Dit topic is voor Poco X3 accesoires
Voor zover ik gezien heb zijn er een aantal cases
En screen protectors glas en hydrogel
Voor zover ik gezien heb zijn er een aantal cases
En screen protectors glas en hydrogel
Ik heb hem al binnen best ok... zat ook nog mini standaard bij...VPIPPFR schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:21:
[Afbeelding]
Deze besteld, komt ergens deze week binnen.
Ben benieuwd of het wat is...
Zit voornamelijk te wachten op een mooie Spigen Rugged Armor voor de X3
Heb hem inmiddels ook in gebruik.red bull schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:23:
[...]
Ik heb hem al binnen best ok... zat ook nog mini standaard bij...
In ieder geval beter dan de doorzichtige en zo is ook het stalen plaatje wat ik gebruik voor de auto houder niet meer zichtbaar
[ Voor 5% gewijzigd door VPIPPFR op 22-10-2020 19:14 ]
Hoe beschermt deze de camera goed?Edwin Snoek schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:58:
Hier kun je ook al een aantal hoesjes kopen.
Ik heb het blauwe TPU hoesje die er mooi uit ziet in het echt en ook de camera goed beschermd.
https://www.gsmpunt.nl/xiaomi/poco-x3/hoesjes
Als je even op mijn Facebook pagina kijkt, dan zie je drie foto's van het hoesje .VPIPPFR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
Hoe beschermt deze de camera goed?
Op enkele van die foto's lijkt het alsof er een cover over de camera zit, echter op andere foto's zit er gewoon niks (een gat) op die plek.
Bedankt voor je reactie. Is inderdaad heel wat anders dan op de productfoto's staat, bijzonder.Edwin Snoek schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:50:
[...]
Als je even op mijn Facebook pagina kijkt, dan zie je drie foto's van het hoesje .
De Facebookpagina heet: Snoekie Deventer.
Grappig, want bij mijn hoesje is exact hetzelfde wat dat betreft.Edwin Snoek schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:36:
De foto is inderdaad niet helemaal correct op de site, want er zit een cover over de camera met daarin vijf gaatjes waar achter de camera's zitten. Dus je ziet nu niet het hele ronde glas, maar je ziet vijf gaatjes. Het ziet er best mooi uit en de camera's zijn niet meer te beschadigen, want die liggen dieper weg.
Ik heb deze ook op het oog. Maar ik kan niet goed zien of de power button door het hoesje wordt afgedekt met een "eigen" powerbutton. Best veel mooie hoesjes hebben dat. Het lijkt mij dat de vingerafdrukscanner dan onbruikbaar is. En die gebruik ik vaak!Nidebo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:07:
[Afbeelding]
Deze cover binnen gekregen.
Voelt goed aan, ziet er goed uit en de camera en glas worden beschermd door een opstaand randje.👍
Ik heb even gekeken op je pagina, maar kon de foto's niet vinden. Heb je ze ondertussen al er af gehaald?Edwin Snoek schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:50:
[...]
Als je even op mijn Facebook pagina kijkt, dan zie je drie foto's van het hoesje .
De Facebookpagina heet: Snoekie Deventer.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq