Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
@Vildhjarta Het antwoord is ja. Je hebt het helemaal bij het rechte eind. De 36 maanden Gold worden omgezet naar Game Pass Ultimate tegen het normale maandelijkse tarief.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Vildhjarta schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 22:05:
Ik wil morgen 3 jaar Gold naar Ultimate omzetten. Voor de zekerheid, ik heb 1 maand Ultimate gratis uitgeprobeerd en 1 maand nu betaald gebruikt. Recurring billing staat nu uit en vandaag loopt Ultimate af.

Kan ik dat op mijn huidige account die 3 jaar redeemen en dan voor de prijs van een maand ultimate die upgraden? Of moet ik een nieuw account aanmaken (wat ik niet hoop).
kan gewoon met je bestaande account. Zolang er geen game pass op actief is. Tip: koop ook een 14 dagen ultimate of andere goedkope code voor een paar euro. daarmee kan je je gold ook omzetten en bespaar je weer een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:07
ariekanari schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:42:
Ja. GP(U) laten verlopen want de truc werkt niet met een (door)lopend c.q. actief GP(U)-abonnement.

Je kunt Xbox Gold maximaal 36 maanden vooruit stapelen (huidige datum + 36 maanden) en deze omzetten naar Game Pass (Ultimate).
Even voor de zekerheid klopt bovenstaande?

Met andere woorden, je kunt niet met nog 2 jaar GPU voor de boeg er weer een jaar 'bij' stapelen?

Vanaf morgen heb ik nog 2 jaar voor de boeg, dacht dat ik met 1 jaarkaart erbij weer voor 3 jaar goed zat, mar dat lijkt dus niet te kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
@Gekkehuus Nee, met een lopend GP(U) werkt het anders. Bij de omzetting van Live Gold naar Game Pass wordt dan geen 1 op 1 conversie toegepast.

Voor lopende Game Pass (Ultimate) gelden de volgende conversies: https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade, scroll onder aan de pagina naar "Kan ik, als ik Xbox Game Pass Ultimate heb, nog steeds Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes inwisselen?"

Een alternatief is om goedkoop een 3, 6 of 12 maanden Game Pass aan te schaffen en hiermee het abonnement goedkoper te verlengen. Bijvoorbeeld op Eneba, CDkeys, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
ariekanari schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 22:51:
@Vildhjarta Het antwoord is ja. Je hebt het helemaal bij het rechte eind. De 36 maanden Gold worden omgezet naar Game Pass Ultimate tegen het normale maandelijkse tarief.
Gelukt! Ultimate tot 11.02.2025 :) Blij mee!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:40
hier ook gelukt voor 3x~30 euro (brazil) 3 jaar ultimate

iRacing Profiel

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Interessante prijsverlaging in de verenigde arabische emiraten:

https://me.ign.com/en/xbo...prices-reduced-in-uae-ksa
The revised prices are as follows:

UAE - Xbox Game Pass Ultimate

1 Month - USD 9.99 (from USD 14.99)
3 Months - USD 29.99 (from USD 44.99)
6 Months - USD 59.99 (from USD 89.99)
12 Months - USD 119.99 (from 179.99)
24 Months - USD 239.99 (from 359.99)

UAE - Xbox Game Pass for Console

1 Month - USD 6.99 (from USD 9.99)
3 Months - USD 20.99 (from USD 27.99)
6 Months - USD 41.99 (from USD 59.94)

UAE - Xbox Game Pass for PC

3 Months - USD 20.99 (from USD 29.99)
6 Months - USD 41.99 (from USD 59.99)
12 Months - USD 83.99 (from 119.99)

UAE - Xbox Live Gold

3 Months - USD 16.99 (from USD 24.99)
6 Months - USD 26.99 (from USD 39.99)
12 Months - USD 39.99 (from USD 59)
/edit: wel grappig dat als je op centenniveau kijkt de kortste het goedkoopst is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-02-2022 14:42 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
ariekanari schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:49:
@Gekkehuus Nee, met een lopend GP(U) werkt het anders. Bij de omzetting van Live Gold naar Game Pass wordt dan geen 1 op 1 conversie toegepast.

Voor lopende Game Pass (Ultimate) gelden de volgende conversies: https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade, scroll onder aan de pagina naar "Kan ik, als ik Xbox Game Pass Ultimate heb, nog steeds Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes inwisselen?"

Een alternatief is om goedkoop een 3, 6 of 12 maanden Game Pass aan te schaffen en hiermee het abonnement goedkoper te verlengen. Bijvoorbeeld op Eneba, CDkeys, etc.
Ik heb zojuist 12 maanden gold aangeschaft. Wanneer ik deze voor 12.99 wil omzetten naar ultimate krijg ik wel een soort waarschuwing dat er maanden verloren kunnen gaan. Ik begrijp uit bovenstaande dat ik dit gewoon kan negeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:03
ZuidJ schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:45:
[...]

Ik heb zojuist 12 maanden gold aangeschaft. Wanneer ik deze voor 12.99 wil omzetten naar ultimate krijg ik wel een soort waarschuwing dat er maanden verloren kunnen gaan. Ik begrijp uit bovenstaande dat ik dit gewoon kan negeren?
Heb je nog een lopende GamesPass ultimate? Dan wordt het omgezet naar waarde (maar dat staat toch ook gewoon in de beschrijving)
(Anders vraag ik me af waarom je niet meteen 3 jaar toevoegt aan gold passes en die dan omzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
@ZuidJ @jongetje Ik vermoed dat "Terugkerende facturering" ingeschakeld stond bij het inwisselen van de Live codes en dus 1 maand extra heeft gekregen (per ingewisselde code). De looptijd kun je hier controleren: https://account.microsoft.com/services?refd=account.microsoft.com

