Grappenmaker
S23FE. Wel enigszins betaalbaar, en heeeeeeeel lange support. Jammer alleen van de Exynos.
Toch maar voor de Motorola G84 gegaan. Het ghosten / flippen van de Poco X3 nfc begon toch wel ernstige vormen aan te nemen. Dubbele apps opgelost met 2accounts, niet ideaal maar werkt prima. Notificaties van de 2e whatsapp komen prima door.knakworst schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:27:
[...]
S23FE. Wel enigszins betaalbaar, en heeeeeeeel lange support. Jammer alleen van de Exynos.
Wat ik altijd deed, toen ik nog de dual-sim gebruikte, was WA gebruiken voor prive, en WA Business (ook gratis) gebruiken voor de zakelijke sim. Werkte prima, zonder dat er virtualisatie nodig is.Aapmansz schreef op donderdag 7 december 2023 @ 00:19:
[...]
Toch maar voor de Motorola G84 gegaan. Het ghosten / flippen van de Poco X3 nfc begon toch wel ernstige vormen aan te nemen. Dubbele apps opgelost met 2accounts, niet ideaal maar werkt prima. Notificaties van de 2e whatsapp komen prima door.
Dank voor de tiprobert.v.w. schreef op donderdag 7 december 2023 @ 08:49:
[...]
Wat ik altijd deed, toen ik nog de dual-sim gebruikte, was WA gebruiken voor prive, en WA Business (ook gratis) gebruiken voor de zakelijke sim. Werkte prima, zonder dat er virtualisatie nodig is.
2Accounts gaf toch wat problemen. Viel in slaap na enige tijd niet gebruikt waardoor er geen notificaties door kwamen.
Backup van de gewone whatsapp was ook prima terug te zetten in WA business.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Poco X3 NFC] Accesoires
- Levertijden & Prijzen: [Poco X3 NFC] Levertijd & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Poco X3 NFC] Accesoires
- Levertijden & Prijzen: [Poco X3 NFC] Levertijd & Prijzen