Android Automotive

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:01
BlacKstaR- schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:23:
Ik was een van de gelukkige die de normale android versie van flitsmeister heb kunnen downloaden. De laatste tijd krijg ik geen melding bij flitspalen of mobiele flitsers. Ik heb de instellingen gecontroleerd en kan niks vinden. Ik krijg vandaag wel een melding m.b.t. stilstaande voertuig. Heeft iemand dezelfde ervaring?
Ik krijg alleen nog de geluidjes. Maar niet meer de gesproken tekst. Voor mij goed genoeg totdat de echte versie uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09 09:03
BlacKstaR- schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:23:
Ik was een van de gelukkige die de normale android versie van flitsmeister heb kunnen downloaden. De laatste tijd krijg ik geen melding bij flitspalen of mobiele flitsers. Ik heb de instellingen gecontroleerd en kan niks vinden. Ik krijg vandaag wel een melding m.b.t. stilstaande voertuig. Heeft iemand dezelfde ervaring?
Bij mij werkt alles nog zoals bedoeld. De melding in beeld en gesproken.
Soms is de overlay niet zichtbaar in het begin (na het instappen) maar als ik tijdens het rijden flitsmeister open, en de melding weg klik dat dat niet kan tijdens rijden, dan verschijnt ook de overlay weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:46
@JTHZZ @darwusch Bedantk voor de reactie, toch maar ff nog een keer de settings nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:15
Je kan evt hetzelfde bereiken door gewoon FM van je mobiel automatisch te laten opstarten als je in de auto zit. Kan hoor je ook het piepje + de stem. Eigenlijk vind ik dat nu prettiger dan die 'illegale' FM app in de auto zelf. Die deed het systeem nog wel eens crashen en je kan de app ook niet open hebben staan terwijl je rijdt.

Tis gewoon wachten tot @frankkie12345 met het grote nieuws komt :)

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• frankkie12345
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-07 14:43

frankkie12345

Android Developer (FM)

Juancho schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:36:

Tis gewoon wachten tot @frankkie12345 met het grote nieuws komt :)
Soon (TM)

Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Zoek alvast even het email adres van het Google account op je auto op.

[ Voor 30% gewijzigd door frankkie12345 op 27-01-2022 12:05 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Hier gewoon een random deeplink...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• misteriks
  • Laatst online: 18-09 18:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INR-lsBvkm6ieSkUfsDlSYx6ASI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ASzAtrIueGRtW1MSBlsy3Qty.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
@frankkie12345 kunnen we deze app allemaal downloaden en testen op onze wagens met AAOS? Of hoe zit dit? Thanks!

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:15
Heb me aangemeld in de groep. Kan de app testen op een P2

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Rene schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:01:
Heb me aangemeld in de groep. Kan de app testen op een P2
Kan je iets meer info geven? Welke groep? Hoe kan je testen? Is dat gewoon via de playstore op je mobiel en dan bij de FM aanmelden als beta gebruiker?

Edit: al gelukt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xXoYIOUYguaTrou-S61XwE_QKY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DDPS1xnH6PlcB7QQKWRUzxuh.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Juancho op 27-01-2022 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoudN
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13:20
Juancho schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Kan je iets meer info geven? Welke groep? Hoe kan je testen? Is dat gewoon via de playstore op je mobiel en dan bij de FM aanmelden als beta gebruiker?

Edit: al gelukt :)

[Afbeelding]
Kun je nu zelf ook iets meer info geven?

XC40 P8 - Wallbox Copper SB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
ArnoudN schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Kun je nu zelf ook iets meer info geven?
Via je mobiel naar de Playstore gaan, FM app zoeken, aanmelden als Beta gebruiker en vrij snel kan je de app via de webstore pushen naar je auto. Bij mij tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barryNL
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09 08:29
Juancho schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:41:
[...]

Via je mobiel naar de Playstore gaan, FM app zoeken, aanmelden als Beta gebruiker en vrij snel kan je de app via de webstore pushen naar je auto. Bij mij tenminste ;)
Ik heb een iphone en kan dus niet via mijn mobiel naar de store. Is er een andere manier om beta gebruiker te worden? Ik heb me aangemeld in de groep via de link die @JackBol deelde eerder deze week, maar of dit de manier is om beta gebruiker te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudN
Juancho schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:41:
[...]

Het werkt! App net ook geinstalleerd op de auto. Vanavond even checken of het werkt.

@frankkie12345 Draait de app op de achtergrond mee, of moet deze altijd aanstaan? Oftewel, kan ik gewoon navigeren met Maps en krijg ik meldingen van FM?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

@JackBol @misteriks @Juancho @Rene @ArnoudN @barryNL
Jullie zijn sneller en vindingrijker dan ik dacht haha!

Ik vrees dat jullie nog even geduld moeten hebben.
Meer informatie volgt zeer binnenkort!

Flitsmeister zal een blogpost publiceren zodra jullie kunnen beginnen met testen.
(En ben nog bezig het met typen van een document met informatie en known-issues)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkottier
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 22:02
barryNL schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:44:
[...]

Ik heb een iphone en kan dus niet via mijn mobiel naar de store. Is er een andere manier om beta gebruiker te worden? Ik heb me aangemeld in de groep via de link die @JackBol deelde eerder deze week, maar of dit de manier is om beta gebruiker te worden?
Ik heb ook een iPhone, wat ik nu aan het proberen ben waarvan ik verwacht dat dit wel gaat werken:
1. BlueStacks installeren
2. daar met je Google account inloggen die je ook in je auto gebruikt
3. Flitsmeister installeren
4. En daarna via de Flitsmeister pagina in de Play store je aanmelden voor het beta programma

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKklnm5_fmS3jbHm-4s9oGgtgkc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VHU5bHNcDjQidb1UoJu5JD8o.png?f=user_large

5. Via je browser (op bijv. je laptop) naar https://play.google.com gaan en daar weer inloggen met je Google account die je in je auto gebruikt
6. Flitsmeister app opzoeken, als het goed is krijg je dan de Beta versie, die je vervolgens kunt installeren op je Volvo, rechtstreeks vanuit je browser :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gtmx1JY6UkCLbW4aca4wSh7QCcA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V77XhgSf3wCy5ISQWZLfYSvp.png?f=fotoalbum_large

Volvo XC40 P8 (MY20) | Audi A6 Avant e-tron Quattro S edition Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 07:53

Rianata

Have you played Atari today?

Om niet te veel dubbel te plaatsen, zie mijn post hier: Rianata in "Het grote Volvo XC40 P8 Recharge topic"

Volledige installatie 'instructie' met plaatjes :-)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barryNL
jkottier schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:57:
[...]

Ik heb ook een iPhone, wat ik nu aan het proberen ben waarvan ik verwacht dat dit wel gaat werken:
4. En daarna via de Flitsmeister pagina in de Play store je aanmelden voor het beta programma

[Afbeelding]

5. Via je browser (op bijv. je laptop) naar https://play.google.com gaan en daar weer inloggen met je Google account die je in je auto gebruikt
6. Flitsmeister app opzoeken, als het goed is krijg je dan de Beta versie, die je vervolgens kunt installeren op je Volvo, rechtstreeks vanuit je browser :)

[Afbeelding]
Het is mij gelukt. Ik heb via de website van flitsmeister/beta mezelf aangemeld als Android gebruiker. Na enkele minuten ontving ik een e-mail waarmee ik als beta tester kon aanmelden.

Na deze stappen staat de beta versie netjes in de playstore in mijn auto 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kammika
  • Laatst online: 18:26
HAd het al in XC40 P8 topic vermeld, maar omdat er ook Fitsmeister developers op dit forum zitten meld ik het hier ook even...

Hulde aan de FM developers dat ze al zover zijn, maar helaas: Sommige gebruikers (ik ben er helaas 1 van), kunnen flitsmeister nog niet installeren.

Na aanmelding in playstore voor beta kanaal + op flitsmeister site aangemeld op beta programma geeft Play Store nog steeds aan dat de app niet beschikbaar is voor VolVo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZdLGNTO1aGDfaJh-V0VMemp7K4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZzJccpCkqgJJ5rs5ZWYO1giu.png?f=user_large

Ik heb zelf een XC40 P6, maar ik zie ook al een P8 gebruiker in het andere topic die hetzelfde rapporteert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

barryNL schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:48:
[...]

Het is mij gelukt. Ik heb via de website van flitsmeister/beta mezelf aangemeld als Android gebruiker. Na enkele minuten ontving ik een e-mail waarmee ik als beta tester kon aanmelden.

Na deze stappen staat de beta versie netjes in de playstore in mijn auto 😄
Dit heb ik ook gedaan en werkt. Probleem is dat er een automotive host app geinstalleerd moet worden en die hangt :(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Nog even geduld, er komt een blogpost waarin alles wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kammika
frankkie12345 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:22:
Nog even geduld, er komt een blogpost waarin alles wordt uitgelegd.
check... geeft alleen maar aan hoe blij we met jullie app zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:44
@frankkie12345 FM doet het prima hier in de P2. Ook met Maps &Spotify actief komen de meldingen keurig door met FM op de achtergrond. Ik had FM nog nooit gebruikt, twijfelde aan het nut en heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak als ik rij maar icm AAOS ben ik om _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barryNL
JackBol schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:58:
[...]

Dit heb ik ook gedaan en werkt. Probleem is dat er een automotive host app geinstalleerd moet worden en die hangt :(
Dit had ik ook, maar toen ik stopte met rijden en de auto in P plaatste werd deze netjes geïnstalleerd.

Mijn eerste flitsmeister ervaringen op AAOS zijn niet heel best, maar ik help graag met geven van feedback en zoals Frank zegt.. echt geduld op de lijst met known issues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Net even gecheckt en FM staat er mooi als app in. Paar dingen die me al opvallen. @frankkie12345 wil je ook dat we hier onze feedback posten of dat liever niet? Heb heel snel gekeken maar:

1. Heel fijn is de mooiere kaart dan die in Maps die er heel oud uitziet (waar blijft de 3D of satelliet weergave?). Bovendien is dark mode mogelijk bij FM!
2. Ik mis eigenlijk het belangrijkste scherm van FM... gewoon het overzicht van items op de weg waar je rijdt. Mis ik iets of zit dit er nog niet in? Ik bedoel dat scherm met die smiley.
3. Jammer dat er nog geen gegevens uitgewisseld kunnen worden met de auto zoals accu % etc en dat je niet bijv. meldingen op jouw weg in het scherm voor je neus kan zien in een bepaalt thema. Maar dat ligt natuurlijk vooral aan Volvo schat ik zo in.

Verder natuurlijk top dat er een eerste versie draait Frank!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zcV9bRPXd07OjygUp56qR5Ti5TU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9EPwFQaYAlXPBYyk2wJKsbxd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qyvLq6FPIZV3GztunngUf7qPiw0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4s4MMmlLPr1Ej7bV4qAlPFZX.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vx5ioWt7kBH3YqKrRwIwNHZChIQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8stxdYonENAZxrGHfTp0KLDm.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 27-01-2022 18:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Voordat je iets doet;
Houd er rekening mee dat ik nog steeds inhoudelijks niets mag zeggen, vanwege de non-disclosure-agreement. Jullie waren iets te snel met het vinden van iets wat niet al te goed verstopt was.

Voor het geven van feedback verwijs ik graag het forum; forum.flitsmeister.nl
Maar geef die feedback pas na de blogpost verschenen is.
(Straks staat feedback overal en nergens, en verdwijnt het op de grote stapel.)

Ik zit nog steeds te wachten tot de Amerikanen wakker worden, die zitten in een compleet andere tijdzone.
Dus hebben we nog wel eens verschil van mening over wanneer een dag begint. Voor Flitsmeister is dat natuurlijk zo rond 10:00 lokale tijd. Tegen de tijd dat voor hen de dag begint, is het hier 19:00.

We wachten geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
  • Laatst online: 08-12-2024
Bij mij blijft de beta versie maar aangeven dat ie niet geschikt is voor mijn Volvo. Hoe is dat bij anderen opgelost? Spontaan of na een actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikagl
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:56
Ging bij mij spontaan (na join beta op een ander Android device + openen in de browser waarin ik hem aan de auto, Volvo P8, kon toevoegen)... waar zie je dat @mich78? Op google play of in de auto?

[ Voor 26% gewijzigd door nikagl op 27-01-2022 19:01 ]

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Google play.. staat dat het niet geschikt is voor Volvo cars. Ik zie wel (Beta) staan achter Flitsmeister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikagl
Welke versie zit de Volvo software op? Ik zit op 1.8. En welke Volvo is het?

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
1.9 en het is een XC40 P8 modeljaar 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:50
jkottier schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:57:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik probeer dit maar in Bluestacks op de Flitsmeister pagina (stap 4) zie ik nergens een optie om mij aan te melden voor de beta. Waar zit die optie?
Thnx voor de stappen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikagl
Ik heb Windows Subsystem for Android (WSA) gebruikt, maar neem aan dat dit vergelijkbaar als in Bluestacks is. Bij mij zit het in de Google Play Store, zoeken naar Flitsmeister, installeren (het moet geinstalleerd zijn) en daarna onder Developer Contact zat het stukje Beta test.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgfXSkw9ycZ59ScLigmIw-8c3bo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VtRkAplb0f56CTaZdZlvjssz.png?f=fotoalbum_tile

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Tha-PC-Legend schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:58:
[...]

Ik probeer dit maar in Bluestacks op de Flitsmeister pagina (stap 4) zie ik nergens een optie om mij aan te melden voor de beta. Waar zit die optie?
Thnx voor de stappen! :)
Hier aanmelden is een stuk makkelijker. Dan krijg je een link om de beta te downloaden in de store.
https://www.flitsmeister.nl/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
nikagl schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:06:
Ik heb Windows Subsystem for Android (WSA) gebruikt, maar neem aan dat dit vergelijkbaar als in Bluestacks is. Bij mij zit het in de Google Play Store, zoeken naar Flitsmeister, installeren (het moet geinstalleerd zijn) en daarna onder Developer Contact zat het stukje Beta test.
[Afbeelding]
Ik heb Flitsmeister geïnstalleerd. Heb ook onder Developer contact gekeken, maar stond er bij mij niet bij. Ik ga morgen nog eens kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
JackBol schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:41:
[...]

Hier aanmelden is een stuk makkelijker. Dan krijg je een link om de beta te downloaden in de store.
https://www.flitsmeister.nl/beta
Merci. Ik heb mij aangemeld en ben nu tester. Via play.google.com op mijn iPhone geeft hij nog een kruis aan bij het VolvoCars Volvo apparaat. Ik probeer het morgen nog eens op mijn iPhone evenals op de desktop :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Instructies zijn te vinden op de Google Group

https://groups.google.com...aos-testers/c/syeO-kYOsO4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Bluestack oid is niet nodig, kan gewoon via de (browser op de) computer, en de Google Play Store op de auto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Feedback kan worden gegeven op het Flitsmeister forum, onder dit topic:
https://forum.flitsmeiste...omotive-bekende-problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Helaas loop ik hierop vast.. any idea? Ik ben lid van de groep...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6bX3dV7ns2-mzDXJeD0GOGiWd4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mx5PP1csOrIEyVCYCCOqfIir.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

mich78 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:18:
Helaas loop ik hierop vast.. any idea? Ik ben lid van de groep...
Is dat het linkje van Flitsmeister of de App Host?

Mogelijk is het niet nodig om ook lid te worden van de beta van de App Host,
dan kan je die stap overslaan.

Anders moet je misschien nog wat langer wachten.
Het kan een paar minuten duren voordat de Google Play Store systemen zijn bijgewerkt.

[ Voor 16% gewijzigd door frankkie12345 op 27-01-2022 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Dank voor je antwoord Frank. App host is geupdate, helaas nog geen Flitsmeister te downloaden. Wel zie ik de beta versie van Flitsmeister op mijn pc of telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDT69kbSSrzJ8ah7sLXyKPRbWbA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o92FiMVFodGdZ8xnERpTN1o4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/djGs9tYnHZSWbSOLOuNIdMnTMzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U2kuDMESKKpMi95A7I5e64Y1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-sDFN3eGgukLSvHsU2wNiTuTno8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0pU0x5NNX2hwWuChT7QXWGJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Het gaat dus om de beta van de app host. Denk dat het daaraan ligt dat Flitsmeister niet zichtbaar wordt bij mij. Heb wel de App Host update gedaan, maar dat is er 1 van 21-1-22. Ik wacht even af tot ik de app host beta kan downloaden.
frankkie12345 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:29:
[...]

Het kan een paar minuten duren voordat de Google Play Store systemen zijn bijgewerkt.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 07:53

Rianata

Have you played Atari today?

mich78 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:58:
Het gaat dus om de beta van de app host. Denk dat het daaraan ligt dat Flitsmeister niet zichtbaar wordt bij mij. Heb wel de App Host update gedaan, maar dat is er 1 van 21-1-22. Ik wacht even af tot ik de app host beta kan downloaden.
Dat is de laatste versie van App Host, maar die zorgt er niet voor of je wel/niet Flitsmeister in de Play Store ziet. Ik kon nadat ik mij aangemeld had als beta tester Flitsmeister installeren. Bij het openen kreeg ik de melding dat App Host geupdate moest worden. Na die update gedaan te hebben (die jij al gedaan hebt) kon ik Flitsmeister openen en werkte die.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Bij mij exact het zelfde. Na het doorlopen van de stappen een kruisje bij de ‘beschikbare apparaten’ in de Google play store bij het VolvoCars Volvo apparaat bij de Flitsmeister beta app. Ik kan mij ook niet aanmelden voor de app host beta, maar desalniettemin wel de app host installeren via de google play link in de instructie (op mijn Volvo (P6)).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Gefeliciteerd Frankie & team!! Het is een mooie prestatie om een ‘ launching customer’ te zijn en het zal vast wat voeten in de aarde gehad hebben!

En gezien het enthousiasme hier op het forum zal het met de uptake ook wel goed komen :) al duurt het wel even voordat je aan de miljoen daily active users zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
frankkie12345 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:11:
Bluestack oid is niet nodig, kan gewoon via de (browser op de) computer, en de Google Play Store op de auto zelf.
Hier ook zeer enthousiast om te beginnen met testen, na de afgelopen maanden al veel plezier aan de “per ongeluk” versie te hebben beleefd.

Maar helaas hetzelfde euvel als sommige anderen: aangemeld als beta tester, ik zie in de play store ook dat ik beta tester ben voor de app, maar hij blijft “niet beschikbaar voor je apparaat” geven. Ik gebruik behalve de auto geen andere Android apparaten.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Hier ook geinstalleerd! Ging allemaal zonder problemen bij mij.

Mijn P2 had gisteren al de google automotive app host gedownload, deze staat dus los van FM.