Je kunt dus tot maximaal 3 jaar (36 maanden) vooruit codes inwisselen/omzetten. Meerdere maanden vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Nee die is van de week afgelopen, het lijkt er echter op dat ik hem niet kan omzetten. Krijg steeds een melding bij het selecteren van mijn creditcard. Wellicht komt het omdat mijn creditcard in oktober verloopt? Ik vind 3 jaar beetje overdreven om aan te schaffen, weet niet of ik over 3 jaar nog veel speel op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZuidJ schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:53:
Nee die is van de week afgelopen, het lijkt er echter op dat ik hem niet kan omzetten. Krijg steeds een melding bij het selecteren van mijn creditcard. Wellicht komt het omdat mijn creditcard in oktober verloopt? Ik vind 3 jaar beetje overdreven om aan te schaffen, weet niet of ik over 3 jaar nog veel speel op de xbox.
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar als je de meldingen die je krijgt hier letterlijk zou kunnen vermelden dan helpt dat wellicht met dat iemand het wel zou kunnen weten :)
Geldt in het algemeen, foutmeldingen wil je altijd zo exact mogelijk vermelden, eventueel gewoon als screenshot.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Vandaag na het aflopen van de 3 jaar van mijn gamepass ultimate ook weer opnieuw verlengd voor 3 jaar.

99,67 voor 3 jaar.

Werkt nog steeds perfect.

Moest het achteraf nog wel even via een klein omweggetje doen maar dat was mijn eigen fout..

Had mijn profiel gegevens nog op Brazilië staan. Ik had de gold codes wel gewoon via een turkse vpn ingevoerd..
Dit was ook gelukt en daarna de vpn uitgezet en de 1 maand ultimate aanschaffen... Kreeg toen de melding dat ik ultimate niet kon aanschaffen om dat de locaties van gold en ultimate niet overeen kwamen. Ik dacht eerst van... Shit mislukt dus.. Totdat ik er dus achter kwam dat mn profiel gegevens van Microsoft nog op Brazilië stonden...

Heb toen op mijn xbox de locatie ook even op Brazilië gezet en toen mocht ik gelukkig ultimate wel aanschaffen. Ook nog een paar euro goedkoper omdat ik het in Braziliaanse real betaalde.

Al met al heb ik dus in elk geval weer 3 jaar ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mijn 3 jaar deal zit er op en ik moet verlengen.. dus was van plan de gold upgrade methode weer te doen..
Maar in OP zag ik dit staan:
"Geef je Gold codes in voordat je je abonneert op Game Pass Ultimate. Je codes inwisselen terwijl je al Game Pass Ultimate hebt, zal ervoor zorgen dat je slechts 4 maand Ultimate krijgt voor je code voor 12 maand Gold."

Moet ik eerst iets doen voor ik gold toevoegd (mijn abbo stond op auto renew)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ja, auto renew uitzetten en wachten tot het abonnement afgelopen is.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
ToolkiT schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:43:
Mijn 3 jaar deal zit er op en ik moet verlengen..
...
Moet ik eerst iets doen voor ik gold toevoegd (mijn abbo stond op auto renew)
Je spreekt jezelf tegen. Als je op Autorenew staat moet je niet verlengen, want dan gebeurt het automatisch. Zoals in de OP staat is het belangrijk dat je je Gold codes verzilvert op het moment dat je GEEN lopend GPU abonnement hebt. Je moet dus vooreerst zien dat er geen auto-renewal is. Dan wachten tot je abonnement afgelopen is, en dan pas Gold codes inwisselen zodat je effectief geabonneerd bent op XBox Live Gold. Dan neem je terug GPU en wordt je XLG looptijd omgezet in GPU looptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Twixie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:53:
[...]

Je spreekt jezelf tegen. Als je op Autorenew staat moet je niet verlengen, want dan gebeurt het automatisch. Zoals in de OP staat is het belangrijk dat je je Gold codes verzilvert op het moment dat je GEEN lopend GPU abonnement hebt. Je moet dus vooreerst zien dat er geen auto-renewal is. Dan wachten tot je abonnement afgelopen is, en dan pas Gold codes inwisselen zodat je effectief geabonneerd bent op XBox Live Gold. Dan neem je terug GPU en wordt je XLG looptijd omgezet in GPU looptijd.
OK, dat was mijn vraag dus, moet ik eerst mijn bestaande abbo cancellen en dan weer gold nemen en upgrade doen.. Na mijn 3 jaar is hij weer op £10.99 Every month gegaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:24
ToolkiT schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:55:
[...]

OK, dat was mijn vraag dus, moet ik eerst mijn bestaande abbo cancellen en dan weer gold nemen en upgrade doen.. Na mijn 3 jaar is hij weer op £10.99 Every month gegaan..
Gewoon lekker dat maandje laten aflopen. Autorenew uit. Dan wanneer die afgelopen is doe je de gold toevoegen. En dan neem je game pass abbo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Zorroberner schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:06:
[...]

Gewoon lekker dat maandje laten aflopen. Autorenew uit. Dan wanneer die afgelopen is doe je de gold toevoegen. En dan neem je game pass abbo.
Ah, heb de autorenew uit knop gevonden..
Ik verleng hem dus volgende week wel :)

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
GamePass zorgt er hier toch echt voor dat ik games ,die ik anders nooit zou kopen, speel en geweldig goed vind.

Zonet Firewatch uitgespeeld en was echt de moeite.

Kende het spel alleen omdat MKBHD (youtuber) ooit een afbeelding van de firewatch als achtergrond op zijn gsm had ingesteld….

Zijn er nog spellen in dit genre die aanraders zijn?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Snakefoodjah schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:24:
GamePass zorgt er hier toch echt voor dat ik games ,die ik anders nooit zou kopen, speel en geweldig goed vind.

Kende het spel alleen omdat MKBHD (youtuber) ooit een afbeelding van de firewatch als achtergrond op zijn gsm had ingesteld….

Unieke spellen in de categorie ik zou het nooit kopen maar achteraf geweldig zijn is echt waarom ik gamepass heb.

Eastshade (helaas niet meer op gamepass) lijkt misschien nog wel het meeste op het gevoel wat ik van firewatch kreeg.

Firewatch heb ik tijden terug voor gamepass gespeeld maar hoort zeker in de lijst thuis.

en heb wel kunnen genieten van lake.

Yes, your grace heb ik me ook goed mee vermaakt.

The forgotten city heb ik begonnen maar moet ik nog verder spelen.

