Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

menne schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:11:
En hoeveel betaal je nou uiteindelijk ongeveer onder de streep met de handige trucjes? Ik ben het zelf niet van plan, maar ben in het algemeen wel geïnteresseerd in wat het dan uiteindelijk per maand (ongeveer) kost :)
Heb eerste de omzet truc gedaan met EU kaarten voor 3 jaar.

Sindsdien verleng ik elke 3 maanden met een kaartje uit Turkije -3 maanden GPU-, ongeveer 9 euro. Dus 3 euro per maand.

Mijn abonnement heeft dus altijd een doorlooptijd van bijna 3 jaar, zo ben ik niet afhankelijk van het eventueel stopzetten conversie gold:gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Elias2020 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:02:
[...]

Sindsdien verleng ik elke 3 maanden met een kaartje uit Turkije -3 maanden GPU-, ongeveer 9 euro. Dus 3 euro per maand.

Mijn abonnement heeft dus altijd een doorlooptijd van bijna 3 jaar, zo ben ik niet afhankelijk van het eventueel stopzetten conversie gold:gpu.
Waar koop je 3 maanden voor 9 euro? Het goedkoopste wat ik kan vinden is 12 euro (en dat is geen ultimate): https://www.turgame.com/xbox-game-pass-3-months-key-turkey/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Schweino schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Waar koop je 3 maanden voor 9 euro? Het goedkoopste wat ik kan vinden is 12 euro: https://www.turgame.com/xbox-game-pass-3-months-key-turkey/
Op Gamivo; maar alleen als er goede kortingscodes zijn. Meestal gaat er op feestdagen wel 10-15% van af.

Staat nu op 8,54 zie ik. Even naar beneden doorscrollen voor goedkoopste prijs

[ Voor 10% gewijzigd door Elias2020 op 12-06-2022 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:32
menne schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:11:
En hoeveel betaal je nou uiteindelijk ongeveer onder de streep met de handige trucjes? Ik ben het zelf niet van plan, maar ben in het algemeen wel geïnteresseerd in wat het dan uiteindelijk per maand (ongeveer) kost :)
Zojuist via livekaarten.nl 3 jaar en de normale game pass upgrade (2e keer deze truuc) 2,69 per maand

Met 1 euro upgrade 2,33 per maand

Kan ik er weer tegenaan :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:30
[...]

Maar dat werkt niet als je al een lopend GPU abo hebt...althans dat zegt Microsoft wanneer ik mijn zojuist aangeschafte 3 maanden Live Gold wil inwisselen.
Mijn abo loopt nog tot 3-10-24 en wanneer ik de 3 maanden code wil inwisselen wordt het maar verlengd tot 24-11-24.

Nou heb ik er maar 7,10 Euro voor betaald en dus alsnog goedkoper dan een maand van 12,99 maar het werkt dus niet bij mij.
Tenzij ik iets belangrijks over het hoofd zie bewaar ik de codes wel tot aan t eind van mijn abo; zien we dan wel weer of het nog werkt ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Vortigen schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:43:
[...]

Maar dat werkt niet als je al een lopend GPU abo hebt...althans dat zegt Microsoft wanneer ik mijn zojuist aangeschafte 3 maanden Live Gold wil inwisselen.
Mijn abo loopt nog tot 3-10-24 en wanneer ik de 3 maanden code wil inwisselen wordt het maar verlengd tot 24-11-24.

Nou heb ik er maar 7,10 Euro voor betaald en dus alsnog goedkoper dan een maand van 12,99 maar het werkt dus niet bij mij.
Tenzij ik iets belangrijks over het hoofd zie bewaar ik de codes wel tot aan t eind van mijn abo; zien we dan wel weer of het nog werkt ;)
Ik wissel geen gold in, maar game pass ultimate. Dat werkt wel aan lopend abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Elias2020 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:44:
[...]

Ik wissel geen gold in, maar game pass ultimate. Dat werkt wel aan lopend abonnement.
Aha, verkeerd gelezen van mijn kant. Nou, dan maar mijn Gold code inwisselen en een maandje extra GPU voor 7 euro 8)7

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
@Elias2020 Met twee Turske GPU codes van elk 3 maanden is het mij nu dan toch ook gelukt ;)
Abo loopt nu tot april 2025. Dankjewel voor de tip (y) (en die 3 maanden live gold raak ik wel weer kwijt; ik was te gehaast)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Vortigen schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:07:
@Elias2020 Met twee Turske GPU codes van elk 3 maanden is het mij nu dan toch ook gelukt ;)
Abo loopt nu tot april 2025. Dankjewel voor de tip (y) (en die 3 maanden live gold raak ik wel weer kwijt; ik was te gehaast)
Had laatst zelf ook per ongeluk drie maanden de turkse game pass gekocht ipv game pass ultimate. Die converteerde hij naar 2 maanden ultimate. You lose some, you win some, maar uiteindelijk blijft het een goede deal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 21:47
Vandaag voor 83,85 3 jaar aan xbox live gold codes gekocht (3 maanden per code) bij livekaarten.nl.
Dit waren gewone Europese codes. Deze ingevoerd op de pc via de xbox.com website.
Alle codes konden ingevoerd worden maar 1 code haperde. Dit is door Microsoft support snel opgelost.

Vervolgens voor 12,99 gold omgezet in ultimate en vervolgens recurring billing uitgezet.
Schade 96,84 en geen gedoe met VPN. Verloopt op 12-6-2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Hoor weinig animo over de Grounded trailer: Komt eindelijk uit early access en zal nu de moeite worden om hem echt door te spelen.
Had hem enkel in EA geprobeerd toen hij pas uitkwam, maar lijkt zo gigantisch veel meer te bieden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Goede tip. Mag wel vast gepinned worden. Moet je dan nog VPN gebruiken ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
MRE-Inc schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:32:
[...]