Ik woon overigens in Noorwegen dus het wordt internationale feedback van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Montalbano schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 07:38:
[...]

Hier ook zeer enthousiast om te beginnen met testen, na de afgelopen maanden al veel plezier aan de “per ongeluk” versie te hebben beleefd.

Maar helaas hetzelfde euvel als sommige anderen: aangemeld als beta tester, ik zie in de play store ook dat ik beta tester ben voor de app, maar hij blijft “niet beschikbaar voor je apparaat” geven. Ik gebruik behalve de auto geen andere Android apparaten.
Hier ook geen Android telefoon maar een iPhone. Mijn Android TV en het ‘Bluestacks’ ‘apparaat’ (als Oneplus A5000) worden naast de Volvo als ‘apparaten’ getoond. Alleen voor de Bluestacks (Oneplus) is deze beschikbaar. De installatiestatus van de app is ‘Geïnstalleerd’ (maar dus niet op de Volvo, wel op de Bluestacks (Oneplus)).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kammika
[...]

instructies lijken te kloppen idd. Alleen was bij mij "een paar minuten" kennelijk "een hele nacht". Waar gisteravond de app "niet compatibel met mijn apparaat" bleef, bleek die vanochtend spontaan installeerbaar..

tav hele Flitsmeisterteam: Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal... ik herken de lijst met bekende problemen in de app in mijn auto, maar gaaf dat jullie zo'n beta programma hebben waarin gebruikers in zo'n vroeg stadium al kunnen testen.. en het ziet er echt heel veelbelovend uit.....Topprestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22-09 17:06
Montalbano schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 07:38:
[...]

Hier precies hetzelfde! Kruisje in de playstore met ‘geïnstalleerd erbij en beta erboven. ( dat kruisje stond er al vanwege de ‘per ongeluk’ versie). Moet ik die ‘per ongeluk versie’ verwijderen? Heb het gevoel dat die tde installatie in de weg zit. Maar als je een app in de auto verwijdert, blijft die in de playstore op mijn pc gewoon als ‘geïnstalleerd’ staan - daar krijg ik ‘m niet weg,

Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
Mga1600 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:50:
[...]

Hier precies hetzelfde! Kruisje in de playstore met ‘geïnstalleerd erbij en beta erboven. ( dat kruisje stond er al vanwege de ‘per ongeluk’ versie). Moet ik die ‘per ongeluk versie’ verwijderen? Heb het gevoel dat die tde installatie in de weg zit. Maar als je een app in de auto verwijdert, blijft die in de playstore op mijn pc gewoon als ‘geïnstalleerd’ staan - daar krijg ik ‘m niet weg,
Ik krijg die oude versie ook niet uit de auto verwijderd want staat niet bij Mijn Apps. En heb hetzelfde kruisje, niet beschikbaar voor je apparaat Polestar Polestar.
Ik vrees dat het een factory reset wordt dan?

[ Voor 3% gewijzigd door JTHZZ op 28-01-2022 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09 09:03
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:07:
[...]

Ik krijg die oude versie ook niet uit de auto verwijderd want staat niet bij Mijn Apps. En heb hetzelfde kruisje, niet beschikbaar voor je apparaat Polestar Polestar.
Apps kun je ook verwijderen door het app-icon "ingedrukt" te houden en dan slepen naar de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Zou het niet werken van flitsmeister ermee te maken kunnen hebben dat ik op 1.9 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:07:
[...]

Ik wacht het even af wat de instructie wordt. Bij een factory reset zou ik ook ABRP kwijt raken (wat niet meer opnieuw binnen te harken is). Dat zou wel een beetje jammer zijn. En de nieuwe versie van Flitsmeister kan ik in de auto niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

-

[ Voor 100% gewijzigd door JackBol op 28-01-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Een factory reset doet niks. Ik kan de app nog altijd niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniesten
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 17:00
Mogelijk is het een kwestie van geduld? Ook zonder de oude versie is hij voor mij nog niet te downloaden binnen en buiten de P8.

App store blijft aangeven: "Deze app is niet beschikbaar voor je apparaat"

Overigens 1.8 actief, maar verwacht niet dat het hiermee te maken heeft.

Volvo XC40 P8 (2022) - Black Stone - 19" velgen - extra getint glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:32
Je kan de oude (verkeerde versie) toch verwijderen door het icoon vast te houden en naar beneden te slepen? Ik heb hem zo verwijderd. Ik heb alleen wat issues met aanmelden van bèta en het vinden van de app in de store (in de auto)

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
4v4t4r schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:57:
Je kan de oude (verkeerde versie) toch verwijderen door het icoon vast te houden en naar beneden te slepen? Ik heb hem zo verwijderd. Ik heb alleen wat issues met aanmelden van bèta en het vinden van de app in de store (in de auto)
Dat ga ik dan voorlopig dus maar even niet doen, als dat toch niet helpt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:07:
[...]