En als laatst was Yakuza 6 echt een spel wat ik nooit gekocht zou hebben maar me nu wel een heel aantal uur mee vermaakt heb.

[ Voor 6% gewijzigd door 1993jjohan op 24-02-2022 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12

Kijk eens naar What remains of Edit Finch en Dark pictures Antholgy : Man of Medan, vond ik beide ook erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57

Polariteit

Fietsende fotografeur

What remains of Edith Finch kan ik ook aanraden, erg leuke game. Niet echt lang, maar verder wel erg vermakelijk :)

Ik herken trouwens wel wat voorgaande posters zeggen: ik heb ook veel meer games gespeeld waarvan ik 100% zeker die nooit gekocht zou hebben terwijl ik ze geweldig vond.

Ik heb echter ook games opgestart waarvan ik vond dat het regelrechte troep was :D

Ik merk dat ik het vooral ideaal vind voor games die ik 1 x speel, maar daarna niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Polariteit op 25-02-2022 06:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:12

Lake
Last Stop
Kona
Virginia
Call of the Sea

Heb deze ook allemaal via GP gespeeld, anders waarschijnlijk nooit ontdekt. Weet wel dat ze inmiddels niet meer allemaal in GP zitten.
Ben ook gek op dit soort spellen om mee af te wisselen, helaas zijn er niet heel veel (goede).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Powder Toastman schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Lake
Last Stop
Kona
Virginia
Call of the Sea

Heb deze ook allemaal via GP gespeeld, anders waarschijnlijk nooit ontdekt. Weet wel dat ze inmiddels niet meer allemaal in GP zitten.
Ben ook gek op dit soort spellen om mee af te wisselen, helaas zijn er niet heel veel (goede).
Last stop had ik nog niet gehad. Bedankt. Heb me er al 1.5 uur mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is Xcloud al een beetje op het niveau van Stadia? Las dat met de launch van Forza de ervaringen nogal gemengd waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 09:45

Nogne

>.<

Ronwiel schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:21:
Is Xcloud al een beetje op het niveau van Stadia? Las dat met de launch van Forza de ervaringen nogal gemengd waren.
Gebruik het al een tijdje maar xCloud is heel erg afhankelijk van je lokale verbinding, als dat goed is merk je bijna geen vertraging.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 06:50
Ronwiel schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:21:
Ik heb het beide. Inderdaad afhankelijk van je lokale internet stabiliteit. Is die goed dan is de ervaring met beide eigenlijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Laatst online: 14-09 20:56
Vanochtend geprobeerd de Gamepass "truc" uit te voeren. Via Eneba Turkse Gold gekocht en vervolgens (via VPN) prima kunnen redeemen op mijn account.

Helaas bij het upgraden naar GPU liep ik tegen de beruchte "Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio" melding aan. Naja dat is verder mijn probleem, maar ik probeer dit nu via de Xbox support op te lossen (maakt me verder niet uit hoe, in het slechtste geval is het een dure les geweest).

Uiteindelijk een chat kunnen starten, eind conclusie daarvan was 24h wachten en hopen dat het dan wel lukt (heb er een hard hoofd in). Maar ik kan vervolgens ook geen nieuwe chats meer starten, klopt dit? Ik kom dan steeds terug in het chatgesprek wat ik had lopen en dat ondertussen is afgesloten. (US of NL support page maakt dan niet uit).
Telefoon gesprek aanvragen werkt ook niet hier? Krijg dan een error melding.

Zijn er andere routes om met support in contact te komen?

n.a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
arjen9551 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:30:
Vanochtend geprobeerd de Gamepass "truc" uit te voeren. Via Eneba Turkse Gold gekocht en vervolgens (via VPN) prima kunnen redeemen op mijn account.

Helaas bij het upgraden naar GPU liep ik tegen de beruchte "Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio" melding aan. Naja dat is verder mijn probleem, maar ik probeer dit nu via de Xbox support op te lossen (maakt me verder niet uit hoe, in het slechtste geval is het een dure les geweest).

Uiteindelijk een chat kunnen starten, eind conclusie daarvan was 24h wachten en hopen dat het dan wel lukt (heb er een hard hoofd in). Maar ik kan vervolgens ook geen nieuwe chats meer starten, klopt dit? Ik kom dan steeds terug in het chatgesprek wat ik had lopen en dat ondertussen is afgesloten. (US of NL support page maakt dan niet uit).
Telefoon gesprek aanvragen werkt ook niet hier? Krijg dan een error melding.

Zijn er andere routes om met support in contact te komen?
Heb iets soortgelijks meegemaakt.
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Meestal gaat het trucje goed.. soms ook niet. En dan kan het je een hoop geld kosten.

Ik ben overigens 1,5 jaar terug super netjes geholpen door MS support, geen idee hoe coulant ze tegenwoordig nog zijn (dit was net een maand voor de XSX release).
Dit was overigens via zowel de chat als telefonisch, via de officiëele weg.

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 09-03-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
PepieNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Heb iets soortgelijks meegemaakt.
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Meestal gaat het trucje goed.. soms ook niet. En dan kan het je een hoop geld kosten.

Ik ben overigens 1,5 jaar terug super netjes geholpen door MS support, geen idee hoe coulant ze tegenwoordig nog zijn (dit was net een maand voor de XSX release).
Dit was overigens via zowel de chat als telefonisch, via de officiëele weg.
Er staan inderdaad verschillende vergelijkbare meldingen in dit topic inderdaad, blijft risico van het (cheapskate) vak ;).

Anyway, ik blijf zo nu en dan proberen om iemand via Xbox support te pakken te krijgen. Maar vooralsnog is het antwoord: "And subscription is region locked, so that means you cannot upgrade it to gamepass on your current region now."

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
arjen9551 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Er staan inderdaad verschillende vergelijkbare meldingen in dit topic inderdaad, blijft risico van het (cheapskate) vak ;).

Anyway, ik blijf zo nu en dan proberen om iemand via Xbox support te pakken te krijgen. Maar vooralsnog is het antwoord: "And subscription is region locked, so that means you cannot upgrade it to gamepass on your current region now."
Mja je hebt gelijk. Risico van het vak..
Bij mij was het ook iets anders dan jouw probleem, ik had namelijk wel europese Gold gekocht via Eneba (jij Turks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Finraziel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:47:
[...]

Dus @VirinR is helemaal geen gek idee om in ieder geval gewoon EU/NL codes te gebruiken.
Persoonlijk zou ik ze hier kopen:
https://www.cdkeys.com/xb...ip-xbox-one-360-eu-cd-key
Heb goede ervaringen met die shop en het is geen marktplaats zoals Eneba. Maar als je liever een Nederlandse shop gebruikt is ook prima natuurlijk, maar dan ben je wel nog wat meer kwijt inderdaad.
de link in je post is naar de xbox 360 live gold..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o8n2Wp5rQelF5IqrmPXTIRr-DlM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mwofTb2UCTZNgIUXFLiVNH1a.png?f=fotoalbum_large
Maar ik zie ook deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uzd_79VI0oaTO7XXPjHaPxUWXMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3gWGn0Y3qXLY9e25QoNLhYtu.png?f=fotoalbum_large
Die is iets duurder maar staat wel Xbox one bij..

Gaat die goedkopere ook werken bij de upgrade truuk?
Of is het enige verschill dat de ene EU+UK is en de andere worldwide?? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ToolkiT schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:45:
[...]

de link in je post is naar de xbox 360 live gold..
[Afbeelding]
Maar ik zie ook deze:
[Afbeelding]
Die is iets duurder maar staat wel Xbox one bij..

Gaat die goedkopere ook werken bij de upgrade truuk?
Of is het enige verschill dat de ene EU+UK is en de andere worldwide?? :?
Ehhhh... Ik was me niet bewust van enig verschil daarin. Ik denk dat het niks uitmaakt, maar geen garanties :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Finraziel schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Ehhhh... Ik was me niet bewust van enig verschil daarin. Ik denk dat het niks uitmaakt, maar geen garanties :)
Ik denk ook dat ze beide hetzelfde zijn en het enige verschil de regio is..
ga het testen :)

live gold is natuurlijk altijd een 360 ding geweest..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Werkt prima met die goedkopere :)

"Your subscription will end on 3/9/2025 and you will not be charged again."
£118 voor 3 jaar ulitimate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
PepieNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Mja je hebt gelijk. Risico van het vak..
Bij mij was het ook iets anders dan jouw probleem, ik had namelijk wel europese Gold gekocht via Eneba (jij Turks).
Hoe heb jij uiteindelijk Xbox support kunnen bereiken? Want wanneer ik nu iemand via de chat spreek (via deze pagina: https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us), dan krijg ik eerder een soort 'Expert User' te spreken ipv een echte Microsoft medewerker.

Want ik denk dat er ergens een fuckup in mijn regions zit aangezien ik blijkbaar ook een US regio actief heb. Bepaalde delen van https://account.microsoft.com/services verwijzen automagisch naar de US pagina, terwijl mijn regio overal op NL staat.

Ter info: ik kreeg uiteindelijk via de US Support pagina een "Xbox specialist" aan de lijn, deze had het binnen 5 min gefixed.

[ Voor 7% gewijzigd door arjen9551 op 09-03-2022 16:04 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
arjen9551 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:20:
[...]

Hoe heb jij uiteindelijk Xbox support kunnen bereiken? Want wanneer ik nu iemand via de chat spreek (via deze pagina: https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us), dan krijg ik eerder een soort 'Expert User' te spreken ipv een echte Microsoft medewerker.

Want ik denk dat er ergens een fuckup in mijn regions zit aangezien ik blijkbaar ook een US regio actief heb. Bepaalde delen van https://account.microsoft.com/services verwijzen automagisch naar de US pagina, terwijl mijn regio overal op NL staat.
Dat was destijds via de klantenservice op 020-5001500
Mja lastig al die regions en accounts, moet je ook helemaal niet doen :+

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 09-03-2022 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Vaag, ik start vandaag de xbox app op op de pc, mijn geinstalleerde spellen niet zichtbaar daar en bij installeren geen schijf om te kiezen. Gaat iets niet goed. Maar heb daar niets aan veranderd. Heel raar. De geinstalleerde spellen kan ik via Windows zelf wel gewoon opstarten.

Na herstart computer werkt het nu ineens wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 10-03-2022 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Aurelius
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 10:08
Dit is ongetwijfeld al talloze keren gevraagd maar ik kan het antwoord zo snel niet vinden. Ik wil de conversie van Xbox Live Gold naar GP Ultimate gebruiken maar ik heb geen Xbox. Daarnaast staat bij alle XB Live kaarten op CDkeys dat ze voor de x360 zijn. Werkt de conversie met deze maanden gold ook voor PC Gamepass of heb je sowieso een console nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 09:59
M_Aurelius schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:04:
Dit is ongetwijfeld al talloze keren gevraagd maar ik kan het antwoord zo snel niet vinden. Ik wil de conversie van Xbox Live Gold naar GP Ultimate gebruiken maar ik heb geen Xbox. Daarnaast staat bij alle XB Live kaarten op CDkeys dat ze voor de x360 zijn. Werkt de conversie met deze maanden gold ook voor PC Gamepass of heb je sowieso een console nodig?
X360 stukje weet ik niet, maar je activeert GPU gewoon via de MS website, dus geen xbox nodig. Ik heb ook GPU geactiveerd voordat ik een xbox had 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Aurelius
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 10:08
spokje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 13:23:
[...]

