15/08/2022) 9x 3 maanden Live Gold codes ingevoerd, allemaal met recurring payments aan, dus dat zou 36 maanden op moeten leveren. De datum kwam uit op 18/08/2025, dus iets meer dan drie jaar.
Daarna upgraden naar GP Ultimate en werden de dagen boven de drie jaar eraf gehakt, dus kom ik toch weer uit op 15/08/2025.

Kortom: gewoon recurring aan laten staan voor 36 maanden, ipv van 35 maanden en 3 dagen als je de laatste recurring uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:41
Iemand de PC game Expeditions: Rome al geprobeerd? Gek op de Romeinen. Net even kort opgestart, maar heb helaas geen tijd om te spelen. Maar denk dat ik hier vanavond wel wat uurtjes aan ga besteden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dan cloud gaming werkt echt goed, prima Horizon 5 gespeeld op de iPad van het weekend.
Leuk om even een half uurtje te doen maar om even lekker te zitten speelt de Xbox natuurlijk lekkerder :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wShkW3kZU7WE4ENHR222ZzWUTVM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cu5z2VnWc0Opzosju9S1Yrpc.jpg?f=fotoalbum_large

Geldt deze conversie rate alleen als je al een ultimate account hebt of is dit ook als je start met xbox live gold en dan pas omzet naar ultimate?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wesrou schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:38:
[Afbeelding]

Geldt deze conversie rate alleen als je al een ultimate account hebt of is dit ook als je start met xbox live gold en dan pas omzet naar ultimate?
Alleen als je een lopend ultimate abonnement hebt.
Heb je live of gamepass zonder ultimate dan wordt het 1 op 1 omgezet.

• zeng
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-05 20:50
Heeft iemand ervaringen met xcloud op nvidia shield?
Ik ervaar nog teveel lag (Antwerpen) en de resolutie lijkt me eerdere 720p dan 1080p.

Iemand betere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down-loader
  • Laatst online: 11-09 00:03
Als je de Fall Guys costume perks van Game Pass Ultimate op je PC wil redeemen en je hebt geen Xbox, dan kan je ze via de Fall Guys Discord laten activeren. Daar zijn ze wel behulpzaam.

[ Voor 73% gewijzigd door Down-loader op 28-08-2022 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Down-loader schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:10:
Kan iemand met een Xbox mij helpen met het redeemen van deze costume? https://fallguysstore.com...ass-ultimate-subscribers/ Het enige wat je hoeft te doen is eenmalig met mijn account inloggen op je Xbox Fall Guys, zodat ik de costume ook op PC kan gebruiken. Als je kan helpen, stuur dan even een DM.
Klinkt als een erg slecht idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
RaijRaij schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:22:
[...]

Klinkt als een erg slecht idee...
Dan kan je eerder nog een originele Xbox One voor 50 euro op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02
OMD schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:12:
Vraagje:

[...]
Ghost Recon is niet de naam van de game. Je hebt (Ghost Recon) Wildlands, die zit in gamepass momenteel, en je hebt (Ghost Recon) Breakpoint. Waarschijnlijk probeer je breakpoint te installeren?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

sdk1985 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:22:
[...]

Ghost Recon is niet de naam van de game. Je hebt (Ghost Recon) Wildlands, die zit in gamepass momenteel, en je hebt (Ghost Recon) Breakpoint. Waarschijnlijk probeer je breakpoint te installeren?
Je reageert op een post van 3 augustus. Toen was het spel net toegevoegd. Is even irrelevant welke versie het is (weet ik ook niet meer), ging om het feit dat het spel dus een demo is en dat zou niet op game pass gebeuren.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
OMD schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:34:
[...]

Je reageert op een post van 3 augustus. Toen was het spel net toegevoegd. Is even irrelevant welke versie het is (weet ik ook niet meer), ging om het feit dat het spel dus een demo is en dat zou niet op game pass gebeuren.
Niemand had erop gereageerd.

De demo van 5 uur voor Wildlands is er 5 jaar geleden al opgezet. In gamepass zit gewoon de full game. Dus als jij maar 5 uur kunt spelen dan is er ergens iets misgegaan met gamepass.

edit: Zal wel een oude beschrijving zijn ivm deze knop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBBwKo3vJvRDy4J780ATBr2yQz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dgfdEufcdEVNooVUvskyVzOl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door sdk1985 op 28-08-2022 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

sdk1985 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:18:
[...]

