Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:01
Ik lees overal dat er al een screen protector op zit.
Ik neem aan dat dit een folie is en geen tempered glass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:53

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

bnwgraaf schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:04:
Ik lees overal dat er al een screen protector op zit.
Ik neem aan dat dit een folie is en geen tempered glass?
Klopt. Inmiddels heb ik dezer eraf gehaald en er een tempered glass versie opgezet. Ik had last van wat vreemde ghost touches. Na wat zoeken op de fora bleek dat meer mensen hier last van hadden en dit terug te voeren was naar deze screen protector. Inmiddels idd geen last meer van.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southice
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 10:17
LightPhoenix schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Klopt. Inmiddels heb ik dezer eraf gehaald en er een tempered glass versie opgezet. Ik had last van wat vreemde ghost touches. Na wat zoeken op de fora bleek dat meer mensen hier last van hadden en dit terug te voeren was naar deze screen protector. Inmiddels idd geen last meer van.
Glas erop ipv de standaard screenprotector is dus wel een aanrader? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Southice schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

Wat mij betreft wel, maar dat is N=1. En dus vooral omdat ik last had van touch problemen. Heb hem verder niet getest qua bescherming, al heeft het folie dat prima gedaan tot ik hem eraf heb gehaald (zeg een week) en verder voelde hij ook niet irritant in gebruik.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Southice schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Ik heb op mijn telefoons beide gebruikt.
Van matte folie vond ik het wel fijn dat je minder last van spiegelingen hebt en voor mijn gevoel gaat het swipen ook beter wanneer je vingers vochtig zijn.

Toch verkies ik tempered glass boven folie, omdat bij mijn weten de kans op een gebroken scherm minder groot is, omdat een impact eerst wordt verdeeld over het tempered glass en daarna en daardoor gelijkmatiger op je telefoonscherm zelf terecht komt.
Daarnaast vind ik dat het makkelijker is om aan te brengen en langer krasvrij blijft plus de kleuren van het scherm mooier blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Ik gebruik al jaren geen screen protectors meer gewoon voorzichtig mee omgaan is voor mijn de beste keus .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Ja mee eens @saphaas , maar mijn zoontje van 1,5 ziet dat anders en gebruikt hem regelmatig als Hammer voor zijn blokken.... Denk dat daaraan mijn POCO F1 gestorven is. Maar het display was nog super door de screen protector!

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RC7lUxgyiFWRjd63M8nF9HZqnM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tBZnTC5eMKs7172T2i5qq5Kp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:22
Nice. Securitypatch van oktober en zoeken in instellingen is een stuk sneller nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:45
Is dit de stable beta versie update?

POCO X3 NFC EEA MIUI V12.0.4.0.QJGEUXM Update

[ Voor 76% gewijzigd door nec1560 op 01-11-2020 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

nec1560 schreef op zondag 1 november 2020 @ 22:58:
Is dit de stable beta versie update?

POCO X3 NFC EEA MIUI V12.0.4.0.QJGEUXM Update
Nee, V12.0.4.0.QJGEUXM is geen beta maar een gewone stabiele release.

In ander nieuws : mijn X3 heeft zijn eerste slachtoffer geëist. Spijkerbroek is onder mijn rechter broekzak gescheurd. Hij had best een paar cm kleiner gemogen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Vreemd bij mij komt er nog geen update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Blijkbaar hebben ze bij Xiaomi weer wat veranderd in de release want je hebt gelijk @nec1560, het is inderdaad een soort beta. Vroeger zeiden ze gewoon dat het in golven gereleased werd (zoals veel grote bedrijven doen, eerst 5% dan week later 10% etc), maar nu hebben ze het Stable Beta genoemd, zie hier de thread op het Mi forum.
• A newly released MIUI 12 Beta Stable for POCO X3 / NFC - EEA is currently being pushed to random users.
Denk dat je hem ook vast wel ergens kunt downloaden en zelf kan flashen, maar ik zou gewoon rustig afwachten.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Inmiddels handmatig geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
VPIPPFR schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:39:
Ik had Spigen al even gecontact, die hebben nog geen concrete datum voor een hoesje voor de X3. Al twijfel ik er niet aan dat die gaat komen binnenkort.
ook even de vraag gesteld. Antwoord:

Currently, we do not have definite plans to have the Tough Armor case for the Poco X3 device.

Helaas dus enkel die flimsy rugged armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
cy-gor25 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:03:
[...]

ook even de vraag gesteld. Antwoord:

Currently, we do not have definite plans to have the Tough Armor case for the Poco X3 device.

Helaas dus enkel die flimsy rugged armor.
Is die rugged armor al ergens (op een enigszins betrouwbare) shop te verkrijgen dan?
Zie hem alleen nog maar op wat .ph domeinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:43
Ik heb een mooi hoesje via GSMpunt.nl besteld en lijkt best veel op de rugged armor.
Kwaliteit en pasvorm is heel goed.

https://www.gsmpunt.nl/ho...lexibele-back-cover-zwart

Alleen ziet het hoesje er in het echt anders uit dan op de productfoto. De cut-out van de camera is niet rond maar precies om de camera heen waarbij alleen de lenzen zichtbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
VPIPPFR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:55:
[...]

Is die rugged armor al ergens (op een enigszins betrouwbare) shop te verkrijgen dan?
Zie hem alleen nog maar op wat .ph domeinen.
Hier vanaf 15/11:

https://www.amazon.de/-/n...ywords=poco+spigen&sr=8-5

Ik wacht nog met de Poco X3 te kopen, hopelijk kom er degelijkere hoesjes. Vandaag mijn Note 5 Pro laten vallen en ik had geluk dat het hoesje redelijk stevig was en er een beschermglas op zat anders was het game over. Was wel een CHinees hoesje maar daar zitten nu ook wel deuken in.

Voor de Note 9 Pro is er wel al een tough armor, raar, minder populair toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm. de tijden dat je lekker goedkoop een xiami via ali kon bestellen is ook wel over.
Bij mi.com/es of amazon is die goedkoper dan bij ali ;w

Dus besteld bij amazon, ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

TVL

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:15:
hm. de tijden dat je lekker goedkoop een xiami via ali kon bestellen is ook wel over.
Bij mi.com/es of amazon is die goedkoper dan bij ali ;w

Dus besteld bij amazon, ik ben benieuwd
Bij Banggood is de 128GB versie te vinden voor 208 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Weet iemand hoe je de diepte camera kunt gebruiken?
M.a.w hoe kun je die activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
jobr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:52:
Weet iemand hoe je de diepte camera kunt gebruiken?
M.a.w hoe kun je die activeren?
Door de bijgeleverde camera app te gebruiken..
Uitzoomen naar 0.6X dan gebruik je de middelste (ultra wide)
Normaal rechtsboven (wide)
Macro rechtsonder..Kun je in pro modus slecteren bij Lens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
red bull schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:52:
[...]

Door de bijgeleverde camera app te gebruiken..
Uitzoomen naar 0.6X dan gebruik je de middelste (ultra wide)
Normaal rechtsboven (wide)
Macro rechtsonder..Kun je in pro modus slecteren bij Lens..
Dat had ik ook gevonden.
En nu de 4de, de depth camera?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

jobr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:53:
[...]

Dat had ik ook gevonden.
En nu de 4de, de depth camera?
Die gebruik je als een portret foto maakt om de scherpte diepte mee te bepalen, gaat vanzelf in die modus. Achteraf kun je in de app dat ook nog aanpassen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jobr
LightPhoenix schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:54:
[...]

Die gebruik je als een portret foto maakt om de scherpte diepte mee te bepalen, gaat vanzelf in die modus. Achteraf kun je in de app dat ook nog aanpassen.
Als ik mijn vinger er voor hou zie ik in de portrait mode geen verschil.
En waar kan ik dat achteraf aanpassen? Of bedoel je die ronde kringel onderin het scherm met slider waarbij f wordt aangepast?

[ Voor 9% gewijzigd door jobr op 10-11-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

jobr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:33:
[...]

Als ik mijn vinger er voor hou zie ik in de portrait mode geen verschil.
En waar kan ik dat achteraf aanpassen?
Moet minstens een meter of 2 van af zitten. In het midden van het scherm nadat je de foto hebt gemaakt zit een diafragma icoontje, daar kan je het achteraf nog even instellen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwberg
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-11-2022
Heb de Poco X3 nfc 128gb nu bijna week in bezit, Mijn Samsung J5 2016 was nu een soortement van echt op. Was even wennen aan het gewicht formaat, maar na een paar dagen weet ik niet meer beter. Bij de aanschaf van de Poco maar meteen een geheugenkaart van 256gb gekocht, denk zet ik daar mij apps op....
Met mijn Samsung was het heel makkelijk mijn apps op de sd kaart te plaatsen. Kom er nu achter dat bij Xiaomi telefoons alleen Foto's en Videos op de Sd-kaart geplaatst kunnen worden..
Bij Samsung kon je gemakkelijk een album aanmaken en meteen opgeven of dit album op de sd kaart moest komen of op het interne geheugen van den telefoon, kan hier (volgens mij niet) Of alle albums /foto's komen op de Sd-kaart of allemaal op het interne geheugen. ( Of zie ik iets over het hoofd???).
Zijn de twee enige minpuntjes waar ik tot nu toe tegen ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwberg
Nog een vraag:

Las net hier op forum om ""voLTE" en "Bellen met gebruik van wifi" te activeren dmv code.
( Ik heb een Vodafone abbo).
Heb ik gedaan maar is het nu raadzaam om voLTE te activeren ( schuifje aan te zetten) en
Bellen met behulp van Wifi ? aan of uitzetten, Ik merk (tot nu) geen verschil.

Vraag dus Wat is het en wat is beter : Aan of Uit zetten?

Alvast bedankt,
Jan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TVL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:29:
[...]

Bij Banggood is de 128GB versie te vinden voor 208 Euro
Ze hebben de prijzen inmiddels aardig verhoogd, zal wel in aanloop voor black friday zijn, kunnen ze dan weer korting geven 🤦🏼‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

jwberg schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:38:
Heb de Poco X3 nfc 128gb nu bijna week in bezit, Mijn Samsung J5 2016 was nu een soortement van echt op. Was even wennen aan het gewicht formaat, maar na een paar dagen weet ik niet meer beter. Bij de aanschaf van de Poco maar meteen een geheugenkaart van 256gb gekocht, denk zet ik daar mij apps op....
Met mijn Samsung was het heel makkelijk mijn apps op de sd kaart te plaatsen. Kom er nu achter dat bij Xiaomi telefoons alleen Foto's en Videos op de Sd-kaart geplaatst kunnen worden..
Bij Samsung kon je gemakkelijk een album aanmaken en meteen opgeven of dit album op de sd kaart moest komen of op het interne geheugen van den telefoon, kan hier (volgens mij niet) Of alle albums /foto's komen op de Sd-kaart of allemaal op het interne geheugen. ( Of zie ik iets over het hoofd???).
Zijn de twee enige minpuntjes waar ik tot nu toe tegen ben gekomen.
Voor zover ik weet kun je bij MIUI vanaf Oreo inderdaad niet meer je apps op je SD kaart zetten. Had volgens hen toen te maken met het feit dat het teveel impact had op de performance (of gewoon geen zin om bij te houden). Mocht je het echt nodig vinden dan kun je altijd rooten en het dan voor elkaar puzzelen.
De tweede optie ken ik niet, gebruikte je hiervoor wellicht een gallery app van Samsung?

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwberg
@LightPhoenix

Tweede optie was idd een app van Samsung. Dank voor je reactie.
( Dat rooten en puzzelen geloof ik wel...)

Gr,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:57:
[...]

Ze hebben de prijzen inmiddels aardig verhoogd, zal wel in aanloop voor black friday zijn, kunnen ze dan weer korting geven 🤦🏼‍♂️
en ja hoor, vandaag mail van banggood, poco x3 in de "Price Storm" aanbieding, de 64GB voor 177, en de 128 voor 211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 19:08
Tijdens singlesday een Poco X3 128GB voor €195 op de kop getikt. Bevalt tot nu toe prima, ook MIUI is minder storend dan verwacht...

Ben ik de enige die de tijd dubbel in de linker bovenhoek heeft staan? De tijd loopt nu door de icons heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ARCore is nu ook werkend op de X3, kreeg gisteren update waar hij bij zat, was toch een klein gemis dat ik had op de telefoon :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

quazar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:20:
Ben ik de enige die de tijd dubbel in de linker bovenhoek heeft staan? De tijd loopt nu door de icons heen :(
Hmm... das hele apart, heb ik inderdaad geen last van. Dubbel als 2x naast elkaar? Of loopt de ene klok ook door de andere heen? Heb je in de 'control center & status bar' instellingen al wat zitten spelen?

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
LightPhoenix schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:31:
[...]

Hmm... das hele apart, heb ik inderdaad geen last van. Dubbel als 2x naast elkaar? Of loopt de ene klok ook door de andere heen? Heb je in de 'control center & status bar' instellingen al wat zitten spelen?
Roaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Gezien ikzelf een NL sim en een GER sim in mijn telefoon heb en er geen last van heb lijkt me dit niet het geval. Of wellicht roaming met een andere tijdzone, maar dan zou denk ik elke klok een andere tijd aan moeten geven.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
Geen idee waar het aan gelegen heeft. Inmiddels is de 2e klok spontaan verdwenen :S

Helder scherm trouwens als je vanaf een A2 liter komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

timvanloon

Intel or AMD?

quazar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:20:
Tijdens singlesday een Poco X3 128GB voor €195 op de kop getikt. Bevalt tot nu toe prima, ook MIUI is minder storend dan verwacht...

wat is singlesday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
/offtopic
wat is singlesday?
Op 11-11 (11 November) is het singlesday in China. Feest voor vrijgezellen geloof ik, maar ook de dag van de grote uitverkoop. Dan kun je goedkoop telefoons scoren. Dankzij verzending uit Spanje heb je ook geen gedoe met invoerkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

timvanloon

Intel or AMD?

quazar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:25:
/offtopic

[...]

Op 11-11 (11 November) is het singlesday in China. Feest voor vrijgezellen geloof ik, maar ook de dag van de grote uitverkoop. Dan kun je goedkoop telefoons scoren. Dankzij verzending uit Spanje heb je ook geen gedoe met invoerkosten.
:) t ff in de agenda zetten voor volgend jaar.

• jwberg
Wanneer ik iemand bel met mijn Poco X3 ( kom van Samsung af) en die persoon heeft bijv 3 telefoonnummers krijg ik ze allerdrie in beeld... Bij Samsung kon je bij diegene een telefoonnummer "als standaard" instellen en hoefde ik niet elke keer een keuze te maken... Is zoiets bij de Poco ook mogelijk?

Alvast bedankt,
Jan

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
jwberg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:59:
Wanneer ik iemand bel met mijn Poco X3 ( kom van Samsung af) en die persoon heeft bijv 3 telefoonnummers krijg ik ze allerdrie in beeld... Bij Samsung kon je bij diegene een telefoonnummer "als standaard" instellen en hoefde ik niet elke keer een keuze te maken... Is zoiets bij de Poco ook mogelijk?

Alvast bedankt,
Jan
In zijn contact het nummer ingedrukt houden en dan standaard instellen aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42
Ik heb de Poco X3 nfc sinds gisteren. Alles mooi ingesteld. Alleen "double tap to sleep" werkt niet. "Double tap to wake" wel. Iemand een tip?
De functie staat dus wel aan in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:28:
[...]

en ja hoor, vandaag mail van banggood, poco x3 in de "Price Storm" aanbieding, de 64GB voor 177, en de 128 voor 211
Enkel op black friday zelf dan want voor die prijzen zie ik de 64GB niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horla schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:10:
[...]

Enkel op black friday zelf dan want voor die prijzen zie ik de 64GB niet staan?
ik had er destijds naar gekeken, en kreeg daar een paar dagen later een mail van, volgens mij gepersonaliseerde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Ik was al een paar weken de X3 in de gaten aan het houden.... Zag dat er Blackfriday aanbiedingen van zo'n €170 aan zaten te komen.....

Maar gisteren was de zwarte 64GB versie tijdelijk op Amazon.nl in de aanbieding voor €156!
Ik heb hem gelijk besteld ter vervanging van mijn trouwe Oneplus One en ben eeg benieuwd!

Ik weet dat het echt niet over de beste camera beschikt die er op het moment in een mobiele telefoon te vinden is, maar ik hoop toch wel op een flinke sprong ten opzichte van mijn Oneplus.

Nu nog even een paar extra usb c kabeltjes kopen en een tempered glass protector.

Ik lees vaak dat men hem erg groot vindt, maar ik zag dat hij alleen in de lengte een centimetertje langer is dan de Oneplus en met die heb ik totaal geen problemen.
Ik zag trouwens dat de Poco een handige functie heeft waarmee je met een swipe beweging het beeld formaat verandert naar een kleiner formaat links- of rechtsonder in de hoek voor 1-handsbediening.

Hoe bevalt jullie het transparante hoesje dat meegeleverd wordt? Ziet dat transparante kunststof er nog een beetje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
bnwgraaf schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:56:
Ik was al een paar weken de X3 in de gaten aan het houden.... Zag dat er Blackfriday aanbiedingen van zo'n €170 aan zaten te komen.....

Maar gisteren was de zwarte 64GB versie tijdelijk op Amazon.nl in de aanbieding voor €156!
Ik heb hem gelijk besteld ter vervanging van mijn trouwe Oneplus One en ben eeg benieuwd!

Ik weet dat het echt niet over de beste camera beschikt die er op het moment in een mobiele telefoon te vinden is, maar ik hoop toch wel op een flinke sprong ten opzichte van mijn Oneplus.

Nu nog even een paar extra usb c kabeltjes kopen en een tempered glass protector.

Ik lees vaak dat men hem erg groot vindt, maar ik zag dat hij alleen in de lengte een centimetertje langer is dan de Oneplus en met die heb ik totaal geen problemen.
Ik zag trouwens dat de Poco een handige functie heeft waarmee je met een swipe beweging het beeld formaat verandert naar een kleiner formaat links- of rechtsonder in de hoek voor 1-handsbediening.

Hoe bevalt jullie het transparante hoesje dat meegeleverd wordt? Ziet dat transparante kunststof er nog een beetje uit?
Het bijgeleverde hoesje voldoet prima hoor. De randen beschermen de camera en het scherm ook goed. En omdat ik een blauw toestel heb vind ik het extra fijn om de kleur te blijven zien.
Je kunt altijd nog een ander hoesje kopen.
Ik vind het toestel ook niet te groot. Ik kom van de Xiaomi Redmi Note 9 pro en die is qua formaat identiek. Je moet je afvragen of je een toestel in je broekzak moet willen doen. Bij mij gaat hij hooguit in m'n achterzak of in de binnenzak van m'n jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
edjedan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:15:
Ik heb de Poco X3 nfc sinds gisteren. Alles mooi ingesteld. Alleen "double tap to sleep" werkt niet. "Double tap to wake" wel. Iemand een tip?
De functie staat dus wel aan in de instellingen.
Opgelost, het dubbel tikken moet echt tussen de apps. Was ik niet zo gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla

Verdorie, zit ik dagelijks zo ongeveer te kijken naar de beste prijs en ik ben ingeschreven op verschillende pricetrackers en mis ik dit nu toch wel zeker. Een handige tweaker gaat toch eens moeten kijken om een tracker te maken voor amazon.nl :'(

Mijn Xiaomi mi a1 is zo onderhand na 2,5 jaar aan vervanging toe. Op zich is er weinig mis mee maar hij begint toch traag te worden dus het is een excuus voor iets nieuws. Ik kijk altijd naar het budget onder de €200 aangezien ik als ik €600 uitgeef ook na 2 jaar zin krijg in iets nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Horla schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:51:
[...]

Verdorie, zit ik dagelijks zo ongeveer te kijken naar de beste prijs en ik ben ingeschreven op verschillende pricetrackers en mis ik dit nu toch wel zeker. Een handige tweaker gaat toch eens moeten kijken om een tracker te maken voor amazon.nl :'(

Mijn Xiaomi mi a1 is zo onderhand na 2,5 jaar aan vervanging toe. Op zich is er weinig mis mee maar hij begint toch traag te worden dus het is een excuus voor iets nieuws. Ik kijk altijd naar het budget onder de €200 aangezien ik als ik €600 uitgeef ook na 2 jaar zin krijg in iets nieuws :+
Schrijf je in op pepper.com. Wat mij betreft het meest volledig voor dit soort acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de X3 en de samsung A51. Als ik bij de specs kijk zie ik dat de X3 geen kompas heeft. Wat betekent dit in de praktijk? Levert die problemen op in bijv. google maps wanneer je navigatie te voet gebruikt?

Ook heb ik de indruk dat er veel bugs in de software zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Pariah86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:51:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de X3 en de samsung A51. Als ik bij de specs kijk zie ik dat de X3 geen kompas heeft. Wat betekent dit in de praktijk? Levert die problemen op in bijv. google maps wanneer je navigatie te voet gebruikt?

Hij heeft wel een kompas, die overigens niets in Google Maps doet, daar is je GPS voor.
En veel bugs valt wel mee. Geen enkele telefoon heeft foutloze software. MIUI is vooral even wennen, maar dat went toch echt redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Voor mij is het prima. Het is zeker geen eye catcher en er zijn vast mooiere hoesjes te krijgen, maar hij doet voor mij precies wat hij moet doen: mijn telefoon beschermen tegen de invloeden van mijn 2 kinderen. Hij is iig een stuk steviger dan het hoesje wat bij mijn F1 zat, dat was echt erg dun.
Pariah86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:51:
Wat voor bugs bedoel je dan zoal?

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Schrijf je in op pepper.com. Wat mij betreft het meest volledig voor dit soort acties.
Pepper heeft deze aanbieding inderdaad gemeld en ik had een waarschuwing van een collega gekregen.
Hij heeft wel een kompas, die overigens niets in Google Maps doet
Ik neem aan dat het compas het wel ook doet in Google Maps?
Die is toch nodig om de richting aan te geven als je stil staat? Je ziet dan een blauwe waaier op je positie die de richting aan geeft waarin je telefoon wijst.
Bovendien heb ik wel eens een "calibrate compass"melding gekregen bij het opstarten van Google Maps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tIznZGBTjRTW0dE5L0O9M4e_rs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0ei9zLuduhF9V6DT0SuszpHT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
LightPhoenix schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:11:
[...]

Voor mij is het prima. Het is zeker geen eye catcher en er zijn vast mooiere hoesjes te krijgen, maar hij doet voor mij precies wat hij moet doen: mijn telefoon beschermen tegen de invloeden van mijn 2 kinderen. Hij is iig een stuk steviger dan het hoesje wat bij mijn F1 zat, dat was echt erg dun.

[...]

Wat voor bugs bedoel je dan zoal?
Onderstaande zaken kwam ik oa tegen in dit topic. Dit doet mij wat twijfelen want ik lees dat de hardware wel top is maar de software minder. Helaas heb je weinig aan goede hardware als de software niet mee wil :p De telefoon is nog vrij recent dus misschien zijn deze zaken al opgelost met de recente updates.

Kheb momenteel een LG G4 dus ik veronderstel dat zowel de x3 als a51 een verbetering zullen zijn.

Gisteren ook gemerkt dat mijn data niet wou werken als ik buiten zat. Na een tijdje toch terug 4g verbinding. Ik hou het in de gaten.

Die genoemde beeldflikkeringen zijn niet oké... Op bijv reddit ook al dezelfde ervaringen. En iemand daar noemde dat een software-update (12.02) het deels verholpen heeft

Had met mijn vorige Xiaomi Mi A1 ook het nodige gezeik, maar dit doet er vooralsnog niet voor onder...

Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb sinds 2 dagen de Poco x3 en ik heb de laatste update geinstalleerd (versie 12.0.3) . Op mijn telefoon staat de hele tijd "Een ogenblik geduld op het start scherm" (meer dan een dag).

