Sinds gisteren heb ik ook game pass Ultimate.
Heb geen Xbox ofzo ik heb de app gesideload op m'n Androidbox.
Zag de aanbieding van 3 maanden voor 1 euro en dacht nu toch even proberen.
Even een elceapo controller gepakt die ik had liggen en de app werkt beetje traag maar het gamen gaat redelijk goed.
Dus moet even een xbox controller op de kop zien te tikken dat werkt iets beter.
Heb even een paar pagina's terug gelezen en zie hier allemaal manieren om goedkoop te kunnen gamen.
Ik koop het liefst gewoon een game pass ultimate card zonder wat te hoeven omzetten.
Die aanbieding van 1 jaar turkije voor €40 lijkt mij ook wel wat.
Kan ik die kopen en aan mijn bestaande GPU plakken of werkt dat niet omdat het de turkse is en moet ik mijn bestaande laten verlopen en het dan doen?
Moet ik dan ook nog met een VPN aan de gang?
Er staat daar ook bij voor Xbox One...maar die kan ik ook gewoon gebruiken toch?
En ook staat er activering in 4 stappen.
Krijg je deze stappen te zien nadat je dat heb besteld?
Heb geen Xbox ofzo ik heb de app gesideload op m'n Androidbox.
Zag de aanbieding van 3 maanden voor 1 euro en dacht nu toch even proberen.
Even een elceapo controller gepakt die ik had liggen en de app werkt beetje traag maar het gamen gaat redelijk goed.
Dus moet even een xbox controller op de kop zien te tikken dat werkt iets beter.
Heb even een paar pagina's terug gelezen en zie hier allemaal manieren om goedkoop te kunnen gamen.
Ik koop het liefst gewoon een game pass ultimate card zonder wat te hoeven omzetten.
Die aanbieding van 1 jaar turkije voor €40 lijkt mij ook wel wat.
Kan ik die kopen en aan mijn bestaande GPU plakken of werkt dat niet omdat het de turkse is en moet ik mijn bestaande laten verlopen en het dan doen?
Moet ik dan ook nog met een VPN aan de gang?
Er staat daar ook bij voor Xbox One...maar die kan ik ook gewoon gebruiken toch?
En ook staat er activering in 4 stappen.
Krijg je deze stappen te zien nadat je dat heb besteld?