Niemand had erop gereageerd.

De demo van 5 uur voor Wildlands is er 5 jaar geleden al opgezet. In gamepass zit gewoon de full game. Dus als jij maar 5 uur kunt spelen dan is er ergens iets misgegaan met gamepass.

edit: Zal wel een oude beschrijving zijn ivm deze knop:
[Afbeelding]
Hier is die toegevoegd op 28-6-2022
Bij mij staat er alleen installeren en weergeven in Ubisoft.
daaronder staat:
Probeer Ghost Recon® Wildlands gratis uit! Speel online met je vrienden en verken het land 5 uur lang met de gratis proefversie!
Ik vind het een beetje vaag allemaal. Gaat om PC versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
OMD schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:37:
[...]

Hier is die toegevoegd op 28-6-2022
Bij mij staat er alleen installeren en weergeven in Ubisoft.
daaronder staat:

[...]

Ik vind het een beetje vaag allemaal. Gaat om PC versie.
Dat is an sich logisch. Want de screenshot is gemaakt op de publieke website, zonder in te loggen. Bezit je de game dan is de proefversie niet relevant, dus verdwijnt die knop. Net als dat de knop Install verandert in Play op het moment dat hij geïnstalleerd staat.

Sterker nog; ik ben al jaren eigenaar van de game en bij mij staat in de beschrijving ook dat je hem 5 uur gratis kunt spelen. De Engelse tekst is overigens wellicht iets duidelijker;
Try Ghost Recon Wildlands for free! Play online with your friends and explore the country for 5 hours by downloading the trial!
Vervolgens is de aparte knop: Free Trial.

TLDR: Negeer de beschrijving.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Laatst online: 06:38
Na alle playstations en portable playstations te hebben gehad, zat ik deze gen voor het eerst te twijfelen tussen de ps5 en de series x, mede vanwege de iets snellere hardware en de ultimate gamepass voordelen zag ik de xbox deze gen als een optie.

De ps5 prijsverhoging gaf de beslissende trap en heeft mij doen besluiten voor het eerst een xbox (series x) te kopen. Morgen komt hij binnen, spannend.

Goed nu dus het uitzoekwerk van xbox gold nemen, en overzetten naar ultimate voor 36 maanden, ik begrijp dat de truuk nog steeds werkt? dus we gaan dit topic eens even helemaal doornemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisje1983
Een aanvullende vraag waar ik niet direct een antwoord op kan vinden, kan ik de xbox live gold kaarten nu al op de laptop verzilveren door een xbox account aan te maken en upgraden voor 1 euro naar ultimate of kan dat alleen op de xbox console zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Chrisje1983 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 19:59:
Een aanvullende vraag waar ik niet direct een antwoord op kan vinden, kan ik de xbox live gold kaarten nu al op de laptop verzilveren door een xbox account aan te maken en upgraden voor 1 euro naar ultimate of kan dat alleen op de xbox console zelf?
Ja dat kan

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
Nog een aanvulling, ik heb 12 x 3 maand kaarten gekregen, bij elke keer invullen vana de code krijg ik de optie om 1 maand gratis te krijgen, heb ik dan effectief met 9 kaarten van 3 maand dal 36 maanden of verspeel ik daarmee mijn 36 maand naar ultimate upgrade?

Dat had ik dus blijkbaar ook kunnen doen en was ik nog goedkoper uit geweest. Nou goed, leer moment voor de volgende keer.

[ Voor 19% gewijzigd door Chrisje1983 op 29-08-2022 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:42
Chrisje1983 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 21:30:
Nog een aanvulling, ik heb 12 x 3 maand kaarten gekregen, bij elke keer invullen vana de code krijg ik de optie om 1 maand gratis te krijgen, heb ik dan effectief met 9 kaarten van 3 maand dal 36 maanden of verspeel ik daarmee mijn 36 maand naar ultimate upgrade?

