Goedemiddag,
Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen.
Mijn ouders hebben beide een Poco X3 NFC en sinds enkele dagen hebben ze beide problemen met het geluid. Bij mijn moeder begon dit rond 26 juni, mijn vader merkte het vandaag, maar dit kan al langere tijd zijn gezien hij hem niet dagelijks gebruikt. (Old people, hehe). Bij mijn moeder liep het toestel ook continu vast, dus die heeft zij inmiddels retour gestuurd.
Anyway, ik heb zitten zoeken in de updategeschiedenis en rond de tijd dat m'n moeder er problemen mee kreeg was er een update voor de Themes. Dit lijkt mij een logische dader, gezien ook al die themageluiden (die nature sounds e.d.) het niet meer doen. Ik heb via wat geklooi met een externe geluiden-app het op mijn moeders toestel het voor elkaar gekregen wat andere geluiden in te stellen voor de notificaties en de ringtone, dus dat werkte wel weer redelijk op een gegeven moment. Maar de geluiden in de themes bleven weigeren en crashes opleveren.
Nu probeer ik een oplossing te googelen, maar ik kom dit probleem nergens tegen. Is er iemand op dit forum die deze zelfde problemen heeft (gehad)? Is er iemand die een oplossing heeft?
Overigens kreeg mijn moeder na contact met Xiaomi Nederland dit bericht: "Ik heb de IMEI van uw toestel gecontroleerd, en het spijt me te zeggen dat we uw toestel niet voor reparatie kunnen aannemen. Het blijkt dat uw toestel niet naar EU-specificaties gebouwd is, en zodoende behoort de verkoper van uw toestel voor de reparatie te zorgen. Gelieve dus de verkoper te contacteren om verdere stappen te ondernemen dit probleem op te lossen." Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar ik meld het er maar bij.
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."