Dat ga ik dan voorlopig dus maar even niet doen, als dat toch niet helpt 8)
Nee ik houd hem ook nog graag even actief :-)

Het lijkt erop dat de auto niet als geschikt apparaat (Android) staat geregistreerd. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat sommigen van ons onze auto's al heel lang geleden aan het Google Account hebben toegevoegd, en dat dat apparaat misschien niet helemaal juist was? Misschien een kwestie van apparaat (auto) loskoppelen en een keer opnieuw koppelen. Aan de andere kant, dan ben je waarschijnlijk de "unofficial" versies van FM en ABRP alsnog kwijt.

P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Montalbano schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Het lijkt erop dat de auto niet als geschikt apparaat (Android) staat geregistreerd. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat sommigen van ons onze auto's al heel lang geleden aan het Google Account hebben toegevoegd, en dat dat apparaat misschien niet helemaal juist was? Misschien een kwestie van apparaat (auto) loskoppelen en een keer opnieuw koppelen. Aan de andere kant, dan ben je waarschijnlijk de "unofficial" versies van FM en ABRP alsnog kwijt.
31-12-2021, dus vrij recent gedaan ;) Voor wat het waard is: ik heb de stappen niet helemaal in de ‘juiste’ volgorde gevolgd. Eerst aangemeld voor de FM beta en daarna voor de Google group. Maar er zijn vast ook mensen die wel de juiste volgorde hebben gevolgd en ‘m ook niet kunnen downloaden (?).

De vraag is waarom onze Volvo’s als ‘niet geschikt apparaat’ worden gezien idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniesten
Montalbano schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Vermoedelijk staat het los van het account, dit gezien ik andere app's (zoals de Google Automotive App Host) wel prima kan installeren zowel via het web (pc) als in de auto.
Binnen het XC40/C40 Topic worden ook ervaring gedeeld, hier werd wachten zonder aanpassingen beloond.

Maar geduld is niet m'n beste eigenschap... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Als je helemaal naar beneden scrollt in de Play store staat er bij mij, Locatie: India (en hiervoor Verenigde Staten). Als ik op de groene ‘Geïnstalleerd’ knop klik staat er dat deze app niet beschikbaar is voor mijn locatie. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? 🤔

Of, zouden we gewoon geduld moeten hebben 😂 (lastig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankkie12345

frankkie12345

Android Developer (FM)

Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:26:
Als je helemaal naar beneden scrollt in de Play store staat er bij mij, Locatie: India (en hiervoor Verenigde Staten). Als ik op de groene ‘Geïnstalleerd’ knop klik staat er dat deze app niet beschikbaar is voor mijn locatie. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? 🤔
Goeie vraag, ik ga even kijken welke regio's we hebben aan staan in de Google Play Store Console.
Houd er wel rekening mee dat Flitsmeister niet overal ter wereld wordt ondersteund.
Zie ook: https://www.flitsmeister.nl/dekking

Buiten Europa, wordt er op veel plekken niet eens een kaart getoond als je de app zou openen.

En even gekeken. De app is inderdaad niet beschikbaar in de Google Play Store van India.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnXHcsXKt2eavVaHasqs0BcDUXI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5wqAG8ztm08N2aLyxV6C1SD7.png?f=user_large

Ik zou even kijken of je een van de 40 regio's die we wel ondersteunen kan instellen in de Google Play Store.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mich78
Oplossing gevonden.. stoppen met betatester zijn, daarna even wachten en opnieuw betatester worden. Nu werkt het!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3QWpDi6yc3aggJPGtZwCES8sVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tLUkiyAEmcx66PJztjAVAkYB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-09 21:40
mich78 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:54:
Oplossing gevonden.. stoppen met betatester zijn, daarna even wachten en opnieuw betatester worden. Nu werkt het![Afbeelding]
Yes dit werkt idd. _/-\o_ Je afmelden op je telefoon in de Play store als Beta tester en vervolgens weer aanmelden. Dan verschijnt idd Polestar wel als beschikbaar apparaat in de Desktop Play store. Thanks voor de tip!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XR_DxMBiu-9QEdFbj0BaGP2s3Go=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQD0aUXzgLWTEcPIVtmqGLqC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door AartJW op 28-01-2022 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Oplossing gevonden.. stoppen met betatester zijn, daarna even wachten en opnieuw betatester worden. Nu werkt het![Afbeelding]
1000x dank, dat doet het hem inderdaad!

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniesten
Hoe lang moet je wachten tussen het stoppen en opnieuw betatester worden?
Bij mij werkt het (nog?) niet..... Zie geen verschil..

[ Voor 3% gewijzigd door eniesten op 28-01-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Bij mij was het: afmelden. Even Flitsmeister zoeken en zeker zijn dat de normale versie wordt gevonden. Dan weer aanmelden. App zoeken, als t goed is de (beta) en dan zou ie t moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowina
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:36
En bij mij ook. Bedankt voor de tip!