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Heb de telefoon al een aantal keer gerestart en gereset naar fabrieksinstellingen. Alvast bedankt voor de hulp.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun icoontjes bovenin de statusbalk?

Regelmatig staan de icoontjes over elkaar heen, wat de boel onleesbaar maakt. Na een restart is het weer weg, maar dat is nou niet perse een gewenste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Pariah86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:43:
[...]

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun icoontjes bovenin de statusbalk?

Regelmatig staan de icoontjes over elkaar heen, wat de boel onleesbaar maakt. Na een restart is het weer weg, maar dat is nou niet perse een gewenste oplossing
Eigenlijk is dit de enige waar ik ook af en toe tegenaan loop. Tot nu toe is het een keer of 5 voorgekomen denk ik. Had ik op mijn F1 ook en ligt volgens mij vooral aan dat hele gedoe om de Notch/camera. Verder heb ik eigenlijk alleen een issue met 60FPS filmen. Dan hangt hij af en toe. Daar het geen must is, heb ik hem maar weer terug gezet op 30 FPS en dat gaat zonder problemen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 08:37
Mijn Samsung gear S3 en Poco weigeren samen te werken. Als ik ga wandelen en via mijn gear de app wandelen start moet hij de locatie via de poco krijgen. Dit krijgt hij dus gewoon niet. Alle rechten zover ik ze kan vinden, voor de gear plug in en galaxy wearable staan allemaal op toegestaan. Enigste oplossing tot nu toe is bluetooth uischakelen zodat horloge geen verbinding meer heeft en dan pakt hij zijn eigen gps.

Bij mijn vorige toestel (Samsung A8) had ik dit niet. En er zijn meer app die niet meer werken op de gear sinds hij verbonden is met de Poco zoals zoek mijn telefoon.

Iemand enig idee waar dit te zoeken ?

www.weitjerock.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Klein_Kipje schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:58:
Mijn Samsung gear S3 en Poco weigeren samen te werken. Als ik ga wandelen en via mijn gear de app wandelen start moet hij de locatie via de poco krijgen. Dit krijgt hij dus gewoon niet. Alle rechten zover ik ze kan vinden, voor de gear plug in en galaxy wearable staan allemaal op toegestaan. Enigste oplossing tot nu toe is bluetooth uischakelen zodat horloge geen verbinding meer heeft en dan pakt hij zijn eigen gps.

Bij mijn vorige toestel (Samsung A8) had ik dit niet. En er zijn meer app die niet meer werken op de gear sinds hij verbonden is met de Poco zoals zoek mijn telefoon.

Iemand enig idee waar dit te zoeken ?
Standaard dingen in MIUI is het uitzetten van battery management voor de Gear App. Ik kan je vertellen dat zelfs hun eigen fitness tracker app (Mi Fit) ook niet out of the box correct werkt doordat de app gewoon gekilled word door MIUI. Wat je daarvoor moet doen is lang drukken op de app -> app informatie -> autostart aan. Dan in hetzelfde menu Batterijbesparing -> Geen beperkingen. Check ook daar de toestemmingen nog even. Wees er ook zeker van dat het niet zo is dat de app alleen de locatie mag bepalen als de app op de voorgrond open staat. Mocht je dit weer willen forceren dan installeer je de app opnieuw en dan zou Android je bij het eerste gebruik van de locatie toestemming vragen wanneer het zou mogen.
Verder ook de app vastzetten in het geheugen. Dit doe je in het scherm waar je tussen apps kunt wisselen door het lang drukken op de app -> er opent zicht aan de zijkant van het app overzichtje een menu met meerdere iconen, druk daar op het slotje zodat dit open springt... dit betekend dat het nu in het geheugen vast staat en niet meer gekilled wordt (onlogisch, ik weet het). Kijk je hierna weer in het overzicht zie je als het goed is een slotje staan naast de naam van de app.

Ik hoop dat het werkt, zelf moet ik nog proberen mijn TomTom Drive app aan de praat te krijgen met X3. Mijn F1 weigerde dit totaal... en TomTom kon me ook niet verder helpen. Hoop dat het met de Gear wel werkt!

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 08:37
LightPhoenix schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:00:
[...]

Standaard dingen in MIUI is het uitzetten van battery management voor de Gear App. Ik kan je vertellen dat zelfs hun eigen fitness tracker app (Mi Fit) ook niet out of the box correct werkt doordat de app gewoon gekilled word door MIUI. Wat je daarvoor moet doen is lang drukken op de app -> app informatie -> autostart aan. Dan in hetzelfde menu Batterijbesparing -> Geen beperkingen. Check ook daar de toestemmingen nog even. Wees er ook zeker van dat het niet zo is dat de app alleen de locatie mag bepalen als de app op de voorgrond open staat. Mocht je dit weer willen forceren dan installeer je de app opnieuw en dan zou Android je bij het eerste gebruik van de locatie toestemming vragen wanneer het zou mogen.
Verder ook de app vastzetten in het geheugen. Dit doe je in het scherm waar je tussen apps kunt wisselen door het lang drukken op de app -> er opent zicht aan de zijkant van het app overzichtje een menu met meerdere iconen, druk daar op het slotje zodat dit open springt... dit betekend dat het nu in het geheugen vast staat en niet meer gekilled wordt (onlogisch, ik weet het). Kijk je hierna weer in het overzicht zie je als het goed is een slotje staan naast de naam van de app.

Ik hoop dat het werkt, zelf moet ik nog proberen mijn TomTom Drive app aan de praat te krijgen met X3. Mijn F1 weigerde dit totaal... en TomTom kon me ook niet verder helpen. Hoop dat het met de Gear wel werkt!
Thks, nou werkt het wel (voorlopig)

www.weitjerock.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 09:52
Camera dome glaasje beschadigd door sleutelbos.... Bummer maar na minutieus verwijderen van alle glas splinters en de lijmlagen met een beetje aceton op een Q-tip blijft er een witte doom over. Hierover een camera protector geplaatst en mijn poco is weer up & running. Advies is dus wel een extra laag bescherming over de camera dome want dit is zeker geen Gorilla glas! :'( Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AoAan251OYKJTLnoSqVsF8adUpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A0VSOcCRvSLhnRMRCoLxT3sm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
theohelmus schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:35:
Camera dome glaasje beschadigd door sleutelbos.... Bummer maar na minutieus verwijderen van alle glas splinters en de lijmlagen met een beetje aceton op een Q-tip blijft er een witte doom over. Hierover een camera protector geplaatst en mijn poco is weer up & running. Advies is dus wel een extra laag bescherming over de camera dome want dit is zeker geen Gorilla glas! :'( [Afbeelding]
Gorilla glass is dan ook een gigantische marketing term.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De camera leek mij ook erg kwetsbaar, daarom ook vandaag een extra case besteld die - als het goed is - de camera beter beschermt.

(En nog 2 verschillende magnetische autohouders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit een beetje te twijfelen tussen de 64 en 128 versie. Ok, zo'n 30/40 euro verschil maar ongebruikt geheugen is ook zonde.

Kom van een Mi A1 met 32GB en zat daar op zo'n 75% vol. Maar dat is Android, met MIUI geen ervaring. Hoe zuinig is dat als besturingsysteem?

En hoe voelt de Poco X3 aan in je broekzak? Is het echt zo'n baksteen als je soms leest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

sambalbaj schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:31:
Ik zit een beetje te twijfelen tussen de 64 en 128 versie. Ok, zo'n 30/40 euro verschil maar ongebruikt geheugen is ook zonde.

Kom van een Mi A1 met 32GB en zat daar op zo'n 75% vol. Maar dat is Android, met MIUI geen ervaring. Hoe zuinig is dat als besturingsysteem?

En hoe voelt de Poco X3 aan in je broekzak? Is het echt zo'n baksteen als je soms leest?
Ik kom uit op 15,45 Gb aan geheugen dat in beslag genomen wordt door mijn 'systeem', dus Android+MIUI. Heb zelf de 128 gb variant gekocht omdat ik die meestal relatief snel vol krijg omdat mijn X3 ook veel gebruikt wordt voor het maken van video's en foto's van de kinderen. Zit nu na die 2 (?) maanden op 77,9 GB gebruikt (met een kleine backup van een deel van mijn video's/foto's van mijn oude F1).

En ja, ik vind hem eigenlijk te groot voor mijn broekzak, maar heb verder geen alternatief om hem op te bergen. Maar dat is waarschijnlijk ook 'smaak'. Te zwaar is hij voor mij overigens niet, alleen te lang.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
sambalbaj schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:31:

Als je geen dual sim gaat gebruiken, kan je altijd nog een SD kaartje aanschaffen om de boel uit te breiden. Is goedkoper dan die 30/40 euro voor 64gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

VPIPPFR schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:43:
[...]

Als je geen dual sim gaat gebruiken, kan je altijd nog een SD kaartje aanschaffen om de boel uit te breiden. Is goedkoper dan die 30/40 euro voor 64gb.
Maar houd er dan wel weer rekening mee dat je op je SD kaart geen apps kunt installeren. Gaan dan echt alleen om opslag van bestanden.

geeft geen reacties meer

• sambalbaj
  • Niet online
VPIPPFR schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:43:
[...]

Ik ben voor de 128 gegaan. Verschil bleek maar 20 euro dus dan verder ook maar niet moeilijk doen qua ruimte.
Was er 184 aan kwijt, dus ik vond het wel prima zo

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

TVL

sambalbaj schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:50:
[...]

Ik ben voor de 128 gegaan. Verschil bleek maar 20 euro dus dan verder ook maar niet moeilijk doen qua ruimte.
Was er 184 aan kwijt, dus ik vond het wel prima zo
184 euro voor de 128GB versie? Waar heb je die gekocht?

• edjedan
TVL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:26:
[...]

Idem dito, bij Ali Express op Singles Day. Verzonden vanuit Spanje.

• ChinaGeek
[...]

189 in de officiële store en als je punten gespaard hebt nog minder:
https://nl.pepper.com/aan...28gb-voor-189-euro-173434

• sambalbaj
  • Niet online
[...]

Bij MediaMarkt met nieuwsbrief en een persoonlijke coupon.

In de Mi app inderdaad net goedkoper te krijgen, maar die hebben gekke retourvoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Zo, hij is binnen! (64Gb, Amazon.nl, €156)
De eerste indrukken zijn erg goed!

Het achterkantje zit wel gelijk onder de stof en vingerafdrukken, maar ik heb een hoesje besteld die ook gelijk de cameralenzen wat beter afschermt, dus dan zien we er niets meer van.

De afmetingen vind ik wel meevallen, maar blijkbaar was ik met mijn Oneplus One al een grotere telefoon gewend dan andere mensen; deze is niet zo heel veel groter, maar heeft wel een veel groter scherm. Ik moet wel even wennen aan de beeldverhoudingen: zo smal en lang!

Nu maar door alle instellingen worstelen en als het goed is heb ik de meeste reclames wel uit staan nu...

Twee vraagjes:
- Ik heb het thema systeembreed op donker staan, wat ik altijd wel fijn vind. Maar het valt me op, dat bij veel apps de kleuren ook donker zijn en veel teksten (op knopjes en zo) niet zichtbaar zijn. Daar had ik met het donkere thema op mijn Oneplus geen last van.
Hebben jullie dit ook? Is hier nog iets voor in te stellen?

- Ik weet nog even niet wat ik met de batterijbesparing moet doen. Ik heb die nu op systeem niveau op "niet geoptimaliseerd" staan, zodat alle apps blijven draaien. Is het beter om juist wel aan te zetten en dan bij de belangrijkste apps (gmail, whatsapp, sportstracker en dergelijke) deze uit te zetten? Zou dat veel batterijverbruik schelen?.

Oh, en kan ik ergens ook batterij statistieken vinden?

[ Voor 36% gewijzigd door bnwgraaf op 27-11-2020 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

bnwgraaf schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:14:
Zo, hij is binnen! (64Gb, Amazon.nl, €156)
De eerste indrukken zijn erg goed!

Het achterkantje zit wel gelijk onder de stof en vingerafdrukken, maar ik heb een hoesje besteld die ook gelijk de cameralenzen wat beter afschermt, dus dan zien we er niets meer van.

De afmetingen vind ik wel meevallen, maar blijkbaar was ik met mijn Oneplus One al een grotere telefoon gewend dan andere mensen; deze is niet zo heel veel groter, maar heeft wel een veel groter scherm. Ik moet wel even wennen aan de beeldverhoudingen: zo smal en lang!

Nu maar door alle instellingen worstelen en als het goed is heb ik de meeste reclames wel uit staan nu...

Twee vraagjes:
- Ik heb het thema systeembreed op donker staan, wat ik altijd wel fijn vind. Maar het valt me op, dat bij veel apps de kleuren ook donker zijn en veel teksten (op knopjes en zo) niet zichtbaar zijn. Daar had ik met het donkere thema op mijn Oneplus geen last van.
Hebben jullie dit ook? Is hier nog iets voor in te stellen?

- Ik weet nog even niet wat ik met de batterijbesparing moet doen. Ik heb die nu op systeem niveau op "niet geoptimaliseerd" staan, zodat alle apps blijven draaien. Is het beter om juist wel aan te zetten en dan bij de belangrijkste apps (gmail, whatsapp, sportstracker en dergelijke) deze uit te zetten? Zou dat veel batterijverbruik schelen?.
Zo zie je maar hoe ervaringen verschillen. Ben van een OPO -> F1 -> X3 en ik voor mij was elke toch weer significant grotere. Maar kan beter meevallen dan tegen :)

Vraag 1: Ja dat kun je instellen. Scherm -> Donkere modus -> onder geavanceerd: Individuele apps. Daar kun je aangeven of je de Xiaomi Donkere modus ook in die apps wil forceren. Voor sommige apps heb ik dat uit staan omdat de eigen donkere modus van deze apps een veel beter resultaat geeft.

Vraag 2: Ik heb het inderdaad aan staan en dan bij belangrijke apps uitgezet (Plus de door mij in een andere post beschreven acties gedaan!). Xiaomi heeft een whitelist voor apps als gmail en whatsapp, die worden niet zomaar gekilled, maar om de een of andere reden hun eigen Mi Fit bijvoorbeeld wel. Soms ene beetje trial en error. Lijkt er ook mee te maken te hebben of ze afhankelijk zijn van het Google framework voor notificaties, die apps lijken geen last te hebben van de batterij besparings modus. Of het heel veel batterij scheelt weet ik niet, dat zou je kunnen testen.

Vraag 3: Batterij en prestaties -> Batterijgebruik statistieken :P Veel kun je ook goed vinden door de ingebouwde zoek optie te gebruiken bij de instellingen.

[ Voor 3% gewijzigd door LightPhoenix op 27-11-2020 09:39 ]

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
LightPhoenix schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:38:
[...]
Vraag 1: Ja dat ...

Vraag 2: Ik heb ...

Vraag 3: Batterij en prestaties -> Batterijgebruik statistieken :P Veel kun je ook goed vinden door de ingebouwde zoek optie te gebruiken bij de instellingen.
Tnx! Het zoeken had ik inderdaad ook net geprobeerd en da werkt inderdaad wel!
De andere dingen ga ik eens uitproberen.

Nog genoeg uit te zoeken en in te stellen!

Ik zag ook een Cast functie. Heb ik daar nog iets speciaals voor nodig? Ik heb een wat oudere Samsung tv die via de kabel in het netwerk hangt. Die vindt de Poco wel, maar verbindt er niet mee of zo. Heb ik daar op de tv een app of dongle voor nodig of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
LightPhoenix schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:38:
[...]
Vraag 2: Ik heb het inderdaad aan staan en dan bij belangrijke apps uitgezet (Plus de door mij in een andere post beschreven acties gedaan!).
Eén ding is me nog niet helemaal duidelijk:

Begrijp ik nu goed dat er twee batterijbesparings standen zijn: "Batterijbesparing" en "Ultra batterijbesparing"?
Als ik deze beide uit heb staan, hoef ik dan geen apps uit te zetten, of kunnen er dan nog steeds apps gekilld worden?

En wat doet de optie "Autostart" waar jij het in je beschrijving over hebt?

Ik zie dat je ook batterijbesparing kunt plannen. maar alleen op tijd helaas. Bij LineageOS kon ik die ook laten in gaan wanneer de laatst 5% waren aangebroken... Ik neem aan dat deze geplande besparing dan ook de gewone en niet de ultra besparing inschakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

bnwgraaf schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:29:
[...]

Eén ding is me nog niet helemaal duidelijk:

Begrijp ik nu goed dat er twee batterijbesparings standen zijn: "Batterijbesparing" en "Ultra batterijbesparing"?
Als ik deze beide uit heb staan, hoef ik dan geen apps uit te zetten, of kunnen er dan nog steeds apps gekilld worden?

En wat doet de optie "Autostart" waar jij het in je beschrijving over hebt?

Ik zie dat je ook batterijbesparing kunt plannen. maar alleen op tijd helaas. Bij LineageOS kon ik die ook laten in gaan wanneer de laatst 5% waren aangebroken... Ik neem aan dat deze geplande besparing dan ook de gewone en niet de ultra besparing inschakelen....
Ja en nee. We halen nu 2 dingen door elkaar. MIUI heeft van zichzelf automatisch een 'task killer' aan staan. Wanneer je lang op een app drukt en dan op info, dan zie je wat instelling voor die app is onder 'batterijbesparing'. Zijn 4 niveaus: Geen beperking, MIUI Batterijbesparing, Achtergrondapps beperken, Achtergrond activiteit beperken. Gaat van geen effect tot heel ingrijpend. Per app kun je dit instellen en wil je zoals ik dat wil, Mi Fit gebruiken, dan zal ik hem op Geen beperking moeten zetten. MIUI killed anders namelijk na een x aantal minuten de app. Dit samen met het 'vast' zetten in het geheugen (dmv slotje) en de autostart (mocht hij gekilled worden, dan start hij automatisch toch weer) is de manier om ervoor te zorgen dat je geen problemen hebt door de batterij besparing.

Nu heb je ook de opties 'Batterij besparing' en 'Ultra batterijbesparing' onder instellingen -> Batterij. Dat zijn overrides voor de hierboven beschreven instellingen. Activeer je batterij besparing, dan geld dit meteen voor alle apps en kun je het vergelijken met wat je op LineageOS gewend bent. Je internet werkt nog wel, maar automatisch syncen van je mail kan bijvoorbeeld niet meer. De 'ultra' variant is nog even wat strenger en gooit ook je internet, bluetooth en alles op slot. Kunt alleen nog bellen en smsen en zo goed als alle apps zijn bevroren en alle 'effecten' en toeters en bellen staan uit (Vloeiend scrollen etc kost ook veel energie). Daardoor verbruik je ook zo goed als geen accu (in standby).

Duidelijker?

Over Cast:
Dat is een standaard Miracast integratie. Heb je een Miracast dongle of een apparaat voor nodig dat dat out of the box ondersteund.

[ Voor 3% gewijzigd door LightPhoenix op 27-11-2020 12:46 ]

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
LightPhoenix schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:43:
[...]

Ja en nee. We halen nu 2 dingen door elkaar. MIUI heeft van zichzelf automatisch een 'task killer' aan staan. Wanneer je lang op een app drukt en dan op info, dan zie je wat instelling voor die app is onder 'batterijbesparing'. Zijn 4 niveaus: Geen beperking, MIUI Batterijbesparing, Achtergrondapps beperken, Achtergrond activiteit beperken. Gaat van geen effect tot heel ingrijpend. Per app kun je dit instellen en wil je zoals ik dat wil, Mi Fit gebruiken, dan zal ik hem op Geen beperking moeten zetten. MIUI killed anders namelijk na een x aantal minuten de app. Dit samen met het 'vast' zetten in het geheugen (dmv slotje) en de autostart (mocht hij gekilled worden, dan start hij automatisch toch weer) is de manier om ervoor te zorgen dat je geen problemen hebt door de batterij besparing.

Nu heb je ook de opties 'Batterij besparing' en 'Ultra batterijbesparing' onder instellingen -> Batterij. Dat zijn overrides voor de hierboven beschreven instellingen. Activeer je batterij besparing, dan geld dit meteen voor alle apps en kun je het vergelijken met wat je op LineageOS gewend bent. Je internet werkt nog wel, maar automatisch syncen van je mail kan bijvoorbeeld niet meer. De 'ultra' variant is nog even wat strenger en gooit ook je internet, bluetooth en alles op slot. Kunt alleen nog bellen en smsen en zo goed als alle apps zijn bevroren en alle 'effecten' en toeters en bellen staan uit (Vloeiend scrollen etc kost ook veel energie). Daardoor verbruik je ook zo goed als geen accu (in standby).

Duidelijker?

Over Cast:
Dat is een standaard Miracast integratie. Heb je een Miracast dongle of een apparaat voor nodig dat dat out of the box ondersteund.
Dank je, dit is super duidelijk uitgelegd, hier kan ik wat mee! Ik heb heel veel custom roms gebruikt over de jaren, maar ik merk dat MIUI zo weer zijn eigen dingen heeft die net weer even anders werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
LightPhoenix schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:43:
[...]

[Batterijbesparings opties per app....]
Per app kun je dit instellen [...] op geen beperking moeten zetten. MIUI killed anders namelijk na een x aantal minuten de app. Dit samen met het 'vast' zetten in het geheugen (dmv slotje) en de autostart (mocht hij gekilled worden, dan start hij automatisch toch weer) is de manier om ervoor te zorgen dat je geen problemen hebt door de batterij besparing.
Dus als ik een app niet gekilld wil hebben, zoals whatsapp, moet ik "geen beperking" kiezen, én vastzetten kiezen (na elke keer dat ik de telefoon aanzet?). En dan wordt de app blijkbaar soms toch nog gekillt dus ook nog autostart aanzetten?

De lol om deze telefoon te gaan proberen ontgaat me zo wel een beetje. Eenmalig instellen vind ik niet zo erg, dat moest ik op mijn Samsung met al die bloatware ook. Maar als ik na elke reboot de apps ook handmatig moet gaan "locken" vind ik het wel gedoe worden.

Deze telefoon is/was voor mij juist een optie omdat met 6GB RAM er juist minder vaak gekilld zou hoeven worden. Batterijbesparing boeit me nl. niet zo, want met zo'n accu komt hij de dag wel door, i.t.t. mijn Samsung Galaxy S7 nu.
Zou er mogelijk 4 willen hebben (ik, dochter, vrouw, schoonmoeder)...

[ Voor 3% gewijzigd door Titusvh op 27-11-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Ik krijg de bestanden op de Poco niet te zien als ik hem aansluit op mijn Windows laptop. Ik heb USB-bestandsoverdracht ingeschakeld.... ik hoef toch geen windows driver of xiaomi software te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Titusvh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:59:
[...]

Dus als ik een app niet gekilld wil hebben, zoals whatsapp, moet ik "geen beperking" kiezen, én vastzetten kiezen (na elke keer dat ik de telefoon aanzet?). En dan wordt de app blijkbaar soms toch nog gekillt dus ook nog autostart aanzetten?

De lol om deze telefoon te gaan proberen ontgaat me zo wel een beetje. Eenmalig instellen vind ik niet zo erg, dat moest ik op mijn Samsung met al die bloatware ook. Maar als ik na elke reboot de apps ook handmatig moet gaan "locken" vind ik het wel gedoe worden.

Deze telefoon is/was voor mij juist een optie omdat met 6GB RAM er juist minder vaak gekilld zou hoeven worden. Batterijbesparing boeit me nl. niet zo, want met zo'n accu komt hij de dag wel door, i.t.t. mijn Samsung Galaxy S7 nu.
Zou er mogelijk 4 willen hebben (ik, dochter, vrouw, schoonmoeder)...
Zoals ik aangaf zal niet elke app hierdoor getroffen zijn. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat apps als Gmail, Whatsapp, Signal, Telegram, Hangouts en Messenger Lite hier geen last van hebben. Blijkbaar werken die prima en kan MIUI er omheen werken ook al staat bij deze apps de standaard MIUI batterij besparing aan. Veel gehoorde klachten zijn er bij apps welke GPS locaties bij moeten houden (Runner apps etc) of die een continue bluetooth verbinding willen hebben (Mi Fit app voor mijn Mi Band). Ook mijn email app (Nine) heb ik zo vast moeten zetten. Anders kreeg ik mijn exchange zaken niet binnen als de app niet open staat.

Verder hoeft dit ook niet na elke reboot. MIUI onthoud netjes wat je gelocked hebt en wat niet. MIUI (maar ook veel andere Chinese telefoons) hebben hier 'last' van. Ik moest hier ook aan wennen op mijn eerste Poco, maar het geld voor elke telefoon met MIUI (en ook bij veel andere Chinese telefoons).

Blijft natuurlijk iedereen zijn eigen keuze, maar als je weet hoe het zit is het zo gepiept en heb je er verder geen omkijken meer naar.

Overigens zet ik autostart aan omdat ikzelf vaak per ongeluk apps kill :P
bnwgraaf schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:19:
Ik krijg de bestanden op de Poco niet te zien als ik hem aansluit op mijn Windows laptop. Ik heb USB-bestandsoverdracht ingeschakeld.... ik hoef toch geen windows driver of xiaomi software te installeren?
Als je een paar keer wisselt op tussen geen gegevensoverdracht en bestandsoverdracht, helpt dat? Hoor je wel dat windows de nieuwe hardware herkent? Andere USB poort? Zou zonder extra drivers moeten werken.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
LightPhoenix schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:25:
[...]
Zoals ik aangaf zal niet elke app hierdoor getroffen zijn. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat apps als Gmail, Whatsapp, Signal, Telegram, Hangouts en Messenger Lite hier geen last van hebben. Blijkbaar werken die prima en kan MIUI er omheen werken ook al staat bij deze apps de standaard MIUI batterij besparing aan. Veel gehoorde klachten zijn er bij apps welke GPS locaties bij moeten houden (Runner apps etc) of die een continue bluetooth verbinding willen hebben (Mi Fit app voor mijn Mi Band). Ook mijn email app (Nine) heb ik zo vast moeten zetten. Anders kreeg ik mijn exchange zaken niet binnen als de app niet open staat.

Verder hoeft dit ook niet na elke reboot. MIUI onthoud netjes wat je gelocked hebt en wat niet. MIUI (maar ook veel andere Chinese telefoons) hebben hier 'last' van. Ik moest hier ook aan wennen op mijn eerste Poco, maar het geld voor elke telefoon met MIUI (en ook bij veel andere Chinese telefoons).

Blijft natuurlijk iedereen zijn eigen keuze, maar als je weet hoe het zit is het zo gepiept en heb je er verder geen omkijken meer naar.
OK. Ik ben blij met je extra toelichting, want eigenlijk is het dan inderdaad niet echt een issue en hoogstens eenmalig.
Net even met een X3 gespeeld, en die praktijkervaring met jouw verhaal gecombineerd maakt mij toch wel weer warm voor de X3.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis11v
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-12-2020
Hallo allen,

Hebben jullie ook last van het volgende? Tijdens het bellen verliest de telefoon z'n internet. Vooral in de auto vervelend want ook bv Flitsmeister valt weg.iemand hier ervaring mee of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. R.
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-02 21:09
Ik ervaar ook problemen met Flitsmeister, ik heb een Kenwood radio met ingebouwde Bluetooth, nooit problemen met mijn Moto G5s plus, maar nu krijg ik geen geluid uit mijn radio.

Alle geluidsinstellingen al geprobeerd, maar geen geluid ook Bluetooth protocol veranderd.

Niks radio krijgt wel iets binnen een muziek gaat uit maar geen geluid.

Op mijn cardo headset werkt het wel gewoon zonder aanpassingen.

PS alle machtigingen gegeven en ook batterij besparing staat uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. R. op 28-11-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Oh, haha..... Dat de Poco (of MIUI?) sommige dingen net even anders doet dan ik van de gemiddelde (custom) rom die ik gewend ben, was me al duidelijk! Maar afgelopen twee ochtenden bleek mijn Poco plotseling uitgeschakeld te zijn en met een nieuwe werkweek voor de boeg, deed me dat vrezen voor de betrouwbaarheid van de wekker app die ik gebruik om's morgens op tijd wakker te worden!

Blijk ik een instelling verkeerd begrepen te hebben.
Bij de batterij settings heb je "batterij statistieken", "batterijbesparing app" en daaronder "in- en uitschakelen plannen".
Hoewel er letterlijk staat in- en uitschakelen plannen, ging ik er vanuit dat dit over de batterij besparing stand ging zoals bij veel roms het geval is (al mis ik dan de optie om dit te bij een minimum batterij percentage te laten gebeuren).

Maar in plaats dat om 2:00 de batterij besparing werd ingeschakeld en om 7:00 weer uitgeschakeld, schakelde de complete telefoon om 7:00 uit!

Okay, als je de goede tijden invult, en de hele telefoon schakelt uit, dan is dat natuurlijk eigenlijk de ultieme batterij besparing!

Overigens gaat mijn wekker dan alsnog niet af, omdat eerst de pincode van mijn sim kaart ingevoerd moet worden... Nu ben ik nieuw met fingerprint scanners, maar ik neem aan dat het nog steeds verstandig is om de pin op de simkaart ingeschakeld te houden, zodat onbevoegden de kaart niet in een andere telefoon kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik heb momenteel een Huawei P20 Lite en ben er aan toe om mijn toestel te vervangen, het grootste gemis van mijn toestel vind ik dat de camera niet zo geweldig is en ik heb mijn oog laten vallen op de Poco X3 NFC 128GB, hoe ervaren jullie de camera?

En m.b.t. MIUI, dat zal in het begin even wennen zijn maar kun je hier wel vaak updates voor verwachten / zit het er ook aan te komen dat Android 11 (en in de toekomst bijv. Android 12) worden gesupport. Want als ik het goed begrijjp is MIUI een eigen schil over Android van Poco/Xiaomi?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bnwgraaf
Gynnad schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:46:
...hoe ervaren jullie de camera?
Ik ben met mijn vorige telefoon niet veel gewend en pas enkele dagen in het bezit van de Poco, maar mijn eerste indrukken zijn goed.

Ik heb pas een stuk of 10 fotootjes geschoten, zo even snel....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rE-79KMGYhwURfHJGhbMB-qhr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9cZbQ1hRlCGZrmUEmYxH2eC7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jo8K5quxtjGLJ_fUGUe7H-FVLH8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYovrqrTcsCHLIxMf2ufDyaf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUUtY3a9ZLbuDrJG_aMHKq1WWUY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4kwbHHaXuYkoygDiBA74EeTW.jpg?f=fotoalbum_large

Wel heb ik ook de Gcam port voor Poco geïnstalleerd en bij daglicht foto's zie ik nog niet zo veel verschil, maar bij avond wel heel veel!

Deze is met de Poco app in de nachtstand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h05sm7Xck_Jjpf-cKZc6R6HJT9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QycC9TKY235f1Vl9Y3nrmhwq.jpg?f=fotoalbum_large

Maar deze is met de Nightsight stand van Gcam 8:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3JY1B7mZYXlc6LWU8otgwXUEpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CIXTerKBG8UOxwJar8tr1aKK.jpg?f=fotoalbum_large
Gynnad schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:46:
... maar kun je hier wel vaak updates voor verwachten / zit het er ook aan te komen dat Android 11 (en in de toekomst bijv. Android 12) worden gesupport.
En gezien mijn ervaringen en de populariteit, denk ik dat ik op een gegeven moment ook nog wel eens een custom rom er op get zetten.
Mijn Samsung Galaxy S2 heeft op die manier nog heel lang mee gedraaid met de nieuwste Android versies, terwijl de stock rom al lang bij Android 4 of zo was blijven hangen.
Ook mijn Oneplus draait met een custom rom nog steeds op Android 10 en 11 zal ook nog wel volgen.
Bijkomend voordeel van bijvoorbeeld LineageOS is de stock Android ervaring, zonder alle bloatware. Dan installeer je zelf wel alleen de zaken die je wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
bnwgraaf schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:22:
[...]

Ik ben met mijn vorige telefoon niet veel gewend en pas enkele dagen in het bezit van de Poco, maar mijn eerste indrukken zijn goed.

Ik heb pas een stuk of 10 fotootjes geschoten, zo even snel....
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wel heb ik ook de Gcam port voor Poco geïnstalleerd en bij daglicht foto's zie ik nog niet zo veel verschil, maar bij avond wel heel veel!

Deze is met de Poco app in de nachtstand:

[Afbeelding]

Maar deze is met de Nightsight stand van Gcam 8:

[Afbeelding]

[...]

En gezien mijn ervaringen en de populariteit, denk ik dat ik op een gegeven moment ook nog wel eens een custom rom er op get zetten.
Mijn Samsung Galaxy S2 heeft op die manier nog heel lang mee gedraaid met de nieuwste Android versies, terwijl de stock rom al lang bij Android 4 of zo was blijven hangen.
Ook mijn Oneplus draait met een custom rom nog steeds op Android 10 en 11 zal ook nog wel volgen.
Bijkomend voordeel van bijvoorbeeld LineageOS is de stock Android ervaring, zonder alle bloatware. Dan installeer je zelf wel alleen de zaken die je wel gebruikt.
Thanks voor je uitgebreide reactie, foto's zien er goed uit inderdaad. Had ook wat filmpjes uit September gekeken over de stock cam app en Gcam en daar leek de stock cam nog beter, maar in avond stand wint de Gcam duidelijk inderdaad!

Heb wel het idee dat deze telefoon veel waar voor z'n geld geeft.

Ik snap alleen je reactie niet m.b.t. custom rom, waarom zou je daar voor willen gaan? Ontbreken er bepaalde features in de huidige of is het support niet goed bij de standaard geleverde OS?

Heb het voorheen ook gedaan bij sommige andere telefoons, maar dat was inderdaad het moment dat er geen nieuwe OS versies meer kwamen, maar ik verwacht dat er hier nog wel een aantal jaar nieuwe versies komen aangezien deze telefoon pas net uit is (September)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bnwgraaf
Gynnad schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:27:
[...]
Ik snap alleen je reactie niet m.b.t. custom rom, waarom zou je daar voor willen gaan? Ontbreken er bepaalde features in de huidige of is het support niet goed bij de standaard geleverde OS?
Ik heb momenteel ook geen behoefte aan een andere rom en vind zelfs dat er diverse interessante opties in de Poco rom zitten.
Voor wat betreft hoe lang ze blijven updaten heb ik bij Xiaomi nog geen ervaring mee, had ook nog niet gehoord dat Android 12 al 100% zeker was.
Maar ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat er in de toekomst echt wel mogelijkheden zullen zijn naar de laatste Android te gaan, wanneer Xiaomi daar mee gestopt zou zijn.

Voor nu geniet ik van de Poco zoals hij is en dat is vooralsnog erg positief en fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
bnwgraaf schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:39:
[...]

Ik heb momenteel ook geen behoefte aan een andere rom en vind zelfs dat er diverse interessante opties in de Poco rom zitten.
Voor wat betreft hoe lang ze blijven updaten heb ik bij Xiaomi nog geen ervaring mee, had ook nog niet gehoord dat Android 12 al 100% zeker was.
Maar ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat er in de toekomst echt wel mogelijkheden zullen zijn naar de laatste Android te gaan, wanneer Xiaomi daar mee gestopt zou zijn.

Voor nu geniet ik van de Poco zoals hij is en dat is vooralsnog erg positief en fijn!
Ah duidelijk - thanks! :)

Edit: Het is de Poco X3 128GB geworden voor 180 euro bij de MediaMarkt i.c.m. een Ben abonnement van 8 euro per maand. Een mooie deal volgens mij, benieuwd hoe het device gaat bevallen maar over het algemeen is iedereen behoorlijk positief in dit topic. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 30-11-2020 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 01:05
Waar ik niet achter kom, is hoe ik spotify normaal kan laten werken op deze telefoon. Als ik iets luister met mijn bluetooth koptelefoon, waarbij ik veel nummers skip, komt er altijd een punt dat het gewoon stil blijft. Soms al na een paar skips, soms na een stuk of 10. Had daar met mijn Mi A1 nooit last van. Heb niet de indruk dat het bluetooth gerelateerd is; als ik niet skip maar gewoon blijf luisteren, treedt het probleem niet op. Databesparing e.d. staat uit.

Enige wat helpt is even de telefoon aanzetten; dan gaat het afspelen weer verder. Daarna herhaalt zich dit alles weer. Je zou denken dat het iets met batterijbesparing te maken moet hebben, maar heb alles wat ik kon vinden ivm spotify uitgezet. App is ook vastgezet.

Of zou er toch ergens batterijbesparing op bluetooth zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

flupke01 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:12:

Of zou er toch ergens batterijbesparing op bluetooth zitten?
Dat zit er zeker op. Heb je geprobeerd om bij Spotify de batterijbesparing op 'geen beperkignen' te zetten?

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
LightPhoenix schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:37:
[...]

Dat zit er zeker op. Heb je geprobeerd om bij Spotify de batterijbesparing op 'geen beperkignen' te zetten?
Zeker, helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Hmm... helaas. Ook 'vast gezet' in het geheugen?

Lijkt erop dat niet alleen de X3 dit probleem heeft. Als je er op zoekt zijn er veel telefoons die hier last van hebben. Recent voorbeeld van een andere MIUI telefoon is hier te vinden. Gezien het antwoord dat de Spotify Mod geeft kan het goed zijn dat er iets met de App niet in orde is.
Thanks for all the troubleshooting you did so far, great job! A reinstall is usually a good first step, but we recommend that you do a clean reinstall by following these steps. This way you make sure that no leftover files remain.

We also suggest that you not only disconnect the devices, but also unpair them from the Bluetooth menu. After the clean reinstall you can pair them up again so the connection gets built from the ground up.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
Hmm... helaas. Ook 'vast gezet' in het geheugen?
Ja, dat schreef ik al.
Lijkt erop dat niet alleen de X3 dit probleem heeft. Als je er op zoekt zijn er veel telefoons die hier last van hebben. Recent voorbeeld van een andere MIUI telefoon is hier te vinden. Gezien het antwoord dat de Spotify Mod geeft kan het goed zijn dat er iets met de App niet in orde is.
Dat is een totaal ander probleem. Bij mij worden de nummers op zich zonder problemen afgespeeld, het gaat (soms) mis bij het skippen van nummers.
Herinstallatie had ik al wel geprobeerd, maar niet de cleane variant die bij spotify wordt beschreven. Kan ik nog proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix

LightPhoenix

Blood and bloody Ashes!

Excuus, ik zal me niet meer met je probleem bemoeien. Succes!

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
LightPhoenix schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:45:
Excuus, ik zal me niet meer met je probleem bemoeien. Succes!
Oh, als ik je ergens mee beledigt heb, dan was dat zeker niet de bedoeling! Heb er juist veel waardering voor als men elkaar probeert te helpen. Voor de duidelijkheid: Dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edjedan
Mijn scherm verandert soms zomaar (een paar maal daags) van koel (waar ik van hou) naar gelig/warm. En altijd tijdens het surfen op een webpagina, niet op apps.
Vastzetten op standaard kleuren helpt niet.
Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
edjedan schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:35:
Mijn scherm verandert soms zomaar (een paar maal daags) van koel (waar ik van hou) naar gelig/warm. En altijd tijdens het surfen op een webpagina, niet op apps.
Vastzetten op standaard kleuren helpt niet.
Mis ik iets?
Instellingen van je 'leesmodus' even checken? Klinkt als blauw licht filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
Ik had het hier al gelezen maar hoe idioot streng is die standaard batterijbesparing niet? Gisteren kreeg ik eerst mijn swartwatch (vivoactive3) niet continue geconnecteerd en vanmorgen is mijn alarm niet af gegaan (google clock). Moet je elke app die iets automatisch moet starten bij batterijbesparing op "geen beperkingen" zetten voor ze zullen werken?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Poco X3 NFC] Accesoires
- Levertijden & Prijzen: [Poco X3 NFC] Levertijd & Prijzen