Na lang wikken en wegen toch maar een Poco X3 128gb variant gekocht en heb deze nu een paar dagen in gebruik. Voor 200 euro tijdens de Cybermonday actie van Mediamarkt. Echt geen geld voor zo'n telefoon.
Via amazon
dit hoesje besteld en ook erg tevreden over. Enige minpuntje is dat je infrarood niet werkt om de TV te bedienen maar dat was ik ook niet van plan te gebruiken.
Minpunten zoals te groot en het besturingsysteem ervaar ik anders. Eigenlijk al na een paar dagen helemaal gewend aan de de ROM. Had erg veel reclame etc verwacht maar dat valt op zich best wel mee. Ja als je een app installeert dan krijg je wat reclame te zien maar daar blijft het tot nu toe dan bij. Hij reageert overal veel sneller op en gaat veel langer mee dan mijn A51 die ik van het werk heb gekregen en is toch een stukje goedkoper.
Bizar hoe snel die ook oplaad.. in 45 minuten was die van 20% naar 100%. Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat voor leuke spullen Xiaomi nog meer heeft voor zo'n prijsje. Heb nog geen smartwatch omdat ik het vaak best wel prijzige dingen vindt van Apple of Samsung. Maar voor 3 a 4 tientjes kun je geen buil aan vallen denk ik.