Goede tip. Mag wel vast gepinned worden. Moet je dan nog VPN gebruiken ?
Ja, immers een kaartje uit TU.

Niet alle gratis VPN's hebben overigens Turkije in hun arsenaal. Iemand een tip voor eentje die dat wel heeft?

[ Voor 20% gewijzigd door FrankoNL op 13-06-2022 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
Nog goedkoper:

https://nl.pepper.com/aan...imate-voor-65-euro-239791

5,92 voor 3 maanden xbox live (wereldwijd inwisselbaar zonder VPN) op het moment van schrijven

[ Voor 34% gewijzigd door Schweino op 13-06-2022 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
FrankoNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:36:
[...]

Ja, immers een kaartje uit TU.

Niet alle gratis VPN's hebben overigens Turkije in hun arsenaal. Iemand een tip voor eentje die dat wel heeft?
Windscribe chrome plugin gebruik ik voor Turkije

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellevUUr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 03:45:
Vandaag voor 83,85 3 jaar aan xbox live gold codes gekocht (3 maanden per code) bij livekaarten.nl.
Dit waren gewone Europese codes. Deze ingevoerd op de pc via de xbox.com website.
Alle codes konden ingevoerd worden maar 1 code haperde. Dit is door Microsoft support snel opgelost.

Vervolgens voor 12,99 gold omgezet in ultimate en vervolgens recurring billing uitgezet.
Schade 96,84 en geen gedoe met VPN. Verloopt op 12-6-2025.
Dit heb ik dus ook gedaan, maar mijn Game Pass Ultimate loopt pas over 3 maand af dus ik bewaar de codes tot dan. Heb zelfs nog de helft van die €83,85 teruggekregen omdat ik het deel met mijn bonusvader, straks weer lekker goedkoop Game Pass Ultimate voor 3 jaar :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Schweino schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:38:
Nog goedkoper:

https://nl.pepper.com/aan...imate-voor-65-euro-239791

5,92 voor 3 maanden xbox live (wereldwijd inwisselbaar zonder VPN) op het moment van schrijven
Nice, maar hoe zit dat nu met de conversie naar GPU? dat is blijkbaar 1:1 vanwege die extra GPU code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
RodeStabilo schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:39:
[...]

Nice, maar hoe zit dat nu met de conversie naar GPU? dat is blijkbaar 1:1 vanwege die extra GPU code?
Ja, klopt.

https://pureinfotech.com/...ultimate-5-month-3-years/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Werkt de Dualsense controller goed met Xcloud via de browser? Officiële supportdocumenten geven alleen support aan voor de dualshock 4.

[ Voor 38% gewijzigd door Ronwiel op 13-06-2022 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik ga volgens mij de mist in qua codes :).

Ik heb gisteren voor 1 euro de PC Game Pass aangeschaft. Die loopt tot 12-9-2022 (volgende opwaardering).

Nu wilde ik dus die truc toepassen met goedkopere keys, maar nu heb ik Xbox Live Gold als tweede abonnement erbij staan (volgende opwaardering 14-10-2022). Voordat ik er helemaal een puinhoop van maak, hoe krijg ik dit nu samengevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Even controleren of "terugkerende facturering" uit staat bij beide lopende abonnementen zodat deze automatisch stoppen op de einddatum.
Ik zou voorlopig niets doen want volgens mij krijg je het pas samengevoegd als het huidige GP abo verlopen is (13-09-2022).
Het resterende saldo van Live Gold kun je dan omzetten met / door toevoeging van een maand GP (Ultimate).

Het best kun je wachten tot het GP abo verlopen is en dan desgewenst tot maximaal 36 maanden vooruit Live Gold toe te voegen en dit dan omzetten naar Game Pass (Ultimate) door één maand GP (Utlimate) toe te voegen tegen het standaard maandbedrag i.p.v. het actiebedrag van €1.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Speculaes schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:25:
Nu wilde ik dus die truc toepassen met goedkopere keys, maar nu heb ik Xbox Live Gold als tweede abonnement erbij staan (volgende opwaardering 14-10-2022). Voordat ik er helemaal een puinhoop van maak, hoe krijg ik dit nu samengevoegd?
Staat nochtans heel duidelijk in de Topic Start (zie ook de topic warning hieronder) dat je je Live Gold codes moet inwisselen voordat je je abonneert op Gamepass. Het verbaast me eigenlijk dat die nu niet automatisch omgezet geweest zijn in veel minder tijd Gamepass. Misschien iets met verschillende regios van beide abonnementen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 14-06-2022 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
ariekanari schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:23:
Even controleren of "terugkerende facturering" uit staat bij beide lopende abonnementen zodat deze automatisch stoppen op de einddatum.
Ik zou voorlopig niets doen want volgens mij krijg je het pas samengevoegd als het huidige GP abo verlopen is (13-09-2022).
Het resterende saldo van Live Gold kun je dan omzetten met / door toevoeging van een maand GP (Ultimate).

Het best kun je wachten tot het GP abo verlopen is en dan desgewenst tot maximaal 36 maanden vooruit Live Gold toe te voegen en dit dan omzetten naar Game Pass (Ultimate) door één maand GP (Utlimate) toe te voegen tegen het standaard maandbedrag i.p.v. het actiebedrag van €1.
Dan ga ik het in september proberen!
Twixie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:28:
[...]