BMW I4 40 M HE Tansanit Blue, Volvo XC60 T8 R-Design Bursting Blue, Saab 95,96, 900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTHZZ
eniesten schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:16:
Er zijn hier meerdere manieren gedeeld om betatester te worden en na de eerste keer ‘Verlaten’ stond ik nog steeds als betatester. Toen via andere link ‘verlaten’ gedrukt en toen werkte het wel. Even opnieuw weer aanmelden via de link uit de Google group en het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTHZZ
Ook Chargepoint en Plugshare doen het nu.
https://groups.google.com/g/chargepoint-aaos-allowlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTHZZ
Op de link die @frankkie12345 postte vind je ook links naar andere apps, alleen werken ze bij mij niet allemaal.
https://android-developer...ndroid-automotive-os.html
As announced earlier, drivers of Polestar 2 and Volvo cars can now download charging (ChargePoint, PlugShare), parking (Spothero, Parkwhiz), and navigation (Flitsmeister, Sygic) apps developed with the Car App Library by joining the Google Group and opting-in to each app's beta on the Google Play store, with your Gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
Die werkt bij mij niet. Krijg geen optie om me aan te melden als tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudN
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:40:
[...]

Die werkt bij mij niet. Krijg geen optie om me aan te melden als tester
Als je lid wordt van de groep, kun je in de app store beta tester worden. Daarna kun je de app installeren. Ik moet daarvoor wel naar de app store op mijn telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben E
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-07 19:59
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:39:
Op de link die @frankkie12345 postte vind je ook links naar andere apps, alleen werken ze bij mij niet allemaal.
https://android-developer...ndroid-automotive-os.html

[...]
Deze link kun je gebruiken vanaf web:
https://play.google.com/apps/testing/com.sygic.aura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Het lijkt er dus op dat Google het systeem (verder) openzet voor ontwikkelaars. Opeens een hele rits beta apps. Goede zaak!

Overigens hoop ik niet dat er straks 23 verschillende navigatieapps zijn die allemaal hetzelfde doen, maar net iets anders. De ene heeft satelite view, de ander flitser, de volgende live trafic, 3d modellen etc. etc. Terwijl tegelijkertijd geen van de apps de SOC kan tonen, tussenstops kan plannen of de kaart op het dashboard tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
Iemand die parkeerapps spothero of parkwhiz kunnen installeren? Had er nog nooit van gehoord en zie dat ze niet eens een iOS app hebben. Ik blijf denk ik gewoon bij Easypark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudN
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:01:
Iemand die parkeerapps spothero of parkwhiz kunnen installeren? Had er nog nooit van gehoord en zie dat ze niet eens een iOS app hebben. Ik blijf denk ik gewoon bij Easypark
Zover ik kan zien werken die alleen in de US en Canada. Voegt voor ons kikkerlandje niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Mij lukt het niet om de beta flitsmeister app in de auto te krijgen. Ik heb ooit de “per ongeluk” versie in de auto gekregen via de playstore app ( op mijn iPad). Ik kan die foute versie wel wissen in de auto, maar niet wegkrijgen uit de MyApps in de playstore app. Ik heb mij aangemeld als tester, maar ik krijg de Beta niet in beeld in de auto. . Ik heb me tussendoor weer afgemeld en aangemeld als tester omdat dat kennelijk sommige mensen hielp, maar niet bij mij. In de playstore blijft het bekende kruisje staan bij Volvo, er staat wel Beta, “geïnstalleerd” maar hij komt dus niet in de auto terecht. Mijn gevoel is dat de oude versie in de PlayStore ‘in de weg zit’ maar ik kan daar hem niet wissen.

Ik heb geen Android telefoon, dus moet met de iOS playstore app werken. Iemand een suggestie wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Nu alleen Youtube nog en een webbrowser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
  • Laatst online: 18-09 18:10
mich78 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:33:
Nu alleen Youtube nog en een webbrowser
Webbrowser is er al, tenminste als je een Polestar 2 hebt
https://www.polestar.com/nl/news/the-vivaldi-web-browser/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Bij mij ook niet! Het kruisje blijft staan. Ik krijg ‘m niet in de auto! In de playstore staat dat ik betatester ben en dat het geïnstalleerd is. Hij wordt in de auto niet gevonden.

Ik heb me tussendoor afgemeld en weer aangemeld als tester, maar no way…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich78
Mga1600 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:37:
[...]

Bij mij ook niet! Het kruisje blijft staan. Ik krijg ‘m niet in de auto! In de playstore staat dat ik betatester ben en dat het geïnstalleerd is. Hij wordt in de auto niet gevonden.