X360 stukje weet ik niet, maar je activeert GPU gewoon via de MS website, dus geen xbox nodig. Ik heb ook GPU geactiveerd voordat ik een xbox had 👍🏻
Ik heb al ruim een jaar af en aan Game Pass (Ultimate) voor PC en dat gaat prima via de site inderdaad. Het gaat mij om de conversie van Xbox Live Gold naar GPU. Ik ga het gewoon een keer proberen met een code voor 3 maanden. Als dat lukt kijk ik wel naar de 12 en 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:45

Freak187

geen

Blijft toch een geweldige feature, dat hele GamePass gebeuren. Cloud gaming werkt ook uitstekend. Af en toe duurt het laden misschien iets langer, maar alles blijft prima speelbaar.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:24
Vanaf hoe laat zijn de nieuwe game pass games speelbaar? Ik wil graag f1 2021 installeren, ik ga in de middag naar kantoor en kan dan savonds lekker gamen. (Heb geen remote install aan staan vanwege redenen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Zorroberner schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:48:
Vanaf hoe laat zijn de nieuwe game pass games speelbaar? Ik wil graag f1 2021 installeren, ik ga in de middag naar kantoor en kan dan savonds lekker gamen. (Heb geen remote install aan staan vanwege redenen).
Je kunt m sowieso al installeren, de standaard versie van F1 2021. Als ie dan in GP staat kun je gelijk spelen. (Elk spel in de store is te downloaden, ook al koop je m niet)

Volgens mij wel via de Xbox app, weet niet of het ook via de console kan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Zorroberner schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:48:
Jammer alleen voor console gratis. Ik wil hem op pc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11
ToolkiT schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:21:
Werkt prima met die goedkopere :)

"Your subscription will end on 3/9/2025 and you will not be charged again."
£118 voor 3 jaar ulitimate :)
Het is mij ook gelukt! 135,27 euro voor 3 jaar GPU.

Thanks allemaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Farrell schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:35:
[...]

Het is mij ook gelukt! 135,27 euro voor 3 jaar GPU.

Thanks allemaal :*)
Kan nog 30 euro goedkoper, vrijdag nog gedaan 🙂
3 x 12 mnd Turkey Live Gold à 28 euro bij Eneba + 12,95 voor de eenmalige upgrade naar GPU. Met NORDVPN kun je connectie naar Turkije maken (30 dagen geld terug).

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11
Canis Lupus schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:35:
[...]

Kan nog 30 euro goedkoper, vrijdag nog gedaan 🙂
3 x 12 mnd Turkey Live Gold à 28 euro bij Eneba + 12,95 voor de eenmalige upgrade naar GPU. Met NORDVPN kun je connectie naar Turkije maken (30 dagen geld terug).
Dat is mij net wat teveel moeite en voelt nog minder vertrouwd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:30
Farrell schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:47:
[...]

Dat is mij net wat teveel moeite en voelt nog minder vertrouwd.
Ik heb hetzelfde gedaan vorig jaar met EU codes.
Kwam bij mij neer op iets van 145 euro voor drie jaar.
Geen gehannes met regio's en nog steeds een prima deal :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Vandaag (31 maart) moet Weird West beschikbaar komen, maar ik zie het nog niet.
Komt het misschien vanavond pas ivm US release tijden?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
Vortigen schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:23:
Vandaag (31 maart) moet Weird West beschikbaar komen, maar ik zie het nog niet.
Komt het misschien vanavond pas ivm US release tijden?
Om 15:00 12:30 uur zou hij beschikbaar moeten komen gekomen moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Powder Toastman op 31-03-2022 14:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Heb ook zin in Weird West op de pc *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Powder Toastman schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:27:
[...]

Om 15:00 12:30 uur zou hij beschikbaar moeten komen gekomen moeten zijn.
Helaas nog niet beschikbaar (15.30). Ik kijk vanavond wel weer even :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
Vortigen schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Helaas nog niet beschikbaar (15.30). Ik kijk vanavond wel weer even :)
Bij mij nu in ieder geval wel te installeren inmiddels zie ik bij thuiskomst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Powder Toastman schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:47:
[...]

Bij mij nu in ieder geval wel te installeren inmiddels zie ik bij thuiskomst. :)
Yep, hier nu ook. Heb er zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Vanavond mijn Xbox Series X is aangeslingerd en samen met vriendin It Takes Two opgestart. Wat een verdomd grappig en leuk spel om samen te spelen. Had er al goede verhalen over gelezen maar zou dit waarschijnlijk niet aanschaffen zonder Game Pass.

En vriendin ook helemaal in het spelletje haha. Hoeveel uur slokt dit spelletje op tot het eindscherm? En zijn er toevallig meer soortgelijk spellen die in co-op gespeeld kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:31
GovertNL schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:37:
Vanavond mijn Xbox Series X is aangeslingerd en samen met vriendin It Takes Two opgestart. Wat een verdomd grappig en leuk spel om samen te spelen. Had er al goede verhalen over gelezen maar zou dit waarschijnlijk niet aanschaffen zonder Game Pass.

En vriendin ook helemaal in het spelletje haha. Hoeveel uur slokt dit spelletje op tot het eindscherm? En zijn er toevallig meer soortgelijk spellen die in co-op gespeeld kunnen worden?
Uurtje of twaalf als je een beetje ok kunt gamen. Ietsjes langer als je regelmatig van de map valt.

A way out van dezelfde makers kent vergelijkbare gameplay maar een minder afwisselende maar vooral duistere sfeer. Speelt zich af in een gevangenis in plaats van in een wereld met een stuk of tien enorme, afwisselende, kleurrijke levels. Veel betere coop ervaringen heb ik niet gehad.

Overcooked is qua kleur vergelijkbaar maar is best een pittige game.

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 03-04-2022 23:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GovertNL schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:37:

Echt top spel inderdaad. Buiten het al genoemde a Way Out kan ik Unravel 2 ook aanraden. Samen met de Mrs gespeeld en beviel goed. Zit ook in Gamepass :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 09:59
Unravel is ook tof indd, A Way Out is meer een soort 'interactieve film' waar eigenlijk geen skills benodigd zijn imo. Maar It Takes Two is ongeevenaard, helaas.

Edit: Hoe verdienen developers eigenlijk geld als ze hun game op Game Pass aanbieden, weet iemand dit? Worden ze betaald door Microsoft door het aantal installs of is dit een eenmalige prijs die wordt uitgekeerd? Zoals bijvoorbeeld Shredders; klein team, day 1 game pass. Krijgen ze dan gewoon een smak geld van Microsoft? Je zou zeggen dat Game Pass ze ook veel potentiele installaties biedt, mensen proberen het even.

Iemand een idee?