Dat had ik dus blijkbaar ook kunnen doen en was ik nog goedkoper uit geweest. Nou goed, leer moment voor de volgende keer.
Volgens mij krijg je één maand gratis bij het aanmaken van een account. Misschien dat je daarom deze melding krijgt. Totdat je hem accepteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chrisje1983 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 21:30:

Ja dat kan elke keer. Code invoeren en de extra maand accepteren, dan automatisch verlengen weer uitzetten voor je de volgende code invoert en je krijgt opnieuw het aanbod.
En je kunt het altijd omzetten naar ultimate, enige beperking is dat je niet over de 36 maanden kunt gaan. Maar die extra codes die je overhoudt kun je gewoon bewaren om ofwel te gebruiken als 3 jaar later je ultimate op is (als de deal dan nog bestaat) of je kunt hem terwijl ultimate nog loopt inwisselen voor 50 dagen ultimate (maar wel pas als je daarmee weer niet over de 36 maanden gaat, dus niet direct nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
Finraziel schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:35:
[...]

Ja dat kan elke keer. Code invoeren en de extra maand accepteren, dan automatisch verlengen weer uitzetten voor je de volgende code invoert en je krijgt opnieuw het aanbod.
En je kunt het altijd omzetten naar ultimate, enige beperking is dat je niet over de 36 maanden kunt gaan. Maar die extra codes die je overhoudt kun je gewoon bewaren om ofwel te gebruiken als 3 jaar later je ultimate op is (als de deal dan nog bestaat) of je kunt hem terwijl ultimate nog loopt inwisselen voor 50 dagen ultimate (maar wel pas als je daarmee weer niet over de 36 maanden gaat, dus niet direct nu).
Duidelijk, daar was ik al bang voor maar ik wou de deal niet verpesten, had ik dit wel gedaan had ik dus 3 kaarten van 3 maanden over gehouden om nog een jaar te activeren. Nou goed, alsnog ben ik behoorlijk goedkoop uit, ik mag niet klagen.

Heb al wat cloud gaming (fallout en outer worlds) gedaan op de laptop, leuk. Nou wachten op de xbox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrisje1983
Wauw wat werkt dat cloud gaming op de laptop goed zeg, ik sta er versteld van.
Alleen cloud gaming voor omgerekend 3,5 euro per maand 3 jaar lang zou het geld al waard zijn, heel bijzonder dit.
Ik kan een hoop van mijn persoonlijke favoriete games weer spelen zoals fallout, outer world, battlefield, een hoop star wars games en nog veel meer.
Het enige waar ik een beetje tegen op zie is de xbox controller morgen, ik kon totaal niet overweg destijds bij vrienden met een xbox 360 controller.
De xbox cloud speel ik nu met mijn vertrouwde ds4 controller en de ds4windows app, ik heb al zitten kijken naar mogelijkheden om de ds4 op de xbox te gebruiken maar die zijn niet heel goedkoop. Misschien moet ik maar gewoon even wennen en valt het wel mee.

Ik ben een happy camper :)

[ Voor 10% gewijzigd door Chrisje1983 op 30-08-2022 02:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Chrisje1983 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 02:05:
Wauw wat werkt dat cloud gaming op de laptop goed zeg, ik sta er versteld van.
Alleen cloud gaming voor omgerekend 3,5 euro per maand 3 jaar lang zou het geld al waard zijn, heel bijzonder dit.
Ik kan een hoop van mijn persoonlijke favoriete games weer spelen zoals fallout, outer world, battlefield, een hoop star wars games en nog veel meer.
Het enige waar ik een beetje tegen op zie is de xbox controller morgen, ik kon totaal niet overweg destijds bij vrienden met een xbox 360 controller.
De xbox cloud speel ik nu met mijn vertrouwde ds4 controller en de ds4windows app, ik heb al zitten kijken naar mogelijkheden om de ds4 op de xbox te gebruiken maar die zijn niet heel goedkoop. Misschien moet ik maar gewoon even wennen en valt het wel mee.

Ik ben een happy camper :)
De huisige Xbox controllers zijn weer net wat beter dan die 360. Is een kwestie van gewenning. Vooral succes met de knopjes onthouden. Daar had ik moeite mee toen ik van ps3 naar Xbox360 overstapte.
Pagina: 1 ... 27 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)