Staat nochtans heel duidelijk in de Topic Start (zie ook de topic warning hieronder) dat je je Live Gold codes moet inwisselen voordat je je abonneert op Gamepass. Het verbaast me eigenlijk dat die nu niet automatisch omgezet geweest zijn in veel minder tijd Gamepass. Misschien iets met verschillende regios van beide abonnementen ?
Ja daar gaat het over Ultimate, maar ik heb een PC Game Pass. Ik had geen idee dat dat hetzelfde was. Ik dacht dus dat ik m'n GamePass kon upgraden met deze Gold-kaarten en dan daarna naar Ultimate kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij kloppen bovenstaande adviezen niet... Hij heeft gamepass pc, niet ultimate. Conversie van andere codes gaat alleen op voor gamepass ultimate.

@Speculaes ik kan er helaas geen 100% bevestiging meer van vinden, maar volgens mij werkt het zo dat als je nu gamepass ultimate zou activeren dat je uitstaande tijd van gamepass pc en die van Xbox live gold opgeteld worden en geconverteerd naar gamepass ultimate.

Wat je zou kunnen doen is proberen om je nu op gamepass ultimate te abonneren. Volgens mij toont hij dan wat er gebeurt en tot wanneer je ultimate zou hebben voordat je bevestigt. Wellicht kan iemand dat nog bevestigen die het recenter gedaan heeft (voor mij zo'n 2 jaar geleden).

Als het inderdaad zo werkt zoals ik zeg dan zou je op dat moment moeten zien dat je ongeveer 7 maanden ultimate zou krijgen. Dan kun je dus annuleren en vervolgens nog 28 of 29 maanden live toevoegen en dan converteren.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Finraziel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:38:
Volgens mij kloppen bovenstaande adviezen niet... Hij heeft gamepass pc, niet ultimate. Conversie van andere codes gaat alleen op voor gamepass ultimate.

@Speculaes ik kan er helaas geen 100% bevestiging meer van vinden, maar volgens mij werkt het zo dat als je nu gamepass ultimate zou activeren dat je uitstaande tijd van gamepass pc en die van Xbox live gold opgeteld worden en geconverteerd naar gamepass ultimate.

Wat je zou kunnen doen is proberen om je nu op gamepass ultimate te abonneren. Volgens mij toont hij dan wat er gebeurt en tot wanneer je ultimate zou hebben voordat je bevestigt. Wellicht kan iemand dat nog bevestigen die het recenter gedaan heeft (voor mij zo'n 2 jaar geleden).

Als het inderdaad zo werkt zoals ik zeg dan zou je op dat moment moeten zien dat je ongeveer 7 maanden ultimate zou krijgen. Dan kun je dus annuleren en vervolgens nog 28 of 29 maanden live toevoegen en dan converteren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oWuYQsIHe5yvCMW1pzeEeyK7uI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pYW9TtTwkCvdKC8KZQk97Fbp.png?f=fotoalbum_large

Zo ziet het er op dit moment uit. Dus volgens jou zou ik de PC-pass moeten omzetten naar Ultimate en dan wordt de LiveGold ook automatisch omgezet?

Update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdjY7YEDybJpfs0jgNBhBHWDyaQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KnxBQxhAOphChm1myUl891yn.png?f=user_large

Die lijkt-ie inderdaad te combineren! En dan is het alleen nog zaak om de codes die ik nog heb van Gold in te voeren én daarna die weer te upgraden? Of juist eerst alle codes voor Gold invoeren en dan pas te upgraden?

[ Voor 12% gewijzigd door Speculaes op 14-06-2022 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speculaes schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:40:
[...]

[Afbeelding]

Zo ziet het er op dit moment uit. Dus volgens jou zou ik de PC-pass moeten omzetten naar Ultimate en dan wordt de LiveGold ook automatisch omgezet?

Update:

[Afbeelding]

Die lijkt-ie inderdaad te combineren! En dan is het alleen nog zaak om de codes die ik nog heb van Gold in te voeren én daarna die weer te upgraden? Of juist eerst alle codes voor Gold invoeren en dan pas te upgraden?
Eerst alle codes invoeren, dán pas upgraden, dus dat scherm wat je nu hebt annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:38

Vagax

Hehe

Krimglas schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:15:
Hoor weinig animo over de Grounded trailer: Komt eindelijk uit early access en zal nu de moeite worden om hem echt door te spelen.
Had hem enkel in EA geprobeerd toen hij pas uitkwam, maar lijkt zo gigantisch veel meer te bieden nu.
Ik heb hier ook heel veel zin in, zat ook te wachten dat ze het verhaal dingen uitdikken want dat is vaak voor mij een dingetje in dit soort survival games om me nog een beetje geboeid te houden.

Heb er zin in om dit lekker in co-op te spelen, alleen jammer dat ik zo snel schrik van al die beesten in het spel :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Speculaes
Finraziel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:44:
[...]

Eerst alle codes invoeren, dán pas upgraden, dus dat scherm wat je nu hebt annuleren.
Yes dat was het! Tot in 2025 een abonnementje. Dank allen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
FIFA 22 komt volgende week in EA Play en Game Pass Ultimate :D

https://pu.nl/artikelen/n...pass-ultimate-en-ea-play/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 17:31
Doen jullie die trucjes met 3 jaar GPU op jullie eigen MS account of maken jullie een speciaal account aan voor het geval dat MS door heeft dat je keys niet zo legit zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Oh dat is ff leuk! Heb nog nooit een FIFA gespeeld en wil het weleens proberen :)
Bedankt voor de heads-up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
michaelw1998 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:20:
Doen jullie die trucjes met 3 jaar GPU op jullie eigen MS account of maken jullie een speciaal account aan voor het geval dat MS door heeft dat je keys niet zo legit zijn?
Ik doe het op mijn eigen MS account.