[ Voor 57% gewijzigd door spokje op 04-04-2022 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
spokje schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:27:Worden ze betaald door Microsoft door het aantal installs of is dit een eenmalige prijs die wordt uitgekeerd?
Dat verschilt per game/uitgever. Het ene bedrijf vindt het een prettiger, het ander het andere. Daar kunnen ze dus over onderhandelen. Dat is het enige dat er over bekend is, dus we weten niet welk bedrijf waar precies voor kiest.

https://www.pcgamer.com/x...-money-through-game-pass/

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-04-2022 13:46 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:15
Wat in ieder geval wel duidelijk is, dat de developers tot nu toe blij zijn met de service en niet het gevoel hebben dat ze perse in game pass moeten zitten en daardoor genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:46

Honesty

kattenneus!

Beetje vreemde vraag maar ik heb twee zoontjes, beide hebben een xbox en beide hebben een pc, gamepass staat op het account van zoontje1 en zoontje2 klaagt dat hij veel dingen op de pc niet kan doen(ea acces enzo) omdat de gamepass op het account van zoontje1 staat. Klopt dit en kan het zijn dat als ik gamepass op zoontjes2 account zet dat bij hem dan alles werkt. Zoontje1 gebruikt eigenlijk alleen xbox

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 22:31
Honesty schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 19:34:
Beetje vreemde vraag maar ik heb twee zoontjes, beide hebben een xbox en beide hebben een pc, gamepass staat op het account van zoontje1 en zoontje2 klaagt dat hij veel dingen op de pc niet kan doen(ea acces enzo) omdat de gamepass op het account van zoontje1 staat. Klopt dit en kan het zijn dat als ik gamepass op zoontjes2 account zet dat bij hem dan alles werkt. Zoontje1 gebruikt eigenlijk alleen xbox
EA acces heeft de neiging om het Microsoft account waarmee is ingelogd in Windows over te nemen. Je kan dit account echter wel koppelen aan je game pass account.

Zo werkte het bij mij: inloggen in game pass. Vervolgens een EA spel selecteren. Geef de gegevens van je game pass account op. Op mijn pc nam EA nu de gegevens van mijn andere microsoft account waar geen game pass op stond over. Kennelijk is er wel een bepaalde koppeling gemaakt want EA werkt ineens.

Als het bij mij niet goed werkt moet ik vaak uitloggen en dan weer inloggen. Dit gebeurt geregeld maar fixt het 99% van de keren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:57
Gister en vandaag Game Pass getest op een Apple telefoon en MacBook met Xbox controller. Moet zeggen dat ik positief verrast ben, met name ook de input lag. Ik zie mij zo af en toe wel een maand abo nemen als ik zin heb om weer eens wat te gamen. En dat kan dan ook lekker op elke plek in huis ipv ergens een vaste opstelling. Met ook nog het bijkomende voordeel dat je door de jaren heen niet ook een hele onzinnige backlog bij elkaar koopt tijdens gamesales en dergelijken :)

Dit is wel echt de toekomst in mijn use case in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Voor degene die last heeft van de region mismatch PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch nog een tip.

Ik heb 3x 12 maanden xbox live gold EU gekocht en geclaimd. Vervolgens wil ik dat omzetten naar ultimate en kreeg ik de bekende region error. Toch bijzonder want m'n account heeft gewoon als region Nederland en ik gebruik EU xbox live gold kaarten.

In de webshop op region United States kwam ik wel verder, maar dan kan je alleen met paypal of CC betalen. Via de xbox app in windows zelf krijg je daar nog de optie "gift card" bij. Dan maar via G2A 20$ gift card gekocht, geclaimed, en toen m'n 3 jaar xbox live gold omgezet naar 3 jaar ultimate :) Kon goedkoper door VPN te gebruiken en goedkoop gold te kopen, maar prima zo.

[ Voor 3% gewijzigd door ProfaNe op 09-05-2022 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@ProfaNe Heb je het wel met een VPN gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
jongetje schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:46:
@ProfaNe Heb je het wel met een VPN gedaan?
Nope, heb niets met VPN gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Net begonnen met cloud gaming via game pass, maar er is een verschil in het game aanbod tussen de Android app en de Xbox app op de pc. Bijvoorbeeld Forza 5 en Guardians of the Galaxy zijn wel vindbaar en speelbaar op Android, maar niet op de pc (bij cloud gaming). Daar heb ik alleen maar de optie om te installeren.

Waarom is dat verschil er? Is dat wellicht een fout in de Xbox app?

[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 22-05-2022 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb mijn Ipad air 2022 verkocht, en heb nu een Samsung Tab S8 ultra tablet..
Nu waren de graphics beter van forza horizon 5 met game pass op de ipad dan op de Samsung.

Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen qua prestaties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mharnk.nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 17:53
Exocet schreef op zondag 22 mei 2022 @ 07:57:
Net begonnen met cloud gaming via game pass, maar er is een verschil in het game aanbod tussen de Android app en de Xbox app op de pc. Bijvoorbeeld Forza 5 en Guardians of the Galaxy zijn wel vindbaar en speelbaar op Android, maar niet op de pc (bij cloud gaming). Daar heb ik alleen maar de optie om te installeren.

Waarom is dat verschil er? Is dat wellicht een fout in de Xbox app?
Ik denk dat het een fout is in de Xbox app. De zoek functie geeft alleen maar de PC versie als resultaat bij mij.
Ik zie Marvel's Guardians of the Galaxy wel in de All Console Games lijst staan, vandaar uit krijg ik wel de optie om het spel te starten in de cloud maar het vereist een controller... Momenteel niet aangesloten dus ik kan niet testen.

Gamertag WalnutCartoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
mharnk.nl schreef op maandag 23 mei 2022 @ 19:20:
[...]

Ik denk dat het een fout is in de Xbox app. De zoek functie geeft alleen maar de PC versie als resultaat bij mij.
Ik zie Marvel's Guardians of the Galaxy wel in de All Console Games lijst staan, vandaar uit krijg ik wel de optie om het spel te starten in de cloud maar het vereist een controller... Momenteel niet aangesloten dus ik kan niet testen.
Via de browser werkt het wel zoals verwacht, dat is ook een workaround

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Mijn gamepass liep van de week af na een 2,5 jaar ervan gebruik hebben gemaakt. Ik was eigenlijk van plan om het even een tijd niet te vernieuwen om mijn backlog uit te spelen en wat “nieuwe” oude xbox one en 360 games te herontdekken.

Maar toch gezwicht doordat mijn zoontjes tegenwoordig ook veel op de xbox spelen en stiekem vind ik het cloud gamen ook wel handig om een spelletje uit te proberen. En ik weet niet hoe lang de 1 op 1 omwisseling van Live Gold nog blijft bestaan. Dus voor iets meer als €3 per maand weer onder de pannen tot 25 mei 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdonut
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-12-2024
ik heb nu 3 jaar xbox live gold gekocht met Turkse kaarten. dat is gelukt. nu werkt het upgraden naar ultimate niet. alles gedaan:

microsoft account regio naar Turkije gezet.
xbox locatie op Turkije gezet.
Microsoft Store op Turkije gezet.
zelfs regio veranderd via een bepaalde link (kan maar eens in de 3 maanden)
vpn

nog steeds verkeerde regio fout melding.

zijn er dingen die ik gemist heb en nog kan veranderen?

ik vroeg me ook af: werkt de truc ook als je een prepaid kaart van ultimate (1 maand) koopt en die activeert? zet ie de 3 jaar dan ook om naar ultimate?

Ik heb dat laatste maar gewoon geprobeerd en het werkt! een Turkse 1 maand unlimited prepaid kaartje gekocht en geactiveerd (wederom met VPN) en dat werkte! yay! :O

[ Voor 12% gewijzigd door Uberdonut op 29-05-2022 00:47 . Reden: prepaid werkt ook ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Uberdonut Heb je de codes via een Turkse vpn ingewisseld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Om ook even een recente ervaring te delen van het upgraden van Live Gold naar Game Pass Ultimate via Turkije. Dit heb ik zojuist gedaan met behulp van de Windscribe plug-in voor Safari en dat ging prima. Drie keer 12 maanden Live Gold Turkije gekocht en daarna via private mode en Windscribe Istanbul naar de MS redeempagina gegaan. Na drie keer de 12-maanden code te hebben ingevoerd moet je weer uitloggen. Als je met VPN probeert up te graden naar GPU mislukt dit omdat MS zegt dat je MS store een andere regio heeft als je account.

Bij mij werkte het door daarnaast met een andere browser gewoon in NL in te loggen en dan op upgrade te klikken. Ik hoefde de locaties van de Xbox of de store niet aan te passen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thor.g
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:41
Mighty schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 10:52:
Om ook even een recente ervaring te delen van het upgraden van Live Gold naar Game Pass Ultimate via Turkije. Dit heb ik zojuist gedaan met behulp van de Windscribe plug-in voor Safari en dat ging prima. Drie keer 12 maanden Live Gold Turkije gekocht en daarna via private mode en Windscribe Istanbul naar de MS redeempagina gegaan. Na drie keer de 12-maanden code te hebben ingevoerd moet je weer uitloggen. Als je met VPN probeert up te graden naar GPU mislukt dit omdat MS zegt dat je MS store een andere regio heeft als je account.

Bij mij werkte het door daarnaast met een andere browser gewoon in NL in te loggen en dan op upgrade te klikken. Ik hoefde de locaties van de Xbox of de store niet aan te passen.
Heb je voor dat je dit gedaan hebt al een keer gebruik gemaakt van de eerste maand voor 1€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

thor.g schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:18:
[...]

Heb je voor dat je dit gedaan hebt al een keer gebruik gemaakt van de eerste maand voor 1€?
Nee, dit was de eerste keer. Ik kon dit dus nog voor €1 doen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Werkt de Game Pass Ultimate truuk nog steeds met de 3 maanden voor €1 actie die er nu is?

Heb net 36 maanden Xbox Live Gold kaarten gekocht maar werd net gewaarschuwd door mensen dat de truuk niet meer gaat werken. Weet iemand meer? Beter mijn Xbox Live Gold kaarten bewaren of maar een gedeelte ervan gebruiken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• polopolo150
Heb het net geprobeerd. 36 maanden Xbox Live Gold op mijn account geactiveerd, erna Xbox Game Pass Ultimate geactiveerd en 12,99 betaald (want ben eerder Game Pass Ultimate lid geweest). Nu tot 3 juni 2025 lid van Game Pass Ultimate.

Ik ben er tevreden mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14-09 08:16
polopolo150 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 18:11:
Heb het net geprobeerd. 36 maanden Xbox Live Gold op mijn account geactiveerd, erna Xbox Game Pass Ultimate geactiveerd en 12,99 betaald (want ben eerder Game Pass Ultimate lid geweest). Nu tot 3 juni 2025 lid van Game Pass Ultimate.

Goed om te weten!
Mijn abbo loopt tot 23-11-2024, laten we hopen dat het daarna ook nog werkt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
polopolo150 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 18:11:

Mooi! Die van mij verloopt volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Wat me opvalt is dat het voetbal seizoen al ten einde is/loopt en dat FIFA 22 nog niet in EA Play staat. Normaal wanneer het voetbalseizoen afloopt, ook met de andere sporten van EA, zetten ze het op EA Play. Maar dat is nog niet gebeurd met FIFA 22.

M'n handen beginnen wel beetje te jeuken eraan samen met Battlefield 2042. Hoop dat het alsnog snel erin komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

polopolo150 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 19:48:
Werkt de Game Pass Ultimate truuk nog steeds met de 3 maanden voor €1 actie die er nu is?

Heb net 36 maanden Xbox Live Gold kaarten gekocht maar werd net gewaarschuwd door mensen dat de truuk niet meer gaat werken. Weet iemand meer? Beter mijn Xbox Live Gold kaarten bewaren of maar een gedeelte ervan gebruiken?
Zojuist ook weer met 3 jaar verlengd. Iets meer dan vorige keer (toen 3x30.95+1€, nu 102,81+12,99€) maar nog steeds een koopje :)
Resumé ja het werkt nog steeds, heb gewoon EU codes gekocht overigens en heb een NL account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Tomba schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:02:
[...]