Ik heb me tussendoor afgemeld en weer aangemeld als tester, maar no way…..
Heb je ook getest om na het afmelden de app Flitsmeister te zoeken en te refreshen zodat daar de NIET beta versie staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniesten
Mga1600 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:31:
Mij lukt het niet om de beta flitsmeister app in de auto te krijgen. Ik heb ooit de “per ongeluk” versie in de auto gekregen via de playstore app ( op mijn iPad). Ik kan die foute versie wel wissen in de auto, maar niet wegkrijgen uit de MyApps in de playstore app. Ik heb mij aangemeld als tester, maar ik krijg de Beta niet in beeld in de auto. . Ik heb me tussendoor weer afgemeld en aangemeld als tester omdat dat kennelijk sommige mensen hielp, maar niet bij mij. In de playstore blijft het bekende kruisje staan bij Volvo, er staat wel Beta, “geïnstalleerd” maar hij komt dus niet in de auto terecht. Mijn gevoel is dat de oude versie in de PlayStore ‘in de weg zit’ maar ik kan daar hem niet wissen.

Ik heb geen Android telefoon, dus moet met de iOS playstore app werken. Iemand een suggestie wat ik nog kan doen?
Ik heb wel een Android telefoon waarmee ik kan aanmelden en afmelden maar dat maakt niets uit.
Hier ook meerdere malen opnieuw aangemeld als Beta tester, zie duidelijk het verschil tussen Beta en non-Beta maar de Google Play Store blijft weergeven: "Deze app is niet beschikbaar voor je apparaat"

Ook al meerdere manieren getracht om Beta tester te worden, via een URL en via de app binnen de telefoon, maar wederom geen geluk. :X

Hoe moeilijk kan het zijn.... zucht... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
De beta toont nu een vinkje in de app store (de normale versie niet). Thnx for the tip!
Ik zie de app alleen nog niet in de auto. Moet je daar nog iets voor doen? Ben al een keer uit en ingelogd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:30
Vind het jammer dat Flitsmeister eigenlijk een navigatie app is, en niet een overlay op de standaard Google navigatie. Dit zou het beste van 2 werelden verenigen, maar dit zal Google vast niet toestaan. Ik was gelukkiger met de “per ongeluk” versie die ik tot nu toe had.

Als ik in FM een bestemming in wil voeren, kan dat al rijdend via het toetsenbord, maar druk ik dan op spraak naar tekst, dan vindt Google het te gevaarlijk om dat rijdend te doen… 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door guido66 op 28-01-2022 16:28 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:32
bij mij ook niet hoor

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Zojuist mijn eerste 260km trip gehad met FM geïnstalleerd op de auto.
Ik ben super happy, de auto pingelt als er iets is waar ik op moet letten. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
guido66 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:28:
Vind het jammer dat Flitsmeister eigenlijk een navigatie app is, en niet een overlay op de standaard Google navigatie. Dit zou het beste van 2 werelden verenigen, maar dit zal Google vast niet toestaan. Ik was gelukkiger met de “per ongeluk” versie die ik tot nu toe had.

Als ik in FM een bestemming in wil voeren, kan dat al rijdend via het toetsenbord, maar druk ik dan op spraak naar tekst, dan vindt Google het te gevaarlijk om dat rijdend te doen… 8)7
Ja ik mis ook de overlay, echt jammer. Gaf ook altijd vertrouwen dat hij aan stond en ook hoe ver nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
JackBol schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:51:
Zojuist mijn eerste 260km trip gehad met FM geïnstalleerd op de auto.
Ik ben super happy, de auto pingelt als er iets is waar ik op moet letten. Helemaal top!
Hier ook op een ritje van 25km maar met een paar flitspalen 😁. Ook fijn dat het niet meer als telefoon oproep binnenkomt.

Mis alleen wel echt een melding, of idd overlay if een simpele notificatie. Of wat ik eigenlijk helemaal mis is dat scherm van de weg waarop je rijdt en alle info als die er is. Met die smiley zeg maar (in de app).

Zou zo fijn zijn als Volvo/Google dat zou toestaan als bijv nieuw te bouwen scherm voor je neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
Start FM eigenlijk automatisch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-07 21:53
Lukt dit ook op een Windows 10 PC?
Ik krijg het helaas niet voor elkaar. Hij blijft aangeven dat hij niet beschikbaar is voor de Volvo.

Volvo XC40 P8 met warmtepomp, Continental EcoContact 6 235/50R19 V XL zomerbanden, Nokian 235/50R19 WR SUV4 winterbanden, Wallbox PulsarPlus, iPhone 13 Pro Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
JTHZZ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:38:
Start FM eigenlijk automatisch ?
Bij de “tijdelijke” versie kon je hem laten starten zodra je telefoon Bluetooth verbinding maakt.
Met deze versie heb ik het nog niet geprobeerd maar ik verwacht eigenlijk dat dat met deze versie ook kan.

P8

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste