En dat is het hele probleem waardoor ik zwaar teleurgesteld ben in AAOS. De Hype eromheen was duidelijk niet realistisch. Zie dit plaatje van 2022!:guido66 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:40:
Ja, we hadden als vroege AAOS gebruikers misschien meer ontwikkeling verwacht. Maar als je een willekeurige andere auto had gekozen, was daar na aankoop ook geen enkele feature later nog bijgekomen.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/K6G0l5zzYAHHS0nvfios39VP.webp?f=user_large)
Dat was dus voornamelijk hoog van de toren blazen om vervolgens met een waardeloze browser app te komen. In 2021 poste de toenmalige CEO van Polestar ook foto's met een Netflix app op de achtergrond.
Heel AAOS is het gewoon net niet. En na 5 jaar beta tester hoef ik dit systeem niet meer. Als er 1 ding is wat ik zal missen is het de SOC integratie, maar met 2 lange ritten per jaar is dat ook te overzien. (Onze nieuwe auto heeft als het goed is een vergelijkbaar alternatief (TomTom live met E-route).
Ik heb in onze nieuwe auto bewust voor een meer conservatieve layout gekozen, ik hoef geen spelletjes, videos en andere prullaria welke nagenoeg waardeloos is. Terug naar echte knoppen en een kleiner display. Carplay is ruim voldoende voor de muziek
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30