Zojuist ook weer met 3 jaar verlengd. Iets meer dan vorige keer (toen 3x30.95+1€, nu 102,81+12,99€) maar nog steeds een koopje :)
Resumé ja het werkt nog steeds, heb gewoon EU codes gekocht overigens en heb een NL account.
Idem, maar vandaag vernieuwd. Vanochtend wel even paniek toen ik een error kreeg na de eerste van de 12 (3 maand) codes, maar 2 uur later deed die het wel weer. Lag aan de kant van microsoft.

Ik was 110 euro kwijt totaal. Dus 97+13.

Heb geen VPN gebruikt, gewoon WW kaarten. (WorldWide)

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 07-06-2022 12:39 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Meneer iCy schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:59:
[...]

Idem, maar vandaag vernieuwd. Vanochtend wel even paniek toen ik een error kreeg na de eerste van de 12 (3 maand) codes, maar 2 uur later deed die het wel weer. Lag aan de kant van microsoft.

Ik was 110 euro kwijt totaal. Dus 97+13.

Heb geen VPN gebruikt, gewoon WW kaarten. (WorldWide)
Waar heb je de kaarten gekocht? Ik kom alleen maar kaarten tegen van meer dan 40euro per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wjsiebes schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:03:
[...]

Waar heb je de kaarten gekocht? Ik kom alleen maar kaarten tegen van meer dan 40euro per jaar
Ze zijn nu nog goedkoper geworden zie ik. Het zijn 4x 3 maand codes kwam ik achteraf achter, maar geen probleem met het activeren (tenminste, als de redeem site geen issue heeft :-))

https://livekaarten.nl/nl/xbox-live-gold-12-maanden

Succes!

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 07-06-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Meneer iCy schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:05:
[...]

Ze zijn nu nog goedkoper geworden zie ik. Het zijn 4x 3 maand codes kwam ik achteraf achter, maar geen probleem met het activeren (tenminste, als de redeem site geen issue heeft :-))

Succes!
@wjsiebes daar heb ik ze ook vandaan. Prijs fluctueert continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Meneer iCy schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:05:
[...]

Succes!
Deze kan ik gewoon zonder vpn activeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wjsiebes schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:53:
[...]

Deze kan ik gewoon zonder vpn activeren?
Ja, daarna dus geen issues met de store. Heb vandaag game gekocht en tegoed kaartjes geclaimd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Meneer iCy schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:56:
[...]

Ja, daarna dus geen issues met de store. Heb vandaag game gekocht en tegoed kaartjes geclaimd
Mooi. 3 stuks kopen, inleveren en dan gamepass voor €13 eroverheen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wjsiebes schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:01:
[...]

Mooi. 3 stuks kopen, inleveren en dan gamepass voor €13 eroverheen toch?
Ja bij mij wel, ik had de gamepass ultimate al eerder geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Prijs is nu 28,95 en als je niet eerder van de actie gebruik heb gemaakt dan werkt de 1 euro actie en telt die de 2 gratis maanden er bij op. Dan heb je dus effectief 2,31 per maand je gamepass ultimate tot en met augustus 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Meneer iCy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:40:
Prijs is nu 28,95 en als je niet eerder van de actie gebruik heb gemaakt dan werkt de 1 euro actie en telt die de 2 gratis maanden er bij op. Dan heb je dus effectief 2,31 per maand je gamepass ultimate tot en met augustus 2025
Hij verloopt morgen, dus kan pas vrijdag verlengen. Ik heb al 3 jaar gamepass erop zitten dan.
Kan de bonnen natuurlijk wel nu kopen en vrijdag inleveren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wjsiebes schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Hij verloopt morgen, dus kan pas vrijdag verlengen. Ik heb al 3 jaar gamepass erop zitten dan.
Kan de bonnen natuurlijk wel nu kopen en vrijdag inleveren toch?
Ja hoor, dat moet denk ik gewoon kunnen. Bonnen zijn 80 dagen beschikbaar in de portal van livekaarten en volgens de beschrijving oneindig geldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
Meneer iCy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:48:
[...]

Ja hoor, dat moet denk ik gewoon kunnen. Bonnen zijn 80 dagen beschikbaar in de portal van livekaarten en volgens de beschrijving oneindig geldig.
Oké. Dan ga ik er 3 bestellen en vrijdag inleveren

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Laatst online: 10-09 20:58
Het kan nog voordeliger!

Bij livekaarten.nl krijg je bij de 12 maanden Live Gold in idd 4 x 3 maanden. Bij het inleveren van 1 code (3 maanden) krijg je 1 maand gratis als je recurring billing aanzet. Als je die meteen weer uitzet (bij je abonnementen) en je levert de volgende code in krijg je weer 1 maand gratis als je recurring billing aanzet. En ga zo maar door.

Dus per code krijg je 4 maanden.

Dus als je 2 maal 1 jaar Live Gold koopt en nog eens 3 maanden dan heb je 9 keer 4 maanden = 36 maanden.

Let op dat je niet meer codes inwisselt. De omzetting naar Game Pass Ultimate zet maximaal 3 jaar Live Gold om. Meer Live Gold gaat verloren.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:57
En hoeveel betaal je nou uiteindelijk ongeveer onder de streep met de handige trucjes? Ik ben het zelf niet van plan, maar ben in het algemeen wel geïnteresseerd in wat het dan uiteindelijk per maand (ongeveer) kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
menne schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:11:
En hoeveel betaal je nou uiteindelijk ongeveer onder de streep met de handige trucjes? Ik ben het zelf niet van plan, maar ben in het algemeen wel geïnteresseerd in wat het dan uiteindelijk per maand (ongeveer) kost :)
Bij mij kwam het neer op pakweg 4 a 4,5 euro per maand.
Ik heb het destijds gedaan met 3x12 maanden EU codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
menne schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:11:
Met Turkse codes kwam ik op 87,42 euro voor 37 maanden Gamepass Ultimate wat 2,36 euro per maand is.
Pagina: 1 ... 25 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)