Heb eerder Keys gekocht voor pc games en dat ging altijd goed. Heb er wel vertrouwen in. Ook al is het een gok. Reviews vind ik wel belangrijk om te bekijken eerst ervan, verder wil ik niet dat de store nog te jong is.

Ik heb wel keys gekocht zonder regio te veranderen of VPN te gebruiken. Dat vind ik wat riskanter voor mijn lang actieve Microsoft account die dagelijks gebruikt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Vortigen schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:21:
[...]

Oh dat is ff leuk! Heb nog nooit een FIFA gespeeld en wil het weleens proberen :)
Bedankt voor de heads-up!
Je stapt op een mooi moment in!

Tegenwoordig heeft FIFA tutorials die het spel uitlegt. Vervolgens kan je een aftrapje of een Champions League toernooi starten en kan je zo wat goals maken. Misschien moeilijkheidsgraad op Semi-Prof zetten na je de tutorials heb gedaan.

Of je gaat aan de FUT zoals iedereen. :P maar ik heb dat nog nooit gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
michaelw1998 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:20:
Ik heb mijn eigen MS account gebruikt. Eerst met 3 jaar EU codes - dus gewoon legit - en laatst een keer 6 maanden verlengd met Turkse codes, die dus niet helemaal "kosher" zijn ;)

Ik maak me eerlijk gezegd geen zorgen dat ik daardoor eventueel later in de problemen ga komen. Denk dat MS er zich terdege van bewust is dat veel gamers (soms) een VPN gebruiken of "de truuk" met de gold naar Ultimate conversie gebruiken.
Zo harken ze een hoop klanten binnen die dan weer geld kunnen uitgeven. Ik heb bv een season pass van Wreckfest gekocht op Gamepass. Toch weer inkomsten voor MS :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 21:42
Zo, ik heb ook weer dankbaar gebruik kunnen maken van de truc :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTu2MRZ_RvowJ3f1vZuRvqQN1cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdBAi3S3Bf7fbdtrLKifGelV.jpg?f=fotoalbum_large

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zijn er al (goedkopere) manier om een reeds lopende GPU abonnement te verlengen? Mijne loopt ergens tot 2023 maar zou natuurlijk liever verlengen op 'duurzame' manier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
lapino schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:50:
Zijn er al (goedkopere) manier om een reeds lopende GPU abonnement te verlengen? Mijne loopt ergens tot 2023 maar zou natuurlijk liever verlengen op 'duurzame' manier ;)
Bijvoorbeeld via livekaarten.nl: https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate of eneba: https://www.eneba.com/store?text=game%20pass%20ultimate Je kunt dan ook zelf kijken hoeveel moeite je er in wil steken met vpns en dergelijke. Persoonlijk vind ik het aanbod van 100 euro voor een jaar wel prima. (Heb bij beide zaken al het nodige gekocht en werkte altijd gewoon goed.)

/edit: let er wel op dat je geen trials koopt, die zijn echt voor eerste gebruik geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-06-2022 08:57 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
ArthurMorgan schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:56:
[...]

Bijvoorbeeld via livekaarten.nl: https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate of eneba: https://www.eneba.com/store?text=game%20pass%20ultimate Je kunt dan ook zelf kijken hoeveel moeite je er in wil steken met vpns en dergelijke. Persoonlijk vind ik het aanbod van 100 euro voor een jaar wel prima. (Heb bij beide zaken al het nodige gekocht en werkte altijd gewoon goed.)

/edit: let er wel op dat je geen trials koopt, die zijn echt voor eerste gebruik geloof ik.
Hier net zo. Betaal ook met plezier 100 euro per jaar voor de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

WinterBase schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 06:16:
Zo, ik heb ook weer dankbaar gebruik kunnen maken van de truc :)

[Afbeelding]
Ik moet dat ook maar eens gaan doen, blijf elk kwartaal de volle mep betalen. Even zoeken naar de how-to. Die staat hier vast ergens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 14-09 21:42
Stimulate14 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 14:29:
[...]

Ik moet dat ook maar eens gaan doen, blijf elk kwartaal de volle mep betalen. Even zoeken naar de how-to. Die staat hier vast ergens.
Dit is wat ik heb gedaan: https://nl.pepper.com/aan...imate-voor-65-euro-239791

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is ook een mooie om tegen de normale conversie te doen. Heb nu 8 van die kaarten gekocht voor 45 euro. Tegen de normale conversie levert dat 400 dagen ultimate op. Prima deal, en geen vpn nodig :)

(de achtste kaart moet nog een weekje wachten blijkbaar. wilde die week wel opofferen en een datum met vandaag als einde accepteren, maar dat kan blijkbaar niet.)

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-06-2022 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Goedenavond,

Zijn er nog leuke multiplayer games die je samen met de vrouw op de bank kan spelen in gamepass? Inmiddels it takes two en overcooked geprobeerd deze worden erg leuk gevonden unravel wat minder zijn er nog aanbevelingen?

Gr
Michael

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

michaeltjeh1 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 22:25:
Goedenavond,

Zijn er nog leuke multiplayer games die je samen met de vrouw op de bank kan spelen in gamepass? Inmiddels it takes two en overcooked geprobeerd deze worden erg leuk gevonden unravel wat minder zijn er nog aanbevelingen?

Gr
Michael
Sniper Elite 5 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:51
Bedankt voor deze tip! 10 kaarten gekocht voor € 57 en ingewisseld voor 500 dagen GP Ultimate _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:20
michaeltjeh1 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 22:25:
Goedenavond,

Gr
Michael
Ik weet niet of je van shooters houdt? Maar hier zijn wij bezig met de halo master chief collectie. Zitten inmiddels heel wat uurtjes in.

A way out is ook een leuke game om samen te doen.

Je kunt ook even de game pass app installeren en dan even filteren op lokale co-op. Dan heb je ze allemaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:25

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmOiggdWjS-9AxVECKnIFj2Sqgc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sdFNWubCnUdBeb2Mu851Tq2T.png?f=user_large

Zo, ik kan weer even vooruit, Mijn Game Pass Ultimate met 2 jaar verlengt voor €81,00

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:36:
[Afbeelding]

Zo, ik kan weer even vooruit, Mijn Game Pass Ultimate met 2 jaar verlengt voor €81,00
Noice. Hoop dat de truuk in september ook nog werkt want dan loopt mijn GamePass af :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Donstil schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 21:05:
[...]

Noice. Hoop dat de truuk in september ook nog werkt want dan loopt mijn GamePass af :)
Je kunt hem nu al verlengen, mijne liep ook tot september, heb gewoon 2x 1 jaar gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:36:
[Afbeelding]

Netjes! Wij hebben ook 3x 12 maanden Xbox Live Codes gekocht bij livekaarten.nl met die hoge korting en klaar liggen, want laat eerst me GamePass Ultimate verlopen en dan gooi ik 3 jaar Xbox Live op me account en zet die om voor 14 euro per maand naar Xbox Gamepass Ultimate.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:00:
[...]

Je kunt hem nu al verlengen, mijne liep ook tot september, heb gewoon 2x 1 jaar gepakt.
Ja dat klopt maar de Max voor de truuk is drie jaar. Dus laten verlopen en dan met 3 jaar verlengen is dan “interessanter”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:44:
[...]

Ja dat klopt maar de Max voor de truuk is drie jaar. Dus laten verlopen en dan met 3 jaar verlengen is dan “interessanter”
Kan het interassanter dan voor 81 piek voor twee jaar? Met je deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 23:03:
[...]

Ja veel interessanter! Want wij hebben bij Livekaarten voor 3 jaar Xbox Live Gold €86,85 (was toen een deal dat je €28,95 per 12 maand betaalde) betaald en dan is het alleen nog eenmalig het maandbedrag van €13,99. Totaal voor 3 jaar GamePass Ultimate €100,84 (kost normaal €503.64 als je per maand betaald) :D

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 25-06-2022 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 23:10:
[...]

Ja veel interessanter! Want wij hebben bij Livekaarten voor 3 jaar Xbox Live Gold €86,85 (was toen een deal dat je €28,95 per 12 maand betaalde) betaald en dan is het alleen nog eenmalig het maandbedrag van €13,99. Totaal voor 3 jaar GamePass Ultimate €100,84 (kost normaal €503.64 als je per maand betaald) :D
Haha, je reageert met een serieuze deal. Dank. :) Ik was vooral met sarcasme bezig omdat gamepass ook de retail prijs waard is. Ik dacht dat het tientjeswerk in de gamepass topic thuishoorde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20
Sodejuu, jullie betalen echt veels te veel :o
Zit voor nog geen acht tientjes weer drie jaar in de olie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1xIVY-p_V3_bnayAomiROIB3xY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jOzd9lwQvgDG3h8uuMUqn3bT.jpg?f=fotoalbum_large

Kom maar door met die exclusives :9 :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 26 juni 2022 @ 00:06:

[Afbeelding]

Kom maar door met die exclusives :9 :')
Wat is je geheim? Mag me altijd een PB sturen als je het wil delen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 23:03:
[...]

Absoluut maar de vraag is daarom al snel beantwoord zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik dacht dat je moest wachten tot je abbo verlopen was om überhaupt te kunnen verlengen met Xbox live gold? Of is dat verandert?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Melantrix schreef op zondag 26 juni 2022 @ 06:29:
Ik dacht dat je moest wachten tot je abbo verlopen was om überhaupt te kunnen verlengen met Xbox live gold? Of is dat verandert?
Als je Live gold inlevert met een actief GPU abonnement krijg je een conversie aangeboden. Bij 3 maanden Live Gold krijg je 50 dagen GPU. Als Live Gold dus goedkoop is, zoals hierboven kun je alsnog voor een klein bedrag verlengen.

Zo heb ik dus 8 keer 3 maanden Live Gold gekocht voor nog geen 50 euro, en daarmee mijn GPU abonnement met 400 dagen verlengt.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/767u2zu8xe331.png

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-06-2022 07:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
G_Dragon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 00:18:
[...]

Wat is je geheim? Mag me altijd een PB sturen als je het wil delen :D
Guide van deze site gebruiken : https://www.pcworld.com/a...me-pass-ultimate-tip.html
En dan gold kopen via https://www.mtcgame.com/e...bership-turkey-brasil-vpn (evt aanbieding afwachten)
Dan gold omzetten naar ultimate met opgespaarde reward punten (9.000 points)
Succes ! :)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 26-06-2022 09:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 26 juni 2022 @ 08:26:
[...]

Guide van deze site gebruiken : https://www.pcworld.com/a...me-pass-ultimate-tip.html
En dan gold kopen via https://www.mtcgame.com/e...bership-turkey-brasil-vpn (evt aanbieding afwachten)
Gewoon Nederlandse/eu codes zijn momenteel goedkoper bij livekaarten dan die Turkije kaarten dus dan zou ik al helemaal niet met een vpn aan de slag gaan (normaal ik ook al niet maar nu is het niet eens financieel aantrekkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 26 juni 2022 @ 08:26:
[...]

Dank je! Maar is het dan niet dat je 12 maanden om worden gezet naar 4 maand GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:57
Zo'n 7,50 per maand, wordt het dan, met het tussentijds bijkopen van (Live Gold) codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Oo dit is interessant, dus met nog een lopende abo is het toch mogelijk om te verlengen? De mijne loopt 09-23 af. Dus twee x 12mnd gold abo via livekaarten aanschaffen? Wat is eigenlijk het maximale?

(Ik heb trouwens drie pagina's terug gelezen in deze thread maar het is me nog niet helemaal duidelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
SYQ schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:06:
Oo dit is interessant, dus met nog een lopende abo is het toch mogelijk om te verlengen? De mijne loopt 09-23 af. Dus twee x 12mnd gold abo via livekaarten aanschaffen? Wat is eigenlijk het maximale?

(Ik heb trouwens drie pagina's terug gelezen in deze thread maar het is me nog niet helemaal duidelijk)
Het maximale is drie jaar.
Let wel op dat je Gamepass Ultimate koopt en niet Gold. Want met een al lopend abonnement heb je dus Ultimate nodig om te verlengen.

En jouw abo loopt tot oktober '23 lees ik, dus ik zou niet twee keer 12 maanden doen maar werken met 3 maanden codes. Dit omdat de max dus drie jaar is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
@SYQ Ik heb ze gekocht op www.eneba.com maar hier in het topic kopen mensen de laatste tijd ook bij www.livekaarten.nl
Even rondkijken wat goedkoper is.

Aanvulling: je kan trouwens wel Gold kaarten kopen om je abo te verlengen maar dan krijg je iets van 50 dagen voor een drie maanden kaart. Dat is uiteindelijk nog goedkoper dan de volle mep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SYQ schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:06:

Wij laten GamePas Ultimate gewoon verlopen en zetten dan 3 jaar Xbox Live Gold om naar GamePass Ultimate zie mijn eerdere post :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Dank allen, stuk helderder nu! Ik ga ff 1x 3mnd gold aanschaffen en kijken of conversie werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SYQ schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:41:
Dank allen, stuk helderder nu! Ik ga ff 1x 3mnd gold aanschaffen en kijken of conversie werkt
Het werkt :p

Edit:

Ik zou eerder hier 3x 12 maand halen en dan later omzetten naar GamePas Ultimate want op je lopende abbo gooien levert je 9 maanden GamePass Ultimate op.

Maar het blijft altijd je eigen keus :P

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 26-06-2022 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

G_Dragon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:43:
[...]

Het werkt :p

Edit:

Ik zou eerder hier 3x 12 maand halen en dan later omzetten naar GamePas Ultimate want op je lopende abbo gooien levert je 9 maanden GamePass Ultimate op.

Maar het blijft altijd je eigen keus :P
Ik ga natuurlijk voor de goedkoopste optie:) dus voor ~84 euro 9 maanden verlengen? (Volgens screenshot met omzetting op vorige pagina) En dan trucje verlengen steeds aan uitzetten voor de extra maandjes toch?

[ Voor 4% gewijzigd door SYQ op 26-06-2022 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Finraziel schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:57:
[...]

Gewoon Nederlandse/eu codes zijn momenteel goedkoper bij livekaarten dan die Turkije kaarten dus dan zou ik al helemaal niet met een vpn aan de slag gaan (normaal ik ook al niet maar nu is het niet eens financieel aantrekkelijk).
Het voordeel van Turkse codes is dat je goedkoper tussentijds kan verlengen met Turks game pass ultimate tegoed (zo'n 9 euro per 3 maanden). Als je een NL gamepass abonnement hebt lopen kan je alleen met duurder NL tegoed tussentijds verlengen (tijdens de looptijd van het abonnement bedoel ik dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
justifire schreef op zondag 26 juni 2022 @ 00:06:
Ben je nu serieus? 8)7 Iedereen zit hier met z'n truukjes rond de 100-120 euro max. voor 3 jaar (via goedkope EU of turkije/Brazilie kaarten + VPN) en jij komt hier zeuren met "veels te veel" vergeleken met 80 euro. Je kan het ook zwaar overdrijven. Ga je voor 20 euro een maand eten kopen misschien?

80-100-120 is allemaal 'ongeveer hetzelfde' wat mij betreft als je het hebt over een abonnement op drie jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SYQ schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:59:
[...]

Ik ga natuurlijk voor de goedkoopste optie:) dus voor ~84 euro 9 maanden verlengen? (Volgens screenshot met omzetting op vorige pagina) En dan trucje verlengen steeds aan uitzetten voor de extra maandjes toch?
Oke :), persoonlijk vind €84 voor 9 maand wel heel duur (als ik voor €100 36 maanden heb) maar zoals ik al zei de keus ligt bij jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amos_x schreef op zondag 26 juni 2022 @ 12:02:
[...]

Ben je nu serieus? 8)7 Iedereen zit hier met z'n truukjes rond de 100-120 euro max. voor 3 jaar (via goedkope EU of turkije/Brazilie kaarten + VPN) en jij komt hier zeuren met "veels te veel" vergeleken met 80 euro. Je kan het ook zwaar overdrijven. Ga je voor 20 euro een maand eten kopen misschien?

80-100-120 is allemaal 'ongeveer hetzelfde' wat mij betreft als je het hebt over een abonnement op drie jaar.
Post is verplaatst vanuit het algemene xsx topic... Ik denk dat de toon daardoor hier niet helemaal goed overkomt nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:19:
[...]

Netjes! Wij hebben ook 3x 12 maanden Xbox Live Codes gekocht bij livekaarten.nl met die hoge korting en klaar liggen, want laat eerst me GamePass Ultimate verlopen en dan gooi ik 3 jaar Xbox Live op me account en zet die om voor 14 euro per maand naar Xbox Gamepass Ultimate.
Werkt dat ook als je hemal gehad hebt, meende dat het maar 1x kon dat upgrade voor die slot prijs, ik heb nu gewoon €40,50 voor 12 maanden game pass betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

G_Dragon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 12:08:
[...]

Oke :), persoonlijk vind €84 voor 9 maand wel heel duur (als ik voor €100 36 maanden heb) maar zoals ik al zei de keus ligt bij jou.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je het best kan verlengen wanneer je Ultimate verlopen is. Alleen loopt de mijne nog tot okt 2023. Met de verhalen dat Xbox gold gaat opheffen (https://www.windowscentra...quirement-free-play-games) dacht ik juist nog voor weinig zo lang mogelijk te verlengen. En dan vind ik 40e wel te behappen voor een jaar extra (ultimate kopen ipv gold en dan omzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SYQ schreef op zondag 26 juni 2022 @ 13:18:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je het best kan verlengen wanneer je Ultimate verlopen is. Alleen loopt de mijne nog tot okt 2023. Met de verhalen dat Xbox gold gaat opheffen (https://www.windowscentra...quirement-free-play-games) dacht ik juist nog voor weinig zo lang mogelijk te verlengen. En dan vind ik 40e wel te behappen voor een jaar extra (ultimate kopen ipv gold en dan omzetten)
Geen probleem :) die keus laat ik ook helemaal bij jou, toevallig verloopt mijn GamePass ook pas in Oktober. Heb alvast voor 3 jaar codes gekocht en opgeslagen in een Kladblok bestand. 40 euro per jaar is inderdaar ook niks maar wil het persoonlijk zo goedkoop mogelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 26 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Werkt dat ook als je hemal gehad hebt, meende dat het maar 1x kon dat upgrade voor die slot prijs, ik heb nu gewoon €40,50 voor 12 maanden game pass betaald.
Ja alleen als jij je actief GamePas Ultimate abbo laat verlopen werkt dit, zie het nog vaak voorbij komen op een gamersgroep op Facebook waar mensen dit ook doen.

In Oktober kom ik erop terug :p

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 26-06-2022 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 13:25:
[...]

Ja alleen als jij je actief GamePas Ultimate abbo laat verlopen werkt dit, zie het nog vaak voorbij komen op een gamersgroep op Facebook waar mensen dit ook doen.

In Oktober kom ik erop terug :p
A oke, ik las namelijk toen dat het alleen zou werken als je hem nog nooit gehad had, maar goed, €81,00 voor 2 jaar ben ik meer dan tevreden mee, zeker kan altijd goedkoper, maar vergeleken met de normale jaar prijs ben ik nu toch lekker goedkoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 26 juni 2022 @ 13:44:
[...]

A oke, ik las namelijk toen dat het alleen zou werken als je hem nog nooit gehad had, maar goed, €81,00 voor 2 jaar ben ik meer dan tevreden mee, zeker kan altijd goedkoper, maar vergeleken met de normale jaar prijs ben ik nu toch lekker goedkoop uit.
En met welke kaartjes doe jij dat dan als ik vragen mag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 13:49:
[...]

En met welke kaartjes doe jij dat dan als ik vragen mag :)
Ik heb deze gebruikt, https://livekaarten.nl/nl/xbox-game-pass-ultimate-12months

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oke :) mocht het in Oktober anders gaan dan laat ik het nog wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

thanks

Even een algemene vraag, is er bij Game Pass bijvoorbeeld ook een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld mijn dochter erop kan laten meeliften? Zij wilt eventueel voor op haar eigen kamer een Xbox Series S hebben en ik speel op de Xbox Series X, of moet ik dan 2x het abonnement pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 26 juni 2022 @ 14:26:
thanks

Even een algemene vraag, is er bij Game Pass bijvoorbeeld ook een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld mijn dochter erop kan laten meeliften? Zij wilt eventueel voor op haar eigen kamer een Xbox Series S hebben en ik speel op de Xbox Series X, of moet ik dan 2x het abonnement pakken?
Ja dat is er via home sharing, ik doe dat ook met mijn stiefvader (bonusvader) want wij sharen al 3 jaar games samen en GamePass Ultimate betaald hij mij ook de helft van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Thnx, goed om te weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
Linksquest schreef op zondag 26 juni 2022 @ 14:26:
thanks

Ik heb een vergelijkbare situatie: ik heb zelf een series X en mijn dochter een series S. Ik heb op mijn account een game pass abonnement. Op beide xboxen staat mijn account waarbij de series S als home Xbox staat ingesteld. Zo kan mijn dochter op haar series S met haar eigen account gebruik maken van mijn gamepass abonnement en al mijn eerder digitaal aangekochte spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
Amos_x schreef op zondag 26 juni 2022 @ 12:02:
[...]

Post is door een mod hier neergegooid, in origine was het een reactie uit het X|S topic op een post van iemand die rond de 100 euro had betaald voor twee jaar gamepass.
Ja dat vind ik veels te veel geld als je voor acht tientjes drie jaar gamepass kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:35:
[...]

Post is door een mod hier neergegooid, in origine was het een reactie uit het X|S topic op een post van iemand die rond de 100 euro had betaald voor twee jaar gamepass.
Ja dat vind ik veels te veel geld als je voor acht tientjes drie jaar gamepass kan halen.
Als je mijn post bedoeld, ik heb 3 jaar Xbox Live Gold voor €80 en als ik het omzet betaal je eenmalig de €14,99. Maar als je voor 8 tientjes 3 jaar kan halen is helemaal sick inderdaad!

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 26-06-2022 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
G_Dragon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:49:
[...]

Als je mijn post bedoeld, ik heb 3 jaar Xbox Live Gold voor €80 en als ik het omzet betaal je eenmalig de €14,99. Maar als je voor 8 tientjes 3 jaar kan halen is helemaal sick inderdaad!
Nee was een reactie op @Linksquest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Okay dan heb ik niks gezegd :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Was €81,00 om precies te zijn voor 2 jaar, ik had na onderzoek gelezen dat het trukje @G_Dragon bedoelde alleen voor mensen gelde die nog nooit Game Pass hadden gehad. Via livekaarten krijg ik een aanbieding mail en daarom met 2 jaar verlengt. In theorie heb ik €40,50 per jaar betaald, dat afgerond uit komt op €3,38 per maand, vergeleken met de advies prijs van €12,99 per jaar vind ik dat geen slechte deal. Zeker kan het goedkoper, maar zoals gezegd hadi k nog 3 maanden Game Pass en zag nu die aanbieding voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
Linksquest schreef op maandag 27 juni 2022 @ 03:24:
[...]

Was €81,00 om precies te zijn voor 2 jaar, ik had na onderzoek gelezen dat het trukje @G_Dragon bedoelde alleen voor mensen gelde die nog nooit Game Pass hadden gehad. Via livekaarten krijg ik een aanbieding mail en daarom met 2 jaar verlengt. In theorie heb ik €40,50 per jaar betaald, dat afgerond uit komt op €3,38 per maand, vergeleken met de advies prijs van €12,99 per jaar vind ik dat geen slechte deal. Zeker kan het goedkoper, maar zoals gezegd hadi k nog 3 maanden Game Pass en zag nu die aanbieding voorbij komen.
Fijn dat nu alles verduidelijkt is :)
Ik laat het verder aan @Amos_x of hij het nog steeds gezeur vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik weet trouwens nog een goedkopere manier, veel game en dagelijkse Game Questen doen, en dan je verdiende XP inwisselen voor 1 maand gratis Game Pass :D :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
Linksquest schreef op maandag 27 juni 2022 @ 06:14:
Ik weet trouwens nog een goedkopere manier, veel game en dagelijkse Game Questen doen, en dan je verdiende XP inwisselen voor 1 maand gratis Game Pass :D :D :D
Beter laat je dan je abo verlopen, koop 3 maanden gold met reward points (of indien je de punten hebt 12x3 maanden gold) en vervolgens 1 maand gamepass ultimate er overheen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_epBBYUPCpRY9vW2ajbBJo9OtQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wd35iGPhvL49yqhVNKjIJEoi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5v96I1y82Juu4yTg4tw20DC0LDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BmsuVsImlKLbL7CvV6CD0aBd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ook dat kan natuurlijk :D

Genoeg manieren om het lekker goedkoop te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 27 juni 2022 @ 03:24:
[...]

Ik wil er graag aan toevoegen dat wanneer iemand al Game Pass heeft gehad het huidig abbo moet laten verlopen en het dan wel weer werkt voor 3 jaar met 12 maanden Xbox Live Gold, waar had je gelezen dat dit niet werkt? :D Ik kan het namelijk pas in Oktober bevestigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 27 juni 2022 @ 07:20:
[...]

Ik wil er graag aan toevoegen dat wanneer iemand al Game Pass heeft gehad het huidig abbo moet laten verlopen en het dan wel weer werkt voor 3 jaar met 12 maanden Xbox Live Gold, waar had je gelezen dat dit niet werkt? :D Ik kan het namelijk pas in Oktober bevestigen..
Dat is een misverstand wat je vaker ziet omdat mensen vooral in het begin de conversie de "1 euro truc" noemden. Die 1 euro dat is wel maar eenmalig maar conversie van gold naar ultimate kan inderdaad gewoon opnieuw. Je betaalt dan alleen de normale prijs voor een maand ultimate (hoewel er ook weer manieren zijn om daar een code te gebruiken als je echt zo goedkoop mogelijk uit wil zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 27 juni 2022 @ 07:42:
[...]

Dat is een misverstand wat je vaker ziet omdat mensen vooral in het begin de conversie de "1 euro truc" noemden. Die 1 euro dat is wel maar eenmalig maar conversie van gold naar ultimate kan inderdaad gewoon opnieuw. Je betaalt dan alleen de normale prijs voor een maand ultimate (hoewel er ook weer manieren zijn om daar een code te gebruiken als je echt zo goedkoop mogelijk uit wil zijn).
Ja dat wist ik al, maar ik was na @Linksquest zijn bericht even bang dat na het laten verlopen van mijn Game Pass Ultimate mijn 3 jaar Xbox Live Gold naar 9 maanden werd omgezet wanneer ik voor een normaal maandbedrag van €13,99 het omzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:05:
[...]

Ja dat wist ik al, maar ik was na @Linksquest zijn bericht even bang dat na het laten verlopen van mijn Game Pass Ultimate mijn 3 jaar Xbox Live Gold naar 9 maanden werd omgezet wanneer ik voor een normaal maandbedrag van €13,99 het omzet.
Garantie is er nooit, Microsoft kan de deal op elk moment wijzigen. Maar het ligt tot nu toe niet aan of je het al eerder gedaan had of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:15:
[...]

Garantie is er nooit, Microsoft kan de deal op elk moment wijzigen. Maar het ligt tot nu toe niet aan of je het al eerder gedaan had of niet.
Oke duidelijk, dank je wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op maandag 27 juni 2022 @ 07:20:
[...]

Ik meen via pepper of zo iets, zie die aanbiedingen soms in de Google view.

Pagina: 1 ... 26 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)